סקר מינה צמח: מפלגת יש עתיד עוקפת את הליכוד בעקבות משבר הרכבת

נתניהו ולפיד, צילום: אורי פורת; יח"צ
אילו הבחירות היו נערכות השבוע, היה קיים סיכוי לא רע שרה"מ הבא של ישראל היה יאיר לפיד. כך מראה סקר חדש של מינה צמח שנעשה לשם חדשות ערוץ 2. הסקר הראה כי בקרב הציבור, מפלגת יש עתיד זוכה ל-24 מנדטים, לעומת 22 מנדטים של הליכוד. 
נזכיר כי מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד קיבלה בבחירות האחרונות 11 מנדטים בלבד. כלומר טיפולה במשבר הרכבת שנוצר בימים האחרונים החזיר אותה למרכז הבמה וגרם להכפלה בכוחה האלקטורלי. 
את הסקר ערכו מנו גבע וד"ר מינה צמח ממכון המחקר "מדגם" בשיתוף ipanel בקרב כלל האוכלוסיה.
עוד מהסקר: מפלגת המחנה הציוני צונחת ל-11 מנדטים (כיום ברשותה 24). מפלגת הבית היהודי עולה מ-8 מנדטים כיום לכדי 14 מנדטים.
תגובות לכתבה(94):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    בגלל משבר הרכבת חחח כבר 6 שנים שאכלים חרא ורק מיסים (ל"ת)
    תום 07/09/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    עם מטומטם יגיעו לכלפי יצביעו עבור האנשים שמחרבנים עליהם (ל"ת)
    תום 07/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    בעזרת השם (והפרזיטים בישיבה) (ל"ת)
    אריק 07/09/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    שינאת חינם
    izk 07/09/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודים יקרים החרדים גם הם מבשרנו כלאנו אחים שנאת חינם תביא לחורבן שמעתם מה שאמר ראש המוסד לשעבר אז תיזהרו בדיבורכם
    סגור
  • הבעיה היא הדיסוננס בין חרדים בעלי המוח אנליטי לשאר פסול
    מירי 07/09/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל תזכורת:סולטאן סוליימן המפואר מצותת:בזר יפה(העם) רב גוניות נותנת זר פרחים יפה...אם נשווה את הזר פרחים לעמינו-יש מקום לכולם,אבל לא על חשבון אחר.
    סגור
  • 41.
    העם שמרן לא מחליף ראשי ממשלה פחדן (ל"ת)
    נוראי פה 07/09/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    בגלל משבר הרכבת
    izk 07/09/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רבותי תפתחו את העניים שלכם משבר הרכבת הייתה יום אחד בלבד הקריסה של הקניון זה יום השלישי או הרביעי שיש שיבושים בתחבורה בת"א מי שחושב שלשבת אין ערך יבין את זה בדרך הקשה ואם אתם חושבים שלפיד הוא הפתרון יש לכם טעות למחשבה
    סגור
  • כל הדרכים מובילות אל ביבי-רק תקשורת עוורת.
    יעל 07/09/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הוא שר הקלקלה,אחרי ש"הזיז" את מלך השקופים מספסופה? 25 מפועלי בניין השנה ניספו,כי ביבי הציב 17 מפקחים על 13000 אתרי בניה? ביבי.אבל זה לסוד:סוכן מס' 2804 של CFR מבצע הוראות של בוסים שלו מ-USA.אחרת גורלו כגורל גדפי או מובארק או אסד לפחות.
    סגור
  • יעל
    דב 07/09/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמים עלייך. היום חם - ביבי אשם. יש זיהום אוויר - ביבי אשם. יש משבר כריתת עצים בברזיל - ביבי אשם. לא נמאס לכם? כל כך הרבה דיסוננס? בסוף תתפוצצי יחד עם חברייך לדעה. לא חבל? אם רק תפקחי עיניים ותפעילי מעט מחשבה, רק מעט, של ילד בגנון, תגלי שהבעיות אינן נוגעות לראש ממשלה זה או אחר. זה גם אנחנו. די, נמאס מהתגובות הפאבלוביאניות המטוטמות.
    סגור
  • 39.
    זו תהיה התוצאה גם ללא משבר הרכבת
    י. 07/09/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיוני שאנשים ראויים יחזיקו בהגה השלטון. הסיפור עם החרדים עובר כל גבול. יש לוודא שלא יהיו חלק מהשלטון.
    סגור
  • טען עוד
  • חרדים הם חלק ממרקם של העם בישראל.ביבי דואג שנשנא
    יעל 07/09/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי-ערבים באוטובוסים....ערבים, ביבי-שמאל לא יודע מה זה להיות יהודי-ביבי ביבי-פשלת השבת ,אבל מי אשם לפי תכנונו-חרדים-ביבי ביבי-פונה לשר החוץ גרמני מאחורי גבה של אנגלה מרקל?-ביבי ביבי עם רות בר?-ביבי קלטת המפורסמת.-ביבי ביבי עם בנט ואיילת שק(ר)ד ושרה מתפוצצת מכעס-ביבי....
    סגור
  • 38.
    עם ערבי לגמרי כולם בעלבתים (ל"ת)
    שימי 07/09/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    לפיד אחלה פשוט העם שמרן שונא אנשים טובים (ל"ת)
    עם טיפש 07/09/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    ולפי הסקרים שלי בוזי לוקח את כל הקופה (ל"ת)
    הומו גאה 07/09/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 35.
    יאיר לפיד לא יהיה אף פעם ראש ממשלה.ונקווה שגם נתניהו לא
    טלטל 07/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יאיר עשה נזקים אדירים בתקופה הקצרה ששרת בתור שר אוצר.ונתניהו הוא כישלון בכל הקדנציות שלו.הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות לאזוריות כך שלא יהיו יותר מפלגות סקטוריאליות וחבר כנסת שנשלח לכנסת ע"י ציבור בחריו ולא מילא את המצופה ממנו ילך הביתה ויוחלף.
    סגור
  • אנו 2000 שנים אותו עם עם אותה מנטליות-איינשטיין.
    יעל 07/09/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים...!......ליברמן העלים אנשים שיכלו להעיד נגדו: שלח לחסלם! אולי הם "התאבדו" כמו שביבי והמוסד גרמו לזיגייר מאוסטרליה "להתאבד".............................ליברמן העביר לרוסיה סודות על ישראל וגם סודות של האמריקאים שנמצאים ברשות ישראל!.
    סגור
  • הגיע הזמן להחליף אזרחים ללא בינה (ל"ת)
    תומס 07/09/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    חלום וורוד..ללפיד
    עזור 07/09/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנדטים שמקבל לפיד זה על חשבון המחנצ האנטי ציוני..של המאוסים ..ביזי זיבי ויחימופליץ
    סגור
  • הלאה מחנה הזיונים של עבריין בוז'ון של ברק-הלאה יתר פסול
    יעל 07/09/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחנה הזיונים של בוז'י מינוס עבריין סדרטי בן-אליעזר,לא מסוגל להתרומם-בגלל חת הקדמון...כל ההנהגה שם רקבון מתקדם.למשל לא שלי? מזכירה לי את גולדה מכשפה של לייבוביץ'.זה בית קברות פוליטי ממש...עובדה.מול רקבון של ממשלת BABA-BUBA עם סיבוני-חזן ו"רפר צ ל...איזו עליבות..?????????
    סגור
  • שמרנות זה לא ציונות (ל"ת)
    אתה שמרן 07/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    עם ללא אכפתיות לשוכרים גועל (ל"ת)
    כחלון ולפיד לשלטון 07/09/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    לפיד אחלה וגם כחלון אבל העם טיפש ושמרני (ל"ת)
    עם של בעלבתים 07/09/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32
    דב 07/09/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שני אלה שהצעת נאמר: היילכו החיגר והפיסח יחדיו? ומה תהיה התוצאה?
    סגור
  • דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם! מתי תפילו ............
    יעל 07/09/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השלטון הרקוב שמארגן לכם "התאבדות" כפי שביבי הורה לשב"כ ...לכן המוסד + ביבי + השב"כ חיסלו את זיגייר.........................עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים!..
    סגור
  • 31.
    כחלון ולפיד שניהם פרוגרסיביים ויכולים להוביל (ל"ת)
    ביבי שמרן 07/09/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לפי סקר של ג'ודי ניר-מוזס-שלום ביבי הוא לא שמרן-רק קטלן
    מירי 07/09/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת... וכחלון גם..ומי בתור?כ"ץ ישראל(עזר לביבי להעיף את גדעון סער-אבן)כ"ץ הטרוריסט...של 350 מהרוגי ם בכישים לשנה??? ...והלייצן -סרסור חזן??עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה-?(שגילה כיצד שרה העיפה את ביבי בכביש 1 בלילה)......כי הסקיוריטתה-שטזי של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות. ראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת. ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • 30.
    כחלון ולפיד פרוגרסיביים ואכפתיים אבל העם שמרן בעל דירות (ל"ת)
    גועל נפש 07/09/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מכתב בהול לביבי של חברי כנסת(בור ספיגה)שפד"ן
    מירי 07/09/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי היקר-הצל אותנו -חברי הכנסת בעלע שלוש דירות ומעלה מגזרות כחלון-הפודל שלך בהוה ובעבר.הרי גם לך ארמון בקייסריה,שתי דירות בירושלים ושתי דירות בUSA.בציפיה לתגובתך המהירה-הצילילינו-ביבי....
    סגור
  • 29.
    וואחד "ערבים נוהרים" והוא מקבל 30 מנדטים (ל"ת)
    מגיע לנו הזבל 07/09/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    ימיני
    אני לי 07/09/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כמצביע ימין מסורתי שורשי.אני אומר לביבי הירידה של הליכוד היא אך ורק מהבצועים הכושלים והשגוים של כחלון בהקשר של הנדל"ן.
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    מירי 07/09/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... "ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • כחלון נהדר באיזה סרט אתה (ל"ת)
    כבוד לכחלון 07/09/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כבוד...
    דב 07/09/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה. מצא מין את מינו.
    סגור
  • אנשים כמוך הורסים את המדינה אתה שמרן קפיטליסט (ל"ת)
    גועל 07/09/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    ימיני
    אני לי 07/09/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמצביע ימין מסורתי שורשי.אני אומר לביבי הירידה של הליכוד היא אך ורק מהבצועים הכושלים והשגוים של כחלון בהקשר של הנדל"ן.
    סגור
  • מה כתב אריאל שרון ז"ל על בנימין נתניהו, באוגוסט 2005
    מירי 07/09/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם.......................................פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק.......................................כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה, "סוס ‏הטרויאני" ליברמן. ליברמן סובל מפתיל קצר... ה פשוט עתיד לקרות בשל הפתיל הקצר שלו... "הבעיה היא שרקטה או שתיים עשויות לגרום לליברמן לבקש לראות את בנק המטרות של צה"ל. וזה ‏כבר כמו להכניס ילד לחנות צעצועים ולומר לו: תבחר "ליברמן בעל קו נוקשה עם מוניטין בינלאומי בעייתי מאוד"... ..
    סגור
  • מירי
    דב 07/09/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאת לך תנא דמסייע: שרון המושחת, הבוגדני, והנהנתן.
    סגור
  • 26.
    לא קרה כלום - הליכוד הפסיד מנדטים לבית היהודי וליברמן
    אבי 07/09/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המצב רק החמיר.
    סגור
  • ליברמן תדלק קולות אחרי פרשיות עם פינה שמאקל-קאק.
    מירי 07/09/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ..........פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק...........נערת הגומי ליברמן אני מתגלגל מצחוק. אני שומע בעיניי רוחי את הטקסטים שלו לו לא היה בממשלה. עוד דוגמה למה לא להאמין לפוליטיקאים. חוסר האחריות שלו כשלא היה בממשלה להסית ולהתסיס את העם, לפתע צ'יוואווה מעודן. פשוט מעורר בחילה.......................אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פוליטיקה-את...את....את... מי שחושב שפאני קירשנבאום הייתה מעבירה מיליוני שקלים ללא אישור של הצאר ליברמן ??, הוא תמים או הדיוט ..פרשת ליברמן הוכיחה כי אין שוויון בפני החוק, וכי האכיפה בישראל אינה שוויונית כותבת אלף בספרה. פושעי הפרקליטות קיבלו צ'קים שמנים מליברמן, שהבוס שלו הוא: פוטין! ליברמן שיחד גם את השופטים והשופטות: הוא בקשר עם אוליגרכים מרוסיה שחיים בארץ, בקשר עם העולם התחתון הרוסי! .
    סגור
  • 25.
    הסקר שלה שווה לפח אשפה . לטענתה אחרי פרשת הרכבת
    צמח מינה 07/09/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפיד עלה. דהיינו החרדים עצבנו את העם ובוחרים בלפיד שנלחם נגד החרדים ע"י בטול קצבאות ילדים. מה שבסופו של דבר פגע במצביעים של לפיד שהם מעמד הביניים . שדרך אגב לפיד היה הראשון לפגוע בהם בכל דרך אפשרית. אבל!!! בג"ץ הציל את נתניהו בהחלטה שלו לגבי עבודות הרכבת בשבת . ביבי וכולם יקבלו את החלטת בג"ץ ובא לציון הגואל זכרון הצבור קצר אז ביבי לא יפגע. אם הצבור שכח את נזקי לפיד עם מס שבח על דירה שניה, קצוץ קצבאות, חובת הגשה על דוח מחזור ואי מכירת כיל עם כל נזקיה הפופוליסטים אז ביבי לא צריך לדאוג . פרשת הרכבת תישכח
    סגור
  • BABA-BUBA באופן לא חוקי-מניפולטיבי נתן הוראה לגבי שבת
    מירי 07/09/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז האשים את הפודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף במחדל שבת.מי ,שהיה מעורב בפרשה היה כ"ץ ללא רוח חיים,אשר בילה בבורדל באיטליה ומשם שלח הוראות לרכבת ישראל...בג"ץ עשה נו-נו-נו-לBABA-BUBA,שמיד התקפל עם פודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף.
    סגור
  • 24.
    אז יאיר לפיד עונה על ההגדרה שלך?
    ל 16 07/09/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבוי לנו.
    סגור
  • לפיד הוא קריקטורה של פוליטיקאי מצוי.אבל....
    מירי 07/09/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב ניצולי השואה ,שהגיעו לאחר 1957 יודו:לפיד "סידר" להם 3600 ש.ח. לשנה.וזה לא מעט עבור מזון ותרופות.עם קצבת זיקנה של 1600 שח. לחודש-זה קצת קשה.אבל בני זונות-חברי הכנסת-מה אכפת להם.הם מקבלים משכורת של 40000 ש.ח. לחודש?והקשישים? ביבי וביטוח לאומי יש להם תוכנית"פתרון סופי-טבעי"......זו תרומתו של ביבי הקשיש לקשישינו.
    סגור
  • 23.
    אין סיכוי. הוא בכיס של החרדים.
    יעקב 07/09/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין שום סיכוי להזיז את ביבי. הוא יעשה הסכם עם כל אחד, אפילו עם חנין זועבי, על מנת להישאר בכיסא. שלא לדבר על קצבאות ותשלומים מטורפים לחרדים.
    סגור
  • מאז ניתוח ערמונית הוא הפך ל-לחיץ-כל שעה לשירותים עם שרה
    מירי 07/09/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מרוב ישיבה בכסא מעור עז-הוא קיבל טחורים.ולניתוח צריך להזדרז!!!!!!!!
    סגור
  • 22.
    סקרים
    דב 07/09/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש משהו מאד פורנוגרפי בסקרים, ששוב ושוב מוכחים ככישלון חרוץ ומוחלט, ובכל זאת ממשיכים לשווק את הסחורה הקלוקלת המנותקת מהמציאות לציבור. מלבד חברות הסקרים שעושות מיליונים והתקשורת המתועבת שמסייעת להם - אין שום דבר מציאותי בסקרים. די, נמאס. זה נכון גם במחקרים כאילו "המדעיים" שהפכו לבדיחה מהלכת.
    סגור
  • מינה מזמן הפכה לצמח.היא טובה בניחוש בקפה או בטארה.
    מירי 07/09/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין היא משקפת את המציאות הקרובה ובכל זאת מתעקשת לבלבל את המוח לבעלי " ז י ק ה " של סיבונים או כמו שקאופמו וקוטלר ציינו בצדק-אוכלי עשב.ורק 30% .................
    סגור
  • 21.
    הסקרים שוים לת..ת אבל ברור שהגיע זמנו
    של ביבי ללכת.... 07/09/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סבלנו יותר מדי את הדיקטטור השקרן!
    סגור
  • בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוג
    מירי 07/09/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה"
    סגור
  • 20.
    הגיע הזמן שכל הס/שקרנים השונים יקפלו הזנב וישבו בשקט. (ל"ת)
    hsry 07/09/2016 07:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    דילמה של בוחר
    אמיר 07/09/2016 07:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הבעיה של ישראל - חוסר מנהיגות . אין היום בזירה פוליטית איש אמיתי דוגמת רבין או בגין , לכן בחוסר ברירה צריך לבחור בין איש קומבינות לחסר דעת . באמת דילמה קשה !
    סגור
  • לא חסרים מנהיגים. ביבי חיסל אותם אחד אחד.
    תפסיק לבלבל את המוח 07/09/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כעת ביבי מנסה לחסל את ישראל כ"ץ כדי שיחשבו שאין לביבי שום תחליף.
    סגור
  • אשל-שביבי נקלט במצלמה בצורה החדה ביותר: האופי הפגום, הא
    מירי 07/09/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא? נוכל? סוטה? נבל ?... המצלמה הונחה מתחת לחצאית אחרת. וזה כנראה עושה את כל ההבדל עבור נתניהו... וא אדם מגעיל, איש פסול, לא ראוי. לא רק בלתי ראוי ללשכת ראש הממשלה, הוא אינו ראוי לחברת בני אדם בכלל. ואז בא רה"מ ואומר לא. בעיניי הוא כן ראוי... ברור: צלם תחתוני אישה ירכיב את הממשלה שלנו. זה מה שרה"מ רצה... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 18.
    "מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד"???כתב מרחף (ל"ת)
    אריה 07/09/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 18-אריה
    דב 07/09/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא מרחף. כל הגישה של ביזפורטל מתמצה במשפט הזה. הכל נגד, ראה למשל התמונה של ההיא ממר"ץ: פוטומונטז' מלפני עשרים שנה, ודברי הבל אנטי-ציוניים. זה המסר
    סגור
  • 17.
    "מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד"???כתב מרחף (ל"ת)
    אריה 07/09/2016 07:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 16.
    יש ! ביבי בדרך לפח האשפה של ההיסטוריה
    שמטוב 07/09/2016 04:33
    הגב לתגובה זו
    12 4
    הקלקלן הזה שהורס את כלכלת ישראל שכל דרכו בשנים האחרונות רצופה כשלונות , המגלומן הזה ביבי שכל כישרונו הוא דיבורים וקומבינות -- יסתלק סוף סוף מחיינו ויוחלף באיש ישר שחותר למטרות אמיתיות. איש ישר כזה שאינו עושק את עמו ומעביר את הכסף עשירים ולבטלני התורה כדי להשאר על הכיסא. רק איש כזה ראוי להנהיג את עם ישראל.
    סגור
  • באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי,
    סיון 07/09/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע
    סגור
  • 16-שם רע
    דב 07/09/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    התעוררת לבוקר חדש, בתוספת עיזוז וגיבור. מומלץ לך, פשיסט-קומוניסט שכמוך, לחזור חזרה לחור. זה סתם עוד בדיחה מבית המדרש של שקרים ודברי הבל בעטיפת צלופן יפה.
    סגור
  • אולמרט ופואד התחילו את פרשת הגז וביבי סיים
    תפסיק לבלבל את המוח 07/09/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפור המלא הוא זה: בערך בשנת 2006 הסתבר שיש סיכויים רבים שבחופי ישראל יש גז. פואד בן אליעזר הסתגר עם יצחק תשובה בדלתיים סגורות ונתן לו זכיונות תמורת שוחד של 2.2 מיליון שקל. אולמרט היה כנראה שותף לעיסקה אלא שדאג להעלים את השוחד שלו ולכן גודלו לא ידוע (הפרשה נחקרה אצל מבקר המדינה אבל לא נימצאו בינתיים מספיק ראיות להעמדה לדין של פואד בן אליער לכן הנושא לא הועבר לחקירת משטרה. יהודי שאת שמו איני זוכר הרחיקו מכל העיסקה מכיוון שקבלת זיכיון לחיפושי גז הותנו בכך שישלם שוחד ואילו אותו יהודי היה איש ישר על כן הסתלק. ירון זליכה הריח שיש סירחון בעיסקאות של פואד בן אליעזר ולכן אולמרט דאג לסלק אותו מתפקיד החשב הכללי של הדינה. סוף פרק ראשון. יצחק תשובה שישב על הברז של הגז מנע אספקת גז לישראל כל עוד לא יובטחו לו הכנסות על מכירה גז לישראלים במחירי עושק. ביבי הקלקלן חשב שהוא מצא פתרון לתיסבוכת בכך שהמדינה תסבסד עיסקות ייצוא כושלות של תשובה ושותפיו, הקלקלן שקרניהו לא הבין שמשק הגז במשבר גלובלי שימשך לתמיד (בגלל שייצור דלק סולרי זול מדלק פוסילי) - מכר לעם ישראל לוקשים על ייצוא מדומה.
    סגור
  • ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
    סיון 07/09/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי, מה הוא באמת עושה: אם היו רואים ויודעים מה קורה בחצר של קליגולה ביבי – הייתה המדינה כולה רועדת מזעזוע!לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
    סגור
  • 15.
    מפלגתו של שר החוץ?
    דני 07/09/2016 01:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה לי שהתבלבלתם קצת בכתבה הזו
    סגור
  • 14.
    אויש! אם מינה אומרת שאנצח= אני מפסיד בטוח
    יאיר לפיד 07/09/2016 00:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גם אם תעשה סקר ויצא לה ששמש זורחת במזרח, היא תזרח באותו יום במערב.
    סגור
  • נכון שד"ר מינה הפכה לצמח בסקרים מבחירות של 30% סיבונים
    סיון 07/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבסל אם ביבי עם תסרוקת כחולה ושיניים בהשאלה הוא כמו שג'ודי קובעת"ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה" מה עוד נשאר להוסיף.יש לנו סרסור-בהמה-ופח אשפה?אין כל " צ ל " של ספק-אנו בצרה צרורה.
    סגור
  • 13.
    פרשנות מזויפת. מי קבע שיש לכך קשר למשבר הרכבת?
    הנרי 07/09/2016 00:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה היה מרכיב בסקר? אז מה הקשקוש הזה? לדעתי זה קשור להטלת המס על שלוש דירות.
    סגור
  • רוב כלבים נובחים כחברי הכנסת בעלי 3 דירות שלחו מכתב לBB
    סיון 07/09/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    BABA-BUBA לנו כמו שלך יש מעל 4 דירות.אל תתן לפודל שלך מן העבר לדפוק אותך ואותנו.יש לך שתי דירות בירושלים,בקיסריה ו2 דירות בUSA.שכנע את הפודל שלך-כחלון ,שירד ממס על דירה שלישי. שיתחיל מ5-אז זה OK
    סגור
  • 12.
    בכל מקרה אין לו קואליציה (ל"ת)
    יו 07/09/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    כל הסקרים האלה שווים לצואת כלבים יבשה שעפה ברוח
    קותי 06/09/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם אם לפיד יזכה ב 24 מנדטים, האם המפלגות הדתיות והחרדיות ישבו איתו באותה קואליציה? הצחקתם אותי! וגם אם לפיד יקבל אפילו 3 או 4 מנדטים יותר מהליכוד, אין לו שום סיכוי להרכיב קואליציה. תעשו בעצמכם את החשבון ותיווכחו שאני צודק.
    סגור
  • בנסיבות אלה הכל אפשרי ודימיוני
    סיון 07/09/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations –
    סגור
  • 10.
    "טיפולה במשבר הרכבת הכפיל את כוחה"??? וואללה??? (ל"ת)
    שתק יום שלם...היהיר 06/09/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מצא את ההבדלים בין התמונה של ביבי וזו של לפיד (ל"ת)
    זה לא עובד עליי... 06/09/2016 23:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
    סיון 07/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
    סגור
  • 8.
    משחקי מספרים
    איציק 06/09/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביז. אני יזכיר לכם את מה שכל העם יודע: המשחק הוא משחק גושי. יענו גוש השמאל נגד גוש הימין. אני כמצביע ימין לוקח עכשיו בשתי ידים. תבינו לבד... מטמתיקה פשוטה
    סגור
  • גם אני יזכיר לכם.ANALFABETUS NEANDERTALUS (ל"ת)
    ריטה 07/09/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הימין יותר לפיד גנב קולות מבוזי ביבי לא נפגע נשאר אותו (ל"ת)
    שמעון 06/09/2016 22:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוג
    ריטה 07/09/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק! לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה
    סגור
  • אותו מה,שמעון?אותו מניאק? (ל"ת)
    אחד 07/09/2016 02:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אחד
    דב 07/09/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתביט במראה...
    סגור
  • 6.
    כחלון מתרסק!!!!!!! (ל"ת)
    יאלה הביתה!!!!!! 06/09/2016 22:43
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 5.
    ראינו מה שווים הסקרים שלכם
    אלי 06/09/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בבחירות האחרונות אמרתם הרצוג מנצח , הליכוד לקח בגדול. יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה , אין לו סיכוי להרכיב בכלל ממשלה , המפלגה שלו תעלם כמו המפלגה של אבא שלו.
    סגור
  • NIHIL NOVI-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ
    ריטה 07/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר זה יראו את הפרצוף האמיתי של קליגולה ביבי, מה הוא באמת עושה: אם היו רואים ויודעים מה קורה בחצר של קליגולה ביבי – הייתה המדינה כולה רועדת מזעזוע!
    סגור
  • 4.
    גברת מינה אחרי שהתקרנפת אחרי הבחירות האחרונות
    משה ראשל"צ 06/09/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    7 5
    הסקרים שלך שווים לפח הזבל פפפחחחחח
    סגור
  • האם ג'ודי התבלבלה,כציינה וזה נכון-שביבי הוא פח זבל?
    ריטה 07/09/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב אריאל שרון :"האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו.."האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... ."האיש הזה בדרך כלל נכנס לפאניקה", אמר שרון. נתניהו הוא אדם שלחוץ או נלחץ בכל מקרה של לחץ, שנתפס לפאניקה ומאבד עשתונות. ראיתי אותו ככה פעמים רבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, כאן צריך לנהל את המדינה ולעמוד בבעיות המורכבות ביותר שישנן, צריך שיקול דעת ועצבים של ברזל. את שניהם אין לו " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 3.
    ביבי צריך לעמוד בראש מפלגת דגל התורה כשומר שבת נאמן. (ל"ת)
    שישקו 06/09/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • קודם שיעמוד על הראש.... (ל"ת)
    ריטה 07/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יו שישקו, אתה צודק, הם רוצים ג ע ל ט !!! (ל"ת)
    אחד 07/09/2016 02:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הפחידה את ביבי מה שמבטיח שביבי יטפל בלפיד
    מינה צמ 06/09/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    החליף את לפיד האפס בכחלון ההזוי
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ריטה 07/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ-ביבי הוא לחיץ.........יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם: .................................פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק.................כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה, "סוס ‏הטרויאני" ליברמן.
    סגור
  • 1.
    בעלי 3 דירות ומעלה. הם שכחו מי הטיל עליהם מס שבח על
    בטח המצביעים היו 06/09/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    4 4
    דירה שניה. החרדים בחיים לא ישבו עם לפיד בממשלה ולא יסלחו לו על רשעותו. כך שגם אם הוא יהיה רוב הדתיים לא יאפשרו לו כלום ובצדק. האיש מר נזק כלכלי. פרווה
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ריטה 07/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • אם לא תספיק מערכת בחירות אחת תבוא מערכת בחירות נוספת
    שמטוב 07/09/2016 04:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאחר 3 חודשים שבה הליכוד יקבל רק 10 מנדטים ולפיד יקבל 30 מנדטים. הליכוד יכול להציל את עצמו רק על ידי הדחת שקרניהו. איפה ששקרניהו דורך לא צומח דשא. ביבי הוא איש נכלולי שכל מה שמעניין אותו הוא ההישרדות שלו וחיסול מתחרים.
    סגור
  • ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מא
    סיון 07/09/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשיחה מותחת שרה נתניהו ביקורת גם על השר נפתלי בנט ועל השר לשעבר יאיר לפיד ואומרת, בין היתר, כי, "העם יודע שאף אחד, גם לא נפתלי בנט, גם לא יאיר לפיד, לא יכולים להיות ראש ממשלה... אם ביבי היה נולד באמריקה, הוא היה יכול להיות היום בקלות נשיא ארצות הברית... הרי בכל העולם מעריצים אותו...??? קייסרית שרה השתגעה מזעם אחרי שתפסה את שלושה ביחד... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • יאיר לפיד
    שושי שאוהבת את ביבי 07/09/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אוי יו יו אז ביבי צריך להיות מודאג? הצחקתם אותי.כל כך פאטתי ומעורר רחמים חחח תחפשו משהו יותר משמעותי ממשבר הרכבת.
    סגור
  • למה להחליף את בית הבושת של ביבי-שרה באחר?
    סיון 07/09/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי ליכלך על פודל שלו כ"ץ ישרא-בלוף.בג"ץ הסביר לו,שליכלך בשבת וזה עסק ביש.למה יש יועץ משפטי לממשה? מנדלבליט זה עוד פודל של ביבי -בגלל פרשת הרפז.כ"ץ ישרא-בלוף יצא שמוק.
    סגור