21:03 יציבות בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, נטפליקס מאבדת 1.8% >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סקר מינה צמח: מפלגת יש עתיד עוקפת את הליכוד בעקבות משבר הרכבת

 |  94
מהפך?
Share
אילו הבחירות היו נערכות השבוע, היה קיים סיכוי לא רע שרה"מ הבא של ישראל היה יאיר לפיד. כך מראה סקר חדש של מינה צמח שנעשה לשם חדשות ערוץ 2. הסקר הראה כי בקרב הציבור, מפלגת יש עתיד זוכה ל-24 מנדטים, לעומת 22 מנדטים של הליכוד. 


נזכיר כי מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד קיבלה בבחירות האחרונות 11 מנדטים בלבד. כלומר טיפולה במשבר הרכבת שנוצר בימים האחרונים החזיר אותה למרכז הבמה וגרם להכפלה בכוחה האלקטורלי. 

את הסקר ערכו מנו גבע וד"ר מינה צמח ממכון המחקר "מדגם" בשיתוף ipanel בקרב כלל האוכלוסיה.עוד מהסקר: מפלגת המחנה הציוני צונחת ל-11 מנדטים (כיום ברשותה 24). מפלגת הבית היהודי עולה מ-8 מנדטים כיום לכדי 14 מנדטים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

94 תגובות ב-45 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
45 תום 07/09/2016 11:21 בגלל משבר הרכבת חחח כבר 6 שנים שאכלים חרא ורק מיסים (ל"ת)
44 תום 07/09/2016 11:20 עם מטומטם יגיעו לכלפי יצביעו עבור האנשים שמחרבנים עליהם (ל"ת)
43 אריק 07/09/2016 10:53 בעזרת השם (והפרזיטים בישיבה) (ל"ת)
42 izk 07/09/2016 10:51 שינאת חינם
יהודים יקרים החרדים גם הם מבשרנו כלאנו אחים שנאת חינם תביא לחורבן שמעתם מה שאמר ראש המוסד לשעבר אז תיזהרו בדיבורכם
מירי 07/09/2016 12:31 הבעיה היא הדיסוננס בין חרדים בעלי המוח אנליטי לשאר פסול
אבל תזכורת:סולטאן סוליימן המפואר מצותת:בזר יפה(העם) רב גוניות נותנת זר פרחים יפה...אם נשווה את הזר פרחים לעמינו-יש מקום לכולם,אבל לא על חשבון אחר.
41 נוראי פה 07/09/2016 10:41 העם שמרן לא מחליף ראשי ממשלה פחדן (ל"ת)
40 izk 07/09/2016 10:27 בגלל משבר הרכבת
רבותי תפתחו את העניים שלכם משבר הרכבת הייתה יום אחד בלבד הקריסה של הקניון זה יום השלישי או הרביעי שיש שיבושים בתחבורה בת"א מי שחושב שלשבת אין ערך יבין את זה בדרך הקשה ואם אתם חושבים שלפיד הוא הפתרון יש לכם טעות למחשבה
יעל 07/09/2016 12:29 כל הדרכים מובילות אל ביבי-רק תקשורת עוורת.
ביבי הוא שר הקלקלה,אחרי ש"הזיז" את מלך השקופים מספסופה? 25 מפועלי בניין השנה ניספו,כי ביבי הציב 17 מפקחים על 13000 אתרי בניה? ביבי.אבל זה לסוד:סוכן מס' 2804 של CFR מבצע הוראות של בוסים שלו מ-USA.אחרת גורלו כגורל גדפי או מובארק או אסד לפחות.
דב 07/09/2016 13:04 יעל
רחמים עלייך. היום חם - ביבי אשם. יש זיהום אוויר - ביבי אשם. יש משבר כריתת עצים בברזיל - ביבי אשם. לא נמאס לכם? כל כך הרבה דיסוננס? בסוף תתפוצצי יחד עם חברייך לדעה. לא חבל? אם רק תפקחי עיניים ותפעילי מעט מחשבה, רק מעט, של ילד בגנון, תגלי שהבעיות אינן נוגעות לראש ממשלה זה או אחר. זה גם אנחנו. די, נמאס מהתגובות הפאבלוביאניות המטוטמות.
39 י. 07/09/2016 10:20 זו תהיה התוצאה גם ללא משבר הרכבת
חיוני שאנשים ראויים יחזיקו בהגה השלטון. הסיפור עם החרדים עובר כל גבול. יש לוודא שלא יהיו חלק מהשלטון.
יעל 07/09/2016 12:25 חרדים הם חלק ממרקם של העם בישראל.ביבי דואג שנשנא
ביבי-ערבים באוטובוסים....ערבים, ביבי-שמאל לא יודע מה זה להיות יהודי-ביבי ביבי-פשלת השבת ,אבל מי אשם לפי תכנונו-חרדים-ביבי ביבי-פונה לשר החוץ גרמני מאחורי גבה של אנגלה מרקל?-ביבי ביבי עם רות בר?-ביבי קלטת המפורסמת.-ביבי ביבי עם בנט ואיילת שק(ר)ד ושרה מתפוצצת מכעס-ביבי....
38 שימי 07/09/2016 10:13 עם ערבי לגמרי כולם בעלבתים (ל"ת)
37 עם טיפש 07/09/2016 10:13 לפיד אחלה פשוט העם שמרן שונא אנשים טובים (ל"ת)
36 הומו גאה 07/09/2016 10:01 ולפי הסקרים שלי בוזי לוקח את כל הקופה (ל"ת)
35 טלטל 07/09/2016 10:00 יאיר לפיד לא יהיה אף פעם ראש ממשלה.ונקווה שגם נתניהו לא
יאיר עשה נזקים אדירים בתקופה הקצרה ששרת בתור שר אוצר.ונתניהו הוא כישלון בכל הקדנציות שלו.הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות לאזוריות כך שלא יהיו יותר מפלגות סקטוריאליות וחבר כנסת שנשלח לכנסת ע"י ציבור בחריו ולא מילא את המצופה ממנו ילך הביתה ויוחלף.
יעל 07/09/2016 12:21 אנו 2000 שנים אותו עם עם אותה מנטליות-איינשטיין.
עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים...!......ליברמן העלים אנשים שיכלו להעיד נגדו: שלח לחסלם! אולי הם "התאבדו" כמו שביבי והמוסד גרמו לזיגייר מאוסטרליה "להתאבד".............................ליברמן העביר לרוסיה סודות על ישראל וגם סודות של האמריקאים שנמצאים ברשות ישראל!.
תומס 07/09/2016 10:12 הגיע הזמן להחליף אזרחים ללא בינה (ל"ת)
34 עזור 07/09/2016 09:42 חלום וורוד..ללפיד
המנדטים שמקבל לפיד זה על חשבון המחנצ האנטי ציוני..של המאוסים ..ביזי זיבי ויחימופליץ
יעל 07/09/2016 12:18 הלאה מחנה הזיונים של עבריין בוז'ון של ברק-הלאה יתר פסול
מחנה הזיונים של בוז'י מינוס עבריין סדרטי בן-אליעזר,לא מסוגל להתרומם-בגלל חת הקדמון...כל ההנהגה שם רקבון מתקדם.למשל לא שלי? מזכירה לי את גולדה מכשפה של לייבוביץ'.זה בית קברות פוליטי ממש...עובדה.מול רקבון של ממשלת BABA-BUBA עם סיבוני-חזן ו"רפר צ ל...איזו עליבות..?????????
אתה שמרן 07/09/2016 11:10 שמרנות זה לא ציונות (ל"ת)
33 כחלון ולפיד לשלטון 07/09/2016 09:34 עם ללא אכפתיות לשוכרים גועל (ל"ת)
32 עם של בעלבתים 07/09/2016 09:33 לפיד אחלה וגם כחלון אבל העם טיפש ושמרני (ל"ת)
דב 07/09/2016 13:06 32
על שני אלה שהצעת נאמר: היילכו החיגר והפיסח יחדיו? ומה תהיה התוצאה?
יעל 07/09/2016 12:12 דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם! מתי תפילו ............
השלטון הרקוב שמארגן לכם "התאבדות" כפי שביבי הורה לשב"כ ...לכן המוסד + ביבי + השב"כ חיסלו את זיגייר.........................עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים!..
31 ביבי שמרן 07/09/2016 09:31 כחלון ולפיד שניהם פרוגרסיביים ויכולים להוביל (ל"ת)
מירי 07/09/2016 12:08 לפי סקר של ג'ודי ניר-מוזס-שלום ביבי הוא לא שמרן-רק קטלן
ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת... וכחלון גם..ומי בתור?כ"ץ ישראל(עזר לביבי להעיף את גדעון סער-אבן)כ"ץ הטרוריסט...של 350 מהרוגי ם בכישים לשנה??? ...והלייצן -סרסור חזן??עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה-?(שגילה כיצד שרה העיפה את ביבי בכביש 1 בלילה)......כי הסקיוריטתה-שטזי של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות. ראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת. ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
30 גועל נפש 07/09/2016 09:31 כחלון ולפיד פרוגרסיביים ואכפתיים אבל העם שמרן בעל דירות (ל"ת)
מירי 07/09/2016 12:05 מכתב בהול לביבי של חברי כנסת(בור ספיגה)שפד"ן
ביבי היקר-הצל אותנו -חברי הכנסת בעלע שלוש דירות ומעלה מגזרות כחלון-הפודל שלך בהוה ובעבר.הרי גם לך ארמון בקייסריה,שתי דירות בירושלים ושתי דירות בUSA.בציפיה לתגובתך המהירה-הצילילינו-ביבי....
29 מגיע לנו הזבל 07/09/2016 09:23 וואחד "ערבים נוהרים" והוא מקבל 30 מנדטים (ל"ת)
28 אני לי 07/09/2016 09:01 ימיני
כמצביע ימין מסורתי שורשי.אני אומר לביבי הירידה של הליכוד היא אך ורק מהבצועים הכושלים והשגוים של כחלון בהקשר של הנדל"ן.
מירי 07/09/2016 12:01 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
" תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... "ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
כבוד לכחלון 07/09/2016 09:32 כחלון נהדר באיזה סרט אתה (ל"ת)
דב 07/09/2016 13:07 כבוד...
"אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה. מצא מין את מינו.
גועל 07/09/2016 09:32 אנשים כמוך הורסים את המדינה אתה שמרן קפיטליסט (ל"ת)
27 אני לי 07/09/2016 09:01 ימיני
כמצביע ימין מסורתי שורשי.אני אומר לביבי הירידה של הליכוד היא אך ורק מהבצועים הכושלים והשגוים של כחלון בהקשר של הנדל"ן.
מירי 07/09/2016 12:00 מה כתב אריאל שרון ז"ל על בנימין נתניהו, באוגוסט 2005
"האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם.......................................פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק.......................................כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה, "סוס ‏הטרויאני" ליברמן. ליברמן סובל מפתיל קצר... ה פשוט עתיד לקרות בשל הפתיל הקצר שלו... "הבעיה היא שרקטה או שתיים עשויות לגרום לליברמן לבקש לראות את בנק המטרות של צה"ל. וזה ‏כבר כמו להכניס ילד לחנות צעצועים ולומר לו: תבחר "ליברמן בעל קו נוקשה עם מוניטין בינלאומי בעייתי מאוד"... ..
דב 07/09/2016 13:09 מירי
מצאת לך תנא דמסייע: שרון המושחת, הבוגדני, והנהנתן.
26 אבי 07/09/2016 09:00 לא קרה כלום - הליכוד הפסיד מנדטים לבית היהודי וליברמן
המצב רק החמיר.
מירי 07/09/2016 11:57 ליברמן תדלק קולות אחרי פרשיות עם פינה שמאקל-קאק.
ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ..........פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק...........נערת הגומי ליברמן אני מתגלגל מצחוק. אני שומע בעיניי רוחי את הטקסטים שלו לו לא היה בממשלה. עוד דוגמה למה לא להאמין לפוליטיקאים. חוסר האחריות שלו כשלא היה בממשלה להסית ולהתסיס את העם, לפתע צ'יוואווה מעודן. פשוט מעורר בחילה.......................אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פוליטיקה-את...את....את... מי שחושב שפאני קירשנבאום הייתה מעבירה מיליוני שקלים ללא אישור של הצאר ליברמן ??, הוא תמים או הדיוט ..פרשת ליברמן הוכיחה כי אין שוויון בפני החוק, וכי האכיפה בישראל אינה שוויונית כותבת אלף בספרה. פושעי הפרקליטות קיבלו צ'קים שמנים מליברמן, שהבוס שלו הוא: פוטין! ליברמן שיחד גם את השופטים והשופטות: הוא בקשר עם אוליגרכים מרוסיה שחיים בארץ, בקשר עם העולם התחתון הרוסי! .
25 צמח מינה 07/09/2016 08:41 הסקר שלה שווה לפח אשפה . לטענתה אחרי פרשת הרכבת
לפיד עלה. דהיינו החרדים עצבנו את העם ובוחרים בלפיד שנלחם נגד החרדים ע"י בטול קצבאות ילדים. מה שבסופו של דבר פגע במצביעים של לפיד שהם מעמד הביניים . שדרך אגב לפיד היה הראשון לפגוע בהם בכל דרך אפשרית. אבל!!! בג"ץ הציל את נתניהו בהחלטה שלו לגבי עבודות הרכבת בשבת . ביבי וכולם יקבלו את החלטת בג"ץ ובא לציון הגואל זכרון הצבור קצר אז ביבי לא יפגע. אם הצבור שכח את נזקי לפיד עם מס שבח על דירה שניה, קצוץ קצבאות, חובת הגשה על דוח מחזור ואי מכירת כיל עם כל נזקיה הפופוליסטים אז ביבי לא צריך לדאוג . פרשת הרכבת תישכח
מירי 07/09/2016 11:53 BABA-BUBA באופן לא חוקי-מניפולטיבי נתן הוראה לגבי שבת
ואז האשים את הפודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף במחדל שבת.מי ,שהיה מעורב בפרשה היה כ"ץ ללא רוח חיים,אשר בילה בבורדל באיטליה ומשם שלח הוראות לרכבת ישראל...בג"ץ עשה נו-נו-נו-לBABA-BUBA,שמיד התקפל עם פודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף.
24 ל 16 07/09/2016 08:35 אז יאיר לפיד עונה על ההגדרה שלך?
אבוי לנו.
מירי 07/09/2016 11:49 לפיד הוא קריקטורה של פוליטיקאי מצוי.אבל....
רוב ניצולי השואה ,שהגיעו לאחר 1957 יודו:לפיד "סידר" להם 3600 ש.ח. לשנה.וזה לא מעט עבור מזון ותרופות.עם קצבת זיקנה של 1600 שח. לחודש-זה קצת קשה.אבל בני זונות-חברי הכנסת-מה אכפת להם.הם מקבלים משכורת של 40000 ש.ח. לחודש?והקשישים? ביבי וביטוח לאומי יש להם תוכנית"פתרון סופי-טבעי"......זו תרומתו של ביבי הקשיש לקשישינו.
23 יעקב 07/09/2016 08:33 אין סיכוי. הוא בכיס של החרדים.
אין שום סיכוי להזיז את ביבי. הוא יעשה הסכם עם כל אחד, אפילו עם חנין זועבי, על מנת להישאר בכיסא. שלא לדבר על קצבאות ותשלומים מטורפים לחרדים.
מירי 07/09/2016 11:44 מאז ניתוח ערמונית הוא הפך ל-לחיץ-כל שעה לשירותים עם שרה
אבל מרוב ישיבה בכסא מעור עז-הוא קיבל טחורים.ולניתוח צריך להזדרז!!!!!!!!
22 דב 07/09/2016 08:31 סקרים
יש משהו מאד פורנוגרפי בסקרים, ששוב ושוב מוכחים ככישלון חרוץ ומוחלט, ובכל זאת ממשיכים לשווק את הסחורה הקלוקלת המנותקת מהמציאות לציבור. מלבד חברות הסקרים שעושות מיליונים והתקשורת המתועבת שמסייעת להם - אין שום דבר מציאותי בסקרים. די, נמאס. זה נכון גם במחקרים כאילו "המדעיים" שהפכו לבדיחה מהלכת.
מירי 07/09/2016 11:42 מינה מזמן הפכה לצמח.היא טובה בניחוש בקפה או בטארה.
אין היא משקפת את המציאות הקרובה ובכל זאת מתעקשת לבלבל את המוח לבעלי " ז י ק ה " של סיבונים או כמו שקאופמו וקוטלר ציינו בצדק-אוכלי עשב.ורק 30% .................
21 של ביבי ללכת.... 07/09/2016 08:11 הסקרים שוים לת..ת אבל ברור שהגיע זמנו
סבלנו יותר מדי את הדיקטטור השקרן!
מירי 07/09/2016 11:39 בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוג
המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה"
20 hsry 07/09/2016 07:49 הגיע הזמן שכל הס/שקרנים השונים יקפלו הזנב וישבו בשקט. (ל"ת)
19 אמיר 07/09/2016 07:38 דילמה של בוחר
הבעיה של ישראל - חוסר מנהיגות . אין היום בזירה פוליטית איש אמיתי דוגמת רבין או בגין , לכן בחוסר ברירה צריך לבחור בין איש קומבינות לחסר דעת . באמת דילמה קשה !
תפסיק לבלבל את המוח 07/09/2016 11:53 לא חסרים מנהיגים. ביבי חיסל אותם אחד אחד.
כעת ביבי מנסה לחסל את ישראל כ"ץ כדי שיחשבו שאין לביבי שום תחליף.
מירי 07/09/2016 11:37 אשל-שביבי נקלט במצלמה בצורה החדה ביותר: האופי הפגום, הא
מה הוא? נוכל? סוטה? נבל ?... המצלמה הונחה מתחת לחצאית אחרת. וזה כנראה עושה את כל ההבדל עבור נתניהו... וא אדם מגעיל, איש פסול, לא ראוי. לא רק בלתי ראוי ללשכת ראש הממשלה, הוא אינו ראוי לחברת בני אדם בכלל. ואז בא רה"מ ואומר לא. בעיניי הוא כן ראוי... ברור: צלם תחתוני אישה ירכיב את הממשלה שלנו. זה מה שרה"מ רצה... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
18 אריה 07/09/2016 07:32 "מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד"???כתב מרחף (ל"ת)
דב 07/09/2016 08:34 18-אריה
ממש לא מרחף. כל הגישה של ביזפורטל מתמצה במשפט הזה. הכל נגד, ראה למשל התמונה של ההיא ממר"ץ: פוטומונטז' מלפני עשרים שנה, ודברי הבל אנטי-ציוניים. זה המסר
17 אריה 07/09/2016 07:04 "מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד"???כתב מרחף (ל"ת)
16 שמטוב 07/09/2016 04:33 יש ! ביבי בדרך לפח האשפה של ההיסטוריה
הקלקלן הזה שהורס את כלכלת ישראל שכל דרכו בשנים האחרונות רצופה כשלונות , המגלומן הזה ביבי שכל כישרונו הוא דיבורים וקומבינות -- יסתלק סוף סוף מחיינו ויוחלף באיש ישר שחותר למטרות אמיתיות. איש ישר כזה שאינו עושק את עמו ומעביר את הכסף עשירים ולבטלני התורה כדי להשאר על הכיסא. רק איש כזה ראוי להנהיג את עם ישראל.
סיון 07/09/2016 11:34 באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי,
יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע
דב 07/09/2016 08:36 16-שם רע
התעוררת לבוקר חדש, בתוספת עיזוז וגיבור. מומלץ לך, פשיסט-קומוניסט שכמוך, לחזור חזרה לחור. זה סתם עוד בדיחה מבית המדרש של שקרים ודברי הבל בעטיפת צלופן יפה.
תפסיק לבלבל את המוח 07/09/2016 11:48 אולמרט ופואד התחילו את פרשת הגז וביבי סיים
הסיפור המלא הוא זה: בערך בשנת 2006 הסתבר שיש סיכויים רבים שבחופי ישראל יש גז. פואד בן אליעזר הסתגר עם יצחק תשובה בדלתיים סגורות ונתן לו זכיונות תמורת שוחד של 2.2 מיליון שקל. אולמרט היה כנראה שותף לעיסקה אלא שדאג להעלים את השוחד שלו ולכן גודלו לא ידוע (הפרשה נחקרה אצל מבקר המדינה אבל לא נימצאו בינתיים מספיק ראיות להעמדה לדין של פואד בן אליער לכן הנושא לא הועבר לחקירת משטרה. יהודי שאת שמו איני זוכר הרחיקו מכל העיסקה מכיוון שקבלת זיכיון לחיפושי גז הותנו בכך שישלם שוחד ואילו אותו יהודי היה איש ישר על כן הסתלק. ירון זליכה הריח שיש סירחון בעיסקאות של פואד בן אליעזר ולכן אולמרט דאג לסלק אותו מתפקיד החשב הכללי של הדינה. סוף פרק ראשון. יצחק תשובה שישב על הברז של הגז מנע אספקת גז לישראל כל עוד לא יובטחו לו הכנסות על מכירה גז לישראלים במחירי עושק. ביבי הקלקלן חשב שהוא מצא פתרון לתיסבוכת בכך שהמדינה תסבסד עיסקות ייצוא כושלות של תשובה ושותפיו, הקלקלן שקרניהו לא הבין שמשק הגז במשבר גלובלי שימשך לתמיד (בגלל שייצור דלק סולרי זול מדלק פוסילי) - מכר לעם ישראל לוקשים על ייצוא מדומה.
סיון 07/09/2016 11:33 ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי, מה הוא באמת עושה: אם היו רואים ויודעים מה קורה בחצר של קליגולה ביבי – הייתה המדינה כולה רועדת מזעזוע!לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
15 דני 07/09/2016 01:01 מפלגתו של שר החוץ?
נראה לי שהתבלבלתם קצת בכתבה הזו
14 יאיר לפיד 07/09/2016 00:55 אויש! אם מינה אומרת שאנצח= אני מפסיד בטוח
גם אם תעשה סקר ויצא לה ששמש זורחת במזרח, היא תזרח באותו יום במערב.
סיון 07/09/2016 11:31 נכון שד"ר מינה הפכה לצמח בסקרים מבחירות של 30% סיבונים
אבסל אם ביבי עם תסרוקת כחולה ושיניים בהשאלה הוא כמו שג'ודי קובעת"ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה" מה עוד נשאר להוסיף.יש לנו סרסור-בהמה-ופח אשפה?אין כל " צ ל " של ספק-אנו בצרה צרורה.
13 הנרי 07/09/2016 00:38 פרשנות מזויפת. מי קבע שיש לכך קשר למשבר הרכבת?
זה היה מרכיב בסקר? אז מה הקשקוש הזה? לדעתי זה קשור להטלת המס על שלוש דירות.
סיון 07/09/2016 11:26 רוב כלבים נובחים כחברי הכנסת בעלי 3 דירות שלחו מכתב לBB
BABA-BUBA לנו כמו שלך יש מעל 4 דירות.אל תתן לפודל שלך מן העבר לדפוק אותך ואותנו.יש לך שתי דירות בירושלים,בקיסריה ו2 דירות בUSA.שכנע את הפודל שלך-כחלון ,שירד ממס על דירה שלישי. שיתחיל מ5-אז זה OK
12 יו 07/09/2016 00:04 בכל מקרה אין לו קואליציה (ל"ת)
11 קותי 06/09/2016 23:21 כל הסקרים האלה שווים לצואת כלבים יבשה שעפה ברוח
וגם אם לפיד יזכה ב 24 מנדטים, האם המפלגות הדתיות והחרדיות ישבו איתו באותה קואליציה? הצחקתם אותי! וגם אם לפיד יקבל אפילו 3 או 4 מנדטים יותר מהליכוד, אין לו שום סיכוי להרכיב קואליציה. תעשו בעצמכם את החשבון ותיווכחו שאני צודק.
סיון 07/09/2016 11:22 בנסיבות אלה הכל אפשרי ודימיוני
ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations –
10 שתק יום שלם...היהיר 06/09/2016 23:13 "טיפולה במשבר הרכבת הכפיל את כוחה"??? וואללה??? (ל"ת)
9 זה לא עובד עליי... 06/09/2016 23:10 מצא את ההבדלים בין התמונה של ביבי וזו של לפיד (ל"ת)
סיון 07/09/2016 11:20 ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
"בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
8 איציק 06/09/2016 23:05 משחקי מספרים
ביז. אני יזכיר לכם את מה שכל העם יודע: המשחק הוא משחק גושי. יענו גוש השמאל נגד גוש הימין. אני כמצביע ימין לוקח עכשיו בשתי ידים. תבינו לבד... מטמתיקה פשוטה
ריטה 07/09/2016 11:19 גם אני יזכיר לכם.ANALFABETUS NEANDERTALUS (ל"ת)
7 שמעון 06/09/2016 22:45 הימין יותר לפיד גנב קולות מבוזי ביבי לא נפגע נשאר אותו (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 11:17 בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוג
בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
אחד 07/09/2016 02:17 אותו מה,שמעון?אותו מניאק? (ל"ת)
דב 07/09/2016 08:37 אחד
כדאי שתביט במראה...
6 יאלה הביתה!!!!!! 06/09/2016 22:43 כחלון מתרסק!!!!!!! (ל"ת)
5 אלי 06/09/2016 22:37 ראינו מה שווים הסקרים שלכם
בבחירות האחרונות אמרתם הרצוג מנצח , הליכוד לקח בגדול. יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה , אין לו סיכוי להרכיב בכלל ממשלה , המפלגה שלו תעלם כמו המפלגה של אבא שלו.
ריטה 07/09/2016 11:16 NIHIL NOVI-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ
באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי, מה הוא באמת עושה: אם היו רואים ויודעים מה קורה בחצר של קליגולה ביבי – הייתה המדינה כולה רועדת מזעזוע!
4 משה ראשל"צ 06/09/2016 22:19 גברת מינה אחרי שהתקרנפת אחרי הבחירות האחרונות
הסקרים שלך שווים לפח הזבל פפפחחחחח
ריטה 07/09/2016 11:15 האם ג'ודי התבלבלה,כציינה וזה נכון-שביבי הוא פח זבל?
כתב אריאל שרון :"האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו.."האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... ."האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
3 שישקו 06/09/2016 22:09 ביבי צריך לעמוד בראש מפלגת דגל התורה כשומר שבת נאמן. (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 11:11 קודם שיעמוד על הראש.... (ל"ת)
אחד 07/09/2016 02:15 יו שישקו, אתה צודק, הם רוצים ג ע ל ט !!! (ל"ת)
2 מינה צמ 06/09/2016 22:00 הפחידה את ביבי מה שמבטיח שביבי יטפל בלפיד
החליף את לפיד האפס בכחלון ההזוי
ריטה 07/09/2016 11:10 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ.........יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם: .................................פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק.................כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה, "סוס ‏הטרויאני" ליברמן.
1 בטח המצביעים היו 06/09/2016 21:58 בעלי 3 דירות ומעלה. הם שכחו מי הטיל עליהם מס שבח על
דירה שניה. החרדים בחיים לא ישבו עם לפיד בממשלה ולא יסלחו לו על רשעותו. כך שגם אם הוא יהיה רוב הדתיים לא יאפשרו לו כלום ובצדק. האיש מר נזק כלכלי. פרווה
ריטה 07/09/2016 11:07 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
" תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
שמטוב 07/09/2016 04:37 אם לא תספיק מערכת בחירות אחת תבוא מערכת בחירות נוספת
לאחר 3 חודשים שבה הליכוד יקבל רק 10 מנדטים ולפיד יקבל 30 מנדטים. הליכוד יכול להציל את עצמו רק על ידי הדחת שקרניהו. איפה ששקרניהו דורך לא צומח דשא. ביבי הוא איש נכלולי שכל מה שמעניין אותו הוא ההישרדות שלו וחיסול מתחרים.
סיון 07/09/2016 11:05 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מא
בשיחה מותחת שרה נתניהו ביקורת גם על השר נפתלי בנט ועל השר לשעבר יאיר לפיד ואומרת, בין היתר, כי, "העם יודע שאף אחד, גם לא נפתלי בנט, גם לא יאיר לפיד, לא יכולים להיות ראש ממשלה... אם ביבי היה נולד באמריקה, הוא היה יכול להיות היום בקלות נשיא ארצות הברית... הרי בכל העולם מעריצים אותו...??? קייסרית שרה השתגעה מזעם אחרי שתפסה את שלושה ביחד... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
שושי שאוהבת את ביבי 07/09/2016 08:36 יאיר לפיד
אוי יו יו אז ביבי צריך להיות מודאג? הצחקתם אותי.כל כך פאטתי ומעורר רחמים חחח תחפשו משהו יותר משמעותי ממשבר הרכבת.
סיון 07/09/2016 11:03 למה להחליף את בית הבושת של ביבי-שרה באחר?
ביבי ליכלך על פודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף.בג"ץ הסביר לו,שליכלך בשבת וזה עסק ביש.למה יש יועץ משפטי לממשה? מנדלבליט זה עוד פודל של ביבי -בגלל פרשת הרפז.כ"ץ ישרא-בלוף יצא שמוק.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש