21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ירידות קלות בסגירה: המעו"ף איבד 0.2%, אל על קפצה 5.2% במחזור ענק

פוקס עלתה ב-1% אחרי הדו"חות. מנועי בית שמש זינקה ביותר מ-6.7% אחרי דו"חות טובים. טבע איבדה 1.4%
 |  128
באחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו היום (ד') בירידות שערים קלות, זאת בזמן שבאירופה הדאקס נופל 1.4% בהמשך לירידה של 0.6% אתמול, ובוול סטריט המסחר מתנהל בירידות של עד 0.3%. בת"א, המעו"ף השיל 0.17% כאשר טבע (-1.32%) טבע 5,084 -1.32% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,152 פתיחה:5,150 גבוה:5,175 נמוך:5,065 תמורה:47,486,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה 1.4%, ות"א 75 איבד 0.5%. מניית אל על (+0.4%) אל על 200.8 +0.4% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:200 פתיחה:202.4 גבוה:205 נמוך:200.5 תמורה:6,196,468 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה ביותר מ-5% אחרי הדו"חות במחזור ענק של 47 מיליון שקלים, המחזור השני בשוק (להתייחסות אנליסטים - לחץ כאן). 


מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.99%) מדד ת"א 90 1,066.79 -0.99% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,064.98 תמורה:221,233,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.11%) מדד ת"א בנקים-5 1,830.71 +0.11% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,828.62 פתיחה:1,829.58 גבוה:1,831.68 נמוך:1,818.73 תמורה:106,708,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

דלק קידוחים ואבנר חתמו על העסקה אמש למכירת המאגרים תנין וכריש לחברת האנרגיה הבינלאומית Energean Oil & Gas. העסקה הינה אבן דרך משמעותית ביישום מתווה הגז, ובשלב הבא על העסקה לקבל את אישור הגורמים הממונים. התמורה שבה משקפת החזר השקעה השותפות בסך של 148.5 מיליון דולר, בתוספת תמלוגים עתידיים ממכירות הגז והקונדנסט הצפויות מהמאגרים.מניות במרכז
אל על (+0.4%) אל על 200.8 +0.4% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:200 פתיחה:202.4 גבוה:205 נמוך:200.5 תמורה:6,196,468 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על זינוק של 102% ברווח הנקי ל-35 מיליון דולר. (לכתבה המלאה) והמניה קפצה 5.2% במחזור ענק.  קליל (-0.84%) קליל 32,020 -0.84% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קליל בסיס:32,290 פתיחה:32,290 גבוה:32,430 נמוך:31,900 תמורה:383,638 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על זינוק של 70% ברווח הנקי ל-15 מיליון שקל. המניה זינקה בכ-5%. (לכתבה המלאה)

פוקס (+0.51%) פוקס 7,075 +0.51% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פוקס בסיס:7,039 פתיחה:7,044 גבוה:7,160 נמוך:7,044 תמורה:2,750,612 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על גידול של 153% ברווח ל-40.5 מיליון שקלים (לכתבה המלאה) והמניה קפצה 1% בהמשך למהלך עליות של 30% בחודש וחצי. 

חילן (+1.19%) חילן 7,071 +1.19% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חילן בסיס:6,988 פתיחה:6,988 גבוה:7,084 נמוך:6,857 תמורה:1,289,122 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה היום על זינוק של 23.7% ברווח לרבעון השני ל-18.6 מיליון שקלים. מניית החברה טיפסה 0.6% אחרי הדו"חות לאחר שבימים האחרונים נסחרה סביב שיא כל הזמנים  (מהלך עליות של 18% השנה לשווי של כמעט 1.3 מיליארד שקלים). 

פרטנר (-1.3%) פרטנר 1,816 -1.3% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,840 פתיחה:1,831 גבוה:1,844 נמוך:1,812 תמורה:3,394,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על קפיצה של 189% ברווח ברבעון השני ל-26 מיליון שקלים למרות ירידה של 7% בהכנסה הממוצעת מלקוח (לכתבה המלאה). המניה איבדה 1.6% בתגובה לדו"חות ובכך ממשיכה בדשדוש שהחל כבר באוגוסט לפני שנה.   

ספאנטק (-2.15%) ספאנטק 978.3 -2.15% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ספאנטק בסיס:999.8 פתיחה:999 גבוה:1,000 נמוך:972.8 תמורה:262,062 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על ירידה של 6.3% בהכנסות ל-130 מיליון שקלים, בין היתר בשל ירידה זמנית בפעילות החברה בישראל שנבעה ממספר תקלות אשר גרמו להשהיה זמנית של חלק מתוכניות היצור והסטת חלק נוסף למפעל החברה בארה"ב. מניית החברה נפלה 8.2% לשווי חברה של 1.1 מיליארד שקלים.

איסתא (-0.6%) איסתא 7,743 -0.6% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי איסתא בסיס:7,790 פתיחה:7,790 גבוה:7,849 נמוך:7,650 תמורה:359,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פרסמה דו"חות והציגה רווח נקי של 13.3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 18.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אשר כאמור הושפע מהכנסה חד פעמית של 11.8 מיליון שקל בגין מכירת מחצית בית קליפורניה. המניה איבדה 0.8%, אחרי מהלך עליות של 50% השנה לשווי של 797 מיליון שקלים. 

{נעמן} דיווחה על זינוק של 291% ברווח הנקי ל4.3 מיליון שקל. המניה טסה ב-16% במחזור של 31 אלף שקל, לעומת מחזור יומי של 963 אלף שקל בחודש האחרון.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

128 תגובות ב-45 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
45 לא יעזור בית דין 17/08/2016 19:49 רק עליות ועליות תקבלו לפרצוף
אני רק קונה כל היום כסף יש כמו זבל
ראיתי בחיי 17/08/2016 20:32 הרבה טומטומים
אבל אחד כזה טרם פגשתי.
44 looloo 17/08/2016 19:39 מי שרוצה להרוויח שיקשיב לי
יש פה הרבה סמרטוטים שלא יודעים מה זה להרוויח כסף , אל תקשיבו להם נותנים לכם חרא של המלצות, תקשיבו לי ותעשו כסף !
43 looloo 17/08/2016 19:37 והמניה הזוכה אינרום בניה
זה מטוס ? לא זה F-15 חברה מטוס מרוויחה ומחלקת עכשיו דיבנד שמן , שלא תגידו שלא אמרתי. סידרה לי את השנה רק המניה הזו
42 looloo 17/08/2016 19:34 מניית העונה קליל !
קפצה היום 5 אחוז עם דוחות פגז חברה פיגוז לפנים ,שלא תגידו שלא אמרתי לכם
41 looloo 17/08/2016 19:30 מניית קרסו מניית השנה
תשימו לב איזה עליה במחזורים , הבחרה הולכת לפרסם דוח טוב מאוד ותרוץ למעלה , שלא תגידו שלא אמרתי לכם
40 כיוטוב חרא 17/08/2016 19:19 חותכים אותה עכשיו
המלצתם כיוטוב וקניתי , מניה חרא עכשיו יורדת 4.5 בנאסדק. מי שהמליץ שיאכל חרא
אל תתפתה 17/08/2016 20:34 לשמוע לטיפשים שמדברים פה. (ל"ת)
39 אל על 17/08/2016 19:17 קניתי אל על
כשהיו ירידות וכבר מרוויח יפה עליה , שמתי לב שהנפט עלה אבל מריל לינץ אומרים שירד בהמשך אז לא יודע כל כך מה לעשות , מצד שני נתנו היום המלצה טובה אז אולי נמשיך להחזיק
38 זקו בבורסה 17/08/2016 19:04 מניית בית שמש דוח מעולה
זו רק ההתחלה של עליות של כ40 אחוז בחודש הקרוב
37 איתן 17/08/2016 18:58 פרסום דוחות רמי לוי
מישהו יודע מתי פרסום דוח רבעוני של רמי לוי?
36 עושה כסף 17/08/2016 18:47 מי לא הצליח להרוויח כסף השנה ?
תכתבו פה ואני אגיד לכם מה איך מרווחים
35 מנשה 17/08/2016 18:45 ממשיך לאסוף מניות
בבקשה תמכרו לי
34 אין על וול סטריט 17/08/2016 18:26 הבורסה הטובה בעולם
תראו את המדדים שם נמצאים באזור שיא , שום דבר לא מנצח אותם. המעוף פה לא שווה שום דבר.
מי מבלבל 17/08/2016 19:03 ת'מוח? (ל"ת)
33 ד"ר ניר(איצ100) 17/08/2016 17:09 נראה בעליל שתש כוחה ואזלו כלי הנשק והתחמושת
של "האימפריה" ארצות הברית..בבואה "לשמור" על שווקי העולם במצב סביר ואת ארה"ב בשיאה. אבל..כמו שמורגש בעולם(לא כולל ארה"ב)ובישראל..ניכרים סדקים גדולים ביכולות להתיש את העולם ולהציפו בים שקרים והזיות והדפסות נייר אינסופיות ומשחקי ריבית עצובים ואומללים שהביאו את העולם לעברי פי פחת.
לאדון המזויף 17/08/2016 20:05 מילא אם היית מרוויח כסף בבורסה
אבל אפילו את זה אתה לא מצליח , ככל שאתה אומר ירידות השווקים רק עולים , אתה אדיוט גמור. תשמע לך תפתח חנות פלאפל אולי שם יש לך סיכוי להרוויח כסף, מצטער להגיד לך אבל אני באמת חושב שאתה טיפש ואתה רק עושה מעצמך צחוק פה.
כרמית בשם 100 17/08/2016 21:02 עלובי החיים ויקטור הוגו. (ל"ת)
ד"ר לזיוני שכל 17/08/2016 19:20 כמה אתה מקשקש שנים והעולם עולה
אתה לא יותר מתקליט שרוט ---דביל אמיתי
אתה צודק 17/08/2016 19:59 זה אהבל אמיתי ד"ר לזיבולים
טמבל גמור כזה לא ראיתי ממש בדיחה מהלכת
אמנון 17/08/2016 18:26 מסכים איתך בכל מה שאתה אומר. אבל זה עולם השקר.
בעולם השקר לכסף מקום מאוד מרכזי , ואני מאמין שימשיכו למעלה עם השקרים. לכן רק למעלה, עוד נגיע לעולם האמת כולם.
ניר 17/08/2016 19:21 לאמנון החביב.
תודה שאתה מסכים איתי ואף מודה שהעולם שיקרי והזוי ובעיקר לצורך העניין הכלכלה. איני יודע בדיוק מה גילך ונסיונך בחיים בכל התחומים. אסור ואי אפשר לבנות קונספציות שמתבססות על שקר וכזב. הן תמיד מתרסקות בסופו(או תחילתו של יום) אני מדבר על מהלך החיים בכלל. יחסים עם הבריות. מקומות עבודה ועסקים ולימודים. חיי משפחה וזוגיות וילדים ובעצם מה לא. אומרים שלשקר אין רגליים והוא תמיד מתגלה ונחשף ולעיתים בנסיבות וצורות קשות. אומרים שאפשר לשקר את כולם חלק מהזמן. אפשר לשקר חלק כל הזמן..אבל אי אפשר לשקר את כולם כל הזמן. זה ממש לא אפשרי. מנסיוני בהרבה תחומים ובעיקר אקדמיה וצבא ובעיקר במעלה הסולם..השקר לא יכול לדור בכפיפה אחת עם המציאות. השקר הוא רע ובזוי. משחר נעורינו אנו מחונכים ואחר כך מחנכים שהשקר הוא אסור ומחוץ לתחום. אני מציע לך ידידי, הכנראה צעיר, להתנתק מהאחיזה של עידוד וסימפטיה לשקר. שים את האמת הצרופה כנר לרגלייך וכך ייטב לך. עלה והצלח.
אמנון 17/08/2016 20:17 דיברתי על הבורסה והכסף . (ל"ת)
לאמנון 17/08/2016 18:48 אל תבזבז זמן על הטמבל הזה (ל"ת)
32 כיוטוב פארמה 17/08/2016 17:01 דיווחה דוחות על הפנים
עד מתי תמשיכו לפמפם את הזבל הזה ?
31 שלו +עברי(איצ100) 17/08/2016 16:57 הבאת הדברים מתגובתנו 11 אמש שנית..
הצד הקבליסטי והאקדמי האולטימטיבי מעבר לגילוי והפצת האור והאמת הצרופה..הוטלה Pulsa dinura קטלנית שיחד עם הבאת האמת הכלכלית לפי ספרי האקדמיה בעיקר בהרווארד. יסדירו ויביאו לתיקון העיוותים שנעשו בעולם הכלכלי ובכלל.
30 חיים 17/08/2016 16:40 אל על
אתם כותבים ש על על טסה היא צריכה לעלות 30% לפחות ואז תכתבו טסה סה"כ עולה 4% עדיין לא הגיעה לשער שהיתה בינו ל-352 הדרך עוד רחוקה
אביב 17/08/2016 16:57 לאל על יש בעיות מחסור בטייסים וטיסות אובר בוקינג....
לאל על יש בעיות מחסור בטייסים וטיסות אובר בוקינג....
29 כיטוב 17/08/2016 16:28 עדכון למשקיעים הודעה, עדכון מבטיח (ל"ת)
28 לכל המתלהבים 17/08/2016 16:07 בארץ ובעולם שקנו מניות בחודשים האחרונים יתברר
שאין קונים חדשים של ממש שיקנו מהם את המניות. לאט לאט ירד הגרוש שהם מחזיקים בבלון שהאויר ירד לו ...אין חדש תחת השמש. פריירים לא מתים רק מתחלפים
משקיע וותיק 17/08/2016 16:36 למה שנרצה למכור את המניות שלנו ?
אני מחזיק מניות לטווח ארוך ולאורך שנים , התיק רק הולך וגדל. למה שארצה למכור את המניות הטובות שלי ? האם גם אתה בודק כל יום מה מחיר המכונית או הדירה שלך וחושב למכור את הנכסים כל יום ? מי שמשקיע לטווח ארוך מחזיק במניות כהשקעה שמייצרת תזרים מזומנים שוטף וגם ערך חיובי. וכשיש ירידות בשוק קונים עוד מניות. להיכנס ולצאת מהשוק זאת לא השיטה שאפשר להרוויח בה כסף, רק לפי החדשות פה אתה כל יום תמכור את כתיק ותקנה למחרת שוב , אי אפשר להרוויח בצורה הזו.
למשקיע ותיק כן. אני 17/08/2016 17:57 בודק מחיר המכונית והוא הולך ויורד כל ים ויום עד שבשלב
מסויים ישאף לאפס. דוגמא: טויוטה קורולה פשוטה וטובה שעלתה לפני מספר שנים 130 אלף שקל. ערכה היום לפי התעריפונים הוא 80 אלף וארבעים אלף והטור ממשיך וממשיך לרדת. גם בית שנקנה לפני עשור ולא שופץ ותוחזק היטב ..עליך להשקיע מאות אלפים על מנת למכרו כראוי. אל תשכח שבית מגורים לא מייצר לך ערך מוסף כמו דיבידנד וכדומה.
