מנכ"ל כיל מגיב להאשמות על הטרדה מינית - "זו רק הייתה good-bye kiss"

סטפן בורגס, צילום: יח"צ

הלילה נודע כי מנכ"ל כי"ל סטאפן בורגס התפטר מתפקידו מזה 4 שנים כמנכ"ל כי"ל. אם בתחילה היה ניתן לחשוב כי מדובר על התפטרות על רקע מקצועי, עתה מתבררים פרטים נוספים שמצביעים על אפשרות כי בורגס עזב את תפקידו ברקע לתלונה על הטרדה מינית שמונחת נגדו.

התלונה הוגשה על ידי עובדת בכירה לשעבר של החברה אשר עבדה בכי"ל מספר חודשים בלבד. תגובתו האישית של מנכ"ל כי"ל להאשמות הינה "האשמות הינן ללא יסוד. מדובר בנשיקת פרידה בלבד שנעשית מדי יום ובמידה וזו העניקה תחושה של הטרדה, הני מצער על כך" . 


העובדת מצידה טענה כי מדובר ברמה הנמוכה ביותר בתחום ההטרדות המיניות. בשל תפקידו הבכיר של בורגס בחברה, הוחלט על ידי הדירקטוריון כי יש למנות שופטת פנימית בעלת התמחות בדיני עבודה שתבדוק את טענותיה של המתלוננת. 

למרות הכחשתו של בורגס, הדו"ח שהוגש לפני יומיים, קבע כי התנהגותו הייתה בלתי הולמת. הקביעה הזו הייתה מספקת מבחינת בורגס בכדי להבין שבמידה והפרטים יפורסמו יהיה קשה עליו למלא את תפקידו. 

תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מאיפה המצאתם?? שאלתם אותה?
    חוצפה 04/10/2016 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "העובדת מצידה טענה כי מדובר ברמה הנמוכה ביותר בתחום ההטרדות המיניות" - לא לפי עו"ד רונן ברק המייצג את העובדת!!
    סגור
  • 8.
    הטרדה, נו מילא- אבל מה שעשה למנייה מאז שבא.... (ל"ת)
    emanuelm 11/09/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    דעתי - ע"ס מה שפורסם בלבד
    גיל 11/09/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. הייתה נשיקה (כלשהי) או לא ? - הייתה (בורגס אמר "רק נשיקת פרידה) 2. כל מנכ"ל, גבר או אשה, כחלק מאחריותו בתפקיד הרם, חייב להפנים, כי אין לנשק או ללטף או מגע דומה, אף עובד\ת מהמין השני , בין אם העובד בכיר, זוטר וכו'. 3. האם יש בכך הגבלה מיותרת או מוגזמת ?, אולי, אך כפי שיש למנכ"ל זכויות, וכפי שהוא אחראי לפעילות החברה, כך יש לו גם חובות, וראויה ההפנמה כי אחת מחובותיו היא להימנע מכל מגע מעבר ללחיצת יד, להימנע משיחה שאינה"יבשה" או עניינית, עם עובדי החברה, וכל שכן עם בני המין השני.
    סגור
  • כשבוס חרא עוזב-נשיכה זה לגיטימי? (ל"ת)
    סיון 13/09/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ממתי מנהל נותן נשיקות פרידה במהלך פיטורים ? או יום יום? (ל"ת)
    צריך דיסטנס עם עובדי 10/09/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם הוא בעל אופי של קצב? או פרס? (ל"ת)
    סיון 13/09/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כן ממש הטרדה
    יורם 09/09/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    יש לי שאלה. אם אישה מנשקת גבר זו גם הטרדה? טרנד חדש הטרדה מינית. ניצול ציני של החוק למניעת הטרדה מינית אשר מנוצל באופן מחפיר ע"י נשים.
    סגור
  • 4.
    זה אני הייתי אני שהתחלתי עם העובדת (ל"ת)
    איציק 100 09/09/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    העובדת פוטרה קודם לכן. והתנקמה בו . לא אמינה כולל
    עובדת מתוסכלת 09/09/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    השופטת שלא היתה לה ברירה אלא להצדיק . הוא היה צריך לירוק לה בפרצוף.
    סגור
  • 2.
    יש פה הגזמה רבה. זו הטרדה מיניתjQuery20302506199355702847_1473428732169?? (ל"ת)
    יוסי 09/09/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן. זו הטרדה מינית (וגם נפשית) (ל"ת)
    כן 10/09/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    כל המנכלים והעשירים הכי חרמנים כי חושבים שהכסף