15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זיו פניני: "הבורסה כאן מתקרבת לגבול שממנו יהיה קשה מאוד לחזור" - ומה דעתו כעת על כיוון שוקי המניות? צפו בראיון

מנהל תחום נגזרים וסיכונים פיננסים ב-IBI מתייחס ליובש המחזורים בת"א, וגם לכיוון שוקי המניות
 |  94
צד הסוחר
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

94 תגובות ב-65 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
65 מועדים ושמחה... 08/09/2016 13:51 חכו לאוקטובר - אין ימי מסחר כלל!! (ל"ת)
64 דוד 01/09/2016 15:28 תאמינו לי-
אל תאמינו לאף אחד
63 בובו 01/09/2016 05:54 מה זה עסקות?
למה הוא לא אומר עסקאות?
אבשלום קור 01/09/2016 15:51 מה זה השם בובו? (ל"ת)
אמיר 07/09/2016 21:40 תכלס - צודק (ל"ת)
62 זי"פ 30/08/2016 11:22 תגובות אחרונות בהחלט.. :)
המילה גאון אינה במקומה ורחוקה מהאמת... ב 2012 עוד לפני שנפל האסימון חשבנו שהריבית הולכת לעלות ולכן חשבנו שיבוא תיקון במחירי נכסי הסיכון... כשהבנו שתסריט יפן משתלט על העולם שינינו אמונתינו ואף טענתי לא פעם שהנדלן זול יחסית לנכסי סיכון אחרים כאגח... ויהיה אחרון לקבל תיקון... ורק כדי להרגיע אותך... בשנה זו (זה היה מלעשה ב 2011) ועד השינוי ב180 מעלות בחשיבה ..גם חשבתי שיבוא תיקון בשווקי המניות והאגח... אז גם שם טעיתי. :) אני סיימתי להגיב.. תודה לכולם על התגובות וההתעניינות...
61 עומר 30/08/2016 08:56 זיו פניני גאון אבל ...
בכל ראיון איתו החל מ2012 הוא מדבר על רגולציה כבדה ועל כך שמחירי הנדל"ן בדרך למטה.אז אני ממליץ לך זיו, להשאר בתחום הפיננסים ולא לתת תחזיות לשווא בתחומים בהם אתה לא מתמחה.בשוק ההון אין עליו זה בטוח!
נו... 30/08/2016 13:43 דיבר ודיבר על רגולציה וצדק...תראה לאן הגענו... (ל"ת)
60 זי"פ 30/08/2016 08:26 59 , 58 - תשובות...
איני נגד רגולציה להיפך...ראה תגובות קודמות... ואכן בארהב קודם המשבר היה חוסר ברגולציה אפקטיבית.. אבל כמו אנטיביוטיקה.. לפי המינון זה מצויין - הרבה יותר - זה לבד יהרוג אותך... אגב ככול שזה אירוני גם היום בבועת הרגולציה.. יש מקומות שחסרה בהם הרגולציה...
59 רגולטור 30/08/2016 07:24 רגולציה
האם אתה נגד רגולציה? תראה מה קרה בארהב.
58 מר תומפסון 30/08/2016 07:22 מגזר ציבורי טפיל
למה לכבס מילים ? רשות ני"ע, רשות המיסים והאחרון שקפץ לעגלה - ב"י - פועלים אקטיבית כדי לחסל את השוק ועל הדרך להצדיק כמה מקומות עבודה אצלם. תשואות טובות או סחורה טריה אין כבר שנים, לכן המשקיעים בצדק מצביעים ברגליים. הצדק הפואטי היחידי הוא שיום אחד גםמהרגולטור והשמנת של הבורסה ימצאו את עצמם ללא עבודה.
57 זי"פ 29/08/2016 14:25 54,55,56 -מיסים
ראשית אנא פנו לתשובתי ל 49,48 בנושא מיסים..., ללא קשר.. הנכם צודקים -הוקטור שדוחף למסחר מצד הפרטיים, הספקולנטים, חברות הנוסטרו אכן נענשים מהמיסים - שגם הם חלק לא מבוטל מהרגולציה.. ולא רק מס רווחי הון אלה מע"מ.. מס שולי... דיווחים וכו... גם חברות הנוסטרו עומדים בפני מלחמה על אילוץ למשיכת דיוודנד - הזוי... למעשה כול עוד לא יהיה דווח כולל כפי שמתרחש בארה"ב או כפי שמחוייבת חברה בע"מ... כול בסיס המס יהיה מעוות ומלא בפטורים וחורים עליהם יריבו כול תקציב... למעשה הממשלה צריכה בתקופת מיתון ואינפלציה כבושה.. להוריד מיסים, להעלות הוצאות ממשלה.. ולנסות לדחוף את הציבור להשקיע , לצרוך ולגלגל את גלגל ההכנסות המאיץ... אבל המציאות בישראל והאנטרסים מעט שונים...
56 אזרח 29/08/2016 13:41 הרגולציה המוגזמת היא ספיח הבעיה העיקרית היא ....
מס רווחי הון המופקע שמבריח משקיעים מהבורסה המקומית והורס כל חלקה טובה. לא יעזור רק להוריד את רמת הרגולציה צריך לטפל בבעיה המרכזית ולהוריד את המס!
55 סתם מישהו 29/08/2016 11:38 שכחלון ישמע ויראה
אני מציע שמר כחלון שכל כך עסוק בלהרוס ולחסום למשקיעים כאן את הדרך. ולרדת לחייהם מבוקר עד ערב שאולי ישמע ויראה טוב טוב את מי שנחשב כאן עדיין לאחד האנשים הכי רציניים. בסוף עוד תתחננו שמשקיעים יחזרו לשים פה כסף בארץ. במקום לגרום לחברות ענק לברוח, במקום לגרום לעודף רגולציה, במקום לגרום לעודף מיסוי, במקום לגרום להשמדת משקיעים תחשבו הפוך. הפוך גוטה... הפוך !!!
בן אהרון 29/08/2016 16:05 כחלון כנראה עוד מאמין שישחזר את הסלולר במשרד האוצר !!!
בכל החבורה שמקיפה אותו, אין כנראה מי שיקום ויבקר את המהלכים שהוא הוגה חדשות לבקרים. להיפך, שומעים רק תמיכה וזה קצת מוזר ואולי מלמד משהו.
54 בוב 29/08/2016 10:32 הרסתם את הבורסה
חוק של לפיד מחזור יומי של 3000 אלף שקל הגשת דוך למס הכנסה
53 אביטל 29/08/2016 08:04 אל תתלהבו מפניני, הוא אינטרסנט וכמו כל שאר פרשני הבורסה
הוא יודע "להסביר" מצויין את מה שקרה אתמול, אך אין לו מושג [ולאף אחד אין] מה יקרה מחר. במסגרת הפלצנות שלו, הוא גם עושה שימוש במושג "וקטור" כדי להרשים הדיוטות. אין לו מושג מה זה "וקטור"!
בן אהרון 29/08/2016 16:07 המיקצוענים מתייחסים בענייניות ולא בקטע של ״מתלהבים״ (ל"ת)
זי"פ 29/08/2016 08:31 אינטרסים...
חוץ מהשאלה הקשה שהעלת על הגדרת וקטור.. ונניח שנתעלם מהגסות... האם זה לא מה שאמרתי בכתבה??, תודה לכולם על התגובות...
52 משקיע 29/08/2016 07:17 איך אתה ממליץ להשקיע בעולם כזה?? (ל"ת)
זי"פ 29/08/2016 08:28 השקעות...
ברור לך שאיני יכול (ורוצה) להכריז כאן איך להשקיע.. אבל נסה שיטות שונות של סולמות: קרי: באג"ח להשקיע חמישית לשנתיים חמישית לארבע חמישית לשש חמישית ל 8 וכו.. וכלו שנתיים להשקיע ל10 ואז תקבל תשואה ועדיין תוכל לשבת לפידיון במקרה של עליית תשואות...(ניתן לבחור סולמות קצרים יותר) באקוויטי השקיע 50% מניירות יותר מסוכנים והשאר מזומן... עדיף מ100% בניירות "סולידיים".... ניתן כמובן לפתח את זה - אבל ברורו לך ולכולם שזה לא ייעוץ ואתה צריך לקבל ייעוץ השקעות פרטי המתאים לך...
משקיע 29/08/2016 17:17 אהבתי. תודה. (ל"ת)
51 מנחם 29/08/2016 01:26 ברור לכל בר דעת שמס הבורסה המוגזם מחסל אותה לאט ובטוח. (ל"ת)
50 עידן, חיפה 29/08/2016 00:50 אהבתי את הכתבה.
אמר אמת. לא מכר לוקשים.
49 בן אהרון 29/08/2016 00:11 הממשלה שלנו יודעת רק להטיל עוד ועוד מיסים
ואחר כך מתפלאים למה הכל מת, אולי שיגדילו את המיסים כדי לעורר את הבורסה, שר האוצר היום הוא הרי מומחה בהטלת מיסים מקוריים, בטוח שאם הוא ידרש, הוא כבר ימצא מס בורסה מיוחד שיחסל את הבורסה באופן סופי.
זי"פ 29/08/2016 08:24 מיסים!! 49 - 48
הבעיה שהרגולטור מטיל מס מסויים אבל לא מוריד ומממן בהכנסות איולת של מס אחר- ואז במקום לבצע רפורמה במס, הוא פשוט מכביד על המשק והאזרח במיסים נוספים... יש מספיק מיסים לא הגיוניים כמו קניית רכב למשל... אבל תמיד יגידו זה נכון שהוא לא הגיוני אבל אי אפשר לממן את הורדתו... אז כשהרגולטור מעלה מס - למשל דירה שלישית... הוא צריך לחשב אומדן הכנסות ולהוריד מס שכנגד.. אחת נגלוש מהר יותר למיתון ההולך וקרב...
קזינו 29/08/2016 00:49 תתעורר זה קזינו ממזמן לא בורסה (ל"ת)
48 קנידל 28/08/2016 21:20 זה הכל בגלל המס המופקע וזה הכל (ל"ת)
47 המיידע 28/08/2016 20:57 פניני למה אתה לא מגיב לכול אחד בתגובה שלו?
יותר קל לעקוב אחר השאלות והתשובות.
זי"פ 29/08/2016 08:17 צודק... כשיש הרבה תגובות זה עדיף... (ל"ת)
46 לפני פשיטת רגל 28/08/2016 20:52 ואחרי כל הרגולציה,באות חברות אמריקאיות ונכנסות למדדים (ל"ת)
זי"פ 29/08/2016 08:20 בעיה ברגולציה עודפת הנה המהות מול הכמות...
כשיש הרבה רגולציה "סביב הפנס" אז היא מכבידה... ועדיין יש הרבה חורים ששם אין גרולציה מספקת... - פשוט כך.. מעבר לזה לעיתים הרגולציה פותרת בעיה אחת.. אבל מיד יוצרת בעיה אחרת... ואז צריך רגולציה מתקנת..וחוזר חלילה למעגל קסמים בעייתי לסקטור העסקי והפיננסי...
45 בדרך כלל אופטימי 28/08/2016 20:03 רוב ההון של הציבור זה נדל״ן+חוב מתכון למשבר.הוזהרתם. (ל"ת)
44 רפי 28/08/2016 19:50 כתבה יפה.... (ל"ת)
43 הזריז 28/08/2016 19:22 אחלה כתבה. ממחיש את מה שכל הפעילים יודעים מזמן.. (ל"ת)
42 אנו לפני 28/08/2016 18:41 יום הדין
בבורסות הפד יצר סופר בועות הרסניות
41 סוחר מעוף 28/08/2016 18:22 כואב הלב על הטיפשות של הרגולטור
ויש כאן שם... האוזר...הוא רוח המפקד..
40 אבי 28/08/2016 18:07 דווח על מחזור שנתי של 800 אלף
פפפחחחחח
39 רגולטור צעיר 28/08/2016 18:02 בעגה המקצועית = "הרס עצמי"
זה מה שקורה כאן. מבפנים אני מסכים לכול מילה.
38 למה לשקר 28/08/2016 17:52 הערכים המוגזמים
ו הבועות שנוצרו במהלך השנים האחרונות סופר בועת אגחים הן ממשלתי והן קונצרני הן הרסניות קריסתם תביא לתוהו ובוהו בעיקר הקונצרניות חובות החברות הריבית הנמוכה וההזרמה הגדולה בהיסטוריה הרסניות חובות ענק ב טריליונים נוצרו חברות יתאדו מחוסר אפשרות להחזיר חובות תנאי אדיאלי לקריסת פיננסיות גם בנקאיות יום הדין
למה להגזים 28/08/2016 18:19 ריבית אפס שווה תמחור אחר לנכס - גבוה יותר (ל"ת)
מתמתיקאי 28/08/2016 18:32 תמחור אינסופי... (ל"ת)
37 למה לשקר 28/08/2016 17:45 לעצמכם?
סופר בועת אגח כולל קונצרני לא היו מעולם תשואות כאלה משוגע מי שחוסך בתשואות ומטורף מי דחוסך במניות שעשויים בבורסה בעיקר האמריקאית נאסדק לשווי הכלכלי התנתק מזמן אנו על סף התהום ו לפני עליות ריבית האחרונה תדלקה שווקים גיוסי הכסף בריבית אפסית לרכישת מניות buyback הגדלת התחייבויות הקטנת הון עצמי היא הרסנית לחברות כאשר יגיע יום הדין תביעות התפוצצות הבועות
36 אבי 28/08/2016 17:23 כל מילה זהב
הלוואי וכל הטמבלים באוצר בבורסה וברשות היו פותחים את העיניים ומבינים עשירית ממה שהוא מבין, ככה היה פה שוק. הכל התחיל עם שטייניץ האידיוט שהעביר את הרפובליקת בננות שלנו להגדרת שוק מפותח, ולאחר מכן כל טמבל שחושב שהוא גאון וזורק עוד איזה חוק "חכם". כמובן שנזכיר עוד עדר של דבילים זבי חוטם כמו אנטרופי שמכתיבים לבעלי החברות מה לעשות, כדוגמה וולדמן במלאנוקס, או איתוראן או כל דוגמה אחרת. בנו את המדינה בשבעים שנה ובשיטתיות היא נהרסת, היתה לנו בורסה שוקקת ומדהימה, ועכשיו בית קברות. הלוואי והעדר מטומטמים שיושבים בעמדות שמחליטות יתעוררו ויבינו, עוד מעט לא ישאר מה לתקן.
אנדרסטיטמנט 28/08/2016 19:27 מה זהב יהלום!! אבל מה יעשו בבורסה, מה??
הם עוד רוצים להעלות עמלת מסחר כדי לממן מערכת מסחר מחו"ל.. הרגולטור מעלה מיסים, חברות יצטרכו למשוך דיבידנד.. חלם פשוט חלם!!
35 הרס הבורסה 28/08/2016 17:10 מדהים, איש מקצוע שאומר דברי טעם אך איש למעלה לא מקשיב (ל"ת)
34 משקיע ותיק בשוק ההון 28/08/2016 16:56 לזיו פניני - יישר כוח על ניתוח מקצועי של כוון השוק. (ל"ת)
33 ימי ראשון 28/08/2016 16:52 ימי ראשון
ביטול מסחר בימי ראשון וישור קו עם כל העולם השפוי
32 זי"פ 28/08/2016 16:38 תגובות אחרונות...
20 - בהנחה שמצאת פטנט - הכי קל מכור חוזה מעו"ף/אופ עמוקה.. וקנה ת"א 75 - אפילו במינוף.... אבל גם אתה תגלה שלא לעולם חוסן... 25, 26 - הבעיה היא שגם אם הרגולטור באמת היה רוצה לעזור לגברת כהן מחדרה.. הרי שדפקטו הוא גורם רק לסיכוני יתר בגין עלויות שוטפות גדולות שחברות צריכות לכסות... וחברות קטנות ומסוכנות יותר שינפיקו כאן... 28 - הבעיה שהרגולטור+התקשורת מתערבים כמעט בכל תחום ראלי ופיננסי... ההתערבות לא טובה.. גם אם הכותרת והסיבה להתערבות נכונה.. ובפועל אכן אנו בפתח מיתון.. כשהריבית כבר אפס... 30 - לגבי ראשון לא משנה מה הדיעה של כולם (אני בעד) השוק כבר קבע שאין מסחר ביום ראשון... כול גוף גדול יודע לא לבוא לסחור בראשון... אגב אהבתי שהשארת את השם...ד"ש...
יניב קמין 28/08/2016 17:34 מסכים אתך.
זה קשה לחישוב אבל, למעשה עולה לנו ( הציבור ) מליארדים, לשמור על מליונים . אבל, אפשר להציג את זה כ ... הגנה על הציבור. אז, הכל בסדר ...
31 אבנר 28/08/2016 16:28 "תמיד קשה לחזות -במיוחד קדימה" (ל"ת)
הג'וקר 28/08/2016 16:46 זו בדיחה ידועה...אמרה של אלן פירפיט טוב שהבנת אותה! (ל"ת)
30 דוקאטיסט 28/08/2016 16:18 ימי ראשון
כתמיד דברים מעניינים. מה דעתך על ביטול מסחר בימי ראשון?
מיקי 28/08/2016 22:44 אתה חושב שביום שישי מקוצר יהיה יותר מחזור פחחחחחח (ל"ת)
29 זי"פ 28/08/2016 16:09 תשובות נוספות...
14- מעניין... לא יכול לסתור את מה שאתה כותב... 15 - אם כך.. נדלן קנייה.. והשווקים ימשיכו לעלות...בינתיים... 16 - זה יותר מורכב אבל נכון - למה למכור אין מה לעשות אם הכסף... למה לקנות - הכל יקר... 17 - אין כאן שוק.. ולכן קל לשחק בו...אבל לא לעולם חוסן... הדברים הללו לא נגמרים טוב... 18 - זו דרך אחת להיסתכל... יש עוד...
28 מבין 28/08/2016 16:08 כל הנתונים החיוביים במשק זה לזמן הקצר.אנחנו..
למעשה כבר נכנסים למתון ואחר כך קריסה. רוב ההון של הציבור נמצא בנדל״ן ובמינוף.רוב הציבור נמצא בהשראים ואין ברשותו מזומן. סקטור הציבורי מנופח.וזה רק חלק.מתכון למשבר.
מבין יותר ממך 28/08/2016 16:37 ראית יותר מידי סרטים בזמן האחרון
יש פה ריבית אפסית והציבור מחפש תשואה , ככה זה ישאר כל עוד הריבית תישאר נמוכה , והיא תישאר נמוכה לעוד הרבה הרבה זמן.
27 זי"פ 28/08/2016 16:05 תשובות נוספות...
10 - יש משהו במה שאתה אומר/כותב.. בעיית משקל פיזור.. פארמה.. דואלי וכו... אבל זה תמיד היה כך... הבעיה היא כאמור בחוסר האינסנטיב של הגופים לסחור...בארץ בכל מקרה... 11 - תודה, 12 - הבעיה האמיתית היא שהבורסות אגח/ אקוויטי מווסתות בעולם ע"י כסף אינסופי של נגידים בריבית אפס...התנודה נמוכה כי ה"שוק" אומר : "אין הרבה לאן לעלות כי יקר.. אבל אין הרבה לאן לרדת כי מוחזק..." ובארץ יוסיפו מיטיבי הלכת.. הרגולטור גם דואג שלא יסחרו כלל... 13 - מנסים.. לא פשוט.. תקשורת.. פופוליזם... יחימוביציזם... ראה אך מטפלים בחוסר כלכליות בנדל"ן... עכשיו לך תסביר על הבוסה... אגב מעו"ף זה משחק סכום אפס אפרופו מס... עמלות וריביות - המדינה צריכה רק להחזיר...
26 יניב ק. 28/08/2016 16:04 כל מלה בסלע ! רק ש ...
משום מה נדמה לך שהרגולציה רוצה בטובת השוק . וזה לדעתי טעות בהנחת היסוד . "לשליטים" ( ממשלה ובנקים ) מתאים מאוד בורסה גמורה. זה בהחלט משרת את האינטרסים שלהן ... בהעדר בורסה. נשארים רק שני מקומות לגיוס הון . בנקים וממשלה . מעבר לכך. בהעדר אלטרנטיבה מצליחים הבנקים בגיוס הון גדול שיאפשר להם בהמשך למנף הלוואות . האליטה בישראל תשאף תמיד לבצר את מעמדה. אין שום עניין בצמיחה של גופים חדשים. כך, יוכלו הגופים הישנים להמשיך לשדוד את הציבור בשקט. צר לי . בעניי. החברים מהרגולציה מעוניינים רק בטובת עצמם.
25 בועז 28/08/2016 16:02 ללקק את האצבעות
רבים מבינים אבל מעטים מבינים ברמה של פניני וכמעט איש לא מסביר ומתריע, האיש טוען טענות דומות בעקביות ואכן רואים בשנים האחרונות התדרדרות איטית וקבועה בשוק.
24 מלכודת דבש 28/08/2016 16:01 זהירות הכל גלום
הבעיה שיש זה האגח. זה המפולת הבאה. זהירות צוללים גם אם השוק יתקן הוא בדרך ל420 380
שלומי 28/08/2016 16:49 לך תקנה פקמ
הבורסה לא בשבילך
23 דנין 28/08/2016 16:00 מסכים עם 5
תפקידו של הדובר הוא אחראי על נגזרים ולכן צר עולמו מעולם נמלה.הנגזרים הרסו את שוק המניות.ביטול הנגזרים והפחתת מס יביאו לשוק השקעות טוב ובריא
סוחר נוסטרו 28/08/2016 18:03 הוא דווקא מדבר על מניות
וחוץ מזה יש קשר ישיר בין הנגזרים למדדי המניות ותעודות הסל.
22 ז"פ 28/08/2016 15:59 תשובות...
1 - קשה להתוכח ולהסביר ואפילו כואב..אבל... הנדלן זה הנכס הכי פחות יקר בבועה הכלל עולמית/ נכסית הזו.... ואם הוא לא נקנה באשראי... הרי התשואה עדיין לא רעה כלל... והבעיה היא כול עוד הריבית נקרדיטורית אפסית.. ברמה כלכלית יותר טוב לגור בבעלות ממושכנת מאשר לחסוך ולגור בשכירות... קרי: הדלן יהיה אחרון בדומינו ליפול... 2 - לפיד800K צודק מאה אחוז.. לגבי השבועיות... לא כלכלי.. לא מוסרי.. גם אני התנגדתי... אבל מחזור זה כן עושה... 3 , 4 צודקים אבל זה מאוד מורכב ומסובך... 5 - כשהשוק עומד זה נגזרים... כשהוא עולה מידי זה נגזרים... וכשהוא קורס זה נגזרים... הבעיה היא שאין שוק נכס בסיס טוב... הנגזרים בפרופורציה מתאימה זה רק עוזר לנזילות ולאפשרות לסחור בסיכון... 6 - 9 - תודה...
21 השוק בדרך ל420 380 28/08/2016 15:57 מה יש להסביר
הריבית תעלה ליפני הבחירות והילרי בשילטון הכל גלום השוק בדרך למטה לפני האסון הבא אגח
אתה 28/08/2016 16:11 תמשיך לחלום
גם אם יעלו את הריבית זה ל 0.75 , זה לא מה שיגרום לאנשים להוציא את הכסף מהבורסה.
דן חסכן 28/08/2016 16:25 לפחות בריבית של 2% תהה אלטרנטיבה
כי כול הריביות הקונצרניות האפסיות ייתישרו וייתנו עוד תשואה...
A 28/08/2016 16:10 צודק 100% (ל"ת)
20 מיכה 28/08/2016 15:47 אני מזמן עברתי למדד 75
מכרתי את התעודה על המעוף וקניתי תעודה על מדד 75 , עשה לי רווח יפה.
19 משקיע 28/08/2016 15:46 ל 13.פשוט אין עם מי לדבר.כבר ניסו. (ל"ת)
18 דני כ 28/08/2016 15:40 מסכים. עד שלא תהה מפולת
לום לא ישתנה..
17 קונה אוכפים 28/08/2016 15:35 למה מחזיקים כאן את השוק?
בגלל זה יש כאן כל כך הרבה מיאשים.
16 הנגיד 28/08/2016 15:32 ריבית אפס הרגה את המסחר (ל"ת)
15 שלומי 28/08/2016 15:28 לא יעלו את הריבית בזמן הקרוב
במיוחד לא בישראל , צריך להתרגל לריבית נמוכה במשך שנים רבות , זה מה שיהיה.
14 אזרח 28/08/2016 15:28 לא מורידים מס על הבורסה חוששים מתגובות.אבל..
יתכן ששומרים את זה לשנת בחירות.שאז הבורסה תעלה ואנשים ירגישו שההון שלהם עלה.
13 סוחר 28/08/2016 15:27 שאלה לפניני
למה אתם לא מתאגדים כדי להסביר לאוצר שהורדת המס רק תטיב עם הבורסה וגם עם הנדלן.. המס כאן גבוה מידי.
12 אופק 28/08/2016 15:25 זה לו נוראה גם אים הבנקים כצאת יפסדולו רק לקחת מהציבור
הבנקים בפנים עמוק בגלל זה הבורסה לו זזה הבורסה לו נתנת לבנקים ליפול הם רוצים שהציבור יפול לכן הציבור בחוץ על הגדר מחקה
דב 28/08/2016 15:35 אלוהים...
העברית. מה יהיה עם העברית? אינך מתבייש לכתוב בפומבי? במקום להיות בבורסה, חזור לכיתה א' ותתחיל ללמוד. רחם עלינו.
ani 28/08/2016 22:14 יש עולים חדשים בארץ הזאות !! (ל"ת)
11 סוחר מיואש 28/08/2016 15:25 כל מילה בסלע. תבטלו את המס.
תפתרו גם לנדלן את הבעיות...
10 משקיע וותיק 28/08/2016 15:25 שוק המעוף זה לא השוק היחידי כאן
אתם תמשיכו להחזיק את השוק הזה עם הנגזרים שלכם , ואנשים פשוט מעבירים את הכסף שלהם לנכסים אחרים , בין אם זה מדד 75 או היתר , מדד 75 תשואה מעל 12 אחוז מתחילת השנה , היתר מעל 20 אחוז. אולי כדאי שתעברו לאופציות יומיות , עם אופציות שבועיות כבר הרסתם את המדד הזה , אנשים לא טיפשים ולכן הם לא מתעסקים עם המדד הזה למעט אותם סוחרים.
9 סנורלקס 28/08/2016 15:24 מעניין ומקצועי , תמיד תענוג לשמוע את זיו פניני. (ל"ת)
8 יוסי 28/08/2016 15:22 כל מילה בסלע
תענוג לשמוע אותו
7 דוד 28/08/2016 15:22 אתה צודק כול מלה בסלע פני (ל"ת)
6 דוד 28/08/2016 15:21 על מה לכנס לבורסה בסי וגם לשלם מס גבוע שבורסה בסי (ל"ת)
דב 28/08/2016 15:37 6-דוד
ראה תגובתי לאופק-12. די, נמאס מעליבות הידע בעברית. לכו ללמוד.
5 משקיע וותיק 28/08/2016 15:19 הנגזרים הרסו פה את השוק
זה גולם שקם על יוצרו , גם לבטל את האופציות השבועיות שהן רעיון גרוע ביותר.
4 דוד 28/08/2016 15:18 פני אתה צודק הבורסה צריכה לרדת כול 6 שנים יש מפולת (ל"ת)
3 אבי 28/08/2016 15:17 פני צודק יש הרבה כסף בחוץ שמחכים על הגדר בשביל זה הבור
פני צודק אי אפשר לעבוד בבורסה גם מנהל הבורסה אמר אהרון קבורה אז למה הי לו זזה שבורסה בסי כך הי נראת
2 לבטל 28/08/2016 15:06 את האופציות השבועיות
וגם לבטל את הטמטום של לפיד עם חובת הגשה על דוח מחזור של 811 אלף שח.
1 אל תדג 28/08/2016 15:01 בקרוב מוכרי דירה מס 3 ששווה אחרי החזר המשכנתא
במקרה הטוב 300 אלף שח. יחזרו לבורסה כי עם 300 אלף הם לא יוכלו לקנות דירה בחו"ל. לא סתם קחלון וביבי לא רוצים להוריד מס על הבורסה. הם יודעים שבקרוב האנשים יחזרו אין להם ברירה. ומי אם לא ביבי יודע לעשות לימונדה מכל לימון
ALFA 28/08/2016 16:10 אתה טמבל
דירה 3 תועבר לילדים , ואם לא הכסף יטוס במטוס סילון לחול... באירופה באתרים נבחרים ניתן לקנות דירה חדשה ב-250 -300 אלף שח... ושיקפצו כולם... וההשכרה השנתית בסביבות 18000 ש"ח