ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"עברתי אירוע לב ולא יכולתי לעבוד, בדיוק אז הגיע SMS; 'רוצה להרוויח 1,000 שקל ביום בזמן הפנוי? סמס 'כסף' - אז סמסתי"

חודשים ספורים אחרי שרשות ני"ע אסרה על פעילות באופציות בינאריות ללקוחות ישראלים, כך נראים הנפגעים
 |  34
קולות מהשטח
Share
התכנית 'פנים אמיתיות' של אמנון לוי שתשודר הערב עוסקת בתחום האופציות הבינאריות תחת הכותרת - "האם מדובר בעוקץ הישראלי הגדול בכל הזמנים?". באמצעות הקלטות, ראיונות עם אנשים שעבדו בתוך אחת החברות, מומחים, ונפגעים, ניסו בתכנית לחשוף את השיטה הצינית שגורמת לאנשים לאבד את סכומי כסף עצומים בזמן קצר. קטע מהתכנית:
 
נזכיר כי בחודש מארס האחרון הוציאה החליטה רשות ני"ע לאסור באופן מוחלט כל פעילות של אופציות בינאריות על לקוחות בישראל. וכך נכתב בהתייחסו הרשות לעניין: "הוחלט שלא לאשר לחברות בעלות רישיון זירה לסחור באופציות בינאריות ביחס לכל סוגי הלקוחות, שכן מורכבות האופציות והקושי בתמחורן מחד, והיעדר מסחר רב צדדי שמאפשר יצירת מחיר שוק מאידך, אינם מאפשרים לרשות לאשר מסחר בזירה ללקוחות קמעונאיים. מדובר במכשיר שנראה כי פיקוח לא יוכל להיות אפקטיבי בעניינו, ועל כן הרשות אינה רואה לנכון כי יוצע כלל על ידי פלטפורמה מפוקחת".




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 מומו 30/08/2016 19:56 עם כל הכבוד, הבחורה הייתה מפסידה 150 במקום אחר
היא מכורה להימורים לצערה ואם לא באופציות היא הייתה מפסידה את הכסף בטוטו, ווינר ועוד. בעיית ההימורים הקשה ביותר בארץ מקבלת חשיפה בפריים טיים בכל ערב, אז מספיק עם הצביעות, הממשלה יודעת לתקוף חברות הימורים פרטיות כדי לשמור על מונופול ההימורים שלה
25 אחד שיודע 30/08/2016 14:14 אנשים הזויים - ואתם עוד מאשימים את בעלי החברות
אז תאשימו את הטוטו , את הלוטו , הווינר , מרוצי הסוסים - תסגרו הכול . שם הנפגעים הם בכמות יותר גדולה. אמנון לוי אתה בדיחה עלק כתבת תחקיר , אין פלא שאתה גונב חומרים מאנשים אחרים - בושה
24 אין משטרה 30/08/2016 08:11 ישראל גן עדן לעבריינים ומושחתים (ל"ת)
23 א. 30/08/2016 07:59 מהיכרות אישית מדובר בנוכלים גם אני הייתי בתוך העניין !
מהיכרות אישית וכואבת .אני מזהיר אתכם לא להתפתות מדובר בנוכלים ורמאים שכל מטרתם להוביל אתכם לאובדן כספכם. כל שיטות המסחר אופציות בינריות מטח וכל מי ומה שיבטיח לכם הכנסה מיידית גבוהה ו"התעשרות קלה " .הם צודקים, מדובר בהתעשרות של הנוכלים האלה על חשבון כספכם !! התרחקו מהם כמו מאש ולבה רותחת . כל הנוכלים האלה ידברו אתכם מהר מאוד שבקושי תבינו מה הם אומרים לכם מלבד צמד המילים תרוויח המון כסף וכל זה בשיטת דיבור מהירה שלא יהיה לכם זמן לחשוב ! ראו הוזהרתם הגיע הזמן לסגור את בתי העסק ולהגיש נגדם תביעה יצוגית נגד כל אחד מחבורות הנוכלים האלה עם שמות מפוצצים .
22 אחד 29/08/2016 22:44 הפתרון יגיע מחו"ל. בקרוב תביעות וצוווי מעצר
נגד עובדים ובעלים של החברות האלה.
21 אחד 29/08/2016 22:42 חברות ההונאה האלה ממשיכות לפעול כי יש להם קשרים בשלטון
אין הסבר אחר. בדיוק כפי שישראל היתה בירת הסחר בנשים והתופעה נפסקה רק כאשר מדינת ישראל עבמדה בראש הרשימה השחורה של מדינות בהן יש סחר נשים. אני ממש לא אתפלא אם ראשי רשתות סחר הנשים לשעבר הם אותם בעלים של חברות ההונאה של האופציות הבנאריות.
20 יעקב ד 29/08/2016 18:32 ובכל זאת
הכל נכון, כל האתרים שותפים לפשע, מקבלים כסף על הפרסום האגרסבי ואח"כ מגלים בכתבת תחקיר שהכל בלוף...ומפרסמים את זה שהמהמר התמים שבסה"כ רצה קצת להתפרנס...מסכן שנפל בפח המלכודת. האם מישהו במדינה יכול לעצור את הסחף הזה? או לפחות להחזיר את הכסף למפסידים?
19 מה ההבדל 29/08/2016 16:27 ביו זה לאופציות ביום חמישי כיסחו לכולם את הצורה (ל"ת)
18 יעקב 29/08/2016 15:52 אמיץ. אני הייתי מתבייש להופיע (ל"ת)
גולדה 29/08/2016 17:32 אתה צודק, יעקב.
אני נדהמת כל יום מחדש איך אנשים לא מתביישים להתראיין ולהציג את הטימטום שלהם בפרהסיה.
17 גולדה 29/08/2016 15:47 מטומטם !!! (ל"ת)
16 אבי 29/08/2016 15:31 גם הבורסה זה כסף כל אבל בלי מימושים (ל"ת)
15 דודו מהשוק 29/08/2016 15:14 תפרסמו את החברות שכולם יזהרו, קצת אתיקה (ל"ת)
14 רמי 29/08/2016 15:10 מה הקשר אירוע לב
בנאדם יושב בבית לא עובד אז מתוך שיעמום מחליט להמר. לא מבין מה העניין.
13 דוד 29/08/2016 15:04 זיו פניני צודק כי רוב הציבור על הגדר והבורסה לו רוצא לה
הבורסה לו רוצא להבין לרוב הכסף נמצא על הגדר כי הבורסה בסי ולו רוצא למימושים כי הבנקים תקועים בפנים
12 עמי 29/08/2016 14:58 עכשיו ביזפורטל מכים על חטא
הרי אתם כל הזמן מפרסמים את חברות הנוכלים האלה של אופציות ומסחר במט"ח
אופיר 01/09/2016 18:17 יש הבדל גדול בין מטח לאופציות
יש הבדל שמים וארץ בין מט"ח לאופציות בינריות המסחר במטח הוא משהו אחר לגמרי ושום חברה או ארגון מוסד לא יכולים לשחק במחיר השוק. למעט של מדינות קטנות בהם המסחר דל. דוגמא דולר שקל שאז מדינה (בנק ישראל) יכול לקנות בסכומים גדולים כדי להזיז את המחיר של הדולר בכמה אגורות בודדות. במטבעות אחרות פשוט אי אפשר ולכן אם אתה מבין ולומד איך לסחור בצורה מקצועית אז מט"ח יכול להיות גם מקור הכנסה ללא ספק. רק צריך תכונות של סחור. למשל מי רוצה לתת מכה בסוף מקבל מכה. אפשר לאכול מהעוגה אבל לא את כולה תלמד תבין תנסה בדמו אחכ תכנס. ויש חברות שמאושרות ע"י רשות ניירות ערך וכאלה שמסיימים עכשיו את האישורים הרגולציות למיניהם
זיבי 29/08/2016 16:37 רק אתמול הופיע באתר באנר של חברה כזו
איפה היושר המקצועי שלכם?
11 יוסי 29/08/2016 14:58 אחריות אישית
get some
10 tch 29/08/2016 14:51 אתם רואים אך הכתבה כך עבד הבורסהשהבנקים תקעים בפנים
כך זה עבד הרבית תשאר ללו שנוי הבורסה תדשדש עד שהבנקים יצאו אבל הם חזירים לו נתנים לציבור ליכנס פנים יש הרבה כסף בחוץ יושבים על הגדר תראו אך הבורסה לו רוצה ליפול כי הבנקים מחזיקים אותה שהציבור ישאר בחוץ
9 אבי 29/08/2016 14:31 מפעל הפיס
מה ההבדל בין זה לבין מפעל הפיס
8 ג 29/08/2016 14:08 זה ווינר לכול דבר
ואנשים ידעו תאסרו גם על ווינר של כדורגל למי שמבין זה הימור ואפשר להרוויח (באופן חדפ או לגדר את עצמך ) אבל מי שחושב שזו גניבה הוא טועה מה אין אופציות גם בבורסה יש פשוט מי שהמר באופציות בינאריות לא למד את כללי המשחק אני חושב שם אוסרים זאת יש לאסור גם ווינר
ל ג 29/08/2016 15:49 אתה טועה
כשאתה נכנס להשקעה כלשהי בין אם זה ווינר לוטו קזינו בורסה נדלן וכו' , אתה יודע להעריך את רמת הסיכון מול הרווח בהתאם. ההבדל בין אופציות בינאריות לשאר זה שבאופציות בינאריות מוכרים לך אשליה שאתה בטוח מרוויח. ופה הבעיה, לא במוצר עצמו אלא באופן שיווקו
גידי 05/09/2016 18:06 גם בלוטו מוכרים לך אשלייה שאתה תכף מרוויח (ל"ת)
7 אסף 29/08/2016 14:01 יצר האדם
הלקול אשם באותה מידה שהחברה המגייסת. אופציות הם תמיד סוג של הימור . הלקוח מחפש כסף קל וסוחר בחוסר אחריות מוחלט , וכשמפסיד הוא מתלונן. יש לקוחות שיודעים להרוויח .
6 co007 29/08/2016 13:54 אנשים דבילים .....
מי שאוכל אותה , שלא ישתף אחרים בשטויות שעשה......:-)
שמטוב 29/08/2016 15:45 המרואיין (זה שלאחר התקף לב) לא עשה שום שטויות.
ברגע שלחצו אותו להעלות את סכום ההשקעה המינימלי ל- 5000 שקל הוא הוא הקליט את השיחות והעביר את ההקלטה לעתונאי אמנון לוי. אני מבין שהוא הפסיק להשקיע ברגע שלחצו עליו להשקיע 5000 שקל מינימום. אנשים חסרי אופי עשויים להשתכנע מהלחץ.
5 יוני 29/08/2016 13:22 מי שיודע שמות של בעלי החברות ועובדיהן שיכתוב כאן.
לפחות שאנשים ידעו איפה הכסף שלהם שנגזל מהם (באמצעים חוקיים)
דוד 29/08/2016 17:17 טרייד-24
נוכלים ממדרגה ראשונה. במסווה של חברה מאושרת הם עוקצים עד הדולר האחרון. להתרחק מהם כמו מאש. לא מחזירים כסף אחרי שהפקדת אצלם. אין סיכוי שתראה משהו ממה שהעברת להם. אני הפסדתי הרבה כסף שם.
4 יוני 29/08/2016 13:19 יודעים למה התקשורת נזכרה לעסוק בזה עכשיו?
פשוט מאוד כי כרגע לא מפריע הפרסום לאף אחד. החברות האלו כבר מזמן לא פעילות בארץ.
3 ehudhl 29/08/2016 13:05 אם מבטיחים לך כסף קל זו תמיד תרמית כלל פשוט (ל"ת)
2 אביב 29/08/2016 12:59 זה שאנשים דבילים ושמים כסף על בסיס SMS זה בעייה אחרת-גם
FX ,קרקעות, גם שוק אפור וניקיון צקים פועלים בשיטות אגרסיביות, זה לא נכון או מוצדק-אבל בהחלט לא הופך את המוצר לפסול. הבנקים לא משדלים למסחר אבל מי שכן בא לסחור נשדד לאור יום בדמי ניהול. בסופו של יום הכל עניין של איך הדביל מקבל החלטה- אם על סמך כלום, בהחלט מוצר מסוכן. אם הדביל מבסס החלטותיו על בסיס טבלאות וניתוחים זה כבר החלטה מושכלת כל הכללה באשר היא מסוכנת ולא נכונה. אכן יש שיטות שיווק שיש וראוי לעקור מהשורש. אז הבנקים גונבים-בואו נסגור את כל הבנקים וזהו.
1 שמטוב 29/08/2016 12:37 אופציות בינריות זה קזינו בתחפושת השקעות כלכליות.
אנשים מתפתים להימורים לאחר שמשכנעים אותם שהם יכולים לזכות על ידי "הבנה".
משה 29/08/2016 13:05 מנצלים את חוסר ההבנה של אנשים ....
ומפילים אותם בפח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש