סגירה בת"א: המעו"ף ירד 0.4% במחזור דליל, טבע איבדה עוד 0.7%

ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובלים בבורסת תל אביב סגרו את המסחר בירידות שערים בלחץ המניות הדואליות וזאת ברקע לסגירה מעורבת בוול סטריט ביום שישי האחרון לאחר נאומה של יילן. מדד המעו"ף יורד 0.4%, מדד ת"א 75 יורד 0.3%.  קסטרו -1.11% קסטרו 11,620 -1.11% קסטרו בסיס:11,750 פתיחה:11,700 גבוה:11,770 נמוך:11,560 תמורה:87,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרה בעלייה של 2.8%, במחזור של 1.3 מיליון שקל, על רקע הודעת הרכישה (לכתבה המלאה). טבע נפלה 0.7% והשלימה ירידה של 22.2% מתחילת השנה, מיילן איבדה 1.6% והשלימה ירידה של 23% מתחילת השנה.
?
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היה דליל מאוד והסתכם ב-333 מיליון שקל.
ביום חמישי המעו"ף סגר בנפילה של 1% בשל ירידות חדות במניות התרופות הדואליות ברקע לדבריה של קלינטון בעניין תרופת ה'אפיפן' של מיילן. ולפי פער הארביטראז', הלחץ עדיין לא הסתיים.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של כ-0.35% כאשר טבע חזרה עם פער שלילי של 0.85%, מיילן עם פער שלילי של 1.8%, פריגו עם פער שלילי של 0.9% ואופקו עם פער שלילי של 0.5%. צריך להגיד שכל ארבעת המניות הללו דווקא סגרו בעליות (של עד 1%) ביום שישי אבל בסיכום היומיים האחרונים הפער כאמור שלילי. מחוץ למעו"ף נציין את טאואר שחזרה  עם פער חיובי של 0.65% ומנקיינד שחזרה  עם פער שלילי של 8.7%.
לגבי השבוע הקרוב, בארץ מרכז תשומת הלב יהיה לעדכון הריבית ביום שני מצד בנק ישראל ובהמשך השבוע לדו"ח התעסוקה בארה"ב לחודש אוגוסט שיפורסם ביום שישי וייתכן שיהיה זה שייקבע אם נראה העלאת ריבית בספטמבר הקרוב (21 בספטמבר) מצד הפד'. בתוך כך, השבוע תסתיים עונת הדו"חות לרבעון השני בת"א ובין המדווחות ניתן למצוא את אפריקה וקבוצת דלק.
בסיכום השבוע החולף המעו"ף איבד 1% ומנגד מדד ת"א 75 זינק 2.4%. בוול סטריט ה-S&P500 השיל 0.66% השבוע ובאירופה הדאקס עלה 0.4%. בהסתכלות מתחילת השנה המעו"ף איבד 4.9% ומנגד המדד האמריקני זינק 6.1% לשיא. הדאקס ירד 1.4% מתחילת השנה אחרי שכבר מחק מהלך נפילה של 20% ונגע בתשואה חיובית בהסתכלות שנתית.
מניות במרכז
רמי לוי -2.07% רמי לוי 18,410 -2.07% רמי לוי בסיס:18,800 פתיחה:18,800 גבוה:18,910 נמוך:18,410 תמורה:2,860,524 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרה בירידה של 1.3% במחזור ער. ברוסריו הוציאו עדכון לאחר פרסום דו"חות הרשת וכתבו כי "ממשיכה מגמת השחיקה בפדיון החנויות הזהות והפדיון למ"ר שמשיגה החברה, עובדה זו מעיבה על הרווחיות התפעולית שלה. אנו מעדכנים את השווי ההוגן למניית רמי לוי מ-150 שקל ל-148 שקל".
קנון -0.16% קנון 7,040 -0.16% קנון בסיס:7,051 פתיחה:7,051 גבוה:7,052 נמוך:7,000 תמורה:1,432,387 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מאבדת 7% ברקע לעדכון החברה בנוגע לתקלה הקשורה לפעילות ייצור החשמל במרכז אמריקה (לכתבה המלאה).
קסטרו -1.11% קסטרו 11,620 -1.11% קסטרו בסיס:11,750 פתיחה:11,700 גבוה:11,770 נמוך:11,560 תמורה:87,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה לאחר שפרסמה דיווח רשמי על רכישה על עד 50% מקבוצת החברה הודיס, קרולינה למקה טופ טן ואקססורייז (לכתבה המלאה).
טיב טעם +2.66% טיב טעם 247.2 +2.66% טיב טעם בסיס:240.8 פתיחה:240.8 גבוה:254.5 נמוך:240 תמורה:82,923 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צוללת 3.6% בתגובה לדו"חות שפרסמה ביום חמישי לאחר סגירת המסחר. החברה הציגה התרסקות בשורת הרווח מ-8.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לרווח מזערי של 414 אלף שקלים בלבד ברבעון השני של 2016. 
אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  בולטת בירידה חדה של 6.6% ובעיקר ממשיכה להיסחר בתנודתיות חריפה. בשבוע החולף עלתה המניה ב-3% ושבוע קודם נפלה 8.3%.
תגובות לכתבה(122):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    מה קורה עם המניה? למה? לאן פניה?
    טבע 01/09/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להסביר?
    סגור
  • 51.
    פישו6ש (ל"ת)
    פשו8ש 28/08/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    רק למעלה רק למעלה
    רק למעלה 28/08/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    18 10
    לא יעזור בית דין
    סגור
  • לבית דין לתעבורה
    בית משפט העליון (א) 28/08/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    12 10
    לצערי באמת בית הדין שלכם לא יעזור. הדרך למטה תהיה קשה ואכזרית כמו שלא ראינו מעולם. ה 20% של המעוף מהשיא זה רק סיפתח עדין בקטנה. רוב בורסות העולם רחוקות משיאם ושואפות לאיזון במקומות מאוד נמוכים. ארצות הברית על שלל שקריה והזיותיה מתנדנדת כשיכורה ולא מהחינה או אינה רוצה להבין שהיא מקור הרוע והסחי שהביא את העולם אל עברי פי פחת. נכונו לנו ימים לא סימפטים שילמדו את הציבור את רוע הכלכלה הרקובה בעולם. היא(הכלכלה)מודה שהיא על בסיס רעוע ביותר ואין לה הכוח והאון לא רק לעלות..אלא להודות שהיא כשלה והכשילה והיא עומדת לדהור למקומות רחוקים ואפלים.
    סגור
  • אחותך למטה ואני למעלה (ל"ת)
    רק למעלה 28/08/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    7 31
    סגור
  • לצערי אין לי אחיות רק אחים.
    תשובה הולמת 28/08/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    31 3
    לחילופין אני מוכן להכיר לך את ביתי הסטודנטית היפיפיה. אחת היפות והחכמות בארץ. בת 22. "הבעיה " איתה שהיא גם מ"פ לוחמים וגם לוחמת MMA מהטובות בעולם(מספר 2 בעולם)הייתי מאוד מעוניין להפגישכם והייתי נותן לך 25 שניות לפני שאתה הופך לערימת אשפה בשרנית..יש לציין שהוצאות פינוי שאריותיך ונקיון האזור על מקורביך. מתי נפגשים קטנצ'יק?
    סגור
  • תביא את אחיך אפשר גם מאחורה (ל"ת)
    רק למעלה 28/08/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 120
    סגור
  • 49.
    לאמנון/איתן/החתול/אחד שיודע מתגובה 14 בכתבה אבא עני..
    קסטרו מודל 28/08/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 10
    כל הארב אותו אחד גולם. רק למעלה רק למעלה לא יודע מילים אחרים רק למעלה ובסוטף רק למטה אבל הוא ימשיך וממשיך רק למעלה לכל אורך הפמולת.
    סגור
  • יא אהבל (ל"ת)
    רק למעלה 28/08/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור
  • 48.
    הזדמנות ללכוד עכברים , צאו קצת מהמחילות.
    ירון החתול 28/08/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    241 4
    איך אמנון ואיתן אומרים רק למעלה
    סגור
  • טען עוד
  • יא גולם טומטום
    קסטרו מודל 28/08/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    4 41
    ירון החתול ואמנון ואיתן ואחד שיודע שה אותו פסיכי. בחור טוב אבל אין שכל.
    סגור
  • 47.
    הטווח הארוך תמיד מנצח (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 46.
    הבינתחומי
    אבנר 28/08/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    43 12
    סוסי הפרא האצילים האלו. אבל הברדקיסטים..לעולם אינם טועים.
    סגור
  • 45.
    איך זה שעיתון כלכלי כותב על תנודתיות באפריקה
    הגולש 28/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ושום מילה על כך שהוכרזה כחדלת פרעון עם הון שלילי עתק
    סגור
  • 44.
    הבורסה הישראלית מתה.....
    האמת נראית לעין 28/08/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 14
    כל האחראים ובראשם שר האוצר מסתכלים מהצד ורואים איך הבורסה גוססת ולא עושים מאומה.... מה שמעניין אותם זה איך לעשות ספינים תקשורתיים והספין התורן של התקופה האחרונה זה "בית לכל מובטל". בושה וחרפה להם ולכל נותני היד ל"פשע". ומנגד יושבת נגדת בנק ישראל היפיופה וראה איך התעשייה מתרסקת והיא בשלה מחייכתתתתתתת.....הדולר מתרסק והיא בשלה החיוך לא יורד ממנה....ממש מבהיל לחיות במדינה שככה מתנהגת הנהגה......מפחידדדדד...
    סגור
  • לא שאר המדדים
    מדד המעוף מת 28/08/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    18 1
    תסתכל מה עשו שאר המדדים מתחילת השנה.
    סגור
  • 43.
    תקשיבו נלי חא לוזרים
    איתן/אמנון/החתול 28/08/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רק למלה ובלי סוף הנגידים ידפיסו בלי סוף והמניות יעלו בלי סוף בשביל מהב לכם לעבוד האבלים עם אפשר לא לרוץ לעבוד כמו סוס בבנק או בדואר או בסופרמרקט בשביל 13.000 נטו עלובים אם אפשר להביא בוחטות מהבורסא ולהתעשר אני בקרוב מחליף האוטו מהרוווחים וקונה דירת שלוש חדר בערד עם משכנתא לא גדולה והכל מהבורסא אל תאמינו לזקן ולעוקב כולם חרטיונרים ובאים לעסות עלייכם פלוורות אני אומר רק למלה והשמיים זה הגבול אז נא כח החתולים להיכנס לחורים וגם הפרוספסורים מפחידים אותכם והם רק קונים ומספרים למעטה
    סגור
  • 42.
    מנהלי האגח הטיפשים הם שגורמים נזק רב לאפריקה ישראל
    אריאל שרון 28/08/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הטיפשים האלו כל פעם מכשילים את צעדיו של לבייב למרות שהוא מכניס את ידיו עמוק לכיס.אלו הם מנהלי האגח הטיפשים שהציבור הםקיד להם כסף לניהול.לבייב הציע להם הצעה שיכלה להקפיץ להם את הכסך אולם בגללת טיפשותם הם גורמים לחברה ליפול.
    סגור
  • 41.
    התפתחות חשובה בניתוח שלי מדוע באופציות המעוף תמיד נאכל
    לכל מי שבמעוף 28/08/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אותה אז ככה הייתי סקרן לבדוק מדוע תמיד אני צודק בכיוון ולא מרוויח והתחלתי לחקור זאת ולקח לי למעלה משנה להגיע לתוצאה מדוע זה קורה המשחק של האופציות נועד להזדמנויות של הרגע בתמודות חריפות באם נשקיע במעוף באופן קבוע נגלה כי ההזדמנויות הללו הם לכל היותר 10 ימים בשנה מתוך סך המסחר הכולל שהוא 200 ומשהו ימי מסחר והסיבה לכך היא התמחור אופציות המעוף מתומכרות במחירים שבדיוק המדד מתוכנן להגיע הן בנמוך והן בגבוה כך שלא משנה מה קורה במעוף המחירים באופציות מגולמות לדוגמא הנני יודע שכרגע המעוף אמור להגיע ל 1440 אבל מה הרווח באופציות יהיה כלום הירידה תהיה מלווה בצורה כה שתתאים למכונה לא לתת להרוויח באופציות הפוט וכאשר יגיע למדד 1440 התיקון הוא ל 1460 ונחשו מה גם בזמן זה לא נרוויח באופציות הקול משום שהן מתומכרות כבר לפי מדד זה המכונה דואגת לכך שנאכל אותה בשני הצדדים ושוב מלבד ימי ההזדמנות בדקו את טענותיי וחזרו אליי עם תשובות
    סגור
  • אופציות משחק סכום אפס - מניות לא
    משקיע וותיק 28/08/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 12
    באופציות רובם מפסידים , מניות זה חברות שיש להם ערך והם עולות בטווח הארוך.
    סגור
  • אסור להשקיע באופציות אבל גם במניות תפסידו
    צודק 28/08/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 10
    כלה שזה עתה התחתנה, הלכה לרבי לשאול לעצתו. אמרה לו , רבי איך עלי להגיע בלילה הראשון לבעלי, אם כותונת או בלי, עם חזיה או בלי, עם תחתונים או בלי. השיב הרבי, מה זה משנה כך או כך ידפקו אותך........
    סגור
  • לא מבין
    סרגיי 28/08/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מה זה בעברית ידפקו אותך? זה כמו אצלנו יתנו לה פטיש בראש. לא נראה לי. אולי הייתה צריך לכתוב יזיינו לך הפרובה בלאד חויוווה
    סגור
  • מצחוק..דופקים אותנו כל הזמן (ל"ת)
    הרגת אותי 28/08/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • לחוקר
    אחד 28/08/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כדי להרוויח באופציות המעוף , צריך לתזמן את המסחר - דבר שמאוד מאוד קשה. צריך להיות מרותק למסך כי לפעמים והייתי אומר רוב הימים מתוך ה- 200 ימי מסחר ישנן הפתעות. ככלל , לדעתי , אם יש רווח נקודתי , יש לממש. כי בהרבה מאוד מקרים לאחר רווח , בא מיד תיקון ( גרף של שיני מסור ). מילת המפתח היא תזמון המדד כפי שכאמור ציינתי
    סגור
  • שוק המעוף
    רונן 28/08/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אתה מדבר ממצב של בורות, אם השוק יזוז 20 נק ולכיוון מסויים ישנם מלא אפשרויות לרווחהראשונה- חוזים אם למעלה -לקנות קול ולמכור פוט של אותו חוזה לדוגמא קול ופוט 1450 אפשרות שנייה - מרווח עולה אחד על אחד או אחד על שתייםאפשרות שלישית רכישת קול בתוך הכסף מכירת קול מעל הכסף ובנוסף מכירת פוט במדד, בהנחה שאתה חושב עליי.ת, אז תרוויח גם מה דלתא וגם מה ווגא בהנחה שהסטייה לא תעלה יום וטוב
    סגור
  • מעוף
    דני 29/08/2016 01:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונן, נראה שאתה מבין במעוף, יווניות, אסטרטגיות, אשמח לדבר איתך, תן סימן
    סגור
  • לרונן
    אחד 28/08/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הכוונה "מרווח עולה אחד על אחד או אחד על שתיים "
    סגור
  • 40.
    המעוף נמצא בנקודתו הקריטית של 1440 עד 1460 לדעתי הכי
    המעוף 28/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חכם לעשות זה לשבת בחוץ כל פריצה מעל ה ה1470 להיכנס לשוק אחרת האפשרות השניה זו ירידות כל ירידה ממדד 1470 מגדילה את הסיכויים שאנחנו במפולת שקטה שכל שנה אנו נחתכים בה 20 אחוז באם ניקח את החיתוך הראשון היה באוגוסט 2015 תמה נשלמה שנה בדיוק וכעת על השוק להחליט חיתוך נוסף ל 1200 או עלייה ל 1525 לדעתי אל תקחו צאנסות תמתינו בסבלנות לראות נקודות פריצה למטה זה 1440 ומטה הולכים ל 1200 למעלה 1470 ומעלה הולכים ל 1525 לפחות עם אופציה חזקה לשיא חדש
    סגור
  • הולכים ל380
    בבו 28/08/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    8 13
    נראה הזוי ומפחיד? המתן בחוסר סבלנות ובפחד.
    סגור
  • 39.
    קניתי עכשיו את מניית ברן
    זקן בבורסה 28/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למבינים בלבד לא המלצה
    סגור
  • 38.
    אין אלטרנטיבות לבורסה (ל"ת)
    פריץ 28/08/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    היא
    המניה שתתרסק השבוע 28/08/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כיטוב פארמה. תחושה שלי
    סגור
  • איך היא עפה למעלה סבלנות (ל"ת)
    תשב בצד ותביט 28/08/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך
    יואב 28/08/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כיטוב נמצאת בשער נמוך מאוד מול הפוטנציאל רק עניין של זמן עד שתגיע לשערים במכפלות גבוהות מעכשיו. או שיקנו אותה או שתחבור לחברה גדולה לחילופין תתחיל לייצר ולשווק עצמאית!! קיבלה את כל האישורים ועוד רגע האישור המיוחל. אינני ממליץ אבל סבלנות היא מילת המפתח!
    סגור
  • לך כדורים (ל"ת)
    ממליץ 28/08/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • לי איזה אתה לוקח ואז אני יחליט. (ל"ת)
    תגיד 28/08/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא תצליח לקנות יותר זול למרות ניסיונות
    לחולם 28/08/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המניפולציה שלך. שאל ת Sabby קרן של 2 מיליארד דולר רק אחרונה רכשה חצי מההנפקה של כיטוב.יתר מוסדיים ארהב רכשו את היתר.ליצן.
    סגור
  • במניה הכי זבלה שאתה מכיר בארץ
    תנקוב 28/08/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ובחול ותראה שמושקעים בה מוסדיים. אז אל תבלבל תמוח עם הקניות שקנו את מניית הזבל הזו.
    סגור
  • 36.
    הכרשים נמצאים על הגדר אים הרמות כסף (ל"ת)
    jכלכלן 28/08/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 35.
    נגמרה החגיגה בבורסה המפולת בדרךראו הוזהרתם (ל"ת)
    jחברים 28/08/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 34.
    כל ליויתן עלה יפה בשבוע האחרון ורק רציו כלום ? למה? (ל"ת)
    מה קורה 28/08/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מתנהגת מוזר (ל"ת)
    מתקשה לעבור מחסום 30 28/08/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    הגדלת גיוס הון לסכום של 4.4 מיליון ש"ח, במחיר של 0.7 למ
    בונוס 28/08/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה ..מעניין מה יודע שהגדיל בהצלחה ובשורות טובות לכולם ובמיוחד למטופלים. הודעה בספטמבר על ה20 המטופלים צריכה להגיע
    סגור
  • עם הפנים לצלילה..מסוכנת. (ל"ת)
    בונוס ל ט מתקרב 28/08/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בקרוב הטיסה יוצאת (ל"ת)
    תשב בצד ותביט 28/08/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    עזבו אתכם מהבורסה תשקיעו רק בנדל"ן!!
    משקיע קטן 28/08/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 7
    קשה מאוד לעשות כסף בבורסה.
    סגור
  • אם לא הצלחת להרוויח בשנה הזו
    משקיע גדול 28/08/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה לא יודע להשקיע.
    סגור
  • 31.
    ושלא יפרסמו ההודעות שלי.לא טועה לעולם (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מתווך לעשירי לונדון בארץ
    ג'ייקוב 28/08/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשנתיים האחרונות 247 עסקות נדלן בארץ ולמעשה בעולם . 202 נימצאים היום בין 5 ל 39 אחוז יותר זול ועוד היד נטוייה. אל תהיו פראיירים. אני למדתי זאת על השרי כבר 42 שנה. הכל סיפורים ושקרים. אל תאמינו לאף מרוויל ולאף מתווך ולאף קבלן. כולם שקרנים בני שקרנים ואוכלים חצץ
    סגור
  • 30.
    אמתי ב 1699 לא לכיל, והיכן היא? אל תלכו על המלצות בזיפ (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • נדבר עוד שנתיים שלוש
    אלון 28/08/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק בכיל ונגוע באינטרס אז לקחת דבריי בערבון מוגבל, במחיר הנוכחי כיל מהווה הזדמנות לאפסייד ענק.
    סגור
  • 29.
    נתתי לכם פרוטרום ב 17-18000 והיום? אמרתי לא לבזק ב 876 (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    נתתי לם ב 2600 2700 אלוני חץ,היכן היא?אמרת רציו ב 26 וה (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    הזהרו מהמלצות סתמיות כמו אל על 450,בחיים לא תגיע ל 400 (ל"ת)
    קובי 28/08/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    היא:
    המניה שתככב השבוע 28/08/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כיטוב או בונוס או רדהיל תחושה שלי בהצלחה ושבוע מקסים לכולם!!!
    סגור
  • 25.
    חברים שהשקיעו מ 2008 סיפרו לי שהבורסה לא הפסיקה לעלות
    רון 28/08/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מ2015 הבורסה תקועה ולא זזה עולה אחוז 1 יורדת 3 אחוז. גם בחו"ל כבר אי אפשר להרוויח.
    סגור
  • תשמע - יש לך אבחנה מאוד חדה , צריך למנות אותך לדובר הבו
    אריאל שרון 28/08/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה חשבת יא חמר שהבורסה תעלה ללא תיקונים?
    סגור
  • 24.
    זהב
    S.s 28/08/2016 01:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאיזה כיוון הזהב הולך?
    סגור
  • כפי שציינו במורגן סטנלי וכפי שאני רואה בגרפים הזהב מנופ
    הזהב 28/08/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח מאוד מאידך בוא לא נשכח שהוא היה ב 2000 והריצה ל 1000 גרמה לגרפים לעשות תיקון במחיר הזהב יש סוברים כי התיקון ימשך ל 1600 ויש שלא כך או כך מחיר הזהב יהיה פחות מ 1000 בהרבה בעתיד אני אישית ממליץ על התנפלות כל מה שקשור בזהב ויתרה מזאת כל מי שאומר לך הבורסה יורדת הזהב יעלה הוא לא מבין בורסה ולא יבין אין קשר בין הדברים זה סיסמאות ותירוצים למה מעלים ולמה מורידים קשר אמיתי אין ביניהם לדעתי הזהב חייב לרדת לכיוון ה 600
    סגור
  • כנס - אחד שמבין משהו
    יוסי 28/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או למעלה או למטה. אפשר גם באמצע
    סגור
  • תלוי, ציפיות לעליית ריבית אמורות להוריד אותו
    זהב 28/08/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יחד עם זאת, יתכן שנראה ירידות חדות לאחר עליית הריבית כך שירצה לרוץ למעלה.
    סגור
  • אם אפשר
    העוקץ 28/08/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכוון הבית שלי !
    סגור
  • 23.
    ממשיכים צפונה עם מניית מר
    זקן בבורסה 28/08/2016 00:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למבינים בלבד -לא המלצה
    סגור
  • 22.
    למי שעדיין לא הבין
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/08/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אנחנו בגל ירידות שיהיה בין 5 ל 7% עם העלאת ריבית ובלי העלאת ריבית. הבטחנו ספטמבר אדום לא...אז ספטמבר יהיה אדום. ואם הבנקים באיטליה ייצטרכו הצלה מהבנק האירופאי ו/או איטליה תאלץ לפרוש מהאיחוד האירופאי כדי להציל את הבנקים שלה, אז תקבלו אדום בוהק... לכל החברים הסוחרים עד סוף השנה הכיוון למטה נא לסחור בהתאם.
    סגור
  • 5. 7 אמרת?
    לעוקבוש 28/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה רע ב50. 70? אולי יותר.
    סגור
  • עקבתי אחרייך עד שאיבדתי אותך (ל"ת)
    עוקב אחרי העוקב 28/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כל חודש אתה מנסה , שיהיה לך בהצלחה.
    עוקב אחריך 28/08/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל ניראה כרגיל שאתה טועה
    סגור
  • 21.
    מחר מווסתים.. עליות בבנקים ובגזיות
    דני 27/08/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי גם בחברה לישראל.בכל מקרה הבנקים עלו יפה בארהב. Bac למשל
    סגור
  • 20.
    אני מהמר בחודש הקרוב אנחנו עולים (ל"ת)
    איציק הבבון 27/08/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 19.
    שבוע הבא יהיה קשה. הפד הודיע על 2 העלאות ריבית
    הגנות חובה 27/08/2016 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפשריות עוד השנה בכפוף לנתונים שיתפרסמו שבוע הבא.
    סגור
  • אל תשכח שעליות ריבית בארהב יגררו עליות במניות הבנקים
    המעוף 28/08/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שעליית ריבית היא הכרחית ואף שוק המניות ציפה ורוצה בכך אבל אל תשכח שוק המניות האמריקאי מנופח בצורה שאין שני לה בעולם השוק הזה מתומכר פי 100 משווי האמיתי שלו אני לא רואה ירידות חדות בארהב כרגע אבל בעתיד יבואו הנפילות אין ספק
    סגור
  • 18.
    בקרוב בשורות מצויינות........... (ל"ת)
    רציו קדימה 27/08/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    מדיוי מנית החודשיים הקרובים
    אלי לב 27/08/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 68
    הפרייסינג בארה"ב מתקרב לפי שווי של 120מיליון דולר פה בארץ המניה שווה מיליון וחצי דולר הנפיקו מניות כסף בקופה יש עד ינואר
    סגור
  • יש מצב לאפסייד מטורף (ל"ת)
    חיים 27/08/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    מה שעשו הנגידים יום שישי . זה קזינו. הכל מכור.
    קזינו בורסה 27/08/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    6 36
    אז מספיק לנתח. מי שרוצה לשחק את המישחק מוזמן.
    סגור
  • רק למעלה (ל"ת)
    מיושה 27/08/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עשי לנו ילדה יפנית (ל"ת)
    למיושה 28/08/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    ביום חמישי ושמעתי ריכולים מהפקיד שמשהו רציני
    הייתי בבנק 27/08/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    10 17
    קורה בליויתן .לכן היו ביקושים ערים בחמישי, הלואי, מחכה לבשורות טובות
    סגור
  • גם אני שמעתי שהליויתן בלע את הפקיד.... (ל"ת)
    אבי 27/08/2016 22:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טעות - הפקיד בלע את הליויתן. ככה זה עובד. (ל"ת)
    יוסי 28/08/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    יום שני מפולת בארהב- פוטים-כמה שיותר (ל"ת)
    הגאון 27/08/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    7 25
    סגור
  • נגמרה החגיגה וההרצה-דולר וזהב (ל"ת)
    שש 27/08/2016 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מפולת? אהבתי ומתגעגע למילה הזאת (ל"ת)
    הזמר מפולת 27/08/2016 22:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה חי בסרט (ל"ת)
    יותר גאון ממך 27/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    לרוץ לקנות דירות להשקעה (ל"ת)
    תשואה של 10% מובטחת 27/08/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    3 25
    סגור
  • 12.
    ביום חמישי ושמעתי ריכולים מהפקיד שמשהו רציני
    הייתי בבנק 27/08/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    16 19
    קורה בליויתן .לכן היו ביקושים ערים בחמישי, הלואי, מחכה לבשורות טובות
    סגור
  • הפקיד שלך בבנק הוא פקיד מסיבה מסויימת
    ערן 27/08/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש סיבה שהוא שם ולא יועץ של תשובה... הוא יודע על בישולים שם בדיוק כמו שאנימיודע.
    סגור
  • 11.
    תשומת הלב יהיה לעדכון הריבית ביום שני מצד בנק ישראל
    עושים צחוק ? 27/08/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    5 39
    את רציניים. תשומת הלב? ממש הריבית תעלה ב10 אחוז. מהפך.
    סגור
  • 10.
    לכלכלן
    עם הארץ 27/08/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    21 1
    איפה היית בשעורי העברית בבית הספר? שחקת בבורסה עם דמי הכיס שקבלת מההורים?
    סגור
  • 9.
    דולר !!!!!!!!!!!!
    מתרחק !!!!!!!!!!! 27/08/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 29
    מה יהיה עם הדולר האם הוא יעלה או ירד ? לא ברור מה היה אתמול במסחר . בכול מקום הוא מראה שער אחר , אם יש משהוא שיודע שיעדכן בבקשה .
    סגור
  • דולר שקל
    משקיע דולר שקל 27/08/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    03.9125777.בוסף בטלפון
    סגור
  • דולר שקל.
    משקיע. 27/08/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    377.65 עדכני .תיפתח גוגל .תקיש אינוסטיק מטבעות מצטלבים .ותרטה באון ליין גם מדדים בארץ ובחול .
    סגור
  • דולר יעלה
    בועז 27/08/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 21
    דולר יחל את השבוע קצת מעל 3.77, מאחר ומדבריה של ילן משתמע שהריבית צפוייה לעלות כבר בספטמבר. הדולר התחזק משמעותית מול היורו בשישי בערב וזאת לאחר שבשעות אחר הצהרים האירו זינק לפתע עד לרמה של 1.135, אולם עד מהרה המגמה השתנתה והדולר סגר מול האירו ב-1.1195. למנחשי המעו"ף, הדולר פוקע ביום שלישי, סביר להניח שקול 3.75 יסחר בפתיחה סביב 220-240, האם שינוי מגמה? מוקדם לדעת, נמתין להחלטת הריבית ביום שני
    סגור
  • אהבתי את הקטילות שלכם...
    בועז 28/08/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלתם שער ומחירי אופציה אחד לאחד
    סגור
  • 8.
    מדד המעוף לא מעניין אף אחד
    שלומי 27/08/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    11 21
    זה מדד מת ולא צריך בכלל להתייחס אליו. אני משקיע במדד 75 תבדקו מה עשה מתחילת השנה.
    סגור
  • לשלומי
    שלמה 27/08/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    2 18
    בדוק מה יעשה מעכשיו ותיבהל. מדד המעוף לא מעניין אף אחד. באמת?
    סגור
  • כן ממש לא מעניין
    שלומי 27/08/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדד 75 עשה 14.77 מתחילת השנה. אני יודע שהרווחתי וזה מה שמעניין אותי. אם אתה מחזיק במדד המעוף ,תהנה ממנו.
    סגור
  • 7.
    סרגון
    העוקץ 27/08/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 15
    שער נמוך הזדמנות קניה לפני הפריצה הגדולה
    סגור
  • 6.
    חיבים לעלות רבית כול המשק בסיחרור גדול ה נגידה לו מרגיש
    אבי 27/08/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    2 18
    אי לו מרגישה מה קורה במשק אותה לו מענין רק את עצמה לכן היא משאירה את הרבית ללו שניו שיעלה עוד מחיר הדיור כול עוד היא משאירה את הרבית ללו שנוי אז מחיר הדיור עולה בהמשך תעלה רבית מחיר הדיור ירד
    סגור
  • אני לו מרגיש קבר תוב ביגלל שגיעות קתיב הכשות שלךה (ל"ת)
    שימי 28/08/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק אי לא מרגישה אי נמצאת בעי בלב ים (ל"ת)
    בבר 27/08/2016 20:23
    הגב לתגובה זו
    3 15
    סגור
  • ככה זה נשים של הדור הזה רק בעיות עושות. (ל"ת)
    גבר 27/08/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    57 7
    סגור
  • 5.
    מי שרוצה ליפול יכנס לבורסה כזות שנמצאת בסי (ל"ת)
    כלכלן 27/08/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • סי במול? (ל"ת)
    האם 27/08/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • סי היימן? (ל"ת)
    אולי 28/08/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • סי סניור? (ל"ת)
    אולי 28/08/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סיסי? (ל"ת)
    אולי 28/08/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    שהבנקים ישחקו אחד עים השני בבורסה (ל"ת)
    כלכלן 27/08/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 3.
    הציבור לו נכנס לאש שהבורסה בסי כול הזמנים (ל"ת)
    כלכלן 27/08/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    3 15
    סגור
  • 2.
    יש המון כסף בחוץ ולו נכנסים לבורסה זה אמר אן מה לקנות
    כלכלן 27/08/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    11 23
    היום הבורסה זה כמו שוק מתי שעגבניה יקרה מה קונים מלפפון שבורסה גבועה מה עושים קראים לזה גדרלכן כול הציבור בחוץ הבנקים תקועים בפנים שיוכלו את עצמם כי הציבור בחוץהבורסה צריכה לרדת שיהה חשק לשחק
    סגור
  • אתה כלכלן ? נראה לי שצריך לשלוח אותך לכיתה א (ל"ת)
    גאון 27/08/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    32 3
    סגור
  • הוא קלקלן (ל"ת)
    ערן 27/08/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    6 22
    סגור
  • נכון חחחחח (ל"ת)
    צודק 28/08/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נכון חחחחחח (ל"ת)
    צודק 27/08/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    4 19
    סגור
  • 1.
    שלא תגידו לא אמרתי פלוריסטם עד סוף שנה בשער 1000 (ל"ת)
    אורי 27/08/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    6 37
    סגור
  • לאורי
    פלורי 28/08/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד סוף השנה לא אהיה 1000 וגם לא 400. היום נתתי לך דוגמית על הכוונות שלי.
    סגור
  • לאורי היקר
    המסתפק במעט. 27/08/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    13 20
    אני לא חזיר ולא רוצה שער 1000. אבל, אני מוכן להעביר לך מניות פלוריסטם בסך 200.000 שקל ואף יותר שאני מחזיק שנים. אם אני רוצה ומוכן להסתמך על דבריך הרי בסוף השנה אתה תחזיר לי את המניות לא ב1000. אני מסתפק ב900. כדאי לך וכדאי לי. נכון? עיסקה בטוחה שטובה לשני הצדדים ואין הרבה כאלו. אז אני מוכן ושומר את הזכות להגיד שאמרת זאת אבל אני חוזר ומציע את הצעתי הכדאית. אלא אם כן עד מחר בתחילת המסחר אתה מוסיף כאן סעיף: "אני רוצה ומקווה ומתפלל ומתפתל שפלוריסתם תגיע ל1000. אולם, קחו בסיכון שעלולה גם מלהגיע ל200. אני ממש לא יכול להבטיח ולהתחייב לדברי הראשונים ובמחשבה שנייה זאת הייתה תקווה שאולי תתגשם ואולי לא". אז נצא לדרך רורי ברבורי? אבל אתה חמוד? אגב: כתוב לי כאן או בכל מקום שתבחר כמה מאות מילים על החברה ומצבה ותוצאותיה וצבר הזמנות והון עצמי והנהלה ודירקטוריון ותפקידים ורכישות ופעילות מדוייקת ועוד ועוד שאדע שאתה לא סתם שמרקצ'. שלום
    סגור
  • קשקשת המון. למה בכלל אתה מחזיק את פלוריסטים
    בלה בלה 27/08/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אם היא תרד ל 200 לא עדיף לך למכור כעת.? ממשלת ארה"ב תומכת במחקר של פלוריסטים לגבי חיסון נגד קרינה רדיואקטיבית. וזה אומר הרבה אבל לך עדיף למכור לפני שהיא תגיע ל 200
    סגור
  • אחלה עסקה (ל"ת)
    איציק הבבון 27/08/2016 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 23
    סגור
  • עלית עלי יא שובב
    לאחלה עסקה 28/08/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני באמת איציק הבבון ולא אחר ואל תיגנבו לי את השם קולולולולקוקו. אוי טעיתי שיט. אני בעצם יקוב הבבון. איציק הבבון שפנית אליו הוא איציק הצ'יטה או הגורילה לבחירתך.
    סגור
  • למיסטפק במועט
    אורי 27/08/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    5 50
    אתה נישמע לי לפי הכתיבה שלך קיבץ אחד גדול לשים 200 אלף שים בין 5 ל 10 ושב בשקט עד דצמבר תיבדוק אותי אגב עם תהיי סבלני עד דצמבר 17 אז כבר היי לך הרבה כסף על השקעה של כסף קטן 10 א בהצלחה אינשאלה
    סגור
  • מה אתה רוצה למיסטר סטפק ממיטב? (ל"ת)
    לאורי 28/08/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור