ת"א נסגרה בירידות: חלל דחפה את ת"א 75 לירידות של יותר מ-1%

ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בירידות ברקע לסנטימנט מעבר לים כאשר המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים בירידות לקראת דו"ח התעסוקה מחר. מדד המעו"ף איבד 0.13% ומדד ת"א 75 נפל ביותר מ-1% כאשר חלל תקשורת צנחה כ-9% בצל הפיצוץ ברקטת השיגור של עמוס 6.
בסיכום שבועי המעו"ף השיל 0.6%, ת"א 75 איבד 2.7%.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד בנקים -0.19% מדד בנקים 1,889.45 -0.19% מדד בנקים בסיס:1,893.14 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:429,622,626 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.04 מיליארד שקל.
המשקיעים דרוכים לקראת דו"ח התעסוקה האמריקאי שיפורסם מחר, כאשר הצפי הוא לתוספת של 186 אלף משרות. הנתון עשוי לספק דלק לפד' להעלות ריבית כבר בספטמבר. מנגד, חלק מהכלכלנים בשוק חושבים כי לא צפויה העלאת ריבית לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב. לפי אל-אריאן, הסיכויים להעלאת ריבית בספטמבר על ידי הפד' עשויים לעלות עד ל-80%.
מניות במרכז
פנטזי נטוורק +9.57% פנטזי נטוורק 898.5 +9.57% פנטזי נטוורק בסיס:820 פתיחה:980 גבוה:1,097 נמוך:830 תמורה:22,305,500 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  גייסה של כ-4 מיליון שקל לקראת השקת פלטפורמת המשחקים הייחודית שלה במקסיקו.
כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה לאחר הדיווח על מגעים למיזוג בין פוטאש העולמית לאגריום, מה שצפוי ליצור שחקן ענק בשוק האשלג.
אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מתחזקת למרות שרשמה שלשום הפסד של 163 מיליון שקל ברבעון השני.
תגובות לכתבה(121):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    מדיגוס
    סהר 01/09/2016 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פירסמה היום דוחות רבעון שני ותשקיף פעילוץ עתידית. העתיד נראה ורוד פוקסיה. גם הדוחות מצויינים וגם מתכננת לדלג לשוק הסיני כמו שצריך. כמו שנאמר, אם כבר לשחות, אז לשחות עם כרישים. סגרה קפיצה של 16% בנאסדק וביום ראשון חגיגה. שבת שלוםםםםם
    סגור
  • 51.
    מיזו (ל"ת)
    קו 01/09/2016 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    טבע זבל
    דור 01/09/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה יהיה עם המזבלה של טבע זבל זבל
    סגור
  • טבע אחת המסוכנות לדעתי. מספיק פספוס אחד והאמריקאים
    לדור 01/09/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 10
    קןרעים אותה כפי שעשו לגדולות ממנה. אני מעדיף מניות ביו קטנות יותר כגון פלוריסטם,כיטוב מדיגוס.כמובן שגם שם יש סיכון אבל בגלל שויי השוק הנמוך מאד כל הודעה טובה תקפיץ אותם חזק.
    סגור
  • 49.
    ירון החתול/ואחד שיודע שזהאותו אחד+ איזה 300 זיבלונים
    אמנו/איתן/ 01/09/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    9 7
    שעשו לנו חור בראש עם הכל למעלה. אז תעמדו בהבטחתכם ותתאגדו כולכם כל הסמרקצ'ים ואחרי שהשוק יירד איזה חתיכת שבעים וחמש אחוז אולי קצת טיפי פחות אז תגייסו את ה3 טריליון יורו ודולר שהיבטחתם ותרימו את השווקים בעולם ובעיקר בארץ ותחזירו לנו את המעוף בבקשה לפחות ל1000 נקודות. אני ממש מבקש ומתחנן זה לא פיירי מה שעשיתם. השאלה אם אתם אוכלים כמונו ואני מאמין יותר כי שמעתי בבסר שלקחתפ משכנתאות והלוואות. אז תעשו דחילק מאמץ ותביאו לי את המעופ לפחות ל800.ף תודה ואני רואה ששןם תורה כאן לא עובדצ לא פונדטנטלי ולא טכניקלי ושום חרטא בונה וכשהמיים שוטפים כולנו בקאקט
    סגור
  • עכבר תירגע תיצא תנשום אויר ואז תרוץ חזרה למחילה
    ירון החתול 01/09/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ואמנון כניראה מבין הרבה יותר ממך .דש לאמנון ואיתן ולכולם. תשמור על עצמך
    סגור
  • השוק בסוף יעלה אין מה לעשות (ל"ת)
    איציק הבבון 01/09/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לחרבן ולכסות?
    אולי 01/09/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נכון. בסוף הוא יעלה כמו שאמרת.
    סגור
  • טמבל היית וטמבל תישאר אדון איציק 100
    אתה טמבל 01/09/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    2 10
    מעולם לא הרווחת ולעולם לא תרוויח בבורסה. אם במקום לבלבל פה בשכל היית קונה את המדד אס אנד פי , בחמש שנים האחרונות היית מרוויח 77 אחוז שזה 15.4 אחוז לשנה. אתה ממשיך לבלבל בשכל ולנסות לתזמן את השוק והשוק מראה לך מאיפה הדג משתין , תקנה מדד ותרוויח או שתקנה פק"מ ותבכה.
    סגור
  • אתה צודק חמותי
    אני טמבל 01/09/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מרוב שאני טמבל אז אני מרוויח מ15.4% לשנה במשך 5 שנים 204.658% ולא רק 77% כמו החכמים. בדוק אותי גיסתנו והגד לי אם החשבון שלי נכון או שלך. ואתה רואה סבנו..מרוב שאני טמבל אני עושה 204.658% ולא 77%. ..........ועכשיו בנימה יותר רצינית חבר..בדוק את החשבון שעשיתי ובקש סליחה על טעותך. אני באמת אוהב אותך ואסלח לך. ודבר נוסף חבר. אתמול פירסמו כאן מה הנוסטרו שלנו. אז אני מאמין שהירווחנו גרוש אולי שניים במשך השנים. ולבסוף..היכן ניפגש ונשוחח על דברים פשוטים או על דברים ברומו של עולם. ובאמת..איני יודע מי כתב ..אבל אתה חמוד.
    סגור
  • טען עוד
  • אדון איציק 100 , סיפורים לא בבית סיפרנו
    אתה טמבל בריבוע 01/09/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה יכול לספר סיפורי אלף לילה ולילה , ואני אוסיף ואומר שאתה גם שקרן, ואני הוכיח לך בשלושה תרחישים אפשריים : 1. אתה כל הזמן מפחד מירידות וכל יום צועק כמו זאב , כלומר אתה לא לונג בשוק , משמע לא הרווחת במשך כל אותם שנים שהיו עליות בשוק. 2. אם היית לונג בשוק , זה נוגד את הדעה שלך שהשוק ירד , משמע היית שקרן כל אותו זמן וגם תחמן שמטעה אנשים פה על בסיס יומי. 3. אתה שורט בשוק במשך כל אותן שנים , משמע , הפסדת את התחתונים שלך בגלל שהשוק עלה בשנים האחרונות. אתה מבין , בכל מקרה אתה יוצא או שקרן , או תחמן. אבל אני יגיד לך מה דעתי. אתה יושב בחוץ במשך כמה שנים על מזומן ומפחד מירידות , אתה פשוט לא מפסיק לקרוא כותרות ונלחץ מכל פיפס ושימפס , אתה בדיוק מאותם האנשים שהסטטיסטיקה אומרת שמפסידים כל הזמן. יש אנשים שהבורסה פשוט לא מתאימה להם , ואתה אחד מהם. עדיף שתפרוש ותבזבז את הזמן שלך בדברים אחרים , במילא אתה לא מרוויח כסף בבורסה. תגיד לי , אתה עובד ? או שאתה כל יום יושב לכתוב פה טוקבקים באלף שמות מתחזים ? לך תעבוד בעבודה מסודרת ותתחיל להרוויח כסף , במילא כסף אתה לא עושה כאן.
    סגור
  • 48.
    ההתפרקות בארה"ב נראה שמתחילה
    ביו 01/09/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מסכן מי שנשאר חשוף
    סגור
  • כן ממש , על מימושים שמעת ?
    פולני 01/09/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וול סטריט הגיע לשיא ומתממש לפי הספר , מה אתה רוצה שיעלה בלי סוף ? מימושים זה טוב לקנות עוד. תלמד איך עושים כסף
    סגור
  • 47.
    תורידו בשבוע הבא את מדד 25 ל 1000 הכי טוב (ל"ת)
    יש לי הצעה 01/09/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    מצחיק
    פשוט 01/09/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוהי בורסה של שחקני מעוף והם עושים מה בא להם, חברים אין פה מה לחפש, הבורסה קטנה והכי קל להם לעשות מזה כסף , פשוט מורידים כל יום לאפס את המעוף וכך משני הצדדים מורווחים, לכן גם אם המסדר יעלה 3 אחוז או יירד, אם זו לא הפוזיציה של השחקנים בארץ, הם ימצאו איך לווסת זאת, ראו פריגו כדוגמא!
    סגור
  • אז למה אתה משקיע במעוף ?
    שמוליק 01/09/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תשקיע במדד 75 או היתר ותפזר גם על תעודות מחול. אם היית עושה את זה היית מרוויח כסף השנה.
    סגור
  • 45.
    פח זבל אחד גדול למה לא סוגרים את הזבל הזה? (ל"ת)
    בורסה 01/09/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    מוגן כפר סבא. בזמן האחרון רכשתי לי הובי חדש ומרתק.
    מרווין קלוייש דיור 01/09/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    התחלתי לספור בכל האתרים הכלכליים בארץ וגם בביז כמובן את הכנופייה שצועקת רק למעלה רק למעלה רק למעלה עם סיבה או בלי סיבה או סתם השתטות. לא תאמינו אחים שלי. הגעתי ל 676 צעקנים נמרצים ועקשנים שלא מוותרים וזה מזכיר לי את רק אפריקה בשיא ורק גבעות בשיא ורק ורק ורק ורק. אז מה. אני דווקא אוהב את המיסכנים האלו וחבל לי עליהם. אבל אני בתור משקיע כבר מהמפולת הגדולה בשנות העשרים של המאה הקודמת אכלתי וטחנתי וראיתי הכל מכל. כמו כן ספרתי את כל המומחים והמנהלים והטכנאים והיועצים והמכובדים והמבוגרים והידענים והחכמים והמנוסים ועוד. מצאתי כמה מאות ואפילו כמה אלפים וזה לקח לי חודשים. אני מוכרח לציין די בבושה וחוסר הבנה איך 99 אחוז מהם דחפו את כולללללללם פנימה. האם תמימים. האם שקרנים. האם נוכלים. האם טעו. האם האם האם האם אז זה גם מפה וגם משם. בודדים בארץ ולמעשה גם בעולם מזהירים ומזהירים ומזהירים. אבל מה לעשות זה טבעו של האדם. ותודה שקראתם את דברי ואני מקווה שתסלחו על חוצפתי אבל תקבלו מסקנות. שלום
    סגור
  • אתה נעל
    משולם 01/09/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לעולם לא תרוויח בבורסה , זה לא המקום בשבילך אז למה אתה נמצא פה בכלל ? תעשה טובה ולך מחר למנהל הבנק שלך ותגיד לו שאתה אהבל ואתה רוצה לשים את כל הכסף שאין לך בפק"מ. תקבל 0.1 על הכסף שלך ותגיד תודה. אם במקום לבלבל בשכל היית קונה תעודות על המדדים כמו תועודת SPY , היית מרוויח הרבה כסף , אבל אתה חמאר שכל הזמן בוכה אכלו לי שתו לי. אתה מנסה לתזמן את השוק ואתה רואה איך השוק צוחק לך בפנים.
    סגור
  • 43.
    טאואר
    משה 01/09/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תותים $$$$$$$$$
    סגור
  • 42.
    אולי תספרו לנו משהו חדש זה כבר ישן (ל"ת)
    ת"א עברה לירידות 01/09/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    האכזרית ואנחנו באותו שער (ל"ת)
    עבר שבוע מהפקיעה 01/09/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    כאן חייבים לרדת נוכלים (ל"ת)
    אפילו שבחו"ל עולים 01/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    יותר ויותר משקיעים מריחים באויר את המפולת משמע היא תגיע
    YL 01/09/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא רק בישראל בכל הבורסות העולם בעלי עניין מנסים להנפיק מחדש אגח ולו מסיבה אחת אן כסף מזומן בקופה בכל העולם רוב העסקים ירדו ברמת המכירות והמדד הוא השוק הסיני לסיכום שווה לשבת על מזומן להתרחק גם**מהשקעה סולידית עלק ש בנקים ממליצים/** אם היה מזל נתפוס פוטים בזמן
    סגור
  • רןאים בברור את העצבנות בארה"ב, מי שלא מחזיק הגנות
    נכון 01/09/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הוא פשוא משקר לעצמו.
    סגור
  • אוי כמה אתה טיפש
    רמי 01/09/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תלמד כלל , חברות מנפיקות אג"ח כשהן יכולות ולא כשהן צריכות. כשהריבית כזו נמוכה זה מאוד משלתם לחברות להנפיק אג"ח ולהוריד את הוצאות המימון שלהן ועדיף שיהיה גם בחמ"צ כמה שיותר ארוך והאג"ח שמונפפקות הן שיקליות , כשתעלה הריבית זה לא ישפיע על החברות מכיוון שהאג"ח לא צמודות והן אפילו יוכלו להרוויח יותר כסף. כל מה שכתבת רק מראה כמה אתה ירוק בשוק ההון וממש חסר הבנה.
    סגור
  • מה זה הקשקוש הזה,אתה יודע כמה חוב יש לחברות בארה"ב?
    לרמי 01/09/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולא רק לחברות בארה"ב. ארהב בעצמה הגיעה לשיא השיאים, אם הריבית תעלה בחדות ארה"ב תכנס לחדלות פרעון.
    סגור
  • שוב אתה מראה עד כמה אתה לא מבין
    רמי 01/09/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמיד למלווה עדיף שהחוב יהיה במטבע שלו ,ארה"ב לא תפשוט רגל מכיוון שהיא תמיד יכולה להדפיס כסף ולשלם. כשהחוב שלך הוא במטבע אחר או שאתה לא שולט בו ראה מקרה יוון שלא יכלה להדפיס כסף ולשלם את החוב אלא לקבל אותו מהבנק המרכזי אז רק תהיה בבעיה. דווקא ריבית 0 משרתת את ארה"ב , מטבע חלש , טוב ליצוא ולמאזן התשלומים , לוקחים חוב ומשלמים ריבית אפסית ללווים. בסופו של דבר יעלו את הריבית , אבל זה לא יפגע בארה"ב , אתה כנראה שוכח שפעם היו ריביות גם בגובה של 10 אחוז ועדיין וול סטריט המשיך לשבור שיאים ולעלות. מאכילים אותכם יותר מידי ומפחידים אתכם ואתם בולעים את זה בשקיקה.
    סגור
  • 38.
    החוזים ירוקים בוול סטריט (ל"ת)
    שלומי 01/09/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • גלאם שכמוך (ל"ת)
    איפה ראית 01/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 37.
    קנו כיטוב פארמה
    איציק הבבון 01/09/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מניה טובה באמת תעלה 100 אחוזים עוד השנה
    סגור
  • הייתה
    בבון 01/09/2016 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובבון תישאר
    סגור
  • למה השנה? שנה הבאה המוצר היחיד כיום בעולם יוצא
    מתי 01/09/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יותר הגיוני שנה הבאה לא?
    סגור
  • 36.
    הבורסה בישראל - בית קברות לכסף!!! (ל"ת)
    מיסוי ורגולציה 01/09/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 35.
    זקן חכם הזהיר שהסופה מתקרבת
    עוקב אחרי הזקן חכם 01/09/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ירידות יהיו בחודשים הקרובים גם אם תהיה העלאת רבית בארה"ב וגם אם לא תהיה. הצלחות לכולם.
    סגור
  • ירד 0.13 העוקב מבסוט. למה לא תהנה מהמפולת (ל"ת)
    עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לעוקב אתה צודק.
    ירון 01/09/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עכשיו יקומו המקטרגים ויזעקו מרה: הרי הוא טוען זאת כל הזמן. אני במקומו או במקומך הייתי עונה שאכן כל אותו זמן רב המצב לא היה טוב. ועדיף להפסיד(ובעצם לא להרוויח 10 ואפילו יותר אחוזים)מאשר להקלע למשבר נוראי שיתכן ועומד בבפתח. ובו אפשר להפסיד הון רב.
    סגור
  • שב בשקט טמבל (ל"ת)
    לירון 01/09/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • ואם אשב בצד לפי בקשתך
    ירון 01/09/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אתה תפסיד פחות?
    סגור
  • אתה מפסיד אני מרוויח
    ירון 01/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם אתה מפסיד תפרוש מהעסק.
    סגור
  • לא נמאס לך לעקוב ?
    עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני עקבתי אחריו עד שאיבדתי אותו. התברר לי שנפל בתור בור של חרא.
    סגור
  • מה זה בתור בור? ואיך רושמים נכון צואה? (ל"ת)
    היי 01/09/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • בור של חרא זה איפה שאתה נמצא בו (ל"ת)
    עוקב אחרי העוקב 01/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    כמו שהבטחנו...ספטמבר יהיה אדום..יתכן אדום בוהק (ל"ת)
    עוקב אחרי זקן חכם 01/09/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • למה לך לה יזדקן מהר שב בכלוב נים של שיפנזה (ל"ת)
    אתה צעיר 01/09/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    Gone with the wind
    Iz100 San Diego 01/09/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    13 4
    Not now ......Not here anymore We are going to a long bad story
    סגור
  • אוסלו. נורבגיה. לפרופ' איציק שלום בחור.
    פרופ' אבירם(איצ100) 01/09/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש לציין..שהמצב בכלכלות העולם הוא רע מאד. יתכן ויותר מאי פעם. הבורסות מ2007 עד לפני תקופה די ארוכה שעטו מעלה על כנפי הדפסות נייר אכזריות ומשחקי ריבית הזויים. אין תקומה לכלכלה מהסוג הזה. ערב טוב.
    סגור
  • למרות שקנית את כיוטוב פארמה
    משה 01/09/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה רק מראה שאתה לא מבין יותר מידי , עבדו עלייך פה ואתה הקשבת להם. טוב שמכרת אפילו שהפסדת.
    סגור
  • למה קנית כיטוב פארמה ?
    משה 01/09/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ובסוף גם מכרת בהפסד , למה אתה מקשיב פה לכל אחד.
    סגור
  • למשה. מה יש לך מהאורנג'דה?
    אבירם 01/09/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מה זה כיטוב? טעית בכתובת. פנה למודיעין 144.
    סגור
  • אתה טמבל גמור (ל"ת)
    משה 01/09/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 32.
    לברר מה עם נטע ורועי של רציו ????
    לביזפורטל 01/09/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הגז הוא גם שלכם
    סגור
  • עזוב שטויות אחינו.
    ביזפורל 01/09/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אנחנו לא משחקים בקטנה. אמש רכשנו את הבארות המפיקות של איחוד הנסיכויות. וקטאר. עלה לנו ים וחסר לנו עוד 650 מליארד דולר. אם אתה יכול לעזור. סחטיין עליך. אם לא אני בטוח שניסתדר. שבת שלום ותהיה ילד טוב.
    סגור
  • שבת שלום (ל"ת)
    לא הבנתי 01/09/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    כיטוב פארמה
    ארי 01/09/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מהתנהגות החברה והמניה חשוב ללמוד שגם אם המוצר נראה מבטיח ואוטוטו מוכן לשימוש זה עדיין לוקח זמן והרבה, ובדרך יש רכבת הרים דו-כיוונית לפעמים אכזרית, ושאין גבול לגיוסים וגם כשנראה שלחברה יש המון כסף ביד היא תגייס עוד פעם ועוד פעם ככל שהיא יכולה והיא בממונטום (ובדרך כלל בעשרות אחוזים נמוך ממחיר המניה כדי שלמשקיעים יהיה אטרקטיבי), והכי הכי חשוב: אף פעם לא לסמוך על המלצות של טוקבקים ומגיבים באתרים. המניה כעת למשל יכולה לרדת לפחות עד 40 אגורות כמו כלום, ומצד שני גם יכולה לטוס מעלה מאות אחוזים, זה החיים
    סגור
  • זבל של מניה
    כיטוב פארמה 01/09/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לא תעלה גם עוד 100 שנה
    סגור
  • 30.
    ברן דוח מעולה מאתמול
    זקן בבורסה 01/09/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שנים רבות של הפסדים ........ברן בדרך מעלה -לא המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • 29.
    מעניין מה הולכת להציג
    פעמים כי טוב 01/09/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    http://www.hcwainwright.com/assets/images/RR_GENERAL_email_2016_v20.jpg
    סגור
  • מה הקשר לקישור? (ל"ת)
    לפעמיים 01/09/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אנגלית יודע בכלל? היא מציגה בכנס חשוב,את השם שלה אתה
    kitov 01/09/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכיר?
    סגור
  • כי רע (ל"ת)
    ssuus 01/09/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אז תשאיר אותה לעצמך - די לפמפם את המניה הזאת!!!!! (ל"ת)
    אלון 01/09/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 28.
    בקרוב הודעה לא לפספס (ל"ת)
    סלקט ביו 01/09/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    שיגור חלל היום יכול לתת תנופה לדאו ולנסדק (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה כותב יותר מדי שטויות כדאי שתנוח- אתה מטעה משקיעים (ל"ת)
    לאינדיאני 01/09/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    נפט יכתיב הכיוון, נראה צלילה רצינית, פוטים יכולים לתת (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    לסגור
    בורסה 01/09/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פשוט לסגור את הבורסה חבל על הזמן פשוט מעניין
    סגור
  • 24.
    צודק כותב 23 שבו עם הכסף במזומן אפילו לא אגחחחחח
    YL 01/09/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל כך שקוף חברות ממחזרות אפילו אגח לא מסוגלות לפרוע חובות הבלון.......יתפוצץ
    סגור
  • אתה אהבל
    ששון 01/09/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זו חברת ביומד קיקיונית , אין פה שום קשר לאג"ח חברות.
    סגור
  • 23.
    זהירות
    ארי 01/09/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מניית נבידיאה פארמה צללה אתמול כמעט 40 אחוז בנאסדאק במחזור ענק, הפער השלילי שלה הוא גדול מאוד (באיזור ה-113 אגורות), מי שנכנס עכשיו לוקח סיכון להתרסקות נוספת היום בתוך יומי לשער הארביטראז' העדכני, וכמובן סיכון נוסף לירידה חדה נוספת בנאסדאק. זהירות נדרשת
    סגור
  • 22.
    הבטחתי שאודיע כשיסתיים ולאחר מכן אפסיק לכתוב (ל"ת)
    משקיע מתמיד 01/09/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    סבלנות חלק מניהול הכסף לונג לונג (ל"ת)
    משקיע מתמיד 01/09/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 20.
    עדיף ישיבה על הגדר כרגע, למרות תנודה חריפה שצפויה.... (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    שימו לב , מילאנו עולה 3%, יוון עוד %2 , קולים,טרפת,ירקת (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    השיגור בשבת וכולם שאננים יהיה בום על קולי יעד 6000 (ל"ת)
    חלל איזה מתח 01/09/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אתה לא מדייק
    לא ממש 01/09/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחיר קנייה של הסינים לפי שער 5100. לא משנה מה השער לא יחצה את הנק הזו. אני מעריך התבססות סביב 4700 לאחר השיגור במידה ויילך חלק
    סגור
  • 5200 אבל אם העסקה והשיגור יוצלח נראה גם 6000 בהצלחה (ל"ת)
    יותר נכון 01/09/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 17.
    הסנופי מטפס , הדאקסי מככב, החלזון(הקאק) גם בריחוף,קולים (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    השיגור מתחיל היום לא לפספס (ל"ת)
    חלל 01/09/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מחרתיים שיגור עמוס 6
    חלל תקשורת 01/09/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    https://spaceflightnow.com/launch-schedule/ בהצלחה!
    סגור
  • 14.
    אופקו חולת נפש
    בוגלולו 01/09/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירדה בנסדק 2.7% הבוקר עולה 1%
    סגור
  • אופקו/. טאואר
    אפיק 01/09/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חכה, חכה יבוגולו, אופקו עוד תפתיע לטובה. כמו שאמרתם על טאואר שהמניה זבלה וראה אותה היום: ממש ברבור
    סגור
  • 13.
    למה להתחכם? הולכים לישון כבר חודש עם קולים, בבוקר 20% (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    היום נעלה יפה . ומחר נחכה לקומבינה באמריקה (ל"ת)
    קומבינה 01/09/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא עולה עם אף אחד. רוצה, עולה לבד בלי שותפים.
    לקומבינה 01/09/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה ככאן קיבוץ או מושב שיתופי?
    סגור
  • 11.
    דוח התאסוקה מחר לא טוב-ימתינו עם הריבית-כך הקוליםמשקפים (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה פרוש דוח? אולי דוחדוח (ל"ת)
    התאסוקה הבנתי 01/09/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    מחיר ריצפה מניה עם פוטנציאל אדיר לתשומת לבכם רק כיטוב (ל"ת)
    כיטוב 01/09/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • זבל של מניה
    כי טוב 01/09/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר על תקווה שאולי היא תפרוץ בעוד 7 ,8 חודשים. ואולי לא. הסיכון גבוה לאין שעור מהסיכוי להרוויח איזה שקל בה. ו - 12 מליון דולר שהיא גייסה בארה"ב זה פשוט בדיחה בייחס לשוק הענק שיש שם.
    סגור
  • אין צורך לרשום העובדות ידועות
    כיטוב 01/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מבחינת סיכוי וסיכון ספק אם תהיה שוב הזדמנות כזאת למנייה שראלית.קרנות ביו בארהב מהמרות עליה חזק.רק לאחרונה ה₪קיעו בה 12 מיליון דולר שזה יותר מחצי משווי השוק שלה. חכה בסבלנות.המוצר מוכח.
    סגור
  • כיטוב פארמה
    כימיה 01/09/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מחיר מעולה. שוה.מוצר קיים.טיל עתידי
    סגור
  • יש למניה הזו ריצפה חדשה כל פעם מחדש
    כי רע 01/09/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא למהר - ראו הוזהרתם.
    סגור
  • רק עלתה אחוז כל העכברים יצאו מהחורים.אפשר לחזור לישון
    כיטוב 01/09/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היא כבר רוצה לרדת מוכר ב 57 וקונה באדום.זבלללללללללללללללל.
    סגור
  • מניה ארורה רק הפסדתי בה שומר נפשו ירחק. (ל"ת)
    צחי 01/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • זה 0
    מחיר ריצפה 01/09/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מ 0 מוחלט לא יכול להתרומם לשום מקום אפילו לא ל 1. אין לי דבר נגד כיטוב ולא מכיר אותה. אבל הנתונים והמינוחים שאתם מזרימים הם בגובה ריצפה. סך הכל אתם נחמדים.
    סגור
  • למה להשמיץ לא טוב לך אל תרכוש אבל לבטל מניה לא ולא (ל"ת)
    כיטוב 01/09/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    10 13
    סגור
  • כתבתי בברור לא מבין בזה ונתתי לך תשובה חשבונאית
    ממש לא משמיץ 01/09/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למונח ריצפה. אני מצידי מאחל לכולכם הצלחה עימה.
    סגור
  • אבל גם אתה קנית אותה כמוני
    איציק הבבון 01/09/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה , כבר נבהלת וברחת ? יש למניה הזו הרבה פוטנציאל
    סגור
  • 9.
    תרחיש היום: עד אחה"צ יטיסו השוק-יתמתן לקראת 17:00 (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לחרטט (ל"ת)
    דיי 01/09/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    כמו חרוניקה של מוות ידוע מראש, פוטי0 20% למטה, קוליםup (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הבורסה בפשיטת רגל פעם ראשונה אחרי עשר שנים שבאופציות
    צחי 01/09/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המעוף לא היה מסחר שש דקות מאז הפתיחה. חשבתי שהמחשב לא מזרים נתונים.
    סגור
  • 6.
    כבר קרוב לחודש, פוטים נשחטים בבוקר 25%, וללא תקווה (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אינדיאני טיפש. תפסיק להציף את הפורום בשטויות שלך. (ל"ת)
    צחי 01/09/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אצלנו בשבט לא מדברים בשפה בותה שכזו (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בותה בותה או או הו הו בותה בותה
    לאינדיאני 01/09/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגיאואו דרניקו טו בו בו בו
    סגור
  • אתה שתלטן
    אינדיאני 01/09/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תעזוב אותנו כבר בשקט קרציה
    סגור
  • אצלנו בשבט היו מעלים אותך לסיר בישול.... (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה מראה שאתה מזוייף. בכל השבטים מאזור אריזונה
    לאינדיאני 01/09/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קנזס מיין ועוד . השבטים:סו. צ'ירוקי. צ'קאסאו. דוקטאו לא מעלים לסיר בישול. ההפך הגמור. הם מורידים לסיר שנמצא בבור בעומק עד מטר באדמה. דומה לפוייקה שאולי שמעת עליו. הבנתו? חוץ מזה סופית. רק למעלה או רק למטה. לא יצאתי ראש ממך
    סגור
  • 5.
    הקולים יעלו 10% וכרגיל הפוטים יירדו 25%-כמו כל בוקר (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 4.
    המשך חלחול למעלה בגלל הסנוופי (ל"ת)
    אינדיאני 01/09/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חילחול מעלה
    לאינדיאני 01/09/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילשול מטה
    סגור
  • 3.
    לאסוף קולים דוח אבטלה גרוע צפוי מחר. הכל מתוכנן
    אמנון 01/09/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 8
    לכו עם הנגידים. הם יודעים לעשות את העבודה.
    סגור
  • לאמנון. איתן. אחד שיודע. ירון החתול.
    ירון החתול 01/09/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    די לבלבל נמוח קטן שלי. לא מבין חתולים וקולים. ההעכברים אכלו את כל החתולים השמנים וגם אס אנ דפי snp יורד כל הזמן ולא שומע לנגידים והנגידות והנגיד נגיד בטוח עליות אבל נגיד נגיד בטוח ירידות. בסדר חתולי חמוד שההכברים אכלו לו זנב
    סגור
  • הכל למעלה?
    לאמנון החתול הירון 01/09/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חסרת ביטוח נורבגית יצאה בדיל מהפכני. מבטיחה בערבות בנקאית כל כתר שימצא בבורסה השבדית או נורבגית שיירד מעל 85%. תמורת עמלות ומירווחים שיקבעו לפי גודל התיק. משמעו שעד ירידת נורבגיה 85% לדוגמא הם לא בתמונה. הם מבטחים אותך עם בטוח נספח ללויידס משווי 15% מהיום ומטה. איני יודע מה אתה חושב על זה ומה תעשה? אני קימבנתי עיסקת ענק לאור הנ"ל במכשירים צולבים וחיתוכים ועוד נוסחאות מתמטיות כלכליות שאתה יכול לפרפר את חברת הבטוח ב 7% מכה על כל סכום בוודאות 100 אחוז. בהצלחה.
    סגור
  • שצעקת כל הזמן רק למעלה
    לאמנון ואית וכולי 01/09/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    על מה התבססת אחינו על ידע או היותך כלכלן בכיר או שאיפה או רצון או שיקרת עלינו או שמעת או חירבשת או קישקשת תגיד לי תאמת למה שיעלה ועוד רק יעלה תן לי סיבה נורמלית אחת ואתן לך כרטיס מנוי לכל העונה במגרש הכדורגל של פתח תקווה בתא המכובדים. השאלה אם אתה דוס ולא תוכל בשבתות אז אתן לך לחילופין 100 ארוחות חינם במסעדת ציפורי או שליסל בבני ברק לפי בחירתך כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ. דבר אלינו דוגרי אחינו אמנון החתול
    סגור
  • לידיעתך גופי מחקר אמריקאיאים קבעו
    לאמנון/איתן/ירון החת 01/09/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שנאס-דק יגיע לשער 2500 בקרוב. לגבי אס-אנ-דפי קבעו שהוא יגיה ל1000. לנגידים ניגמרו הניירות וגם העצים שמהם עשו ניירות ניגמרו ביערות כך שאין יותר הדפסות.
    סגור
  • שאלת דוגרי
    לאמנון/ירון החתולי 01/09/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עד כמה אתה מסוגל לספוג הפסד ולהישאר יציב על הרגליים? לפי מה שסיפרו לי בניהול תיקי ענק במגדלי בסר בלי לפאט או להזכיר פרטים אישיים. אז אמרו לי שמאלפי לקוחות יש להם אחד איתן עם תיק מעל מליון וחצי שקל ויש להם אחד אמנון עם תיק מעל 30.000 שקל שהוא היחיד שעובד איתם על סכום כזה נמוך עקב קירבת משפחה לאחד הבכירים.הם לא יודעים מיהו החתול אבל אחד ירון שחושבים שכך מכנה עצמו יש לו רק תיק וירטואלי של 13 טריליון דולר.
    סגור
  • 2.
    איך יציבות אם המעוף לא עולה בכלל (ל"ת)
    יציבות? 01/09/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מי שהקשיב לי וקנה קמהדע הרוויח בענק. עכשיו אורמת!!!
    STOLY 01/09/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אורמת טכנולוגיות בריצפה
    סגור
  • קמהדע
    מייקי 01/09/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קמדע עוד תעלה? נראה לך?
    סגור