סגירה בת"א: טבע, מיילן ופריגו ביצעו מהלך חזק בסיום - המעו"ף טיפס 0.2%

מחזור המסחר הסתכם במיליארד שקלים. טבע ריכזה את המחזור הגבוה בשוק. אורמת זינקה 5% אחרי הדו"חות
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, זאת לאחר תנודה חזקה מעלה לקראת הסיום במדד המעו"ף - תנודה אותה הובילו מניות פארמה הגדולות. מיילן ביצעה לקראת הסגירה קפיצה מעליות של 1% לעליות של 4.5%, טבע קפצה ממינוס 0.2% לעלייה של 1.4% וגם בפריגו נרשמה תנודה דומה. מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.2%, מדד ת"א 75 איבד 0.27% ומדד הבנקים ירד 0.67%. 
מניית אורמת טכנו -2.28% אורמת טכנו 21,900 -2.28% אורמת טכנו בסיס:22,410 פתיחה:22,400 גבוה:22,410 נמוך:21,900 תמורה:31,342,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 5% אחרי הדו"חות, פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על רכישת חברה שישית השנה וסגרה ללא שינוי במחזור השני בגודלו בשוק. מניית סודהסטרים -1.06% סודהסטרים 24,360 -1.06% סודהסטרים בסיס:24,620 פתיחה:24,620 גבוה:24,650 נמוך:24,130 תמורה:17,496,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שינתה כיוון סביב פתיחת המסחר בארה"ב וסגרה בירידה של 0.66% אחרי זינוק של 14% אתמול. 
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם במיליארד שקלים בדיוק
טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על רכישת חברת אנדה של אלרגן תמורת 500 מיליון דולר. (לכתבה המלאה). אמש טבע השלימה את עסקת הרכישה של אלרגן תמורת 39 מיליארד דולר. זאת לאחר שהשלמת העסקה נדחתה פעמיים. כעת טבע מחזיקה ב-338 מוצרים שמחכים לאישור ה-FDA. ארז ויגודמן, מנכ"ל טבע, אמר כי החברה צפויה להשיק 1,500 תרופות גנריות במהלך 2017.
אורמת טכנו -2.28% אורמת טכנו 21,900 -2.28% אורמת טכנו בסיס:22,410 פתיחה:22,400 גבוה:22,410 נמוך:21,900 תמורה:31,342,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על דו"חות טובים לרבעון השני והעלתה את תחזית ה-EIBTDA. (לכתבה המלאה)
נובה -0.83% נובה 9,158 -0.83% נובה בסיס:9,235 פתיחה:9,150 גבוה:9,160 נמוך:9,105 תמורה:3,510,717 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הכנסות של 35.6 מיליון דולר ברבעון השני של השנה.
מנועי בית שמש -0.03% בית שמש 7,837 -0.03% בית שמש בסיס:7,839 פתיחה:7,839 גבוה:7,901 נמוך:7,729 תמורה:859,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הרחבת ההסכם עם חברה מקבוצת רולס רויס והמניה נושקת לשיא לאחר זינוק של יותר מ-70% בשנה האחרונה. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    אלוהים ישמור יותר מ 3 מיליון דולר בארה"ב הולכת להתפוצץ
    כיטוב 03/08/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב כך נראה.
    סגור
  • 43.
    זהו שמי החדש
    איציק 0 03/08/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתם שואלים מדוע ? זה בגלל שכל החברים הדמיונים שלי שאני מדבר איתם עזבו אותי ונשארתי עם 0 חברים , אז מכנים אותי איציק 0. וגם בגלל שאני אפס מאופס. אני ממשיך כל הזמן להטעות גולשים כאן ולרשום שטויות והרבה ספאם כי אני אוהב לבלבל לכם במח. ביוש איוש אוהבים אתכם , הצלחות יקירים שלנו. מה באמת נראה לכם ? תחשבו שנית.
    סגור
  • 42.
    כמו שאמרתי חברים כל ירידה למטרת עליה!!!! (ל"ת)
    יוסף 03/08/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 41.
    לשים לב למניית קרסו
    משקיע וותיק 03/08/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כותב עליה כבר כמה ימים שמשהו מתבשל שם. היום גם אספו במחזור גדול יחסית לממוצע.
    סגור
  • 40.
    זה ממש לא פיירי אם יקרה בעולם מה שאני מרגיש
    מישל 03/08/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אני מת לעליות כי ממש לא הירווחתי מספיק בשנים שכולם כאם הרוויחו יאמבה כסף אולי מאות אלפים והמוכשרים אולי אפילו מליונים אבל יש לי ממש כאב בטן איום ונורא כי אני מרגיש שהולכים לזמבר לנו את הצורה ולקרוע לנו את הת...
    סגור
  • אם זה מה שאתה מרגיש
    מושמוש 03/08/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה חייב לעשות עם זה משהו , לא סתם לכתוב טוקבק חסר משמעות.
    סגור
  • 39.
    ליויתן היה 1 באפריל ? על מה יורד ככה? עבר אפילו את בג"ץ
    מה מה ?????????? 03/08/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ואת כל התלאות שהיו בשנתיים האחרונות ,אז למה ככה יורד?
    סגור
  • 38.
    משהו בקנה בהצלחה (ל"ת)
    כיטוב לפי המחזור היו 03/08/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 37.
    טבע לפני עליות חדות- לשים לב (ל"ת)
    יודע דבר 03/08/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • מחר דוחות
    משקיע 03/08/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כנראה יודעים שיהיה דוח טוב בגלל זה קפצה בסגירה.
    סגור
  • טען עוד
  • לב אל תטעה.
    אין למה לשים 03/08/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 30
    טבע שייכת לעבר.
    סגור
  • 36.
    אינטק פארמה
    אנג'ל 03/08/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמועות חזקות על רכישה בפרמיה גבוה מאוד האם מישהו שמע משהו?? על כמה מעל השוק??
    סגור
  • 35.
    שפע ימים, לך תדע בקידוחי אקספלורציה הכל יכול להיות (ל"ת)
    יגאל 03/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    על גבעה נישאת בוולגורד רוסיה.
    א100... 03/08/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    56 49
    נמצא פסל ענק ממדים על גבעת מאמייב. הדבר מתקשר גם לאמא מולדת קוראת לך. לקחו את הנושא הנ"ל רבים וטובים והשליכו גם על הכוחות שיש לטובים במלחמתם וניצחונותיהם על הרעים...ידוע שרוסיה פועלת חזק חזק מאד בנושא הסייבר בעולם(קיברנטיקה)ולמעשה שולטת ברמה החזקה בעניין על כל משתמש אחר בעולם. הם מלהטטים בסייבר טרור ולוחמת סייבר וסייבר פסיכולוגיה ועוד גורמים בתחום אותם הם מערבים עם כוחות על..על חושיים לשינוי דברים מתהווים או קיימים. ידוע שהרוסים היו פעילים בנ"ל במערכות בחירות ברחבי העולם ובעיקר ארה"ב בעבר וקביעת יעדים. כמו כן ידוע שהם מעורבים גם בבחירות נובמבר בארה"ב ולמעשה בכל תחום המעניין אותם בעולם כולל הכלכלה העולמית. לפי דעתי והבנתי יש בארצנו לוחמי סייבר מהבכירים בעולם ואם הם לא עולים על הרוסים..הם בטוח משתווים אליהם. השמועות אומרות שהסייבריסטים הישראלים משתפים פעולה עם אמא רוסיה בצורה הדוקה מאד...אולי המשך יבוא. יום טוב.
    סגור
  • לאיציק 100
    ד"ר אברטון. ברקלי. 03/08/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    26 26
    לקח לי 45 דקות לפצח את הדברים ולרדת לעומקם. אז..אני מציין..לא יאומן ומדהים. למעשה יש כאן פיתרון קלאסי לשאלת 1000 קוואדריליון הדולר. Love U
    סגור
  • לד"ר אברטון אום אל פחם
    ד"ר ברוקולי 03/08/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לקח לך 45 דקות לפצח את החידה הדמיונית שהחבר הדמיוני שלך כתב , אז אתה אהבל.
    סגור
  • לאיציק ואברי. נו.."פשוט וקל". בכלל לא בעייה.
    ד"ר ניר(איצ100) 03/08/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    23 26
    אם יגמור מדד DJIA היום בצד השלילי זה היום השמיני ברציפות אז...תופעה שלא קרתה במקומותינו תקופה מאד ארוכה. הדאו הוא מדד מוביל של הגדולות בארה"ב ובעל שווי 5 טריליון $ ויש אומרים שעל פיו יישק דבר ולא לפי S&P. בכל מקרה כלכלות ובורסות העולם ברגרסיה זה תקופה מאד ארוכה. בשבועות האחרונים מתבצעת עליית מדרגה בחולשה .
    סגור
  • לאדון 100
    חיזקי 03/08/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    4 33
    אני לא אתקע לך אצבע אדומה הפוכה כמו האנשים פה שלדעתי לא מבינים בכלל מה כוונתך בתגובה 18. אז אומנם לא סימנתי לא אדום ולא ירוק אבל אבקשך בכנות להסביר לי מה פשר הדברים שאני מבין שגם חבריך התקשו אבל הבינו. תודה תודה חיזקי.
    סגור
  • ושכחתי להגיד לך כי אני שכחן
    חיזקי 03/08/2016 20:53
    הגב לתגובה זו
    2 15
    אבל הבנת מה ההוא כתב ב 34 אז בבקשה תסביר לכולם
    סגור
  • לאיציק 0
    חיזקי 03/08/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    2 13
    אף אחד פה לא מטומטם. המטומטם היחיד זה אתה אבל זמנך אוזל. שגיאות כתב וכתיב יש לך לרוב ואפילו אני שיצאתי לעבודה בגיל 13 והפסקתי ליחמודים אין לי שגיאות כמוך ותיבדוק את עצמך עילג וגם זמנך פה הולך ואוזל וכנראה גם במרחב אני מרגיש כי שרצים קנאים כמוך לא צריך בעולם שלנו ואיך ההיא שילדה אותך בכלל הסכימה להסתכן בלהוליד בהמה כמוך אתה איש קטן ומסכן ואני אצרג אישית שתפסיד את הכמה לירות שיש עליך. ואתה טינופת מה אתה בכלל פונה לחיזקי שאתה לא יודע מי אני ומה עברתי זבל כמוך לא היה בכלל בצבא ואני בלי יד אטבל עם עיטור הגבורה ממלחמת קדש ואתה בכלל לא יודע שהיית מלחמה כזאת לפני 60 שנה בכל מקרה אני אקח לך תכסף ובשמיים מטפלים כבר בטרום גוויה שלך הבנת אתה לאט נשוי ובלי ילדים
    סגור
  • לחיזקי.
    איציק100 03/08/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 13
    1. אני לא אדון ובטח לא אדונך. רשום איציק ואפשר להוסיף 100 על יד. 2.איני יודע מה אנשים הבינו או לא למרות שכוונתי לא הייתה לסבך. אבל יצא קצת מסובך ..לא הרבה. אם אצטרך לכתוב תשובה לעומק..הרי הרי ספרים ועבודות ותארים נעשו בנושאים הנ"ל. אז אכתוב לך בקצרה לנושא שאני מאמין שפנית בגינו: צלם את שערי היום בבורסות.. וחזור ובדוק אותם עוד שנה.. תהיה מופתע יקירי. ערב טוב לך והצלח בכל דרכיך ולא רקר בבורסה.
    סגור
  • מה לא היה בדיוק ברור ?
    איציק 0 03/08/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אני אפס גמור , אהבל מדופלם מה לא ברור פה ? אני עונה לעצמי בכמה שמות ומתחזה גם לאדון חיזקי בגלל שאני חושב שכולם פה מטומטמים חוץ ממני , מה לא ברור כאן ? לוזר הייתי ולוזר אני השאר חחחח
    סגור
  • 33.
    שפע ימים - הודעה דרמטית
    שאול 03/08/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעקבות ההודעה הדרמטית מהבוקר -בשעות האחרונות ישנה שמועה שבמיקום המשמעותי בו נמצאה אבן ספיר הגדולה ביותר עד כה ,נמצאו אבני ספיר נוספות ואבן נדירה מאוד . האבנים הועברו לאימות סופי טרם הפרסום . מישהו יודע אם זה אמיתי ?
    סגור
  • 32.
    ניתן האות שבירות של הקולים חליאה לאללה החודש (ל"ת)
    איתות 03/08/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    אתר ספונסר מריץ מניות והכותב שם הדר משכנע אנשים לרכוש
    רובי 03/08/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כדאי להבין עד שהרשות לא תשים יד על האתר זה יימשך מה שקורה שם הפקרות אתר ספונסר יחד עם כל הכותבים שם מריצים איתותים על מניות ויש שם כותב שיש לו עוקבים שכל מניה שהוא רושם עולה באופן אוטומטי תבדקו את זה טוב טוב ותראו שיש אמת ואם זה לא הרצה אז מה כן
    סגור
  • השווקים לא אמרו את המילה האחרונה ויכול להיות שהוא צודק
    תשמע טוב 03/08/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתה יכול לשמוע בעצתו ואתה יכול שלא למשל גורביץ הרס משפחות שלמות בערימות עם תרצו לקנות דקס ב 12000 תרוצו לקנות מניות ב 1730 בארץ תרוצו לקנות אפריקה ישראל ב 1500 נו אז יש מישהו שעוצר אותו הרי אין חוק במדינה הזאת החוק הוא לניגוב תחת הרי אם היה חוק ענבל אור היתה ככה צוחקת ועושה כנסים וראיונות טלוויזיה הרי מקומה בכלא ברדו בפנים גנבה והחוק מה עושה מביא לה מפרק לחברות פחחחחח ממש מזיז לה
    סגור
  • נשמע לי לא טוב
    לתשמע טוב 03/08/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איך מתקנים את המשפחות שלמות בערמות שנהרסו? ולא היה שם במשפחות אף אחד שקול שהרים קול: "וואלק לא רוצים לההרס!!!!!!"
    סגור
  • 30.
    איך זה יכול להיות שקול 1500 הBS שלו 300 חחח ליצנים תקנו
    תגידו לי 03/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שידחפו לכם עוד ועוד
    סגור
  • חחח וואלה נכון נקודה טובה למחשבה והכי מצחיק שהוא יורד 5
    תשמע טוב 03/08/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נקודות כל חיתוך חח
    סגור
  • 29.
    אופציות הפוט ברחו משמעותית מרצועות בולינגר מה זה אומר ח
    למר גורביץ 03/08/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חח
    סגור
  • 28.
    בהמשך להודעה 19 אזהרה חמה-הרגע פורסם: לינק
    ביו 03/08/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    http://metro.co.uk/2016/08/03/fears-of-new-financial-crisis-after-report-into-bank-of-england-6045079/
    סגור
  • 27.
    שימו לב היום לקראת המסחר בנסדק
    מדיגוס 03/08/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהיה מעניין
    סגור
  • 26.
    אקס טי אל ממריאה היום הודעה בקרוב (ל"ת)
    תקשיבו מה יוסי אומר 03/08/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    שם הכתבה
    וותיק באתר 03/08/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם הכתבה ההתחכמות .אחוזת בית . מעורר גועל כמעט להקיא וכבר כתבו לכם לפני חבל שממשיכים להתחכם
    סגור
  • 24.
    דקס הלוואי שיתפרק.
    בהצלחה 03/08/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מחזיקים אצבעות.הכל מנופח ומניות הבנקים לא מפסיקות לצנוח. הטבמבלים הקבועים שלא חוו פולת מעולם יקבלו אותה השנה.
    סגור
  • 23.
    אני רואה בנרות היפנים שפנינו לירידות
    תלמיד של גורביץ 03/08/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 8
    יש רצף של 2 נרות פטיש במדד האמריקאי לאחר גל עולה עם נר אישור. לרוב זה מוביל לגל יורד.
    סגור
  • 22.
    זה לא מחריד הספור של הקולים ? מוכרים לאנשים קולים בשערי
    תגידו לי 03/08/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ם של 1500 1490 1480 1470 תגידו אתם לא מבינים שכל העלייה הזו היתה רק למכור קולים בשמיים ולעשות לאנשים שיטת הסלמי מהכסף בקולים פשוט כל שבוע חיתוך ועוד חיתוך ועוד כסף להביא ועוד ועוד ובינתיים תמשיכו לקנות קול 1500 וחבריו ולגורביץ שאלה מה הרצועות חח
    סגור
  • 21.
    ה עשו להם בית ספר מחקו אותם בשבוע (ל"ת)
    פתחו לטכנאים את הצור 03/08/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • היום בבוקר לרגל בעיה במקרר. סיפר שפתחו את הצור
    היה אצלי טכנאי מקרר 03/08/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ה ועשו להם ביצפר גם בבורסה אינעל רבארק
    סגור
  • 20.
    כל יום יציבות (ל"ת)
    יופי של יציבות 03/08/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה רוצה רעידות אדמה? יציבות זה דבר יציב
    אז מה 03/08/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה טוב גם הייצוב והמיצוב.
    סגור
  • 19.
    המלצתי השבוע קסם שורט פי 3 על הדקס
    ביו 03/08/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    המנופח וכן זהב nugt מי שעקב הרוויח בגדול. לדעתי לאור הבעיות החסרות תקדים באירופה יפן וסין הולכים לירידות בשיעור דו ספרתי.מניות בהנקים העקריות באירופה צונחות וגם הנפט נכנס לראשונה לשוק דובי. יחידה בין ניות הביו שמוחזקות על ידי היא כיטוב שלפי המידע אתר הפטנטים הממשלתי בארהב תקבל שבוע הבא בלעדיות לתקופה. של 20 שנים מיום הגשת הבקשה לפטנט בשנת 2011 בלעדיות לגלולה שמטפלת שתי עיות מחיר של תרופה אחת.ענקיות הביו. בארהב לא ישארו אדישות לדעתי. בהצלחה ואין אמור לעיל משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • נתראה בזהב במחיר 2000
    בהצלחה 03/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה
    סגור
  • כל יום אותו סיפור...עזוב אותנו (ל"ת)
    לביו החמוד 03/08/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • פשוט אל תקראו כתבות רק יכשילו אותכם (ל"ת)
    משקיע 03/08/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • בורסה נועדה לעליות ולכן תמשיך כך עד להודעה חדש (ל"ת)
    משקיע 03/08/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    גובוקיט
    יותם 03/08/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמצאת במחיר פנטסטי פעם שעברה שנגעה בשער 23 "תחתית " עשתה מהלך יפה למעלה
    סגור
  • 17.
    הקדומת הכי צפויה הבאה בתור ישראל אחריה צרפת וארהב (ל"ת)
    גרמניה מחליפה קדומת 03/08/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 16.
    אקס טי אל תעלה חזק היום (ל"ת)
    הבורר 03/08/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    ופיבנאצי ופבורטי ונרות חנוכה נו אדון גורביץ עדיין מחכים
    גורביץ והרצועות 03/08/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 14
    ל 1500 שהבטחת והשוק לא ירד מ 1451 אה יא משחיל הרסת משפחות
    סגור
  • תפסיק לילל, אם לא מתאים לך אתה לא חייב לקבל
    סתם אזרח 03/08/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אצות, יש פה גם אנשים שחושבים אחרת ממך אז אנה ממך, אה וחוץ מזה אף אחד לא מבטיח שכל יום היו עליות .
    סגור
  • שלא ירד מ 1451 והוסיף ואמר שימשיכו העליות לפחות עד 1500
    הוא הבטיח לי 03/08/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 11
    ושם השאלה אם יפרוץ או לא ההורס משפחות הזה
    סגור
  • לך אישית? מה הוא חייב לך? למה לא הבטיח לי ולכולנו? (ל"ת)
    הוא הבטיח 03/08/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ל 15
    א100 03/08/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    13 4
    איני מבין בנרות ופיבונאצי וכן מבין בפברוטי (לא שייך אך האם ראית אותו פעם בחייך? מומלץ. ראיתי עשרות פעמים במקומות שונים בעולם) אבל..הרסת משפחות זה דברים נוראים להגיד גם למי שאינך מכיר ואולי אינך מסמפט. כל אחד שיקח אחריות על עצמו ומשפחתו ולעולם לא יאשים אחרים. נ.ב:נסעתי לכל מקום עם זוגתי וחברי אחרי לאונרד כהן שגם היה פה לפני כשנתיים. ויש עוד כמה תותחים כמו הפילהרמונית של וינה שאנו נוסעים אליה לפחות פעם בחודש..יום טוב.
    סגור
  • אתה לא מבין בכלום
    משה 03/08/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי אתה אהבל
    סגור
  • של הטינופות
    אתה האבא 03/08/2016 22:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה מלכלך אותו שהרס משפחות. הנקמה משמים עליך תהיה קטלנית
    סגור
  • 14.
    דחיל רבקום. דבר אלינו. אם לא יעלה בעקבות ירידות.
    ליוסי(יוסף) 03/08/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלך עלינו אחי
    סגור
  • 13.
    מה קורה שם? (ל"ת)
    ימים קשים לרציו 03/08/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • ושום דבר (ל"ת)
    כלום 03/08/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    שפע ימים-יופי של הודעה (ל"ת)
    חגי 03/08/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    נגמרו הירידות חוזרים לעליות (ל"ת)
    לימור 03/08/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • שימרי על עצמך. (ל"ת)
    לימורי 03/08/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    רק לפי כותרות אין בכלל ספק שביז עברה לפוזיציית שורט חזק
    זיפו 03/08/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ארהב תיקנה אמש קלות 0.2-0.5 , האביטראז חיובי 0.2 והכותרת "ירידות". מאחר ואני סוחר בעיקר לפי פוזיציית ביז שמשתקפת בצורה חדה בכותרות , עברתי לשורט כבר ביום שני אחרי פתיחה חיובית של 0.5 וצלילה ללא סיבה לאפס בליווי כותרות שליליות של ביז. נקנו פוטים 1410 במחיר 380 שח שאתמול נסגרו לא פחות 816 שח. ממשיך להחזיק עד הבחנת שינוי בכותרות של ביז. שימו לב לגלום
    סגור
  • לזיפו
    שחקן גוגויים וג'ולות 03/08/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לי הצלחה כבירה כיוון שאני סוחר לפי האתר האוזבקי. ולעיתים הטג'קיסטני.
    סגור
  • הרגת אותי מצחוק (ל"ת)
    למגיב לזיפו 03/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    השוק פה היה מת גמור גג 100 נקודות עם מחזורי מכולת (ל"ת)
    בלי טבע 03/08/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    היום השוק לא יזוז יש פקיעה שבועית מחר (ל"ת)
    סוחר אופציות 03/08/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    בקרוב כונס נכסים על הבורסה שם חח (ל"ת)
    ביפן 03/08/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    רוצים דיווח על ליויתן ועל נטע ורועי של רציו !!!!!! (ל"ת)
    ביזפורטל 03/08/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    אני לא מבין את הבנאדם יושב זחוח יהיר ונותן הרצאות כל שי
    השוק וגורביץ 03/08/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שי ופשוט טועה ומטעה כל פעם מחדש אבל כל פעם מחדש עד מתי הוא יתפרנס מלהפיל משקיעים
    סגור
  • 4.
    למטה אנחנו עומדים בפני גל ירידות של 140 נקודות לערך (ל"ת)
    במידה ונחצה 1438 03/08/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    מפולת ויש שיאמרו עליות עם דבר אחד אי אפשר להתווכח השוק
    יש שיאמרו 03/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    20 אחוז למטה מהשיא אומר דרשני משמע מוכרים חזק מאוד
    סגור
  • 2.
    עולים הבוקר
    שחקן מעוף 03/08/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ארביטראז' רבע אחוז למעלה , S&P כרגע גבוה מהיכן שהיה כשאנחנו סגרנו
    סגור
  • לשחקן מעוף
    שחקן גוגויים וג'ולות 03/08/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא הבנתי כלום מדבריך אך בכל מקרה הדברים מוטעים ולא נכונים
    סגור
  • ובהמשך ירידות או אתה החלטת שאנחנו עולים עליות כמו גורבי
    עולים רק הבוקר? 03/08/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ץ?
    סגור
  • 1.
    כיטוב פארמה מתי צפוייה לצאת הודעה שתכניס בה רוח חיים (ל"ת)
    אסף 03/08/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אסף לא הייתי מפנה שאלות סתמיות ובטח
    לאסף 03/08/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא מצפה לקבל פה תשובות.תעשה שיעורי בית ותווכח בעצמך אם להשקיע או לא.אני אישית מושקע בנייר ומצפה להרבה עושר ואושר. מהבדיקות שלי שווה להתאזר בסבלנות. נדבר בוע הבא.
    סגור
  • אני איתך ...נצפה לבשורות טובות בכיטוב (ל"ת)
    אסף 03/08/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חבל על זמנך..חפש משהו אחר (ל"ת)
    לאסף 03/08/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לוזר (ל"ת)