נחלשו העליות בנעילה: המעו"ף סגר יום ירוק ללא שינוי, טבע איבדה 1.3%

מדד ת"א 75 עלה 0.45% ומדד הבנקים טיפס 0.77%. נייר חדרה זינקה 6.5% אחרי הדו"חות, אפריקה זינקה
סוחר, צילום: Getty images Israel
סגירה חלשה באחוזת בית. העליות שנרשמו בבורסה בתל אביב התמתנו היום בסגירה, זאת במקביל למגמה דומה באירופה. המעו"ף שכבר עלה עד 0.5% מוקדם יותר הסתפק בעלייה של 0.03%. באירופה הדאקס שכבר נסחר בעליו של מעל 1% מטפס כעת 0.65% והפוטסי הבריטי מאיים לעבור לטריטוריה האדומה.
מדד המעו"ף עלה 0.03% כאשר טבע +7.55% טבע 5,600 +7.55% טבע בסיס:5,207 פתיחה:5,655 גבוה:5,665 נמוך:5,582 תמורה:67,321,706 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.34% והכבידה ברקע לאי הוודאות לקראת תקיפת הפטנט על הקופקסון. מדד ת"א 75 עלה 0.45% ומדד הבנקים טיפס 0.77%.
נייר חדרה +0.77% נייר חדרה 24,920 +0.77% נייר חדרה בסיס:24,730 פתיחה:24,730 גבוה:25,020 נמוך:24,590 תמורה:1,526,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   זינקה 6.5% אחרי הדו"חות. (לכתבה המלאה)
עונת הדו"חות צפויה להעביר הילוך עם תחילת פרסום תוצאות הבנקים השבוע. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.6% מדד ת"א 35 1,454.36 +0.6% מדד ת"א 35 בסיס:1,445.68 פתיחה:1,461.64 גבוה:1,462.4 נמוך:1,452.39 תמורה:394,826,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.31% מדד ת"א 90 1,062.93 -0.31% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.28 פתיחה:1,066.45 גבוה:1,068.22 נמוך:1,062.7 תמורה:121,833,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-846 מיליון שקל.

אתמול סגר המעו"ף בעלייה חדה של 1.1% בתגובה לעליות שנרשמו בוול סטריט ביום שישי אחרי דו"ח התעסוקה החזק. מחיר הנפט קופץ 1.5% סביב 42 דולר לחבית אחרי שבוע סוער בו גם נגע ב-39.2 דולר, וברקע לדיווח על פגישה אפשרית להקפאת תפוקה.
הבוקר באסיה נרשמו עליות בתגובה למגמה החיובית בוול סטריט ביום שישי, זאת בהובלת הניקיי היפני שזינק 1.5% ברקע להתחזקות הדולר מול היין. בעניין זה נציין כי לאחר דו"ח התעסוקה הסבירות להעלאת ריבית בארה"ב מטפסת - לכתבה המלאה
מניות במרכז
נייר חדרה +0.77% נייר חדרה 24,920 +0.77% נייר חדרה בסיס:24,730 פתיחה:24,730 גבוה:25,020 נמוך:24,590 תמורה:1,526,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על מעבר לרווחיות ברבעון השני של השנה. (לכתבה המלאה)
נובה -0.68% נובה 9,455 -0.68% נובה בסיס:9,520 פתיחה:9,499 גבוה:9,510 נמוך:9,387 תמורה:4,697,546 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה כי אלי פרוכטר מנכ"ל איזיצ'יפ שנרכשה על ידי מלנאוקס, מצטרף לדירקטוריון.
תגובות לכתבה(167):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    אלביט מערכות
    קובי 09/08/2016 06:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיראו כמה האאנסילטים צבועים וחסרי יכולת.כשהגיעה אלביט מערכות ל 18200-18100 הוציאו סקירה שהיא גבוהה מידי ולא מצדיקה שערים כאלו.היום היא גבוהה בכשלטש אחוז ואף אחד לא מדבר ולא אומר מילה.נטכלים
    סגור
  • 76.
    שאפו לקובי .כל מה שאמר קרה (ל"ת)
    עודד 09/08/2016 06:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    כי טוב צדקת, איזו סגירה חזקה קפצה 4%, נראה לי
    למני תגובה 4 08/08/2016 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם שברה ממוצע 20, נתון טכני שמיחייסים לו חשיבות. בקיצור רק ההתחלה לדעתי.
    סגור
  • 74.
    המחשבים מזהים את העכברים יש עוד הרבה
    ירון החתול 08/08/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק למעלה
    סגור
  • יבויה יבויה
    איגור 08/08/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מחרופה
    סגור
  • 73.
    גם טאואר ופרוטרופ. לא לגעת בחברה לישראל (ל"ת)
    אייל 08/08/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 72.
    רק מניות לא בזק לא כיל. רק פריגו טבע בנקים אלוני ח. (ל"ת)
    אייל 08/08/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 71.
    זהו הלך על אמריקה
    תומר 08/08/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 7
    ניגמרו להם הכוח והקומבינה
    סגור
  • תוציא לך את מהראש אתה רק תפסיד.
    אזרח 08/08/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנקים מחזיקים הכל. תאמין לי יודע הרבה
    סגור
  • 70.
    לא לגעץ בשורט ולא בנפט תעודות נפט.כן פרוטרום (ל"ת)
    צחי 08/08/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 69.
    לקנות פוטסי. אל על...ולא כיל לא בזק. אלוני כן (ל"ת)
    חיים 08/08/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    תמכרו את כל התיק שלכם
    משקיע מתמיד 08/08/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כדי שאני יוכל לקנות בזול.
    סגור
  • 67.
    לקנות פוטסי. אל על...ולא כיל לא בזק. אלוני כן (ל"ת)
    חיים 08/08/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    פרוטרום לא לפחד לקחת בענק.ואלוני חץ.רציו (ל"ת)
    קובי 08/08/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 65.
    כפי שאמרתי לא לגעת בבז בדרך ך ,700 (ל"ת)
    קובי 08/08/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 64.
    פרוטרום טוב מימוש קל והמשך עליות חדוש .אמרתי לא בזק (ל"ת)
    קובי 08/08/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 63.
    אז כפי שנאמר לא טועה לעולם שיאים חדשים (ל"ת)
    קובי 08/08/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    כיטוב
    חיים 08/08/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתה אמורה לרוץ כעת אך לשוא ללא כל הסבר אשר יניח את הדעת ואני כבר לחשוב שאולי מישהו עושה לנו כאן קונץ טריק
    סגור
  • תאכל תלב
    כיטוב 08/08/2016 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף לשתוק.
    סגור
  • 61.
    הלוזר הגדול בהיסטוריה
    איציק 0 (לשעבר 100) 08/08/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה לעשות, לוזר תמיד ישאר לוזר. היום זה הכדור הירוק ולא האדום , לא לשכוח לקחת. חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • איציק 100 זה לא בושה
    מנחם 08/08/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאתה גאה ויצאת מהארון , הגיע הזמן . תמיד חשדתי בך ובחברים שלך.
    סגור
  • למנחם
    איציק 08/08/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    במקרה אני בצד של ב83% הרגילים. אבל דע לך יקירי ש17 מאוכלוסיית העולם הם הומו/לסביות שעד לפני שנים לא רבות התייחסו אליהם נוראות ואף היו מטופלים אצלנו/לא אצלי למזלי הרבה לפני. אני טוען בפני כל מלין שהומו הוא יציר בריאה של האלוקות(כך החסידים מכנים)וכנו שיש אחד גבוה ואחד עםמ עיינים כחולות ואחת יפייפיה וכולי. הרי הכל מלמעלה ומי אנו שנצא נגד האלוקים הבורא. ערב טוב.
    סגור
  • זה נכון אני לוזר
    איציק 100 08/08/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני גאה בזה , אני גם גאה שאני גאה זה לא בושה. אני אוהב שאבירם וניר מפליקים לי בישבן. איזה כיף לי.
    סגור
  • הלוזר הגדול בהיסטוריה חחחחחחחחחחחחחח
    איציק 0(לשעבר 100) 08/08/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמענו הפסיד קרוב ל 5000 מליון דולר. בטח עכשיו יצטרך למכור האופל הישנה שיהיה מה לאכול ושגם יבין סופ סופ שהכדורים שאנו מציעים זה לא כדורי פינג פונג וגולף וטניס שהוא האמין לנו ובולע אותם חופשי העהק האהבל הזה וואלה ראיתי אותו במועדון אתמול איפו שהרוסים באים הוא ענק ונירה כמו מפלצת של 200 קילו ובטח כחה יכול לבלוע הכדורע טניס הרוסים שבאטו איתו מקררים כל אחד נירו גמדים לידו איך הוא מצליח להיכנס לפיאט
    סגור
  • 60.
    קיבל ירוק
    כל מי שרצה אדום היום 08/08/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפילו מדד אחד מהמניות לא סגר באדום. חחחחחחחחחח
    סגור
  • 59.
    וואלה הזקן מריץ שורטים ודופק לנו את השוק והחברים של א
    משה 08/08/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בטח עושים קריעת מחשבות ומי שבא לקנות הם הופכים לו למכירה מניאקים חארות ואיפו העוקב שרץ אחרי הזקן בטח גם הפסיד איזה מרצדס ספורט ונשאר עכשיו רק אם פורש טורבו שפותחת מ1 ל 100 בשניה וחצי
    סגור
  • 58.
    תעקבו אחרי לעולם לא תפסידו (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 57.
    לא כל יום פורים תלמד (ל"ת)
    לסוחר המלומד 08/08/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    בטח הזקן והפוד פרוטטורים מרוויחים עכשיו
    משה 08/08/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה דולרים אחרי ששמעתי שהזקן השאיר בבורסה של האמריקאים איזה שתיים עשרה מליארד דולר והדקורטור והפרוטטרים הפסידו גם ואפילו יותר איזה 127 דולר ו34 סנט.
    סגור
  • 55.
    אז בא
    סיפור לקטנטנים 08/08/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כיפה אדומה וטרפה את הזאב
    סגור
  • 54.
    למי שהיה מוטרד (ל"ת)
    אדום הגיע 08/08/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 17
    סגור
  • בטח עושים לזקן ול 100 ניתוח במח
    משה 08/08/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיכנס להם בראשה שרק למלה בלי מנוחה תישמעו מה מש התותח אומר והעוקב אחר הזקן בטח רודף עכשיו אחרי החתול העליב אותו אבל כשיתפוס אותו הוא יוכל לחתול תמוח כי הרודף והעוקב אחר הזקן הוא הכי תןתח
    סגור
  • 53.
    אבל תמיד יש מי שמוריד בחזרה (ל"ת)
    מנסים להעלות 08/08/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מהבוקר כתבתי לך למכור למכור עד הודעה חדשה (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • כדי שאתה תקנה בזול ?
    למה שימכור 08/08/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יאללה חפש...
    סגור
  • 52.
    עוד ום חיובי ל ktov
    מני 08/08/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    פותחת חזק ארהב בהמשך ליום שישי. תהיה מניית העשור בקרוב לדעתי.
    סגור
  • ירוקה מהפתיחה הנה נכנסים ביקושים יפים
    מני 08/08/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתכוננו
    סגור
  • 51.
    פריגו לאן פניה לפני דוחות (ל"ת)
    שרון 08/08/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    מי שלא סוחר יום ומביט שנה קדימה השוק רק יעלה! (ל"ת)
    רם 08/08/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 49.
    דאקס עולה כדי לממן את אטליה פוטסי יורד (ל"ת)
    ניסים 08/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 48.
    צהרים טובים לכולם אז ככה המצב הוא כזה הכל טוב חוץ
    אליהו הנביא 08/08/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 8
    מהקומבינטורים העולמים שמראים שהכל פיקס וכל מדינה יכולה להדפיס עפ מכונות ההדפסה שיש להם כל הדוחות שעליהם מבוססת בורסה הם לא משהו והכל עולה פעם בגלל דוח התעסוקה ופעם זה הנפט ופעם זה הברקזיט כל פעם ממציאים לנו משהו אחר אנגליה אמרה שתצא מהיורו אבל משחקת אותה כאילו לא קרה כלום ארהב הגדולה והחזקה חייבת טרליונים והיא שלפיה מיישרים קו לכן לחכות בצד עד שהכרישים פה ובעולם יבינו שהעליות הם סתם ואז להיכנס לפוטים אין בריררה סבלנות תימנע הפסדים חכו לרגע הראשוני של המפולת ואז כנסו אין בריררה ואם היו ירידות רצופות הייתם שומעים בחדשות כשיש עליות שקט כי ידוע כרישם מסדרים הכל יום טובבבבבבבבבבב
    סגור
  • אולי תכתוב ספר. בורסה ליחידי סגולה בלבד (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 47.
    הם חבורה של לוזרים
    כל המפחידים 08/08/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    13 5
    כל אלה בחוץ ורואים איך הבורסה ושווקי העולם בורחים להם. הם תמיד היו לוזרים וישארו לוזרים ולא ירוויחו שקל אחד בחיים שלהם.
    סגור
  • נכון אנחנו חבורה של עשרות אלפי לוזרים
    לכל המפחידים 08/08/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 12
    קנינו באמריקאס מלירדים של מלירדים של מניות וירד וירד וירד וחשבנו שהלך הכספ אז באנו לז'ורז'ט הפקידה בבנק אוף אמריקה והיא אמרה שהכל בסדר כי כל המליארדים שלנו זה בשורט על כל מה שירד 80 אחוז אז מרוב תודה לז'ורז'ט היבינו לה קאדילק מתנה יחד עם צ'יזבורגר והיבינו לה יבוא נהארץ לאפה אם שוארמה משמש
    סגור
  • אני מתגלגל מצחוק ומחזיק את הבטן (ל"ת)
    אח שלי 08/08/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • עד הבוקר צדקת התקליט התחלף (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 46.
    ד"ר ניר(איצ100)
    פרופ' אבירם(איצ100)+ 08/08/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    118 74
    לא טוב היות האדם(משקיע)בשווקי ההון בעת הזאת. המצב העולמי כה רע שלא היה מעולם. נשימות אחרונות למעשה רק של ארה"ב להנשים את החוזים ולגרור את העולם לתהום אחריהם. למעשה רק ארה"ב בשיא שנשען על הזיות ורמיות ונוכלות ושבוש נתונים כלכליים והבאתם מבושלים לפי ראות עיניהם. וכן תאום עם האנליסטים שמביאים צפיות מאד נמוכות לחברות המפרסמות ואז החברות בקול תרועה "עוקפים "את התחזיות. מעולם לא היינו בעולם כלכלי כה הזוי ובזוי. העולם ישלם על כך ביוקר רב. אנו רק תקווה שכל הפתאים שנוהים אחריהם יתפכחו וכמה שיותר מהר כך ייטב . יום טוב. נ.ב:בידקו מאות חברות ובורסות שנים אחורה וראו שהמצב רק הורע.
    סגור
  • לא יעזור לכם כמה תביאו ירוקים
    לסטודנטים של הלוזר 08/08/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו כאן הז'מעה נישב כל הלילה ונביא פי 45 אדומים שה מביא לנו סיפוק כמעת כמו ז..
    סגור
  • איך התפדחת היום
    העוקב אחרי הלוזר 08/08/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהוא כתב שהזקן הפסיד הכל ונשאר לו רק כמה עשרות מליררדים אחרי שהשתלט על טבע ועליך מישהוא כתה שהיפסדת הכל ונשאר לך רק 127.87 שקל ובזה אתה טוען שתצליח להשתלט על גוגלה. תכיד לי אתה חולפ בהקיץ איך אפשר לקנות את גוגלה בסכום כזה מיללא היה נשאטר לך איזה שישים או מאה שישים אלף שקל אז היה כן מצב שתוכל לנסות לפחות לקנות את גוגלה הבנת לוזר
    סגור
  • שאתה חכם
    אם אתה חושב 08/08/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד יש ויהיו אנשים יותר חכמים ממך.
    סגור
  • אם התכוונת אלי אתה צודק. תמיד יש יותר חכמים
    איציק 08/08/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ויותר גבוהים ויותר ויותר..אין סוף לזה. הים מלא דגים. בכל מקרה אני מקום טוב באמצע.
    סגור
  • חמוד הבנקים דוחפים כסף שהכל לא יפול דבר איתי
    אמנון 08/08/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ב20000 דאו ו2400 snp עד אז תמשיך לא לבלבל לאנשים את המוח. אתה רק מראה טיפשות.במיוחד שאתה רושם שאתה פרופסור. אני ברוקר עם אנשים גדולים וזה כרגע הכיוון.
    סגור
  • לחבר אמנון
    איציק 08/08/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ובמלוא הצניעות אני לא רע בשחמט אמנם לא רב אומן אבל אומן בהתהוות בימים אלו אבל מצד שני לא הפסדתי מעולם למחשב שלצערי עושה שמות גם בהרבה יותר טובים ממני. ערב טוב.
    סגור
  • הערכתי שנירגעת אבל לצערי איכזבת אותי.
    איציק 08/08/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז קבל בקטנה מתנה כי עכשיו אני קצת כועס עליך. לא כותבים snp ובטח לא באותיות קטנות. אז..בו..ולפחות דבר אחד תיקח ממני חמוד: S&P ולא snp. איך אתה ברוקר שעובד עם גדולים עם טעות נוראה כזאת? אגב: הם גדולים בכסף או בתורה? ואני שואל אם אני יכול לבוא אליך שתעבוד איתי מפני שאני באמת גדול(202 ס"מ על 140 ק"ג) מפלצת לא קטנה אבל לצערי בכל הגודל הזה קיבלתי מוח(מח כמו שכותבים כאן החברים שלך)קטן מאד ובבדיקה האחרונה יצא סה"כ IQ199 ממש לא רציני והיחיד בארץ שניגש לכל מבחן פסיכומטרי שמתקיים כדי לתרגל את המוחונצ'יק העלוב ורק פעם אחת מ76 פעמים עד כה כשלתי וקיבלתי 799. איזו פאדיחה. אני בכלל לא פרופסור אני סתם פרופסור עם 3 התמחויות מיוחדות. ידידי הצעיר ..נסה ליצור קשר בדרך זו או אחרת. לא תתאכזב. לילה טוב. איציק.
    סגור
  • סליחה מצטער אני לא רע אני תמים הבנת הזקן והעוקב? (ל"ת)
    משה 08/08/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוקפים>עוקפות. (ל"ת)
    אבירם 08/08/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 30
    סגור
  • תיראה איך החברים שלך תוקעים לך במאמץ אדומים
    איציק 0 האהבל 08/08/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מודה ומתוודה שלא מבין עם שולחים שושנים אדומים או לא מסכימים בקשר למה שכתבת שגם אני לא מסכים וליתר בבטחון הבאתי אדום. אבל אתמול קרעת אותי בצחוקים אם אני איציק 0 אז ני כותב אם כולם יצאו לפנסיה וגם שמתי שעון והיצלת אותי מהחלום תודה יטא אהבל ואל תשמח שיורד קצת כי מחר נטיס הכל
    סגור
  • לאבירם
    אחת שמבינה א 08/08/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני רואה שגם לך שופכים אצבעות אדומות כמו לי. מנסיוני אל תתרגש ולדעתי הם אפילו לא הבינו שהם שמים אדום סך הכל על תיקון נכון. אלא אם כן חשבו שזה צריך להיות באמת עוקפים והתהאסו שתיקנת. תודה על החיזוקים והמשך יום מעים לכולם
    סגור
  • 45.
    מתי הדו"ח של אופקו, באיזה שעה? (ל"ת)
    בוגלולו 08/08/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    להיום נגמרו העליות (ל"ת)
    נגמר הסוס 08/08/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 43.
    קונים רבים משהו קורה שם (ל"ת)
    אינטק פארמה 08/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    החוזים בוול סטריט ירוקים
    סוחר וותיק 08/08/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אסיה סיימה בעליות , אירופה בעליות וגם אצלנו עולה. ככל הנראה העליות יתחזקו לקראת סיום המסחר ועם פתיחת המסחר בוול סטריט. בישראל מדד המעוף הולך לכיוון של 1500 ויפגוש אותו בימים קרובים ולאחר מכן כמובן יעבור אותו. בהצלחה לכולם
    סגור
  • גם אני הייתי כלכך ותיק סוחר עד שבגיל 100 פרשתי
    לסוחר ותיק 08/08/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שראיתי הכל הפוך. עכשיו נבייתי עוד פעם ססוחר צעיר ומתחיל ורואה מפולת
    סגור
  • מיכן אתה מביא הערכות כאילו גם שיש ירוק פשוט חסר ידע כמו
    משקיע מתמיד 08/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל הכותבים
    סגור
  • ואנחנו נוגעים באדום (ל"ת)
    רק דיברת 08/08/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • השאלה אם אתה באמת משקיע ויודע מה לבצע מהבוקר (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • איזה אדום בראש לך
    סוחר וותיק 08/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תקשיב טוב ותחכה לסוף היום.
    סגור
  • עוד תראה (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • יש לו נוצות הכי יפות כשהוא מביט למטה הרגליים מכוערות
    מכיר את הטווס 08/08/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תחשוב על המשפט הזה ואל תיהיה כזה בטוח
    סגור
  • 41.
    מתנהגת מוזר (ל"ת)
    מה קורה ברציו? 08/08/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    כי טוב נראית זבל. מכור בידיעה.אני העפתי. (ל"ת)
    חיים 08/08/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • טוב שהאמריקאים לא יכולים לקרוא את
    כיטוב 08/08/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השטיות שלך.קשה האמין שבכלל החזקת אותה כי מי שמחזיק כעת רגע לפני אישור פטנט בקשת שיווק בחיים לא היה מוכר. בהצלחה ידידי
    סגור
  • 39.
    מיקרומדיק.
    1 שמעריך. 08/08/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע / מעריך אם קורה משהו במיקרומדיק / ביולייט? מתי תצא ההודעה המשמעותית בעקבות הגילוי הדרמטי מלפני כחודש? תודה רבה.
    סגור
  • 38.
    כיטוב פארמה - מי מוכר רגע לפני קבלת אישור פטנט מחר
    אלי 08/08/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 4
    המנייה צפוייה לעלות חזק במקום להחזיק אותה חזק רגע לפני אותו אישור מיוחל אנשים משחררים....אתם תצטערו...חברים סבלנות משתלמת אני יושב עליה כבר שנה פלוס מחזק כל הזמן נכון....גם אני מופסד כרגע...והדגש כרגע בלבד.תזכרו ותבדקו את כיטוב עד סוף השנה תחילת שנה הבאה איפה היא היום ואיפה היא תהייה אז.....בהצלחה לכולם אני ממשיך לחזק שימו לב מה קורה במסחר המוקדם שלה בארהב ....כל מילה מיותרת ירוק בוהק
    סגור
  • אגב זה לא הפטנט היחיד,יש עוד
    לאלי 08/08/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל ניתן לאימות באתר הפטנטים האמריקאי.
    סגור
  • כמה שאתה צודק סבלנות חברים בהצלחה כיטוב (ל"ת)
    כינרת 08/08/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מחזיק לשער 500 ויותר בשנת 2017
    כיטוב פארמה 08/08/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וגם בשער הזה תהיה עדיין זולה.תעשה היוון פשוט לתרופה היחידה היום בשוק שמטפלת בשתי עיות בגלולה אחת ותסיים ם ערך מעל 1.5 מיליארד דולר.
    סגור
  • 37.
    שבוע שעבר בזמן הזה היה רק אדום וההרגשה
    אלי 08/08/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתה התרסקות פתאום הכל התהפך
    סגור
  • 36.
    רק עליות רק עליות רק עליות
    רק עליות 08/08/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    12 3
    יום ירוק יום ירוק. דולרים ימרוקים דולרים ירוקים. לוזרים אדומים לוזרים אדומים. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • הצחקת אותי (ל"ת)
    המשקיע המתמיד 08/08/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • ביינתים לא מצליחים לעבור את 1480 (ל"ת)
    אל תתלהב 08/08/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 35.
    היום לשורטיסטים
    כמה כואב 08/08/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ולכל אלה שהולכים נגד המגמה חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • הכאב רק מתחיל תדע לפחות מתי להשתחרר ממנו (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כואב עד שנהיה הכל אדום כמו דם אש (ל"ת)
    נכון כל כך 08/08/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אוהו איזה כואב זה יהיה (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • תמיד תמיד צודק יא מתוקע תביא בוסה אבאלה (ל"ת)
    כן נכון אח אבאלה 08/08/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 34.
    לראות אנשים שלא יודעים להרוויח בבורסה
    כמה כואב 08/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ורק מנסים להפחיד את האנשים בגלל שהם לוזרים.
    סגור
  • ומצליח (ל"ת)
    מנסה להפחיד 08/08/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • את תמיד צודקת אחותי (ל"ת)
    כן נכון אח אמאלה 08/08/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • צודק עד רגע זה (ל"ת)
    המשקיע המתמיד 08/08/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 33.
    הולכים לראלי תחזיקו חזק
    משקיע 08/08/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נגמרו הירידות שהיו תיקון קטן , עכשיו הולכים למעלה.
    סגור
  • חזק עד שהאצבעות עשו סימנים כחולים על הזין (ל"ת)
    החזקתי כל כך 08/08/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • בא לי לבכות מרוב אושר ועושר והושר (ל"ת)
    כן נכון אח שלי 08/08/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • גם אתה הצחקת אותי ולא מאמין שאתם בכלל משקיעים (ל"ת)
    המשקיע המתמיד 08/08/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 32.
    אל תתלהבו מהירוק של היום (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 31.
    מאתמול מוכרים לכם סחורה שלא שווה יותר (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 30.
    נגמרו ההשקעות ראו הוזהרתם (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 29.
    הדקס לא עוצר-מעולם לא ראיתי דבר כזה.חודש וחצי רצוף
    נקודה למחשבה 08/08/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אם יילן מעלה ריבית עוד שבועיים אלוהים ישמור איזה צניחה תגיע. כולם חושבים שלא יעלו יותר ריביות והשוק רק יעלה.
    סגור
  • לא עוצר מעולם? חרטבונה.
    זה מה אתה אומר 08/08/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תיבדוק באזור שנה אחורה מינוס 17 אחוז עוד לאחר העליות האחרונות. כל העולם זה שקר ובורדל אחד גדול רק אמריקה \מג'עג'עת עאלך למעלה בקפיצות של חתול מת. כל 200 הבורסות האחרות בעולם תבדוק שנה שנתיים שלוש אארבע וחמש באנקרוט על הפנים. תבדוק את דנמרק העשירה קורעים לה את הצורה כבר יומים אצוף ותאמין לי אני יודע מי מדרדס אותה כשתפס אותה בפינה והם שעושים זאת קרובים מכאן מביאים לדנים רקש בראש ומכסחים אותם
    סגור
  • 28.
    מה שאנו רואים כרגע
    זהירות 08/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 23
    זה התנהגות קלאסית של טרום קריסה. לא להתלהב. אחר כך כל החתולים הפצועים יבכו מרה. אין שומ סיבה בעולם לחוסים לעלות וזה ניפוח קלא=אסי מטורף של כאלו שיודעים בודעות שאין דרך חזרה
    סגור
  • אתה תיזהר ניתראה ב2400 בsnp , תהיה בקשר (ל"ת)
    אמנון 08/08/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אז לפי מה שאתה כותב הכל קומבינה (ל"ת)
    אלי 08/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אחלה קימבון שבעולם. תראה בהמשך את הבכי של הקטנים
    נכון 08/08/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עם הנזלת בלחיים מביאים זעקות שבר
    סגור
  • להישאר בחוץ ולראות את הבורסה עולה
    כמה כואב 08/08/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איזה מעבול חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • נישאר בפנים
    לכמה כואב 08/08/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ורואה הבורסה נופלת גיסנו
    סגור
  • כואב כואב אח שלו אבל אתה לא חייב לשפוח לי ספירט על
    נכון 08/08/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפצעים
    סגור
  • 27.
    אני כל החיים שלי רק שורט רק שורט רק שורט
    לשרותכם נוסחת הפלאים 08/08/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 8
    וכמה יותר ממונף יותר עדיף. אני תר רחר חברות עם פוטנציאל לרדת 90 אחוז ושהן מספיק גדולות שאפשר להרים שורט פראי. אני יוצא מתוך הנחה לאור נסיון של העשרים שנה האחרונות שאני תופס 1 מ 15 נסיונות ואני מדבר רק על הכבדים ולא כל תפיסת כמה גרושים פה ושם. ב14נסיונות אני נכשל ומפסיד סכומים די מכובדים. אבל ב1 שאני תופס אני רץ איתה למטה בין 49 ל90 אחוז ואני מלהטט בכל העולם ויש לי מספיק בטחונות למינופים שבין 200 אחוז (פי 2 לדוגמא) והשיא היה בעת טעות של בנק אוף אינגלנד שנתן לי בטעות מינוף פי 40 שעברו בהרבה את הבטחונות. רצה הגורל והבאתי במניה שרצתי עליה הון עתק שנותן לי בשר ל 10 שנים קדימה בקלילות. סך הכל בממוצע אני מביא על החלק השורטי הפראי שלי שבו אני משתולל בממוצע 50 אחוז בשנה מה רע. רק אל תחשבו שאני פראייר. 80 אחוז מהנוסטרו שלי אני בונקר בפיקדונות הכי סולידים בגרושים לשנה. כך שאם אני מביא 50 אחוז לשנה בהשתוללות על 20 אחוז בסך הכל יש לי על כל התיק בטוח וקבוע בין 12 ל15 אחוז לשנה נטו על כל גרוש אחרי =מס. מה רע. אני לא חזיר. משתולל משתולל אבל לוקח הביתה כמו גדול 15 אחוז נטו לשנה בטוח כבר עשרות שנים תר
    סגור
  • להיות בשורט שכהבורסה עולה
    כמה כואב 08/08/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתה אהבל גמור אם אתה בשורט כי זה אומר שהפסדת את התחתונים. חחחחחחחחחחח
    סגור
  • צודק אח שלי
    נכון 08/08/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא רק שהפסדתי התחתונים אלא הרבה יותר כמו הגרביים אני משתמש בתחתונים ובגרביים כמה ימים ואז הופך אותם ומשתמש עוד פעם כמה ימים הלך עלי
    סגור
  • 26.
    פריגו אודה להתייחסות בנוגע למניה (ל"ת)
    שרון 08/08/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    מחר הפטנט יהיה רשמי לפי אתר הפטנטים הממשלתי בארה"ב
    ל מגיב 4 08/08/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יהיה מעניין.
    סגור
  • http://charts.stocktwits.com/production/original_588732
    כנס 08/08/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://charts.stocktwits.com/production/original_58873271.?1469108430
    סגור
  • 24.
    כיטוב כבר עלייה של 6% במסחר המוקדם
    צדיק 08/08/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אומנם שתי עסקאות קטנות אבל ממש ממש מוקדם.שברה קו תמיכה למעלה.
    סגור
  • קישור-מחר הפטנט מקבל תוקף רשמי.5 שנים חיכתה כיטוב
    כיטוב פארמה 08/08/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    http://charts.stocktwits.com/production/original_58873271.?1469108430
    סגור
  • כיטוב עם הפנים לירידות.. גם מחזיק ובהפסד כבד (ל"ת)
    לצדיק 08/08/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 3.41 עוד bid נכנס.
    יפה 08/08/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעורר עניין רב היום ככל הנראה
    סגור
  • 3.4 (ל"ת)
    יפה 08/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • להדק חגורות
    צדיק 08/08/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהצלחה.
    סגור
  • השוק ממריא,אירופה טסה
    צדיק 08/08/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רק עליות?
    סגור
  • 23.
    מזור-הצבע האדום לא הולם אותך ,ירוק בהחלט הולם אותך
    מורן 08/08/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בשורות טובות
    סגור
  • 22.
    הזהרתי את העכברים לא לצאת החוצה
    ירון החתול 08/08/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אבל הם כרגיל עכברים ולא מקשיבים
    סגור
  • היזהר הזנב שלך בוער
    לחתול 08/08/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 6
    והרוטווילר מעבר לפינה
    סגור
  • 21.
    יש עוד הרבה לשוק לעלות , מעכשיו ועד הבחירות
    אואן 08/08/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 5
    רק למעלה אך ורק למעלה. שהזקן והפרופסורים שימכרו . לא יודע אם נשאר להם מה למכור
    סגור
  • שמעתי שלזקן נשאר למכור עוד 800 מליון שקל כולה
    יאן 08/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולפרופסורים נשאר למכור כולה 123.67 שקל כולה. אז בו נגיד שהזקן יכול לקנות במה שנשאר כולה את כל טבע ולהישאר עם ים כסף ולפוד פרופסורים נשאר כולה לקנות עוד איזה אחוז בגוגלה ששמתי שהם אוספים פפחחחח
    סגור
  • שאין זקן ואין פרופסור רק מתחזה
    כמה כואב 08/08/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שצריך טיפול פסיכיאטרי , שהוא בכלל לא נמצא בבורסה ולא מצליח להבין איך הבורסה עולה והוא אוכל את הלב בחוץ חחחחחחחחחחחחחחח...
    סגור
  • בפרוסטטה או בחצוצרות או בביצים או בביציות
    איפה כואב לך 08/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 9
    או בשערות חבל עליך מאמוש שכואב לך על כלום
    סגור
  • ליאן
    פרוססר 08/08/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עשה טובה אח שלי אני חייב חייב חייב הלוואה קטנה עד מחר בסדר גודל עשר לירות עד מליארד דולאר כמה יש לך יותר עדיף מבטיח עד מחר ומחזיר הכל בלי פלאוורות עד הגרוש האחרון אם אפשר גם להלווות לי שופסת סיגריות נובלס וגם טיימ ארוך וחבילת במבה וגרבי טנעב עד מחר בסדר אח שלי תאמין חי לא תיצתער
    סגור
  • 20.
    אופקו
    רמי 08/08/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיצוץ , לא לפספס. עליות!
    סגור
  • אופקו
    מלכה 08/08/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאסוף, חבל על כל רגע, לפני פרסום הדו״ח
    סגור
  • 19.
    אני אומר כבר 4 שנים תיזהרו מפולת בפתח,
    מפולת 08/08/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ובנתיים זה רק עולה ועולה . וימשיך להגיד מפולת אז כדאי שתיזהרו
    סגור
  • חוץ מארצות הברית היחידה בעולם שעלתה
    יאן 08/08/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תראי לי מה הרווחת בכל העולם כולל ישראל בכל העולם יותר משבע אחוז בחמש שנים אחרונות ואני חותך ת'זין עם את לא מופסדת ת'תחתונים כמו 98 אחוז מהגדולים והקטנים כל הא=רווח תקוע אצל שתי אחוז מהעולם וגם זה לא קבועים כי היום הם בשתי אחוז ומחר הם ה98 אז נשתמע שהכסף במעגלים כולם מפסידים תזכרו איפו שמעתם זאת אני עוד יזכיר לכם מי זה יאן הבלגי המשובח
    סגור
  • שאתה מופסד ואחרים לא
    כמה כואב 08/08/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אתה מופסד בשנים האחרונות אתה לוזר גמור , זה לא אומר שאחרים הם כאלה חחחחחחחחחח
    סגור
  • אני אומר 4 שנים ראלי, ורק עולה
    ראלי 08/08/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז כדאי לכם לקנות כי רק זה עולה
    סגור
  • לראלי
    יאן 08/08/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תאמת \אם יד על הלב כמה הרוווחת באחוזים בארבעה שנים אחרונים ודבר אמת אל תחרטט
    סגור
  • אם אתה לא הצלחת להרוויח
    משקיע 08/08/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בשנה המוצלחת הזו אז אתה לא יודע להשקיע. אל תסתכל על מדד ת"א הוא לא מייצג כלום. אם בחרת מניות לבד וופיזרת טוב עשית אחלה תשואה. גם בשנים האחרונות אם השקעת עשית תשואה מעולה. אני חושב שאתה מפחד יותר מידי אז הכי טוב שתהיה באפיק סולידי.
    סגור
  • 18.
    תקלות בבנק הפועלים (ל"ת)
    כרגיל 08/08/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    וובי מקווה שאתה בלונג (ל"ת)
    משקיע מתמיד 08/08/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בנסדק היא תעלה חזק עקב ההודעה מאתמול (ל"ת)
    אינטק פארמה 08/08/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    פועלים
    אלוני 08/08/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    די כבר לא מצליח להכנס לאתר ולבצע פעולות גם אתמול וגם היום כרגע
    סגור
  • גם מנסים לקחת את העמלות הכי גרועות ..והשירות לא משהו... (ל"ת)
    אאאאאא 08/08/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    הודעה לא לפספס
    הזדמנות ורציו 08/08/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציו במו"מ עם חברת האסדות ATWOOD לביצוע קידוח "רועי" המו"מ מתקיים בנוגע לאניית הקידוח Atwood Advantage, שתבצע גם את קידוח "תמר 8" ? בנוסף ל"תמר 8" ולקידוח "רועי", Atwood Advantage עשויה גם לבצע את קידוחי לווייתן 5 ו-6, ואולי את הקידוח הראשון ברישיון דניאל
    סגור
  • 13.
    אפריקה רציו אבנר דלק קידוחים נייס מליסרון פרוטרום (ל"ת)
    יעקב 08/08/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 12.
    מי שיצליח לתפוס את המפולת שתבוא יהי מולטי מליונר.
    מנחם 08/08/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אני הפסדתי בשורטים.אבל לא מתיאש.
    סגור
  • אתה רוצה להגיד שאהיה במקום מולטי מליארדר
    פאול 08/08/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק מולטי מליונר. צחקת עלי. אני עובד רק על שורט ממונף פראי ותופס גלים בעולם ובארץ מניות מנופחות שיורדות ל1 עד 20 אחוז משווין כמו אפריקה ועוד זבלות ויש מניות בעולפ שתפסתי ונפלו ל1 חלקי מאתיים משווין והרווחתי את כל הדרך. אני אומר לכם גדולי המשקיעים בעולם מרוויחים משורט וזה בשוק עולה או יורד או מדושדש תמיד יש בעולם בכל רגע נתון עשרות מניות שנשחטות מספיק שאני תופס חלקם אני על הסוס לא נוגע בלונג וממתין שנתיים שיעלה כמה אחוז ובסוף מקבל פשיטת רגל או רשימות שימור אבל אני מקפי בנפילות לא להיתקע בשער 1 כמו גבעות ובבורח ב 1.1 נגיד שהיא עדיין נסחרת
    סגור
  • תביא כל הזמן כסף. בגללך כל הזמן מרויח בקולים
    אורן 08/08/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תודה ובשבילך תפסיק למכור. כל עוד יש מוכרים ויש רק נעלה יותר גבוה. זה מישחק הכי קל בעולם
    סגור
  • בעיין טמבל (ל"ת)
    זיין 08/08/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    אשמח לדעת מה חושבים על הדוחות
    אופקו 08/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש למישהו כיוון
    סגור
  • אופקו
    אפיק 08/08/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשורות טובות!!! הזינוק: מעלה מעלה
    סגור
  • 10.
