סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף איבד 0.16%, מדד הבנקים ירד 1.3%, לאומי ירדה 2%

פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו יום מסחר מנומנם במגמה מעורבת, ברקע לפתיחה החיובית בוול סטריט, שם ה-S&P 500 עולה 0.17%, וכאשר באירופה הדאקס עולה 0.6%. מדד המעו"ף איבד 0.16%, מדד ת"א 75 הוסיף 0.17% ומדד הבנקים איבד 1.3% בהובלת מניית לאומי שירדה 2%. מניית כיל עלתה 2% ברקע לסגירת חוזים בסין. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-800 מיליון שקל.
המפקחת על הבנקים שיחררה טיוטא למערכת הבנקאית לפיה הבנקים יוכלו להרחיב את האשראי לענף הנדל"ן בעוד 10 מיליארד שקל. (לכתבה המלאה)
בנק ישראל הותיר אתמול, כצפוי, את הריבית לחודש אוגוסט ברמה של 0.1%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן
עיני המשקיעים נשואות להודעת הריבית של הבנק הפדרלי בארה"ב. הצפי הוא ללא שינוי אך מעניין יהיה לראות את התחזית של הבנק הפדרלי להמשך.
מניות במרכז
כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מטפסת 1.5% לאחר שדיווחה כי תספק השנה 700,000 טון של אשלג ללקוחותיה בסין, (לכתבה המלאה).
לאומי -0.98% לאומי 1,911 -0.98% לאומי בסיס:1,930 פתיחה:1,940 גבוה:1,954 נמוך:1,911 תמורה:134,916,244 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בולטת בירידה של 1.2% ברקע להודעת בנק ישראל כי נבחנת אפשרות של הרחבת היצע האשראי לענף הבינוי והנדל"ן בהיקף של 10 מיליארד שקל לצורך המשך מימון פרויקטים, (לכתבה המלאה).
אלביט מערכות -3.15% אלביט מערכות 46,490 -3.15% אלביט מערכות בסיס:48,000 פתיחה:47,650 גבוה:48,200 נמוך:46,280 תמורה:71,502,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 1.5% ומשלימה מהלך עליות של מעל 10% מאז השפל שנקבע מיד לאחר אירוע ה'ברקזיט'. המניה קרובה כעת פחות מ-2% משיא כל הזמנים.
דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתממשת כעת ב-1.5% אחרי שאתמול השיל 0.9%. מסוף מארס האחרון ועד לתחילת השבוע הנוכחי זינקה המניה במעל 42%. 
אודיוקודס -0.84% אודיוקודס 2,493 -0.84% אודיוקודס בסיס:2,514 פתיחה:2,512 גבוה:2,512 נמוך:2,482 תמורה:258,146 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 10.7% בהכנסות הרבעון השני לעומת המקביל אשתקד ל-35.9 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    מי שלא יודע להרוויח כסף גם בימים כאלה
    סוחר וותיק 26/07/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא פשוט חובבן וכדאי שילך למקום אחר. אם הוא ממש מתעקש , הוא מוזמן להישאר אבל גם להשאיר את הכסף אצל אלה שכן מבינים דבר אחד או שניים יותר ממנו. תפסיקו לברבר פה ולבכות למה הבורסה לא זזה , תלמדו איך עושים כסף.
    סגור
  • איך
    נוני 26/07/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו אתה יכול ללמד או לחילופין להמליץ במה להשקיע ובמה לא לגעת ומתי לברוח ממניה ספציפית.
    סגור
  • 40.
    תהרגו אותי אני לא מעכל
    גדסי 26/07/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מפוצץ בלונגים וקרולים וכל יום מוסיף ולהפתעתי השוק שאומרים כולם שהוא נמוך ויעלה מתנהג לא טוב ומביא לי עצבים ופחד ביחד מה זה ההססנות הזאת וקצת יורד בתלל אביב ובעולם קיביני מאט עבדו עלינו ועל עצמם וכולם ביחד אכלנו. למי יש עצת זהב לפני אני זורק הכל בבקשה ממבינים גדסי(כן. קרוב של הזמר הגדול)
    סגור
  • אתה כנראה לא מבין הרבה
    סוחר 26/07/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה מפוצץ בקולים ולונגים , לפי מה שכתבת נראה שאתה חובבן שלא מבין הרבה במה אתה מתעסק. אז אם אתה לא רוצה להפסיד את המכנסיים שלך אל תתעסק באופציות. מצד שני אם היית לונגסיט בחודש האחרון היית מרוויח הרבה כסף , אבל תשאיר את זה לנו המקצוענים , אנחנו פה בשביל לקחת כסף מחובבנים כמוך.
    סגור
  • יש פורומים בפייסבוק שישמחו לעזור לך
    השפוי 26/07/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כגון פורום מניות הבורסה . בורסה עולמית . אתה יכול להתחבר לצאט של שמעון אמסלם .
    סגור
  • 39.
    נמוך ממדד 25 מסמל אי עליות (ל"ת)
    הגלום 26/07/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    רוצה לפתוח בית משפט בטייבה. ובינתיים אלפי עורכי דין
    איילת שקד 26/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוג ג ' עובדים וגורמים נזקים. אני נפגעתי בתאונת פגע וברח וצילמתי את הרכב הפוגע. וחברת הבטוח הגישה תביעה במקום את הפוגע נשלח לי בטעות תביעה נגדי. עד מתי ימשך הבזיון הזה עם עורכי דין בוגרי מכללה שלא יודעים להגיש תביעה ?
    סגור
  • 37.
    מזל שלא כתבתם ירידות בעקבות אירופה (ל"ת)
    ביזפורטל 26/07/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 36.
    תגידו יפה שלום (ל"ת)
    1460 26/07/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • שלום (ל"ת)
    יפה 26/07/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    ונוכלים כבר אמרנו? (ל"ת)
    שודדים 26/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לא אמרנו. נגיד עכשיו: שודדים ונוכלים. (ל"ת)
    נישדדים 26/07/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 34.
    לפי מה שאני רואה ההעכברים מתחילים לצאת,
    ירון החתול 26/07/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    10 8
    בקרוב ריצה למחילות
    סגור
  • כמה פעמים כתבתי לך מאז שבאת
    זוריק 26/07/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לפני שנה ובא שיש עליות ונעלם שיש ירידות אז כתבתי לך שאים כזה דבר ההעכברים ספרתי 68 פעמים
    סגור
  • לחתול
    זומבי 26/07/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לא מציע לך ללכת לתחרות היצור הטיפש על האדמה. לא יקבלו אותך עקב אי התאמה לרמת הטיפשות המינימלית.
    סגור
  • טיפש? כניראה אתה לא מבין כלום, רוצה רק לעזור (ל"ת)
    ירון החתול 26/07/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • אבל לא יוצא (ל"ת)
    רוצה 26/07/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    החוזים כאילו זה תורה מסיני חחח בעזרת החוזים מכניסים עוד
    תמשיכו להסתכל על 26/07/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ועוד ועוד אנשים בשערים סבבה בשבילם 1460 זה שער נהדר
    סגור
  • 32.
    אם תראו היום 3 למטה בדאו אל תתפלאו ואם תראו 9 ביפן גם
    שימו לב שימו לב 26/07/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אל תתפלאו עם אגחים כאלה לא נותר אלא לשווקים לרדת לתקופת האבן
    סגור
  • צריך טיפול כמו כל החברים שלך (ל"ת)
    אזרח 26/07/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 31.
    הזרים נתנו מכה של 800 אחוז וברחו לכם יופי (ל"ת)
    כולם נטשו 26/07/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    כמה שאלות לסוחרי המעו"ף
    משקיע וותיק 26/07/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני באמת שואל ומתעניין אז שיענה בבקשה רק מי שבאמת סוחר במעו"ף: 1.האם אתם באמת מרוויחים כשאתם מהמרים באופציות המעו"ף , ואני מתכוון לאורך זמן ? 2. באיזה סכומים בממוצע אתם מהמרים ? 3. מה הרווח החודשי/שנתי של אלה שכן מצליחים להרוויח ? תודה
    סגור
  • כותבים
    סולר מעוף מושבע 26/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אענה לך בקצרה !! אנחנו רק כותבים בתחילת חודש ומרוויחים המון בתל אביב כמו בתל אביב מתוך 21-28 ימי מסחר 10 מתוכם נגמרים ללא שינוי ובכך חותכים גם את הפוטים וגם את הקולים ובכך אנו הכותבים מרוויחים מ2 הכיוונים
    סגור
  • אז לפי מה שאתה אומר
    משקיע וותיק 26/07/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוחרי המעוף שהולכים על לונג(קולים) מפסידים וגם סוחרי המעוף שהולכים על שורט (פוטים) מפסידים , ומי שנהנה הם כתבנים שמרווחים את הסטיות, וגם הברוקר כמובן שתמיד ירוויח מכל מצב. אז מה יש לך להגיד על כל סחרני המעוף פה , שחלק אומרים שהם יושבים על קולים וחלק יושבים על שורטים , מה הם לא מבינים הרבה מהחיים שלהם ?
    סגור
  • ממה שאני יודע
    משקיע וותיק 26/07/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ושמעתי , ש 95% מסוחרי אופציות המעוף נמחקים ולא מצליחים בכלל להרוויח כסף. אבל היכן אותם 5% שמהם אני מחכה לתשובה. ? לא עונים. כלומר האם אין גם 5% שמרוויחים ? אז לאן בדיוק הולך הכסף ? מישהוא פה חייב להרוויח כי זה משחק סכום אפס. האם בעל הבית (הקזינו) הוא זה שבעצם מרוויח על חשבונכם ? ואולי גם הברוקר שמרוויח את העמלות ? עדיין ממתין לתשובות מסחורים שבאמת מרווחים כסף לאורך זמן...
    סגור
  • 29.
    אין מצב שהם נותנים לשוק להמשיך לעלות לפני שמרסקים אותו
    ליצנים תחזיקו חזק 26/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 8
    חזרה
    סגור
  • 28.
    בארהב היום ומחר מכינים לכם סופרייז לרגל תחילת המפולת שם (ל"ת)
    היום סופריזה 26/07/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 27.
    בורסה זזה למטה (ל"ת)
    אצלי במחשב 26/07/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 26.
    עוד מעט תזוז למטה (ל"ת)
    בורסה 26/07/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 25.
    מה זה חדש ?כל יום זה ככה (ל"ת)
    בורסה לא זזה 26/07/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 24.
    כחלון לא אכפת לו מהבורסה (ל"ת)
    בורסה משעממת 26/07/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 23.
    260 מיליון משהו משהו (ל"ת)
    מחזור יומי בינתיים 26/07/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    בקרוב נפרד ממנו (ל"ת)
    1460 26/07/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    ייכשל לא יצליח (ל"ת)
    כל ניסיון להעלות 26/07/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 20.
    ניסו להעלות את מדד 25 מיד הגיעו המכסחים (ל"ת)
    אוי ואבוי 26/07/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 19.
    במקום לבכות לך למשטרה אהבל (ל"ת)
    מי זה 18? 26/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 18.
    לא מאחל לכם
    דני כהן תל אביב 26/07/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ההוא פרץ לי למאייל ועשה לי שמות ושיגר הודעות מפחידות לכל חברותי וגם אכלתי סרטים וסיוטים בחלומות כפי שהבטיח בפרוש את שתי הנושאים הנל בדה מרקר אני יורד מהבאאלאאגנים והליכלוך שלי ומבקש סליחה למרות שאני מבין שאתה קורה רק פרסית ולא עברית אז חפש בגוגגלא ועוד פעם אלף סליחות אלפי סליחות והיו עוד כמה איתי לך אליהם ועזוב אותי בקשה
    סגור
  • ועוד פעם סליחה סליחה סליחה אני מזה מצטער
    דני כהן 26/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ולא מבין למה השתוללתי כאן בשבועיים האחרונים אני ממש מתבייש ולא נעים לי שהרי אני לא כזה אבל קיבלתי אתמול תעונש ואני מזה מצטער אבל למה אתה מפרסם את ההבטחות בדה מרקר או כלכליסט אם הדברים העלובים שלי נכתבים כאן. יצאתי פיתה דרוזית. אבל אני מודה לך שסלחת והעברת שדר בראש כמו פקודה שאיני מבין ממי ומאיפה לקנות הנייר בדיוק ב1203 ולמכור ב1401והירווחתי על העשרים אלף בדיוק 744 שקל כמו שאמרת לי בראש אז תודה וסליחה ובבקשה לא להתראות
    סגור
  • אם לא זה הזמן (ל"ת)
    כדורים לקחת היום ? 26/07/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • התכוונתי שעה 1203 ושעה 1401 ולא שער בורסה
    סורי סורי סורי 26/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ועוד פעם סחיחה ותודה על הסליחה שלךאבל לטובתי אל תעשה לי זה שנית ושלישית חלילה לא עמדתי בקושי במסרים תודה תודה וסליחה
    סגור
  • 17.
    הודעה על הצלחה בניסוי עושה את שלה (ל"ת)
    סלקט ביו 26/07/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בפקיעה מחוק (ל"ת)
    קול 1450 26/07/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כותב הרבה פוטים דל 1450. לדעתי פקיעה מעל 1480
    סוחר 26/07/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוקח מקדם. אבל בטוח שלא מיתחת 1450
    סגור
  • 15.
    כבר אמרנו אתמול מלחמה על חשבון העם (ל"ת)
    מלחמת כוחות 26/07/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    אחלה של מילה לירידות (ל"ת)
    יציבות.? 26/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    מכסחים את השוק (ל"ת)
    מהלכים שקופים 26/07/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • זה רק בהתחלה בובון (ל"ת)
    ל 13 26/07/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 12.
    אף אחד לא ייתן למעוף לעלות היום (ל"ת)
    חבל על הזמן 26/07/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    מישהו מנסה לחטוף כל מה שבה ליד בהצלחה הודעה קרבה (ל"ת)
    בונוס 26/07/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    היום דוחות בהצלחה למחזיקים (ל"ת)
    רדהיל 26/07/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    כיטוב עברה לעליות אחרי הסגירה.נסחרת מתחת למזומן ביד
    כיטוב 26/07/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מחזיקים לזמן ארוך ומאמינים שתסחר םי 10 ויותר שתצא לשוק. כרגע שווי שוק כ 18 מיליוו דולר ויש לה יותר מ 21 מיליון דולר מזומן סלי חוב בכלל. התרופה של פייזר נצכרת במיליארדים כל שנה ויש םה תרופה משופרת נטולת תופעות לוואי. עשוייה להיות פה השקעת העשור לדעתי האישית. מחזיקים בסבלנות .אגב פעם ראשונה שהשקיעו בה קרנות ביו אמריקאיות ויש כעת בעלי עניין חזקים.השקחעו בה לפי שער 3.4 דולר.נתראה מעל 10 בסוף השנה לדעתי.
    סגור
  • כיטוב
    דויד 26/07/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נראה שהמנייה נשחטת יום אחרי יוםכל הסיפור שלך ממש אבל ממש לא הגיוני בשום פנים ואופן מנייה לא מתנהגת ככה שהפוטנציאל שלה כמו שתיארת השוק מגלם ציפיות ולדעתי משהו רע מאוד קורה שם ויש מי שיודע זאת לפני כולםאני לצערי בפנים ומופסד כבר למעלה מ 50 אחוז בהמון כסף , אני עדיין מתלבט אם למכור אבל כמראה שזו הפעולה הנכונה לצערי , מה שבטוח לא לקנות הלוואי ואתבדה
    סגור
  • מספיק עם כי טוב כל יום וכל היום די נמאס כל הזמן עם כיטו (ל"ת)
    ראובן 26/07/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תיסתכל על בונוס יותר מעניינת כרגע (ל"ת)
    ראובן צודק 26/07/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    שווה יציבות (ל"ת)
    דשדוש 26/07/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    האם כעת מחכים שביבי ישכין שלום בין טורקיה לקפריסין?
    גז בלוף 26/07/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק כדי להניח שם צנור . שיניח את הצנור באויר בעזרת רכבל אם זאת הבעיה של ביבי והגז אז הכל אבוד כי הוא לא מסוגל לעשות שלום במפלגה שלו ואפילו לא להתאחד עם הרצוג כי ראש הממשלה בפועל יחימוביץ לא מרשה לו כלום והיא קובעת את סדר היום הציבורי ועל פיה ישק דבר ביבי זז ועושה משהו רק כשהוא מאויים ע"י מתנגדיו או כאשר דופקים לו על השולחן. ביבי ישן בעמידה . והצבור מחזיק אותו שלא יפול.
    סגור
  • שלי יחימוביץ היא דיקטטור במפלגה ותוקעת מקלות בכל מה שזז (ל"ת)
    ראובן 26/07/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    ביבי עושה צעד קטן למען האזרח ומוריד מס על הבורסה
    מתי 26/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די לעושק הצבור. לא יתכן שקופות הגמל והפנסיה יעברו לבורסה והצבור כבר עשור מפסיד כסף. טרכטנברג אמר כבר שהוא טעה אבל תאוות הבצע של הממשלה הזאת לא נפסקת או שהם נרקומנים של כסף או שהם לא מגלים לנו את האמת והמדינה על סף פשיטת רגל כמו יוון.
    סגור
  • 5.
    איפה הימים שכולם כתבו פה שמניות הגז לפנסיה
    הגז 26/07/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באמת צריך לחכות לפנסיה כדי שהם יעלו כמה אחוזים איזה מדינה שלומאלית . כל הטפול בגז מראה איזה מדינה זאת , לא היתה שגיאה אחת שהם לא עשו ובנוסף הגיעה יחימוביץ וגילה שפתאם ברגע האחרון נזכר שהוא צריך להשגיח על המחיר כל המתפטרים וכל הנמנעים ושישנסקי וביבי הנחוש ושום דבר לא זז. מסכנים האזרחים שאלה המנהיגים שלהם ועוד צריך לסמוך עליהם בעת צרה. מדינת הישראבלוף הבולשביקית בשיא תפארתה.
    סגור
  • 4.
    לא נעבור אותו (ל"ת)
    1470 26/07/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • שבשום אופן ופנים
    נירה לי 26/07/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לא נעבור את השווק מ470 ומעטה תירשמו איפה קרראתם זאת יא ליצנים של קובו
    סגור
  • מי יודע אולי כן אבל כפי שנראה כרגע לא ולא הפקיעה 1455-6 (ל"ת)
    אלי 26/07/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מתי נפתח הקזינו........ (ל"ת)
    אבי 26/07/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    השוק באמריקה בשיאים חדשים , ויש עוד חולים שצועקים
    אזרח שקורא פורום 26/07/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מפולת!!! פשוט אותם אנשים שצועקים כבר שנתיים רצוף. יש מחלקה בבית חולים תיגשו בבקשה אתה כניראה חולים.
    סגור
  • יא עאקרוט כבר שנתיים ואפילו 5 שנים השוק לא זז
    לאתה כנראה חולים 26/07/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יא פוסטה
    סגור
  • רופא חדש הגיע עם פה מלוכלך?
    מה קורה 26/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה כנראה חולים?
    סגור
  • אולי אתה תיגש לבדיקה עצמית אולי הבעיה אצלך לא באחרים (ל"ת)
    לאזרח 26/07/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אתה 26/07/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דור משקיעים ליצנים שחי בישראל משקיע בישראל ומסתכל על
    מה אתה באמריקה 26/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המדדים בארהב לא נורא תלמדו לאט לאט
    סגור
  • 1.
    המעוף
    מדד 26/07/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לכותבי המעוף הכי מתאים מבחינת הפוזיציות הפתוחות לסיים את הפקיעה סביב 1430 , כלומר יש עוד יומיים ירידות בערך 1.5 -2 סהכ זה אם נלך לפי הפוזיציות של שחקני המעוף
    סגור
  • בכיף הייתי קונה פקיעה כזו רק שלא נראה ככה
    אסף 26/07/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמין יותר לכיוון 1455-1460 אלא אם יקרה משהו חריג שלא בשליטתם
    סגור
  • פקיעה בסביבות60-70 (ל"ת)
    מעוף 26/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • היגזמת חבר
    60 70 26/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אבל יגיע בקלי קלות ל600 700 והרבה פחות בקרוב.
    סגור