15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.15% אחרי קפיצה בסיום, חלל תקשורת זינקה ב-4%

אלרוב נדל"ן זינקה ב-9% במחזור גבוה. מזור רובוטיקה קפצה 3.6%, קרסו זינקה, אפריקה טסה 8%
 |  157
באחוזת בית
Share
יום המסחר הראשון לשבוע זה נסגר בעליות במחזור מסחר נמוך של 380 מיליון שקל. זאת לאחר שביום שישי האחרון סגר ה-S&P 500 בירידה מינורית של 0.15% ובסיכום היומיים שמאז הסגירה בת"א רשם המדד האמריקני עלייה של 0.08% בלבד. עונת הדו"חות בת"א לקראת סיום והשבוע בין היתר ידווחו גם גזית גלוב (יום ג'), פז נפט (יום ד') וקבוצת עזריאלי (יום ה'). באופן כללי השבועיים האחרונים של אוגוסט נוטים להיות דלילים במחזורים בבורסה בת"א, שכן פעילים רבים נמצאים בחופשות בחו"ל או סתם בבית עם הילדים.


מדד המעו"ף טיפס ב-0.15% בהובלת פריגו שזינקה ב-3.2%. מנגד, טבע, פועלים ולאומי הכבידו עם ירידה של 1.3%, 0.9% ו-0.84% בהתאמה.

מניית חלל תקשורת ריכזה עניין וקפצה 4% לאחר פרסום מועד שיגור לוויין עמוס 6. (לכתבה המלאה)מדד ת"א 25
מדד ת"א 75
מדד ת"א בנקיםמחזור המסחר הסתכם ב-380 מיליון שקל בלבד.

ברקע לחופשת הקיץ, תעשיית קרנות הנאמנות רשמה בשבוע החולף ירידה בקצב הגיוסים ל-180 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)

בסיכום השבוע שחלף רשם מדד ת"א 25 עלייה מזערית של 0.07% כאשר מתחילת השנה המדד איבד 3.95%. מדד ה-S&P 500 נותר ללא שינוי בסיכום השבוע החולף כאשר מתחילת השנה רשם המדד עלייה של 6.85%. הדאקס הגרמני איבד השבוע 1.7% ומתחילת השנה השיל 1.85% (אחרי שפתח את השנה בנפילות של 20%). נציין כי המדד המרכזי באיטליה צלל ביום שישי ב-2.2% והוא כרגע במינוס 23% מתחילת השנה, המדד הגרוע בעולם. ביום שישי היו אלו כרגיל מניות הבנקים באיטליה שמשכו את המדד מטה. מניית ענקית הבנקאות האיטלקית צלל 6.3% ושאר מניות הבנקים ירדו בשיעורים דומים.

מניות במרכז
קרסו מוטורוס פרסמה הבוקר דו"חות לרבעון השני והציגה גידול של 18.5% בהכנסות ל-990 מיליון שקלים וקפיצה של 57% ברווח ל-61 מיליון שקלים. מניית החברה זינקה 5.7% בתגובה לדו"חות לשיא כל הזמנים במחזור של 627 אלף שקלים - פי 4 מהמחזור היומי הממוצע בחודש האחרון. נציין כי המניה נסחרת מחוץ למדדים בשל שיעור נמוך של החזקות ציבור. (לכתבה המלאה)

מלם תים פרסמה הבוקר דו"חות והציגה זינוק של 232% ברווח ל-31.1 מיליון שקלים. הכנסות החברה רשמו גידול של 11.3% ל-477 מיליון שקלים. המניה הגיבה בזינוק של 7.6% במחזור של 264 אלף שקל - הנמוך בחצי מהמחזור היומי הממוצע בחודש האחרון.

פרידנזון שעוסקת בתחום שירותי האחסנה וגם מפעילת מפעילת התל-אופן בת"א פרסמה דו"חות לרבעון השני והציגה ירידה של 15% בשורת הרווח ל-1.95 מיליון שקלים למרות גידול של 20% בהכנסות ל-42.1 מיליון שקלים.

אלרוב נדלן פרסמה היום דו"חות חלשים בהם הציגה ירידה של 7.1% בהכנסות ל-113 מיליון שקלים וירידה של 85% ברווח של ל-5.5 מיליון שקלים. מניית החברה דווקא זינקה ב-9.09% במחזור גדול של 6.8 מיליון שקלים ברקע לדיווח החברה הבוקר כי היא בוחנת מיזוג של פעילות החברה בשוויץ והנפקת הפעילות בבורסה בשוויץ. (לכתבה המלאה)

מזור רובוטיקה זינקה היום ב-3.6% במחזור הרביעי בגודלו בשוק לאחר שבשבוע שעבר עברה מימוש ואיבדה 5.4% מערכה.

אפריקה זינקה ב-8% היום, זאת לאחר שבשבוע שעבר צללה המניה ב-8.3% ושבוע קודם זינקה ב-30%. העליות האחרונות במניה היו קשורות להסכם שנחתם לפיו בעל השליטה, לב לבייב, ירכוש את השליטה באפי פתוח בפרמיה גדולה על מחיר השוק.

חלל תקשורת עלתה 4% לאחר שהחברה דיווחה כי מועד שיגור הלוויין 'עמוס 6' צפוי בשבוע הראשון של ספטמבר. (לכתבה המלאה)

מיטב דש עלתה 2.8% בהמשך לזינוק בשבוע שעבר עם הדיווח כי בית ההשקעות עשוי להימכר לקרן ההשקעות הזרה XOI.

בית שמש זינקה ב-6.09% במחזור של 1 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 295 אלף שקל בחודש האחרון. זאת, מבלי שהחברה פרסמה הודעה כלשהי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

157 תגובות ב-73 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
73 רק למעלה 21/08/2016 23:43 כל יום מנפחים את המחירים בבורסה ובנדלן.
ריבית 0 הלוואות בחינם, אז מנפחים ומרוויחים .תנסו זה קל
72 כיטוב פארמה 21/08/2016 18:29 הזהרו מהשחלות
הנוכלים כבר מופסדים הרבה כסף במנית הזבל הזו ותקועים עמוק בבוץ , הם מחפשים אתכם כחילוץ אז תזהרו לא ליפול בבור החרא הזה.
כיטוב 21/08/2016 19:53 איזה נוכלים אתה הנוכל מס 1 ולא אתה ושכמותך יעזרו במאום (ל"ת)
71 רן 21/08/2016 17:17 למה לא מציינים את אלביט הדמיה? כמו עוף החול היא עולה
כנראה שהחברה מיורק יודעים מה הם עושים. המנייה קפצה היום כמעט ב-10% וזינקה עשרות אחוזים בחודש האחרון.
שרון חסיד 21/08/2016 19:27 סוף סוף עולה
פלאזה ממש מלא נכסים במחירים פצצה במחיר שלה עלהאלביט מדי קל עלתה חזק בחודשים האחרוניםתכנית רכישת אגח צעדים שגורמים לעלייה וימשיכו לגרום לעלייהבנוסף ליור תותח על רון הדסי
70 רק למעלה 21/08/2016 16:35 כרגיל סגר למעלה (ל"ת)
מחר 21/08/2016 18:58 נקבל בראש (ל"ת)
69 ראיתם את הסגירה 21/08/2016 16:25 זה האיתות של בוזי על היצטרפות תמורת מס מופחת בורסה (ל"ת)
68 1470 21/08/2016 16:19 בבוקר אמרתי שלא נעבור אותו (ל"ת)
דאגתי שנעבור 21/08/2016 18:56 ומחר נחזור (ל"ת)
67 ביום ג 21/08/2016 16:07 בשעה 17.30 ביבי יכריז. על הימצאות בוזי (ל"ת)
66 המס אכן ירד 21/08/2016 15:36 מגעים אחרונים בן בוזי לביבי גם כחלון מתקפל (ל"ת)
65 חפרנים 21/08/2016 15:23 תזרקו כבר את המקושים (ל"ת)
64 כיטוב פארמה 21/08/2016 15:14 חרא של חברה
שמרו על כספכם מפני נוכלים שרוצים להשחיל אתכם. הם תקועים עמוק בבוץ ומחפשים חילוץ , אל תתנדבו לחלץ אותם.
אחד שאכל אותה 21/08/2016 18:31 אני כבר אכלתי אותה
אני זה שקניתי בשער 188 וכמו טמבל הקשבתי להמלצות פה, עכשיו אני לא יודע מה לעשות כי היא לא תחזור לעולם למחיר הזה , נבלות מי שהמליץ
לכותב 21/08/2016 15:49 ניסיונות המניפולציה שלך לא משפעים
שב בשקט.שית ת הפרדעחות שלך. יש הרבה משקיעים חזקים שמאמינים בה. עובדה רק אחרונה היא גייסה 12 מיליון דולר בעקר מקרנות ביומד אמריקאיות.המידע פורסם גם פה גם בגלובס
כיטוב 21/08/2016 19:51 לא יעזור לך אתה לא יכול ויוכל להפסיק אותי יא מנעורן בן (ל"ת)
למערכת 21/08/2016 15:23 לביזפורטל חסמו את הנדניק הזה
שמשמיץ ללא הרף. שיגע כבר עם מילות ההבל שלו
חות מהשם 21/08/2016 15:21 כי טוב אן. שום דבר טוב (ל"ת)
63 באחוזת. בית 21/08/2016 15:13 הכותבים ביקשו עוד עטים (ל"ת)
62 מחדר חקירות להב 332 21/08/2016 15:10 כחלון עמוס השורטים על המעוף במיוחד מניות הפארמה (ל"ת)
כן וגם 21/08/2016 15:19 ביבי על מניות הבימט (ל"ת)
61 כן 21/08/2016 15:04 זה מחזור של עינבל אור לבד (ל"ת)
ענבל 21/08/2016 18:55 כרגע בלי מחזור לבד ועם חברות גם בלי (ל"ת)
60 מחזורים עלובים 21/08/2016 15:02 אפילו בפיצוציות המחזור יותר גדול זבל בורסה כחלון (ל"ת)
59 מדיגוס 21/08/2016 15:01 האם צפוי גיוס קרוב?
אשמח לשמוע דעה ממבינים
כנראה שכן 21/08/2016 15:07 גיוס למילואים תמיד הקייץ יש מלחמות (ל"ת)
אני אלחם 21/08/2016 18:54 ומה איתך?
מה תעשה בשביל מדינה? ואם מלחמה איך תנהל את התיק כדי להפסיד כמו תמיד כמה שפחות
58 הודעה חסויה 21/08/2016 14:54 לאור המגעים עים בוזי האוצר מתכנן בקרוב למיסוי מופחת
המס על רווחי הון ירד ל20 אחוז זה התנאי של בוזי בכך יוכל לכסות על הנזק שגרם למפלגתו !!
57 סוחר יום 21/08/2016 14:45 סומוטו בורחת צפונה בעקבות מצגת לשוק ההון במאיה. (ל"ת)
לסוחר היום 21/08/2016 15:17 מנסה להכניס אנשים בשביל שתמכור?
שהמנייה עלתה בר 140% בשנה האחרונה.
סוחר יום 21/08/2016 16:09 למחזיק במניית ההפסדים כי טוב
מותר לי לעשות את זה פעם אחת להזכיר איזה מניה שעולה שגם אני בתוכה. אבל לא כל יום במשך שנה שלמה או יותר להזכיר מניה שרק יורדת וגורמת הפסדים לכולם.
56 המצב בטטה 21/08/2016 14:38 קטסטרופה של בורסה, גסיסות אחרונות (ל"ת)
נכון 21/08/2016 18:52 וגם נכון
המשך גסיסות שהתחילו לפני חמישה שנים וצוחקים ומשתיניםלנו בעיניים ואנו רק פותחים הווישרים של המשקפיים לנגב הגשם יענו.
הבורסה 21/08/2016 16:23 מקבלת ברוורס (ל"ת)
55 מזור 21/08/2016 14:22 כל הבורסה רק מזור . רק קונים ומוכרים מזור והשאר בתרדמה
בורסה חולה מאוד
54 שאלה 21/08/2016 14:19 היום המפולת?
לא. מחר.
שאלה נגדית 21/08/2016 18:51 למה מפולת לדעתך בכלל?
יכול להיות מימושון גג 25 אחוז ונחזור לעלות. רק למעלה מעניין עד היכן. קריסה אמיתית תגיע השאלה אם מחר או עוד שבועיים וחצי. אני בכל אופן מכין את כל החסכונות והקופות והפנסיות לקנות סחורה לטווח ארוך של נגיד 25 שנה אבל רק במחירים של 22 אחוז ממה שזה עכשיו. תיראו איך אני קולע אאצחק עחל כולם אולם אמשיך לעבוד קשה וגם אשתי נעבוד כמה שיותר שנים ונזקה לראות איך העשרים אחוז מהיום במשך 25 שנה תופחים לנו כמו עוגצ שמרים
53 סוחר יום 21/08/2016 14:12 כיטוב - להתרחק ומהר.
בגלל המשקיע הזה שנפל עם המניה הזו חזק. וכל יום הוא מציף את הפורום עם מידע לא רלוונטי על המניה בתקווה שעוד פריירים כמוהו ייכנסו למנייה ויפסידו את התחתונים. וכבר הרבה נפלו איתה בגללו בפורום הזה. אז תזהרו אמרתי לכם.
לסוחר היום 21/08/2016 14:59 עצם זה שאתה מגדיר את עצמך כסוחר יום מעיד על הכוונות
בלי הרצה ובלי שטויות. אין מה להתרחק כמו שאין מה להתקרב ובמיוחד אין מה לצאת בהצהרות גוועלד! הכול חשוף וידוע. אם אתה מאמין בעתיד של החברה, תשקיע! ואם לא זה גם בסדר. אבל לצעוק מעל הכיכר כאילו אתה מגן המסכנים זה פאתטי!
סוחר יום 21/08/2016 15:21 זו תגובה ישירה אלייך
שפשוט תפסיק לפרסם את המניה הזו בפורום הזה כמו שאתה עושה בחודשים האחרונים באופן יומיומי. שבוע שעבר כתב איזה טוקבקיסט שבעקבות המידע שאתה מספק בפורום על המניה הזו הוא ניגש וקנה את המניה בשער של 188 להזכירך השער שלה סביב ה-60 כבר חודשיים לפחות. ירידה של 70% בקירוב. תראה למה גרמת עם המידע שאתה נותן על המניה בכל יום. וכל זה נובע ממניע אישי שאתה מושקע במניה ומופסד עליה הרבה כסף ואתה מפרסם אותה במטרה למשוך קונים כדי ששער המניה יעלה אבל במעשים שלך אתה פוגע במשקיעים אחרים שאין להם כלכך נסיון. אני מציעה לך להפסיק לפרסם את המניה הזו ולשמור אותה לעצמך ומכל הלב אני מהחל לך בהצלחה.
ותיק 21/08/2016 14:45 תרחיב
כי למעשה לא אמרת כלום מלבד השמצות. כולם צריכים להזהר מאנשים כמוך שכביכול באים להגן אבל עוברים עבירה קשה לפי חוק ניירות ערך-הטעייה מכוונת, שדינה 5 שנות מאסר. אז להבא לפני קופץ, ומפציץ בססמאות חסרות כל תוכן ובסיס, תבסס את דבריך.
לותיק 21/08/2016 15:09 זו בסך הכול תגובת נגד למפמם הראשי שלמנית
הזבל הזו. ממעקב אחריה ב 3 חודשים האחרונים אני רואה את הביצועים הגרועים שלה והיא לא שונה מייתר מניות הביומד שעדיין לא התחילו לשווק ונמצאות רק בשלבי הפיתוח כזה או אחר. ומכיוון שכך המניות האלה בסיכון גבוה ולא ייתכן שבאופן ססטימתי ויומי אותו פלוני ישגע את הפורום על המניה הזו ויגרום למשקיעים חדשים ליפול איתה.
מתגובתך 21/08/2016 15:26 רואים שאין לך מושג.היא מזמן סיימה שלב 3
ומזמן אחרי הפיתוח.תעשה טובה לעצמך ותבדוק את העובדות לפני שאתה מגיב.
סוחר יום 21/08/2016 18:24 למריץ כיטוב- מדוע אתה לא מזדהה לפחות באיזה כינוי ?
אוקיי אז סיימה שלב 3. יש לה איזה הכנסות ? היא התחילה לשווק ? יש לה שורת רווח ? בנתיים רק ירידות. שהיא תתחיל לעלות באמת (שער 80 לפחות) אז יש עלמה לדבר. עד אז שקט ברשת בבקשה.
לסוחר 21/08/2016 14:40 ספר לנו איזה מידע יש לך
ולא התנדף, ותפסיק להציץ בחוסר מידע והטעייה.
לבעל המידע הכוזב 21/08/2016 15:00 לבעל מניית כיטוב שמופסד את התחתונים
תפסיק לבלבל לפורום עם המניה הזו, נמאסת! ואתה גם גורם נזקים למשקיעים חדשים עם תקוות השב שלך. אם אתה כלכך בטוח במניה הזו שהיא הולכת לפרוץ תשאיר אותה לעצמך ושיהיה לך לבריאות. אבל ברור כשמש שאתה כלכך סובל ממנה בהפסדים גדולים ואתה רוצה למשוך איתך עוד משקעים תמימים שייפלו בהסברים המדופלמים שלך על המניה ויסבלו ייחד איתך. "צרת רבים חצי נחמה" כך בטח אתה חושב לעצמך. בבקשה תחסוך את כל המידע הזה מטעם מאנשי הפורום.
המדע יגיע בקרוב 21/08/2016 14:56 תזהו מהשוטרים ומהשוטרים !! מס על הבורסה ירד בקרוב מאוד (ל"ת)
52 כיטוב חובה לקרוא 21/08/2016 13:34 BREAKTHROUGH COMBINATION DRUG
למי שבאמת רוצה להשקיע מומלץ לקרוא הודעות רישמיות ולעקב אחרי אנליסטים. בארץ לא מבינים הרבה במיוחד שאין ניסיון גם לאנליסטים בתחום כמו לחברות ביו אחרות דואליות כגון מדיגוס, מזור פלוריסטם ואחרות. החברה כבר עברה כברת דרך ארוכה והיא רגע לפני היציאה לשוק, ולא נדרשת לבדיקות כלשהן שיהוו תנאי לבקשת השיווק: Israel-based Kitov Pharmaceuticals is ready to launch its combination drug, KIT-302, shortly after it files for marketing approval with the U.S. Food and Drug Administration at the end of this year. Kitov had stellar results in its Phase III trial which showed that KIT-302 is a breakthrough that can safely help 27 million Americans who suffer from osteoarthritis pain. Pain from osteoarthritis tends to worsen over time and is the leading cause of disability in the U.S. http://thebioconnection.com/breakthrough-combination-drug-treats-osteoarthritis-pain-without-harmful-side-effects-nsaids/ אגב שווי השוק שלה אכן מגוחך והיא נסחרת בקרוב למזומן ביד ואין לה אפילו חוב, כמו לחברות אחרוות
יפה 21/08/2016 14:13 מעניין. מה שבטוח שמי שיכתיב את מחירה תהיה נ"י ולא ישראל
ונראה שההתעניינות רק גוברת.
כיטוב 21/08/2016 13:59 בקישור יש גם, כתבה מצולמת ששודרה בארה"ב!! (ל"ת)
כיטוב 21/08/2016 13:56 קישור לכתבה:
http://thebioconnection.com/breakthrough-combination-drug-treats-osteoarthritis-pain-without-harmful-side-effects-nsaids/
51 גידי 21/08/2016 13:00 שימו לב לסאפיינס
המגמה צפונה והפוטנציאל ענק.
