11:06 מגמה חיובית בבורסות אירופה: הדאקס מטפס 0.4%, הפוטסי מוסיף 0.3% >>

10:41 הסנאט אישר הלילה את מתווה התקציב לשנת 2018 - החוזים ירוקים >>

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ילין לפידות במקום הראשון במדד השירות של האוצר בתחום קופות הגמל

ציון כמעט מושלם לילין לפידות בזמני המתנה למענה טלפוני, וציון משוקלל כמעט כושל להפניקס - מה עוד אפשר ללמוד ממדד השירות של קופות הגמל שמשרד האוצר פרסם השבוע?
 |  48
משביעי רצון
Share
מרבית הכתבות שמתפרסמות על קופות הגמל נוגעות בעיקר לתשואות שהן נושאות, ותשואות זה חשוב, אבל חשוב גם לקבל שירות הולם. אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון של משרד האוצר פרסם את מדד השירות לקופות גמל, שמתבסס על נתונים כמו שביעות רצון והמלצות של לקוחות, תלונות הציבור וזמני המתנה למענה טלפוני. הציון הממוצע של כלל חברות הביטוח הוא 76, ציון לא מזהיר במיוחד.


החברה שזכתה במקום הראשון היא ילין לפידות עם ציון של 91 נקודות כאשר בכל 3 הקטגוריות החברה נמצאת במקום הראשון. את המקום השני תופסת איביאי עם 87 נקודות ובמקום השלישי אנליסט עם 85 נקודות. בקטגוריית זמן ההמתנה זכתה ילין לפידות בלא פחות מ-99 נקודות שהן 36 נקודות מעל הממוצע - וזאת כנראה הודות לכך שילין לפידות היא ככל הנראה החברה היחידה שעובדת ללא מערכת ניתוב שיחות, דבר ראוי להערכה בהתחשב בכך שאפילו כשמתקשרים למסעדות בימינו, אנו נאלצים להקיש לא מעט ספרות רק כדי להגיע למישהו שיקח מאיתנו הזמנה. למקום האחרון בעניין זמני ההמתנה הגיעו פסגות ומנורה, עם ציון של 31 נקודות.

הנתונים בשני המדדים האחרים (מדד תלונות הציבור ומדד שביעות רצון) מעט גבוהים יותר, ובהנחה שציון עובר הוא 56 כמו באקדמיה, אז הפעם שום חברה לא נכשלה. גם במדדים אלו מובילה ילין לפידות, עם ציון של 91 מבחינת שביעות רצון ו-90 במדד תלונות הציבור. במדד שביעות הרצון סוגרת את הרשימה הפניקס עם ציון 61 (והיא גם בעלת הציון הנמוך ביותר המשוקלל - 59), ואת מדד תלונות הציבור סוגרת כלל עם ציון 57.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 איציק קרבצ'ינסקי 05/07/2017 22:32 מנורה - שיא בחוסר מקצועיות ואמינות רמת שירות זוועתית
גיליתי לפני יותר מחצי שנה שחסרים הפקדות לקופת הפנסיה , לקופת הפיצויים ולקרן ההשתלמות של מנורה. עד היום הם לא החזירו לי תשובה היכן נעלם הכסף בהזדמנות הראשונה אעזוב אותם לחברה אחרת כנראה לילין לפידות
32 משה 25/06/2017 10:58 פתח תקוה
פסגות ממש על הפנים
31 יהושע 05/06/2017 17:43 מה שנכון נכון
כלקוח של החברה התקשרתי היום לילין אחרי כמה צלצולים קצרים ענתה לי בחורה ולאחר ששמעה את בקשתי היא הבטיחה שתוך זמן קצר יחזרו אלי מי שיכול לתת לי תשובה ואכן קח היה. חבל שכלל לא מאמצת את השיטה אתה מתייבש בטלפון ומבטיחים שיחזרו אליך למחרת.
30 שי 13/05/2017 05:46 אלטשולר שחם לא עונים בכלל ולא חוזרים להודעות!!! (ל"ת)
ניר 05/07/2017 23:47 כנל מיטב דש (ל"ת)
29 isa 12/05/2017 02:41 לא לומדים
נשמע שהמגיבים משקיעים רציניים! איך לא למדתם שאין מה להשקיע בארץ! לא בניהול תיקים ולא בנדל"ן רוצים תשואה? התקשרו ל SAFE FUTUR טלפון בגוגל
28 אבי 04/05/2017 19:36 אין תשואה במשך שנתיים ,מה נותן מענה טלפוני???
אם לקוח לא משיג תשואה במשך שנתיים ואף יורד ברוחים משנת 2015,תבינו אם יש מקום להכנס לקופה הזו
27 אריק 18/04/2017 00:31 חברות הביטוח הגדולות פשוט גונבות אותנו באלפי שקלים
כלל והפניקס גנבים , פשוט מעלימים לך כל שנה 3 חודשים מהביטוח מנהלים והפנסיה, אלעק המעסיק לא הפקיד , חברות הביטוח מחוייבות לשלוח דוחות למבוטח כל רבעון , בפועל הם לא עושות את זה ורק אחרי כמה שנים אתה מגלה שהגנבים פשוט העלימו לך 3 חודשים מכל שנה , כמובן שמה שנשאר לך זה לדבר ללמפה, לא עונים לטלפונים ולא מגיבים למיילים, כל חוק הפנסיה נוצר בגלל לוביסטים של חברות הביטוח הנבזיות שגונבות אותנו, ועוד לא דברתי על דמי הניהול ההזויים והתשואה השלילית שמורידים לך 9.5% מהפנסיה , בושה למדינה הזאת
אבי 25/06/2017 08:41 אין דין ואין דיין הממשלה מפקירה את הפנסיות שלנו
ועדת בכר הכישלון הגדול של ועדה פעם יכולנו לגשת לפקיד בבנק ולשאול היום עושים לנו טובה שעונים
26 אבי 16/04/2017 20:56 לא מופתע
אני איתם מ2006 עוד לפני שמישהו הכיר אותם
25 מישהו 10/04/2017 13:54 ממצאים מוזרים
ילין, אי.בי.אי ואנליסט הם במקרה גם שיאניות התשואה בתקופה האחרונה, אז הגיוני שיהיה עומס פניות, מה שיוריד את שביעות הרצון מהשירות. ציון גבוה מלמד שישראלים אכפת רק מהתשואה.
צריך לשאוף לטוב בכל 13/04/2017 09:21 הנה למדת שחתירה אמיתית לטוב לא תוגבל לתחום בודד (ל"ת)
24 אהוד 10/04/2017 04:19 ילין לפידות והיתר
ילין ולפידות הינם אנשי מקצוע וותיקים המתייחסים ברצינות ובכובד ראש לתחום. הכרותי עם דב ילין הינה מעל 30 שנה ונראה לי שמה שהוא שכח האחרים לא ילמדו מסכנים האחרים שרצים ובוחרים רק לפי עמלת ניהול ומוצאים שרלטנים שונים ומשונים המשך הצלחה בדרככם המקצועית,ממשיך להנות מתשאותיכם
23 אלי 07/04/2017 08:35 לא זול לעבור בית השקעות...העיקר התשואות (כמו רופא)
בית השקעות מוכר את התיק וקונה 50% קרנות נאמנות שלו....
22 יפרח 03/04/2017 11:56 וחבל שלא עשיתי את זה קודם
לא יאמן כמה כאב ראש הייתי חוסך אם היתי עובר לילין לפידות כבר לפני! כל המקומות הקודמים שהייתי שיגעו אותי!
21 אורי 31/03/2017 14:19 עם דש קשה מאד לייצור קשר. עברתי השבוע לילין לפידות (ל"ת)
עובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:49 ככה זה כשמפטרים עובדים ללא הצדקה. (ל"ת)
20 זורבה 28/03/2017 09:09 כל הכבוד
תמשיכו ככה יאיר ודב. אנשים שאיכפת להם. תשאירו צנועים ומקצוענים ותמשיכו להוביל בגדול. מכל הלב.
19 עובד 12/02/2017 18:30 פסגות?
לא בפיסגה- רק בתחתית
18 ממיק 25/01/2017 18:24 הלמן אלדובי
תשואות נמוכות ומשתרכים לאחור,לא מומלץ מניסיון
17 כתבה ממומנת 23/01/2017 15:52 כסוכן השירות הוא חרפה
לא ייתכן שאין מענה לסוכנים שאחראים ליותר ממחצית הגיוסים.לקוחות ממתינים ללא מענה.חברה קמצנית בעובדים
16 דני 21/01/2017 14:39 מנורה מבטחים ופסגות בושה וחרפה
כאחד שמנסה להוציא את הכספים מהם כבר כמעט חודשיים משגעים אותי מתעללים בי שולחים אותי מפקיד לפקיד וכל זה שזה כמובן הכספים שלי שעבדתי 25 שנה בשבילם אני קורא לכל מי שיכול שלא יתקרב לקופות אלה ויתרחק מהם כמו מאש בושה וחרפה ! מאחל להם לכל העשרות פקידים שעברתי שיעברו בדיוק מה שעברתי! להקיא עליהם!!
רפי 16/06/2017 17:58 מלת המפתח סוכן טוב
אתה לא צריך להוציא לבד חייבים סוכן טוב שיודע לעשות את העבודה נאמנה בזריזות וביעילות. מדבר מתוך נסיון. פניתי לסוכן מעולה שלא הכרתי אותו מקודם ותוך תקופה קצרה העביר את קרנות ההשתלמות שלי מפסגות לילין לפידות. בעלות 0!!!
15 ילין לפידות 19/12/2016 00:32 שרות
גם אותי מלווה בילין לפידות המון זמן בחור מדהים בשם גיא לוטון. ואין מה לדבר הם מ ק צ ו ע נ י ם
14 מאוכזב מהפניקס 04/12/2016 15:06 הפניקס. שירות מגעיל.
כאשר העובדים מרגישים ממורמרים ושמנצלים אותם ככה נראה גם השירות. ..... מה הפלא. מקום ראשון מהסוף. הפניקס
13 איש ישר 28/10/2016 22:27 אני באי בי אי והשירות גרוע ביותר...
חשבתי לעבור, עכשיו אני רואה שהאחרים יותר גרועים? אגב הייתי בדש והיה סבבה...
12 טל 18/10/2016 11:52 בילין לפידות אותו אדם מטפל בי קרוב ל 9 שנים כל הכבוד
כיף לעבוד עם אנשים שמכירים אותך ונותנים שירות טוב כל כך
11 ענת 18/10/2016 07:55 הפניקס
כל כך צפוי. הפניקס הוציאו את הנשמה עד שקיבלתי את כספי. ואני לא מרוצה. פעמיים, נותרה בי ההרגשה שלא קיבלתי את כל הכסף שמגיע לי. לא סומכת עליהם.
10 יעקב בוקמן 12/10/2016 21:59 סחבת לתשלום
אני עומד מספר חודשים אומלל ובזוי לפני חברת כלל לקבל את כספי התגמולים שמגעים לאישתי שנפטרה לפי החוק.אבל לחברת כלל אין חוק.הם מחזיקים את הכסף וכל הזמן יש תירוצים.למה לא הבאת טופס ולמה זה. כל הטפסים הבאתי ביום הבקשה.הצילו ...לא להתקרב אליהם.חברה עלובה.
9 בוג 11/10/2016 15:45 ילין לפידות לא ידידותית למעסיקים
לצערנו, זו החברה היחידה שלא מאפשרת למעסיקים פרטיים העברה בנקאית של ההפרשות והניכויים ודורשת מהם העברה בשיקים או דרך גורמי תיווך/סוכני ביטוח יקרים. שיטה זו גורמת לעיכובים קבועים בהעברה כספית לחשבונות העובדים.
מבין או לא מבין 10/01/2017 07:56 העברה דרך מסב
הכי פשוט. תוכנת השכר יוצרת קובץ ומעבירים את הקובץ דרך מסב (מרכז סליקה בנקאי).
8 דורית 22/09/2016 19:44 כל הכבוד
לקוחה של ילין לפידות ואכן השרות יוצא דופן לטובה.מענה אנושי מייד העברת אינפורמציה מעולה והכוונה מדויקת. שמחה על הבחירה!!!
רועי 24/10/2016 23:54 בילין פשוט קמצנים מידי כדי לשלם על מערכת ניתוב שיחות
כשמתקשרים אי אפשר לדעת עם מי מדברים השיחה מגיעה למי שינוי מנהל השקעות, תפעול אבל רוב הסיכויים שאתם מדברים עם המזכירה.. בינתיים הולך להם
ישראל ישראלי 24/01/2017 14:59 בולשיט... עבדתי שם, וזה מתוך אמונה שקודם כל תבין שמישהו
מטפל בך ומעביר אותך לנציג המתאים, שזה עדיף מלהתייבש בנתב שיחות ואז לגלות שאתה בתור הלא נכון בכלל
א 23/01/2017 15:34 במנורה פשוט לא מגיבים על הפניות במערכת המשוכללת שלהם (ל"ת)
אורי 31/03/2017 14:15 מסכים. מנורה לא שמים על הלקוחות שלהם (ל"ת)
הזוי 05/01/2017 09:23 מול לקוח לא כבד הם מעמידים....מנהל מכירות (ל"ת)
7 מאור 16/09/2016 15:25 לקוח מאוד לא מרוצה של פסגות (ל"ת)
דן 09/10/2016 14:14 גם אני
הייתי כזה ומאז שעברתי לילין אני מרוצה מאד
6 יורם 14/09/2016 14:05 ילין לפידות טובים בשירות ובתשואות.מזמן העברתי הכל אליהם
השירות של אנליסט יחסית טוב, אולם התשואות לא כל כך. לפני כ-5 שנים העברתי הכל לילין לפידות (לאחר מחקר מעמיק)ולא מתחרט על כך לרגע. אנליסט השתפרו במקצת בשנה האחרונה, אולם רחוקים מילין לפידות
5 י.ס 07/08/2016 11:15 השירות חשוב. אבל חשוב להעמידו מול התשואות. אנא... (ל"ת)
4 אברהם 04/08/2016 11:29 מרוצה
גילוי נאות, אני לקוח של ילין לפידות כ 10 שנים. מרוצה מהתשואות אבל השירות שלהם מעולה. אין ניתוב שיחות . המרכזנית עונה אחרי צלצול אחד. המענה מהגורם המקצועי מהיר. ואם תפוש חוזרים אליך תוך זמן מאד קצר.
3 דודי 28/07/2016 06:41 לקוח מרוצה
ילין לפידות = הובלה בתשואות לאורך זמן. גילוי נאות אני לקוח שלהם מאז 2008 ומרוצה מאוד מהתשואות והשירות.
2 אורית 27/07/2016 18:08 לקוחה לא מרוצה של פסגות
המתנתי על הקו, העבירו אותי למוקד הודעות, עברו 6 ימים ולא חזרו אלי
עופר 24/01/2017 11:00 תקחי את הכסף ותעברי
לאור שירות גרוע של דש העברתי את הקופה שלי מהם. אל תתני לאף אחד לשכוח שהוא חי מהיד שלך ולא להיפך.
עובדת דש לשעבר 01/06/2017 00:54 דש
רק לידע כללי נציגי השירות בדש ברובם עושים מלאכתם נאמנה אבל..
מורנו 03/08/2016 12:47 מוקד השירות של פסגות...
קצת שוכחים מי הלקוח, ומי עובד אצל מי... מילא אם הייתה תשואה חיובית.
1 גדעון 27/07/2016 15:09 גם ראשונים בתשואה וגם בשירות. פששש (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש