ת"א נסגרה בירידות: מדד הבנקים זינק 3.7% בשבוע

ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע זה בתל אביב נסגר בירידות קלות בדומה לסנטימנט באירופה, שם ירידות של 1.5% שנרשמו בדאקס אחרי המשפט של דראגי במסיבת העיתונאים, התמתנו כעת ל-0.9%. מדד המעו"ף איבד 0.2% כאשר בזק צנחה 2.1% והכבידה. מדד ת"א 75 איבד 0.3% ומדד הבנקים איבד 0.5%. בסיכום שבועי המעו"ף טיפס 0.93%, מדד ת"א 75 קפץ ב-1.4% ומדד הבנקים זינק 3.7%.
מניית נבידאה +0.55% נבידאה 146.8 +0.55% נבידאה בסיס:146 פתיחה:146 גבוה:149 נמוך:145.1 תמורה:48,441 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בעוד 20% והשלימה רצף עליות של 150% בשבוע האחרון, לאחר ההודעה על מכירת זכויותיה המלאות בתרופה Lymphoseek.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.02 מיליארד שקל.
הבנק המרכזי האירופי (ECB) הותיר את הריבית ללא שינוי, כצפוי, בהתאם לתחזיות המוקדמות בשוק. הריבית בגוש האירו נותרה על 0% והריבית על הפיקדונות על מינוס 0.4%. תכנית רכישות האג"ח נותרה ללא שינוי של 80 מיליארד אירו לחודש. 
המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת כאשר הניקיי ירד 0.3%, ההנג סנג עלה 0.7% ומדד שנחאי נסגר ללא שינוי מהותי.
נזכיר כי אתמול הבורסה סגרה בעליות כאשר מדד המעו"ף טיפס 0.6%, נבידאה שריכזה אתמול עניין טסה 34% במחזור של 7.8 מיליון שקל. בוול סטריט, יום המסחר נסגר אתמול במגמה מעורבת כאשר מדד הנאסד"ק עלה 0.15% ומנגד הדאו ג'ונס ירד 0.1%. ה-S&P 500 סגר ללא שינוי מהותי.
אתמול פורסם סקר המשרות הפנויות בארה"ב לפיו המשרות הפתוחות הגיעו ל-5.9 מיליון שמצביע על חוזקו של שוק העבודה האמריקאי. בעקבות הסקר ונתונים נוספים שפורסמו החודש מסר נציג הפד' לאקר כי הנתונים תומכים בהעלאת גובה הריבית בספטמבר.
מניות במרכז
מיילן +3.8% מיילן 14,470 +3.8% מיילן בסיס:13,940 פתיחה:14,000 גבוה:14,650 נמוך:13,850 תמורה:73,658,934 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להמלצה חיובית מירושלים ברוקראז'
נבידאה +0.55% נבידאה 146.8 +0.55% נבידאה בסיס:146 פתיחה:146 גבוה:149 נמוך:145.1 תמורה:48,441 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכה לעלות לאחר שטסה אתמול 34% בעקבות מכירת זכויותיה המלאות בתרופה Lymphoseek.
להב 0% להב 153 0% להב בסיס:153 פתיחה:153 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה הבוקר על חתימת הסכם מחייב לרכישת מרכז קניות ליד העיר קלן בגרמניה בתמורה ל-2.4 מיליון אירו.
רדהיל +3.2% רדהיל 167.8 +3.2% רדהיל בסיס:162.6 פתיחה:165 גבוה:168 נמוך:160.4 תמורה:543,949 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה היום על התחלת ניסוי שלב שני בתרופת 'YELVIA' לטיפול במיאלומה נפוצה.
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    אני איציק הנבלה (ל"ת)
    איציק 100 09/09/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם אתה אומר כנראה שאתה יודע מי אתה
    ארז 09/09/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחח איזה דפוק
    סגור
  • 38.
    שאלה למבינים - מתי הכסף עובר לחשבון לאחר הפקיעה השבועית
    המתחזה 09/09/2016 05:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במידה ונשארת לפקיעה?
    סגור
  • 37.
    טבע - לכיוון שער 55 (ל"ת)
    יודע דבר 08/09/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    46 3
    סגור
  • טבע בבעיה כמו כל סקטור הגנריקה
    מיקו 08/09/2016 22:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם קלינטון תיבחר כל השוק הזה בסכנה
    סגור
  • 36.
    רצה ל100 לאחר שביקרה כמעט ב140.
    מה קורה עם אפל 08/09/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היא הסמן הימני קיצוני של הבורסות. עיקבו אחריה.
    סגור
  • מתממשת אחרי עליות מחודש מאי
    משקיע וותיק 08/09/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז היתה בשער 90 והגיעה לשער 110 אז טבעי שיהיה תיקון קטן. דרך אגב וורן באפט הגדיל את הכמות שלו באפל ברבעון הזה , כלומר הוא מאוד מאמין ושורי במניה.
    סגור
  • גם ב 50 תהיה גבוהה מידי.. (ל"ת)
    אפל? 08/09/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 35.
    מתחילה ריצה בארה"ב וב מחזור עצום
    כיטוב 08/09/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    6 5
    שער ברצפה, הערך יוכפל ואולי ישולש עד סוף השנה וגם אז תהיה זולה מאד ביחס לתחזית הרווח. בהצלחה
    סגור
  • אם תוכפל ותשולש עד סוף שנה וגם אז תהיה זולה.
    ל35 08/09/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היתכן שעמדה בעבר פי 50 מהיום. בו ואפקיד בידיך 100 מליון שקלוכל מה שאני מבקש חזרה בעוד שנה זה 110 מליון שקל. כל ההכפלות והשילושים בשבילך. רק דרג לערבות בנקאית רק על הקרן. נפגשים? מתי? היכן?
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    אני הזקן ואני מכתיב את הפקיעות אבל אני מגלה רק ב
    תמשיכו לומר זקן זקן 08/09/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בימי רבעי בשעה 5.35 כדי שלא תקלקלו לי לגלגל את ההוראות שיהיה לי הרבה עושר לנכדים ולנינים ??????????????????????????????????????????????
    סגור
  • נו בסדר. שיהיה
    ל34 08/09/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל מה הקשר ל6000 סימני שאלה?
    סגור
  • 33.
    דממה מוחלטת !! מישהו יכול להסביר מה קורה שם ובמיוחד
    ליויתן מה קורה? 08/09/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם רציו שלא מפסיקה לרדת?????????
    סגור
  • האאאאההההאאאההההה
    האהאאאאהההאאאההההאאא 08/09/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 35
    יא רבי איזה צרכות של משוגע ורעש
    סגור
  • 32.
    פתיחה חזקה בארה"ב +4%
    כיטוב 08/09/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שנה חלומית בפתח לדעתי.
    סגור
  • 31.
    באמת מישהו חשב שייתנו לחצות אותו (ל"ת)
    1460 08/09/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 30.
    לא עלינו ..בא לבקרנו עכבר ענק של ירון בגודל של מקרר
    הנגידים..הנגידים.. 08/09/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    18 4
    שאכל את כל החתולים והאמנונים האיתנים..הנגידים..רק למעלה
    סגור
  • 29.
    כיטוב- חכו לסוף היום ותיראו שהיא סוגרת בהפסד. (ל"ת)
    אחד שמבין 08/09/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • פחדנים עלובים
    סמך 08/09/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל תגובה של איזה פוץ מחרידה אתכם כאילו שהיא באמת יכולה להשפיע על המניה
    סגור
  • אוכלת (ל"ת)
    הקינאה 08/09/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • תפסיק להטעות אנשים עוד יתבעו אותך
    מה זה מבין 08/09/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כמה שטויות עוד תרשום פה.
    סגור
  • כל יום תעשה ממך צחוק (ל"ת)
    חח 08/09/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 28.
    מבקש חבל הצלה
    שמואל 08/09/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק מזה זמן את מניית פרוטליקס , ומבקש לשמוע האם מישהו יודע מה קורה בחברה מזה מספר ימים המניה עולה יפה וסוגרת בירידות מה באמת קורה שם..
    סגור
  • 27.
    הבטחתי קיימתי שאודיע להתראות עד סיום הירידות (ל"ת)
    ראו הוזהרתם 08/09/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • יאללה קישתא (ל"ת)
    מוקי 08/09/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חבל שזו ההתייחסות . טיפ כזה לא היה ולא יהיה לך בחיים (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    כמה היתה פקיעה שבועית היום? מישהו יודע... (ל"ת)
    h 08/09/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפקיעה היתה על 1464.79 (ל"ת)
    עושה כסף 08/09/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הזקן אמר והבטיח פקיעה 1464.45 קלע ב99 אחוז יפה (ל"ת)
    הזקן היה הכי קרוב 08/09/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    לשים לב לדולר שער נמוך 3.74
    עושה כסף 08/09/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש כסף גם בדולר. תחתית עד 3.73 , אבל זה זמן טוב לאסוף בדולר במחירים כאלה נמוכים. אם תהיה עליית ריבית הדולר קופץ !
    סגור
  • 24.
    עדיין שורי על הדאקס
    עושה כסף 08/09/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לא אמר את המילה האחרונה שלו והוא ימשיך לעלות. יפגוש התנגדות ב - 11436 , עשה כסף יפה בחודשים האחרונים ועדיין לא סיים.
    סגור
  • זרקתי דאקס בבוקר (ל"ת)
    עושה ביד 08/09/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • כמה הירווחת ובכיה זמן?
    תאמת הלי חארטות 08/09/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    12 9
    ברח במיידית
    סגור
  • נקנה בדיוק לאחר הברקזיט בשער 9603
    עושה כסף 08/09/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום השער עומד על 10730 , 11.7 אחוז רווח. תקשיב למה שאני רושם אתה גם מוזמן לבדוק אותי חבר.
    סגור
  • אחוזים וברח מאמי (ל"ת)
    קח את הכמה 08/09/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 23.
    מדד הנדל"ן סיים את העליות שלו
    עושה כסף 08/09/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומתקן בימים האחרונים , נראה שהירידות במדד ימשכו לפחות בזמן הקצר. אחרי תשואה של 24.5 אחוז מתחילת השנה צריך גם לממש ולקחת רווחים. הלאה לסוס המנצח הבא.
    סגור
  • 22.
    עולה בטרום בארה''ב בהצלחה לכולם (ל"ת)
    כיטוב 08/09/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • רק לשבת ולהנות.ארהב בחרה כיוון
    עולה יפה כבר 08/09/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתמול יותר מ 3.5 מיליון דולר מחזור.אין גם ורך לכתוב ממילא היא כבר כמעט אמריקאית עם בעלי עניין חדשים.אחד בעלי העניין קרן ביו בהיקף 2 מיליארד דולר. די ברור שהם בדקו טוב.כיטוב
    סגור
  • 21.
    בעליה של 3.5% נראה שמחממת מנועים לקראת הודעה
    בונוס מחזור יפה 08/09/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אמורים לקבל 2 הודעות אחת אישור רישום בנסדק ותוצאות ניסוי..לפי הדוח האחרון זה אמור לבוא בחודש זה..בהצלחה לכולם
    סגור
  • 20.
    העבירו לי בצורות מיוחדות ויחודיות את התובנות הבאות:
    אבנר בינתחומי 08/09/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    22 12
    מדד I S M שפורסם אמש ובלט בעליבותו. מייצג בצורה הטובה ביותר את קלקלתה של ארצות הברית. זה גם המדד היחיד(כך לימדני אבירם של - א)שהם לא יכולים לערבב אותנו ולתת נתונים אמיתיים בלבד. כל שאר הנתונים מאבטלה ותעסוקה ובתים וריבית כן/לא ועוד.. הם מוליכים אותנו שולל כבר שנים. חברי אברטון בקליפורניה מסר לי באמצע הלילה (שלנו)שהאמריקאים בלחץ אטומי לאחר פרסום מדד זה. מקווה שהיפנמתם כמו שאני הבנתי היפנמתי ופעלתי בהתאם. תודה אבנר. ואם כבר. מי שמתעתד ללמוד ומחפש בין האונ' בארץ או המכללות. אני מציע לבוא לכאן לימים הפתוחים ולהתרשם מהמקום והאווירה ומיקומנו כמספר 1 אקדמית ובכלל בארץ.
    סגור
  • קח כודרים דחוף (ל"ת)
    דודי 08/09/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • לא רק שלא כתבת את הסוג.
    טומטום 08/09/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה מציע לו כודרים. אולי התכוונת כורדים או כוזרים?
    סגור
  • לאבנר היקר. היה לי העונג להעביר לך מידע. עלה והצלח.
    פרופ' אבירם(איצ100) 08/09/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    20 6
    היינו רתוקים לנאומו של מר דראגי..ולא נעים להגיד..אבל ריחמנו עליו. איציק נתן לנו הסברים על שפת הגוף שלו והאינטונציה והקול ועוד ועוד..הוא מייצג לצערי את התמונה העגומה. שבת טובה.
    סגור
  • מפסיק מבלבל חמנידוס (ל"ת)
    שולה מעפולה 08/09/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • גם מעפולה
    מי שאמר רמי כהן 08/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ומכיר אמר שולה מעפולה שתקעו לה וסגרו לה ואי אפשר לצאת. וגם מבורסמ אי אפשרק לצאת כי רק יורדת ואני מפסיד הכל קיביני מטחקו למה האמנתי לחתולים שרק למלה וקיבלתי צינור והלך הכסף אז שולה תעשי לנו ילד בונבון את רוצה היום השבע ורבע על יד חנות פיצוחים ופלטפל במרכז תבואי מותק ייה שמייח מותך
    סגור
  • לשולה שתקעו לה
    רמ י כהן 08/09/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ביצים שלי חמינדוס יופי יופי והיא לוקחת הכל בפנים הפצל הקטן עם הביצים גם בפה וגם למטה כייף לי וטוב לה ואנו מפסידים הרבה בבורסה טינננניננהנהני איזה יום שממיייח יום של הפתעןת. שולה את נשוי בלאד חויובה?
    סגור
  • 19.
    זה לא צחוק
    יבין 08/09/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מבקש בדחיפות הלוואה של עד 2.5 מליון שקל לשלושה וחצי שבועות. אשלם 7.77 אחוז ריבית על התקופה עם ערבות על הקרן והריבית. תודה למבינים ואני מקווה שאתם יודעים מה יעשה לי רוו זה.
    סגור
  • 18.
    לאמנון איתן ירון החתול
    זמביש 08/09/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    10 7
    מבקש עצה ועזרא מחבר לנשק. מה כדאי? להיות עשיר ובריא וגבוה או עני וחולה וגמד. ועוד שאלה שאמש המורה שאלה הסתומה. האם כדאי ליות בבורסה שנה נגיד רק למלה ולהביא מכה שח חמש אחוז או לא להיות בבורסה שביום גג שבוע יכולה לגלח שמונים וחמש אחוז. אח שלי קח טיפ שלא תמצא בגוגל אבל תגיד לפקיד הוא ידע. קיבטרוניק אופ 3 יוצאת מהשימור וטטוס מ1 לכיוון 100 תוך שבועיים תיזכור אפו קראת
    סגור
  • 17.
    צפוי רבעון עמוס ומעניין לפי העדכון
    כיטוב פארמה 08/09/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    7 4
    וגם שבוע הבא יהיה מעניין לדעתי.כי הרבה משקיעים יעקבו אחרי ההצגה של החברה בכנס הבינלאומי. הסבלנות משתלמת סוף סוף.
    סגור
  • כיטוב
    שמעון 08/09/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לדעתי חוזרת בתוך פרק זמן קצר ביותר לשערים גבוהים מאוד, יעד ראשון הוא לסגור חוזה עם חברה גדולה ולהחזיר את אמון המשקיעים. להערכתי הכנס יעשה טוב לחברה בימים הקרובים יהיה מאוד מעניין, שווה לעקוב אחר התפתחויות
    סגור
  • 16.
    המספרים שתפגשו יהיו הזויים לפני חזרה ללונג (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    הבטחתי שאעדכן הנוסחה שלי קובעת מגמה השתנתה תיזהרו (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    תיזהרו מהשקעה בבנקים....... (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    קניתי היום מניות של אס טי גי
    זקן בבורסה 08/09/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נסחרת בחצי מההון העצמי שלה -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 12.
    בזק
    בני 08/09/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה הסיבה שבזק יורדת היום מה קרה מישהו יודע עדכנו אותי תודה
    סגור
  • 11.
    מה הסיפור המביך עם המגיבים בתשלום של כיטוב?
    נתנאל 08/09/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    4 6
    למה ביזפורטל לא חוסמים את זה. הרי ברור שמדובר בעובד בתשלום של בחרת כיטוב שפשוט מגיב פה כל יום כדי לחזק את המניה או משו
    סגור
  • לא מובן לי
    מק 08/09/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה כואב לך שכותבים פה שמות ל מניות כאילו זה חדש לך, לא רוצה אל תתייחס ,כל אחד מוטב שיעשה את השיקולים שלו,נראה כאילו נכוות ממנה וקשה לך שמזכירים אותה
    סגור
  • האם אלו אותם מגיבים שקנו אתמול בנסדק
    לנתנאל הגאון 08/09/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אם כן אתה מדבר על מגיבים עשירים במיוחד. מספיק עם הקשקוש הזה. גם אני לא אוהב את האובר דיבור על המניה הזו אבל ברור שאתמול היא עשתה עליה יפה ומותר למשקיעים להגיב על כך. בשביל זה נועד הפורום הזה
    סגור
  • 10.
    נגמרו העליות לעת הזאת תיקון קל למטה (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • תיקון חזק למעטה
    משקיע לא מתמיד 08/09/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בעצם הרבה יותר חזק מתיקון למעטה ניפגש בשלושה ספרות ב25
    סגור
  • גם כך את רק משתעשע ולא משקיע (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/09/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    חדשות מניות החלום "שלנו"
    ארי 08/09/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדיגוס - ברז רציני למחזיקים, גייסה בשער נמוך של כמעט 40 אחוז פחות, צפי לנפילה חזקה מאוד היום. כיטוב פארמה - התעוררה יפה אתמול בנאסדא"ק אבל הסיום היה קצת צורם ומדאיג, הרבה מכירות בסוף היום, נקווה לטוב ונראה את הכיוון בימים הקרובים.
    סגור
  • 8.
    מי אתם אלו שמוכרים מניות של כיטוב?
    מ.א 08/09/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שבועות כולם מתלוננים ומקטרים, אתמול כבר בבוקר רשמתי "שהולך להיות מעניין" וכעת זבי חוטם שאינם יודעים לזהות כיוון מהותי מעלה זורקים סחורה כי צמצמו הפסד או הרוויחו 1%... סבלנות חברים, סבלנות... לפעמים צריך לדעת ליהנות מהרגע.
    סגור
  • 7.
    איזה זינוק איזה מחזור איזו הערכה לשווי
    כיטוב 08/09/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    13 3
    האמריקאים פעורי פה.ושבוע הבא הכל יוצג רשמעת בכנס. איזה כיף שיש חברה כזאת.מצפה לפי 10 ויותר על הכסף בשנת 2017. מעניין מה יאמר הלוזר מאגף הזבל שכל יום כותב על החרה.
    סגור
  • המחזור היה פי 15 מהממוצע.בערך 3.5 מיליון
    כיטוב 08/09/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    10 2
    דולר. לעומת שווי שוק של 22 מיליון דולר. זאת פעם ראשונה גם שכיטוב סיפקה הערכה לשווי והפוטנתיאל.כלומר הערכה מספרית של 650 מיליון דולר.שזה רק התרומה למשק בארהב.לא כולל אירופה ושאר העולם.
    סגור
  • 6.
    כיטוב פארמה האם בדרך לגל עליות ? (ל"ת)
    לימור 08/09/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • מספיק עם כיטוב פארמה היא מדשדשת ולא ממריאה זהו זה (ל"ת)
    אריה 08/09/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    הבורסה תמות. ובטול חובת הגשת דוח מחזור המיותר
    בלי הורדת מס 08/09/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא קונים כלום.
    סגור
  • הבורסה תמשיך להתקיים בכל מצב קשקשן חסר הבנה (ל"ת)
    קשקשן 08/09/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 4.
    אפילו מימוש לא עושים .רוצים למעלה ולמעלה
    עוקב אחרי אמנון 08/09/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל הכבוד לגורביץ!!!! צופה זינוק למעלה ,,אני איתו
    סגור
  • תתפטר טמבל (ל"ת)
    לעוקב 08/09/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה כל כך פיצפון שלדעתי הוא לא שם לב שאתה איתו
    לאיתן החתול 08/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ודבר שניה נגיד עלה 2000%. אני מניח שלא הירווחת כלום ובטח לא על תיק של 6700 שקל כמו שסיפרת וכתבת כאן אז מספיק אם השילהוב העצמי והכשלת החברה הטובין כאן
    סגור
  • בוק לא מצוי (ל"ת)
    אתה 08/09/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 3.
    למה השקט סביב ליויתן רוצים חדשות בעיניין !!!!! (ל"ת)
    ביזפורטל 08/09/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    ואף מילה על אפריקה...ביז אתם גמדים עלובים (ל"ת)
    יעקב 08/09/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • ליקוב
    ביזפורל 08/09/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מה? 187 ס"מ עטופים בשרירים זה גמד? אפריקה רציתי לכתוב שהייתה פעם במחיר פי 90 אבל שכחתי. לגבי עלובים זה נכון אבל טובי לב ומלייאנים כבדים ולא כמוך שאתה לא עלוב אבל תפרן ורע לב.
    סגור
  • אפריקה זה סוס מת בדרך להסדר חוב נוסף.לא ישאר כלום ממנה. (ל"ת)
    צחי 08/09/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • צחי את לא ממש מבין כזה גדול אז פשוט תסתום (ל"ת)
    יעקב 08/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    כיטוב עלתה בנאסדק 10 אחוז!!!
    מצגת ברמה למשקיעים 08/09/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    10 4
    נכנסו הרבה משקיעים אתמול. דרך חדשה לפנינו עם עליות חדות...
    סגור
  • העריכה חסכון של 650 מיליון דולר למערכת
    מדהים 08/09/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבריאות בארהב. השוק בארץ לא מעניין אותה.היא הולכת על הדבר האמיתי בארהב.אפילו בעלי העניין הם אמריקאים. כיטוב למעשה כבר חברה אמריקאית.
    סגור
  • מכרתי אותה הבוקר בפתיחה כנראה שעשיתי טוב. (ל"ת)
    חי 08/09/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לחי היקר
    סמך 08/09/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טוב מאוד שמכרת , יתכן שהפסדת הרבה מאוד כסף כתוצאה מהמכירה אבל זה יחשל אותך ויבנה לך אופי ויכין אותך לבאות .
    סגור
  • לא באמת החזקת אותה.
    לחי 08/09/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה לשקר. מי שהחזיק אותה ונראה שיש הרבה כאלה בטח שלא ימכור אחרי ההתפתחויות היפות והצפי לעתיד ובמיוחד שהיא עדיין בשער רצפה.
    סגור