משקיע וותיק 17/08/2016 18:44 אתה אולי בודק את המחיר
אבל אתה לא מתכוון כל יום למכור את המכונית או הבית שלך. יש הבדל. קודם כל רכב זו הוצאה ולא נכס. ובית למגורים נותן ערך בזה שאתה גר בו. אם יש לך בית להשכרה אתה מרוויח ממנו כסף ויש תזרים חיובי כל הזמן. ככה זה גם עם תיק מניות לאורך שנים , יש תזרים ויש עליית ערך. התיק שלי לא משקר - הכל עובדות !!
את התאוריה שלך תספר 17/08/2016 17:35 למי שקנה מניות בשנת 1928 ועד שנות ה- 50 היה בהפסד
נראה אם הוא יסכים איתך
משקיע וותיק 17/08/2016 18:40 לאנשים האלה יש לי דבר אחד להגיד
הם צריכים להשקיע בדברים אחרים ולא בבורסה. אולי לקנות פק"מ , בבורסה יש סיכונים ומי שלא רוצה להסתכן לא יכול להרוויח.
למשקיע וותיק 17/08/2016 17:28 יש די הרבה משקי יוקרה במושבים בשרון
וכן מגדלים באזורים שונים ואפילו אזורי חן הזקנה והטובה. שמכירה של היום תיתן למוכר שליש פחות ממה שביקש לפני 12 שנים. וכמו כן. בתי יוקרה בארה"ב מפלורידה ועד מנהטן שרצו עליהם פעם 100 מליון דולר ויותר. היום לא מקבלים אפילו 30 מליון. יש עוד דוגמאות רבות מספור ביפן. קנדה. סינגפור. אוסטרליה. ישראל ועוד רבות ולא טובות שאי אפשר לממש בחצי ובשליש המחיר. יש כמובן סיפורים מהצד שאתה מאמין בו אולם המצב לא סוחף וגורף כדבריך. גם בבורסות וגם בנדל"ן דברים אינם חד כיווניים.
משקיע וותיק 17/08/2016 18:23 אני מדבר על הבורסה
אני מדבר רק בעובדות. מי שמשקיע לטווח הארוך ירוויח כסף. אני מסתכל על התיק שלי ורואה שהוא רק גודל עם השנים ואני משקיע קרוב ל 30 שנה. תבדוק מה עשה הנדל"ן במשך השנים ותראה שהנדלן רק עלה , כלומר גם בנדלן הרוויחו כסף. נכסים מביאים תזרים וערך חיובי עם הזמן , ככה זה עובד. אבל זה עובד רק למי שמסתכל לטווח הארוך ולא מגיב לכל ידיעה כזו או אחרת , נלחץ ומוכר את הנכסים שלו , זו שיטה בדוקה להפסיד כסף ולא להרוויח.
27 ת"א עברה לירוק 17/08/2016 15:04 תתחילו לעדכן (ל"ת)
לא לבלבל 17/08/2016 17:57 מוח זקן שלי (ל"ת)
אין 17/08/2016 15:45 כותבים לפוט 1470 לספטמבר למה? (ל"ת)
אין 17/08/2016 16:09 כי הכותבים הם המוסדים שיכולים להעמיד אשראי
והם מבינים שהשוק מנופח עד הגרון...............תיכף יצא האויר ממש בקרוב. ספטמבר הקרוב לא ישכח.
תומר 17/08/2016 16:52 מה הכוונה בפועל? יותר תנודתיות? יכול להסביר ? (ל"ת)
כן 17/08/2016 17:30 מי שכותב פוט 1470 ישלם לך את הפער בין 1470 למדד
המעוף שיסגר בסוף ספטמבר. לדוגמא אם יסגר בשער 1430, תקבל 4000 ש"ח על כל יחידת אופציה שתקנה ממנו. ( 1470 פחות 1430).
26 משה 17/08/2016 14:33 תעלומת הבורסה הישראלית
משהוא מקצועי יכול להסביר לנו מה קורה בבורסה הישראלית ? סוכנויות הדירוג ממליצות ומחזקות נתוני צמיחה טובים מאוד והרבה יותר מבכול העולם רווחיות חברות ובנקים מעל למצופה ירידה בסיכון הביטחוני מעל ומעבר והבורסה כול יום יורדת.
משקיע וותיק 17/08/2016 15:11 אל תיתן למדד המעוף להטעות אותך
מדד המעוף לא משקף פה כלום , שתי מניות טבע ופריגו דאגו להוריד אותו. רוב מניות המעוף בכלל עלו. מדד 75 עלה מעל 12.5 אחוז בשנה זו. מדד יתר 50 עלה מעל 14.5 בשנה זו. מדד הטכנו מעל 13.5 מדד הנדלן עלה מעל 24.5 ואני יכול להמשיך עוד... אם תבדוק את סה"כ המניות בבורסה בת"א אתה תגלה שרוב המניות בכלל עלו והתשואות הן חיוביות. כל מי שמסתכל על מדד אחד טועה בגדול , במיוחד ששתי מניות מהוות כ-20 אחוז ממנו והם אלה שתרמו לתשואה השלילית שלו. מי ששם את כל כספו במדד המעוף , הפסיד , אבל מי שפיזר את כספו השיג תשואה חיובית ויפה השנה. כל אלה שמדברים על ירידות , כנראה לא יודעים לקרוא טוב את המפה , השנה הזו הייתה שנה של עליות ולא ירידות.
משה 17/08/2016 16:39 אני חושב שאתה טועה בענק
לידיעתך לפני 6 שנים המעוף היה על 1343 ובאותה התקופה הדקס היה 5500 הקאק היה 2800 הנסדק היה 2800 ועוד היד נטויה. כולם קפצו בלמעלה מ 50 אחוזים ומה קרה לנו ? יש בבורסה ויסות בלתי טבעי ואני ממש מופתע שזה לא מטופל.
משקיע וותיק 17/08/2016 17:00 כנראה שלא הבנת מה שרשמתי
מדד המעוף לא מעניין אותי ולא צריך לעניין גם אותך אלא אם אתה משקיע בו ישירות. אני מסכים איתך שהמדד מווסת וזו בדיוק הסיבה שאתה לא צריך להיות בו , תסתכל מה עשו שאר המדדים כפי שכתבתי ומה עשו רוב המניות בבורסה בת"א , אתה תראה שהרוב עלו גם במשך ה -5 שנים הללו. למרות הדברים הרעים שרשמנו על המעוף הוא עדיין נתן תשואה של 20 אחוז ב -5 שנים , לא משהו אבל עדיין חיובי. אם במשך אותם 5 שנים היית בוחר את המניות שלך לבד , יתכן והיית מרוויח הרבה יותר כסף מכיוון שכל השווקים עלו במשך התקופה הזו. לא מבין למה אתה ממשיך להסתכל על מדד המעוף , הוא לא מייצג פה כלום , פשוט תתעלם ממנו , שים את הכסף במקומות אחרים.
25 שף 17/08/2016 13:48 פלורסטם
פלורסטם.אתמול עלה 8אחוז..באמריקה.מישהוא יודע משהוא.עים יש הודעה.איפוא שהוא.
24 ביו 17/08/2016 13:43 מזהיר מירידות חדות בעולם לאור צפי לעליית ריבית בארהב
ולאור הבלון שהתנפח למיידים חסרי תקדים. זה יתחיל בגרמניה וימשיך בארהב. ביו שכתב בעבר על מניות ביו בארהב כמו שבוע לפני למשל ש AQXP זינקה משער של 1 דולר לשער של 30בתוך כמה ימים, וצפה בדיוק את כיוון השוק החל מינואר וגם את כיוון הנפט,זה את זה רשמתי פה, צופה כעת מיני מפולת עד סוף השנה. ביו עדיין מחזיק את כיטוב פארמה מהיחידות בעלות הפוטנציאל כיום. צקחו בחשבון שאף פעם אין וודאות של 100% באף מנייה ובטח לא במניות ביו. והדעות שלי נאמרות כאן וכל אדם שיבחר אם לקבל אותם או לא.זה בטח לא המלצה, אף תקשיבו לי יהיה יותר טוב. תבדקו לבד.
ביו 17/08/2016 15:32 תעקבו אחרי מנייה בשם DCTH נסחרת בנאסדק
אחזור אליכם בחודש הבא, ונראה את השינוי. מחיר נכחי 3.96
לביו 17/08/2016 17:08 24
ביו, כל הכבוד, באמת מהבודדים כאן ששווה לקרוא, למרות שבעצתך נכנסתי לכיטוב ונפלתי חזק. האם ניתן לקבל את המייל שלך?
23 ל 11 17/08/2016 13:16 גם אני איתך,פנסיה מוקדמת שנה הבאה.....
ועכשיו ברצינות. מהכרות שלי של חברות ביו בארהב מדובר בסיכוי נדיר וספק אם יהיה קיים בעתיד ביחס לחברת ביו ישראלית אחרת שנסחרת מתחת לרמת המזומן בלי חוב בכלל.חברות דומות בארהב עם מאזן הרבה פחות מרשים מסחרות גם בשווי של מיליארד דולר ויותר בערך עם אותו רמת מזומן כמו של כיטוב בערך אותו זמןפני היציאה לשוק. לדעתי הסיבה שהשווי מגוחך לתרופת קומבו (שתי תרופות מאושרות) שהראה תוצאות מובהקות סופיות ומוכחותצהיא בגלל שכיטוב לא מוכרת בארהב.רק הנפיקה בסוף 2015. cpxx למשל עברה מיליארד דולר שווי שניהם צפויים לצאת לשוק ב 2017 וכיטוב יש מאזן טוב יוצר וצפי מכירות גבוה בהרבה.גם בעלי עניין חזקים יותר (לראשונה לפני חודש השקיעו בכיטוב קרנות ביו אמריקאיות,כך לפי הסיקורים בארץ בביזפורטל,גלובס ואחרים). המסלול שבחרה ואושר על ידי ה fda הוא מסלול מקוצר וסיכוי כמעט וודאי שיאושר כי התרופות ממי מאושרות והתוצאות הראו שגם מקטינות תופעות לוואי ל celebrex של פייזר (מיליארדי דולר מכירות). שתי אפשרויות. או שקונים אותה או שתצא לשוק ואז תזנק בחדות. ערך נכחי מהוון בהנחה של רק 15% מהיקף מכירות celebex מציב לב ערך של יותר ממיליארד .
לאדון הנכבד 17/08/2016 17:25 קוראים לזה סוגסטיה
איך לא מוכרת??? איך??? החברה אחרי שלב שלישי היא הכי בפרונט שיש, כולם מכירים, אתה מחפש תירוצים , משהו רע מאוד קורה שם מאחורי הקלעים, מציע לך להתעורר מהחלום
רופא 17/08/2016 18:12 סוגסטיה?? (ל"ת)
אלי 17/08/2016 14:22 יש פה כאלו שכותבים ועונים לעצמם כמו התגובה הזו למשל
אותו אחד גם ב11 כתב ופה הוא כותב ל-11 זה לא אבסורד והמבין מבין בעקרון מה שחשוב שהמניה תזוז והיא לא זזה
רנצ'ו 17/08/2016 16:28 אז מה אני כותב ומדבר לעצמי ועונה וכותב לעצמי
הכל עושה לבד ולא מאמין לאף אחד וכך הגעתי לאן שהגעתי
לאלי 17/08/2016 15:29 עשויי לזוז בום אחד, בהצעת רכש
גבוה לפחות פי 10 ממחירה. איני יודע עד כמה כמה אתה מעורה במחסק בארה"ב ועוקב אחר הדברים, זה דבר נפוץ מאד, במיוחד שיש פוטנציאל של סיכון.סיכוי של מיליארד דולר באופק הקרוב. כדאי לפעמים לפתוח את הראש, אבל זה בסדר גם להשאר עיוור.
חח 17/08/2016 15:27 מי שמריח ראשון מסריח (ל"ת)
22 כמה טיפשים 17/08/2016 13:01 יש פה
המדד יורד 0.1 ואתם מדברים על ירידות. איזה ירידות ? כל כך רוצים ירידות שהתחלתם לתהיחחס לירידה של 0.1 כאל ירידות. חבורה של טיפשים.
אתה חכם 17/08/2016 14:28 אז איפה העליות? (ל"ת)
משקיע וותיק 17/08/2016 15:13 בדקת את התשואה של חודש אוגוסט ?
אל תסתכל על מדד המעוף. תסתכל מה עשו שאר המדדים , היו עליות וזו עובדה. אם יש לך תיק מפוזר ולא מוחזק כולו במעוף , אתה הרוחתץ כסף החודש הזה וגם מתחילת השנה , אם לא הצלחת להרוויח כנראה שניהלת את התיק שלך לא בצורה טובה.
משקיע מתמיד 17/08/2016 14:39 שוק הון = סבלנות תמתין עד יום א ותראה (ל"ת)
זכור לי שאמרת 17/08/2016 16:36 שיהיו ירידות (ל"ת)
משקיע מתמיד 17/08/2016 16:46 צודק הסתיימו לעת עתה (ל"ת)
21 פריגו 17/08/2016 12:30 תפיל את השוק. ל1450
הנחנו צוללים להחזיק חזק קולים נחתחים. היום
אתה שקרן מדופלם 17/08/2016 12:58 פריגו לא תפיל את המעוף
החוזים על פריגו מראים ירידה של 0.14 אתה שקרן מדופלם. הקולים לא נחתכים היום , המדד במזן כתבית שורות אלה נמצא על 0. זה לא משנה כמה תשקר ותנסה לעוות את המציאות , אבל יש עובדות !
20 שייקה 17/08/2016 12:17 לאמנון יצחק נגידים ורק למעלה
מה דעתך ידידי היקר על המצב? את האמת אני מתחיל לשקשק. אני לא מוכן להפסיד את המעט שהירווחתי השנים האחרונות ואני מקנא באלו שהרוויחו מאות ואלפי אחוסים. אגב האם אתה אמנון יצחק גדול המחסירים בתשובה?
רנצ'ו 17/08/2016 16:31 אמנון תאמת
אתה והחתול ועוד כמה זה אותו בנדם או סתם נידממה לי
שייקה 17/08/2016 16:21 אוי אלפי סליחות לאמנון יצחק התותח שמחזיר בתשובה
בדקתי במודיעין 144 והכוונה למר אמנון איתן ואז השאלה כמובן אליו. אני באמת משקשק אבל בתור תותח על מה שתגיד אעשה אפילו אם אני לא יאמין לנגידים ושרק יעלה כי אני באמת סומך עליך ועד היום עשיתי מה שאמרת והירווחתי טונות תודה לאמנון איתן הצדיק
תמכור 17/08/2016 12:59 את כל התיק שלך ותקנה פק"מ
בורסה זה לא המקום בשבילך. אתה לעולם לא הרווחת או תרוויח בשוק ההון.
אבשלום ק 17/08/2016 16:24 אתה לעולם זה עתיד ולא הירווחת זה עבר.
איך זה הולך ביחד? תהרוג אותי לא מבין. אבל למעשה אפשר להרוויח כמוך מליונים בבורסא בלי להבין עברית בעיקר שהכסף זורם זורם זורם זורום רם
די נמאס לי מפקמ 17/08/2016 16:17 34.7 מליון שקל בפקמ כבר משעמם אותי
אני מרוויח על זה גג מליון וחצי בשנה. אני רוצה קצת אקשן ולהרוויח לפחות איזה מליון ורבע בשנה
19 משקיע מתמיד 17/08/2016 11:54 הסתיימו הירידות הקטנות חוזרים למעלה בגדול (ל"ת)
זובי 17/08/2016 13:15 בלובי עליות. (ל"ת)
זובי 17/08/2016 16:32 ממש לא מאמין במפולת
גג יהיה קריסה
משקיע מתמיד 17/08/2016 14:37 רוצה רק לעזור תבצע כמובן לפי דעתך (ל"ת)
18 בלחץ אירופה? 17/08/2016 11:54 ממש לא בגלל אירופה (ל"ת)
17 עוקב אחרי הזקן חכם 17/08/2016 11:51 תתכוננו- ספטמבר יהיה אדום אדום אולי אפילו בוהק (ל"ת)
עוקב אחר הזקן הטיפש 17/08/2016 17:22 לא נמאס לך לעקוב
תזהר שלא יעקבו אחרייך
אמנון 17/08/2016 12:57 כרגע אתה והזקן רק רושמים שטויות (ל"ת)
יענו רק כרגע 17/08/2016 16:34 אנחנו רושמים שטויות
ובדרך כלל פנינים זה מה התכוונת
לילד גולם 17/08/2016 16:13 די כבר תקשיב מה גדולים אומרים ותעשה הבנת (ל"ת)
16 תנסו על נפשכם 17/08/2016 11:48 פוטים ראשי פיסטוק
ניעור קל של הקולים שבוע לפני הפקיעה מנסים להתיש ולהעיף ידיים חזקות המעוף היום חסגור 1475 ופקיעה 1500
15 הכל גלום 17/08/2016 11:40 יחריפו בצהרים ל1450
גם בחול עד לבחירות ירידות הדולר בריצפה
קציק 17/08/2016 13:16 ל 450 (ל"ת)
14 להחזיק חזק 17/08/2016 11:37 צוללים ל1450
או 1420 להתעורר בוקר טוב
שטויות 17/08/2016 12:09 ל 420. (ל"ת)
לחולם 17/08/2016 12:06 חלומות נעימים (ל"ת)
13 נגמרה החגיגה 17/08/2016 11:33 היום צלילות של 1% (ל"ת)
קציק 17/08/2016 13:17 עשר אחוז (ל"ת)
12 רציו מחסום 30 17/08/2016 11:24 מה קורה שם? (ל"ת)
11 כיטוב 17/08/2016 11:00 דשדוש זמני
מחזיק לאחר בדיקות מאוד (!!) מעמיקות ודי משוכנע שבטווח הזמן הקרוב תפרוץ משמעותית
תגובה 17/08/2016 13:21 חזק ואמץ. בקרוב הסבלנות תשתלם בענק גם לפי זעתי.
רק אתמול חברה רטנה בנאסדק זינקה 600% ביום בהודעה על מיזוג. לדעתי יש סיכוי שכיטוב תרכש והחברה גםמכוונת לזה, התפי לפי אנליסטים שונים כמו רודמן והאנליסטית די סטפנו הוא בלוקבאסטר שזה מונח המתאר מכירות פוטנציאליות של מיליארד דולר ומעלה.לחברה שנחסרת ב 20 מיליום בלבד נכון להיום,זה דבר נדיר. אם תרכש זה יהיה לפחות ב 200 עד 300מ מיליון לדעתי כי אין סיכוי שהחברה תמכור בפחות לפי צפי המכירות. אל תשכח גם את הפטנט שמגן עליה עד שנת 2029. בהצלחנו למחזיקים ואין באמור לעיל משום המלצה כלשהיא כל אחד יבדוק לעמוק לפני קנייה או מכירה. ועיצה קטנה אל תצפהצלפרגון פה,יש שם כאלה שכותבים ועונים לעצמם ומנסים להשפיע ללא כל הבנה וללא כל בדיקות.
אלי 17/08/2016 11:39 יופי טופי אז מה היא לא זזה אז משוכנע או לא היא לא זזה (ל"ת)
אסף 17/08/2016 11:35 נמק בבקשה -גם אני מחזיק והרבה ומתחיל להיות
מיואש בעניין .תודה
משקיע מתמיד 17/08/2016 14:31 נראה שכולם מושקעים בכיטוב ולכן כנסו
לעולם לא בדקתי מניה זו ותמיד קורא שכולכם מושקעים בא ולכן החלטתי לבדוק בשבילכם חברים לאחר הבדיקה אם ידוע לכם על הודעה קריטית תמשיכו להחזיק לפי הבדיקה שלי כל עליה לצורך ירידה לעולם לא הייתי רוכש נכון לשערים כאלה
כיטוב 17/08/2016 12:16 לאסף אין מה לנמק שתתחיל לרוץ אז תראה הבדל מהיום (ל"ת)
מניה דואלית!!! 17/08/2016 11:29 אכלת את הראש עם הכיטוב שלך!! אין מה להריץ פה
היא הולכת אחרי ארה"ב בכל מקרה!!
כיטוב 17/08/2016 12:20 מה הבעיה שלך לא מוצא חן בעיניך שמישהו ירוויח משהו למה (ל"ת)
עידן 17/08/2016 11:52 כיטוב
מצטער, כבר לא מאמין...., המנייה נראית רע מאוד התחלתי למכור בחתיכות כנראה אמכור הכל בימים הקרובים, אחד הקשיים הגדולים בבורסה זה לדעת לחתוך הפסד ולא להתאהב במנייה, ולצערי הרב זה כנראה המצב גם כאן.
10 דשדוש רק דשדוש 17/08/2016 10:37 שיביא בסוף לירידות כמה שקוף (ל"ת)
שטויות 17/08/2016 12:10 לא שקוף
שחור משחור
9 גם בולדוזר 17/08/2016 10:29 לא יצליח לעלות מעל 1470 (ל"ת)
לא יצליחו 17/08/2016 10:49 כלפי מעלה כמובן (ל"ת)
8 1470 17/08/2016 10:14 ברזל לא יזיזו אותו אין מצב (ל"ת)
1460 17/08/2016 10:51 מגיעים מהר מאוד (ל"ת)
7 ברוקר 17/08/2016 09:40 רק למעלה!!!מתי כבר תבינו? רוצים רווחים.
ואם הבורסה תרד לא יהיה לנו עבודה, לכן דואגים רק למעלה!!!
לברוקר 17/08/2016 12:36 האמת לא מבינים ולא מאמינים אשרי המאמין (ל"ת)
שטויות 17/08/2016 12:11 צודק הברוכר
רק למעלה לגהינום
לברוקר 17/08/2016 10:08 הבעיה שלא מצליחים לחצות את 1470 (ל"ת)
לברוקר 17/08/2016 10:06 אולי תסדר לנו עליות חזקות (ל"ת)
6 גלובס 17/08/2016 09:33 נטייה לעליות רק למעלה אמרנו. (ל"ת)
אז אמרתם. 17/08/2016 09:51 אז מה? אתם יכולים גם להגיד שאתם חכמים ויפים ועשירים.
אז אמרתם. אז מה?
5 תמי 17/08/2016 09:10 תמר
מה עם תמר? האם תעלה מהמהלך?
תמי 17/08/2016 09:52 לא מעוניינת להתרומם. (ל"ת)
4 מני 17/08/2016 09:06 אני מחכה למקהלת כי טוב פארמה חחחחח. (ל"ת)
חיים 17/08/2016 09:29 אתה יכול ללעוג אבל יבוא יום וזה בקרוב לדעתי שכי טוב
תפצה את המחזיקים בה על כל עוגמת הנפש שעברו. וכן אני מופסד שם 50%.אבל אני רץ מרתון.
עושה לייקים לעצמך... 17/08/2016 11:31 לא רק ששיגעת את כולם עם הכיטוב העקומה שלך - אתה גם (ל"ת)
יש כאלו 17/08/2016 09:53 שגם אם מסיימים את המרתון עושים זאת ב17 שעות. (ל"ת)
עידן 17/08/2016 11:54 כיטוב
עם כל הכאב (ואצלי לפחות הוא רב) כנראה שהפסדנו..., תתעוררו, גם לחתוך הפסד זה לא בושה
3 בטח ירידות 17/08/2016 08:52 אלא מה ? (ל"ת)
2 תומר 17/08/2016 08:41 יש מגעים מאחורי הקלעים למכירת פוטומדקס במחיר גבוה
מאוד ביחס למחירה בשוק , והערכות הם של 0.6 עד 0.8 דולר למניה .יש כרגע חברות בהם אחת סינית אחת אוסטרלית ועוד שתי חברות מאירופה . המחזור שהיה אתמול בחול הינו ככל הנראה רכישות של אחת החברות שרוצה להגיע לאחזקה גבוהה בחברה עוד לפני ההתמחרות. כמו שזה נראה כרגע המחיר עלול להגיע עד 0.8$ .אני אעדכן שיהיו עוד חדשות
יר 17/08/2016 11:28 תומר אשרייך הלוואי ודבריך נכונים. (ל"ת)
אלי 17/08/2016 09:44 שקר (ל"ת)
יר 17/08/2016 11:30 לאלי - למה אתה אוכל את הלב ?
תלמד לפרגן קצת. ממה נפשך אם אתה מחזיק במניה אז אולי תרוויח. ואם לא אז מה איכפת לך.
אלי 17/08/2016 20:20 בטח שאכפת
הוא מכניס כל מיני פראיירים למניות דרעק..