סגירה ירוקה בת"א: המעו"ף טיפס 0.4% בסמוך לגבוה היומי, מזור טסה 9%

טבע איבדה 2.5%, אפריקה זינקה 6.7%, מניית כיל ירדה 0.7% בהמשך לירידות בחמישי האחרון
 |  (101)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע בעליות, זאת לאחר שיום המסחר האחרון בוול סטריט נסגר בעליות קלות ובסיכום היומיים האחרונים שמאז הסגירה בת"א ה-S&P 500 עלה 0.29%. מדד המעו"ף עלה 0.41% וסגר בסמוך לגבוה היומי, וזאת למרות שמניית טבע -1.05% טבע 8,401 -1.05% טבע בסיס:8,490 פתיחה:8,570 גבוה:8,590 נמוך:8,379 תמורה:51,357,229 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 2.5% במחזור הגדול בשוק ו כיל +0.18% כיל 1,714 +0.18% כיל בסיס:1,711 פתיחה:1,708 גבוה:1,716 נמוך:1,701 תמורה:18,685,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.7% (בהמשך לירידות ביום חמישי האחרון לאחר שענקית האשלג פוטאש חתכה תחזיות).  
מניית מזור רובוטיקה -0.54% מזור רובוטיקה 11,090 -0.54% מזור רובוטיקה בסיס:11,150 פתיחה:11,080 גבוה:11,120 נמוך:11,000 תמורה:6,324,498 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ביותר מ-9% במחזור השלישי בגובהו בשוק, וזאת לאחר שזינקה 16% ביומיים האחרונים בוול סטריט. המניה השלימה מהלך עליות של 123% בוול סטריט מתחילת השנה.
מניית אפריקה -0.68% אפריקה 14.7 -0.68% אפריקה בסיס:14.8 פתיחה:15 גבוה:15 נמוך:14.6 תמורה:46,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  בלטה בעלייה של 6.7% אחרי עלייה של 6.8% בשבוע שעבר.
מדד ת"א 75 טיפס ב-0.64% ומדד הבנקים הוסיף 0.46% לערכו.
מדד ת"א 35 -0.28% מדד ת"א 35 1,544.13 -0.28% מדד ת"א 35 בסיס:1,548.48 פתיחה:1,544.42 גבוה:1,548.84 נמוך:1,543.84 תמורה:497,884,343 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 -0.19% מדד ת"א 125 1,382.2 -0.19% מדד ת"א 125 בסיס:1,384.84 פתיחה:1,382.25 גבוה:1,385.46 נמוך:1,382.17 תמורה:612,366,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.2% מדד ת"א בנק 2,069.69 +0.2% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,065.54 פתיחה:2,063.5 גבוה:2,074.28 נמוך:2,063.5 תמורה:122,601,611 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הכללי הסתכם ב-387 מיליון שקל בלבד, נמוך מאוד - גם בהתייחס לעובדה שמדובר ביום ראשון. 
ביום שישי פורסם כי קצב הצמיחה בארה"ב ברבעון השני עמד על 1.2% בלבד, רחוק מאוד מהתחזיות שעמדו על קצב צמיחה של 2.2%. מצד שני, עונת הדו"חות בארה"ב מתקדמת בצורה טובה ולפי שעה 80% מהחברות שדיווחו עד כה עקפו את תחזיות הרווח ו-60% מהחברות עקפו את תחזיות ההכנסות. כעת הצפי הוא לירידה של 4.5% ברווח הממוצע של חברות הS&P500 ברבעון השני אל מול הרבעון המקביל אשתקד (מול צפי מוקדם יותר לירידה של 5.7%).
בסיכום השבוע החולף המעו"ף השיל 1.06%, זאת בזמן שה-S&P 500 השיל 0.1% ומנגד הדאקס הגרמני עלה 1.9%. מתחילת השנה המעו"ף ירד 5%, ואילו המדד האמריקני עלה 6.3% והגרמני ירד 3.77%.
דו"חות בולטים השבוע בת"א: מזור (יום ג'), אורמת (יום ד'), פריון (יום ד'), בזק (יום ה'), טבע (יום ה'), טאואר (יום ה') , סאפיינס (יום ה'). בוול סטריט עונת הדו"חות כבר לקראת סיום, דו"חות ענקית הרכב טסלה ביום ד' ירכזו עניין. האירוע המרכזי בוול סטריט השבוע יהיה דו"חות התעסוקה לחודש יולי שיפורסם ביום שישי.
מניות במרכז
בונוס ביוגרופ +3.45% בונוס ביוגרופ 60 +3.45% בונוס ביוגרופ בסיס:58 פתיחה:58.5 גבוה:60.8 נמוך:58.5 תמורה:393,571 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום על גיוס 3 משתתפים ראשונים לניסוי הקליני להשלמת חסר עצם בלסת של בני אדם, בדור השני של שתל חי של עצם אנושית בהזרקה.  (לכתבה המלאה)
{סלקט ביו} השלימה את ההנפקה בארה"ב וסופגת נפילות בת"א. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(101):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    ניתוח מנית מובילאיי
    רות 01/08/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש לנתח את מניית מובילאיי
    סגור
  • 55.
    שגורביץ אמר למעלה והשתמש ברצועות ופברוטי ופינוצי וגלים
    פעם אחרונה 31/07/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ונרות הדקס חטף מכה ל 8000 ואנחנו ל 1500
    סגור
  • 54.
    כנראה שאין מנוס מחזורים מגוחכים כבר ארהב בשיאים נחנקים
    תקופת המפולוס 31/07/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אירופה פסרה לפני פשיטת רגל יפן כבר מזמן פשטה רגל שם משחקים עם עצמם עד ההתרסקות נדלן בשיאים שמכאן יכול רק להתמוטט בקיצור פסרה מצב בקנטים חזרה ל 600
    סגור
  • 53.
    הרבה עכברים בחוץ , יש להם אומץ, בקרוב ריצה חזרה
    ירון החתול 31/07/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למחילות. כרגיל
    סגור
  • עוד כמה ימים יהיו הרבה ריצות אבל באולימפיאדה בבורסה יהי
    כן באולימפיאדה 31/07/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ו בומבות אבל למטה
    סגור
  • 52.
    מתכננים להחזיר אותנו לתקופת האבן והאדם הקדמון (ל"ת)
    תיזהרו 31/07/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • תקופת האבן בערך כן כחלון לא סתם אמר אנשים יקפצו מהגגות
    חחח 31/07/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא יודע על מה הוא מדבר
    סגור
  • תיזהר אתה עם הדעות שלך . כניראה אתה רואה סרטים
    הייטקיסט 31/07/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והרבה, עוד רגע יעופו באויר מכוניות, ואתה מדבר הרבה מאוד שטויות
    סגור
  • כצפוי עוד צעיר שראה רק עליות בלי מפולות (ל"ת)
    נכון ? 31/07/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • נכון שאתה בשוק ההון משנת 2008 או 2009 ? (ל"ת)
    נכון ? 31/07/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    מתחנן אבל מתחנן להתרסקות מה זה מתחנן זועקקק (ל"ת)
    הדאו גונס 31/07/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 50.
    שהגרפים של הבנקים בארהב היו כמו שבנו הסנופי והדאו הייתה
    פעם אחרונה 31/07/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קריסה
    סגור
  • 49.
    הנסדק לפני מפולת או ממדד הזה או גג 5400 כל וולסטריט
    שימו לב שימו לב 31/07/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדברים על זה ראו הוזהרתם הריצה האחרונה לא פגשה את הנמוך
    סגור
  • הנסדק תוקף את השיא בפעם האחרונה מכאן זה אדיוס אמיגוס
    תקיפה אחרונה 31/07/2016 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישר למפולוס
    סגור
  • 48.
    לא יודע מה איתכם אבל אני כל יום קונה 50 פוט של 200 שקל
    אני מוכן 31/07/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לסטמבר
    סגור
  • 47.
    2 מדדים למפולת בנסדאק או 5200 או 5400 אחד משני המדדים
    יש לי יש לי 31/07/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האלה מתחיל גיניהום של 20 אחוז למטה ב 3 ימים
    סגור
  • 46.
    השוק כנראה יבקר למעלה לפני שישחט (ל"ת)
    עשו תרגיל 31/07/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    הוא מסתמך על רצועות וגלים ואולי צודק אבל איך זה מסתדר ע
    הגרף של גורביץ 31/07/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ם זה שכל העולם ואשתו רואה את הרצועות האלה אז מה כולם ירוויחו חחח נראה לכם חלמתם
    סגור
  • 44.
    אתה טוען שהשוק מחזיק מעמד מעל ל 1450 מה אתה מבסוט מזה
    גורבית יא ליצן 31/07/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שהשוק מחזיק 4 ימים מעל חחח יא ליצן
    סגור
  • 43.
    עם מחזורים כאלה שוק ברמה של 1460 לא יחזיק עלוב (ל"ת)
    רבותיי מחזור מחזור 31/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    הקולים עמדו במקום (ל"ת)
    סגירה ירוקה? 31/07/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    מבחני הלחץ לבנקים באירופה עברו בצורה טובה
    צ'וקו 31/07/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחחחח בדיחה לא רעה
    סגור
  • 40.
    אבל הקולים לא ממש עלו בקושי 100 נקודות (ל"ת)
    הפוטים ירדו 31/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מה הנחמה בזה הרי שחיטה כזאת אתה צריך 50 עד 100 אחוז רק
    וזה מעודד אותך ? 31/07/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לחזור לשער שהם נקרעו על 0.4
    סגור
  • זה אומר? (ל"ת)
    מה 31/07/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    גומר את השוק (ל"ת)
    הדשדוש 31/07/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • השוק גמור גם כך (ל"ת)
    שטויות 31/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    נכון לשיה זו 14.20 (ל"ת)
    257 מיליון 31/07/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחזור במליונים (ל"ת)
    לשעה זו 31/07/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    עליות ביזפורטל? תסקרו את בית הקברות הזה באובייקטיביות (ל"ת)
    דודו 31/07/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 36.
    מזור
    מוני 31/07/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קיבלה המלצה לקניה חזקה עד 27.5 $ מבית השקעות בארהב
    סגור
  • כן.. יש עליה גם המלצה לפתוח שורט ! ומכירה בחסר
    מזורקה ..תרקוד מזור 31/07/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המניה מנופחת מאודדדדדד . היא צריכה לרדת לפחות 35 אחוז אם לא יותר . כרגע סוחרים בה כל מיני מנהלי תיקים ביניהם מערים מאחד לשני ופרייארים מצטרפים ונלכדים ברשת . משקיעים לא קונים את המניה כטווח מחירים האלה כשהיא בשיא בכל אופן נפתחה פוזיציה גדולה בשורט כמות גדולה ! בלי פחד רווח בטוח
    סגור
  • פחחח. היית רוצה
    רן 31/07/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צחקו עלי כשכתבתי כאן לפני שנה שמזור עוד תזנק. אמרו לי שאני חי בסרט. אבל לא חייתי בסרט - למדתי וקראתי על הרנסנס והבנתי שזה רק עניין של זמן. ואכן, מאז המנייה הכפילה את שוויה. מוצר פצצה וחברה פצצה. חכו חכו.
    סגור
  • 35.
    בתקופה המאד מאד ארוכה
    תקשיבו לי היטב 31/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מכל הבורסות בעולם למעשה בדקתי טוב טוב שרק אמריקה אומנם גורמת ללחצים בחזה אבל מתפרפרת בעליה ומנסה למשלך את העולם בשנים האחרונות ולא מצליחה העולם לא מאמין לאמריקה שמנפחת בלון עד הקצה והם רוצים איכשהוא להגיע לנובמבר לבחירות אירופה וישראל והמזרח למעשה לא עושים כלום כבר שנים ומזדנבים ולא מצליחים להיצמד לאמריקה יש כאן לא בלוף המאה אלא בלוף האלף ואמריקה באמת לא מצליחה לרפות העולם שהיא עצמה חולה חולה אני לא החכם היחיש שרואה זאת וכתבו זאת רבים בארץ ובעולם ונידמה לי גם הבוקר כאן בביז לא רחוק הזמן שיבוא פיצוץ אטומי שיגמור הכח לחתיכות אני לא יודע אם להיות חזיר ולמשוך עוד קצת בחלק האמריקאי ששם אני מורווח קצת או לברוח ולקחת הקצת שהירווחתי בסך הכל ולהגיד תודה ויש לציין שאצלי 75 אחוז בכלל בפקדונות נושאי ריבית
    סגור
  • 34.
    לכל החוששים תקראו וליוסף הפותר חלומות
    משקיע קטן 31/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    בתחילת השנה התיק שלי היה בהפסד גדול . כולם רשמו ואמרו לברוח מהר,ובזמן שכולם ברחו אני הוספתי עוד ועוד ועוד. בברקזיט שהיה לפני חודש שוב כולם אמרו לצאת מהר ולברוח ואני לא הקשבתי וקניתי עוד ועוד. כיום התיק שלי עבר מהפסד של 30 אחוז לרווח של 15 אחוז!! מתחילת השנה . היחידי שפירגן לי היה יוסף הפותר. מקווה שגם אתה הרווחת:) זה נכון הבורסה מלאת סיכונים,אבל יש פתגם שאומר: מי שלא מסתכן לא מרוויח.
    סגור
  • לקטן
    יקובו 31/07/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אתה חמוד ומאחל לך הצלחות גם בהמשך אך נראה לי שאתה חי בלללנד
    סגור
  • 33.
    היה צפוי שטבע תרד. סתם הריצו אותה.
    שמטוב 31/07/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הניצוק להרצה: היו לטבע תחזיות או]טימיות. ממתי מעריכים מניה על סמך תחזיוץ אופטימיות ? מעריכים רק לפי תוצאות בפועל.
    סגור
  • אין היגיון ואי אפשר
    יגאל 31/07/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להריץ מניה כמו טבע. וטבע תמיד שברה את השיא של עצמה. ביום חמישי דוח טבע ואז נבין אולי מה יקרה בעתיד. בכל מקרה טבע זאת מניה לטווח ארוך וצריך סבלנות.
    סגור
  • 32.
    בכוונה מורידים את המניה.
    כיל 31/07/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כיל חתמה על חוזים והמחיר ידוע . כיל זה לא פוטאש יש לה עוד כמה פעילויות כמו הברום. מי שמוכר טיפש
    סגור
  • ממש לא בכוונה מורידים . זה יורד כי אין להם כוח לקלוט
    שטויות 31/07/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ולנרים המניה. הם מתים לסלק את היתרות במניה. יש אשלג כמו זבל והמחירים עלולים לרדת מטה.
    סגור
  • 31.
    לרצועות ולנרות שבת וגלי הים חחח הליצן הזה לא מפסיק לעשו
    תקשיבו לגורביץ 31/07/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ת צחוק מעצמו
    סגור
  • 30.
    לא מסיים לפחות 1462 המצב גרוע (ל"ת)
    אם היום 31/07/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • צודק ולחשוב ששנה שעברה היינו ביולי 1729בשיא (ל"ת)
    ל 30 31/07/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם לא מגיע השבוע ל 1550 בסוף שבוע
    ולא רק היום 31/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפי טכנאי הדרך סלולה ל800.
    סגור
  • אם לא מגיע השבוע ל 1550 בסוף שבוע
    ולא רק היום 31/07/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי טכנאי הדרך סלולה ל800.
    סגור
  • 29.
    הנפילה של החיים
    אחיה 31/07/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ב12/15מכרתי מיואש את מזור הפסדתי7500$ אחרי שישבתי עליה שנים מה המסכנה?אין לי בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • משתתף בצערך. באמת. אבל היית צריך לעקוב אחרי החברה
    רן 31/07/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים מתייחסים למניות כאילו הן יישויות נפרדות מהחברה ושוכחים שהם רוכשים בעלות על חברה, ואם המוצר של החברה מעולה, אז גם המנייה בסופו של דבר תעלה בחדות. אני ישבתי על מזור שנה וחצי והייתי מופסד, אבל מכיוון שקראתי את מה שאומרים הרופאים שמשתמשים ב'רנססנס', הייתי משוכנע שבמוקדם או במאוחר תבוא פריצה גדולה, שכן המערכת מאפשרת דיוק ברמה הגבוהה ביותר שנין להשיג בניתוחי גב ומוח , ואין אף שיטה אחרת שמאפשרת רמת דיוק שכזו. הבעייה הייתה רק במהירות החדירה של המערכת לבתי חולים - מבחינה שיווקית-, וברגע שנמצא השותפה מדטרוניקס, יש יסוד סביר להניח שבתוך כמה שנים המערכת תירכש על-ידי מאות רבות של מרכזים רפואיים, ומזור תהפוך להיות אחת מחברות הציוד הרפואי המובילות בעולם, ואז גם המנייה תזנק עוד יותר, אולי במאות אחוזים (אם לא למעלה מזה).
    סגור
  • לביראות באמת מכל הלב
    אחיה 31/07/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כנראה קראתי כתבות אחרות חחחח והיה בהם המון דכאון שדרומי לוקח משכרות וגם מכר מניות זוכר?אז מה היית עושה?לא חשוב הגלגל מסתובב
    סגור
  • 28.
    למבינים בלבד (ל"ת)
    רציו לאן? 31/07/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • לידידי היקר יש עוד הרבה זמן...
    עוזי 31/07/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עדיין תקוע שם כל העסק!
    סגור
  • שאלה טובה. תשובה ממש לא ברורה וחד כיוונית
    מבין 31/07/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהרבה שואפים אליה.
    סגור
  • 27.
    מחכים להודעה האסטרטגית של אינטק....
    אינטק פארמה 31/07/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היו"ר החדש יוביל את החברה לשיאים משנה לשנה
    סגור
  • 26.
    לא מצאנו גז ששווה מאות מיליארדים ? נו אז מה קורה?
    שלום חברים 31/07/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    6 6
    איזו דממה בנושא !
    סגור
  • כל ההבטחות עך הכנסות גדולות מייצוא גז הוא בלוף
    שמטוב 31/07/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א. אין דרך יעילה לשןןק את הגז מה שמייקר אותו. (אף אחד לא משווק גז בצינור ימי של מאות קילומר, זו המצאה של שקרניהן). ב. מחיר מוצרי דלק פוסילי ימשיכו לרדת כי ייצור חשמל סולרי עולה היום חצי מחיר ממחיר חשמל בדלק קונבנצינלי. (תוך עשר שנים כל הגגגות בישראל של בתים נמוכים יכוסן בפנלים סולרקיים כמו שבעבר היו דודי שמש, כך יהיה בכל העולם בארצות שטופות שמש. באוקטובק 2015 הסתיים בהצלחה פיילוט לחשמל סולרי בסין ובנסיכות אבו דאבי. נסיכות עומן משתמשת כיום בחשמל סולרי במקום בנפט שהיא מפיקה בזול).
    סגור
  • אדומה ? לא מצאנו גז?או שאני חולם ? (ל"ת)
    למה אצבע 31/07/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בין אצבע אדומה(מה פרוש) לגז? (ל"ת)
    מה הקשר 31/07/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    המעוף יסגור פערים על ארהב ויעלה השבוע חזק (ל"ת)
    כל הפסימיים יחטפו 31/07/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • אני מקווה שהמעוף יעלה השבוע 15 אחוז.
    אני פסימי שיחטוף. 31/07/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל בגלל שאני פסימי קשה הוא יעלה לדעתי רק שבעה אחוז. איזו באאסא.
    סגור
  • 24.
    וואי וואי וואי היום דלק רכב תיפול בעקבות פורד (ל"ת)
    א 31/07/2016 06:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    אל על
    הלורד 31/07/2016 02:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה יקרה למניית אל על השבוע
    סגור
  • 22.
    אפריקה מניית השנה
    קוקי 30/07/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לדעתי והערכתי אפריקה מניית השנה , הטיסה מתחילה מחר !
    סגור
  • 21.
    פתאטי
    אסף 30/07/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם פנסיה
    סגור
  • 20.
    דיסקונט השקעות עד סוף שנה 3000... (ל"ת)
    אילן 30/07/2016 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    דלק רכב תחטוף פטיש 5 ק"ג בגלל הנפילה של ford בסוף השבוע (ל"ת)
    א 30/07/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 18.
    מחר אפריקה ישראל בדרך צפונה- זה כסף זרוק על הרצפה
    מומו 30/07/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הזדמנות לא לפספס.הוא הולכת לכיוון של שינוי מגמה .ההסדר הזה יטיב עימה מאוד מאוד
    סגור
  • 17.
    כיטוב פארמה לאן פני המניה ? (ל"ת)
    אסף 30/07/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דשדוש
    לאסף 31/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהבנתי אני חושב שנראה דשדוש בזמן הקרוב עד שתצא הודעה כלשהי. החברה עברה טלטלה מאוד גדולה עם הודעות חיוביות מחד ויציאת בעל עניין גדול והנפקה גדולה מאידך. על פי אבני הדרך של החברה עד סוף השנה החברה אמורה להגיש את כלל הדרוש לקבלת FDA עבור תרופת הדגל שלה KIT302. עד אז אמורים להמשיך לראות עוד מאותו דבר. בהצלחה.
    סגור
  • פני המניה
    יובל 31/07/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כרגע פניה לכיוון צפון, נופש קצר בגליל עם הילדים
    סגור
  • 16.
    מחר הבנקים 2 אחוזלמטה
    שבי 30/07/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    9 8
    הצבעה על הפרדה של כרטיס אשראי מהבנקים הגדולים
    סגור
  • עד אז (ל"ת)
    3 שנים 30/07/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מעוף יורד השבוע 9% (ל"ת)
    ברדיני 30/07/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    14 12
    סגור
  • הפסדת הרבה יא טיפש , שוב כנגד המגמה?
    אריאל שרון 30/07/2016 21:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חמרים כמוך לא מתים .רק נולדים יותר.
    סגור
  • מה הקשר בין מחט לתחת?
    פוטו 31/07/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה פרוש חמרים כמוך לא מתים רק נולדים יותר?
    סגור
  • חחחח הלכו הפוטים. (ל"ת)
    צחי 30/07/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    פער חיובי של 5% לא יזיק לכם לפרגן ביז (ל"ת)
    רדהיל 30/07/2016 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • חדל (ל"ת)
    מוגי 31/07/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מעוף
    ab 30/07/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    5 6
    המעוף ידע בעבר לנבא ביחס לחול וגם בזמנים אלו צפי לירידות
    סגור
  • 12.
    אוגוסט האדום
    סוסו 30/07/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    10 9
    תיקון של 5-8 אחוז החודש !!! המעוף ירד עד 1355 !
    סגור
  • יש מצב להרבה יותר למה דווקא 5 8?
    חמור גארם 31/07/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה רע ב 17 21? ואם יעלה נגיד השבוע 43 אחוז יתכן??
    סגור
  • אתה תואה ו בגדול
    יצחק 31/07/2016 01:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חברי אנא מכם תשכחו את המילה ירידות לפחוד השנה!!
    סגור
  • במילה של 4 אותיות שתי שגיאות (ל"ת)
    ליצחק 31/07/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    שורט מזור!!
    דני 30/07/2016 20:11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    תנו לפראיירים לקנות ואז לפתוח שורט. נמצאת בגבול עליון של תעלה עולה
    סגור
  • 10.
    מחזיקים את המניות ולא נותנים למעוף לעלות (ל"ת)
    לחקור את פושעי המעוף 30/07/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • בלי שחקני המעוף המדד ירד במהירות ל 600 (ל"ת)
    בלי חרטה 30/07/2016 23:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • תגיד לי תאמת
    פושע במעופ 30/07/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מה אתה יותר מעוניין שנעלה במעופ איזה שלושים אחוז אושנוריד אותו ארבעים אחוס? מה שתגיד נעשה כי רוצים שתהיה מבסוט ותרוויח ים כסף ולר תתאמץ כל יום בעבודה בשביל שבע עשרה אלף שקל בחודש שזה פחות או יותר הממוצא. אז תחליט ותרשום לנו נראה יותר עדיך שנמשוך עוד עשרים אחוז למעלה ומאחורי סה נשחוט
    סגור
  • למגיב 10
    טומי 30/07/2016 22:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תגיד להם תודה טמבל אם הם לא היו תומכים במעוף שהם מפוצצים במניות מימנו ומופסדים הרבה. המעוף היה נשחט עשרים וחמש אחוז בקלות.
    סגור
  • 9.
    מזור
    מיקו 30/07/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עושה מי שמורווח כבר 90%?
    סגור
  • מזור
    ארי 31/07/2016 01:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא יוכל לומר לך בוודאות אם המניה עכשיו תתחיל לרדת חזרה או שתמשיך לכיוון צפונה וחזק. לכן ההגיון אומר שהיום תמכור חצי מהמניות שלך באיזור שער 4300 ואם ימשיך לעלות חזק לפחות אתה עדיין בפנים בחצי. וגם אם ירד חזק את הקרן לפחות הוצאת ואם אתה עדיין מאמין בה יש לך אז את האפשרות לחזק בתחתית. בהצלחה. שמח בשבילך
    סגור
  • הולך על 900% (ל"ת)
    י 30/07/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אחלה חברה.
    toker 30/07/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוכה שלא קנה כמוני 5000 מניות ב ₪18.
    סגור
  • 8.
    וקמהדע - אין סיבה שהם לא יהיו המזור הבאה
    פלוריסטים 30/07/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קמהד"ע מקבלת תמיכה מממשלת ארה"ב .
    סגור
  • נתקעת עם סחורה
    יעקב 30/07/2016 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולכן אתה כותב דברים לא נכונים.
    סגור
  • 7.
    בשביל מה אני צריך אותכם אם אתם שואלים
    יוסי 30/07/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מי יקפוץ 11 אחוז ולא משיבים. מה אינכם יודעים? מוזר. בשביל זה אתם שואלים אותנו. נראה לי שאו פועלים או צירון או פריגו או מזור. וגם איך אתם קובעים ביציבות עם נטיה קלה לעליות? כמה קלה ולמה קלה ולמה בכלל נטיה לעליות קלות ולא זעוד חזקים מעלה כמו שכולנו בטוחים.
    סגור
  • 6.
    לונג
    פוזיציית 30/07/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמובן כסף זול קונה הכל, לכן עליות של כ חצי אחוז
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    חזי 30/07/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה הסיבה לדשדוש במנייה?
    סגור
  • 4.
    השקר הגדול
    משקיע 30/07/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    11 9
    חברים אל תאמינו לעליות בוולסטריט זו מפלצת שיצר הפד וחייב להאכיל אותה אך נגמר לו כבר האוכל(התירוצים לריבית) ומה שמחזיק שם זה הבחירות לכן מנסים להחזיק כי התוצאה צלילה לעומק כל הנתונים גרועים והפירוש שלהם ורוד ע״י הורדת תחזיות ועדכונים כלפי מטה למנוע התמוטטות . הקריסה קרובה מתמיד כל יום שעובר ללא ירידות חדות מקרב ומגדיל את הסיכוי לקטסטרופה בנסדאק . נהגו בזהירות .
    סגור
  • צודק בהחלט
    משקיע נבון 31/07/2016 01:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צודק בהחלט!
    סגור
  • 3.
    בקרוב בשורות טובות וגם לרציו (ל"ת)
    ליויתן 30/07/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • 2.
    עליות??? למה?
    מגן הציבור 30/07/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בסוף זה יגיע. השקר הפיננסי הגדול בהיסטוריה ייצא. לא יהיו במאגר המילים מילות תדהמה לתאר את מה שיקרה.
    סגור
  • שאתה יודעה ו תתרכז רק בעליות
    בן אדם תשכך מכל מה 31/07/2016 01:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השנה המדדים יעלו לפחוד 9%
    סגור
  • 1.
    אפריקה רציו אבנר דלק קידוחים (ל"ת)
    יעקב 30/07/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    28 13
    סגור