21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא רק בגלל הנפט: מס הבלו עלה ומחיר הדלק יטפס בספטמבר ב-27 אגורות לליטר

בלילה שבין רביעי לחמישי יעודכן מחיר הדלק - והפעם מדובר בעלייה משמעותית של כמעט חמישה אחוזים
 |  34
כואב בכיס
Share
משרד האנרגיה עדכן היום (ג') כי באחד בספטמבר (הלילה שבין רביעי לחמישי) יעודכנו מחירי הדלק, וברקע לתיקון החזק מעלה במחיר הנפט בעולם - הדלק בתחנות מתייקר ויעמוד על 5.96 שקלים לליטר בנזין אוקטן 95 - עלייה של 27 אגורות מהחודש הקודם, 4.75%.


נציין כי מס הבלו עלה אף הוא בשיעור של 4 אגורות, וזאת על אף שהוא מהווה מעל למחצית מהמחיר לצרכן - בין שיעורי המס הגבוהים בעולם, כ-3.038 שקלים מתוך אותם 5.96 שקלים.

העלייה במחיר נובעת בעיקר בעקבות עליית מחיר ה נפט WTI (+0.44%) נפט WTI 52.07 +0.44% 00:00 20/10/2017 הוסף לתיק האישי נפט WTI סגירה:51.84 פתיחה:51.59 גבוה:52.09 נמוך:50.87 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שעומד כעת על מחיר של 47.34 דולר לחבית. העלייה משתקפת ב-0.19 אגורות מתוך 27 האגורות שנוספו למחיר. שאר התוספות מקורות כאמור בתוספת של מס הבלו וכן ב-4 אגורות תוספות של מע"מ.הרכב המחיר של ליטר דלק בתחנות בישראל:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 מושון 31/08/2016 08:26 והם ממשיכים לסחוט את האזרח ממשלת ביביהו ושותפיו השרים
שרים וראש ממשלה נהנתנים שבחיים לא שילמו שקל על רכב ודלק חבורת אוכלי חינם
22 תומר 31/08/2016 00:05 הם גונבים בלי להתבייש. עצוב. (ל"ת)
21 מה זה? 30/08/2016 18:22 אפילו לא קליקביט (ל"ת)
20 מקס בלו 30/08/2016 18:18 ביבי קורא לי בחיבה מס ולפעמים מס הזועם (ל"ת)
19 זיו 30/08/2016 16:37 ל 6 אתה אוכל חינם
בינתיים אנשים כמוך מתפרנסים מהחרדים ללא החרדים לא היית כאן ובחיים שלך אל תקרא לאנשים אחרים בשם שלךשמעת חוצפן ופרזיט השם ישלם לך ולא תרוויח שקל על מה שאתה מקניט את החרדים אתה רק תפסידדד זה אני מבטיחה לך
18 היסטוריה 30/08/2016 15:05 כחלון ידידי-בבחירות הבאות - אתההה....
ביבי יכול לחייך כל הדרך אל הקלפי ומי עוזר לו ? נכון מאד!!! כ ח ל ו ן שלוקח מהכיס שלנו...המצטמק!
17 מסחטת כספים 30/08/2016 14:49 נתדלק בבלו (ל"ת)
16 תום 30/08/2016 14:35 הנפט ירד פשוט הגנבים בכנסת גנבו יותר השנה והציבור ישלם (ל"ת)
15 יוסף 30/08/2016 14:25 כחלון לא חברתי. ואני בחרתי בו. כמה כואב.
כחלון ה"חברתי". לא פתר שום בעיה. רק יוצר מצוקות יותר גדולות. (גם בסיפור הטוטו והמהמרים הוא לחם למען עצמו ולא לטובת המכורים אשר גם עליהם הטיל מסים גבוהים יותר בגין זכיות.) הייתי מצפה ממנו שיטפל בכל העוולות של חברות הביטוח וביטוח לאומי כלפי מבוטחים ולדאוג לכך שזכויותיהם ישמרו. אך לא הוא. בכל החזיתות הוא מכה באזרח.
14 רוני 30/08/2016 14:23 ביבי משקשק כשיש אנשים ברחוב
להמשיך לקשקש באתרים לא יזיז כלום.100,000 איש בכיכר רבין והדברים יראו אחרת.לביבי גם לא איכפת להוריד את הבלו וגם לא לכחלון אבל כל עוד אין מחאה אמיתית הוא לא ינקוף אצבע.קצת רעש ברחובות ותראו את הבלו מקוצץ כמו בכל מדינה שפויה אחרת
ישקשק אבל 30/08/2016 14:52 ביבי יקים עוד וועדה ויסתום לכולם את הפה
עד שלא יצאו כמה אמיצים וישרפו ת'מדינה ימשיכו להשתין עלינו. חוצמזה שמצביעי ביבי מרוצים ממנו ולא יצאו להפגין. הוא ניצח את אסמול וזה הכי חשוב
13 אורי 30/08/2016 14:16 אחללה מדינה
לא אהבתי את התגובות "מדינה זבל" בושה וחרפה למגיבים , המדינה שלנו נפלאה יש מה לתקן אבל בגדול רמת החיים בארץ טובה ,מי שמקטר ולא מתאים לא שיעוף מהארץ , פחות זבל במדינה יותר טוב
12 הבורר 30/08/2016 14:04 לצאת לרחובות עם של פראירים (ל"ת)
11 עוד אזרח פראייר 30/08/2016 13:49 ומה בקשר לאגרת רישוי הזויה של 1600-2000 שח בשנה
כל שנה , כל מחזיק רכב נאלץ לשלם למדינה אגרת כלום על הרכב שנקראת אגרת רישוי. למעשה המדינה עוד לפני ביצוע הטסט קורעת מכיסך סכום נכבד מתקציב התיקונים שלך ומשאירה אותך ללא תקציב לתיקונים ברכב. האזרח הפשוט משלם בכאב לב את האגרה ההזויה ואחר כך מחפש איך להקטין את ההוצאות על תיקונים ברכב. בעולם זה אחרת. האגרה היא בערך 10-15 אחוז מהקיים בישראל והאזרח מתפנה לו כסף לתיקונים מצילי חיים ברכב. העיקר שכל הכסף הולך לפנסיות של אנשי קבע שמגיל 42 יכולים להשתזף בים ולחיות כמו מלכים. בגיל 42 אני עבדתי 13 שעות ביממה
10 אלי 30/08/2016 13:41 רק ביבי השפל אשם,חייבים להפילו ומהר. (ל"ת)
9 ארץ אוכלת יושביה 30/08/2016 13:39 מדינה זבל. כשיורד הוא יורד 5 אגורות וכשעולה אז זה 27 אג
ארץ אוכלת יושביה. המדינה עושה הכל כדי שבסוף החודש לא יישאר לך כסף פנוי . ככה המדינה גורמת לכולם כל הזמן לרדוף אחרי יוקר החיים ובכוונה לא משאירה זמן כדי שלא יישאר לנו זמן להתלונן.
אלי 30/08/2016 13:46 הזבל היחידי במדינה זו הממשלה והזבל העומד בראשה. (ל"ת)
8 אנונימי 30/08/2016 13:13 למה אתם מקטרים צאו לרחובות
אולי פעם אחת תפסיקו לקטר מהכורסה בסלון ותצאו לרחוב ואולי נצליח פעם לזרוק את הנבלות
אלי 30/08/2016 13:48 כל הכבוד לך. אני אתך.[חייבים להוריד את הדיקטטור] (ל"ת)
7 מיואשת 30/08/2016 13:13 מחיר הדלק בעולם י ו ר ד ! התבלבלתם?
בכל העולם מחיר הדלק יורד ורק אצלנו עולה? אין גבול להתעלקות ?!
6 שונא חרדים יחיה 30/08/2016 13:07 בקיצור, כל תדלוק מממן עוד פרזיט חרדי! (ל"ת)
ל6 30/08/2016 16:40 שונא חרדים ימות ויפסיד
זה אני מבטיחה לך השם יעניש אותך ורק תפסיד ולעולם לא תרוויח שקל מהדיבורים שלך על עובדי השם יתברך הלוואי שתפסיד ותיסבול אמןןןן
אם תבדוק טוב טוב 30/08/2016 14:02 תמצא שהחרדים משלמי מיסים הרבה (ל"ת)
5 בעל רכב 30/08/2016 12:57 עצוב... ככה מוצצת המדינה את לשדו של האזרח.
לדעתי האוצר משלשל לכיסו יותר מ 70% ממחיר הדלק אם לוקחים בחשבון את הכול מרגע קנייתה של חבית נפט. צריך לקרוא לילד בשמו, זה הוא מס גזל ועושק. מס על מס על מס. ובכלל, בעל רכב בישראל הוא פרה חולבת לאוצר. העניין מעור בי מירמור, שאט נפש , ותיעוב כלפי האוצר.
4 אזרח 30/08/2016 12:37 המדינה צריכה כסף לממן את העלוקות
פנסיה תקציבית , בחורי ישיבה, תקציב ביטחון מנופח
זיו 30/08/2016 16:42 ואוכל חינם שכמותך לעולם לא תרוויח אתה רק תפסידדד זה אני (ל"ת)
מן 30/08/2016 16:09 תגובה 10
בול הצרות שלנו. לא לשכוח תקציב ביטחון לאללה עם כל מיני פנסיות תקציביות, תפקידים מיותרם, משלחות רכש ונתיגיות ביטחוניות בחו"ל.....ועוד. גם עודף העיריות בזבוז, יכלו בקלות לאחד כמה עיריות והיה נחסך כסף גדול
3 בררררר 30/08/2016 12:36 למה יא גנבים
מחיר דלק 2.06 ש"ח - מחיר מכירה כוול רווח ושיווק לתחנה דלק 3.90 ש"ח - בלו ומע"מ 189% מיסים - זה מה שעולה לנו מדיניות הממשלה ההזויה הזו כך זה גם בנדלן ובדירות ועוד צועקים שהתושבים גנבים זה מה שעולה לנו להחזיק את המובטלים ,החרדים ובני המיעוטים
2 רונן 30/08/2016 12:35 לא מבין איך הכל
לא מתרסק פה ואנשים מתמוטטים מאיפה האנשים במדינה הזו מביאים כסף לחיותכי כל מקום שאני הולך אליו מפוצץ באנשים מדהים
1 ירון 30/08/2016 12:23 איכס מדינה זבללל
המדינה הזאת פשוט גמורה מגעילה הממשלה הזאת פשוט גורמת לבריחת המונים מכאן אני לא אשאר כאן במדינה העושקת הזאת מוכר את הבית לקוח את המשפחה ועף מהמקום העלוב הזה אי אפשר לחיות בכבוד הכל מס ועד מס אין שובע לממשלה הזאת בושה
אודי 30/08/2016 12:36 זה שיש לך בית מצבך מצויין
די להתבכיינות בטח גם יש לך 2 מכוניות בבית שאחד מהם ג'יפ ואתה נוסע לחול פעמיים בשנה
וואללה הגיוני 30/08/2016 12:51 ואם יש לו כסף ובית אז הוא צריך להסכים שישדדו
אותו במדינה שלו? בגלל הגיון של כמותך המדינה נראית ככה
משקיע נדלן 30/08/2016 12:31 איפה יש לך בית
תמכור לי
גם בדרך החוצה 30/08/2016 12:44 למי תשכיר אם כולם עוזבים? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש