סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.1% לאחר יום תנודתי, מניית אפריקה זינקה 7.2%

מחזור המסחר הסתכם ב-1.08 מיליארד שקלים. טבע ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה 1%
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו ביציבות עם נטייה לירידות שערים. המעו"ף סגר בירידה של 0.1% לאחר שמוקדם יותר נסחר המדד בעליות של עד 0.5%. באירופה הדאקס שעלה עד 0.9% מוקדם יותר, כבר לאדום והדבר העיב על הבורסה בת"א.
אפריקה ישראל זינקה 7.2% ברקע לדיווח כי נציגות האג"ח מנהלת כעת מו"מ עם בעל השליטה לב לבייב לפיו זה האחרון ירכוש את מניות אפי פתוח מידי אפריקה ב-550 מיליון שקלים, שווי הגבוה כמעט פי 2 מהשווי הסחיר של החברה.  
 
אלביט מערכות +0.63% אלביט מערכות 47,800 +0.63% אלביט מערכות בסיס:47,500 פתיחה:47,540 גבוה:47,840 נמוך:47,500 תמורה:1,403,845 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-1.5%, דלק קבוצה -0.61% דלק קבוצה 52,130 -0.61% דלק קבוצה בסיס:52,450 פתיחה:52,220 גבוה:52,770 נמוך:51,880 תמורה:1,471,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.9% ברקע לדיווח על מו"מ לחיפוש נפט-גז בים הצפוני.
מדד ת"א 35 -0.15% מדד ת"א 35 1,460.99 -0.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,460.69 תמורה:120,615,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.13% מדד ת"א 90 1,070.62 +0.13% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.22 פתיחה:1,069.6 גבוה:1,072.86 נמוך:1,069.45 תמורה:12,775,444 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.32% מדד ת"א בנק 1,844.81 -0.32% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,850.77 פתיחה:1,847.69 גבוה:1,854.8 נמוך:1,843.73 תמורה:29,331,322 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.08 מיליארד שקלים.
הלמ"ס עדכנה אתמול את נתוני הצמיחה של המשק ברבעון הראשון לצמיחה של 1.7%. מדובר בעדכון שני לאחר קריאה של 0.8% ו-1.3% ברבעון, אך נראה כי לסוחרים בתל אביב זה לא שינה הרבה. אתמול בתל אביב המסחר ננעל ביציבות במחזור נמוך כאשר המעו"ף השיל 0.1%. 
מניות במרכז
אפריקה +8.85% אפריקה 28.3 +8.85% אפריקה בסיס:26 פתיחה:28 גבוה:29.7 נמוך:26.2 תמורה:1,475,399 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 7.2% על רקע דיווחים לפיהם בעל השליטה לב לבייב צפוי לרכוש את השליטה באפי פתוח תמורת 550 מיליון שקל. 
דיסקונט השקעות -0.85% דיסקונט השק 1,400 -0.85% דיסקונט השקעות בסיס:1,412 פתיחה:1,408 גבוה:1,411 נמוך:1,399 תמורה:106,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול ב-22.5% במחזור ענק ברקע לדיווח על רכישת יתרת אחזקתה (40%) ב'אדמה' ע"י כימצ'יינה סגרה היום בירידות של 1%.
תגובות לכתבה(88):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    לא מובן
    יעקב 18/07/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם יש לו כסף לקנית אפי פיתוח ב 550 מיליון דולר, הוא היה יכול לשלם לבנק הרוסי ולגמןר את החוב, כנראה שכל הענין היה לקנות את אפי פיתוח וגם להרויח תספורת
    סגור
  • 41.
    ביקושים גדולים בכיטוב בארה"ב
    כיטוב 18/07/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    נראית טוב, הגיע הזמן.
    סגור
  • ברברן לא ביקושים ולא בטיח למה למה לקשקש סתם למה (ל"ת)
    אליהו 18/07/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    מי הדביל שאמר שהדקס יעלה-הוא נופל חזק
    כמה דבילים פה 18/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וזה רק ההתחלה לדעתי.
    סגור
  • הדר - אתה אומלל
    משקיע ותיק 18/07/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בספונסר יש אחד בשם הדר שמדבר בשם הפוזיציה שלו - ונותן מידע שגוי!!!! אישית לא אכפת לי ממדד הדאקס
    סגור
  • 39.
    אמנון וכל החברים הטומטומעים שלו שחדרו לפו לאחרונה הביאו
    קוס אוחטוק 18/07/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לנו את הנאחס ועכשיו יאכלו לנו ת'תחת בנפולת אז אני לא פראייר אני מלא לונגים ומבסוט עס=ד הגג
    סגור
  • 38.
    יהיה הרבה בכי של הטפשים שחושבים שבועה יכולה להמשיך
    חחצ 18/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולגדול למרות כל הסימנים המפחידים שמתרחשים בשוק.
    סגור
  • 37.
    מתואמות כמו תאומים סיאמיים (ל"ת)
    תעודות סל 18/07/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    פשוט יותר יפה מירוק (ל"ת)
    אדום 18/07/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 35.
    תגידו יפה שלום ביקור קצר מאוד (ל"ת)
    1460 18/07/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • טען עוד
  • זה ממש שקוף (ל"ת)
    בדרך ל 1450 18/07/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 34.
    ברור מישהו חשב אחרת? (ל"ת)
    נמחקו העליות 18/07/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 33.
    מתחילה לטפס בארה"ב במסחר המוקדם
    כיטוב פארמה 18/07/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לעקב.
    סגור
  • מעל 20 מיליון דולר מזומן עם אפס חוב. נדיר
    זה מתקרב 18/07/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רגע לפני NDA. מחיר היעד אישרור נוסף שח רודמן , ליעד של 10 דולר בערך בערך 200% עלייה, ובצדק לדעתי.
    סגור
  • כלכלן - תפסיק לפמפם את המניה הגוססת שלך - יפטט. (ל"ת)
    יר 18/07/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 32.
    מעוף צריך לרחת אתנחתא מידי פעם מריאלי מתמשך, ירידות
    אחת שמבינה א 18/07/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יוצרים הזדמנות כניסה למשקיעים גם באופציות וגם במניות מקווה מאוד שנהנה גם מירידות בימים הקרובים, שימו לב מגדל ביטוח היא מאוד מעניינת לדעתי שווה קנייה גם אחרי עליות נאות. צריך לדעת לחפש מציאות והיא היתה אחת מהן . המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • 31.
    קנו לונד פוטסי הולך לשיא כנל דאקס ונבדק (ל"ת)
    אפי 18/07/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    הבנקים באטליה.בעייה פי 10 מייון.תזהרו
    כלכלן 18/07/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כרגע שיחת היום באירופה. לא ממליץ על החזקת מניות כרגע. רק זהב ושורט על הדקס. היחידה שאמשיך להחזיק היא כיטוב שנסחרת פחות משוויה ולפי דעתי תעלה מאות אחוזים. בהצלחה.
    סגור
  • הזהרתי. דוח גרוע של בנק אוף אמריקה,מצטרף לסיטי וולוס
    כלכלן 18/07/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרגו מים שישי. למי שחושב שבשוק הבועתי בארה"ב ימישך לעלות, יקבל הפתעה מרה בקרוב, חזרה למדד 1800 ב s&p כף צופים כלכלני מריץ לינץ, אירופה כבר אדומה וזה חיריף בוודאות בימים ובשבועות הקרובים. תגנו על התיק או מיכרו אותו במהרה לדעתי.
    סגור
  • לכלכלן המדומיין
    יר 18/07/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כי טוב מניה מתה ,עם הפסדים ,אם לא תתחיל לשווק בקרוב היא תימחק.
    סגור
  • נתראה בשוק של מיליארדים, שכל הרבה אין לך
    ל "יר" 18/07/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יהיה מעניין.חבל שאתה לא מגיב בשמך
    סגור
  • לכלכלן - לא ידעתי שזה השם שנתנו לך בברית - ימדומיין. (ל"ת)
    יר 18/07/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    קנו בנקים טבע פריגו אלוני חץ.לא כיח לא חברה לישראל (ל"ת)
    קובי 18/07/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 28.
    את השורטיסטים המפגרים בחול כבר מחקו (ל"ת)
    קובי 18/07/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לקוקוקו קובי
    באבו 18/07/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקוקו קובי. היצחקת את באבו הענק.
    סגור
  • 27.
    שום מפולת כשהריבית 0 רק מניות לא כיל השאר כן (ל"ת)
    קובי 18/07/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 26.
    הייתי בחול על חשבון דאקס פי 3 לטנג שימשיך צפונה (ל"ת)
    קובי 18/07/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לבוקי. רק כך יכולת לטוס לחול.
    באבו 18/07/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא היה לך בלי זה כמה מאות שקלים? בקרוב תפסיד את הגרושים המעטים ותיצטרך לקטוף סברס קוצני איייש כואב. ולמכור בצמתים.
    סגור
  • 25.
    הורידו את הבורסה כדי לקנות אותם בזול (ל"ת)
    כתבו קולים 18/07/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 24.
    אפריקה הולכת לשבור את התנגדות 120 ולפרוץ!
    אורן 18/07/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאמין סגירה 150-160 עד סוף היום!
    סגור
  • 23.
    לנצח את השוק
    איילי 18/07/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שמעוניין לנצח את השוק צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולא לעשות מה שכל האנשים עושים או להימצאות במניות שבהן כולם נמצאים. כשאתה עושה דברים ממוצעים אל תצפה לתוצאות יוצאות דופן מהממוצע. בתאריך 6.7 דיברתי על מניית פמס ועל ביצועיה ותרומתה למשקיעים שלה בשנים האחרונות. מדובר בחברה מהסקטור הבטחוני(למרות שמופיעה בסקטור אופנה והלבשה). מדובר בחברה ריווחית מאוד , צומחת יפה , מחלקת דיבדנד שנתי בשיעור 6% , ולטעמי לחברה פוטנציאל גדול ונסחרת דיי בדיסקאונט על מחירה בשוק כיום. מכפיל הרווח בסביבות 11 והמכפיל התפועלי באזור 7.8. כתבתי עליה בדיוק ביום של ירידות שכן זו היתה הזדמנות להיכנס/להוסיף , מאז כמובן המניה המשיכה את המומנטום החיובי שלה. בשני ימי המסחר האחרונים המניה מתקנת מעט ונותנת הזדמנות כניסה נוספת. מדובר בחברה להשקעה לטווח ארוך יותר ולא למחפשי מציאות. במניות כאלה אני נשאר לטווח השקעה ארוך ויחליט לצאת כשאחד או שניים מהגורמים הבאים יבוא לידי ביטוי: 1. כשהמניה תגיע למחיר היעד שלי ושאני חושב שהעסקה מיצתה את עצמה. 2. כשיהיה שינוי בפונדמינטאל של החברה שישפיע עלייה בצורה קיצונית. בהצלחה
    סגור
  • 22.
    חוב גדול לקניית אלרגן. וקומפקסון עדיין בסיכון כלום לא
    טבע 18/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השתנה אבל פה עדיין לא קולטים את הרצת המניה
    סגור
  • 21.
    הם :רדהיל ובונוס מי שבחוץ יהיה לחוץ בימים הקרובים בהצלח (ל"ת)
    מניות עד סוף השנה 18/07/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 20.
    נוכלים (ל"ת)
    סתם כיסחו את השוק 18/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • נכון
    נוכל 18/07/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מ'כפת לי אני מה אתה כותב. העיקר אני שותה לך את הג'ובות עם קשית וזה מעצבןןןןןןןן
    סגור
  • 19.
    ורציו מה ?? (ל"ת)
    כל הנפט ירוק 18/07/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • רציו מחכה לשבוע הבא שהאופציה תפקע. (ל"ת)
    אייל 18/07/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • איזה אופציה פוקעת בשבוע הבא? (ל"ת)
    לאייל 18/07/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אופציה 14 פוקעת בנובמבר 2017 לכן הירידה שלה
    אופציה 13[כמעט בטוח] 18/07/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במיוחד שרציו עלתה כ20 אחוז בחודשיים האחרונים,לא הגיונית
    סגור
  • אופציה 15 (ל"ת)
    אייל 18/07/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה על התגובה (ל"ת)
    לאופציה 13 18/07/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מתקשה לעבור את 30 (ל"ת)
    רציו 18/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    השוק פלדה. הכיוון מעלה. היום 1470 , מחר 1485 , הכל דבש (ל"ת)
    תעלו עוד קולים חמודי 18/07/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אולי יעמוד במקום יום-יומיים אך בכללי הכיוון חזק למעלה (ל"ת)
    רן 18/07/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    אפריקה והטיסה
    פצ׳נגה 18/07/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ראו את המחזור והעליות - לכל המלעיזים תתחילו לאכול את הלב !!!
    סגור
  • 16.
    המפולת בדרך,אירופה כבר יורדת,שיא כל הזמנים?שיא הפחד
    אאאאא 18/07/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 6
    זהירות
    סגור
  • היינו 1729 איך הדרדרנו? (ל"ת)
    יולי 2015 18/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    המניה מדשדת שנה .כל פעם קורה משהו
    אבנר 18/07/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד שהתפטרנו מיחימוביץ מגיע ביבי עם שטיינץ שישנסקי וארודאן . כל העסקים של ביבי כושלים . חוץ מהעסקים הפרטיים שלו
    סגור
  • 14.
    אפריקה סוגרת סוף יום 160! (ל"ת)
    אפריקה 18/07/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 13.
    אני חושב משמע אני קיים וטועה ולא מודה (ל"ת)
    א100 18/07/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ובנוסף ל13. אנא יקירי. אני בבעיה. עזור לי.
    פרופ' איציק 100 18/07/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    10 5
    למעשה איני קיים . ממש לא. למרות טענתך. ראה הסברים וטיעונים ברציונליזם ואמפיריציזם. וצא לחוצות והשמע קולך והסבר זאת לציבור שאחרת יחשבו שאני כן קיים. נ.ב: אני לא מבין בבורסה מאומה אז בכדי להביא אוכל למשפחה אני מבצע הרצאת אורח בקולומביה..ייל או פרינסטון בעד 20.000$ לשעה. אבל אני קטן. ידידי אהוד ברק מקבל 80.000$ לשעה.
    סגור
  • שומע אותך פה.אתה לא שווה 1 דולר. תיצטרך לשלם
    ל100 א 18/07/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לי כדי שאשמע אותך.
    סגור
  • לשומע אותך פה
    יופיטר 18/07/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה יוצא מדעתך ואתה מוטרף מקינאה מהאדון שכתב כאן. אתה מבין שאתה כלומניק והיית צריך לפרוק מבלי שאתה בכלל מכיר או שמעת. אז יצאת טומטום יותר ממה שאתה. זה מתסכל אותך ומביא אותך לסף טירוף ושיגעון. אז הרגע הרגע זה ימשיך ויתגבר לך זה לא ידעך ורק יתעצם. אז הרגע גולם הרגע. גם אני שאני כולה יופיטר הקטן מערד לא סופר עגלים כמוך ולא רואה אותם ממטר. הבנת? לא הבנת? לא חשוב. בלילה זה יבוא לך בחלומות קשים אז הרגע הרגע זה רק ילך ויתעצם. ממני יופיטר הקטן מערד
    סגור
  • איך אפשר לעזעזל לשמוע אותו.? אני מת לשמוע.
    זיווגונוסטר 18/07/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איך אתה מצליח לשמוע?
    סגור
  • קבל בצרפתית: Je pense donc je suis
    פרופ' איציק 100 18/07/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קבל בלטינית:Cogito ergo sum הפילוסוף הצרפתי רנה דקארט 1641. ל13 אבקש עזרתך אנא בטובך ורשום לי כאן מספר משפטים על משמעות הלוגיקה של החושים המתעתעים המובא במשפטים הנ"ל. ביקשוני להרצות על זה היום ואין לי מושג מה פרוש. התעזור לי איש יקר?
    סגור
  • ניראה לי שאת בכלל אישה פרופסור, אבל אישה יפה
    לפרופסורית 18/07/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    60 k לשעה כל הכבוד!!!!
    סגור
  • 12.
    מעניין אם נחצה אותו (ל"ת)
    1470 18/07/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    מניית מזור
    שגב 18/07/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני שוקל להיכנס אליה אשמח לשמוע מהמבינים בלבד דעה בעניין תודה
    סגור
  • חברה מדהימה= מנייה עם פוטנציאל אדיר
    רן 18/07/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    למזור יש את הרובוט היחד בעולם לביצוע ניתוחי עמוד שדרה ומוח עם יכולת דיוק חסרת תקדים. זה אומר שסיכויי הניתוח להצליח גבוהים יותר מאשר ניתוח ידני וגם זמן ההחלמה קצר יותר. עם המודול לניתוחי מוח, גם הדיוק בניתוחים שכאלו הוא גבוה ביותר. כיום המערכת נמצאת בלמעלה ממאה מרכזים רפואיים והן הרופאים והן המטופלים מרוצים עד הגג. מזור מרוויחה מכל ניתוח גם על הערכה המתכלה בשווי 1500 דולרים. אם נקח בחשבון שמדי שנה מתבצעים בארהב לבדה כמיליון ניתוחי גב, נבין שהפוטנציאל הוא עצום. לפני חודשיים נכנסה לתמונה ענקית המכשור הרפואי מדטרוניקס שתשווק באמצעות מאות אנשי השיווק שלה את המערכת של מזור, כך שניתן להעריך ולקוות שבעוד מספר שנים יהיו פרוסות בעולם מאות אם לא יותר מערכות של מזור. תעשה לבד את החשבון ותבין מה עומד כאן לפנינו!
    סגור
  • פוטנציאל להתרסק שוב לשער 20, מזוא מאוד יקרה, (ל"ת)
    אייל 18/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזור- כל רבעון מדווחת על הפסד.
    ירון 18/07/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבין איך החברה שורדת. לא נגמר למשקיעים הכסף??? אולי בעוד 10 שנים החברה תתחיל להרוויח. מניה מבחינתי בדרגת סיכון גבוה.
    סגור
  • 10.
    כיטוב פארמה לאן פניה ? תודה (ל"ת)
    מור 18/07/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    איזה כיףףףףף
    התותח 18/07/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יגמור החודש מעל 1490 אני רק בקולים הכיוון הוא רק למעלה בוודאות
    סגור
  • איך קבעת בוודאות? אתה ערב לנו? (ל"ת)
    מייק 18/07/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ראשי פיסטוק
    קולים פיסטוקון 18/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מקווה שהקשבת
    סגור
  • עליות סרק
    רק פוט 1430 לפקיעה 18/07/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עד סוף היום יורידו לך את הקולים ב15% לפחות ועוד סוף שבוע המעוף 1440 חביבי
    סגור
  • 8.
    תתרגלו אך ורק למעלה , אין ריבית והנגידים רוצים רק
    אמנון 18/07/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 9
    למעלה
    סגור
  • אמנוני
    באבו 18/07/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באת כולה לפני שבועיים לפה. עשית בלאגן כצת כאן ובלאגן קצת שם. חינטרשת את המוח הקטן שלנו ועוד מעט תעלם בדימדומין כמו המאות צפלוחים שהיו לפניך. באו. פימפמו. והלכו. לך חפש אותם היום. אולי נעשו מאפיונרים קטנים וכדי להתפרנס גונבים מסטיקים בפיצוציות ומוכרים בגרוש יותר או שמו כיפה שחורה גדולה ויושבים בישיבה ומקבלים כמה ז'ובות מהמדינה. מאושר אתה ממש ממש לא. מסכן? כן כן כן
    סגור
  • לאמנון
    רוזוב 18/07/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשאהיה גדול ועשיר כמוך אני הייתי רוצה להיות גם חמוד וטומטום כמוך. איך עושים זאת חכם ותותח?
    סגור
  • האם התכוונת התרגלו?
    מה זה הומוט? 18/07/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עברית קשה שפה.
    סגור
  • המשך בארץ לכיוון 1485 בקרוב מאוד (ל"ת)
    אמנון 18/07/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • יא וויאלי
    צימשטיין 18/07/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אמנון שלנו הולך להפסיד את כל ה878 שקל ו79 אגורות שחסך בעמל רב.
    סגור
  • כולה עשה 1485-1000 שווה ל 485. צפה לזה ילד. (ל"ת)
    מה זה הומוט? 18/07/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    את המסע אל מתחת ל 4 שקל אין מנוס מדולר עולה חזק (ל"ת)
    היורו החל 18/07/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    ארץ אוכלת יושביה בכל תחום ובכל נושא. וזה מחחיל מנתניהו.
    אלירן 18/07/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    8 5
    תפסיקו עם התמימות שלכם ביזפורטל ,,מעל לשנה הבורסה אינה מושפעת בכלל ממה שנעשה בחו"ל . המעוף מתנהל לפי מה שהגנבים באחד העם מחליטים ולכן רואים בריחה המונית מהבורסה בארץ הזו שכולה רמאויות וגועל ..אני ברחתי וכמוני כל חבריי....
    סגור
  • צודק רק עוזי טוב לכלכלה (ל"ת)
    הומו גאה 18/07/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא היית עולה מ 240 ל 1730 אגב אני מסכים איתך שנתניהו
    בלי נתניהו 18/07/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בעייתי ודורסני ואזרחי ישראל פראיירים אבל בזכותו הבורסה הגיעה לפי 7 יא דבעה
    סגור
  • למה שהבורסה עלתה מ 240 ל 1730 לא צעקת שיש גנבים ? (ל"ת)
    תגיד 18/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תגובה
    אבי 18/07/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל נכון ידידי רק שלא בורחים-כולם ברחו כבר מזמן......
    סגור
  • ביג דיל. אתה וחבריך.
    קטשופ 18/07/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה זה הממה שכתבת? ממה מיאה של להקת אבבא? יפה כתבת חמוד. אחלא שיר בעולם. והשבדיות? יפות יפות כמעט כמו השוויצריות. לא. לא. ממש לא הגבינה השוויצרית. והשבדיות אין כוונה למכוניות וולבו. כולה הכוונה שהארץ לא יכולה ולא אוכלת יושביה. רק מעניקה לנו מטובה.
    סגור
  • 5.
    רציו אבנר דלק קידוחים (ל"ת)
    יעקב 18/07/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 4.
    בקרוב עוד בשורות טובות (ל"ת)
    יאלה ליויתן 18/07/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • איך אתה יודע
    יצחק 18/07/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על סמך מה אתה קובע שליויתן תעלה עד לרגע זה למרות הרבה הצהרות שתהיה המראה אין כלום נדה. רק ירידות .
    סגור
  • מה הבשורות יכולות להיות חח יא חי באשליה חוץ משריפת
    פאטה מורגנה 18/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מזומנים לא יכול להיות יותר כלום במניות הגז יא דבעה
    סגור
  • 3.
    יחס אירו/דולר חיובי+ עולה, איך האירו יורד והדולר עולה? (ל"ת)
    ? 18/07/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האירו התחיל את מסעו למעלה כאשר יחס אירו דולר היה 0.89 א
    האירו 18/07/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירו לדולר והיום הוא ביחס של 1.1 אירו לדולר משמע עלייה של 40 אחוז לעומת הדולר אז מה אתה כל כך מתפלא כאילו לא למדת כלכלה אתה לא יודע להשקיע אז מה אתה שואל בדיוק לא הבנתי
    סגור
  • 2.
    אין מנוס מדולר עולה וכנראה גם לשיאים חדשים יחד עם זאת
    שימו לב 18/07/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השווקים האמריקאים יעלו לשיא אחר שיא עד שתהיה מפולת שתחזיר אותנו לתקופת האבן
    סגור
  • 1.
    יורדים יורדים (ל"ת)
    יורדים 18/07/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור