סגירה צורמת בת"א: המעו"ף חטף תנודה מטה - איבד 0.66% וסגר בנמוך היומי

בוול סטריט הנאסד"ק מטפס 0.4%. מדד ת"א 75 השיל 0.35%. מחזור המסחר הכללי הסתכם ב-907 מיליון שקל
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב שהתנהל בירידות קלות רוב שעות היממה, רשם סגירה צורמת עם תנודה שרם מדד המעו"ף רגע לפני הסגירה. מדד המעו"ף איבד 0.66% וסגר בנמוך היומי, ברמה של 1439.18 נקודות. מדד המעו"ף ריכז בשלב הנעילה 83 מיליון שקל ובסך הכל ריכז מחזור מסחר של 370 מיליון שקל.
מניית טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הכבידה עם ירידה של 2% במחזור הגבוה בשוק. מדד ת"א 75 השיל 0.35% ומדד הבנקים איבד 0.6%. בוול סטריט המסחר מתנהל בעליות כאשר מדד הנאסד"ק מטפס 0.35% ו-S&P 500 עולה 0.4%. באירופה הדאקב עולה 0.56%.
מניית כלכלית ירושלים נסחרה ללא שינוי מהותי אך ריכזה מחזור חריג של 54 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 7.4 מיליון שקל בחודש האחרון.
פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה לאחר המלצה חיובית מבנק השקעות זר. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסכם ב-907 מיליון שקל.
אחרי שבתחילת השבוע אמר יו"ר רשות ני"ע כי הוא מסרבת למתייאשים מהבורסה בת"א, Bizportal ריכז היום נתונים מדאיגים מאוד לגבי מחזורי המסחר בשוק האופציות בת"א בחודשים האחרונים ובדגש על החודש האחרון - לכתבה המלאה 
 
המסחר באסיה ננעל בנטייה לירידות שערים כאשר מדד ההאנג סנג השיל 0.08%, בעוד המשקיעים ממתינים לקביעת המשך המדיניות המוניטרית של הבנק היפני. 
עדכון הריבית בארה"ב (יום ד' בשעה 21:00, שעון ישראל) על ידי הפד' מרכז השבוע עניין, הנגידה יילן צפויה לקיים אחריו מסיבת עיתונאים. ההערכות הן שהריבית תישאר ללא שינוי, אבל כל מילה של יילן תיבחן לעומק בניסיון לאתר רמזים להמשך המדיניות המוניטרית (כלומר האם בעדכון הבא נראה העלאה). עוד קודם לכן הבנק המרכזי ביפן יכריז על הודעת הריבית. (האם קורודה יגנוב את ההצגה? - לכתבה המלאה)
נזכיר כי אתמול הבורסה בת"א סגרה בעליות קלות ברקע לראלי באירופה. מדד המעו"ף עלה אתמול 0.1% ומדד ת"א 75 עלה 0.7%. באירופה, המסחר נסגר בעליות חדות כאשר מדד הדאקס עלה 1%, הקאק והפוטסי זינקו 1.5%. מנגד, וול סטריט סגרה בנטייה לירידות כאשר מדד הנאסד"ק ירד 0.2%, ה-S&P 500 והדאו ג'ונס סגרו ללא שינוי מהותי.
מניות במרכז
פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להמלצת 'קנייה' מגוף ההשקעות Investec. (לכתבה המלאה)
ננו דיימנשן -3.72% ננו דיימנשן 235.3 -3.72% ננו דיימנשן בסיס:244.4 פתיחה:244.6 גבוה:252.8 נמוך:234.1 תמורה:799,814 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הצלחה בניסוי להדפסת תלת ממד רב שכבתית של בד מוליך. (לכתבה המלאה)
שופרסל -1.22% שופרסל 2,275 -1.22% שופרסל בסיס:2,303 פתיחה:2,322 גבוה:2,357 נמוך:2,264 תמורה:20,761,090 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה היום להעלאת דירוג על ידי מעלות.
תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    ישרמקו
    זאב 20/09/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להגיד מה קורה בישרמקו . ומה עם האסדה מתי צריכה להגיע
    סגור
  • 56.
    בזק - לקראת עליות לשער 750 (ל"ת)
    יודע דבר 20/09/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    30 6
    סגור
  • 55.
    לבטל את הפקיעה השבועית שמעמידה את המדד במקום
    שימי 20/09/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם כולם היו מתלוננים ופונים לראשות אולי היו קצת מתעוררים ומטפלים בעברינים שהרסו את שוק ההון אם לא פונים בתלונה הראשות לא תטפל אז קדימה
    סגור
  • הפקיעה השבועית תוקעת את המעוף ומעשירה את הבורסה בעמלות
    מבין בשוק 20/09/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבעיה שראשי הבורסה הבנקים מרויחים מיליוני שח עמלות מהמעוף על חן הציבור, ולפיכך אין להם רצון לבטל את האופציות השבועיות
    סגור
  • 54.
    איזה כותרת בומבסטית "סגירה צורמת בת"א
    1 20/09/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ירד ב ם.66 אחוז ממש צורם מפולת
    סגור
  • 53.
    הסגירה של היום
    אמיר 20/09/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    היא משולש אזהרה למחר, השוק ירד בסיום בחדות יחסית למרות העליות בחו"ל.מחר צפויות ירידות לקראת החלטת הריבית .אם תהיה הפתעה קרי העלאת ריבית, השוק ירד בצורה חדה ביותר.
    סגור
  • 52.
    הלך עלינו
    קוסאומומ 20/09/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גנבים ואיפו נעלמו הרק למלה לעזאאזל איתם
    סגור
  • 51.
    ויסות מכוער היה היום, איפה הרשות לני"ע ?
    סוחר 20/09/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    התנודה שנעשתה היום בנעילה מזכירה את ראשית שנות ה 2000, בושה וחרפה שלא בודקים מה נעשה כאן. האוזר בבוסה כזאת שיורדת 10 נק' במס' דק' ללא כל סיבה שום אדם נורמלי לא ישקיע שח.
    סגור
  • הרשות לניע עסוקה בהוצאת חוזרים ותקנות.... (ל"ת)
    דני 20/09/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    זו בורסה של סוחרים ומוסדיים
    יוסיפון 20/09/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למי שעוד לא הפנים. כשיש ירידות בעולם אצלינו יורדים חזק וכשיש עליות אצלינו גם יורדים ובקיצור, במחזורים כ"כ נמוכים, מי שיש לו שקל וחצי מעלה ומוריד את השערים בלי קשר לכלום והמשקיע הקטן שלא מבין כלום נסחף עם הזרם. אסור להשקיע שקל אחד בודד בארץ כי זה לא מבוסס על כלום!!! אלא רק על הפוזיציות של המהמרים. בהצלחה!
    סגור
  • טען עוד
  • "משקיע קטן שלא מבין כלום"
    לדבריך: 20/09/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מה הוא מחפש בשוק ההון?
    סגור
  • 49.
    הוא גאון בהישרדות ,זה התחום שלו באוטיזם , אינשטיין היה
    בא 20/09/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 6
    גאון בפיזיקה והתחיל לדבר בגיל 7 . ב1905 הוא קיבל 3 פירסי נובל במכה , ניוטון היה אוטיסט גאון גם כן , הוא ישב לארוחה רק פעם אחת כול חייו עם אנשים . במי אתה נילחם ביבי ,בזוגות צעירים ואנשים בלי דירה .זה גול עצמי , השער נמצא בצד השני . אתה בצד של הקבלנים גוקים .
    סגור
  • אלברט איינשטיין קיבל רק פרס נובל אחד .....
    יוסף 20/09/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפיזיקה בשנת 1921 עבור ההסבר שלו לניסוי הפוטו-אלקטרי לפיו האור הוא גם גל וגם חלקיק
    סגור
  • 48.
    מנסים להתכונן למחר הודעת הריבית
    גיל 20/09/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הירידות נראות הגיוניות לנוכח הסיכון בהעלאת ריבית מחר בארהב. השוק האמריקאי מתנהג קצת באופטימיות לא ברורה (כמו יום לפני הברקסיט)אגב צריך לשנות את השם של טבע ממנית העם ל"מדשדשת הלאומית"
    סגור
  • 47.
    כאמור ביבי הוא אוטיסט לוחם , כמו רידיק , יש לו 0 חברים
    בא 20/09/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    והוא מומחה בהשרדות ,כולל תחמנות ,לחימה וזיגזוג , לא סתם הוא ראשממשלה כבר 4 פעמים , הוא צריך לנצח את עצמו ,להביא קבלנים מסין ולהחליף את כול החרא שבנו כאן בשנות ה50 ו60 , פינוי בינוי , וככה האוצר גם ירוויח שכן אנשים יפסיקו לישכור דירות ויקנו בזול , כן מיסי נדלן , כרגע כסף השכירות הולך לכיסי ספסרי הנדלן .
    סגור
  • 46.
    מחכים לילן והריבית
    בני 20/09/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השוק לא אוהב חוסר וודאות בגלל זה מתנהג איך שמתנהג. אם מחר לא יעלו את הריבית אז זה ישחרר קצת לחץ מהשוק. ככל הנראה יעלו את הריבית רק בצדמבר לאחר הבחירות.
    סגור
  • 45.
    להכניס לכלא את שחקני המעוף שמוטטו את המניות בנעילה (ל"ת)
    איפה הרשות לניע 20/09/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 44.
    מצב.
    א100 20/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    27 7
    אמש טענו כאן שממוצע שערי השווקים בעולם יבצע נגיעה בשערים הנמוכים ב85% מאשר ב 19/09/2016 13:58 PM ועל ציר הזמן עד 31/12/2016. קראנו כאן שהכלכלן אלברט אדוארדס טוען שS&P יגיע לירידה של 75%.יש לציין שהבחור זכה במקום הראשון באוניברסיטת סורבון בתחרות שנערכה בין 173 כלכלנים בכירים במשך 3 שנים בבניית תיק השקעות לדוגמא. ואז אני חושב כרגע : האם שציינו 85% קצת היגזמנו..וזה יהיה "רק" 75% כמו שאומר הפנומן אדוארדס?? ימים יגידו ערב טוב. נ.ב:החוזים ואירופה וארה"ב ברגע זה מטפסים מעלה בצורה הזוייה ולא מובנת בעליל.
    סגור
  • 31/12/2017. (ל"ת)
    תיקון 20/09/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • כל יום חוזר על עצמו ולא קורה כלום , פשוט הבן אדם הזוי (ל"ת)
    הזוי 20/09/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    7 17
    סגור
  • שמע מה שר אביתר בנאי. והחלט אם אתה אוהב את השיר.
    איציק100 20/09/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כלום לא עצוב הכל כרגיל.כלום לא קורה פה הכל שקט. איזה לילה לחלום חלומות יפים...וגם: נתן אלתרמן ונפתלי אלתר..עוד חוזר הניגון שזנחת לשווא..והדרך עודנה נפקחת לאורך..וענן בשמיו ואילן בגשמיו מצפים עוד לך עובר אורח..לילה טוב.
    סגור
  • 43.
    מיסי כחלון חונקים את הבורסה!!!!! (ל"ת)
    שר המיסים!!!! 20/09/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 42.
    מישהו חייב להיות אשם כשיש ירידות היום זו טבע (ל"ת)
    טבע אשמה בכל 20/09/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • מישהו או מישהי.
    צריך להאשים 20/09/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שמעת על לקחת אחריות על מעשיך?
    סגור
  • 41.
    למה לא כותבים שאירופה עולה? רק כשיורדת מפרסמים
    יש לי שאלה 20/09/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקול תרועה שת"א יורדת בעקבות אירופה למה ת"א לא עולה בעקבות אירופה?
    סגור
  • 40.
    ירידות אין מצב אחר (ל"ת)
    גלום נמוך ממדד 25 20/09/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 39.
    וויסות
    יוני 20/09/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    החוק אוסר לווסת מניות מותר לווסת שוק ?
    סגור
  • 38.
    עד עכשיו 323 מיליון (ל"ת)
    מחזור יומי 20/09/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    הפקיעה היתה 1445 שחקנים לא היו מוכנים עכשיו מתכוננים
    חודש אוגוסט 20/09/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר חודש לפקיעה נמוכה שוחטים קולים לא מעלים את השוק וככה ירוויחו הון
    סגור
  • 36.
    יש הסבר למה אנחנו לא בעקבות אירופה בעליות? רק בירידות? (ל"ת)
    ביזפורטל 20/09/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • וכל רמאי המעוף כבר חודשים מנווטים את השוק כרצונם (ל"ת)
    אדון האוזר חולם 20/09/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    בבורסה הוא כמו לזכות בלוטו (ל"ת)
    הסיכוי להרוויח 20/09/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • זה ממש לא אותו הדבר
    משקיע וותיק 20/09/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לוטו זה הימורים , בבורסה מי שמהמר מפסיד. בבורסה צריך להשקיע במניות כאילו רכשת חלק מהחברה. הרי שאם אתה קונה מניות בסכום מסוים יש ך שותפות אמנם מיזערית אבל שותפות בחברה , אתה שותף להצלחת החברה וכן לרווחים שהיא מחלקת לבעלי המניות שלה. מי שמרוויח לאורך שנים בבורסה זה רק המשקיעים ולא המהמרים. התנאי היחידי כמובן הוא אורך רוח והשקעה למשך שנים ולא לטווח של שנה שנתיים.
    סגור
  • 34.
    פותחים בשער בסיס עולים נקודה יורדים שתיים וחוזר חלילה (ל"ת)
    כל יום אותו סיפור 20/09/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    סביבון סובב לו כל הזמן (ל"ת)
    1445 20/09/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    פח זבל אחד גדול (ל"ת)
    אחח איזה בורסה 20/09/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 31.
    מיקרומדיק
    1 שמעריך. 20/09/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע/ מעריך מה קורה עם המנייה? מדשדשת כבר מס' חודשים מאז הנסיקה ה"גדולה" ב-137 אחוז. מתי תצא ההודעה הדרמטית שתזניק את המנייה שוב?
    סגור
  • 30.
    רואים בברור (ל"ת)
    בדרך ל 1432 20/09/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 29.
    מניות הגז
    בני 20/09/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קורה עם מניות הגז לא מתקדם שום דבר רק יורדים הבורסה שלנו על הפנים צריכים לסגור אותה ולסחור בחול אני משקיע מאדדד מאוכזב
    סגור
  • 28.
    מי שמבין קצת רואה איך נלחמים שם לא להעלות את השוק (ל"ת)
    תעודות סל 20/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • איך שמבקשים לקנות במדד 1460 אחרי שנייה מקבלים (ל"ת)
    ברור 20/09/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1446 (ל"ת)
    הכוונה היתה 20/09/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    עולה אבל כאן אפסים (ל"ת)
    אירופה 20/09/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    עד סוף השנה לא נחצה אותו (ל"ת)
    1450 20/09/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 25.
    יציבות!! מדובר בגסיסה מוחלטת (ל"ת)
    אתם צוחקים עלינו! 20/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 24.
    מיי סייז - נאספה כמות - הגרף מאותת חיובי
    ארי 20/09/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הגרף היא אמורה עכשיו לתת תיקון רציני עד לאיזור 1200 כנראה שעד סוף השבוע, היא ירדה קצת יותר מהצפוי וזה גרם להזדמנות טובה כי יתכן ואף בעליה תעלה יותר מהמצופה. דעתי בלבד תבדקו לבד.
    סגור
  • 23.
    מה נכון לעשות בזמן הזה עם בית שעולה 2.5
    לא מבין 20/09/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאשר המחיר לפני כל הבלגן היה 1.3,ואני רכשתי אותו ב2.1,לאן פנינו?לא מצליח למכור גם ב2.3
    סגור
  • מבין
    מבין 20/09/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם לא מצליח למכור ב 2.3 אז המחיר ירד... בקרוב מפולת בשוק הנדלן
    סגור
  • 22.
    אם עשיתי מספר סיבובים בנדלן,והיום אני
    שאלה תמימה 20/09/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תקוע עם בית מהסיבוב האחרון,כמה אני הולך להפסיד ,האם 5,10 או יותר ?מה הצפי בתוך שלל הספקולציות(במידה ויורד יותר מ25 הפסדתי את כל הסיבובים הקודמים)
    סגור
  • 21.
    בבקשה תגובה מספר 10 לא שלי מבקשת למחוק
    לביז 20/09/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש אנשים מגעילים שרושמים בשמי וממש לא מוצא חן בעיני
    סגור
  • 20.
    יש מצב שלפי כמות הליץ שעובר בימים האחרונים
    צפי לירידות 20/09/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו כבר במידרון..צפי לעליית ריבית(אומנם קטנה)חוק דירה שלישית וכן 38500 דירות במכרז למשתכן..
    סגור
  • 19.
    הבנקים באיטליה על סף קריסה. גם איטליה תפרוש מהאיחוד (ל"ת)
    זהירות 20/09/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • בגלל זה אני בשורט. זקן חכם הזהיר בנושא כבר בסוף אוגוסט (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 20/09/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • גם אמא של איציק בשורטס (ל"ת)
    מתושלח 20/09/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 18.
    רוצים לדעת מה קורה בליויתן ורציו !!!!!! (ל"ת)
    ביזפורטל 20/09/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 17.
    האם כולם משרתים של הבנקים!!! מדוע אן ולו כתב כלכלי אחד
    YL 20/09/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שימו לב מה ש קרא ב 2008 מאוד מזכיר את המצב היום. לא בנמצא ולו כתב אחד ו או עיתון כלכלי אחד ש יגיד לציבור השוק גוסס אן עתיד נכון לרגע זה בעולם לכן עדיף לשבת על מזומן ואפילו לא על אגח*להזכירכם את לבייב ש משתין על..... האם בגלל אחוז וחצי שנתי שווה לסכן את ההון הכספי???? בטוחני ש ***הכבדים מזמן בחוץ*** ו האזרח ה תמים הדשן ומפרנס את המערכת עד לריסוק הבא
    סגור
  • קשה לשבת בחוץ ?
    רזיאל 20/09/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולראות את וול סטריט עולה יפה שנים האחרונות כשאתה יושב בצד ? כן אני יודע שזה קשה. תמשיך לחכות לכתבים הכלכליים האלה שלך שיאכילו אותך בשטויות ואתה בולע את זה בשקיקה.
    סגור
  • 16.
    מזור רובוטיקה - מניית העם הבאה
    משקיע, לא סוחר 20/09/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עלתה %8 אתמול בארה"ב. השקת המערכת הבאה באוקטובר, ומאות אנשי המכירות של מדטרוניקס משווקים אותה בכל העולם. הלוואי ונראה מאות ואלפי מערכות כאלו תוך שנה-שנתיים במרכזים רפואיים בכל תבל. אין באמור משום המלצה, אבל מדובר באחת החברות בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר בישראל
    סגור
  • 15.
    רציו אופציה14 אין מוכרים תיקון חזק צפונה לדעתי בקרוב מא
    ניר 20/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעבר הייתה בשער5.2אגורות לפני כמה חודשים
    סגור
  • תקועה שם ים שאנשים פשוט נירדמו.. (ל"ת)
    איך.. 20/09/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רציו אופציה14 אין מוכרים תיקון חזק צפונה לדעתי בקרוב מא (ל"ת)
    ניר 20/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 13.
    יהיה היום למה? ככה תשאלו את המעופניקים (ל"ת)
    אדום בוהק 20/09/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    מאותתים על ירידות (ל"ת)
    מהבוקר 20/09/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מילה נרדפת לירידות (ל"ת)
    יציבות? 20/09/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    בסופו של יום השוק הפסיק לדהור..
    הלל לכחלון 20/09/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי הנתונים של השמאי הממשלתי קיימת עלייה מינורית (משהו שכבר מזמן לא ראינו וזה חלק מצטננות השוק),הקבלנים משדרים פאניקה ומאיימים על בנייה איטית(בניגוד לטענה כי יש עלייה במחירי הדירות וכן חסרות דירות..מה שסותר את טענתם,כי אם כך אין פחד לבנות ,נהפוך הוא)לכן עוד זמן קצר והמגמה של הצטננות השוק תתהפך לירידה,השאלה המרכזית היא האם תהינה צלילה במחיר ..
    סגור
  • 9.
    הריבית תעלה? (ל"ת)
    המתחזה 20/09/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    לבורסה אולי נשאל את לפיד וכחלון למה עכשיו יש הפסדים? (ל"ת)
    30 שנה לא היה הפסד 20/09/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    שהבורסה הייתה עולה 4 אחוזים ביום איפה?
    איפה הימים 20/09/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום זה מחזורים אפס השקעות אפס מס גבוה ובניין חדש
    סגור
  • אני בבורסה שנתיים ולא זכור לי שעלה יותר מ1.5 אחוז. (ל"ת)
    אחד 20/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • היו מקרים שעלו יותר מקרה אחד מיוחד קרה אז
    בשנת 2010 20/09/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהבורסה ירדה בבוקר 4 אחוזים בצהריים מחקה את כל הירידות ועלתה עוד 4 אחוזים כלומר תנודה של 8 אחוזים אבל זה היה פעם עם מחזורים של 4 מיליארד ביום
    סגור
  • סטיית תקן 20
    מבין 20/09/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותב אוכף בבוקר סוגר אחהץ עם רווח של 10,000 שקל איפה הימים ההם
    סגור
  • 6.
    העיקר שלפיד העלה מס העיקר שעברו לבניין חדש
    הבורסה עברה לירידות 20/09/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תפסת מרובה לא תפסת אולי תגדילו את המס ל 80 אחוזים?
    סגור
  • 5.
    כשלון נחרץ עכשיו רוצים לבנות 4 קומות בלי מעלית בירוחם (ל"ת)
    מחיר למשתכן 20/09/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    חינם לפריפריה הוא רגיל לדלג על תארים למה לא ראשון קודם? (ל"ת)
    לפיד מחלק תואר שני 20/09/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    היכן כל אלה ששיבחו אותה? (ל"ת)
    כיטוב 20/09/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה רק אחד בשמות שונים שמנסה להריץ חושב שיכול חחחחחח (ל"ת)
    אשר 20/09/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • במחילות (ל"ת)
    הם במחילות 20/09/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    יש מנתח טכני שיכול לנתח? (ל"ת)
    כיטוב 20/09/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין מה לנתח המניה עומדת ותעמוד חבל להתעסק איתה בכלל (ל"ת)
    אשר 20/09/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מצטרפת לבקשה תודה (ל"ת)
    לאה 20/09/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה קרה לה?