50 יצחק 21/08/2016 12:36 עלית מזור
את הכותרת על עלית מזור יכלו לכתוב לפני פתיחת הבורסה שהרי מחירה של המניה נקבע לפי משקיעי נ"י . המשקיעים בארץ אין להם מושג מה המניה צריכה לעשות הם מחכים למחיר בנ"י ואז מתישרים לפיו.
49 אבי 21/08/2016 12:24 בשמים?
מחירי הדירות בשמיים.. תורידו את המסים(בבורסה)כדי להביא משקעים!
48 שורט סקוויז 21/08/2016 12:19 אם לא יהיה דחוף תסגרו את הבורסה (ל"ת)
קיוקושי 21/08/2016 14:30 מי האידיוט שיעשה שורט סקוויז.
הוא רק מחזק השורטים בטור הנדסי וגאומטרי. אין מכירה של שורטון קטן אחד רק הגדלה והגדלה ואז לתת המכה אחרי 20 אחוז למטה להביא עוד 15 אחוז למטה ואחרי זה עוד 18 אחוז למטהב ולקראת הסוף 48 אחוז למטה ואז התייצבות דישדוש למשך שנתיים ואז תיקון 20 אחוז למעלה ואז המכה הסופית 60 אחוז למטה ואז יסגרו הבורסה לחודשיים לראות מה אפשר לעשות.
איציק הבבון 21/08/2016 15:15 כמה טמבלים יש פה (ל"ת)
47 רונן 21/08/2016 12:18 הממשלה הרסה את כל השוק
ואתם מאשימים את שחקני המעוף , חבורת גלמים
46 נטייה לעליות? 21/08/2016 12:18 הצחקתם את השחקנים 175 מיליון מחזור יומי בינתיים (ל"ת)
45 אבי 21/08/2016 12:17 ביבי /כחלון.. להתעורר!
לפני שהבורסה תקרוס!!!!!!!! תורידו את המס!!
44 אבי 21/08/2016 12:13 תרדמת חורף!!
עכשיו קיץ! בורסה/מורסה.. להתעורר!!
43 לכל החולמים וההוזים 21/08/2016 11:57 הבורסה לא תעלה אל תשקיעו שקל כאן (ל"ת)
42 לא קונים 21/08/2016 11:49 במדד 1470 אז בטח לא נעלה (ל"ת)
41 יורם 21/08/2016 11:47 בורסה חרא (ל"ת)
יוסיי 21/08/2016 18:43 בורסה נפלאה
מרוויח בכפיות ומפסיד בכפות ומצקות. לא נורא אתגבר.
40 רונית 21/08/2016 11:23 אופקו
לפני דוחות אופקו קניתי בשער גבוה, כיום מופסדת המון. מישהו יודע או יכול ליעץ לי: להמתין או למכור בהפסד?
לדעתי 21/08/2016 14:58 תמשיכי לה יסתכל על האופק! האופק בדרך כלל. נאה קרוב
אבל הוא רחוק מדי
לכותבת? 21/08/2016 14:15 על כל מנייה את/אתה רושמת אותו דבר
אופקו, כיטוב, מגידוס רציו ואחרות. מה הקטע שלך?
רונית 21/08/2016 15:23 אני
יש לי אופקו ומדיוי! מעולם לא רשמתי מניות אחרות
אבי 21/08/2016 13:07 צריך סבלנות עם אופקו
החברה התחילה לאחרונה להרוויח, יש לה עתיד מזהיר.
סוחר יום 21/08/2016 12:35 אופקו
אם את משקיע לטווח קצר עדיף למכור כיוון שזו מניה עם נטיה לירידות יותר מעליות. אבל לטווח ארוך היא תחזור לשניה או שתיים למחיר שקנית אותה.
סטודנט 21/08/2016 12:25 אופקו
תסתכלי על תנועות בעלי עניין, בעל השליטה לא מפסיק לקנות במנות קטנות אני חושב שהוא מאוד מאמין בחברה לטווח הארוך ולכן אני קניתי בעקבותיו. בטווח הקצר יש המון פוזיציות שורט על המניה ולכן כנראה מישהו משחק שם למנוע שורט סקוויז. לא המלצה אבל אני מחזיק ומאמין שתהיה עלייה יפה בהמשך השנה
39 תעודות סל 21/08/2016 11:22 אין בכלל עסקאות (ל"ת)
38 סוחר יום 21/08/2016 11:21 מדיגוס 17% למעלה (ל"ת)
sad 21/08/2016 12:23 זהירות נדרשת
על מה עולה
37 לאה 21/08/2016 11:18 כיטוב
שבוע טוב, לדעתי האישית במניה הזו בדרך לעליות מטורפות . בזמן הקרוב החברה חייבת לצאת עם הודעה משמעותית לעתיד החברה באם זה כניסה ועיסקה גדולה עם חברה גדולה או משהו בכיוון הזה. חשוב לזכור כי התנודות במניות אלו בעייתי מאוד ולעיתים חוסר סבלנות גורם למשקיעים יומיים להפסיד כספים. להערכתי , המניה בשער מגוחך ובקרוב תפרוץ חזק למעלה.
ללאה 21/08/2016 11:55 ממתי כיטוב נכנסה למדד הביוטק?
נכון לרגע זה מקום 4 בעליות היום. אין ספק שמתחילה לעורר עניין ,עדיין קרובה לתחתית ולכן היא עוד יותר מעניינת לדעתי.
יודע 21/08/2016 11:42 הכל תלוי בהתוצאות הניסוי.או טיסה או צניחה (ל"ת)
סמך 21/08/2016 12:16 ליודע
תהיה בריא מר יודע אתה ממש אינצקלופדיה מהלכת תבדק את העובדות לפניי שאתה מטעה את הציבור
ל "יודע" 21/08/2016 12:04 שלב 3 הסתיים מזמן, בקשת שייוק בקרוב
לא תעשה שיעורי בית
אנני 21/08/2016 11:41 מזור כיטוב פלוריסטם, בעליות
בין המומלצות לדעתי.
ללאה 21/08/2016 11:32 עוקב אחריה גם. מתקרבת לממוצע 50,
פריצה עשויה להזניק אותה חזק לדעתי. עלתה יומיים רצופים בארה"ב גם בחמישי וגם בשישי.
sa 21/08/2016 12:08 זהירות נדרשת
מה הסיכון? באיזה תרחיש היא תרד עוד? אתם צובעים הכל בורוד , בינתיים המנייה רק יורדת חוץ מעצירות קטנות.
36 sus 21/08/2016 11:00 בורסה טנגו שוב ושוב לזה קוראים בורסה או מעדון בבורסה (ל"ת)
35 sus 21/08/2016 10:59 מי נכנס לבורסה בנקים עים בנקים הציבור רק מפסיד (ל"ת)
34 אוטוטו אדום 21/08/2016 10:56 תבדקו אותי בסוף היום (ל"ת)
עד חמישי 21/08/2016 12:02 נרד עוד (ל"ת)
ובכלל 21/08/2016 18:41 והרבה
והמון
צהריים כבר 21/08/2016 11:58 לא עשו אפילו פעם אחת עסקה ב 1470 (ל"ת)
33 jדוד 21/08/2016 10:19 לא יכול להיות שבנקים מפסדים כך עבדת הבורסה הציבור טוב (ל"ת)
32 אינדיאני 21/08/2016 10:18 מנפלאות המעוף-פוטים בכסף נשחטים על 0.04 40 אחוז (ל"ת)
31 jcrho 21/08/2016 10:18 חייבים ארון קבורה לבורסה צריך להספיד אותה (ל"ת)
30 אינדיאני 21/08/2016 10:18 פוט 1460 שהיה 2000 לפניי שבוע היום ב300 (ל"ת)
לאינדיאני 21/08/2016 11:21 גם הקולים לא עולים (ל"ת)
29 jcrho 21/08/2016 10:17 ארופה ירידות אמריקה ירידות ופו חזרים עים נטיה לעליות (ל"ת)
28 אינדיאני 21/08/2016 10:17 שוק כיוון אחד-עליות (ל"ת)
הצחקת את 21/08/2016 10:36 שחקני מעוף (ל"ת)
27 אינדיאני 21/08/2016 10:16 עוד יום של חיתוך פוטים ב35 % רחמנא לצלן (ל"ת)
26 jcrho 21/08/2016 10:16 הבורסה הבנקים תקעים אים הרבה סחורה בשוק בגלל זה הבו
הבורסה תדשדש עוד הרבה זמו למה כי הבנקים תקעים אים הרבה סחורה לכן הבורסה תדשדש עד שימכרו אבל הם יותר מדי חזרים בשביל למכור לכן הבורסה מדשדשת ארצות הברית נפלת ופו נטיה לעליות תבינו אך מתנהלת הבורסה
25 אם לא יציבות 21/08/2016 10:00 מה היו רושמים כל המומחים ? (ל"ת)
24 1470 21/08/2016 09:50 לא ייתנו לחצות אותו (ל"ת)
יעשו הכל 21/08/2016 10:01 כדי לא לעלות את השוק זה שקוף מידי (ל"ת)
23 הלורד השקעות 21/08/2016 09:50 אל על
מה עם מניית אל על מה צפוי לה
22 מעופניק 21/08/2016 09:50 היום הבורסה תישן על הבטן ללא תזוזה (ל"ת)
מעופניק 21/08/2016 10:02 למה רק היום ? כל יום זה ככה (ל"ת)
21 זקן חכם 21/08/2016 09:18 הנגידים בעולם עוברים לריבית שלילית ומושכים זמן
ככל שעובר הזמן מתפתחת מלחמת מטבעות כאשר יפן והאיחוד האירופי נמצאים במצוקה. הצמיחה האפסית דוחפת לרביבית שלילית. הנגיד היפני אף הודיע שלא יהסס להגדיל את שיעור הריבית השלילית במטרה להחליש את היין. במקביל הריביות הנמוכות הביאו את הבנקים באירופה בעיקר איטליה וגרמניה לרמות מינוף וסיכון. אם המגמה תמשיך אנשים ימשכו את הכספים מחשבונותיהם כדי לא לשלם רבית לבנקים. עלול להתפתח סיחרור שיפיל בנקים. לא במקרה מניות הבנקים ירדו חדות בסוף השבוע...יהיה מעניין בחודשים הקרובים ובטח מסוכן
זקן או לא זקן 21/08/2016 19:11 אתה חושב שאם אתה מכיר כמה מושגים או השפעות צולבות
אתה חכם ? תפסיק לבלבל המוח ולחשוב שאתה מבין כל כך מה שאני לא מבין - איך דביל כמוך וכמו א100 לא מתביישים להמשיך ולכתוב את דעותיכם למרות שלאורך תקופה ארוכה אתם טועים ובגדול . כדאי שתרד מהפודיום - אתה לא חכם ולא נעליים בינתיים מוכיח שאתה טיפש גמור
עומר 21/08/2016 09:45 לפחות אתה כבר אומר שהבורסות לא ירדו. התפכחתה
זה כולם יודעים, בנתיים רק למעלה
מרבה מזל ומזהיר בע"מ 21/08/2016 11:01 יא טמבל
שהזקן אומר בפרוש מסוכן הוא מתכוון לעליות חזקות לדעתך? הזקן באמת חכם אבל לדעתי מנסה לנסח בעדינות ואף מעריך מימוש ואף לדעתי לא ענק. ואני אומר לך כאן לא בא מימוש. כאו הולכים להרחיב אותנו בדבר שמעולם לא היה ויתכן שנדבר עוד מעט בגובה העיינים בשווי של 20 אחוז מהיום ראה הוזהרת אני נוקט בכל הצעדים לאחר שאכלתי מרור על 75 אחוז מהתיק המזל שלי ש 25 אחוז עשו כה טוב שבסך הכל אני מורווח ים. ועכשיו קצת חשבון למתחילים ומתחילות. אני ליכול להיות מורבח כל הזמן על כל מה שאני נוגע ועל 99 אחוז מהתיק. וגם לא על 50 אחוזין. לפעמים בו ניקח לדוגמא השקעה של 100.000 שקל שעל 80 אחוז אני מופסד 25 אחוש שזה המון זוטומרת מופסד 22500 אלף שקל על התיק.מצש שני נגיד אני מורווח במשך השנים על ה20 אחוז פי 3 זוטומרצ יש לי 60.000 אלף. ואז תעשו חשבון ש 60000 פחות 22500 שהיפסדתי נותן רווח 37500 שקחים. אז סך הכל הירווחתי 37.5 אחוז על 100.000שקל נגיד בשנתיים שזה מעולה .הבנת
עוקב 21/08/2016 10:41 מה זה התפכחתה אין מילות כאלה (ל"ת)
לעוקב 21/08/2016 19:32 שתתפכח תבין
מתי אתה כן מבין עם הירידות שלך?
20 STOLY 21/08/2016 09:14 ממליץ לשים עין על קמהדע, מישהו גדול אסף
שבוע שעבר נכנס קונה גדול, כנראה תצא הודעה. כמו כן ממליץ לעקוב אחרי אורמת טכנולוגיות ויוניטרוניקס
19 קילוצי 21/08/2016 08:16 הבורסה השבוע בשורות רעות מאוד. אמן (ל"ת)
יעקב 21/08/2016 09:45 עוד אידיוט שהפסיד את התחתונים (ל"ת)
ליעקב המסטול 21/08/2016 10:38 אתה בטוח או סתם מנחש? (ל"ת)
עדי 21/08/2016 09:00 קלוצי אלוהים ישרף אותף ב״ה (ל"ת)
השטן 21/08/2016 10:39 איזה דברים אמרתת טינופת
עכשיו עיצבנת אותי ואני אקרה לך את התחת ויתלוש העיגולים
18 רמי 21/08/2016 08:01 בחול המדדים שברו שיאים ופה הכל תקוע,כאילו בכוונה תוקעים
את השוק!
לרמי 21/08/2016 10:37 לא בכוונה
זה בטעות. נתקן זאת וננפיל שעוד תתחנן לעכשיו
אחד שיודע 21/08/2016 14:47 רמי צודק השוק יעלה ואתה תתפוצץ כל הפוטים יעלמו לך (ל"ת)
17 קוהי 21/08/2016 05:49 אמאתי לעם פרוטרום ואלוני חץ.נקודה (ל"ת)
16 משה 21/08/2016 00:31 דיסקונט השקעות - שער 3000 בהצלחה לכולם (ל"ת)
15 מוקי 20/08/2016 23:18 השבוע ירידות.
אחרי עליות של הנפט שבוע רצוף יהיה תיקון למטה ל40$ וכל המדדים ירדו איתו. וכל השיאים שכל המדדים שברו למעלה. צריך להגיע תיקון למטה. יכול להיות שבגלל הצפייה למפגש אופ״ק בסוף ספטמבר הנפט ימשיך למעלה.
אייל 21/08/2016 08:59 דפוק לך תיראה רופא. (ל"ת)
לאייל האידיוט 21/08/2016 10:25 ההוא הביע סך הכל את דעתו
שאולי לא מתאימה לך. ואני גם חושב כמוהו. אז למה אתה מאחל לו תרופות ומחלות ורופאים. מה עשה רע? תרגע עם הרוע שלך
14 מוקי 20/08/2016 23:13 השבוע ירידות חזקות.
אחרי שהנפט עלה שבוע שלם ברצף וכל המדדים בשיא כל הזמנים. הנפט הגולמי יעלה עוד קצת בתחילת השבוע ל50$ או 52$ וכשהנפט ירד שוב ל40$ כל הבורסות בהובלת הדקס ירדו. הדקס צמוד לנפט.
קוקי 21/08/2016 14:22 למוקי
שטויות להשבוע. גג יירד 45 אחוז. הפיגוזים יתחילו בהמשך.
13 קולים 20/08/2016 22:38 חושב אם לקנית
לדעתי מחר רק קולים לא יודע למה יש לי תחושה שיטיסו את השוק משום מקום לפני הפקיעה
12 אופציות מעוף 20/08/2016 21:32 מחר כותב גם את הקולים וגם את הפוטים. רווח צפוי
שוק ללא תנודה מחר
11 דוקטור 20/08/2016 21:07 שימו לב לביוליין (ל"ת)
דקורטור 21/08/2016 10:22 שמתי לב
יורדת כרגיל. אז מה אתה משווק לי אותה?
צדוק 21/08/2016 12:39 אם ככה אתה סוחר אולי עדיף שתפרוש.חבל על הכסף שלך...שים (ל"ת)
טוקבקיסטן 21/08/2016 00:17 מדוע
מדוע
צדוק 20/08/2016 23:29 מחממת מנועים...נכנסתי חזק שפל שלא היה ומפה רק למעלה (ל"ת)
סוחר יום 21/08/2016 13:55 אם אתה משקיע כך חבל על הכסף שלך
רק ב 3 לאוגוסט היא הייתה בשער 306. איך נכנסים למניה כזו מבלי שיש הודעה והיא עולה ועולה ??? עוד לא התחילה לשווק אין לה הכנסות ובשורת הרווח רק הפסדים.
10 אנונימי 20/08/2016 21:05 דוחות רמי לוי
למישהו יש מושג מתי מתפרסמים הדוחות של רמי לוי?
9 חיים 20/08/2016 20:53 שוק בדיכאון
שוק מת
גמד 21/08/2016 10:14 שוק מעולה.
אם תלמד לפעול בכל תנאי שוק וזה קל לעשות זאת. תצליח.
8 כיטוב פארמה 20/08/2016 20:45 נציין שגם כיטוב חוזרת עפ פער חיובי של 3.14% (ל"ת)
7 אסף 20/08/2016 20:43 כיטוב פארמה, מזור , רציו -שבוע טוב ובשורות טובות
שבוע של עליות בעזרת השם
לאסף 21/08/2016 11:04 גם פלוריסטם?
דעתך?
וותק 20/08/2016 23:07 מובילה מהגז, אחת שכבר מוכרת ואחת שסיימה שלב 3
כאשר רוב הסיכונים כבר מאחוריה. כמה לדעתך לשים בכל אחת באחוזים? תודה מראש.
חזי 20/08/2016 22:10 הרכב טוב
ללכת איתם לשנה הבאה גם לדעתי.
6 יעקב 20/08/2016 20:31 ואף מילה על לוויתן והסכם הפיוס...אתם אינטרסנטים גמדים (ל"ת)
גמד 21/08/2016 10:13 אף מילה
מילה אחת: לנוס. שתי מילים: לנוס מהר.
5 ליויתן מה? 20/08/2016 19:44 מישהו זוכר שנמצא בישראל גז ששווה
מאות מיליארדים?)נו מה קורה עם זה?ביזפורטל אולי תבדקו את העיניין.נשמח לשמוע עידכון.תודה
למרבה בירוקים 21/08/2016 10:12 מרוב שיעמום וכאב
אתה משחק בקקה ומנקד לעצמך. אני אחרי שאכלתי בכפות ענקיות בנפט קיבלתי החלטה לא עוד. הזמן הזה לא בל ולא ישנם התנאים. זה שאנו דוחפים בכח עידודים לאנוגע לאף אחד בקצה השחלה השמאלית.
ל-5 21/08/2016 08:08 יקח הרבה זמן.....
לא קשור לטורקיה בכלל...ישנם בעיות אחרות שמעכבות את יצוא הגז...
כמה הרבה? 21/08/2016 09:49 מה הסיבות? (ל"ת)
4 מחזור 100 שקל 20/08/2016 18:55 לסגור מחר את הבורסה. יזוזו 0.001 לאיזה כיוון
חבל על החשמל למחר. שיחזרו יום שני
3 דודו 20/08/2016 18:40 המעוף שייך לאופציונרים \ ספקולנטים שהם בעצם הבנקים
בישראל, שאר המדדים מתנהגים רגיל,
1.מזה אופציונרים? 21/08/2016 10:08 2. ממש לא שייך לבנקים אלא ליצורים מושחתים יותר
בהסכמה בשתיקה של הרשות.
2 הסוחר 20/08/2016 18:19 פלוריסטם בדרך למעלה (ל"ת)
משקיף 20/08/2016 22:33 יש מצב
מניה עם פוטנציאל אבל גל עם המפוטנציה חהההה
1 רציונל 20/08/2016 18:07 הסכם עם טורקיה יוביל כנראה ל 50
הנפט יביא ל 100
כנראה ואולי ועל בטוח 21/08/2016 10:06 ואפשרי והלוואי.
תחשבו לכם ותקוו בשקט בלב. שבענו ואכלנו מרורים ואכלנו עשרות רבות רבות של אחוזים . שה שאתם מעודדים וזורעים תיקוות שווא שרתם מייחלים אבל לא בהכרח זה יקרה. המשיכו לשכון שם אנו נוטשים בכרב וחסרון כיס וחוסר תקווה. גז ונפט ובלא בלא בלא לא יהיה ולא משנה מה יהיה. האזור רווי ולא בדיוק מחכים לנו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש