סגירה בת"א: המעו"ף איבד 1% בלחץ מניות הפארמה הדואליות - מיילן איבדה 4.4%

רמי לוי איבדה גובה ברקע פרסום הדו"חות. חלל תקשורת צנחה 3.1% מהחשש לאי קבלת אישור הגורמים הביטחוניים לעסקת המכירה
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע זה בבורסה בתל אביב נסגר בירידות שערים בצל הירידות במניות הפארמה הדואליות על רקע סאגת מחירי התרופות. מניית מיילן -1.87% מיילן 14,200 -1.87% מיילן בסיס:14,470 פתיחה:14,200 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה לאחר התבטאויות חריפות מצד הילרי קלינטון והבית הלבן - שהביאו את החברה לעדכן מטה את מחיר ה'אפיפן'. ארבעת מניות הפארמה הדואליות טבע, פריגו, מיילן ואופקו הלת' איבדו 3.3%, 1.1%, 5.5% ו-4% בהתאמה, ולחצו לאורך כל שעות המסחר על מדד המעו"ף שאיבד 0.96%. ברקע: יציבות בוול סטריט לקראת מפגש הפסגה של הנגידים מחר בג'קסון הול.
בסיכום שבועי: מדד המעו"ף איבד 1%. הירידה למעשה נרשמה רק היום לאחר שהמדד לא זז כל השבוע. מדד ת"א 75 סיים את השבוע בעליות של 2.39%. 
חלל תקשורת +4.72% חלל תקשורת 1,797 +4.72% חלל תקשורת בסיס:1,716 פתיחה:1,797 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה 3.1% במחזור כפול מהמוצע היומי בחודש האחרון, וזאת בצל אי הוודאות לגבי קבלת אישור הגורמים הביטחוניים לעסקת המכירה. (לכתבה המלאה)
רמי לוי -0.6% רמי לוי 18,300 -0.6% רמי לוי בסיס:18,410 פתיחה:18,300 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2.8% לאחר פרסום תוצאות הרבעון השני של השנה. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.34% מדד ת"א 35 1,466.36 +0.34% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,466.36 תמורה:47,362,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.23% מדד ת"א 90 1,067.98 +0.23% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:11,251,891 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.41% מדד ת"א בנק 1,824.08 +0.41% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,826.94 נמוך:1,823.13 תמורה:7,670,285 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל. 
האופציות החודשיות על מדד המעו"ף פקעו ברמה של 1,445.12 נקודות.
נציין כי הנפילה היום במעו"ף רק מגדילה את הפער העצום שנפתח מול מדד ת"א-75 ומדד היתר-50 מתחילת השנה - לכתבה המלאה.  
מיילן -1.87% מיילן 14,200 -1.87% מיילן בסיס:14,470 פתיחה:14,200 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  כאמור צנחה ברקע לההתבטאות של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בעניין מחיר תרופת ה'אפיפן', התבטאות ששלחה את סקטור התרופות באופן כללי למהלך נפילות אמש, אך המניות מתקנות כעת בוול סטריט.  טבע +3% טבע 6,530 +3% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,530 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בתנודתיות, מלבד סאגת מחירי התרופות, לאחר שמשרד הפטנטים בארה"ב הודיע אמש כי שני פטנטים של טבע על הקופקסון בגירסת ה-40 מ"ג אינם תקפים. זה המקום לציין כי המשקל של ארבעת המניות קרוב ל-30% ממדד המעו"ף. 
מניות במרכז
פז נפט +0.1% פז נפט 60,100 +0.1% פז נפט בסיס:60,040 פתיחה:60,100 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.6% אחרי שאיבדה אתמול 0.8% ברקע לאישור שקיבל בעל השליטה בחברה צדיק בינו למכירת מניות החברה בבורסה - (לכתבה המלאה)
עזריאלי קבוצה 0% עזריאלי קבוצה 18,120 0% עזריאלי קבוצה בסיס:18,120 פתיחה:18,120 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה הבוקר על עלייה של 7% ברבעון השני ב-FFO ל-232 מיליון שקל. ה-NOI עלה ב-5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-321 מיליון שקל. (לכתבה המלאה
קרדן אן.וי 0% קרדן אן.וי 81.6 0% קרדן אן.וי בסיס:81.6 פתיחה:81.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה הפסד של 7.6 מיליון אירו ברבעון השני, לעומת הפסד של 1.7 מיליון אירו ברבעון השני אשתקד.
גאון קבוצה 0% גאון קבוצה 487.7 0% גאון קבוצה בסיס:487.7 פתיחה:487.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.4% בהמשך לזינוק של 62% אתמול, וזאת בעקבות ההודעה על מימוש נכס בצריפין. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    קנו קסם שורט על המעון סוף שנה שער 200 (ל"ת)
    זבובאלחפי 25/08/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • היצחקת אותי
    עושה פקיעה כזאת 25/08/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אנו מכוונים ל145.
    סגור
  • 50.
    ליאור ייני עמנואל הרוסי
    א100 25/08/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    13 4
    ..למה למה למה עזבתיני? למה למה למה שכחתיני? ילד טיפש אל תתייאש דל ומצחיק המאורע..היא משתובבת אותך היא אוהבת..אליך תשוב במהרה.. למה למה למה עזבתיני.....
    סגור
  • 49.
    לפני כמה חודשים היא גם הצהירה משהו על התרופות
    ההצהרה של קלינטון 25/08/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ומאז מניות הביו מתרסקות. אין שום חדש בהצהרות שלה היא מתווספת ליחמוביץ עם המחאות שלה פרצופי נאחס
    סגור
  • 48.
    מדד המעוף חייב לעבור שינוי דחוף
    משקיע וותיק 25/08/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    7 1
    1.לא יתכן שמניות פארמה מקבלות משקל גבוה מידי במדד. עם כל הכבוד לשווי שוק צריך להקטין את המשקל של המניות הגדולות ולתת חשיפה גם לחברות קטנות יותר. ההחלטה להגדיל את המדד ל -35 מניות היא מבורכת ובעקבות כך גם ירד משקל של מניות הפארמה במדד. 2. אופציות שבועיות הן אסון , הן גורמות לסוחרי המעוף להחזיק את המדד בצורה סטטית ולעשות איזונים במניות , הם מרוויחים מהסטיות אבל המדד נשאר תקוע , ראשי הבורסה פישלו פה בגדול. 3. להפסיק רישומן של חברות זרות שאין להם זיקה לישראל , מה בדיוק מיילין עושה פה ? החברה נרשמה פה מכיוון שחשבה שתבלע את פריגו מה שלמעשה לא קרה אבל החברה עדיין נשארה פה ומשפיעה על המדד. בנוסף להפסיק רישומים של חברות כושלות ומפסידות , כדוגמאת מנקייד , אבליטי ועוד. חברה רוצה להירשם ? צריכה להציג רווחים עקביים לפחות ב -3 שנים אחרונות , במידה ומדובר בחברה חלום מפסידה , שתירשם אבל שלא תיכנס למדדים. הכניסו מניות זבל שירדו עשרות אחוזים ופגעו בתשואת המדדים. 4. לפטר את כל ראשי הבורסה הכושלים ולהביא אחרים , בעלי חזון ושמבינים דבר אחד או שניים בשוק ההון.
    סגור
  • מדד המעוף
    חני 25/08/2016 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה למשקיע ותיק אתה צודק במאה אחוז מה שאני רואה ומרגישה שראשי הבורסה משתפים פעןלה עם נוכלי המעוף ונותנים בנוסף לכל נוכלי הביומד שמריצים את מניות הביומד ואחר כך עוקצים את הפריירים כשהולכים לגייס כסף ומדללים את המניות המסקנה לא לסחור עם הגנבים עדיף להישאר בחוץ עד שיעשו שינוי בהתנהלות הבורסה והגיע הזמן שכל ראשי הבורסה יעופו בכדי שיהיה שינוי, העיקר שהם מקבלים משכורות שמנות
    סגור
  • 47.
    המניה צפויה לרדת לשער 20. (ל"ת)
    כי טוב 25/08/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • ? (ל"ת)
    ראית בכדור בדולח שלך 25/08/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    קינטון-טראמפ
    סוזי 25/08/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קלינטון דיברה על התרופות והמניות יורדות, האם טראמפ דיבר על אופקו שלא מפסיקה לרדת?...
    סגור
  • 45.
    רציו מחזור חריג
    יעקב 25/08/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מישהו יודע מה הסיבה למחזור הגבוה ברציו
    סגור
  • טען עוד
  • כנל אבנר .. מה קורה שם ? (ל"ת)
    מממ 25/08/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    נו מה קורה שם? (ל"ת)
    רציו מחסום 30 25/08/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    ירוק.....ירוק.....לא מתאים להם למטה (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    החלטתי לגלות לכם מאיפה גיליתי שהמפולת בארהב הגיעה כנסו
    טוב לכל החולמים 25/08/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הגרף השבועי בנה את אותו העיגול בסנופי וזה אותו העיגול שהמעוף בנה ב 1730 ביי מכאן תעשו מה בא לכם
    סגור
  • רק למעלה, יורד קצת כל ההעכברים יוצאים החוצה
    איתן 25/08/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שנים צועקים מפולת , והופ הלונגים מרווחים
    סגור
  • לאמנון שהוא איתן חברנו הנאמן מהצוות הבכיר
    ז'בו 25/08/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה גם החתול נכון. מי עוד כותב ההעכברים. אני גם חושב שנאסדייאק וגם snp יעלו. אבל באמת רציתי להגיד לך אתה אחלא בן אדם ואני מחבב אותך. גם באתי למגדל בסר איפו שאמרת שאתה מנהל ושמנהלים גדולים מנהלים למלירדרים הכסף והם בכלל לא האמינו לטיפים של פושטק כמוני שכדאי לברוח וגם שאלתי איפו אמנון /איתן/החתול ואמרו שהלך לגייס כסף ולקוחות. כפרה עליך חמוד יצאתה גבר גבר. אם תירצה שוארמה אצל שמש רק תגיד. יאאלא להתראות אני נוסע לטייל בפתח תקווה או קריית שמונה או אום אל פאחם או מדריד
    סגור
  • והופ הלונגים כבר מופסדים 30 אחוז מלמעלה יא ליצן תעשה חש
    שנים צועקים 25/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בון לאנראה שאתה יודע אבל בכל כמה זה 30 אחוז מלמעלה יא כבש
    סגור
  • רק למעלה כבש!!! בקרוב תחזור למחילה כמו כולם (ל"ת)
    איתן 25/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • ר5ק שכחתי להגיד לך שבלעדיך אין לנו חיים פו.
    אמנון אח שלי 25/08/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מז'בו שמחבב אותך ואת ההעכברים ודאואו ג'ינס ונסדדרינק וsnp
    סגור
  • איתן/החתול/אמנון שכחתי להגיד לך שאתה תותח ואני מחבב
    ז'בו 25/08/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 23
    אותך הרבה כפרה ואם תרצה ניפגש במגדלי בסר ונאכל אותה פיתה בלאפה למעטה בשוארמייה
    סגור
  • 41.
    היום
    חושב 25/08/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יסיים בירידה של 0.6 כי כל ירידה היא לצורך עלייה
    סגור
  • חשוב שנית קרטושקה. (ל"ת)
    ז'בו 25/08/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 40.
    נרא שמשהו מתבשל
    כיטוב 25/08/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני רוצה להיות שם שזה קורה :)
    סגור
  • מה מתבשל - המיץ של הזבל של המניה הזו. (ל"ת)
    אני יגיד לך 25/08/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אז תהיה שם מה איכפת לנו אם אתה שם או לא שם (ל"ת)
    לכי טוב 25/08/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    הסנופי חזק מאד, דאקסי עוצמתי, הקאקי הצרפתי גם שורד יפה (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לאידיאני
    אינדיאני מאריזונה 25/08/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שתי שאלות: 1. האם אתה באמת אדום עור ובמקרה משבט ארפאהאו בקנזס? 2.האם באת לשגע אותנו? מצד אחד מפולת ומצד שני חוזקה. 3. אמור לי אם אתה אוטנטי ואז אעבור לשפת סואוהו שכולנו מכירים ואספר לך מה יקרה בבורסה.
    סגור
  • 38.
    מי שמתעסק במעוף וכיווני שוק משול לדג באקווריום
    אינדיאני 25/08/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל דבר יכול לקרות לו
    סגור
  • 37.
    לא יכול להיות שקרעו פוטים 50 אחוז גבוה יומי במצב נוכחי (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    גז ובנקים מונשמים הנשמה מלאכותית (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    מחזיקים את הבנק והגז למעלה ואני מרחם על מה שיקרה לסקטור
    אינדיאני 25/08/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לסקטורים האלה החודש
    סגור
  • 34.
    הנפט....הנפט....הנפט......ירוק....ירוק...והשוק אחריו (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    היא האשמה שקרעו את הקולים (ל"ת)
    הילרי קלינטון 25/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עזוב אותה. היא נשמה טובה.
    או ש 25/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני לוקח אחריות.
    סגור
  • 32.
    חכו לפקיעה ספטמבר-עד אז כל מי שיקנה פוט יפסיד בתוך היום (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    אלף הגרפים הראו בברור מהצד ההפוך שלהם שהסנופי גמר סעיף
    איך ידעתי 25/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    2 חברות הפורקס כל חודש בתאריך ה 20 מנפיקות את אופציות החודש הבא למסחר והחודש מעניין לא הנפיקו את האופציות של ארהב דבר נוסף גולדמן זקס לא פראיירים אם הם אמרו שהם בשורט ענק הם דאגו לפני זה להיות מאורגנים טוב טוב לירידות דבר נוסף שימו לב לתעודת סל VVX המסחר העצבני שם נרגע כבר חודש ואולי חודש וחצי רגועעעעעע וזה לא אופייני לתעודה הזו דבר נוסף עד מתי רצו למצוח את החבל במניות עד שהנפט יהיה 25 דולר יביא תיקון וכולם ירוצו לקנות מניות חחחח עבדו עליכם דבר נוסף תמיד טענתי שבארץ יודעים יותר טוב מכל אחד ושימו לב לתאריכים בדיוק שנה לשיא בישראל בדיוק השיא היה בסנופי חשבון אחד ועוד אחד שווה 2 משמע הסנופי השלים את השנה שבה רצו למכור מניות בעולם ועכשיו לכבוד יום ההולדת שנה לנפילות בבורסות העולם לכבוד התיקון האלים והמשכנע שהעליות חזרו מתחילה המפולת בארהב תבדקו אותי
    סגור
  • שיתגברו לקראת הבחירות בארה"ב (ל"ת)
    יהיו ירידות 25/08/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • הירידות האמיתיות תהיינה יום לפני
    או ש 25/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הבחירות לג'אסר א זרקא. בדוק אותי. זה לפני נובמבר בארה"ב. זה אומר קרוב. הירווחנו מספיק. נפסיק להיות חזירים. למרות שאני חושש מאד מהשועלים שטוענים רק למעלה. אולי יודעים דברים חסויים שאנו לא יודעים. אולי הם וכל גברות כהן ולוי מחדרה וראשון לציון יתאחדו ויפזרו טריליוני דולרים ביקושים בבת אחת בכל הבורסות? השועלים של רק למעלה מבינים עניין. ת'שמע לי.
    סגור
  • ליהיו ירידות.
    או ש 25/08/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרגע בחור. אתה קצת לחוץ ואפילו היסטרי. ואני אומר לך שלא יירד יותר מ90% גג. הבנת אותי? לא תזכה לראות 90.01% ירידות. בדוק אותי ואם צדקתי הזמן אותי לפיצה. ואם יירד חלילה 90.02 או יותא .אני אזמין אותך לתכלת.
    סגור
  • 30.
    שימו לב להודעה במאיה לגבי חברת מר
    זקן בבורסה 25/08/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא המלצה
    סגור
  • מה זה אומר טוב? מחזיקה במניה (ל"ת)
    לזקן 25/08/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    אומרים שתמריא עד 400 אג אולי יותר וזה עד הזכויות
    הכשרה אלפא 25/08/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש שם בעל עניין שמוכן לשלם מעל 400 אג למניה
    סגור
  • תביא הוכחות למה שאתה אומר
    תפסיק לדבר שטיות 25/08/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותפסיק עם הססמאות.
    סגור
  • 28.
    רואים את המפולת מתקרבת בסערה.....ראו אוזהרתם (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוזהרנו אוזהרנו. טוב תודה בלי לחץ. (ל"ת)
    שיקו 25/08/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חודש ספטמבר השוק יורד מ 1300 (ל"ת)
    תתכונן טוב טוב 25/08/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 300
    או ש 25/08/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התכוונת?
    סגור
  • 27.
    הלונגים מחזיקים בשיניים את השוק לא יכזיק מים (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח לא יכזיק (ל"ת)
    שיקו 25/08/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    דקס 5700 קאק הצרפתי 2100 סנופי 1200 מעוף 600 תקופת האבן
    להלן מדדי מפולת 25/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חחחחחח אמרתי לכם צפיתי הכללללל כולל מדד מפולת ארהב ובמעוף אני לא כל כך בטוח ש 600 זה הסוף יש אפשרות גם ל 300
    סגור
  • תרגיע מאמי
    או ש 25/08/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יהיה כל כך נורא. אתה לחוץ כמו טמפון. קח אוויר ושתה מיים. ואני אומר לך שסנופי לא יגיע ל1200 בדיוק. הוא ידלג עליו ויגיע ל 666.66. אז הסר דאגה מליבך ואל תלחיץ אותנו.
    סגור
  • ל26
    שיקו 25/08/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אמר לך להגיד זאת? קראת אנשים מפה נכון?
    סגור
  • ולא נעליים פשוט מניות צריכות להיסחר בהיגיון ואתם עם זה
    לא קראתי 25/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבדתם את הראש לגמרי מרוב עליות שכחתם מה מחיר המניות זה טבעי שזה קורה אבל דואגים להזכיר לכם לא אלא השחקנים בשוק אלה שגרמו לכם לשכוח מהו שווי אותם אלה שנתנו לכם 700 אחוז ב 8 שנים חחח יזכירו לכם מה גם לרדת לא רק לעלות
    סגור
  • 25.
    אחזקה מלאכותיית של השוק-בדרך ל1370 (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 370
    שיקו 25/08/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    370
    סגור
  • מתחת וזה יהיה מהיר תוך שבוע גג שבוע וחצי (ל"ת)
    תתכונן טוב טוב 25/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אנחנו לקראת מפולת-ארביטראז 1.1 למטה, ופה שוחטים פוטים (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    עדיף לכם לא לראות מה שיקרה פה בראשון 3 למטה (ל"ת)
    יום ראשון 25/08/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מטה פיקוד העורף אח שלי? (ל"ת)
    ל23 25/08/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא לראות. לשמוע מותר? (ל"ת)
    שבע 25/08/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    למרות שחייב להיות רק למעלה
    רמי 25/08/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב שהיום ירד טטיפה.
    סגור
  • 21.
    הגרף של ארהב עמד למעלה מחודש בנה עליון 2192 וכולם חיכו
    אמרתי לכם 25/08/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ל 2200 והשחקנים לא פראיירים נתנו את ההרגשה שיהיה 2200 אבל נחשו מה לא יהיה 2200 חלמתם אמרתי לכם במדד 18600 בדאו הגרף שם ביצע מהלך מוזר לאללה מוזר תוסיפו לזה את ההודעה מגולדמן זקס שהם בשורט ענק על השוק האמריקאי באותו היום של ה 2191 בסנופי תקבלו תוצאה המפולת החלה
    סגור
  • 20.
    אל תפחדו ואל תיתפתו
    אחד 25/08/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 5
    רק למעלה זה ברור
    סגור
  • למה לא להתפתות?
    שניים יותר טוב מ1 25/08/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעשות שורטים או לונגים? אז ת'שמע סיפור אחי. קסם שורט מעוף פי 3 שהפך ל 2 עמד בזמנו על ידי קומבינות שקסם הביאו על 3500 למיטב זכרוני. היום עומד על 77 בערך. אז שאלתי סחורה שורט שלהם ודפקתי ב3500 שורט על השורט. נשמע מוזר נכון? אבל אפשר בבורסה לקמבן דברים חוקיים בחלי סוף ובלי להסתבך עם פוט וקול וזברבירים. אוקצור שורט על השורט ב3500 רץ למטה והחזרתי הסחורה בסביבות 100. מה אתה אומר אח שחי? רוצה עוד סיפורי קומבינות. רק תבקש.
    סגור
  • ברור רק למעלה חחחח ליצן מי יעלה השוק האמריקאי מתומכר פי
    תתכונן טוב טוב 25/08/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    1000 מהשווי יא דבעה שחי על סיסמאות ריבית הבנו ריבית 0 יאללה תתקדם ביפן ריבית 0 20 שנה ועכשיו היא שלילית אז מה יא חסר ידע בבורסה
    סגור
  • 19.
    ביזפורטל והאנליסט הדגול שלה גורביץ אנחנו אומרים לנו
    נראה את 25/08/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    1500 במעוף פיבונאצי נרות שבת פרבולות בולינגר רצועות וכו נו נראה אותם ובמיוחד נראה אותם על גרמניה התחילה את הגל הרביעי עלק
    סגור
  • קיבל חברנו התראות בזמן אמת על 25 וס.פ.
    שניים יותר טוב מ1 25/08/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל עקשן הבחור.
    סגור
  • איפה בדיוק נראה אותם? ההופעה חינם? (ל"ת)
    ז'בו 25/08/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    מה שער הפקיעה? (ל"ת)
    אורן 25/08/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • פקיעה אכזרית ביותר (ל"ת)
    1445.12 25/08/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פקיעה כזאת שיפסיד את התחתונים (ל"ת)
    הלואי שמי שעשה 25/08/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יצאת צדיק אבל טמבל
    עושה פקיעה כזאת 25/08/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי ואני הולך בלי תחתונים משתי סיבות: לא לקבל גרבצת במסעות. וגם בכדי לאוורר את הביצים. לא מגיע להן?
    סגור
  • 17.
    תציג בכנס השנתי של רודמו
    סלקט ביו 25/08/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקט תציג בכנס השנתי של רודמו (החתם של ההפקה) בכנס היו כ2000משקעים מוסדים קרנות וכו בנוסף החברה תקיים פגישות עם משקיעים פוטנציאלים שמתענינים בטכנולגיה של החברה
    סגור
  • 16.
    מישהו יודע?-כמה שווה פוט 1450?..תודה.בפקיעה (ל"ת)
    alon 25/08/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כל נקודה בפקיעה שווה 100 ש"ח (ל"ת)
    צהוב עולה 25/08/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פוט 1450 (ל"ת)
    488 שקל 25/08/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפקיעה 1445.12 לכן שווה 444.82 שקלים כל אופציה (ל"ת)
    יודע 25/08/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יודע תשתמש במחשבון (ל"ת)
    488 שקל 25/08/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מה היתה הפקיעה (ל"ת)
    רותם 25/08/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1445.12 בהצלחה (ל"ת)
    צהוב עולה 25/08/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קניתי אתמול 25 פוטים שבועיים של 1460 ב1000 שח
    אפרים 25/08/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האם הרווחתי בפקיעה הבוקר?
    סגור
  • הרווחת
    צהוב עולה 25/08/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל נקודה בפקיעה שווה 100 שקל הקיעה הייתה 1445.12 לפי הפרטים שלך הרווחת 37200 שקל !! בהצלחה
    סגור
  • היו פוטים שבועיים ? מוזר (ל"ת)
    אתמול 25/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא התבלבל מדובר על חודשיים
    אסף 26/08/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני קניתי 24 יחידות פוט 1470 אתמול ויצאתי מורווח יפה, סתם מזל של קשישים בתחום
    סגור
  • 13.
    bizportal תתביישו לכם
    Dodo 25/08/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם כבר מדברים על דואליות ועל פארמה אז בהחלט יש מקום לסקר את כן פייט לחיוב אתמול זינקה קרוב ל- 6% שלשום עליה של 11% ....אל תהיו נחמדים כל כך?!
    סגור
  • 12.
    2191 התחילה המפולת בארהב מאז שגולדמן הודיעו השוק חוטף
    כמו שאמרתי 25/08/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלנו זה ברור הולכים בשלב ראשון ל 1216
    סגור
  • 11.
    ממשיכים צפונה עם מניית מר
    זקן בבורסה 25/08/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מחזיק בנייר -אין לראות באמור המלצה משום סוג
    סגור
  • 10.
    זה הזמן להשקיע בכיטוב במחיר הנוכחי לתשומת לבכם (ל"ת)
    כיטוב 25/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • כיטוב שלך בקרוב נמחקת (ל"ת)
    תתכונן טוב טוב 25/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • למהר המניה יכולה להגיע גם לשער 25. (ל"ת)
    אין מה 25/08/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בוקר טוב אליהו המניה על הפנים על מה אתה ממליץ על זבל (ל"ת)
    מממ 25/08/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    כוננות ספיגה
    בני 25/08/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא להתרגש מהכותרות של ביספורטל הם תמיד מגזימים בסופו של יום עם התערבות השחקנים ימתנו מאדד את הירידות ואולי המדד יסיים ביציבות יום מקסים
    סגור
  • מה השעה כרגע בדיוק שעון ישראל?
    למבינים בלבד 25/08/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רגע חכו. עכשיו. אויש. המתינו. עכשיו בדיוק מרבי בבקשה.
    סגור
  • 8.
    ביז !!!!!!!!!!
    מתרחק !!!!!!!!!! 25/08/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו מנהל החשבונות שרצה להתקבל לעבודה ,כשה שאל אותו הבוס , כמה זה אחד ועוד אחד , ענה לו , לקחת או לתת ?
    סגור
  • 7.
    הפכה לדריכות (ל"ת)
    יציבות 25/08/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בשוק כמו הדקס או פריס השוק היה נופל הים 2 אחוז (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    בואו נראה מה השחקנים ימצאו להטיס היום (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לך אתמול תיצמד לפוטים החגיגה בדרך (ל"ת)
    כמו שאמרתי 25/08/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    כבר חודשים שהשוק המסולף והמווסת בארץ לא יורד מעל 0.3 (ל"ת)
    אינדיאני 25/08/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    שהחברה מליויתן והממשלה במיוחד שטייניץ עושים הכל
    בדבר אחד אני מאמין 25/08/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לקדם את ליויתן. ולפתח אותו כמה שיותר מהר.מחכים לבשורות טובות
    סגור
  • 3
    דב 25/08/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוויתן זו חובה לאומית, שהוחמצה. אחד הגורמים לה הוא שטייניץ יחד ששינסקי הקומוניסט שלו. היום הוא עושה מאמץ לקדם, אך זה כמו לרצוח, ואחר-כך לבצע הנשמה. ההפסדים של אזרחי ישראל הם במאות מיליאדים. לכן, אל תשבח את השטייניץ הזה. התפלל כמוני כי ששינסקי ייעלם, והמערכת הכלכלית-פוליטית תחזור לשפיות.
    סגור
  • איתך שהפסדנו הרבה כסף,אבל שטייניץ עושה עושה בעיניין
    יקירי מסכים 25/08/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומגיע לו קרדית. בכל מקרה מקוה שיהיו בשורות טובות מהר
    סגור
  • 2.
    כוננות ספיגה? ממש לא
    בוגלולו 25/08/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    השחקנים יטיסו פועלים, לאומי, בזק וכל המניות מחוץ לארביטראז' אה שכחתי אופקו החבוטה, במסחר המאוחר עולה 1.8%. יום טוב לכולם.
    סגור
  • 1.
    פער ארביטרז'
    אורלי 25/08/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכתבה מדובר בפער הארביטרז' 1.5% אך באתר שלכם הוא רק 1.2%. למי להאמין?
    סגור
  • רק למי שיודע להבחין בין ארבעת המניות לארבע המניות (ל"ת)
    אבשלום חום 25/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור