בניגוד למגמה בעולם: המעו"ף נחלש 0.2%, מניית מדיגוס התפוצצה מעלה

בעוד המסכים באירופה ובניו-יורק צבועים בירוק, הבורסה בת"א ננעלה במגמה מעורבת. לאומי תיקנה מעלה
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הרביעי לשבוע זה בבורסה בתל אביב ננעל ביציבות עם נטיה לירידות, למרות עליות השערים שנרשמות בשעה זו באירופה ובניו-יורק: המעו"ף איבד 0.2% מערכו , בעוד מדד הנאסד"ק מטפס 0.7% ומוביל את המגמה בארה"ב (בין היתר בשל הזינוק במניית אפל), וכשהקאק הצרפתי מזנק 1.5% ומוביל את המגמה באירופה.
מדד ת"א 75 עלה 0.1% ומדד הבנקים נותר ללא שינוי, בתמיכת מניית לאומי -1.78% לאומי 1,930 -1.78% לאומי בסיס:1,965 פתיחה:1,962 גבוה:1,975 נמוך:1,910 תמורה:62,320,999 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה קרוב ל-1% לאחר צניחה של 2.2% אתמול.
מדד ת"א 35 -0.37% מדד ת"א 35 1,457.83 -0.37% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,457.03 תמורה:615,231,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.42% מדד ת"א 90 1,064.76 -0.42% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.22 פתיחה:1,069.6 גבוה:1,072.86 נמוך:1,063.75 תמורה:152,325,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.51% מדד ת"א בנק 1,822.89 -1.51% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,850.77 פתיחה:1,847.69 גבוה:1,854.8 נמוך:1,809.92 תמורה:187,996,423 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם בכמיליארד שקל.
בזק +0.19% בזק 517 +0.19% בזק בסיס:516 פתיחה:512.9 גבוה:518.7 נמוך:511.1 תמורה:25,652,809 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- טבע -4.53% טבע 5,587 -4.53% טבע בסיס:5,852 פתיחה:5,860 גבוה:5,991 נמוך:5,520 תמורה:90,367,542 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזות את מחזורי המסחר הגבוהים בשוק, ותמכו במדד המעו"ף, כשגם מניות פועלים -1.75% פועלים 2,360 -1.75% פועלים בסיס:2,402 פתיחה:2,396 גבוה:2,407 נמוך:2,346 תמורה:69,495,531 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו -0.49% פריגו 30,450 -0.49% פריגו בסיס:30,600 פתיחה:30,600 גבוה:30,700 נמוך:30,230 תמורה:11,592,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלו בשיעור קל. מנגד,   מיילן -1.27% מיילן 13,940 -1.27% מיילן בסיס:14,120 פתיחה:13,950 גבוה:14,130 נמוך:13,800 תמורה:19,567,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה למעלה מ-1.5%.
בנק ישראל פרסם היום את דו"ח היציבות הפיננסית החצי שנתי, וסימן את 2 התרחישים שיציתו נפילה במחירי הדירות. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
אמש בניו יורק המסחר נסגר במגמה מעורבת בהמתנה להודעת הריבית הערב. הצפי הוא כי הפד' לא ישנה את הריבית אבל המשקיעים דרוכים לגבי הצפי להמשך.
באסיה, מדד הניקיי קפץ הבוקר 1.7% ברקע לדיווח כי היקף חבילת תמריצים עליה צפוי להכריז הבנק המרכזי היפני תעמוד על 256 מיליארד דולר (28 טריליון ין).
נציין לטובה את מניית מדיגוס -0.99% מדיגוס 10 -0.99% מדיגוס בסיס:10.1 פתיחה:10.1 גבוה:10.2 נמוך:9.5 תמורה:351,459 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה בשיעור חד של כ-80% ובמחזור גבוה יחסית, לאחר שקיבלה הזמנה ראשונה מבית החולים John's Hopkins למערכת ה-MUSE -  סוג של אנדוסקופ גמיש, חד פעמי, המצוייד בראיה אולטרא-סונית, מהדק רקמות ומצלמה מהקטנות מסוגה בעולם.
מניות במרכז
אפריקה -21.15% אפריקה 20.5 -21.15% אפריקה בסיס:26 פתיחה:28 גבוה:29.7 נמוך:20 תמורה:4,525,104 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 9% על רקע הערכות בשוק כי לבייב יזרים עוד 500 מיליון שקל לאפריקה. החברה הכחישה את הדיווח.
דלק קבוצה -1.62% דלק קבוצה 51,600 -1.62% דלק קבוצה בסיס:52,450 פתיחה:52,220 גבוה:52,770 נמוך:51,500 תמורה:9,494,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לטפס, לאחר ששמה אתמול ביקושי ענק בהנפקת האג"ח הראשונה של 1.8 מיליארד שקל. דלק הרחיבה את הגיוס ל-1.2 מיליארד שקל במקום 400 מיליון שקל כפי שתוכנן. (לכתבה המלאה)
בונוס ביוגרופ -0.67% בונוס ביוגרופ 44.7 -0.67% בונוס ביוגרופ בסיס:45 פתיחה:45 גבוה:46.2 נמוך:44.4 תמורה:1,010,683 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2% לאחר שדיווחה על הצלחה בניסוי פרה-קליני להוכחת היתכנות של פיתוח שתל חי גדול מאד של עצם אנושית המכיל דם מתוצרת החברה. (לכתבה המלאה).
{איתמר } מדיקל דיווחה כי ה-FDA אישר לה את הרחבת ההתוויה הרפואית באבחון הפרעות נשימה בשינה.
סאני תקשורת -0.37% סאני תקשורת 191 -0.37% סאני תקשורת בסיס:191.7 פתיחה:192 גבוה:193.1 נמוך:188 תמורה:896,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זכתה במכרז של החשב הכללי לאספקת 50 אלף מכשירי סלולר למשרדי הממשלה, וטיפסה בכ-10%.
תגובות לכתבה(113):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    איבדתי את התחתונים
    איציק (בלוף) 100 27/07/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהימרתי נגד הנאסדק , מה זה כל היום עליות ולשיא חדש ? אמרו לי מפולת , מה קורה פה ? עוד פעם עבדו עליי ? אמרלי לי אנליה יוצאת וארופה מתרסקת עשיתי שורט על הדאסק מאז לא מפסיק לעלות ונשרף לי כל השורט. בבקשה עזרה מה לעשות ? דיי , אני חושב לפרוש כי אני לוזר אמיתי , כל מה שאני אומר יוצא הפוך , עשיתי מעצמי צחוק פה אני יודע. ביואש איוש לכולם אוהבים אתכם, מצוות איציק 100 ושאר החברים הדמיונים שלי.
    סגור
  • 63.
    האם מחר נראה עליות
    משקיע וותיק 27/07/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לאחר פקיעת אופציות המעוף ? וול סטריט עולה אירופה ואסיה עולים , אולי מחר ישחררו את הפקק. נקווה לטוב.
    סגור
  • 62.
    פקיעה חזקה למעלה
    יחיאל 27/07/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אפילו מצב לפתיחה אנגלית
    סגור
  • למה אתה חושב כך (ל"ת)
    אביבי 27/07/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    רבעון חמישי רצוף של ירידה ברווחים שששש בשקט לא לגלות (ל"ת)
    ששש לא לגלות 27/07/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 60.
    ששששש לא לגלות הסנופי שבר שיא כל הזמנים ומאז לא עובר
    בשקט בשקט 27/07/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אותו
    סגור
  • 59.
    אתם מצחיקים פה
    שולי 27/07/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חלק רושמים עליות וחלק רושמים ירידות וככל הנראה כל אחד מדבר מהפזויציה שלו. אבל באמת נראה לכם שהשוק מתייחס אליכם ? נראה לכם שלטוקבקים כאן יש הרבה השפעה על מה שאנשים עושים ? אני חושבת שאתם מגזימים בתגובות שלכם , אלה שרושמים כל יום על מפולות עושים צחוק מעצמם כשההשוק האמריקאי רק עולה ושבר לשיא ולא נראה שמשהו יעצור אותו בזמן הקרוב.
    סגור
  • 58.
    מה הסיבה
    אנשו 27/07/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם בגלל שאצלינו הכי חכמים ומעריכים נכון את השווקים או בגלל שמחר פקיעה ושחקני המעוף מאוד רוצים שהמעוף יהיה מתחת ל-1460 ולא משנה בכלל מה קורה בעולם. איפה הקברניטים ואיפה מנהלי הבורסה.ואיפה רשות ניירות ערך.....מי בכלל סופר אותם.
    סגור
  • מה הקשר של שחקני מעוף לשוק שנמצא 20 אחוז פחות מהשיא
    שאלה עצובה 27/07/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ששששש לא לגלות המפולת בארהב מתחילה בשקט בשקט
    סגור
  • אני מתייחס למסחר אתמול והיום לקראת הפקיעה.
    אנשו 27/07/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף באיזשהו זמן תצא צודק. אפילו שעון מקולקל יוצא צודק פעמיים ביממה. השאלה היא אם ישאר לך כסף מאבק הפוטים שלך.
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    פיספסתי בגדול אתמול לקחתי שורט
    איצ100 27/07/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    על הנאסדק והיום עליות , מכרתי בהפסד. אמרו ירידות אז קניתי , מה לעשות אני אהבל. אמרו חודש יולי יתרסק , קניתי גם שורטים , קיבלתי ראלי לפרצוף שמחק לי לי את כל ה -10 ש"ח שהיו לי. מה לעשות , אני באמת אהבל וצריך עזרה ממשהוא שמבין פה , בבקשה עזרה.
    סגור
  • מחק לי לי. מחק לי לי (ל"ת)
    לטומטום 27/07/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 56.
    כחלון הפופוליסט חייב להעלות מס ל 35% לפחות ואז
    המעוף לא זז 27/07/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבורסה תזוז ועוד איך. הבורסה עברה לאחוזת בית חבל, היה עדיף למכור את הנכס בשיא לפני שכחלון יטיל מס על המבנה. הבורסה לא מעניינת בכלל.
    סגור
  • 55.
    כל העולם עולה ופה יורד בגלל הנוכלים שחקני המעוף
    אסף 27/07/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הגיע הזמן לפתוח בחקירה , פעם אחת תעצרו כמה מהם ותראו איך הבורסה מתנהגת רגיל
    סגור
  • 54.
    כל אתרי הפורקס נפלו חחח בטח החברות סגרו אותם שלא יוכלו
    קטע מוזר 27/07/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור חוזים בשיא
    סגור
  • 53.
    רק בצחילתה מי שידע זאת יעשה מיליונים ואני יודע זאת חח (ל"ת)
    במפולת בארהב 27/07/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 52.
    הזהרתי אותכם שאנחנו חזק למטה אוי ואבוי למי שלא בורח
    חחחחח 27/07/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 7
    השער של 1460 זה שער זהב תברחו יא מסטולים
    סגור
  • 51.
    בניגוד למגמה בעולם הרי זה מה שכתבתי בבוקר לא נעלה (ל"ת)
    אהבתי 27/07/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    לצערי זה קורה פעם נוספת.
    איצ100 27/07/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    7 8
    אנשים שעשויים להיות מאד נחמדים ומשכילים ותרבותיים מתנהגים בצורה שונה ומשונה למה שמצופה מהם וזה חבל. אף ניתקלתי לצערי ולא רק כאן בבכירים במערכות צבא/משטרה/אקדמיה ועוד שמשנים עורם והופכים באחת לתוקפנים ואגרסיבים ולוקים בחייביזם לגבור על "אויבייהם". אז...אין פה אויבים ואין פה ריב. יש חילוקי דעות לגיטימים. אפשר וכדאי לדעתי להאזין לוותיקים ובעלי נסיון והשכלה רלוונטית ואף לנסות להתקרב אליהם ולא ליצור מצבים אומללים ומביישים. חבל...אבל מכאן הדרך חדשה וארוכה בע"ה ..ולא אתייחס ברגע זה לשווקים. עם ישראל חי ערב טוב.
    סגור
  • אתה הבאת את זה על עצמך (ל"ת)
    בא 27/07/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 49.
    שרשם אתמול שנאסדק מתרסק 6%
    איפה הליצן 27/07/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    איזה ליצנים יש פה חחחחח
    סגור
  • באת לבורסה שלשום יא צעיר תרשום בפניך מפולת בארהב החלה (ל"ת)
    תקשיב יא ליצן 27/07/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 48.
    הבורסה שלנו זו בדיחה עלובה
    יוסיפון 27/07/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מגרש משחקים של סוחרי אופציות ותו לא. קונים ומוכרים בלי חשבון בהתאם לפוזיציות בגלל הפקיעה וכל העדר אוכל אותה בגלל בורסה זבל עם מחזורים מגוחכים.
    סגור
  • 47.
    מצב
    שליו+עברי 27/07/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היו זמנים שארה"ב הייתה רצה קדימה יום לאחר דוחות " מעולים" של אפל כמו שפורסמו אמש. התחושה והידע הצרוף שזמנים השתנו. צפו פגיעה. ערב טוב. נ.ב: אפל היא חברה טובה אבל לא טובה מאד ובטח לא מצויינת. תוך זמן לא ארוך היא תקטן בהרבה ויש ים סיבות שלא נפרט כרגע. זוהי רק הדמיה או מעין המחשה לבורסות ולשווקים. אם בארזים נפלה...מה יגידו...עוד נ.ב: לא המלצה. גוגל המפוצלת זאת כבר אופרה אחרת לחלוטין.
    סגור
  • 46.
    ד"ר ניר.
    פרופ' אבירם+ 27/07/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    13 10
    להזכירכם: מדד DJIA יגיע על ציר הזמן עד 31.12.2017 ל 6666.66. ערב טוב.
    סגור
  • למי ניתנה הנבואה נכון ?
    אתה יודע 27/07/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הפדיחות שלך כבר עשית , תזהר להתנבא שהנבואה שלך לא תתפוצץ לך בפרצוף ותמשיך לעשות מעצמך צחוק כמו שאתה עושה עד עכשיו.
    סגור
  • יא מתחזה (ל"ת)
    חלס כבר 27/07/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 45.
    ד"ר ניר. מקבוצת פרופ' איציק 100.
    פרופ' אבירם+ 27/07/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    13 7
    מיותר להזכיר שהרבה שווקים 5 שנים אחורה לא התקדמו. בידקו גם את מעופנו שלנו. אנו בתקופה הכלכלית ולא רק הקשה ביותר מאז ומעולם. נהגו בהתאם. ערב טוב.
    סגור
  • אתה לוזר אמיתי
    תשמע 27/07/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יודע למה אתה לוזר ? אם לא הצלחת להרוויח כסף ב -5 שנים האחרונות אין לוזר גדול מזה. זה לא יעזור לך , לוזר היית ולוזר תישאר.
    סגור
  • יא מתחזה (ל"ת)
    חלס כבר 27/07/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 44.
    הכי לא יציבה (ל"ת)
    בורסה 27/07/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    יורדת דוקא כן (ל"ת)
    ת"א לא עולה 27/07/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    שכתבתי על מדיגוס פה,הקשקשנים הקבועים אמרו זבל, תאכלו
    ביו 27/07/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את הלב מפגרים, גם כיטוב שאותה מחזיק חזק תעשה מהלך כזה ואפילו הרבה יותר לדעתי מדיגוס 140% בארה"ב
    סגור
  • 41.
    140% יששששששששששששש, (ל"ת)
    ביו 27/07/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מדגיוס טסה 100% כעת בארה"ב מחכה גם לכיטוב,תטוס
    ביו 27/07/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר לדעתי ההודעות מתקרבות. כתבתי על שניהם לאחרונה
    סגור
  • 39.
    לא נותנים לו לעבור את 1464 (ל"ת)
    שוב עצרו את המעוף 27/07/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • בשעה 17.24 תדע למה דוחפים פוטים כרגע לפריקים
    נכון 27/07/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וקונים מהם כולים
    סגור
  • 38.
    שער 1000 עד סוף השנה
    רדהיל המלצה 27/07/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האנליסט - FBR&CO מהשעה האחרונה. העלה מחיר יעד ל- 36$ (מ- 33$). המלצת OUTPERFORM. מצורף לינק.
    סגור
  • 37.
    קיבלה הזמנה ב 100 אלף ומזנקת 50%
    אייל -מדיגוס 27/07/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה פשוט בואה!
    סגור
  • 36.
    מדיגוס כיטוב כתבתי על הפוטנציאל עוד מלפני
    צדיק 27/07/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חודש חודשיים. מבין נזולות והמבטיחות בעולם נכון להיום.
    סגור
  • 35.
    מיקרומדיק.
    1 שמעריך. 27/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על אף הירידה ההדרגתית והחדה בשבועיים האחרונים, ומאז העלייה הדרמטית (137%), נראה לי, שמשהו מתבשל בחברה והיא עומדת לבצע מהלך יוצא דופן. אין בהערכה זו כל נסיון לנסות ולהשפיע על קנייה ו/או מכירה. בהצלחה למשקיעים.
    סגור
  • 34.
    עליות עליות עליות
    בא 27/07/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 11
    תקנו רק קולים ולא שורטים , הלכנו הולכים לראלי של המאה !
    סגור
  • מה פרוש כולים ושורטים. יש מי שיסביר בבקשה (ל"ת)
    בא 27/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • אני רואה שתל אביב יום שלישי באדום. מה יהיה?
    בא חבר של 27/07/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    למה זה מתאים לשורט או לונג או כול או פות?
    סגור
  • 33.
    לקושקוש כלומניק מתחזה עבריין
    בא 27/07/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 20
    היכן נעלמת שוול ירדה שלשום ואמש. ותל אביב אתמול אתמול ושלשום. מה . אתה בא(השם שלי)רק שעולה טיפה לפני שימשיכו הנפילות? אתה גולם. אגב. למי שאתה מתחזה אתה מתפדח .הוא כרגע באזור בלי קליטה לחלוטין ולא רואה את השטויות שלך. אם היה רואה היה מאושר שיש גמדים שצמודים לו לתחת וניזונים מהאבק של הסוסה שהוא דוהר עליה. כשצריך אותו. אנו משתמשים בלוויני. אתה יודע מה זה או ראית כזה אי פעם? בכל מקרה אני מבקש שתגביר את רמת וכמות ההתחזויות זה עושה לכולם טוב ונהדר וכייף. הייתי רוצה גם שתכתוב מלוכלך וקללות ואיומים. ככה כמו עכשיו אתה נראה די דרדלה.
    סגור
  • למה אתה לא מגיב גולם?
    בא חבר של 27/07/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    8 3
    נעתקו המילים מפיך? מה עם הסברים בנוירולוגיה שביקשתי ומה עם קללות ופה מלוכלך. אני לא מסתדר בלי זה . זה לחם חוקי. אז מה אתה אומר , יש מצב שתל אביב תסיים היום יום שלישי ברציפות באדום? אולי. אז תעלם עוד פעם. ומה עם וול? גם ניכנס לכוננות. מה אתה אומר? אתה מעוניין הלילה עוד פעם ביקור בחלום ושיבוש המיילים שלך ?
    סגור
  • 32.
    ניסו לחצות מיד קיבל שתי סטירות (ל"ת)
    1463 27/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    מדיגוס הולכת לעוף בארה"ב היום! זאת רק ההתחלה! (ל"ת)
    מדיגוס 27/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    בקרוב הבוננזה לא לפספס עד 120 (ל"ת)
    בונוס היום צופר 27/07/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    אונברסיטת אום אל פחם מרכז בינתחומי
    פרופ' ברוקולי 27/07/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 16
    אחרי שסיפרנו לכם שכבר הספקנו לרכוש חצי ממניות גוגל , אנחנו מתכוונים לרכוש את כל השליטה ולהפוך לבעלים הבלעדיים בחברה, כן כן אתם תשמעו על זה בחדשות בקרוב. הבאה בתור שלנו היא חברת אפל , הפעם יש לנו רעיון אחר , אנחנו מתכוונים לרכוש את כל האייפונים מהחברה לפני שהיא מוכרת אותם ללקוחות , את האייפונים אנחנו נפרק וניקח את המעבדים שלהם , מהמעבדים האלה שאנחנו ניצור את מחשב העל החזק בעולם.(למדנו את זה מסדאם חוסיין). טוב המלצות להיום , קנו פריון נטוורק , קנו בבילון , וקנו ג'וקוביט. אז ביוש איוש ואוהבים אתכם , הצלחות הצלחת לכולם. אחרי הכל אתם לוזרים גדולים ותזדקקו לזה !
    סגור
  • לפרופסור ברוקולי
    בא 27/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    7 19
    שאלות: כמה אני צריך בדיוק לרכוש בגוגל כדי להיות בעל עניין. וכמה כדי להיות מיעוט מיוחס? ומה ההבדל בדיוק בין שתי המניות שנוצרו מפיצול גוגל. ומה צבר העסקות וההזמנות שבידי גוגל כרגע? שאלתי אותך דווקא את השאלות הקלות. אבל אם תשיב לי עליהן במדוייק. אני מתחייב קבל עם ועדה לספק לך סוברו פורסטר טורבו חדשה עד יום ו. הלכנו על זה ?
    סגור
  • לפרופסור ברוקולי
    בא 27/07/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הייתי מבקש גם לדעת את ההון העצמי ומה מחזיקים בנוסטרו וכן המכפיל. אם תענה גם על אלו אני משדרג לג'יפ לקסוס . תודה במבוש. אל תתבייש תענה אפילו בעזרת גוגל או חברים.
    סגור
  • לברוקוליאדבר בשמי ובשמו
    בא חבר של 27/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    8 4
    גם אבקשך למנות לנו כאן את הדירקטוריון וההנהלה של גוגל. בדירקטוריון אתה יכול להתכוונן רק על 96.32% וזאת כי 3.68% בקרוב בידים חזקות ישראליות ובקרוב זה יעלה בעוד אחוזים כי יש קניות ענקיות יום יום מכוחותינו. עקוב אחר אקונומיסט אם אתה דובר אנגלית. אגב. עוד מעט תעלם כיוון שהמעוף וארה"ב צפויים להיכנס לאדום. ובכלל בקרוב תרד לבונקר. אבל אני מבטיח שאם תיצור קשר אלי אקבלך לטיפול. ואני אמיתי. כאן אין פלסף. מי שבאמת זקוק לא מעניין אותי מיהו ומה הוא. דבר בראשון מטפל. ערב טוב.
    סגור
  • לפרופסור ברוקולי
    בא 27/07/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    11 4
    מדוע אינך עונה על השאלות הקלות. אינך מעוניין בסוברו ולקסוס. ראית איך תוקעים אותך בקלות טמבל וזה עוד כלום.
    סגור
  • 28.
    מה לעשות אני לוזר
    איציק 100 27/07/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    20 3
    עשיתי שורטים על השוק והיו עליות שמחקו לי את כל השורטים. עשיתי שורט על Sֵ&P והוא בכלל עלה לשיאים חדשים , וגם נמחקו לי השורטים. אז איך אתם מצליחים בכלל להרוויח כסף , זה לא יכול להיות שרק אני כזה אהבל , בטח יש משהו אחר. טוב , עכשיו אני קונה קולים על השוק ומקווה לעשות את המכב של החיים שלי , החברים הדמיונים שלי כבר קנו חצי ממניות גוגל לא שמעתם ? טוב לא נורא , ביוש איוש אוהבים אתכם , הצלחות הצלחות. מה נראה לכם ?
    סגור
  • נכון הוא עשה ים שורטים בעשרות מליארדים על אפל ב135
    בא החבר של השורטיסט 27/07/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 15
    ועל דויטשה ב100 ואפריקה בשער פי 50 ועוד דברים נפלאים שירדו לרבע עד עשירית . מה רע? אתה מקנה? עשה גם.
    סגור
  • מה אתה ליצן
    מה אתה מחרטט 27/07/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    איזה מיליארדים ואיזה נעליים. הבחור הזה איציק 100 עובד עלייך אם לא שמת לב.
    סגור
  • שמתי לב. אני יודע בדיוק מיהו ומה הוא. תתפלא ותקנה. יש
    לא 27/07/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 6
    על מה.
    סגור
  • של איציק 100
    בא החבר הדמיוני 27/07/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אני בא מצהיר בזה שאני עוד חבר דמיוני של של איציק 100 , זאת אומרת שזה עוד אחד מהשמות שלי שאני משתמש בהם בשביל להתחזות לאנשים אחרים ולהטעות פה משקיעים , כמו שאר השמות שלי , פרופ' אבירם , פרופ' ברקלי , א100, איציק 100 ועוד כמה שמות שמורים במערכת שידועים לנו אבל נפרסם אותם בהמשך חחחח
    סגור
  • גולם (ל"ת)
    אין פרופ' ברקלי 27/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • למה אתה משקר
    בא 27/07/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    12 3
    איציק 100 זה חתיכת לוזר אמיתי.
    סגור
  • 27.
    אפריקה הולכת להיות מניית השנה (ל"ת)
    יעקב 27/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לגבי אפריקה
    משה 27/07/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי צריך להיזהר עד שלא תראה מה יהיה ההסדר בנייר.
    סגור
  • 26.
    קנו כיוטוב פארמה , קנו ננו דיימישן
    א100 27/07/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 17
    יעלו הרבה מאוד.
    סגור
  • ננו יקרה בטרוף.להזהר.
    לולי 27/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חח.תעשה טוב בדיקה
    סגור
  • ננו מסכים איתך באלף אחוז! כיטוב זבל לדעתי! (ל"ת)
    ננו 27/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 25.
    בקרוב בשורות טובות וגם לרציו (ל"ת)
    יאלה ליויתן 27/07/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 24.
    מחזור יומי בינתיים 250 מליון (ל"ת)
    צהריים 27/07/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    המפולת בארהב בפתחנו השאלה איזה תרגיל מתכוונים לעשות
    מבשלים דייסה 27/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 8
    בחודש אוגוסט או שכבר עשו את התרגיל ביולי שבירת שיא
    סגור
  • לך תבכה במקום אחר שורטיסט מפגר (ל"ת)
    יעקב 27/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • ליעקב
    שורטיסט גאה מושלם 27/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 16
    אתה שובב וצודק אחי יענקלה. איך אבל גילית שאני בשורט 19 מליארד יורו על דויטשה בנק מאז הייתה בשער פי 7 מהיום ואני עוד מוסיף היום. מה אתה מחזיק ? 10 שקלים צירון ו7 שקלים גבעות? תיזהר אצה יכול להפסיד איזה 6.76 שקלים.
    סגור
  • לשורטיסט החולם
    יוסי 27/07/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אם היה לך 19 מיליארד אירו לא היית כותב בטוקבק בביזפורטל , חחחח כמה הזויים יש פה זה לא להאמין.
    סגור
  • יש הרבה יותר. עבדנו הרבה על זה. (ל"ת)
    ליוסי 27/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • ל23
    א100 27/07/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    16 18
    אין מקום לתרגילים או קומבינות ..הנשק והתחמושת שהיו ושלא היו ניגמרו מזמן.
    סגור
  • רגע שכחתי את הכדורים שלי היום. (ל"ת)
    א100 27/07/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • לא100
    בא 27/07/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    4 15
    משפט ישן ומשעמם. חדש משהו. ומה מעניין אותנו הכדורים שלך. יאללה תתבגר. והכדורים רק שלך? ואם גם אני רוצה לטעום כדי גם להגיע ל IQ 192 כמוך אז אסור לי לקחת את הכדורים שלי האלו שמגבירים איי קיו? יאללא שחרר שגם אנחנו נוכל.
    סגור
  • נו תשובה גולם. (ל"ת)
    בא 27/07/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 22.
    החיים כמשל . סיפרו הנפלא של פנחס שדה 1958.
    א100 27/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    22 25
    Deutsche Bank כמשל..שער המניה ב03.07.2007 היה 108.64. השער כרגע 12.305. קונגלומרט ענק מבין הגדולים בעולם. הבעיות גדולות בהרבה מבעיות .Lehman B...עוצמת הבעיה וסידרי גודל אצל דויטשה פי 98 מליהמן. קריסתו הוודאית תוסיף נידבח ענק לשלל הבעיות ..שיהיו גדולות בהרבה מכל הבנקים האיטלקים יחדיו כפול 27. מיוון. בריטניה ועוד. אמות הסיפין תירעדנה גם בלי בעיה זאת. איתה המצב יהיה בלתי פתיר לחלוטין.
    סגור
  • אתם לוזרים גדולים (ל"ת)
    א100 27/07/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • מבין בכלל מה נכתב והוסבר ב22? (ל"ת)
    אתה 27/07/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לכל קוראי ביזפורטל או גם לאלו מדה מרקר וכלכלית וגלובס.
    למי אתה מתכוון טמבל? 27/07/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אתה כלומניק אם אתה טוען שכולם חארות קקות ורק אתה מבין.
    סגור
  • איזה אהבל זה א100
    יוסי 27/07/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חוץ מלזבל פה בפורום הוא לא עושה כלום. שחרר אותנו כבר וחפש לך פורום אחר.
    סגור
  • 21.
    פרסום של חברת גאז חברת בת של טאואר
    קובי 27/07/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאז זכתה במכרז לחמש שנים להספקת שבבים אנלוגים. שווי העסקה מוערך ב700 מיליון דולר
    סגור
  • 20.
    של דויטשה בנק רגע לפני פשיטת רגל לא יאומן היום סופית
    שימו לב לדוח 27/07/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הבנו עד כמה חמור מצב הבנקאות באירופה המניה קורסת
    סגור
  • תעשה שורט על הבנק
    אז קדימה 27/07/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותתחיל להרוויח כסף במקום לברבר.
    סגור
  • 19.
    אם אני אשמע שדויטשה בנק הכריז על פשיטת רגל אחרי הדוח של
    הבנקאות באירופה 27/07/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 8
    היום אני לא אתפלא הדוח האיום ביותר שיכל להיות אי פעם רגע לפני פשיטת רגל
    סגור
  • תעשה שורט על הבנק
    אז קדימה 27/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לברבר פה.
    סגור
  • 18.
    מטורפים , מניות הפרטיים חמחקו (ל"ת)
    הגולד 27/07/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    מחר נמחק (ל"ת)
    קול 1450 27/07/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משהו ימחק זה בטוח ;) (ל"ת)
    יואב 27/07/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    8 9 10 11 12
    קיבלנו 27/07/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    16 0
    תודה. מעולה.
    סגור
  • מקווה שפעלתם לפי 8 9 10 11 12. הייתם מרוויחים יפה.
    לכולם גם לרעים 27/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ב14:00 סיום. זה דומה למי שהשכיל לפעול אמש לפי הכתוב: ריו דה ז'נרו.
    סגור
  • 15.
    רואים בדיוק שם איך בולמים עליות במכוון (ל"ת)
    תסתכלו על תעודות סל 27/07/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    מה יהיה...
    גבגב 27/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד מתי הבורסה של תל אביב תהיה מנותקת מהעולם ? בעיקר כשהשווקים בחו"ל עולים ובעיקא ארצות הברית ? למה??????
    סגור
  • 13.
    תחזרו בסוף היום זה השער שתקבלו אולי פחות (ל"ת)
    לכו לסידורים לטייל 27/07/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    ארה"ב (ל"ת)
    סאן דייאגו 27/07/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 11.
    קוסטה ריקה (ל"ת)
    סן חוסה 27/07/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 10.
    אסטוניה (ל"ת)
    טאלין 27/07/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 9.
    סנטוריני (ל"ת)
    אויה 27/07/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 8.
    דרום סין (ל"ת)
    שאנגרילה 27/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 7.
    בונוס הודעה
    חגי 27/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על הצחה נוספת
    סגור
  • 6.
    ממשיכים אותה גם היום (ל"ת)
    "יציבות" 27/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    רואים כיוון שלילי (ל"ת)
    מהבוקר 27/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    ימשיכו למטה (ל"ת)
    היום 27/07/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 400 ל 520 יגיע (ל"ת)
    בין 27/07/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 3.
    לקראת פתיחה האתר של לאומי ופועלים לא עובד משנים פוזיציו
    אבי 27/07/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ת לפוטים בעיקבות הנפילות בסין,
    סגור
  • 2.
    1474.14 (ל"ת)
    פקיעה 27/07/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • או 1441.32 (ל"ת)
    אני שמעתי 1474.13 27/07/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • מאיפה המספר המדויק הזה
    מעניין 27/07/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או שאתה חרטטן סופר או שאתה נביא. מחר נדע .......
    סגור
  • בללנד אם היו רוצים פקיעה גבוהה לא היו מורידים את השוק (ל"ת)
    אתה חי 27/07/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הסוחרים