    חרה של נתון בסין
    ביו 08/08/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הכלכלה העולמית בסכנה. תיק מומלץ דעתי. זהב עד 20% דולר, סיכוי גדול יותר לעליית ריבית בארהב חודש הבא. עד 25% מניות אנרגייה- להמתין עד שנבין מה הכיוון של הנפט. בנקים בחול- לא מומלץ. יציגו קיטו ברווח בארהב כתוצאה מדירשות הלימות וגם באירופה ביו- מניות שקשורות לוירוס הזיקה בארהב, נגיף מתפשט. בארץ אין הרבה מומלצות למעט פלוריסטם כיטוב ואולי מדיגוס. שתי אחרונות מאזן מעולה.
    סגור
  • 9.
    טאואר המלכה
    ששון 08/08/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חברים שבע השנים הרעות חלפו להם הגיע זמן שבע שנים טובות. אני מעריץ את המנכל המהולל ראסל על הנחישות והיכולת להרים חברה על סף פשיטת רגל לחברה גלובלית וכלכלית מאחל לכל חברה בישראל מנכ"ל כזה. עכשיו זה יבא לידיי ביטויי בשער המניה בהצלחה רבה למשקיעים ולחברה.
    סגור
  • 8.
    זוכרים את אלה שכתבו שזה מניות עד הפנסיה?
    מניות הגז 08/08/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שישנסקי ושטייניץ ועד יחימוביץ ובג"ץ והנסיך שנמנע בגז לא היה כדבר הזה. מעניין אם יחימוביץ הולכת לבג"ץ על איחוד אבנר ודלק קידוחים . ומר טפלון כחלון מרשה לזה לקרות? איפה הפיקוח של האח הגדול?
    סגור
  • שתי חברות של תשובה מה הבעיה במיזוג ? (ל"ת)
    יעקב 08/08/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ילן תפמפם את השוק עד שהחברה קלינטון תזכה
    יניב 08/08/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חברות טובות השלישיה ילן אובמה וקלינטון.תעשה הכל בשבילה כולל אי ההעלאת ריבית ודיבור חיובי על בשוק. למרות שהשוק בבועה גדולה מאוד, חברות אמרנו?
    סגור
  • 6.
    הצעת חוק לרשות בטיחות לפועלי בניין
    עוד רשות 08/08/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מתווסף לכל הרשויות שיש פה. עוד ג'ובים למקורבים עוד אגרות לממשלה עוד מע"מ לממשלה ועוד מיסים על הצבור לממן את הרשויות. השלב הבא הרשות לפיקוח על ילדים נשכחים במכונית. הרשות לפיקוח על קורנפלקס. הרשות לפיקוח הימורים בלוטו. הרשות לפיקוח על התנועה של הנתינים הישראלים ועל הכל יהיה מפקח על . ובנוסף יעברו להנפיק בבורסה וכל ההפרשות לפנסיה יושקעו ברשויות. הבורסה תשגשג יהיו אופציות שבועיות קרנות רשויות. אל תגידו שהממשלה לא עושה כלום כדי להוריד לנו את יוקר המחיה . אסור להחליף את השלטון הזה אף פעם
    סגור
  • 5.
    לאף אחד לא טוב שוק יורד, רק למעלה , וימשיך למעלה (ל"ת)
    לימור 08/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • וכבר הצטרפת לערמת הפצלוחים
    היגעת לפני יומיים 08/08/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה את בעצם מבינה. תקני בלונים ובמבה שם רק למעלה
    סגור
  • לימור (ל"ת)
    היזהרי 08/08/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 4.
    בוקר טוב -כיטוב פארמה -לאן פני המניה הבוקר תודה ובשורות (ל"ת)
    מור 08/08/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • כי טוב ללא קשר לפטנט.שווה הרבה יותר מהשער שבו נסחרת. (ל"ת)
    מני 08/08/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • הפטנט יתן בלעדיות לשנים רבות.מדובר
    אכן 08/08/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בקומבו שמטפל שתי בעיות במחיר של תרופה אחת הרבה יותר טוב מהתרופה של פייזר שהיט לה מכירות ממוצעות של 1.7 מיליארד דולר בשנים 2014 ו 2015 למרות כל וםעות הלוואי.כיטוב הצליחה להשיג אותה תוצאה בלי אותם תופעות לוואי. היוון פשוט של רק 20% מהמכירות לשנות פטנט מביא לערך נכחי של מיליארד וחצי דולר לעומת 20 מיליון שווי כון היום.
    סגור
  • אז תסביר לי למה המניה בקרשים. (ל"ת)
    צחי 08/08/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ממחר, הפטנט רשמי.כיטוב חיכתה לאישור משמת 2011
    ביו 08/08/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גם משקיעים רצו וודאות. המחזורים בקפיצה משמעותית החל משבוע שעבר וכבר התחילה לטפס. כבר כעת היא עולה בארה"ב שזה ממש מוקדם ושוברת התנגדות למעלה. שווי השוק מצחיק על כדי גיחוך פחות מהמזומן ביד ואין לה חוב בכלל. לדעתי תסחר פי כמה בקרוב. דעה אישית ולא המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 3.
    כל מי שרכש פוטים ושורטים תפסיקו להשמיץ ,השוק רק יעלה (ל"ת)
    משקיע שיודע 08/08/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • יודע גלאם? (ל"ת)
    מה אתה 08/08/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    שוק רק למעלה, כלכלה רק למטה (ל"ת)
    רק למעלה 08/08/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    איפה הגרפים המפחידים ?שהיו מפרסמים כל שבוע