21:03 יציבות בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, נטפליקס מאבדת 1.8% >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פועלים מקפיץ את מחיר היעד לטאואר - "תמחור אטרקטיבי"

 |  24
אחרי הדו"חות
Share
האנליסט שי זיגלמן מפועלים ברוקראז' מעדכן היום את מחיר היעד של טאואר (+0.74%) טאואר 10,950 +0.74% 17:24 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,870 פתיחה:10,900 גבוה:10,990 נמוך:10,840 תמורה:14,958,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , וזאת שבועיים לאחר דו"חות טאואר שהציגו גידול של 29% בהכנסות.


בפועלים ברוקראז' כותבים היום כי התאמות במודל, הכוללות שיפור תחזית ההכנסות שלנו לשנים 2016-2017, הובילו להעלאת מחיר היעד מ-21 ל-23 דולר. המניה פתחה היום בוול סטריט (סימול: TSEM) במחיר של 15 דולר, כלומר מדובר באפסייד של כמעט 54%. ההמלצה נשארת על 'תשואת יתר'.

בפועלים מסבירים כי מחיר היעד החדש מבוסס על תחזית הרווח למניה המייצג, ע"פ גישתנו (רווח למניה, non-GAAP, בניכוי הוצאות הפחת) לשנת 2017 שעומד על 1.8. דולר ומכפיל 13. "אנו ממשיכים עם המלצת תשואת היתר לאור התרשמותנו מהמומנטום החיובי בעסקיה של החברה ותמחורה האטרקטיבי", כך נכתב בהמלצה. מניית טאואר בוול סטריט מתחילת השנה:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 רון 22/02/2017 01:26 דבידנד
אין צורך בדבינד לעולם אם משהו צריך כסף מוכר קצת וזהו למה מה עוזר הדבידנד האם מעלה את המנייה ולאחר מיכן מוריד בקיצור מדברים על מלכודת ? תכנס לפורום של ספונסר על טאואר ותבין אם יש פה הרצת מנייה כמו שפעם חשבתי או שיש פה מחיר שהוא נמוך מאוד . תגיד לי אני פראייר שקניתי ומחזיק ב30 אלף אופציות 9 לאחר ששילמתי מס רק השמוע 50 אלף שח
18 דיבדנד 06/10/2016 08:35 למה לא מחלקים דיבדנים
מוזר נכון
17 ההגון 25/08/2016 12:58 טאואר? הזהרו מלכודת!!!!!
היינו בסרט הזה של טאואר!!! ראו הוזהרתם!!כל פעם שיש המלצה על הניר ההזוי הזה..הוא נחתך הימים ספורים ב- כ20% ומדשדש שנה על ההפסד...ראו הוזהרתם מהתחמנים!!!!!!!
16 אחד 20/08/2016 21:06 מניה, אף פעם לא לטווח ארוך.
קודם כל שתגיע ל 18$ אחר כך שידברו על 21
15 דודו 20/08/2016 18:58 שאלה
אני מושקע כבר כמעט שנה בטאואר כמעט חצי מליון ש״ח והייתי מורווח ומופסד לסירוגין ותמיד חיכיתי ולא יצאתי בזמן כי חשבתי שאני ארוויח עוד בגלל ההמלצות של האנליסטים כרגע אני מורווח טוב ואני שואל אם סוף סוף היא תפרוץ לרמה של 17 או 18 ואז לצאת או לצאת כבר עכשיו ?
ההגון 25/08/2016 13:02 ברח כל עוד אתה יכול!!!!!
זה מלכודת!!
מושון 21/08/2016 08:18 אני הייתי באותו סיפור
עצתי לך צא עם שני שליש כאשר המניה תחזור ל5000 תכנס עם שליש תרד עוד קצת ל4600 תכנס עם השליש האחרון. זכור המניה הזאת לא מתנהגת בהתאם לביצוע החברה
14 דני 19/08/2016 20:42 המלצות
עכשיו ברור שאחרי המלצות של הפועלים ומר מלפפון חמוץ גורבי'ץ המניה תרד !!! לברוח
13 סוחר אבל גם יודע 19/08/2016 12:25 להשקיע שזה הזמן
טאואר יעד 32 דולר תוך שנה.מפגרים הנייר הזה בדרך לשיחרור מעלה.סבלנות לקנות ולחכות שנה לפחות ותקבלו כפול לפחות על הכסף ברגע שתפרוץ 16$ ותחזור לבדוק תמיכה ב 16 היא תעוף למעלה
12 שלום 19/08/2016 11:08 טאואר עוד יכולה לקפוץ לרמות הרבה יותר גבוהות
אני מושקע בטאואר שנים רבות, בהתחלה ידעתי הפסדים אדירים של קרוב ל90% אבל ידעתי לרכוש בשפל כדי לנצל הזדמנויות , היום אני מורווח על ההשקעה. טאואר ידעה 7 שנים קשות והיא עכשיו ב7 שנים הטובות שלה וזה בעזרת השם יילך וישתפר כי יש המון פוטנציאל שעדיין לא מומש , שכל דבר יכול לתת קפיצה פתאומית למניה של עשרות אחוזים דוגמאות: 1. הפרויקט בהודו שזכתה וכעת תקוע יכול להתעורר לחיים. 2. אחת מהחברות ענק שמייצרות בטאואר ומרוצות מאד מהטכנולוגיה המובילה שלה בתחום השבבים האנלוגיים ומודעות ליתרונות של טאואר בתחום ברמה עולמית, יכולה להגיע למסקנה ששווה לה להשקיע 2-3 מיליארד דולר ולרכוש חלק או את כל טאואר כדי להבטיח לעצמם בלעדיות על הפטנטים של טאואר בתחום השבבים האנלוגיים. בקיצור יש המון מקום לאפסייד במניה ובעזרת השם הוא ימומש בקרוב מאד .
11 המהמר 19/08/2016 00:05 ים מניות שמתעוררות...
אלקטרה נדלן..אפריקה..ביוליין..מדיגוס..אלביט ה..רציו..טאואר..קסם נפט..ארית תעשיות...לפידות חלץ..אלוט תקשורת..סרגון..קסם גז..
10 הכריש 18/08/2016 23:49 טאוואר מעל 320 אחוז פחות מ 3 שנים.. (ל"ת)
9 חיים 18/08/2016 23:19 בנק הפועלים מושקע במניה
כיצד זה שהבנק ממליץ פעם אחר פעם על מניה שהבנק מושקע בה
atuk19 19/08/2016 17:38 עובדה שבנק הפועלים ממעט למכור. לעומת לאומי
ראשית אסור שיהיה קשר בין מנהלי הנוסטרו לאנליסט שכותב המלצות. אבל למנהלי הנוסטרו מותר לקרוא מה הוא כותב. שנית - צודק. טאואר זו ההשקעה מאד גדולה של הנוסטרו של פועלים. בערך כמו צ'ק פוינט. עיקר ההשקעה נובע מהסדר חוב עם לאומי ופואלים. אז קיבלו שטרות ואופציות. לאומי מכר הכל. פואלים מוכר גם - אבל לאט לאט. פעם אחרונה נרשם שמכר בינואר ב15. אולי אחרי הדוח מכר עוד קצת. בקרוב נדע אם זה היה לפני או אחרי ההמלצה. לעומת זאת יש את אופנהיימר שמפרסם המלצה ביום שהוא מוכר לעובדים אופציות שמומשו. ראו בדצמבר.
8 גלי 18/08/2016 20:52 הרצת מניות
לא ברור לי איך מותר לפועלים להמליץ על מניה. הם מושקעים בטאואר. כל אחד אחר היה מואשם בהרצה וניגוש אינטרסים. הסבר?
7 הנסיך הרוסי 18/08/2016 19:40 תגובה למספר 6
תגיד ברצינות את כל מה שכתבתה למעלה כתבתה לבד ולקחתה את הכדורים הנכונים ??? אתה מחזיק מזה שנים וכותב דברים שמי שקורא את זה ברור שלא ישקיע אז איך אתה רוצה שהמניה תעלה ??? ואם יש לך שיברון לב ואכזבות אז למה אתה לא יוצא מהמניה ??? ואיך אתה רוצה לאבדות אם אתה כותב מה שכתבתה אז או שאין לך מוסג במניות . או שאין לך כלל מניות ואתה רוצה שהמניה תרד כדי לקנות תהיה לבריאות
שוקי 18/08/2016 20:16 אתה בקלות
תגיע למדליית זהב בתחרות שגיאות כתיב
6 יוסי 18/08/2016 19:14 מניית טאואר
לצערי את כל תחזיות של כל המומחים והאנליסטים שהעלו את יעד המטרה של מניית טאואר מזה עשרות פעמים לספ]רות של 21-25 דולר שמענו . לצערי השוק אינו מתייחס למומחים ואינו קונה את התחזיות. עובדה שהמניה ממשיכה לשקוע למרות התחזית האופטימית לרבעון השלישי, או לכל היותר לדשדש סביב 14-15 דולר. אני מחזיק מזה שנים בכמות מאד גדולה של המנייה, ורק אכזבות ושיברון לב זכיתי עד היום. הלוואי ואתבדה , כי זו חברה עם מנכ"ל והנהלה מצויינים, אבל המשקיעים מתאכזרים להם
5 משה 18/08/2016 18:52 טאואר
עכשיו נזכרו !!!! אני בפנים חזק בהצלחה למשקיעים
4 שיקפיצו 18/08/2016 18:42 המניה לא תעלה. משהו מסריח בבורסה כאילו עושים בכוונה
גם פלוריסטים וקמהדע שוות יותר אבל יורדות במקום לעלות מניה שממשלת ארהב עוזרת ותומכת במחקר שלה כמו פולוריסטים צריכה להיות המזור הבאה אבל פה משהו לא תקין ומסריח בינתיים תקנו את המניות האלה הם יתפוצצו למעלה בעתיד
3 טאאר ואופקו 18/08/2016 18:31 מניות טובות עם דוח טוב והם ירדו במקום לעלות (ל"ת)
משקיע 18/08/2016 19:06 על מה בדיוק אתה מדבר ?
תבדוק מה עשתה טאוואר מאז הדוחות שלה ואיך קפצה חזק. ממש לא ירדה.
2 אלי 18/08/2016 18:31 פועלים מיישרים קו עם שאר האנליסטים
שכבר הוציאו המלצות קניה והעלו את את מחיר היעד. עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. חברה טובה וזולה ,תמשיך לעלות.
1 בהשקעתו במניה 18/08/2016 18:00 משקיע מתמיד יראה ברכה
מניה שמתאימה להדרעה לטווח ארוך !
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש