יציבות בסגירה בת"א: מדד המעו"ף עלה 0.2%, מניית קמהדע טסה 13.5%

סקיילקס זינקה כ-15% אחרי הדו"חות, מניות כיל קפצה כ-4.5%, פריגו עולה ב-2.5%. עליות נאות באירופה
סוחר, צילום: Getty images Israel
המסחר בת"א נסגר במגמה מעורבת כאשר מדד המעו"ף עלה 0.2% בדחיפה של מניית כיל שקפצה במחזור ענק של 47 מיליון שקל ברקע לחדשות מרעישות בסקטור (לכתבה המלאה). בוול סטריט המסחר נפתח בנטייה לירידות. מניית פרטנר עלתה ב-0.6% במחזור חריג של 12.6 מיליון שקל לעומת מחזור יומי של 3.2 מיליון שקל בממוצע, כאשר בית ההשקעות פסגות רכש מניות בהיקף של 10 מיליון שקל בחברת הסלולר. קמהדע +2.33% קמהדע 1,580 +2.33% קמהדע בסיס:1,544 פתיחה:1,544 גבוה:1,587 נמוך:1,544 תמורה:1,607,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום לבורסה על הצלחה בניסוי שלב 2 בארה"ב עם מוצר האלפא-1 אנטיטריפסין והמניה זינקה ב-13.5%. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-941 מיליון שקל.
נזכיר כי בנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי - בפעם ה-16 ברציפות. יונתן כץ, מלידר שוקי הון: לא היו הפתעות בהחלטת הריבית, אך חשוב לציין שבנק ישראל סבור שבחודשים האחרונים הפעילות הריאלית של המשק הפתיעה לטובה, בפרט נתוני התוצר. בנק ישראל עשוי לעדכן בסוף ספטמבר את תחזית הצמיחה השנה כלפי מעלה מ-2.4% לכיוון 2.7%. למרות הנתונים החיוביים, לא צפויה העלאת ריבית לפני 2018, זאת בשל סביבת האינפלציה הנמוכה אשר תשאר רחוקה מאמצע יעד האינפלציה (2%)".

מניות במרכז
אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה היום על הפסד צורם של 163 מיליון שקל ברבעון השני ומחיר המניה יורד ביותר מ-4%. (לכתבה המלאה)
סאני תקשורת -1.47% סאני תקשורת 188.2 -1.47% סאני תקשורת בסיס:191 פתיחה:191 גבוה:191.5 נמוך:184.1 תמורה:1,357,405 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על מעבר לרווח של 6.6 והמניה טסה במחזור של פי 10 מהממוצע. (לכתבה המלאה)
קמהדע +2.33% קמהדע 1,580 +2.33% קמהדע בסיס:1,544 פתיחה:1,544 גבוה:1,587 נמוך:1,544 תמורה:1,607,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה היום לבורסה על הצלחה בניסוי שלב 2 בארה"ב עם מוצר האלפא-1 אנטיטריפסין והמנייה מזנקת ב-12%. (לכתבה המלאה)
דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר על זינוק מרשים ברווח הנקי ל-80 מיליון שקל. החברה תחלק 100% מהרווח הנקי כדבידנד. (לכתבה המלאה)
הכשרת הישוב +4.17% הכשרת הישוב 3,169 +4.17% הכשרת הישוב בסיס:3,042 פתיחה:3,042 גבוה:3,187 נמוך:3,065 תמורה:713,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על ירידה של 17% בהכנסות ל-165 מיליון שקל. הרווח הנקי לעומת זאת עלה ב-9% ברבעון השני ל-42 מיליון שקל.
טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה הבוקר כי תקיים ב-9 לספטמבר שיחת ועידה בנוגע לעסקי התרופות הגנריות על רקע רכישת אקטיביס - החטיבה הגנרית של אלרגן.
ארקו החזקות -0.23% ארקו החזקות 176.6 -0.23% ארקו החזקות בסיס:177 פתיחה:177.5 גבוה:179 נמוך:173.6 תמורה:8,007,296 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה ברקע לדיווח על מעבר מהפסד של 7.1 מיליון שקל ברבעון השני של 2015 לרווח של 14 מיליון שקל ברבעון המקביל השנה.
תגובות לכתבה(195):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 79.
    צוא (ל"ת)
    סאמר 30/08/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    מנייה זבל פעם הייתה כוכבת
    פריגו 30/08/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום זה כוכב נופל
    סגור
  • 77.
    הזהרתי מירידות. רק ההתחלה, השוק בארה"ב מנופח כבר 10
    אלי 30/08/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שנים ןהחוב רק גודל ובשיא יחד עם מדדי המניות. הרבה יבכו שהמפולת תתחיל
    סגור
  • יורד 0.37 אחוז ...
    יוסי 30/08/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזה אתה קורא ירידות. חחחחחחח איזה ליצן גדול.
    סגור
  • 76.
    ממחר גל עליות.נא לשים לב (ל"ת)
    טבע 30/08/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    38 1
    סגור
  • 75.
    די נמאס לא נותנים לבורסה שלנו לעלות, מנהלים לדין (ל"ת)
    אורי 30/08/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    מה יהיה עם הבנקים?
    עומר 30/08/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבקש מהמומחים בסרטונים להתייחס למניות הבנקים האם לצאת או להמשיך להחזיק
    סגור
  • 73.
    מבקש מאנשים טובים חילוץ במניה
    כיטוב פארמה 30/08/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תשמעו , אני באמת צריך את הכסף עכשיו. אני מתכוון להתחתן בקרוב והחברה לוחצת , תעשו טובה ותנו לי מחיר טוב בשביל לצאת ולקחת את הכסף לחתונה. החברה צועקת עליי למה הקשהתי לפכמה טמבלים פה , אמרתי לה שלא תדבר ככה , אלה חברים טובים שלי ויעזרו לחץ אותי מהבור הזה. אז תעשו טובה מחר אני שם מחיר גבוה ב -10% מהמחיר היום , תעשו טובה ותקנו ממני , בסדר ? אתם עושים מצווה נשים טובים, אהה ועם החברה שדברה עליכם לא יפה אני אתן לה סטירה , למה אתם חברים שלי. תודה ושבת שלום.
    סגור
  • מה הבעייה תמכור
    חחח 30/08/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הרבה קונים בשער כיום. אנחנו נחזיק עד שער 500 שנה הבאה
    סגור
  • ל-73
    א הפמיניסטית. 30/08/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הציניות שלך חביבה למעט האיום באלימות נגד זוגתך
    סגור
  • טען עוד
  • אל תדאג אני לא אתן לה חזק
    כיטוב פארמה 30/08/2016 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם ככה היא נותנת לי לפעמים גם סטירות אז זה שווה בשווה. פעם חטפתי בעיטה לביצ...לא חשוב הבנת. אז זה שטויות , העיר תעזור לי אח שלי ותחלץ אותי מחר , טוב ? למה אני זקוק לכסף חתונה והורים שלה לא רוצים לתת . אנשים טובים אתם.
    סגור
  • 72.
    פרוטליקס זבל שבזבלים (ל"ת)
    נפגע פרוטליקס 30/08/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 71.
    למה בנקים ירדו?? בגלל שכיל עלה. נמאס כבר. בורסת השקרים
    אני 30/08/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מנכל הבורסה הביתה ומיד. איך אתה מאפשר מסחר כזה??
    סגור
  • מנהלי הבורסה מרויחים בונוסים שמנים (ל"ת)
    הסיבה לאופציות המעוף 30/08/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • אתה באמת צודק
    וגם אני 30/08/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסתכלתי וראיתי שבגלל שכיל קופריגו קפצו חזק , הם דאגו לאזן את המדד שלא יעלה יותר מידי , והורידו את הבנקים בשביל לאזן. עד שלא יגישו פה תביעה נגד המשחקים האלה זה לא יעזור.
    סגור
  • 70.
    אני מצעיר לכם, מחר יתחיל בקטן אדום, ויסיים אדום בקטן (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 69.
    מחר, ה31/08/2016 שלא תגידו אינדיאני לא הצעיר: 0.2 למטה (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    כי ככה אמרתי, בשביל מה להתווכח-אינדיאני אומר, תעשו מיד (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 67.
    וכמה ליצנים פה בפורום שואלים אותי ב8 am למה ירוק היום? (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    מהבוקר אני טוחן לכם היום יעלו-לרגע לא היה אדום (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    אף מילה טובה לאינדיאני שאמר היום עליות יפות? (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    של נוכלי מעוף
    רמאות 30/08/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תשימו לב אנשים, כיל טסה למעלה והמעוף בגלל וויסות הכסף ותרמית מסיים ללא שינוי, היה חייב לאור מה שקורה בחול במקרה שכזה לעלות סביב 1.2, זה יותר גרוע מהכתבה על בינארי מאתמול.
    סגור
  • 63.
    שחקני המעוף משתינים מהמקפצה, פעם אירופה יורדת תל אביב
    דודו 30/08/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מצטרפת , וולסטריט יורדת תל אביב מצטרפת.שימו לב תמיד מניות הבנקים מווסתות , דרך אגב שחקני המעוף אלו הבנקים עצמם שנותנים לכם הלואות בכדי שתפסידו בבורסה, הם רואים את הפוזיציות של שלכם ופועלים בהתאם
    סגור
  • 62.
    מחכה לסגירת שורטים על מנקיינד
    עוד אידיוט 30/08/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם 43 יום לכיסוי, הסקוויז בפתח
    סגור
  • 61.
    עליות בפתח . מחיר ברצפה (ל"ת)
    פריגו 30/08/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    47 4
    סגור
  • אין על פריגו
    איציק הבבון 30/08/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני לקחתי מנה , מחיר ברצפה של הרצפה
    סגור
  • הסקטור בבעיה
    משקיע 30/08/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אם הילרי תבחר בכלל יש סיכוי שהסקטור הזה יפגע עוד יותר.
    סגור
  • 60.
    האם כותבי המעוף מחזיקים את השוק כל שבוע???? (ל"ת)
    לבדיקת הרשות לניע 30/08/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • בעקבות העליה בכיל וחברה לישראל ,מורידים את הבנקים
    רואים זאת היום 30/08/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פושעי המעוף חששו שהמעוף יעלה חזק אז הורידו היום את הבנקים(למרות שבעולם הבנקים עולים), העיקר ששחקני המעוף ומנהלי הבורסה מרויחים מיליונים על חשבון הציבור הרחב
    סגור
  • 59.
    יש מתנדב להגיד קדיש על הבורסה בישראל או אתם נותנים לי
    חשבתי לעצמי 30/08/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    את הכבוד ?
    סגור
  • על הבייצים שאין לך. (ל"ת)
    הגד 30/08/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 58.
    כיטוב מניה זבל שבזבלים
    איציק הבבון 30/08/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המלצתם לי עלייה וקניתי , מאז רק ירדה. זבל של מניה , עבדתם עליי אבל לא נורא. יש פה הרבה תחמנים שממליצים על מניות זבלא
    סגור
  • אחרי שקראתי את תגובותחך קניתי. עולה יפה
    בבון מצוי 30/08/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 9
    תשאיר לי איזו בננה
    סגור
  • 57.
    בעולם שאופציות מתנהגות ככה עם תנודה כזאת אני מסתכל בעול
    הבורסה היחידה 30/08/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ם באופציות איזה תנודות יש על חצי אחוז אני מתעלף 40 אחוז לפה 40 לשם ופה 10 אחוז חחח במקרה הטוב עצוב
    סגור
  • אתה מהמר ?
    יוסי 30/08/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אכפת לך מהאופציות , תן למהמרים להפסיד את הכסף שלהם.
    סגור
  • 56.
    BREAKTHROUGH COMBINATION DRUG
    בהצלחה 30/08/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://thebioconnection.com/breakthrough-combination-drug-treats-osteoarthritis-pain-without-harmful-side-effects-nsaids/ לדעתי החבהרה מכוונת להרכש. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 55.
    הדאקס מתחיל גל שני
    עושה כסף 30/08/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    7 10
    תעזבו את המדד הדפוק הזה מדד המעוף אמרתי לכם כבר חודש שעבר , שמתי הרבה כסף בדאקס , רווחים יפים מאוד , סידר לי חודש טוב. עכשיו מתחיל גל שני של עליות , מי שרוצה להתברבר במדד הדפוק הזה שלכם אז אל תבכו , מי שרוצה לעושת כסף הולך איפה שיש כסף , כרגע זה בדאקס.
    סגור
  • בסבדר. אז שלא תעיז לגעת בו.
    המדד שלכם? 30/08/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    9 5
    ראה הוזהרת. סמרקצ'
    סגור
  • 54.
    שניים קצרים.
    איציק100 30/08/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    13 5
    1.בתגובות 11. 13. 15 .22. 24 .24 . 36.צויין א ככותב או מגיב בתוך תגובה. א הנ"ל מוכר לנו והוא מבית סיפרנו. תודה. 2.קנס 15 מליארד יוטל על Apple בגין תעלולי מס. כתבנו רבות על חברה זאת שעמדה בשיאה על אזור 136$. אומנם יש לחברה מעריצים נלהבים בארץ ובעולם וביינהם אף איש בכיר מאד שכותב כאן. לדעתנו החברה טובה ..אבל לא מצויינת..עתידה המפואר כבר מאחוריה ומספיק למבקר בסין שהיא נידבך ענק בהכנסות אפל ..ורואה שהירידה באותם בהכנסות רק מתגברות. החברה אינה יכולה להמציא עצמה מחדש והשווי שלה ברגע זה הוא מפלצתי. ירידה דרמטית במחיר החברה תהיה רק אחת הסיבות לנפילות קרובות בבורסות. אגב. מי שקרא היום על הקנס בסך 15 מליארד או יותר בגין תעלולי מס. ימצא עצמו בקרוב כשכל האמת על מקלטי מס תצא לאור על קנסות (לפי הערכתנו) של 100 מליארד יורו או דולר. די קרוב לצורך העניין. חוץ מזה אני מאמין שכמעט הכל בסדר ואנו מאחלים לכולם הצלחות בכל.
    סגור
  • לא חבל על הזמן שלך ?
    משקיע לזמן ארוך 30/08/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    9 10
    אם היית משקיע לטוווח ארוך היית רואה תוצאות יפות בתיק שלך במשך השנים. לא חבל על כל השנים שביזבזת לריק ? ואני באמת מדבר אל ההגיון שלך. אל תנסה לתזמן את השווקים, אף אחד לא מצליח. פשוט תקנה קרנות או תעודות סל על הרבה מדדים ותפזר יפה , תוצאות אתה תראה רק במשך השנים. בבורסה יש עליות ויש ירידות בסוף הנכסים עולים. פשוט צריך להשקיע ולשכח מהכסף להרבה שנים קדימה ,אם אם כל יום אתה מסתכל מה עשה המדד זה ישגע אותך,יום אחד הוא יעלה ויום אחר יעלה. אתה עושה עוול לעצמך וחבל. קבל עצה של ידיד שרוצה בטובתך , תשקיע רק לטווח ארוך והזמן יתגמל אותך בהתאם.
    סגור
  • 53.
    אפל נדרשת לשלם 14 מיליארד דולר מיסים, נראה מה תהיה
    news 30/08/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ההשפעה על וול סטריט
    סגור
  • 52.
    קנו את שפיר הנדסה אל תספרו שאמרתי (ל"ת)
    שליץ הממליץ 30/08/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    קנו את מניית קרור שלא תגידו שלא אמרתי (ל"ת)
    שליץ הממליץ 30/08/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    קנו דלק קידוחים המניה עדיין זולה (ל"ת)
    שליץ הממליץ 30/08/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    השוק פה זול נסחר במכפילים נמוכים
    ידען 30/08/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדד ת"א 100 מכפיל 14.84 , מתחת לממוצע בכלל. והכל בהתחשב בריבית הנמוכה.
    סגור
  • 48.
    כותרת המעוף מטפס 0.1 (ל"ת)
    מסחיקאותי 30/08/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    הכי מוזר שהבורסה פה על הפנים והשקל לא מפסיק לשבור שיאים (ל"ת)
    דודו 30/08/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    האדום הגיע כצפוי (ל"ת)
    אדום 30/08/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 45.
    "עליות בת"א" - 0.12% - בורסה גוססת גם החייאה לא יעזור
    נו באמת! 30/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אתר ביז..עד מתי... אפוא הכתבים שיודעים לתאר מצב אמיתי!!!!
    סגור
  • לחבר הנכבד
    ביזפורל 30/08/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אנו עמוסים בימים אלו בעזרה ותמיכה ושידרוג אתרים קטנים בעולם. לכן אולי חיפשתנו אבל אנו גם כאן לשרותך. האתרים הם: וול סטריט ז'ורנל. בלומברג. ייהאו. אקונומיסט. בארונס. בי בי סי ביזנס . סי אנ אנ ביזנס ועוד. אבל דע לך שאנו ממש לא מזניחים קוראינו הנאמנים. בברכה.
    סגור
  • וקח אוויר (ל"ת)
    תרגע חמוד 30/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    מה קורה בטבע?
    טבע 30/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה יורדת
    סגור
  • למה את לא שואלת למה היא עולה? (ל"ת)
    מסחיקאותי 30/08/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    לכוון ה 1480 בשלו כל התנאים למהלך שכזה משם כרגיל אחורה
    השוק בשל למהלך 30/08/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אחורה פנה
    סגור
  • האם התפלקו לך בטעות 1000 נקודות
    1480 אחי? 30/08/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    וזה צריך להיות 480?
    סגור
  • 1437 כנראה (ל"ת)
    לא לפני שנראה 30/08/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    שחקני המעוף מונעים מהשוק לעלות!! (ל"ת)
    לבטל אופציות המעוף 30/08/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מחזיקים בשיניים שלא יקרוס
    ההפך 30/08/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    20% שירד כבר מספיק ביינתים.
    סגור
  • לבטל גם את סוחרי אופציות המעוף
    מוש מוש 30/08/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל מה צריך את המהמרים האלה , אני עושה לכם טובה מציל אותכם מהימורים , אופציות זה משחק סכום אפס.
    סגור
  • את הביטול. (ל"ת)
    לבטל גם 30/08/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    צודק 30/08/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    למה כאן רק יורדים ? (ל"ת)
    לא מבין 30/08/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איזה יורדים בראש שלך
    מנש 30/08/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עליות קטנות אבל לא ירידות
    סגור
  • לא יורדים עולים (ל"ת)
    מבין 30/08/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • כי החוזים שליליים
    לשואל 30/08/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הבנת?
    סגור
  • אתה מבין בבורסה כמו שאני מבין במכונאות רכב עלק כי החוזי
    לעונה 30/08/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ם שליליים מה הקשר אתמול היו עליות אז מה היית עונה כי יש עליות אז היית טועה כי היו ירידות תתעמק יותר בנושא של בורסה לפני שאתה מראה את האי הבנה שלך בבורסה
    סגור
  • לעונה
    מבין 30/08/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזו עונה אתה ? סתיו ? קייץ ? חורף ? מבין יותר ממך זה בטוח.
    סגור
  • 40.
    מהלך של 5 אחוז למעלה לגבינו אני לא בטוח שנשתתף במסיבה
    אירופה מבשלת 30/08/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הזו אנחנו מנופחים מדי וצריכים לרדת עוד הרבהההההההה
    סגור
  • השוק פה נמוך ולא גבוה
    ידען 30/08/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תסתכל על רמות המכפילים
    סגור
  • ריבית ארהב
    ל... 30/08/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספיק שתיהיה איזה הודעה על עליית הריבית בארהב הבורסה באירופה מינוס 5
    סגור
  • יו אללא חמודים
    קושקוש 30/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא תשתתפו? מוש חאראם? בשפתנו לא חבל? ומה כוונה אנחנו מנופחים? שמנים מאוכל רב בלי לזוז מהטלביזיה לפעילות מרתונית או אקסטרים כלשהו? או חודש תשיעי בסוף עם חמישיית בנות?
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך
    שף 30/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפעיל תשכל
    סגור
  • 39.
    הגיעה לסיומה למעלה מחודש ארהב מתה לרדת אבל מתה חנוקה
    המסיבה כנראה 30/08/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל הגרפים מראים שם מוות קליני לגבי השוק האירופאי אני חלוק איתכם שם נראה לי יעלה לא מחייב שארהב תרד ואירופה איתה אני מצטער אירופה יכולה לעלות בלי ארהב במיוחד שכסף בורח ומחפש השקעה והמניות באירופה קרועות למטה יחסית לניפוח האמריקאי ולגבי המעוף אח המעוף הניפוח היה כל כך גדול שגם מדד 800 נראה לי לא יהיה תחתית
    סגור
  • המסיבה ממשיכה רק אתה לא הוזמנת
    ידען 30/08/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה תישאר מחוץ למסיה במשך הרבה שנים
    סגור
  • 38.
    יש מקום יותר טוב מהבורסה ?
    תגידו את האמת 30/08/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בשביל לקנות דירה להשקעה אתה צריך לפחות 1-1.5 מיליון למי שלא יכול לקחת משכנתא. לפתוח עסק זה מסוכן גם צריך הון גדול. המקום היחידי שנותן לכם להיות שותפים בחברות טובות אפילו באחוז קטן , זה רק הבורסה. ואז אתה מקבל דיבדנד שוטף לחשבון , ואם זה אג"ח מקבל ריבית , איפה יש מקום יותר טוב מזה למי שרוצה לחסוך ולהשקיע ואין לו הרבה כסף. הבנקים פשוט צוחקים לי בפרצוף , איך הם לוקחים ריבית אשראי יותר מ -10 אחוז בזמן שיש פה ריבית 0.1 ? וכשאני שם אצלהם את הכסף הם נותנים לי אפילו פחות מזה על פק"מ. כמו שאמרתי , אין כמו הבורסה פה אני מקבל ריבית ודיבדנד באופן שוטף לחשבון.
    סגור
  • אתה צודק
    אריק 30/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני יש לי 200 אלף ש"ח ועשיתי כבר 11 אחוז מתחילת השנה. זה לא מספיק בשביל לקנות דירה אבל לפחות להשקיע לאט לאט , אג"ח מדינה בקושי יש לו תשואה לא מבין למה להחזיק בכלל , אנ קניתי רק קרנות מחקות על מדדים דמי ניהול נמוכים ולא קונה מניות בגלל שאני מעדיף פיזור טוב.
    סגור
  • אתה באמת מתכוון למה שאתה כותב!!! (ל"ת)
    נו באמת! 30/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 37.
    למה לא דומים לגרמניה ?מיום חמישי מכסחים ללא סיבה (ל"ת)
    עליות קלות 30/08/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כי תסתכל טוב טוב ניפחו לך את השוק פה פי 7 אז מה אתה
    אירופה מבשלת 30/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מבלבל לי במוח כמו גרמניה ומה לך יש נגיד כמו בגרמניה שעשה הרחבה כמותית בטריליונים אין לך אז מה אתה משווה מניות הבנקים בגרמניה שחוטות ומניות הבנקים פה עלו 600 אחוז 700 אחוז אז מה אתה משווה את המעוף קאקן הזה לגרמניה החברות המובילות פה בארת הולכות רק אחורה אז מה אתה משווה את הקאקן של המעוף לגרמניה
    סגור
  • 36.
    יורד או עולה אז ככה גם כמו רובכם פה חושב שאנחנו במפולת
    הויכוח האין סופי 30/08/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שקטה משמע יורדים כל שנה 20 אחוז עד 30 אחוז אבל לאחרונה עלו לי תהיות רבות למרות תהיות אלו אני עדיין בדעה של הירידות והתהיות הן כדלקמן המדדים בארהב מסרבים לרדת חד משמעי אירופה בתחתונים מפה יכולים לבוא רק נתונים טובים ואני נשארתי עם נתונים אלו ושואל את עצמי האם יצליחו הגרפים לרדת ואז הבנתי שפה קבור הכלב משמע הם אשכרה צוחקים עלינו עושים לנו נדנד למעלה למטה סביב אותם מדדים ופריצות מגיעות ביום בהיר פעם בכמה חודשים המסקנה אליה הגעתי היא פשוטה אנחנו עוברים משבר בשוק המקומי והשווקים האחרים ממשיכים והשאלה מדוע זה כך אז התשובה היא פשוטה אנחנו בישראל עברנו תקופה עם עליית אחוזים מטורפת יחסית לעולם הכפלנו פי 7 במדד בתוך 7 שנים ואילו השאר בקושי עשו פי 3 במדד לכן גם בירידות הם יכולים להמשיך לעלות ואילו אנחנו חייבים לרדת להדביק את הפער שנוצר משמע לא משנה מה יעשו בורסות העולם אנחנו תמיד נהיה נמוך יותר מהמדד הקודם זאת אומרת אם לאחרונה היינו במדד 1390 תיקנו יחד עם העולם אך בירידה הם ירדו חצי ממה שעלו ואילו אנחנו נרד לרמה של מתחת ל 1390 וכן הלאה כמו שאומרים צעד קדימה 3 אחורה המדד שאני חושב שהמעוף יגיע 800
    סגור
  • נשמע יפה והגיוני. רק הנושא של פי 7 לא מבתדר לי בדיוק.
    איציק100 30/08/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עמדנו לפני 7 שנים על 207?
    סגור
  • צ"ל לא מסתדר (ל"ת)
    לא מבתדר 30/08/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • הבורסה פה זולה
    ידען 30/08/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תסתכל על רמות המכפילים
    סגור
  • 35.
    שלום חברים,עקבתי אחרי התגובות שלכם
    יאסר ערפאת 30/08/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כל אותם שנים כאן בגן עדן. אני חי טוב ויש לי הרבה בתולות. ארהב פמפמה את השוק מזה כעשור. תזהרו טוב,ומי שלא מאמין שישתה מהים של עזה.
    סגור
  • יש משהו בדבריך יאסר אבל תגיד לי יא קוקס לא מצאת שם אחר (ל"ת)
    המסיבה כנראה 30/08/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איך גמר יאסר ערפאת נכון ?
    אתה יודע 30/08/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחחחח , איזה ליצן.
    סגור
  • 34.
    עוד חודש מצויין
    עושה כסף 30/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בהמשך לחודש יולי , גם חודש אוגוסט מסתיים מצויין. אמרתי לכם חודש שעבר לקנות את הדאקס וגם להעביר כסף לארה"ב שם יש את הבורסה הכי טובה. מי שהקשיב עשה הרבה כסף.
    סגור
  • 33.
    צלמו את הירוק, בקרוב תתרגגלו לאדום (ל"ת)
    הרואה מעבר 30/08/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 32.
    מה עשו המדדים בישראל השנה ?
    שמוליק 30/08/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מדד 75 -עלה 13.27 מדד טכנולוגיה - עלה 15.96 אחוז. מדד יתר 50- 16.69 אחוז יתר מאגר - 14.45 אחוז נדלן 15- 25 אחוז נפט וגז - 17 אחוז מי שבחר להשקיע במדד 25 ומדד 100 , הפסיד כסף. אבל מי שפיזר את ההשקעות שלו כמו כל אחד נורמאלי , הרוויח אחלה כסף השנה. שלא לדבר בכלל על וול סטריט ששם המדדים פרצו לשיאים חדשים , אין כמעט אחד שלא הרוויח בשנה הטובה הזו.
    סגור
  • בגלל זה לא קונים פה רק בארה"ב
    צודק 30/08/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פה מעוות
    סגור
  • 31.
    הלחץ נמשך, ממשיכה לרדת לפני הפתיחה
    טבע 30/08/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טבע הכי מסוכנת,זה קרה להרבה גדולות ממנה שצנחו חזק אז לצמה חושבים שטבע חסינה?
    סגור
  • 30.
    יום ירוק היום - תודה ! (ל"ת)
    זלמן 30/08/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • למה חותכים את הקולים (ל"ת)
    אתה רואה? 30/08/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הקולים מעניינים לי הXXX
    זלמן 30/08/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני שם כסף במניות ולא מהמר באופציות
    סגור
  • לזלמן
    שושי 30/08/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יום אדום היום-תודה.
    סגור
  • לשושי - למרות שאתה מנסה
    זלמן 30/08/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה לא מצליח. תודה.
    סגור
  • 29.
    קולים יהפכו לאבק לאחר נתוני התעסוקה בארה"ב
    הרואה מעבר 30/08/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    פישר הבהיר נתונים טובים=שתי העלאות ריבית. שלא תגידו לא ידעתם
    סגור
  • וניראה לך שהם יוציאו נתון טוב.הכל מכור חביבי (ל"ת)
    קזינו 30/08/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שווה לקחת סיכון שהמדדים בשיא כל השיאים? (ל"ת)
    לקזינו 30/08/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ששיאים נשברים נכון ?
    אתה יודע 30/08/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל שיא שהיה בעבר ישבר בעתיד
    סגור
  • 28.
    כסף גדול עושים באמריקה
    אריה 30/08/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אפשר אמנם לעשות כסף כאן אבל בקטן, בגדול עושים באמריקה, שבוע שעבר היה זה תורה של מניית תאי הגזע STEM לטוס 600 אחוז ביום אחד אחרי תקופה של דשדוש בתחתית, בנוסף קחו את החברה הישראלית מקרוקיור (סימול MCUR) שהתרסקה השנה, ואני כבר עשיתי עליה כמה סיבובים בתחתית, שטסה אתמול 66 אחוז במחזור ענק עקב התמזגות לתוך חברה, מי שיקנה היום (אם תתקן קצת למטה) צפוי לרווח גדול בגל השני שתמיד בא ימים ספורים אחרי הגל הראשון, על פניו ההודעה מדהימה למשקיעים. בהצלחה
    סגור
  • אתה זוכר את aqxp?
    לאריה 30/08/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משער 1 ל 30-40 בתןך כמה ימים. כתבתי עלייה והייתי מבין הבודדים שהימרו עליה. ארה"ב זה שוק עצום.בארץ אין כוח קנייה ולא יודעים להעריך מניות ביומד.
    סגור
  • עשיתי ראיתי פימפמתי... (ל"ת)
    גייב 30/08/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תעקב אחרי DCTH
    לאריה 30/08/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעשה יותר מ stem. עדכון בספטמבר, סרטן, נסחרת רק ב5.9 מיליון דולר וגייסה 35 מיליון דולר רק לאחרונה. מהמרים עליה חזק,
    סגור
  • רשמתי DCTH
    אריה 30/08/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצויין, צריך לפתוח פה פורום לעניין ולהביא מניות מעניינות של הנאסדאק בתחתית ולפני פריצה
    סגור
  • 27.
    החוזים עברו לירידות
    באסה 30/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הלכו הקולים
    סגור
  • החוזים עברו לעליות (ל"ת)
    איזה כיף 30/08/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    הגדלתי השקעה לאחר שקרן בהיקף 2 מיליארד נכסים רכשה
    כיטוב 30/08/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חצי מההנפקה של כיטוב בשער 3.49 גבוה בכ- 15% מהשער הנכחי. יתר מוסדיים בארה"ב רכשו את היתר. תהיו בטוחים שהם בדקו טוב טוב. החברה לפני בקשת שייוק לתרופת קומבו שהתוצאות הראו בוודאות שהיא מפחיתה תופעות לוואי לתרופה שנמכרת במיליארדים בכל שנה. שווי השוק של כיטוב רק 20 מיליון דולר, ללא חוב בכלל(נדיר),אפילו מתחת למזומן ביד. הסבלנות בקרוב תשתלם בענק. מחזיק ולא ממליץ.
    סגור
  • כל מי שיכנס למניה הזו עכשיו יפסיד את כספו
    כירע 30/08/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תמיד אפשר לקפוץ לעגלה כשהיא מתחילה לנסוע. ולמה לסכן את הכסף ולשים אותו על קרן הצבי. כשהמניה תראה נכונות לעלות מעבר לשער 75 וגם להישאר שם יותר מיום אחד ולהמשיך לעלות. אז יש על מה לדבר . עד אז יזהרו לכם ממניה זו. וזו לא המלצה חחחח
    סגור
  • תגיד את זה למוסדיים בארה"ב שרק השקיעו בה בשער גבוה
    חח 30/08/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מהנכחי. ברור לך שאף אחד לא ישים סכום כזה לפני שבדק טוב ןךעומק את כל הפרטים.
    סגור
  • פעם ראשונה מעולם שיש לכיטוב בעלי עניין אמיתיים בארה"ב
    כיטוב 30/08/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    12 מיליון דולר השקעה,זה יותר מחצי משווי השוק שלה. בהצלחה
    סגור
  • מניה עם פוטנציאל אבל האמריקאים שם לא פראיירים עד לא
    כיטוב 30/08/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ישימו אותה בגרושים הם לא יהיו רגועים
    סגור
  • חרא מניה זבל
    כי - רע 30/08/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תפסיקו להמליץ על מניית הזבל הזו
    סגור
  • לכותב- אם אתה לא ממליץ את מי זה מעניין מה אתה עושה
    כיטוב - זבל של מניה 30/08/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עם מניית הזבל הזו ? תשמור לעצמך מה שאתה עושה עם המנייה הזו. ותפסיק להכשיל אחרים. נמאסת עם הנתוני סרק של המניה הזו. כל הפורום מכיר את הנתונים בע"פ בזכותך. המנייה עם הפסדים צבורים רווח והפסד שלילי הזהרת עסק חי תלויה ועומדת כנגד החברה. מבחינה פונדומנטלית החברה גמורה אד על מה אתה ממליץ ? תתרחקו מהמניה וזו לא המלצה חחחח
    סגור
  • מה אתה מתערב למה היא זבל אני מסרתי נתונים מדוייקים זהו (ל"ת)
    כיטוב 30/08/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • שלחתי את התגובה שלך לחברה
    לזבל 30/08/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ההשמצות שלך השקריות,ממשיכות. המאזן שלה הרבה יותר טוב מכל חברה ביו בארץ. אפס חוב ומעל 20 מיליון דולר מזומן. אתה פשוט אדם מסכן.
    סגור
  • בדקתי במאיה את הנתונים שכתבתה - קבל
    לזבלן הראשי 30/08/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לפי מאזן חצי שנתי של החברה שמפורסם במאיה לחברה בסך הכל מזומנים בסך 8.5 מליון דולר ולא כמו שכתבת "בסך 20 מליון דולר ללא חוב" ציתות שיקרי בעליל. מצוין שם שלחברה הפסד נצבר בסך 17 מיליון דולר. החברה מנפיקה מניות כל שני וחמישי כדי לצוף מעל המים. החברה שורפת מזומנים ומדללת את החזקות בעלי המניות בכל הנפקה שכזו. אז אני שואל שוב על מה יש לך להמליץ ? תפסיק להכשיל אחרים עם הודעות השב האלה כל שני וחמישי. זו עוד מניית ביומד שנלחמת על חייה.
    סגור
  • תבדוק גם מה צפי המכירות, יותר ממיליארד דולר גם לפי
    בנוסף 30/08/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אנליסטים וגם לפי הצהרות החברה. נתראה בשנה הבאה. כן המאזן שלה הרבה יותר טוב מכל חברת ביו בארץ,אפילו מאלה שנסחרות פי כמה. חברות ביו בארה"ב בכלל נסחרות פי 10 ויותר מרמת המזומן שלהם אפילו שעדיין לא מכרו בדולר אחד.
    סגור
  • המאזן עדיין לא משקף גיוס של 12 מיליון דולר ממוסדיים
    לזבלן 30/08/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בארה"ב.נסגר לאחר המאזן ויפיע ברבעון הבא. ניסיון יפה אבל לא מספיק
    סגור
  • תודה על העצה
    לזבל 30/08/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אתה הזבל האמיתי שכותב כל יום אותה שטות. לך קבל כדורים
    סגור
  • לדעתי מי ששם כעת שם ושוכח וחוזר שנה הבאה
    חזי 30/08/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 6
    עשוי להיות מורוח מאות אחוזים. כמובן שזו דעה אישית שלי ולא לראות בה המלצה. . המנייה נמצאת בקרשים אבל לא בגלל בעייה במוצר שלה להפך, המוצר מושלם וה fda התלהב גם כן,כמו גם האנליסטים שמסקרים אותה.והיא כבר בסוף התהליך. לא כמו חברות רבות בארץ שידרשו לה שנים אם בכלל לצאת לשוק,כמו פךוריסטם, ואחרות. היא בשפל בגלל ההנפקות שעשתה אבל מצד שני גייסה סכום יפה שיספיק לה עד שתצא לשוק,או תרכש עוד לפני כן.
    סגור
  • תגובה לעניין. מסכים איתך (ל"ת)
    לחזי 30/08/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מחפשים חילוץ המניה
    יוסי 30/08/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לכל התקועים שם , תמשיכו להישאר תקועים שם. אף אחד לא מתנדב לחץ אתכם. חחחחחחחח
    סגור
  • 25.
    להתנגדות כנראה שהשבוע מתכננים לנו פה קטסטרופה (ל"ת)
    1451 מתמיכה 30/08/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אף אחד לא מכין אחי.
    גייב 30/08/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בא לבד באופן טבעי וברור וצפוי.
    סגור
  • 24.
    שכבר כמה שנים צועקים ירידות
    לא חבל על כל אלה 30/08/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    6 14
    ובנתיים נשארו בחוץ כמה שנים והפסידו הרבה כסף. לא נורא , הבורסה תמשיך לעלות ואתם תאכלו את הלב.
    סגור
  • כל השנים שצעקתי ירידות ישבתי על אפריקות למינייהן
    א 30/08/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בשורטים וליוויתי אותם 90 אחוז למטה ועל ענקיות בחו"ל. בקטנה היו לונגים שעשו לי עבודה נהדרת. ואגלה לך סוד: גם מניות שעשו השנה נקודה לפה או לפה הניבו לי ים ועוד סוד ששמעת רק כאן. מניות שעמדו תאורטית ומעשית בלי תנועה בכלל אף הן הניבו בצורות מדעיות מתוחכמות רווחים גדולים. וחוץ מזה אחינו הנהג אין כזה דבר צעקו עליות או זעקו ירידות. יש מאות סוגי השקעה שאתה נע ונד בין עליות וירידות ועוקץ פה ומוצץ שם.(גם מפסידים מעט בדרך..זה חלק מהמשחק)הסך הכל מביא אותך ל50 אחוז נומינלית לשנה לאחר מיסים ועמלות והכפל זאת בריבית דריבית. את כל הנ"ל עושים מוחות קודחים ומחשבי על בעבודה משותפת 65/35 לטובת המוח. אז שכח ידידי מלמעלה שאמרת וצועקים ובלא בלא..נ.ב:קסיוס קליי הגדול אמר: "מרחף כמו פרפר ועוקץ כמו דבורה" וכן: "אתמול בלכתי לישון כיביתי את האור והגעתי למיטה לפני שהחדר החשיך..אני כה מהיר.." יום טוב.
    סגור
  • למישהוא אחר
    לך תספר סיפורים 30/08/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    5 10
    חרטטן
    סגור
  • אתה חביב ויפה וגבוה ומסוקס כמו פטריק קים
    איציק (א)ללך תספר 30/08/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ומשכיל ומפקד אוגדה ועוד ועוד. את כל זה אני רואה לפי כתב ידך או אני חש את עוצמת האצבעות שהקלידו ענוגות במקלדת. ולאור הנ"ל אני רוחש לך כבוד רב.
    סגור
  • אתה לוזר הלוזרים הגדול בהיסטוריה
    איציק 100 30/08/2016 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם יודעים את זה
    סגור
  • 23.
    ארה"ב תרד היום תראו את החוזים (ל"ת)
    הבריחה הגדולה 30/08/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • החוזים ירוקים דביל (ל"ת)
    משה 30/08/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מב יש לך מהאורנג'דה? (ל"ת)
    למשה 30/08/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני צמא (ל"ת)
    משה 30/08/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שים משקפיים (ל"ת)
    עברו לאדום 30/08/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • עברו לירוק
    ירוק 30/08/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שים משקפת
    סגור
  • 22.
    עדיין לא מאוחר לצאת, השוק יצנח השבוע
    בהצלחה 30/08/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חכו ותראו. נתונים ארה"ב השבוע
    סגור
  • אם ילן הייתה רוצה
    אלי 30/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא כבר היתה מעלה את הריבית מה שלא עשתה.
    סגור
  • לירידות שם באירופה וארהב ואז יהיה פה לווית המאה (ל"ת)
    השוק רק מחכה 30/08/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אתה כבר יצאת מזמן
    שלמה 30/08/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למעשה לפני כמה שנים בזמן שכל הזמן הזה הבורסה עלתה. תמישך להישאר בחוץ ולשבת על פק"מ.
    סגור
  • אני ממישך (זה לא אני . זה הוא עם התמישך)
    א לשלמה 30/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כל השנים על פק"מ או דומים לו בחו"ל..בגלל סכומי ענק מקבל בין 3% ל15% לשנה בכל מדינה במטבע שלה וכאן יש גם רווחי מטבע מול היורו או דולר או שקל לדוגמא. ועכשיו ..יש לי האפשרות באופן אוטומטי במחשב הבנק כל יום למכור הקרן מאמש +הריבית היחסית שהיצטברה. וכך למחרת עוד פעם עם ריבית צבורה כבר יומיים. קח מחשב ועשה זאת בריבית דריבית על 250 יום לדוגמא ותבין שאין הרבה כלי השקעה בעולם שמתקרבים לקירבת התשואה המצטברת. יש לציין שהעמלה לכל פעולה היא סופר מזערית ודמי ניהול וכל הוצאות הבנק בגין זה הן בטלות בשישין. הבנת? יום טוב אחא.
    סגור
  • שאתה לוזר נכון ? (ל"ת)
    אתה יודע 30/08/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • אתה נחמד ואני מחבב אותך (ל"ת)
    איציק (א)לאתה יודע 30/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 21.
    בוגאטי וויירון 1150 כו"ס בת שנה +סימקה 1000 1994 כחדשה
    לרציניים בלבד 30/08/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המקדים זוכה. כעיסקת חבילה שתייהן ביחד רק 2 מליון יורו.
    סגור
  • 20.
    אפילו מדינות פח אלה עלו 3 אחוז ביומיים מה אנחנו יותר
    יוון ספרד איטליה 30/08/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גרועים מאיטליה אז אם כן מצבנו על הפנים
    סגור
  • לישראל יש כלכלה מעולה
    שמוליק 30/08/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהמדינות שהזכרת ,מדד המעוף לא משקף את המציאות. תסתכל מה עשו שאר המדדים בישראל , כמעט כולם עלו. כל טמבל שהשקיע בשנה הזו בבורסה הישראלית הרוויח.
    סגור
  • 19.
    מי שרצה למטה קיבל למעלה (ל"ת)
    רק למעלה 30/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 18.
    אפריקה הפתעה בדוחות טיסה נעימה (ל"ת)
    מושון 30/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מושון זה מה קטנצ'יק?
    ביג בוי 30/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כמו שאפריקה האכילה אותי מרור מאז הייתה קרוב לפי 80 מהיום. מי נוגע בזוועות כאלו?
    סגור
  • יש הרבה מניות ששכחתם שהאכילו אותנו מרור
    מושון 30/08/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פחות מאפריקה. דוגמאת טאואר. מי שמושקע מהתקופה שאפריקה הייתה פי 80 אז גם טאואר הייתה פי כ80
    סגור
  • 17.
    ביזפורטל,החץ הירוק לא מתאים למעוף,מקסימום 001 (ל"ת)
    דודו 30/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מודיעין
    ששון 30/08/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בקרוב הודעה על מפעיל לקידוח דניאל ואז בום עשרות אם לא מאות אחוזים כמו לפני חודשיים . בהצלחה למחזיקים.
    סגור
  • לששון
    בים בם בום 30/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה בטוח או משחק בקקה?
    סגור
  • מודיעין
    ששון 30/08/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי העדכונים באתר מאיה צריכה לצאת הודעה בתחילת ספטמבר . לסבלנים ישתלם מאוד מודיעין מזכירה לי את רציו לפני חמש שנים מה גם שהתנהלות החברה לפי אתר מאיה רציני ביותר והודעות מהותיות בדרך.
    סגור
  • שער 1500 יהיה היסטוריה לסבלנים (ל"ת)
    מודיעין 30/08/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 15.
    למפולת הוא שבזמן שבכל העולם חוגגים אנחנו נסחרים 20 אחוז
    הסימפטום העיקרי 30/08/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 7
    למטה מהשיא והכי גרוע שאנחנו גם קרובים לתחתית ולא משתתפים בעליות מי שכמוני בבורסה הרבה שנים מכיר את הסימפטום הזה טוב טוב היינו נוהגים לומר שאנחנו לא משתתפים בחתונות אלא רק בלוויות וזה ממש נראה כך גרמניה עלתה 3 אחוז ביומיים צרפת עלתה 3 אחוז ב 3 ימים ומה אנחנו חחח עלינו 0.18 ואותו גם מאבדים
    סגור
  • רק בארה"ב "חוגגים" לפני ההתהדות.
    איציק 30/08/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שאר העולם ואצלנו ברגרסיה.
    סגור
  • אולי אתה נשארת מאחור
    רוני 30/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    תסתכל מה עשו שאר המדדים , כמעט כולם עלו. מדד המעוף אולי היחיד שלא עלה בגלל מניות התרופות , אבל זה לא משקף את המציאות.
    סגור
  • אתה נחמד ואני חש חיבה אליך. (ל"ת)
    איציק (א)לרוני 30/08/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • לרוני קרחוני
    קושקוש 30/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אתה בונבון אמיתי
    סגור
  • כעיקרון אתה צודק ואפילו אטען:
    א ל15 30/08/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    11 6
    ש89 אחוז מהמפולות שהיו אי פעם מאז קיימת הבורסה הישראלית. כמדומני מ1952. ישראל הקדימה את העולם בקריסות שרק באו אחריה. מה שמעניין ש 58אחוז מהמקרים מאז ישראל הקדימה את העולם בכיוון ההפוך. היינו תקופות טובות לשווקים.
    סגור
  • 14.
    אם ארהב עולה אירופה עולה ופה אנחנו שחוטים אומר דבר אחד
    השוק על הפנים 30/08/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אנחנו במגמת ירידות ברורה והסוף יהיה רע מאוד
    סגור
  • איזו מגמת ירידה
    ליאור 30/08/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תסתכל מה עשו שאר המדדים מלבד מדד המעוף , כמעט כולם עלו. אפשר לנסות לשקר אבל לא להתחמק מהעובדות.
    סגור
  • מאד
    מאד 30/08/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מאד!!!
    סגור
  • 13.
    חוזים סביב האפס.ירידות בסוף היום
    אלי 30/08/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ספטמבר יהיה אדום לקראת עליית ריבית בארהב
    סגור
  • הריבית..
    א היה אדום אש 30/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הכמה פיפסים זה מעין דלוזיה. האילוזיה היא כן סיבתית.
    סגור
  • למסמני אדום הבנתם בכלל מה כתב בבונים? (ל"ת)
    אחת 30/08/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • היה>יהיה (ל"ת)
    איציק 30/08/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • החוזים חיוביים בכלל
    שמואל 30/08/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יעלו את הרבית בקרוב , אם אתה רוצה לעלות היתה כבר מעלה אותה. לבנתיים שב בשקט.
    סגור
  • הריבית תעלה פעמיים השנה לפי הפד, תזהרו זה וודאי
    מפולת 30/08/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מחכים לנתוני שוק העבודה העשבוע ופישר הבהיר שהמידה והנתונים טובים עליית ריבית בוודאות חודש הבא ועוד אחת השנה.
    סגור
  • שום דבר
    ליאור 30/08/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אם יעלו ריבית יעלו ב 0.25 , זה לא מה שיגרום לאנשים לצאת מהבורסה , לך תקנה פק"מ.
    סגור
  • 12.
    לא פשוטים בעליות 1452 והשני 1463 באם נעבור זאת הדרך
    שני מדדים 30/08/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פנויה ל 1472 אך קשה לי לראות איך עולים הסנופי עייף הדקס עייף הקאק הצרפתי גמור נחנק במדדים הללו אבל בוא נחכה לראות שוב גבול תחתון כרגע 1439 עליון 1472
    סגור
  • 11.
    ....Deathblow is working now in these cahaotic times (ל"ת)
    Iz100 Shanghai 30/08/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סגור
  • תמשיך עוד
    מלון 30/08/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לך רק עוד כמה שנים
    סגור
  • שמת לחזור..אנליסט ישראלי בכיר בדויטשה.
    רוזין ישראלי יורד 30/08/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    14 5
    הבנק שלנו בפני עצמו זאת צרה צרורה. יעזור לסחוף את העולם לתהומות. הערכות כאן במרכז הניגזרים המפלצתי שבקרוב נשחק במגרש של 3 ספרות בS&P.
    סגור
  • 10.
    לפי הדוח האחרון בספטמבר תוצאות אז הצלחות וסבלנות (ל"ת)
    בונוס זוכרים 30/08/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    השיגור מתקרב והעיסקה תיסגר והמניה תגיע ל6000 (ל"ת)
    חלל תיקשורת 30/08/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 8.
    שלישי פעמיים כי טוב תחושה איזו הודעה היום בהצלחה (ל"ת)
    כיטוב אוהבת את יום 30/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • נהיה מאושרים בקרוב, אינששלה
    סמיר 30/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברים תבדקו טוב, אני בדקתי
    סגור
  • 7.
    מחכה להיפטר ממניות הגז שיעלו עוד קצת
    מניות גז 30/08/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואז אמכור את הזבל הזה. לא רוצה שום דבר שקשור לממשלה עם תמלוגים ויחימוביץ ובולשביקים. שהממשלה תארגן לה כסף ותעשה כרצונה היא ושטייניץ ושישנסקי. כל מה שהממשלה מתערבת זה חרא גדול . עדיף לברוח ויש לי הזדמנות
    סגור
  • ל 13
    8769 30/08/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברח מהארץ. כוללללם ירוויחו.
    סגור
  • לא ל13.
    8769 30/08/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ל 7.
    סגור
  • חיכיצ עד עכשיו ורגע לפני קפיצה אתה יוצא?
    גז 30/08/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה.
    סגור
  • לא מבין (ל"ת)
    איזה קפיצה בראש שלך 30/08/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    היום עליות בטוח (ל"ת)
    זוהר 30/08/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • או שיתכן שלא בטוח ורק כמעט בטוח
    בטוח שבטוח 30/08/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ומה זה בעצם משנה היום אם יורד הרבה זמן ויירד עוד יותר הרבה זמן?
    סגור
  • 5.
    איזה זבל זבלים פרוטליקס רק יורדת ויורדת נמאס ממנה (ל"ת)
    נפגע פרוטליקס הזבל 30/08/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ל1470 זה זמן הפריצה (ל"ת)
    עליות 30/08/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • ל470 זה זמן הפריצות והפריצה. (ל"ת)
    ירידות 30/08/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    לצערי היום עליות כי אני קנוי על פוט 1400 לסוף החודש (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אינדיאני
    אינדיק 30/08/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1. עוד לא הבנתי אם אתה למעלה או למטה. כל תגובה מביאה רעיון אחר. ולמה עליות היום? מה פיתום?
    סגור
  • 2.
    אחריי כמה ימים שמשקפים את המגמה הכללית-היום עליות (ל"ת)
    אינדיאני 30/08/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • זובי בלובי
    אינדיק 30/08/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואני מאמין אתה לא אינדיאני אמיתי מקנזס או אריזונה. איך אומרים אני מעניס שטויות בסאאטאורית המובנת על ידי כל השבטים במככז מערב?
    סגור
  • 1.
    אים בורסה כזות עדיף להיות על הגדר שהבנקים יקנו אחד עים (ל"ת)
    jcrho 30/08/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • על הגדר?
    בטוח שבטוח 30/08/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניסיתי פעם אבל השפיצים נכנסו לי לתחת. אמא'לה. לא כדאי. עדיף אפילו להרוויח או להפסיד.
    סגור