בעזרת ווייז: גוגל תתחרה באובר על השליטה בשוק הנסיעות השיתופיות

ווייז, צילום מסך
גוגל החליטה להשיק פיילוט חדש שיתחרה באובר בתחום הנסיעות השיתופיות, זאת בעזרת הוספת אופציה לנסיעה שיתופית באפליקציית Waze, שאותה היא כידוע רכשה. הנסיעה השיתופית תאפשר לתושבי סן פרנסיסקו והסביבה להוזיל את עלויות הנסיעה ותגביר את התחרות בתחום.
הפיילוט התחיל בחודש מאי בסביבת המטה של גוגל ואיפשר לעובדים מחברות מסוימות להשתמש באופציית הנסיעה השיתופית (Carpool) של ווייז. בסתיו הקרוב מתככנת גוגל לתת לכל תושבי סן פרנסיסקו גישה לפיילוט, תוך תקווה להרחיב את הפעילות אם הוא אכן יצליח.
המטרה של ווייז היא לחבר בין נהגים שיעד הנסיעה שלהם דומה, להוריד את עלויות הנסיעה ובתוך כך לא לעודד נהגים להפוך לנהגי מונית, לעומת המטרה של אובר. כך למשל ווייז גובה במסגרת הפיילוט כ-54 סנט למייל (34 סנט לקילומטר) - נמוך משמעותית מאובר, כאשר גוגל לא לוקחת עמלה, נכון לעכשיו. 
עם זאת, הכניסה של ווייז לתחום הנסיעות השיתופיות עלולה לבשר רעות לאובר, שהוקמה לפני 7 שנים ושווה 68 מיליארד דולר והמציאה את הקונספט בתחום.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה