21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א נסגרה בירידות: חלל דחפה את ת"א 75 לירידות של יותר מ-1%

 |  121
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בירידות ברקע לסנטימנט מעבר לים כאשר המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים בירידות לקראת דו"ח התעסוקה מחר. מדד המעו"ף איבד 0.13% ומדד ת"א 75 נפל ביותר מ-1% כאשר חלל תקשורת צנחה כ-9% בצל הפיצוץ ברקטת השיגור של עמוס 6.


בסיכום שבועי המעו"ף השיל 0.6%, ת"א 75 איבד 2.7%.

מדד ת"א 35 (+0.03%) מדד ת"א 35 1,443.68 +0.03% 17:24 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,443.29 פתיחה:1,446.34 גבוה:1,447.69 נמוך:1,442.82 תמורה:597,535,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.74%) מדד ת"א 90 1,068.35 +0.74% 17:24 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,060.45 פתיחה:1,061.22 גבוה:1,069.29 נמוך:1,060.42 תמורה:172,736,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד בנקים (-0.6%) מדד בנקים 1,897.89 -0.6% 18:08 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד בנקים בסיס:1,909.36 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:156,998,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-1.04 מיליארד שקל.המשקיעים דרוכים לקראת דו"ח התעסוקה האמריקאי שיפורסם מחר, כאשר הצפי הוא לתוספת של 186 אלף משרות. הנתון עשוי לספק דלק לפד' להעלות ריבית כבר בספטמבר. מנגד, חלק מהכלכלנים בשוק חושבים כי לא צפויה העלאת ריבית לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב. לפי אל-אריאן, הסיכויים להעלאת ריבית בספטמבר על ידי הפד' עשויים לעלות עד ל-80%.

מניות במרכז
פנטזי נטוורק (+0.57%) פנטזי נטוורק 195.6 +0.57% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פנטזי נטוורק בסיס:194.5 פתיחה:194.5 גבוה:196.9 נמוך:193.9 תמורה:9,793 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  גייסה של כ-4 מיליון שקל לקראת השקת פלטפורמת המשחקים הייחודית שלה במקסיקו.

כיל (-1.41%) כיל 1,535 -1.41% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,557 פתיחה:1,551 גבוה:1,559 נמוך:1,535 תמורה:6,722,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עולה לאחר הדיווח על מגעים למיזוג בין פוטאש העולמית לאגריום, מה שצפוי ליצור שחקן ענק בשוק האשלג.

אפריקה (-1.9%) אפריקה 31 -1.9% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:31.6 פתיחה:31.8 גבוה:32.3 נמוך:31 תמורה:379,181 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  מתחזקת למרות שרשמה שלשום הפסד של 163 מיליון שקל ברבעון השני.

כתבות Bizportal מוקלטות ואפשר להאזין להן באמצעות אפליקציית TellMe
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

121 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 סהר 01/09/2016 23:08 מדיגוס
פירסמה היום דוחות רבעון שני ותשקיף פעילוץ עתידית. העתיד נראה ורוד פוקסיה. גם הדוחות מצויינים וגם מתכננת לדלג לשוק הסיני כמו שצריך. כמו שנאמר, אם כבר לשחות, אז לשחות עם כרישים. סגרה קפיצה של 16% בנאסדק וביום ראשון חגיגה. שבת שלוםםםםם
51 קו 01/09/2016 23:03 מיזו (ל"ת)
50 דור 01/09/2016 17:55 טבע זבל
מה יהיה עם המזבלה של טבע זבל זבל
לדור 01/09/2016 18:03 טבע אחת המסוכנות לדעתי. מספיק פספוס אחד והאמריקאים
קןרעים אותה כפי שעשו לגדולות ממנה. אני מעדיף מניות ביו קטנות יותר כגון פלוריסטם,כיטוב מדיגוס.כמובן שגם שם יש סיכון אבל בגלל שויי השוק הנמוך מאד כל הודעה טובה תקפיץ אותם חזק.
49 אמנו/איתן/ 01/09/2016 17:41 ירון החתול/ואחד שיודע שזהאותו אחד+ איזה 300 זיבלונים
שעשו לנו חור בראש עם הכל למעלה. אז תעמדו בהבטחתכם ותתאגדו כולכם כל הסמרקצ'ים ואחרי שהשוק יירד איזה חתיכת שבעים וחמש אחוז אולי קצת טיפי פחות אז תגייסו את ה3 טריליון יורו ודולר שהיבטחתם ותרימו את השווקים בעולם ובעיקר בארץ ותחזירו לנו את המעוף בבקשה לפחות ל1000 נקודות. אני ממש מבקש ומתחנן זה לא פיירי מה שעשיתם. השאלה אם אתם אוכלים כמונו ואני מאמין יותר כי שמעתי בבסר שלקחתפ משכנתאות והלוואות. אז תעשו דחילק מאמץ ותביאו לי את המעופ לפחות ל800.ף תודה ואני רואה ששןם תורה כאן לא עובדצ לא פונדטנטלי ולא טכניקלי ושום חרטא בונה וכשהמיים שוטפים כולנו בקאקט
ירון החתול 01/09/2016 18:37 עכבר תירגע תיצא תנשום אויר ואז תרוץ חזרה למחילה
ואמנון כניראה מבין הרבה יותר ממך .דש לאמנון ואיתן ולכולם. תשמור על עצמך
איציק הבבון 01/09/2016 18:11 השוק בסוף יעלה אין מה לעשות (ל"ת)
אולי 01/09/2016 19:12 לחרבן ולכסות?
נכון. בסוף הוא יעלה כמו שאמרת.
אתה טמבל 01/09/2016 18:05 טמבל היית וטמבל תישאר אדון איציק 100
מעולם לא הרווחת ולעולם לא תרוויח בבורסה. אם במקום לבלבל פה בשכל היית קונה את המדד אס אנד פי , בחמש שנים האחרונות היית מרוויח 77 אחוז שזה 15.4 אחוז לשנה. אתה ממשיך לבלבל בשכל ולנסות לתזמן את השוק והשוק מראה לך מאיפה הדג משתין , תקנה מדד ותרוויח או שתקנה פק"מ ותבכה.
אני טמבל 01/09/2016 19:13 אתה צודק חמותי
מרוב שאני טמבל אז אני מרוויח מ15.4% לשנה במשך 5 שנים 204.658% ולא רק 77% כמו החכמים. בדוק אותי גיסתנו והגד לי אם החשבון שלי נכון או שלך. ואתה רואה סבנו..מרוב שאני טמבל אני עושה 204.658% ולא 77%. ..........ועכשיו בנימה יותר רצינית חבר..בדוק את החשבון שעשיתי ובקש סליחה על טעותך. אני באמת אוהב אותך ואסלח לך. ודבר נוסף חבר. אתמול פירסמו כאן מה הנוסטרו שלנו. אז אני מאמין שהירווחנו גרוש אולי שניים במשך השנים. ולבסוף..היכן ניפגש ונשוחח על דברים פשוטים או על דברים ברומו של עולם. ובאמת..איני יודע מי כתב ..אבל אתה חמוד.
אתה טמבל בריבוע 01/09/2016 21:23 אדון איציק 100 , סיפורים לא בבית סיפרנו
אתה יכול לספר סיפורי אלף לילה ולילה , ואני אוסיף ואומר שאתה גם שקרן, ואני הוכיח לך בשלושה תרחישים אפשריים : 1. אתה כל הזמן מפחד מירידות וכל יום צועק כמו זאב , כלומר אתה לא לונג בשוק , משמע לא הרווחת במשך כל אותם שנים שהיו עליות בשוק. 2. אם היית לונג בשוק , זה נוגד את הדעה שלך שהשוק ירד , משמע היית שקרן כל אותו זמן וגם תחמן שמטעה אנשים פה על בסיס יומי. 3. אתה שורט בשוק במשך כל אותן שנים , משמע , הפסדת את התחתונים שלך בגלל שהשוק עלה בשנים האחרונות. אתה מבין , בכל מקרה אתה יוצא או שקרן , או תחמן. אבל אני יגיד לך מה דעתי. אתה יושב בחוץ במשך כמה שנים על מזומן ומפחד מירידות , אתה פשוט לא מפסיק לקרוא כותרות ונלחץ מכל פיפס ושימפס , אתה בדיוק מאותם האנשים שהסטטיסטיקה אומרת שמפסידים כל הזמן. יש אנשים שהבורסה פשוט לא מתאימה להם , ואתה אחד מהם. עדיף שתפרוש ותבזבז את הזמן שלך בדברים אחרים , במילא אתה לא מרוויח כסף בבורסה. תגיד לי , אתה עובד ? או שאתה כל יום יושב לכתוב פה טוקבקים באלף שמות מתחזים ? לך תעבוד בעבודה מסודרת ותתחיל להרוויח כסף , במילא כסף אתה לא עושה כאן.
48 ביו 01/09/2016 17:34 ההתפרקות בארה"ב נראה שמתחילה
מסכן מי שנשאר חשוף
פולני 01/09/2016 18:06 כן ממש , על מימושים שמעת ?
וול סטריט הגיע לשיא ומתממש לפי הספר , מה אתה רוצה שיעלה בלי סוף ? מימושים זה טוב לקנות עוד. תלמד איך עושים כסף
47 יש לי הצעה 01/09/2016 17:32 תורידו בשבוע הבא את מדד 25 ל 1000 הכי טוב (ל"ת)
46 פשוט 01/09/2016 17:27 מצחיק
זוהי בורסה של שחקני מעוף והם עושים מה בא להם, חברים אין פה מה לחפש, הבורסה קטנה והכי קל להם לעשות מזה כסף , פשוט מורידים כל יום לאפס את המעוף וכך משני הצדדים מורווחים, לכן גם אם המסדר יעלה 3 אחוז או יירד, אם זו לא הפוזיציה של השחקנים בארץ, הם ימצאו איך לווסת זאת, ראו פריגו כדוגמא!
שמוליק 01/09/2016 18:07 אז למה אתה משקיע במעוף ?
תשקיע במדד 75 או היתר ותפזר גם על תעודות מחול. אם היית עושה את זה היית מרוויח כסף השנה.
45 בורסה 01/09/2016 17:19 פח זבל אחד גדול למה לא סוגרים את הזבל הזה? (ל"ת)
44 מרווין קלוייש דיור 01/09/2016 17:18 מוגן כפר סבא. בזמן האחרון רכשתי לי הובי חדש ומרתק.
התחלתי לספור בכל האתרים הכלכליים בארץ וגם בביז כמובן את הכנופייה שצועקת רק למעלה רק למעלה רק למעלה עם סיבה או בלי סיבה או סתם השתטות. לא תאמינו אחים שלי. הגעתי ל 676 צעקנים נמרצים ועקשנים שלא מוותרים וזה מזכיר לי את רק אפריקה בשיא ורק גבעות בשיא ורק ורק ורק ורק. אז מה. אני דווקא אוהב את המיסכנים האלו וחבל לי עליהם. אבל אני בתור משקיע כבר מהמפולת הגדולה בשנות העשרים של המאה הקודמת אכלתי וטחנתי וראיתי הכל מכל. כמו כן ספרתי את כל המומחים והמנהלים והטכנאים והיועצים והמכובדים והמבוגרים והידענים והחכמים והמנוסים ועוד. מצאתי כמה מאות ואפילו כמה אלפים וזה לקח לי חודשים. אני מוכרח לציין די בבושה וחוסר הבנה איך 99 אחוז מהם דחפו את כולללללללם פנימה. האם תמימים. האם שקרנים. האם נוכלים. האם טעו. האם האם האם האם אז זה גם מפה וגם משם. בודדים בארץ ולמעשה גם בעולם מזהירים ומזהירים ומזהירים. אבל מה לעשות זה טבעו של האדם. ותודה שקראתם את דברי ואני מקווה שתסלחו על חוצפתי אבל תקבלו מסקנות. שלום
משולם 01/09/2016 17:32 אתה נעל
לעולם לא תרוויח בבורסה , זה לא המקום בשבילך אז למה אתה נמצא פה בכלל ? תעשה טובה ולך מחר למנהל הבנק שלך ותגיד לו שאתה אהבל ואתה רוצה לשים את כל הכסף שאין לך בפק"מ. תקבל 0.1 על הכסף שלך ותגיד תודה. אם במקום לבלבל בשכל היית קונה תעודות על המדדים כמו תועודת SPY , היית מרוויח הרבה כסף , אבל אתה חמאר שכל הזמן בוכה אכלו לי שתו לי. אתה מנסה לתזמן את השוק ואתה רואה איך השוק צוחק לך בפנים.
43 משה 01/09/2016 17:14 טאואר
תותים $$$$$$$$$
42 ת"א עברה לירידות 01/09/2016 16:57 אולי תספרו לנו משהו חדש זה כבר ישן (ל"ת)
41 עבר שבוע מהפקיעה 01/09/2016 16:52 האכזרית ואנחנו באותו שער (ל"ת)
40 אפילו שבחו"ל עולים 01/09/2016 16:51 כאן חייבים לרדת נוכלים (ל"ת)
39 YL 01/09/2016 16:22 יותר ויותר משקיעים מריחים באויר את המפולת משמע היא תגיע
לא רק בישראל בכל הבורסות העולם בעלי עניין מנסים להנפיק מחדש אגח ולו מסיבה אחת אן כסף מזומן בקופה בכל העולם רוב העסקים ירדו ברמת המכירות והמדד הוא השוק הסיני לסיכום שווה לשבת על מזומן להתרחק גם**מהשקעה סולידית עלק ש בנקים ממליצים/** אם היה מזל נתפוס פוטים בזמן
נכון 01/09/2016 16:52 רןאים בברור את העצבנות בארה"ב, מי שלא מחזיק הגנות
הוא פשוא משקר לעצמו.
רמי 01/09/2016 16:34 אוי כמה אתה טיפש
תלמד כלל , חברות מנפיקות אג"ח כשהן יכולות ולא כשהן צריכות. כשהריבית כזו נמוכה זה מאוד משלתם לחברות להנפיק אג"ח ולהוריד את הוצאות המימון שלהן ועדיף שיהיה גם בחמ"צ כמה שיותר ארוך והאג"ח שמונפפקות הן שיקליות , כשתעלה הריבית זה לא ישפיע על החברות מכיוון שהאג"ח לא צמודות והן אפילו יוכלו להרוויח יותר כסף. כל מה שכתבת רק מראה כמה אתה ירוק בשוק ההון וממש חסר הבנה.
לרמי 01/09/2016 16:50 מה זה הקשקוש הזה,אתה יודע כמה חוב יש לחברות בארה"ב?
ולא רק לחברות בארה"ב. ארהב בעצמה הגיעה לשיא השיאים, אם הריבית תעלה בחדות ארה"ב תכנס לחדלות פרעון.
רמי 01/09/2016 17:39 שוב אתה מראה עד כמה אתה לא מבין
תמיד למלווה עדיף שהחוב יהיה במטבע שלו ,ארה"ב לא תפשוט רגל מכיוון שהיא תמיד יכולה להדפיס כסף ולשלם. כשהחוב שלך הוא במטבע אחר או שאתה לא שולט בו ראה מקרה יוון שלא יכלה להדפיס כסף ולשלם את החוב אלא לקבל אותו מהבנק המרכזי אז רק תהיה בבעיה. דווקא ריבית 0 משרתת את ארה"ב , מטבע חלש , טוב ליצוא ולמאזן התשלומים , לוקחים חוב ומשלמים ריבית אפסית ללווים. בסופו של דבר יעלו את הריבית , אבל זה לא יפגע בארה"ב , אתה כנראה שוכח שפעם היו ריביות גם בגובה של 10 אחוז ועדיין וול סטריט המשיך לשבור שיאים ולעלות. מאכילים אותכם יותר מידי ומפחידים אתכם ואתם בולעים את זה בשקיקה.
38 שלומי 01/09/2016 16:14 החוזים ירוקים בוול סטריט (ל"ת)
איפה ראית 01/09/2016 16:51 גלאם שכמוך (ל"ת)
37 איציק הבבון 01/09/2016 16:12 קנו כיטוב פארמה
מניה טובה באמת תעלה 100 אחוזים עוד השנה
בבון 01/09/2016 23:12 הייתה
ובבון תישאר
מתי 01/09/2016 16:45 למה השנה? שנה הבאה המוצר היחיד כיום בעולם יוצא
יותר הגיוני שנה הבאה לא?
36 מיסוי ורגולציה 01/09/2016 15:29 הבורסה בישראל - בית קברות לכסף!!! (ל"ת)
35 עוקב אחרי הזקן חכם 01/09/2016 15:23 זקן חכם הזהיר שהסופה מתקרבת
ירידות יהיו בחודשים הקרובים גם אם תהיה העלאת רבית בארה"ב וגם אם לא תהיה. הצלחות לכולם.
עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 18:39 ירד 0.13 העוקב מבסוט. למה לא תהנה מהמפולת (ל"ת)
ירון 01/09/2016 16:35 לעוקב אתה צודק.
עכשיו יקומו המקטרגים ויזעקו מרה: הרי הוא טוען זאת כל הזמן. אני במקומו או במקומך הייתי עונה שאכן כל אותו זמן רב המצב לא היה טוב. ועדיף להפסיד(ובעצם לא להרוויח 10 ואפילו יותר אחוזים)מאשר להקלע למשבר נוראי שיתכן ועומד בבפתח. ובו אפשר להפסיד הון רב.
לירון 01/09/2016 16:41 שב בשקט טמבל (ל"ת)
ירון 01/09/2016 16:54 ואם אשב בצד לפי בקשתך
אתה תפסיד פחות?
ירון 01/09/2016 17:40 אתה מפסיד אני מרוויח
אם אתה מפסיד תפרוש מהעסק.
עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 16:10 לא נמאס לך לעקוב ?
גם אני עקבתי אחריו עד שאיבדתי אותו. התברר לי שנפל בתור בור של חרא.
היי 01/09/2016 16:55 מה זה בתור בור? ואיך רושמים נכון צואה? (ל"ת)
עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 17:40 בור של חרא זה איפה שאתה נמצא בו (ל"ת)
34 עוקב אחרי זקן חכם 01/09/2016 14:58 כמו שהבטחנו...ספטמבר יהיה אדום..יתכן אדום בוהק (ל"ת)
אתה צעיר 01/09/2016 15:54 למה לך לה יזדקן מהר שב בכלוב נים של שיפנזה (ל"ת)
33 Iz100 San Diego 01/09/2016 14:57 Gone with the wind
Not now ......Not here anymore We are going to a long bad story
פרופ' אבירם(איצ100) 01/09/2016 16:31 אוסלו. נורבגיה. לפרופ' איציק שלום בחור.
יש לציין..שהמצב בכלכלות העולם הוא רע מאד. יתכן ויותר מאי פעם. הבורסות מ2007 עד לפני תקופה די ארוכה שעטו מעלה על כנפי הדפסות נייר אכזריות ומשחקי ריבית הזויים. אין תקומה לכלכלה מהסוג הזה. ערב טוב.
משה 01/09/2016 18:30 למרות שקנית את כיוטוב פארמה
זה רק מראה שאתה לא מבין יותר מידי , עבדו עלייך פה ואתה הקשבת להם. טוב שמכרת אפילו שהפסדת.
משה 01/09/2016 16:37 למה קנית כיטוב פארמה ?
ובסוף גם מכרת בהפסד , למה אתה מקשיב פה לכל אחד.
אבירם 01/09/2016 16:57 למשה. מה יש לך מהאורנג'דה?
מה זה כיטוב? טעית בכתובת. פנה למודיעין 144.
משה 01/09/2016 17:41 אתה טמבל גמור (ל"ת)
32 לביזפורטל 01/09/2016 14:45 לברר מה עם נטע ורועי של רציו ????
הגז הוא גם שלכם
ביזפורל 01/09/2016 17:00 עזוב שטויות אחינו.
אנחנו לא משחקים בקטנה. אמש רכשנו את הבארות המפיקות של איחוד הנסיכויות. וקטאר. עלה לנו ים וחסר לנו עוד 650 מליארד דולר. אם אתה יכול לעזור. סחטיין עליך. אם לא אני בטוח שניסתדר. שבת שלום ותהיה ילד טוב.
לא הבנתי 01/09/2016 17:35 שבת שלום (ל"ת)
31 ארי 01/09/2016 13:40 כיטוב פארמה
מהתנהגות החברה והמניה חשוב ללמוד שגם אם המוצר נראה מבטיח ואוטוטו מוכן לשימוש זה עדיין לוקח זמן והרבה, ובדרך יש רכבת הרים דו-כיוונית לפעמים אכזרית, ושאין גבול לגיוסים וגם כשנראה שלחברה יש המון כסף ביד היא תגייס עוד פעם ועוד פעם ככל שהיא יכולה והיא בממונטום (ובדרך כלל בעשרות אחוזים נמוך ממחיר המניה כדי שלמשקיעים יהיה אטרקטיבי), והכי הכי חשוב: אף פעם לא לסמוך על המלצות של טוקבקים ומגיבים באתרים. המניה כעת למשל יכולה לרדת לפחות עד 40 אגורות כמו כלום, ומצד שני גם יכולה לטוס מעלה מאות אחוזים, זה החיים
כיטוב פארמה 01/09/2016 15:06 זבל של מניה
לא תעלה גם עוד 100 שנה
30 זקן בבורסה 01/09/2016 13:25 ברן דוח מעולה מאתמול
אחרי שנים רבות של הפסדים ........ברן בדרך מעלה -לא המלצה מחזיק בנייר
29 פעמים כי טוב 01/09/2016 13:04 מעניין מה הולכת להציג
http://www.hcwainwright.com/assets/images/RR_GENERAL_email_2016_v20.jpg
לפעמיים 01/09/2016 14:40 מה הקשר לקישור? (ל"ת)
kitov 01/09/2016 16:05 אנגלית יודע בכלל? היא מציגה בכנס חשוב,את השם שלה אתה
מכיר?
ssuus 01/09/2016 14:23 כי רע (ל"ת)
אלון 01/09/2016 13:34 אז תשאיר אותה לעצמך - די לפמפם את המניה הזאת!!!!! (ל"ת)
28 סלקט ביו 01/09/2016 12:40 בקרוב הודעה לא לפספס (ל"ת)
27 אינדיאני 01/09/2016 12:28 שיגור חלל היום יכול לתת תנופה לדאו ולנסדק (ל"ת)
לאינדיאני 01/09/2016 13:37 אתה כותב יותר מדי שטויות כדאי שתנוח- אתה מטעה משקיעים (ל"ת)
26 אינדיאני 01/09/2016 12:27 נפט יכתיב הכיוון, נראה צלילה רצינית, פוטים יכולים לתת (ל"ת)
25 בורסה 01/09/2016 11:48 לסגור
פשוט לסגור את הבורסה חבל על הזמן פשוט מעניין
24 YL 01/09/2016 11:43 צודק כותב 23 שבו עם הכסף במזומן אפילו לא אגחחחחח
כל כך שקוף חברות ממחזרות אפילו אגח לא מסוגלות לפרוע חובות הבלון.......יתפוצץ
ששון 01/09/2016 16:47 אתה אהבל
זו חברת ביומד קיקיונית , אין פה שום קשר לאג"ח חברות.
23 ארי 01/09/2016 11:23 זהירות
מניית נבידיאה פארמה צללה אתמול כמעט 40 אחוז בנאסדאק במחזור ענק, הפער השלילי שלה הוא גדול מאוד (באיזור ה-113 אגורות), מי שנכנס עכשיו לוקח סיכון להתרסקות נוספת היום בתוך יומי לשער הארביטראז' העדכני, וכמובן סיכון נוסף לירידה חדה נוספת בנאסדאק. זהירות נדרשת
22 משקיע מתמיד 01/09/2016 11:18 הבטחתי שאודיע כשיסתיים ולאחר מכן אפסיק לכתוב (ל"ת)
21 משקיע מתמיד 01/09/2016 11:17 סבלנות חלק מניהול הכסף לונג לונג (ל"ת)
20 אינדיאני 01/09/2016 11:02 עדיף ישיבה על הגדר כרגע, למרות תנודה חריפה שצפויה.... (ל"ת)
19 אינדיאני 01/09/2016 10:56 שימו לב , מילאנו עולה 3%, יוון עוד %2 , קולים,טרפת,ירקת (ל"ת)
18 חלל איזה מתח 01/09/2016 10:31 השיגור בשבת וכולם שאננים יהיה בום על קולי יעד 6000 (ל"ת)
לא ממש 01/09/2016 10:49 אתה לא מדייק
מחיר קנייה של הסינים לפי שער 5100. לא משנה מה השער לא יחצה את הנק הזו. אני מעריך התבססות סביב 4700 לאחר השיגור במידה ויילך חלק
יותר נכון 01/09/2016 11:19 5200 אבל אם העסקה והשיגור יוצלח נראה גם 6000 בהצלחה (ל"ת)
17 אינדיאני 01/09/2016 10:31 הסנופי מטפס , הדאקסי מככב, החלזון(הקאק) גם בריחוף,קולים (ל"ת)
16 חלל 01/09/2016 10:23 השיגור מתחיל היום לא לפספס (ל"ת)
15 חלל תקשורת 01/09/2016 10:19 מחרתיים שיגור עמוס 6
https://spaceflightnow.com/launch-schedule/ בהצלחה!
14 בוגלולו 01/09/2016 10:08 אופקו חולת נפש
ירדה בנסדק 2.7% הבוקר עולה 1%
אפיק 01/09/2016 11:47 אופקו/. טאואר
חכה, חכה יבוגולו, אופקו עוד תפתיע לטובה. כמו שאמרתם על טאואר שהמניה זבלה וראה אותה היום: ממש ברבור
13 אינדיאני 01/09/2016 10:02 למה להתחכם? הולכים לישון כבר חודש עם קולים, בבוקר 20% (ל"ת)
12 קומבינה 01/09/2016 10:00 היום נעלה יפה . ומחר נחכה לקומבינה באמריקה (ל"ת)
לקומבינה 01/09/2016 10:33 לא עולה עם אף אחד. רוצה, עולה לבד בלי שותפים.
מה זה ככאן קיבוץ או מושב שיתופי?
11 אינדיאני 01/09/2016 09:53 דוח התאסוקה מחר לא טוב-ימתינו עם הריבית-כך הקוליםמשקפים (ל"ת)
התאסוקה הבנתי 01/09/2016 10:31 מה פרוש דוח? אולי דוחדוח (ל"ת)
10 כיטוב 01/09/2016 09:47 מחיר ריצפה מניה עם פוטנציאל אדיר לתשומת לבכם רק כיטוב (ל"ת)
כי טוב 01/09/2016 15:39 זבל של מניה
מדובר על תקווה שאולי היא תפרוץ בעוד 7 ,8 חודשים. ואולי לא. הסיכון גבוה לאין שעור מהסיכוי להרוויח איזה שקל בה. ו - 12 מליון דולר שהיא גייסה בארה"ב זה פשוט בדיחה בייחס לשוק הענק שיש שם.
כיטוב 01/09/2016 12:58 אין צורך לרשום העובדות ידועות
מבחינת סיכוי וסיכון ספק אם תהיה שוב הזדמנות כזאת למנייה שראלית.קרנות ביו בארהב מהמרות עליה חזק.רק לאחרונה ה₪קיעו בה 12 מיליון דולר שזה יותר מחצי משווי השוק שלה. חכה בסבלנות.המוצר מוכח.
כימיה 01/09/2016 12:39 כיטוב פארמה
מחיר מעולה. שוה.מוצר קיים.טיל עתידי
כי רע 01/09/2016 11:58 יש למניה הזו ריצפה חדשה כל פעם מחדש
לא למהר - ראו הוזהרתם.
כיטוב 01/09/2016 11:36 רק עלתה אחוז כל העכברים יצאו מהחורים.אפשר לחזור לישון
היא כבר רוצה לרדת מוכר ב 57 וקונה באדום.זבלללללללללללללללל.
צחי 01/09/2016 10:52 מניה ארורה רק הפסדתי בה שומר נפשו ירחק. (ל"ת)
מחיר ריצפה 01/09/2016 10:29 זה 0
מ 0 מוחלט לא יכול להתרומם לשום מקום אפילו לא ל 1. אין לי דבר נגד כיטוב ולא מכיר אותה. אבל הנתונים והמינוחים שאתם מזרימים הם בגובה ריצפה. סך הכל אתם נחמדים.
כיטוב 01/09/2016 11:05 למה להשמיץ לא טוב לך אל תרכוש אבל לבטל מניה לא ולא (ל"ת)
ממש לא משמיץ 01/09/2016 14:04 כתבתי בברור לא מבין בזה ונתתי לך תשובה חשבונאית
למונח ריצפה. אני מצידי מאחל לכולכם הצלחה עימה.
איציק הבבון 01/09/2016 15:08 אבל גם אתה קנית אותה כמוני
מה , כבר נבהלת וברחת ? יש למניה הזו הרבה פוטנציאל
9 אינדיאני 01/09/2016 09:39 תרחיש היום: עד אחה"צ יטיסו השוק-יתמתן לקראת 17:00 (ל"ת)
דיי 01/09/2016 10:27 לחרטט (ל"ת)
8 אינדיאני 01/09/2016 09:38 כמו חרוניקה של מוות ידוע מראש, פוטי0 20% למטה, קוליםup (ל"ת)
7 צחי 01/09/2016 09:37 הבורסה בפשיטת רגל פעם ראשונה אחרי עשר שנים שבאופציות
המעוף לא היה מסחר שש דקות מאז הפתיחה. חשבתי שהמחשב לא מזרים נתונים.
6 אינדיאני 01/09/2016 09:32 כבר קרוב לחודש, פוטים נשחטים בבוקר 25%, וללא תקווה (ל"ת)
צחי 01/09/2016 09:54 אינדיאני טיפש. תפסיק להציף את הפורום בשטויות שלך. (ל"ת)
אינדיאני 01/09/2016 10:28 אצלנו בשבט לא מדברים בשפה בותה שכזו (ל"ת)
לאינדיאני 01/09/2016 14:01 בותה בותה או או הו הו בותה בותה
מגיאואו דרניקו טו בו בו בו
אינדיאני 01/09/2016 09:45 אתה שתלטן
תעזוב אותנו כבר בשקט קרציה
אינדיאני 01/09/2016 10:28 אצלנו בשבט היו מעלים אותך לסיר בישול.... (ל"ת)
לאינדיאני 01/09/2016 13:59 זה מראה שאתה מזוייף. בכל השבטים מאזור אריזונה
קנזס מיין ועוד . השבטים:סו. צ'ירוקי. צ'קאסאו. דוקטאו לא מעלים לסיר בישול. ההפך הגמור. הם מורידים לסיר שנמצא בבור בעומק עד מטר באדמה. דומה לפוייקה שאולי שמעת עליו. הבנתו? חוץ מזה סופית. רק למעלה או רק למטה. לא יצאתי ראש ממך
5 אינדיאני 01/09/2016 09:20 הקולים יעלו 10% וכרגיל הפוטים יירדו 25%-כמו כל בוקר (ל"ת)
4 אינדיאני 01/09/2016 09:19 המשך חלחול למעלה בגלל הסנוופי (ל"ת)
לאינדיאני 01/09/2016 13:52 חילחול מעלה
שילשול מטה
3 אמנון 01/09/2016 09:13 לאסוף קולים דוח אבטלה גרוע צפוי מחר. הכל מתוכנן
לכו עם הנגידים. הם יודעים לעשות את העבודה.
ירון החתול 01/09/2016 10:11 לאמנון. איתן. אחד שיודע. ירון החתול.
די לבלבל נמוח קטן שלי. לא מבין חתולים וקולים. ההעכברים אכלו את כל החתולים השמנים וגם אס אנ דפי snp יורד כל הזמן ולא שומע לנגידים והנגידות והנגיד נגיד בטוח עליות אבל נגיד נגיד בטוח ירידות. בסדר חתולי חמוד שההכברים אכלו לו זנב
לאמנון החתול הירון 01/09/2016 14:12 הכל למעלה?
חסרת ביטוח נורבגית יצאה בדיל מהפכני. מבטיחה בערבות בנקאית כל כתר שימצא בבורסה השבדית או נורבגית שיירד מעל 85%. תמורת עמלות ומירווחים שיקבעו לפי גודל התיק. משמעו שעד ירידת נורבגיה 85% לדוגמא הם לא בתמונה. הם מבטחים אותך עם בטוח נספח ללויידס משווי 15% מהיום ומטה. איני יודע מה אתה חושב על זה ומה תעשה? אני קימבנתי עיסקת ענק לאור הנ"ל במכשירים צולבים וחיתוכים ועוד נוסחאות מתמטיות כלכליות שאתה יכול לפרפר את חברת הבטוח ב 7% מכה על כל סכום בוודאות 100 אחוז. בהצלחה.
לאמנון ואית וכולי 01/09/2016 16:47 שצעקת כל הזמן רק למעלה
על מה התבססת אחינו על ידע או היותך כלכלן בכיר או שאיפה או רצון או שיקרת עלינו או שמעת או חירבשת או קישקשת תגיד לי תאמת למה שיעלה ועוד רק יעלה תן לי סיבה נורמלית אחת ואתן לך כרטיס מנוי לכל העונה במגרש הכדורגל של פתח תקווה בתא המכובדים. השאלה אם אתה דוס ולא תוכל בשבתות אז אתן לך לחילופין 100 ארוחות חינם במסעדת ציפורי או שליסל בבני ברק לפי בחירתך כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ. דבר אלינו דוגרי אחינו אמנון החתול
לאמנון/איתן/ירון החת 01/09/2016 13:51 לידיעתך גופי מחקר אמריקאיאים קבעו
שנאס-דק יגיע לשער 2500 בקרוב. לגבי אס-אנ-דפי קבעו שהוא יגיה ל1000. לנגידים ניגמרו הניירות וגם העצים שמהם עשו ניירות ניגמרו ביערות כך שאין יותר הדפסות.
לאמנון/ירון החתולי 01/09/2016 14:32 שאלת דוגרי
עד כמה אתה מסוגל לספוג הפסד ולהישאר יציב על הרגליים? לפי מה שסיפרו לי בניהול תיקי ענק במגדלי בסר בלי לפאט או להזכיר פרטים אישיים. אז אמרו לי שמאלפי לקוחות יש להם אחד איתן עם תיק מעל מליון וחצי שקל ויש להם אחד אמנון עם תיק מעל 30.000 שקל שהוא היחיד שעובד איתם על סכום כזה נמוך עקב קירבת משפחה לאחד הבכירים.הם לא יודעים מיהו החתול אבל אחד ירון שחושבים שכך מכנה עצמו יש לו רק תיק וירטואלי של 13 טריליון דולר.
2 יציבות? 01/09/2016 09:05 איך יציבות אם המעוף לא עולה בכלל (ל"ת)
1 STOLY 01/09/2016 08:56 מי שהקשיב לי וקנה קמהדע הרוויח בענק. עכשיו אורמת!!!
אורמת טכנולוגיות בריצפה
מייקי 01/09/2016 09:55 קמהדע
קמדע עוד תעלה? נראה לך?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש