סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.45%, נייס טסה לשיא כל הזמנים

נייס העלאתה תחזיות במעמד הדו"חות. כיל איבדה גובה ברקע להורדת תחזיות של פוטאש. כלל ביטוח שיגרה אזהרת רווח
 |  (101)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בירידות, וזאת ברקע לסנטימנט השלילי בוול סטריט. מדד המעו"ף השיל 0.45% וסגר בנמוך היומי לאחר הפקיעה החודשית הבוקר. מניית  נייס 0% נייס 39,810 0% נייס בסיס:39,810 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-6.2% לשיא כל הזמנים וחצתה שווי שוק של 4 מיליארד דולר, וזאת לאחר העלאת תחזיות במעמד הדו"חות. מנגד,  כיל 0% כיל 1,726 0% כיל בסיס:1,726 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-3.5% ברקע להנמכת תחזיות מצד פוטאש, (לכתבה המלאה). מניות הבנקים  דיסקונט 0% דיסקונט 1,113 0% דיסקונט בסיס:1,113 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לאומי 0% לאומי 2,175 0% לאומי בסיס:2,175 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזרחי טפחות 0% מזרחי טפחות 6,850 0% מזרחי טפחות בסיס:6,850 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פועלים 0% פועלים 2,535 0% פועלים בסיס:2,535 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדו 1.4% ומדד הבנקים נפל בשיעור דומה. באירופה המדדים נסחרים בירידות קלות, (כתבה המלאה).
בסיכום שבועי: מדד המעו"ף איבד 1.06% ומדד הבנקים נפל ב-2.25%.
מדד ת"א 35 -0.1% מדד ת"א 35 1,543.7 -0.1% מדד ת"א 35 בסיס:1,545.28 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,056.46 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,056.09 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.1% מדד ת"א בנק 2,057.22 -0.1% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,059.18 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הפקיעה החודשית על מדד המעו"ף נרשמה הבוקר ברמה של 1,462.86 נקודות.
מחזור המסחר הסתכם ב-1.4 מיליארד שקל.
 
בנק ישראל, שהותיר השבוע את גובה הריבית לחודש אוגוסט על 0.1%, מסר היום הודעה לפיה הוועדה המוניטרית בוחנת את האפשרות לשנות את תדירות החלטות הריבית. (לכתבה המלאה).
הבוקר באסיה נרשמו ירידות בהובלת הניקיי שאיבד 1.1%. אמש נסגר המסחר בוול סטריט כאשר ה-S&P 500 השיל 0.1% ואילו הנאסד"ק עלה 0.6% בתמיכת אפל שזינקה 7%. היום זו צפויה להיות פייסבוק שתתמוך בדד מניות הטכנולוגיה. 
מניות במרכז
כלל עסקי ביטוח 0% כלל עסקי בי 5,572 0% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,572 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיגרה אזהרת רווח לרבעון השני של השנה. (לכתבה המלאה)
טאואר 0% טאואר 7,875 0% טאואר בסיס:7,875 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על ביטול התביעה הייצוגית שהוגשה נגדה בארה"ב. (לכתבה המלאה)
{מיילן} קיבלה את אישור ה-FTC בארה"ב לרכישת החברה השוודית MEDA.
טבע 0% טבע 8,421 0% טבע בסיס:8,421 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה את אישור רשות ההגבלים העסקיים בארה"ב לרכישת אלרגן. החברה צפויה לפרסם את תוצאות הרבעון השני לשנת 2016 ב-4 לאוגוסט.
מדיגוס 0% מדיגוס 145 0% מדיגוס בסיס:145 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה צפונה גם היום לאחר ההודעה על הזמנה מסחרית ראשונה עליה החברה דיווחה אתמול (לכתבה המלאה).
כיל 0% כיל 1,726 0% כיל בסיס:1,726 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ברקע להורדת תחזית של ענקית האשלג פוטאש. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(101):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    מכירת אפי ללבייב אושרה - הטיסה מראשון
    מלעיזים יאכלו כובעיה 28/07/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי אפריקה תהיה בין מניות השנה !!!
    סגור
  • 49.
    מה זה אומר פעולת "הקטנת הון"? (ל"ת)
    מישהו? 28/07/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    תסתכלו טוב במסך שתאמינו לירידות בארהב בלי לשפשף עיניים
    היום ומחר 28/07/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 7
    חחחח
    סגור
  • 47.
    הוא טען שיהיו עליות בישראל גרמניה התחילה גל רביעי למעלה
    נראה את גורביץ 28/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וכן הלאה הבנאדם לא מפסיק לטעות בארץ ובאירופה על המדדים בארהב זו לא חוכמה כולםםםם ידעו ששם זה למעלה אבל גורביץ הגאון רק טועה
    סגור
  • הוא לא טעה
    אהרון 28/07/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מאז שהוא כתב היו עליות בחודש יולי גם אצלנו וגם באירופה ווול סטריט בכלל שבר שיא, אז אי אפשר להגיד שהוא טעה.
    סגור
  • 46.
    לא נורא
    איציק 85 28/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 7
    יצאתי אהבל ואפס , השוק לא עלה 2% היום כמו שחשבתי. טוב אולי מחר. אתם בטח תוהים למה 85 ולא 100 נכון ? אז לא נגלה לכם. טוב , נגלה לכם , עזבו אותנו 15 חברים דמיונים שלנו ונשארנו רק עם עוד 85 חברים דמיונים. נוספו היום עוד שני חברים דמיונים , עברי+שליו. או שאני אהבל או שאני חושב שכולם פה אהבלים. תחליטו במה אתם בוחרים. מה שבטוח שאת הכדורים שכחתי לקחת היום. איוש ביוש אוהבים אתכם , הצלחות חמודים שלנו. נראה לכם ? אולי כן ואולי לא. היום לא.
    סגור
  • זה בסדר
    שמוליק 28/07/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אף אחד כאן לא אהבל , האהבל היחיד כאן זה אתה כמו שאתה מעיד על עצמך.
    סגור
  • לפסיכיאטריה. נוירולוגיה וחקר המוח.
    פרופ' איציק 100 28/07/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    11 7
    לכותב 46. אני חש קירבה ואפילו חיבה אליך. אין לי תלונות על מעשיך אני אפילו מחבב אותם והם אפילו גורמים לי לשמחה. אני מקווה שתמשיך בזה בלי קשר לבורסה שמשום מה מאכזבת בארץ ובעולם כבר שבוע ונראה מה יהיה בהמשך. הייתי מבקש שתטבל באיומים וקללות ובדיחות גסות וכתוב דברים משפילים ככל האפשר. ואני חוזר..אני סולח לך ובאמת יש לך מקום בליבי. ואף אציע לך כל עזרה שתבקש. מי יודע ..אולי ניפגש פעם ותראה שאתה יכול לסמפט אף מאד את המפלצת שתראה לפניך. אני מאחל לך סוף שבוע ושבת טובים ומבורכים ושמור על עצמך וממונך. תודה. איציק.
    סגור
  • תגיד לא נמאס לך לעבוד פה על אנשים ?
    אריק 28/07/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אם אתה פרופסור אני צנצנת. טימטמת לנו את השכל עם כל הספאם שלך , חלאס כבר! אתה האדם שהכי מספים פה עם הודעות הזויות ובלי תוכן , אתה מחפש תשומת לב ? לך חפש לך איזה פורום להטריד שם את האנשים , או שכבר זרקו אותך מפורומים אחרים בגלל שבטח הספמת גם שם עם הודעות הזויות של פרופסור ודוקטור אלק , חלאס נמאסת כבר !!!
    סגור
  • כותבים הגד ולא תגיד.
    אתה אריה ולא אריק 28/07/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפשרי לאדם להיות צינצנת? אולי התכוונת בתוך צינצנת? לא הבנת נכון? מה זה לנו? אתה עם קבוצה? מה זה ספאם? מה זה חלאס? באמת בלי תוכן או שאינך מספיק חכם מלהבינן? כן. מחפש תומת לב. כן. זרקו אותי מכל הפורומים בעולם. מה פרוש אלק? אמור לי..הקנאה העבירה אותך על דעתך? חבל. זה מה שאימלל ומאמלל אותך בחיים ובגלל זה אתה ללא חברים ובחורות. נכון? לך לישון..לילה קשה עומד לעבור עליך מעוד 14 דקות.
    סגור
  • טען עוד
  • 45.
    יא צעירים באתם לפני יומיים לבורסה ולנדלן ומה שאתם רואים
    עליות רציתם אה 28/07/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 9
    זה רק עליות להרוויח עוד ועוד אחחח לא ראיתם מפולות חכו תטעמו מפולת ישאירו אותכם הומלסים גם בנדלן וגם במניות כמו שכחלון אמר יקפצו מהגגות
    סגור
  • 44.
    כפי שציינתי המפולת בשקט בשקט בארהב התחילה (ל"ת)
    להיזהר 28/07/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 43.
    פשוט לשתפכם בשימחתנו על המשך הגדילה..
    עברי+שליו(איצ100) 28/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 11
    Alphabet 3.77% בדיוק בשעה 17:21PM שעון ישראל. תודה.
    סגור
  • תפסיק לבלבל בשכל
    ד"ר בלוף 28/07/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היום יום חמישי , את הכדורים של ההזיות לקחת ?
    סגור
  • 42.
    בולענים הגיעו משהו קורה לקראת סיום שימו לב (ל"ת)
    בונוס 28/07/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    הסתיים כל עליה לצורך ירידה עד הקריסה (ל"ת)
    מגיע פעם ב4 28/07/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לא להתייחס לשום פרופסור מבין כזה או אחר אין להם סיכוי ל
    מגיע פעם ב4 28/07/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבין גם אם ילמדו כלכלה בחלל
    סגור
  • 40.
    ישראל ? השוק הגרוע בעולם ! (ל"ת)
    צבי 28/07/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 39.
    שמים לקנות מדד 1453 לא מקבלים יורדים ל 1452
    משחקי חתול ועכבר 28/07/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתעודת סל כמובן שם רואים את התנודות
    סגור
  • 38.
    לא מצאנו גז?גז ששווה מאות מילארדים? מה קורה עם זה?
    אחים יקרים 28/07/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזו דממה !!
    סגור
  • 37.
    פורד נופלת חזק בטרום.דלק רכב מחזיקה המון מניות פורד (ל"ת)
    א 28/07/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    מי שמושקע באירופה שינוס על נפשו (ל"ת)
    לברוח מהר 28/07/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • כדי שאתה תוכל לקנות בזול ? (ל"ת)
    למה לברוח 28/07/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 35.
    אם חברת ביטוח כמו כלל מוציאה אזהרת רווח חחח מי הבא בתור (ל"ת)
    התחלנו את המיתון 28/07/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 34.
    עושים לקולים מוות איטי חחח לאט לאט (ל"ת)
    איזה תענוג 28/07/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    עולה יפה לפני הפתיחה
    KTOV 28/07/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כדאי לעקב,גידול bhfr במחזורים החל מאתמול
    סגור
  • מה את שולח אותנו למניה עם 170 אלף מחזור מה אתה רוצה
    המבין הגדול 28/07/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בכוח להשחיל אנשים
    סגור
  • מזמן לא ראיתי דבר כזה
    ישששש 28/07/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אפס חוב... נדיר... 22 מיליון דולר מזומן שווי השוק נמוך מזה. אנליסט אישרר 10 דולר מחיר יעד בערך 230% עלייה מהשער היום, והערך פוטנציאל מכירות של מעל מילארד דולר בארה"ב לבדה. פטנט שמגן על הקומבו שלה לעוד 14 שנים,נדיר...
    סגור
  • 32.
    מהיום יתחילו ירידות שימשכו כמה ימים טובים לדעתי.
    ביו 28/07/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 7
    שווה לעקב אחרי דויטשה בנק שממשיכה לצנוח. לדעתי המצב שם קשה ביותר. הזהב יום שני של ריצה, אומר הכל
    סגור
  • התכוונת לדויטשה בנק העומד להיום ליהמן ברדרס של 2016 אחי
    המבין הגדול 28/07/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שם אין מה להבין או הלאמה או פשיטת רגל רצו ריבית 0 קבלו ריבית 0 אין רווחים וההלוואות שנתנו הלכו לכפרת עוונות מה שנשאר זה לומר קדיש על הבנקים באירופה
    סגור
  • 31.
    אל תטעו בתעודת סל עשו עסקה ב 1455 (ל"ת)
    מדד 25 28/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם פחות מ 1455 שקוף מידי (ל"ת)
    יעשו עסקאות 28/07/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    עד סוף החודש הזה אמורות לצאת ממצאים סקרים וזה עוד יומיי
    הזדמנות יהש 28/07/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והמניה לא מתנהגת בכלל כמו שמשהו טוב עומד לקראות ממש מוזר
    סגור
  • רשום בפירוש עד 31.7.16
    קבלו מההודעה 19.7 28/07/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגשת דו"ח ביניים של המסמך הסביבתי אשר יכלול, בין היתר, את ממצאי סקר הווידאו בסביבת מיקום הקידוח, נתונים הידרוגרפים של עמודת המים, פירוט ממצאי מעבדה לדגימות מי ים )נוטריינטים, מתכות( ופירוט ממצאי מעבדה לדגימות סדימנט )אפיון סדימנט, TOC ,הידרוקרבונים, מתכות( עד ל- 2016.7.31.
    סגור
  • 29.
    מגיעים לשם (ל"ת)
    1450 28/07/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 28.
    סוף סוף החליפו יציבות לירידות יפה לכם (ל"ת)
    ביפורטל 28/07/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    היום המדד מגיע ל 1470
    איציק 100 28/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חכו ותראו , אם לא אתם יכולים לקרוא לי אפס.
    סגור
  • תשמע אתה הזוי שלא מהעולם הזה
    שמואל 28/07/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תשכח מעליה של 2% אחוז היום. והנה אני קורא לך אפס כמו שביקשת , כנראה שזה מה שאתה באמת.
    סגור
  • הצוציקים מפסידים התחתונים (ל"ת)
    יאוויאלי 28/07/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לא אפס אבל צנצנת כן אתה חי באשליות (ל"ת)
    ל 27 28/07/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 26.
    גם אם יגיע 1470 גלום לא יעלה (ל"ת)
    מדד 25 28/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • טעית 1980 חחח לך לך לישון יא צעיר (ל"ת)
    לה לה לנד 28/07/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    מה נראה לכם אם תחזיקו את השוק אנשים יקנו? (ל"ת)
    שחקני מעוף 28/07/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה טועה בהערכתך לכרישים או שחקני מעוף
    משקיע גדול 28/07/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מהונדסים היטב ועושים לנו טוב את העבודה על כורחם או בלי שידעו.
    סגור
  • 24.
    לא מתאימה כאן בעליל (ל"ת)
    המילה יציבות 28/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    רוצים יותר זול (ל"ת)
    לא קונים מדד 1458 28/07/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • צודק אחי
    מאיידן 28/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפני 458 אנו לא מתקרבים לאיסוף סחורה. רשום לך זאת
    סגור
  • אז למה לא מורידים ישר ל 458 ? למה לחכות ? (ל"ת)
    אתה חכם כל כך 28/07/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ככה! (ל"ת)
    בינג 28/07/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    כמו תאומים זהים (ל"ת)
    תעודות סל 28/07/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    אין עליות (ל"ת)
    הגלום נמוך 28/07/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    לפני פריצה גדולה (ל"ת)
    קהמדע ופלוריסטים 28/07/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2 מניות מתות.. (ל"ת)
    עוזי 28/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    למטה ככה רוצים השחקנים זו לא בורסה לגיוס כספים
    כיוון הקזינו 28/07/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להשקעות זה פשוט קזינו אחד שכולם יודעים מי מרוויח בסוף
    סגור
  • 18.
    לא מה איתכם אבל מחר יום מטורף באירופה מבחני לחץ הבנקים
    אני מודאג 28/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 10
    יפורסמו אני הולך לפחות עם 50 פוטים קטנים ליום ראשון
    סגור
  • איזה מודאג תגיד לי כל הבנקים באירופה בקרוב אצל כונס
    מה מודאג 28/07/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 8
    נכסים מי יכסה חובות של טריליונים חחח עצוב מה שקורה שם
    סגור
  • יש כאן באתר חברה טובים
    מאיידן 28/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם יקחו כל ההצעים כי הם תמיד אבל תמיד מורווחים. הם מבינים ואלופים ויודעים שלוש שנים מראש מה יקרה ומתארגנים בהתאם. אני ראיתי במו עיני שעם הון עצמי של 2765 שקל ממונף לקחו הצעים של טריליונים בלי להתרגש. אז תרגיע חבר.
    סגור
  • אתם מפסידים זה בגלל ש...
    פרופ' ברוקולי 100 28/07/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אתם לוזרים גדולים. אנחנו כבר קנינו 50% ממניות גוגל ובדרך להשתלט על החברה. חכו ותראו , אם לא אתם יכולים לקרוא לי אפס.
    סגור
  • לברוקולי הדביל
    יקי 28/07/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    קרא מה שכתבתי לאוויר רם ב17. וחוץ מיזה מ'כפת לו. אם אשתו בהריון ורוצה ברוקולי באמצא הלילה הוא מייד מבי לה. וחוץ מיזה אתה נראה טוב אבל שכחת לסגור המכנס והעיגולדים משתלשלים בחוץ אתה דוגר עליהם ויצאו גוזלים? תנסה לא להפסיד הרבה מר ברוקולי. בשעה 18 יהיה
    סגור
  • 17.
    אל תתפסו אותי במילה אם זה באוגוסט או ספטמבר מחליפים
    חכם 28/07/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 9
    קידות ל 1200 במעוף
    סגור
  • אתה טועה אח שלו
    פרופ' אוויר רם 100 28/07/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנחנו הולכים בדרך לשיאים חדשים חכה ותראה. אנחנו היום נעלה 2% במעוף לקראת סוף היום , הקבוצה שלנו הולכת להזרים ביקושי ענק ולדחוף את המעוף למעלה , אחרי הכל מי שיכול לרכוש את השליטה בגוגל יכול לעשות הכל . אם זה לא יקרה אתה יכול לקרוא לי אפס מאופס.
    סגור
  • מיזה אוויר רם?
    יקי 28/07/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    עוד תותח ששולט בעניינים? אני בטוח שזה תגובה 11 מהיום והוא/היא קורע לנו ת'תחת. איכסה לא פיירי מצידו. הוא בטח מחכה ורואה כמו שביקשת. וגם אוויר רם שקרן נכלולי. אני קראתי כאן על מישהו וקשריו עם גוגל ולא היה כתוב שליטה(אתה יודע מה פרוש)ומה פרוש שהקבוצה הולכת להזרים? הם הולכים בדרך עם מים בכיסים ואז מזרימים? לא נראה לי. ירטב להם הטוכס. לקרוא לך אפס מאופס או שאתה כזה? וחוץ מיזה איחרת אדון אוויר רם את הרכבת. ההיתחראות שלך וזיוני המוח ניגמרו כבר לפני שבוע שמאז אמריקה ואירופה וטיזילנד וישראל חורקות בירידה. וחוץ מיזה אומרים עליו(אויר חם) שהוא במבי מתוק ואף אמרו עליו (אוויר רם)שהיפסד את כל כספו. צדקו החארות אבל ת'אמת נשאר עם קצת פחות ממליארד דולר. נקווה שזה יספיק כי כפקיד בדוארהוא מרוויח רק 45 אלף שקל לחודש ימאנייק
    סגור
  • שהפעם בחר בשם יקי
    לאיציק 100 28/07/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד אחד מהמשמות המתחזים שלך חחחח. אתה שקוף כמו זכוכית.
    סגור
  • נעלה 4 אחוז למה רק 2 חחח ליצן צעיר (ל"ת)
    לה לה לנד 28/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2 אחוז תחלום .אוויר יש למעלה נכון לא יותר מזה (ל"ת)
    לפרופסור 28/07/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1200 זה השיא שהמעופ יעלה אליו לאחר שיבקר קודם לכן ב490
    לא חכם 28/07/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואף 450.
    סגור
  • איפש ולא חכם וחי בסרט
    אתה 28/07/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתעורר
    סגור
  • 16.
    אין טעם לסחור פה. המניות הדואליות לא יעזו לעלות או
    בורסה ז"ל 28/07/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לרדת בלי רשות מארה"ב. אין פה מסחר בכלל יש פה שליטה מוחלטת של ארה"ב בבורסה בישראל . רק מטומטם ישקיע בישראל
    סגור
  • 15.
    לעלות ולרדת בשוק רק במכות בתחילת יום ובשאר הימים מוות (ל"ת)
    פטנט ישראלי אמריקאי 28/07/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    איך אגח הראל ד עם תשואה נטו שלילית עולה והראל ט יורדת? (ל"ת)
    להראל ט תשואה חיובית 28/07/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    עצה ידידותית, תעזבו לחלוטין את האופציות מעוף-הפסד וודאי
    ביו 28/07/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ניתן בתבונה להרוויח גם מאות אחוזים בחודש במניות בעקר בארה"ב ולא פינק שיט או otc. המעוף זה השודד הגדול ביותר בהסטוריה.
    סגור
  • לביו
    רוי 28/07/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה צודק אבל כמו שאני קורא כאן כבר שנים כולם מרוויחים בענק וסכומי עתק. איך זה מסתדר לך? וזאת למרות שמחקרים מדעייים טוענים ש 99 אחוז מהמשקיעים כולל פרטים וגופים מתחילים ומומחים מפסידים בסיכום סופי. לפי זה אני מחשב שאחד אחוז מרוויח לכולם את הכסף. אבל רק להבנה. האחד הזה משתנה וזה לא תמיד אותו אחד. אבל ממשיכים המחקרים שאם אותו אחד שדהוא 1 אחוז סך בכל חוזר על עצמו לפחות פעם בעשר שנים. בסך הכל הוא מרוויח בגדול.
    סגור
  • מעוף זה משחק סכום אפס, על כל מרוויח יש מפסיד
    ביו 28/07/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבעייה שהסיכויים משחקים נגדך. שיש גופי ענק שעושים ככל העולה על רוחם. מניסיון של שנים אל תתקרב,הפסד וודאי ומומחלא לאורך זמן.מאז שאני משקיע במניות ביו בארה"ב, רווחים עצומים, ויש כל כף הרבה הזדמנויות בנאסדק. חבל שפוט על הכסף שלכם.
    סגור
  • 12.
    כיטוב זינקה 7% בארה"ב, הנה מה שצפוי
    ביו 28/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    5 7
    יהיו התפתחויות טובות בקרוב, דעה אישית בלבד, בנוגע לאישור פטנט. מתוך המידע באתר ממשלתי בארה"ב, התהליך לאישור עבר שלבים רבים ונראה שתוך שבוע וחצי בערך יהיה אישור. בלי קשר לפטנט תהליך ה- nda מתקדם ולדעתי תחזור להסחר מעל 7 דולר לאחר מכן. אגב פטנט אחד כבא אושר בנוגע לתרופת הדגל ונותן לה בלעדיות ל 20 שנים מיום ההגשה. אחרי שהתרופה שנמכרת במיליארדי דולר בכל שנה, תצא לשוק בשנה הבאה יישאו לכיטוב עוד 13 שנים של בלעדיות. לא לשכוח אין היום בשוק בשוק תרופה כזאת שעושה שתי פעולות בגלולה אחת, טובה הרבה יותר מזו של פייזר(בלי תופעות הלוואי של פייזר). סוף סוף יש גם בעלי עניין אמיתיים,קרנות ביו בארה"ב ולא ספקולנט כמו רויכמן שיר. בהצלחה לכולם אין לראות בכל משום המלצה כלשהיא
    סגור
  • כיטוב
    איציק 28/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממליץ לכותב לא להטעות את המשקיעים, המינה ירדה בחדות כלפי מטה בעשרות אחוזים, זו התנהגות של סוג מניות אלו. יש להמתין בסבלנות להתפתחויות ולא לזרוק כסף לפח או לסיכון מיותר. כל משאלות ליבך כרגע בגר ספקולציות בלבד
    סגור
  • כתבתי שזו דעתי בלבד. גם שכתבתי על מדיגוס לא מזמן
    ביו 28/07/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ליצן כמוך אמר אותו דבר. באמת מומלץ לכולם לבדוק היטב את כל העובדות לפני כל פעולה בנייר.
    סגור
  • 11.
    היתה פקיעה וממשיכים לכסח (ל"ת)
    לא יאומן 28/07/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שולטים בכם קקות
    אנו 28/07/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אתם מעניינים לנו ת'תחת. חכו היום נראה לכם ביצפר
    סגור
  • לפונפונים מהמכסחים השולטים
    אנו 28/07/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתם חושבים שאתם מרוויחים ולא משנה איזה סכום. לכו לרואה חשבון והוא יוכיח לכם כמה השארתם בבורסה במשך השנים ואולי אפילו בלי לדעת. אנו מרוויחים לדוגמא פעם אחת 10.000 שקל ומפסידים שש פעמים 1000 שקל. וכך הריטואל חוזר על עצמו. חישבו כעל זה במיספרים ענקיים שאנו עובדים ובמשך שנים ואז תבינו היכן מתרכז הכסף המורווח בבורסה.
    סגור
  • 10.
    איפה בודקים את הפקיעה? (ל"ת)
    פקיעה 28/07/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מחירי פקיעה (אתר מאיה)
    מ.ק 28/07/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחירי פקיעה: תא-25 1462.86,תא-בנקים 1344.22,תא-100 1277.78
    סגור
  • לפקיעה
    אלון 28/07/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלובס
    סגור
  • כמה הייתה הפקיעה? (ל"ת)
    יובל 28/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פקיעה (ל"ת)
    1461.6 28/07/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • סליחה (ל"ת)
    טעות שלי 28/07/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תטעה אחרים! (ל"ת)
    לא נכון 28/07/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כאן, אבל יש להם זמן עד שמפרסמים...בורסה מפגרת
    איציק 28/07/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://maya.tase.co.il/bursa/indexbrsmsg.asp?view=search_b&arg_comp=&srh_from=2016-07-28&srh_until=2016-07-29&srh_event=0-16
    סגור
  • 9.
    גבוהה (ל"ת)
    פקיעה 28/07/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    טבע 17 הא גורביץ ???? מכשיל אנשים (ל"ת)
    שמליק 28/07/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מנופחת מאוד . החוב ישפיע בוודאות על טבע (ל"ת)
    טבע 28/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אומר שמחירי הדירות יגרמו לבנקים צרות צרורות אז יש לי
    בנק ישראל 28/07/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאלה לנגידה אז מה זה אומר שמחירי הדירות צריכים להישאר בשמיים כדי שנהיה הומלסים ועוד דבר מדברייך עולה כי את לא היית לטובת אזרחי ישראל לעזור בנדלן אלא את היית רוצה רק לעלות עוד ועוד את הנדלן לעזור לבנקים את בושה את חרפה את לא ציונית גורמת לאזרחי ישראל להיות הומלסים למען הבנקים וטובתך האישית בושה וחרפה
    סגור
  • 6.
    הנסדק בארהב שיא שיאו יהיה ב 5200 ואם גם שם לא יעצר
    שני תרחישים 28/07/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השיא שבשיאים ולעולם לא יראה שער זה שוב יהיה שער 5400 לכן לא מוכן לקחת ריזיקות בשביל 5 אחוז מקסימום להיות בשוק בארהב במפולת
    סגור
  • 5.
    הרגילו את המשקיעים הצעירים רק לעליות וחדות בלי הפסקה
    הבעיה המרכזית 28/07/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    והם עכשיו יהיו חולי עליות ותמיד יחפשו עליות והתוצאה היא הפוכה יהיו רק ירידות עם תיקונים פה ושם למעלה
    סגור
  • 4.
    תל אביב
    אבי 28/07/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חרם על הבדיחה בורסה של שחקני מעוף..אם נחרים כולנו ונתן להם להמר לבד יהיה שנוי .ירית הפתיחה היום..הצטרפו אלנו.לחודש
    סגור
  • יש בורסה בעולם ששחקנים לא מנהלים אותו ? חחח הצחקת אותי
    למה מה 28/07/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עוד צעיר שבא לבורסה שלשום
    סגור
  • 3.
    בושה מניה שמרוויחה 90 סנט למניה ברבעון עומדת שער 130
    פייסבוק 28/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דולר חחח יותר ניפוח מזה לא יודע מה זה ניפוח
    סגור
  • 2.
    הזדמנות מכירה לפני שהמשקיעים יקלטו מה עושה החוב
    טבע 28/07/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    העצום לטבע. אין סיבה לעליות והגיע הזמן שכחלון יבדוק מה עם ההטבות שטבע מקבלת חכם רק על כיל????
    סגור
  • שטויות
    יגאל 28/07/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מה שתמיד כותבים על טבע ברכישת חברה חדשה וטבע רק ממשיכה לצמוח. הזדמנות קניה נמצאת מתחת לשיא שלה ותמיד עוברת אותו כלפי מעלה
    סגור
  • 1.
    ביזפורטל שהם נציגי גורביץ כל בוקר מעודדים לקנות מניות
    נציגי גורביץ 28/07/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וכל זאת בגלל שאדון גורביץ אמר שהשוק יעלה אז יש לי חדשות בשבילך אדון גורבית ירד חמוד ירד
    סגור
  • ל 1
    שבע פי שלוש 28/07/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תגיד לי בבקשה. אתה העבד של האדון? איזה משימות אתה ממלא עבורו בביתו בכפר שמריהו?
    סגור
  • רק עכשיו כשהתעוררתי סופית. ראיתי שאפילו כתבת פעמיים
    שבע פי שלוש 28/07/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדון. אתה גם מצחצח לו את השיניים לאחר מירוק המרצדס?
    סגור