סגירה צורמת בת"א: המעו"ף איבד כ-1% וסגר בנמוך היומי בלחץ מניות הבנקים

מניית לאומי נפלה 1.7%, פועלים ב-1.66%. מניית סודה סטרים זינקה ב-14.4% ופלוריסטים קפצה ב-7.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום בירידות ברקע לסנטימנט השלילי מעבר לים. בוול סטריט המדדים נסחרים בירידות ובאירופה ה דאקס +0.27% דאקס 13,103.56 +0.27% דאקס סגירה:13,068.08 פתיחה:13,027.84 גבוה:13,109.13 נמוך:13,008.07 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מאבד 1.6% בלחץ מניות הבנקים. לכתבה המלאה. בת"א מדד הבנקים שזינק אתמול 1.7% בניגוד למגמה בסקטור באירופה, איבד עוד 1.5%. מדד המעו"ף איבד כ-1% וסגר בנמוך היומי ברמה של 1,447.26 נקודות. המניות פועלים ולאומי איבדו 1.66% ו-1.7% בהתאמה.
בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.64% לפני פרסום הדו"חות ביום חמישי הקרוב.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-876 מיליון שקל.
אתמול טיפס המעו"ף ב-0.25% ומדד הבנקים זינק 1.6%. באירופה החוזים מורים על ירידות קלות בפתיחת המסחר.
המשקיעים דרוכים לקראת פרסום דו"ח התעסוקה בארה"ב ביום שישי הקרוב, כאשר נתונים לא טובים צפויים לדחות את העלאת הריבית. לפי גולדמן זאקס, אחרי נתוני הצמיחה המאכזבים בשישי האחרון, ההסתברות להעלאת ריבית השנה עומדת על 65% בלבד.
מניות במרכז
מניית תדיראן הולדינגס -0.28% תדיראן הולד 9,919 -0.28% תדיראן הולדינגס בסיס:9,947 פתיחה:9,919 גבוה:9,953 נמוך:9,900 תמורה:1,066,442 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה דו"חות חזקים מאוד לרבעון השני והציגה צמיחה של 140% בשורת הרווח - (לכתבה המלאה
פלוריסטם -0.18% פלוריסטם 489.4 -0.18% פלוריסטם בסיס:490.3 פתיחה:490 גבוה:496 נמוך:487.1 תמורה:841,810 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה מה-FDA את האישור לעריכת הניסוי שלב 3 ב-PLX-PAD לטיפול בטרשת עורקים חמורה. (לכתבה המלאה)
אלוט תקשורת +3.03% אלוט תקשורת 1,975 +3.03% אלוט תקשורת בסיס:1,917 פתיחה:1,917 גבוה:1,975 נמוך:1,897 תמורה:441,176 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הורידה תחזיות לשנת 2016 במעמד הדו"חות. (לכתבה המלאה)
קמהדע +2.33% קמהדע 1,580 +2.33% קמהדע בסיס:1,544 פתיחה:1,544 גבוה:1,587 נמוך:1,544 תמורה:1,607,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 20% בהכנסות במחצית הראשונה של השנה ל-33.9 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    בה (ל"ת)
    במ 03/08/2016 05:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    אכן פרוטרום שווה. לא בזק ולא כיל.לא חברה טבע כן (ל"ת)
    צחי 02/08/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    קנו לונג דקס .פרוטרום.לאומי. אלוני חץ.לא כיל (ל"ת)
    קובי 02/08/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    לא לקנות פוטים זה מלכודת!!!! זהירות מפולת בפוטים
    זהירות מירבית!!!!! 02/08/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקרוב מאוד
    סגור
  • 48.
    לא טועה לעולם.לא כיל.כן פרוטרום ואלוני חץ (ל"ת)
    קובי 02/08/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    תבדקו מי היה הכע טוב .אלוני חץ.פרוטרום.אז מי יודע הכי ט (ל"ת)
    רפי 02/08/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    רק לונג דקס פאוטרום אלוני חץ ורציו (ל"ת)
    קובי 02/08/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    שטן ריצה קנוו אלוני חץ ופרוטרום לא בזק לא כיל (ל"ת)
    קובי 02/08/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    אז כמו שנאמר אלוני חץ ופרוטרום לא תפסיידו (ל"ת)
    קובי 02/08/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    לא להתרגש מהירידות העליות ימשכו
    משקיע 02/08/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה בסה"כ מימוש לאחר חודש מוצלח מאוד. יולי היה החודש הטוב ביותר מתחילת השנה , לפחות בשבילי. בעקבות עליות חזקות תמיד באים תיקונים והעליות ימשכו לאחר מכן. אז תנו לכל הידיים החלשות להוציא אוויר ולברוח.
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    כשהבורסה עולה מזה שבועיים כמעט מדי יום מדוע לא כתבו שזה
    צורם 02/08/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צורם? רק אתמול המניה של לאומי קפצה כמעט ה 2.5% איך קוראים לזה ? צורם או קזינו???? התזזית של הבורסה היא קזינו של מהמרים!!!!!
    סגור
  • 41.
    לא לשכוח!!!!!! כל ירידה למטרת עליה!!! לא לשכוח (ל"ת)
    יוסף 02/08/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • לגולם
    פש 02/08/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא שוכחים אל תידג. בינתיים אני מחכה כי אני מופסד רק בתל אביב 24 איזה 30 אחוז אז עד מתי לחכות?
    סגור
  • אם אתה מופסד
    לאון 02/08/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    30 אחוז כמו שאתה אומר בשנה שהיית צריך להרוויח , כי חוץ מהמעוף הרוב עלה. אז פשוט תפרוש ותן למישהוא אחר לנהל את הכסף שלך , מסתבר שאתה עושה עבודה גרועה.
    סגור
  • 40.
    התחילה הריצה ל 1200 לא 1300 אלא ל 1200 (ל"ת)
    תקשיבו טוב 02/08/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • עוד חולה שמדמיין , היו כמוך הרבה שמאושפזים כרגע
    תגובה 02/08/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אחרי שירדו 5 אחוז רצוף אולי אפשר טיפה להקשיב לך,אתה כמו הזקן והעוקב אחר
    סגור
  • אלא ל 480 (ל"ת)
    לא 1200 02/08/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 39.
    אמרתי לכם תיזהרו תיזהרו אתם משחקים באש והצעירים שלא
    תקשיבו טוב 02/08/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ראו מפולת עוד הולכים להרגיש מה זה מפולת המקרה שקרה באירופה הוצאת 2 בנקים ענקים מהמדדים זה סוף העולם הולכת לבוא קריסה כפי שצפה סורוס
    סגור
  • 38.
    לא למכור פוטים אלא לקנות עוד ועוד (ל"ת)
    אמרתי לכם 02/08/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    מתחיל לאסוף קולים, כי כולם פה חושבים שימשיך לרדת (ל"ת)
    אורן 02/08/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • אבל אני חושב שאתה חכם ונחמד.הלוואי ותהיה צודק
    לא יודע מה זה קולים 02/08/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאם לא יקרעו לנו ת'תחת זהו הירווחתי איזה מאיה אני מחר מממש ובורח לחוף מבטחים
    סגור
  • 36.
    צריך כותרות של צלילות מפולת בשביל שיעלו חזרה
    לימור 02/08/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מכניסים את הדגים לרדת והופ עליות חזרו
    סגור
  • שימרי על עצמך (ל"ת)
    לימור 02/08/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 35.
    אדון גורביץ עכשיו שהכל ברח מרצועות בולינגר לאן הולכים?
    גורביץ חרטה 02/08/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יום שישש שלחת אותנו ל 1500 יא חרטה פעם אחרי פעם אתה פותח לאנשים את הצורה
    סגור
  • 34.
    תמיד שיורד כולם פה צועקים מפולת, לא יאמן
    איתן 02/08/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    14 8
    הכניסו לכם בראש כל הזמן מפולת. לא מפחד קונה בירידות ומוכר בעליות . קניתי היום מחר יתקן או אפילו היום ואז ימכור. זה עובד תנסו.אני אוהב שהם יורדים והכותרות מרעישות.
    סגור
  • אתה בחור שנון וחכם ותותח וטוב לב. בהצלחה. (ל"ת)
    לאיתן 02/08/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לאיתן
    אלפונסו 02/08/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי ימכור?
    סגור
  • אני צועק מפולת מ 1700 דבר שני אתה תמשיך לחלום ועד שתבי
    2 דברים 02/08/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ן שיש מפולת נהיה כבר ב 1200ואז יהיה לך קשה למכור ולהיפרד מהכסף שהפסדת והופה אנחנו נהיה ב 1000 ושוב רק תקנה והופה 600
    סגור
  • חרופה
    הופה 02/08/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מעניין תתחת שלי עולה יורד. לא משקיע בבורסה. הולך לשרון ומביא כל יום 50 קילו סברס שאני קוטף השיטה של פעם עם מקל וקופסא וכל קילו אני מוכר בכשרים שקל תעשו חשבון אני מביא כל יום אלפיה שלא עולה לי גרוש רק דקירות מהקוצים כל חודש אני מביא 30.000 שקל הבייתה. אין לי דאגות של יפול ימריא מעניין את הוואבוס שלי
    סגור
  • 33.
    נראת מצויין.נא לקרוא הודעה 13
    כיטוב פארמה 02/08/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הימור מחושב: מעל 80 שבוע הבא.כמובן. שזו דעה אישית בלבד וכדאי לכל אחד לעשות בדיקה כלכלית ולבחון הכל. מעווררת עניין רק כעת בפורומים בארהב ועולה לפני הפתיחה.
    סגור
  • אינטק פארמה לא פחות (ל"ת)
    אופיר 02/08/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    2 בנקים גדולים באירופה הוצאו מהמדדים המובילים דויטשה
    קטסטרופה 02/08/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בנק וקרדיט סוויס
    סגור
  • רמאים. מזייפים את המנדד כדי לא להראות שהוא יורד.
    שמטוב 02/08/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אצלנו יעשו אןתו תרגיל. בעצם כבר עשו אותו תרגיל כאשר הוציאו מהמדד לרכן את מרכיב הדיור כדי להראות כאילו אין אינפלציה.
    סגור
  • 31.
    אכזרים במיוחד לפנינו (ל"ת)
    תיזהרו קיץ וסתיו 02/08/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אוגוסט השחור. שריפה: האש לוחכת כבר את הבנקים הגרמנים
    שמטוב 02/08/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפילו סופר טנקר לא יעזור.
    סגור
  • 30.
    פוטים לאוקטובר עד שנגיע לשם נהיה כבר ב 1200 (ל"ת)
    אני אוסף 02/08/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 29.
    את הנתון שפורסם בארהב צמיחה של 1.1 ולצפי של 2.2 (ל"ת)
    אל תשכחו 02/08/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 28.
    החוזים יורדים רק 0.18 אירופה מתקנת ואצלנו פוטים בשיא
    שימו לב 02/08/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ממתי זה אני זוכר ימים שהחוזים היו נרצחים ופה לא היה מזיז לקולים אני זוכר ימים שאירופה היתה יורדת 1.5 מתקנת ל 1.2 פה היו חוגגים ופתאום הפוך שם מתקן פה קולים נחתכים וחוזים יורדים 0.18 ופוטים עולים 80 אחוז רבותיי תתכוננו טוב טוב לחודש הזה
    סגור
  • 27.
    זה או מחר או בפקיעה השבועית 2 למטה (ל"ת)
    הבומבה 02/08/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 26.
    תיזהרו למכור רק להוסיף למרות ה 100 אחוז (ל"ת)
    לכל מחזיקי הפוטים 02/08/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    אנדימד קיבלה אישור ה -FDA לשיווק . (ל"ת)
    המניה טסה 02/08/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    כשהוא אמר שאנשים יקפצו מהגגות ידע מה הוא אומר והוא אמר
    האמירה של כחלון 02/08/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זאת כדי לצאת בחקירה שתקום הרי תקום ועדת חקירה מי אשם בניפוח הזה הוא יגיד פשוט מאוד אני הזהרתי וזהו יצא נקי
    סגור
  • לא צריך וועדת חקירה. ביבי שקרניהו אשם ביוקר המחיה.
    שמטוב 02/08/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    וכחלון שותף שלו.
    סגור
  • שוב
    שם רע 02/08/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרת לסורך? לא הגיע הזמן להתבגר?
    סגור
  • אין תרופה נגד טיפשות
    שמטוב 03/08/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי שקרניהו אשם בהתייקרות וגורר אחריו אחרים כמו למשל גורר את כחלון. מי שלא למד להכיר את שקרניהו בשנות השלטון הרבות שלו יש לו בעיה להבין מה קורה.
    סגור
  • 23.
    אותכם מניות והם בינתיים קונים פוט 1300 לאוקטובר בטונות (ל"ת)
    שולחים לקנות 02/08/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 22.
    חודש אוגוס עלול להחליף קידומת ל 1300 וחודש אוקטובר ל
    מחליפים קידומת 02/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    1200
    סגור
  • אתה ביישן חבר.
    למחליפים 02/08/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה רע ב430??
    סגור
  • אתה אולי צעיר שבאת לבורסה שלשום אבל היינו במדד 200 חביב
    חבר יקר 02/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    י אז לרדת ל900 ואלי אפילו ל 600 זה לא נורא עדיין פי 3 מהתחתית
    סגור
  • 21.
    צעירים לא ראיתם מפולות באתם לבורסה שלשום ומה שראיתם זה
    הזהרתי אותכם 02/08/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עליות 8 שנים מ 200 ל 1730 אגב במפולות שום נרות שום פברוטי שום רצועות כלבים וחתולים ושום גלי ים רק חיתוכים
    סגור
  • 20.
    אירופה עלתה 10 רצוף גם ירדו 3 אחוז זה מימוש
    עומר 02/08/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמו שיוסף אומר כל ירידה למטרת עליה
    סגור
  • בנקים קורסים שם. דויצה בנק וקרדיטסוויס הוצאו ממדד מרכזי
    ששש 02/08/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמצה. חפש הגנה לתיק או תעבור לזהב. דעה אישית
    סגור
  • יוסף!?! (ל"ת)
    יוסף?!? 02/08/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 19.
    הדקס זה הבלון הגדול ביותר, מקווה שיתרסק בקרוב ביחד
    ביו 02/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 7
    עם ארה"ב. לא בגלל הכאב שזה יביא לכולם אלא בגלל שזה הדבר הנכון והאמיתי. לא היתה בכלל סיבה לריצה הרצופה במשך 6 שבועות. 10-15% ירידה מתחייבת לדעתי ותתרחש בכל מקרה אם לא כעת אז לפני הבחירות בארה"ב.
    סגור
  • 18.
    גורביץ לאן נעלמו הרצועות שלך ? הגלים? פבוניצי ? פברוטי
    מעניין 02/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ? חחחח נרות חנוכה ? צעקת לנו מהר הולך ל 1500 לפחות
    סגור
  • גורביץ הלך לקנות בשוק הפשפשים עוד כדורי בדולח (ל"ת)
    שמטוב 02/08/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 17.
    שהבנקים באירופה בדרך לכונס נכסים (ל"ת)
    הזהרתי אותכם 02/08/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כנ"ל אבל פריאירים רק מתחלפים, לא אתפלא עם 90% מהכותבים
    ביו 02/08/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פה לא חוו מפולת לעולם. הכל נחתך גם הטובות וגם הגרועות, אין רחמים.
    סגור
  • 16.
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=10505
    בונוס מצגת למשקיעים 02/08/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1050563
    סגור
  • 15.
    שימו לב לזהב שמזנק כבר כמה ימים.
    ביו 02/08/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    משקיעים מחפשים נכס בטוח. סיכוי טוב להרוויח מתעודת קסם שורט על הדקס לדעתי שיגיעו הירידות והם יגיעו בוודאות. כמו כן ממשיך להחזיק רק את כיטוב. את מדיגוס שכתבתי עליה לפני הזינוק בינתיים מכרתי. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 14.
    רציו מניה זבללל
    idoshay 02/08/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה עם המניה הזאת???קטסטרופה.
    סגור
  • כמו שמזבלת חיריה נהיתה פארק אריק שרון
    ואופיר 02/08/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יבוא גם היום שלה
    סגור
  • 13.
    פטנט אמור לקבל תוקף רשמי ב 9.8.2016
    כיטוב 02/08/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הפטנט יתן לה בלעדיות לעוד 14 שנים מיום היציאה לשוק.20 שנים מיום ההגשה. זה נכס יקר מאד אפילו פייזר יכולה לחלום על זה. לדעתי יביא לקפיצה משמעותית בשער כאשר הקפיצה נגדולה יותר תגיע לאחר ה nda.גם בעלי העניין החדשים בעקר קרנות ביו מוסיפים עניין. אפס חוב 22 מיליון דולר מזומן ונסחרת מתחת לשווי. פטנט לתרופה טובה הרבה יותר מזן של פייזר שפייזר מוכרת במיליארדי דולר בכל שנה. חגיגה בדרך? uspto עם סיומת gov. ,צכניסו לחיפוש את המספר 13/026741 Transaction History ניתן לראות את כל התהליך והאישורים החל מיום הגשת הבקשה לפטנט בשנת 2011. Patent Term Adjustments- מראה שהפטנט אמור לקבל רישימיות ב 9.8.2016
    סגור
  • העדכון מהלילה של בעלי העניין מעניין. כבר עולה בארה"ב
    כיטוב 02/08/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במסחר המוקדם.
    סגור
  • 12.
    הרס את הבורסה תתעוררו (ל"ת)
    הדשדוש 02/08/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • הדישדוש אכן משמש גופים מסויימים וכמה שיותר דישדוש
    א 02/08/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    18 5
    יותר טוב עבורם. אבל כשאתה פוסל את הדישדוש אתה מצפה לחילופין שתגענה עליות ואם אפשר חזקות ואם אפשר אינסופיות. האם אתה ערוך שבמקום דישדוש תגענה ירידות וחזקות ואינסופיות? הבורסה היא מפגש סוחרים קונים ומוכרים תחת כנפי היצע וביקוש(באופן נורמלי)ותחת תנאים כלכליים מיקרו ומקרו כאלו ואחרים. עליך לקחת בחשבון שהדישדוש שבו אתה לא מפסיד לפחות עלול להתחלף בירידות שבם אפשר להפסיד ממון.
    סגור
  • לפסיכיאטריה נוירולוגיה וחקר המוח(זה הכל לצערי)
    פרופ' א 100 02/08/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מקובל במחוזותינו שאנשים טובים או פחות ואנשים חכמים או פחות ..מפנים לקוחות פוטנציילים לכדורים ציבעונים כאלו ואחרים. אז..אוי לו לאותו רופא שפועל כך מבלי לבדוק היטב את מטופליו מה עוד שיתן כדורים לפי צבע או אולי צורה(מרובע .עגול) מירשם חייב להיות ספציפי ומדוייק ולכלול מינון מדוייק. ושם מדוייק ואפשרויות והתאמת הכדור ספציפית ושאינו מתנגש עם אחרים ועוד ועוד ועוד מיכללול פרמטרים. לשמחתי יש רופאים שנעזרים במה שמתפתח בשנים האחרונות ברוקחים קלינים על מנת לא להגיע לפיספוס הקל שבקלים..והרי יודעים אנו לצערי כמה אובדן יש סטטיסטית ומעשית מטעויות רופאים ורוקחים ועוד ועוד ובעיקר בין אלו שפותחים את הבטטה שמתנוססת למעלה וכוללת מלירדי סיבים ונוירונים ועוד ..שכל פספוס הקטן ביותר עלול...מאחל לכולם בריאות והצלחות גם בענייני כספים ורק זיכרו לבסוף שהתקופה ההיא...חלפה.
    סגור
  • המשכון
    א100 02/08/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    15 9
    ציבור הרופאים ורוקחים ומטפלים שונים בכל הצורות השונות נותן את נישמתו ומאמציו על מנת להגיע לפתרון מלא או לפחות מירבי של בעיות ואפשר להוסיף שיטות ריפוי אלטרנטיבי או מזרחי לסוגיו. אך מה לעשות ורופא הטוב ביותר דינו כנהג הטוב ביותר או עורך דין הטוב ביותר וכדומה. אנחנו בשאיפת חיים ותפילה להגיע לשיא הדיוק והריפוי האולטימטיבי שאפשר..
    סגור
  • מחזק בשם חברינו את כל הדברים שניכתבו מעלה. פירגון......
    ד"ר ניר (איצ100) 02/08/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    19 9
    שימו לב למדד Warsaw Wig הפולני האצילי..עובד כמו שעון שוויצרי. כתבנו כאן בעבר מספר פעמים שקל ללמוד ולהתיידד עם המדד הנפלא שהכרתו מביאה לתוצאות מרשימות. סטטיסטית שם אחוזי הדיוק גבוהים ב27% יותר גבוה ממדדים אחרים ובטח בתפישת חברות לתקופות של 5 שנים לדוגמא. אפשר להגיע שם כמעט...ל 0 ליקויים. לידיעתכם אפשר ללמוד את השפה הפולנית די בקלות בעיקר דרך השגרירות אבל לא רק.. הבנקים שם ידידותיים ומסבירי פנים ואמינים וישרים מאד. יש מספר בתי ספר מעולים בורשה . לובלין ועוד ללימוד מסודר של השוק המקומי. בהצלחה למנסים.
    סגור
  • קחו 7 שנים אחורה ולצורך העניין ממרץ 2009
    א100 02/08/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    15 3
    וחפשו כמה פעמים בתקופה זאת ירד הDJIA שישה ימי מסחר רצופים עם אופציה די סבירה ליום שביעי ויותר. הדבר מסמל רעות. נ.ב:המלעיזים המקצועים שבכל האתרים יודעים תמיד את מצבם והפסדיהם של עמיתים ושמחים לזה..למרות שיתכן ואין הדבר קרוב בכלל למציאות. ועכשיו..בכל תנאי ובכל מצב ..ובכל מצב רוח..ובכל מזג אוויר..אפשר די בקלות לייצר ערך מוסף ורווחים ולא חסרים דרכים של מדע וחשיבה ומכונות ועוד ועוד שמיימרות זאת כמעט ב0 ליקויים.
    סגור
  • שמיימרות>מקיימות ומיישמות (ל"ת)
    א100 02/08/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    24 6
    סגור
  • המשך
    א100 02/08/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    26 3
    בלי להרגיש . זה תקופה ארוכה מאד שינתה הבורסות תנאי התנהגות ואט אט חוזרות לפעילות כלכלית אמיתית. לדעתנו... מי ששם יהבו על בורסות שמתבססות על הדפסת נייר(לא כסף)וריביות שליליות ועוד כהנה וכהנה..שם כספו על קרן הצבי. שני הפקטורים לפחות שהזכרתי מעלה לא כפופים ולא קרובים אפילו לתנאי היצע וביקוש אמיתיים וחוקי כלכלה תקינים. ובנוסף נציין דחיפת שווקים ובורסות ומה שקרוי בלשון העם הרצות..לא יכולים להחזיק מים. ומאכזבים קשות בסופו של יום. לצערנו ..בעת האחרונה(שנים)קם דור של משקיעים בדרך כלל צעירים שמתבססים על חוקי כלכלה חולים ולא נכונים. אנו זוכרים את כל הטעויות וההטעיות בעת החדשה שבסופו של יום הביאו לריסוק המריץ והמורץ.
    סגור
  • 11.
    לעקוב ביולייט לפני הודעה דרמתית בקרוב
    מני 02/08/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו הולך לקרות שם
    סגור
  • מי יודע לגבי ביולייט ומירומדיק. מהביומד
    שימי 02/08/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לענות לי בבקשה מי שיודע
    סגור
  • 10.
    אפריקה ישראל - לאט ובטוח נגעה בתחתית לקראת היפוך מגמה (ל"ת)
    בני 02/08/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • ביולייט הנרות שם עולים כל הזמן מעניין לבדוק
    גד 02/08/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יודע משהו
    סגור
  • 9.
    כמו שאמרת אתמול בתחילת היום
    מדיגוס 02/08/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יאספו מיכם סחורה וסקוויז בסוף היום , בהצלחה
    סגור
  • 8.
    עם הנקודות בין 1450 ל 1470 ובינתיים רק מוכרים (ל"ת)
    משחקים איתנו 02/08/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא נראה לי שנגיע לשם בזמן הקרוב (ל"ת)
    1470? 02/08/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בשביל לכתוב כל יום יציבות לא צריך לקבל משכרת שמנה (ל"ת)
    ביזפורטל 02/08/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    שהשאיר האס אנד פי הוא ב 1250 (ל"ת)
    החור הראשון 02/08/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    הנסדאק לעולם לא יעבור את ה 5400 זה מחיר מקסימום (ל"ת)
    איך שלא יהיה 02/08/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 4.
    צריכה כבר לפרוץ (ל"ת)
    אופקו 02/08/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    הרחבה מיד?
    בוגלולו 02/08/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתי ההרחבה מיד? אחרי המסחר?
    סגור
  • 2.
    ביום חמישי דוחות של טאואר
    טאואריסט 02/08/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טאואר במומנטום חיובי לדעתי צפוייה לעלות ביום חמישי דוחות נקווה שיכו את התחזיות גילוי נאות מחזיק במניה ואין באמור המלצה
    סגור
  • 1.
    גולדמן זקס
    לפי 02/08/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ירידות בפתח, מה דעתכם? זה השינוי כיוון?
    סגור
  • קשה לדעת אבל זה כנראה יקרה בזמן הקרוב
    משה 02/08/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סביבת ריבית זהה לאורך זמן יוצרת בעיות ובמקרה כיום באמת יש המון כסף בשוק שמנפח נכסים (כרגע אולי יותר בשוק פרטי אבל כמובן שיש לזה השלכות). הלוואות קלות וזולות שמייצרות גם הן בועה והרבה נכסים רעילים. חבר את זה עם לא מעט מדינות באירופה שהאבטלה בהן גואה- דבר עם ספרדי והוא יספר לך כמה הכלכלה שם עגומה אנשים חיים עם ההורים.. המצב מורכב אבל בקיצור ירידות מגיעות במחזורים של כמה שנים על בסיס כשלים פיננסיים.אז זה יקרה השאלה מתי..
    סגור