סגירה יציבה בת"א: המעו"ף השיל 0.1%, דסק"ש זינקה 22.5% במחזור גבוה

טבע איבדה יותר מ-1%, כיל המשיכה לטפס. פסגות על ניסיון ההפיכה בטורקיה: "השפעה קצרת טווח על השווקים"
סוחר, צילום: Getty images Israel
המסחר בת"א נסגר היום ביציבות בהמתנה לכיוון משוקי העולם, וזאת לאחר הסגירה היציבה בוול-סטריט ביום שישי. שוקי ההון בעולם היו סגורים בזמן נסיון ההפיכה הכושל בטורקיה ורק מחר שוקי המניות בעולם יגיבו לארועים. בבורסה בת"א דיסקונט השקעות זינקה ביותר מ-22% במחזור של 32 מיליון שקל - הגבוה בבורסה - על רקע השלמת עסקת כימצ'יינה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד המעו"ף השיל 0.1%, מדד ת"א 75 נסגר ללא שינוי מהותי ומדד הבנקים השיל 0.4%. כיל -0.07% כיל 1,423 -0.07% כיל בסיס:1,424 פתיחה:1,431 גבוה:1,433 נמוך:1,414 תמורה:7,720,734 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לטפס בהמשך לטיסה בחמישי האחרון על רקע סגירת חוזים בסין של חברת הפוספט ברלוסקאלי. אלביט מערכות -0.53% אלביט מערכות 47,350 -0.53% אלביט מערכות בסיס:47,600 פתיחה:47,600 גבוה:47,940 נמוך:47,260 תמורה:11,469,348 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גם כן סיפקה תמיכה למעו"ף. מנגד, טבע איבדה כ-1.1%.
מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,460.54 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:446,012,745 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.22% מדד ת"א 90 1,069.7 +0.22% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,070.34 נמוך:1,068.08 תמורה:125,857,657 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.3% מדד ת"א בנק 1,853.77 -0.3% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,861.56 נמוך:1,847.27 תמורה:105,297,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-471 מיליון שקל בלבד.
הלמ"ס עדכנה היום מעלה את נתוני הצמיחה למשק ברבעון הראשון של השנה, וכעת שעור הצמיחה עומד על 1.7% ברבעון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
הדרמה בטורקיה צפויה לרכז עניין לקראת פתיחת שבוע המסחר בעולם כאשר ניסיון ההפיכה כשל וארדואן רושם התחזקות מרשימה בשלטון. השווקים יגיבו מחר לצניחה של 5% של הלירה הטורקית מול הדולר טרם סיקול ההפיכה. תעודת הסל קסם טורקיה איבדה היום בת"א 3% בלבד בתגובה לארועים.
גיא בית או מפסגות: "ההיסטוריה מראה כי אירועים כמו אלו מסוף השבוע האחרון, קשים ככל שהיו, הם בעלי השפעה קצרת טווח על השווקים, ומה שקובע, בסופו של דבר, אלו המגמות הכלכליות לאורך זמן. סביר להניח כי חודש מהיום, אירועי סוף השבוע בצרפת ובטורקיה ייחשבו כהיסטוריה עתיקה בשווקים. כל מה שצריך לעשות זה להיזכר בתגובת השווקים לשאר הפיגועים שהיו בצרפת ובבלגיה במהלך השנה החולפת. עם זאת, בעוד חודש מהיום אנו עדיין נדבר על המגמות הכלכליות החיוביות בארה"ב, על היציבות בסין ועל ההרחבות המוניטאריות המשמעותיות שהיו ושיהיו ביפן בריטניה ואירופה".
נזכיר כי אווירת המסחר בבורסות העולם הייתה חיובית למדי בשבוע החולף, כשמדדי ה-s&p500  והדאו ג'ונס נסחרים ברמות שיא, כשרוב המדדים המובילים בעולם, ובהם המעו"ף רשמו עליות נאות בשבוע זה.
מניות במרכז
הראל דיווחה על התפטרותו של מנהל ההשקעות הראשי אמיר הסל.
אשטרום קבוצה -0.55% אשטרום קבוצה 1,268 -0.55% אשטרום קבוצה בסיס:1,275 פתיחה:1,279 גבוה:1,290 נמוך:1,248 תמורה:704,685 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להמלצת 'קנייה' על ידי איפקס קפיטל.
אנדימד +0.81% אנדימד 12.4 +0.81% אנדימד בסיס:12.3 פתיחה:12.3 גבוה:12.4 נמוך:12.1 תמורה:15,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הסכם עם ערוץ הקניות בגרמניה (QVC) לשיווק המוצר שח החברה NEWA.
מדיקל -22.89% מדיקל 515 -22.89% מדיקל בסיס:667.9 פתיחה:800.1 גבוה:893 נמוך:515 תמורה:803,834 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קומפרישין סיסטם, העוסקת בתחום המכשור הרפואי הלא פולשני, קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק הדור הבא של מכשיר הדגל של החברה ActiveCare SFT המיועד למניעת היווצרות קרישי דם בקרב חולים לאחר ניתוח אורתופדי להחלפת ירך וברך, באופן ישיר למטופל לשימוש ביתי מחוץ לבית החולים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מיקרומדיק -1.74% מיקרומדיק 62.2 -1.74% מיקרומדיק בסיס:63.3 פתיחה:63.5 גבוה:66 נמוך:60 תמורה:405,394 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על מינויו של גיא לרנר למנכ"ל החברה.בעבר שימש לרנר כמנכ"ל חברת ניטור מדיקל, בה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם סאמסונג בפרויקט של החברה, וקודם לכן היה המייסד והמנכ"ל של HomeFree Systems אשר נמכרה בשנת 2010 כחלק ממכירת דמאטק לחברת 3M.
תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    הפרופסורים והבולבולים
    אמנון 17/07/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרופ המבולבל והזקן הסנילי והעוקב התבע שעוקב אחר סנילי נעלמו ולא נשמע מהם בשבוע הקרוב לפחות או שמא יהיו 0.0002 ירידות והם יתלהבו אחד מהשני לדעתי כולם סוכנים של שחקני מעוף מנסים להפיל כמה שיותר תמימים בתחזיות אנטיוכוס שלהם
    סגור
  • 38.
    כשהמעוף לא זז זו לא יציבות אלא שחיקת אופציות (ל"ת)
    לביזפורטל 17/07/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    בסוף הנדל"ן הוא ההשקעה הכי טובה,זה מה יש... (ל"ת)
    נדל"ן נדל"ן נדל"ן 17/07/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    חברה חדשה בתחום הסייבר מי שיקנה היום יקטוף פירות בקרוב (ל"ת)
    סייפ-טי גרופ 17/07/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    קסם ממונפת בחסר גרמניה DAX30 GTR פי 3 חודשי
    שי 17/07/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תאחלו לי בהצלחה. אירופה קורסת.
    סגור
  • 34.
    מי יכול לאמת.לפי הבורסה שווי שוק
    כיטוב פלוריסטם 17/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    78 מיליון שח.וצריך היות לה על 20מיליון מזומו עם אפס חוב.איך נסחרת בשווי נמוך כזה לעומת פלוריסטם למשל שהאחרונה עוד רחוקה משייוק וכיטוב יוצאת לשוק שנה הבאה?
    סגור
  • נסחרת בשווי המוזמן,בחיי לא ראיתי דבר כזה
    צדיק 17/07/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במיוחד לא בארה"ב,שמה חברות שסיימו שלב 3 מסחרות אפילו פי 20 מערך המוזמן. לדעתי איך שיוצא ה NDA היא נסחרת פי 3 לפחות. חברות ביו בנאסדרק שנסחרות בשווי שוק של מירו קאפ כמו כיטוב שמפרסמת אישורים כאלו טסות גם מאות אחוזים ביום. לכן אני שם. בהצלחה וכמובן לבדוק לקרוא להבין לפני כל פעולה של קנייה או מכירה.
    סגור
  • הכוונה 20 מיליון דולר מזומן
    הערה: 17/07/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולא 20 מיליון ש"ח כמובן.
    סגור
  • לצדיק
    יעקוב 17/07/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה בדיוק העניין, המנייה לא סתם נסחרת בשווי הזה, האמריקאים לא טיפשים אני חושש מאוד שהכיוון הוא מטה
    סגור
  • 33.
    מלפני כמה ימים על הקפאת מימוש אופציות ב18 חודשים
    בונוס ההודעה 17/07/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה הגישה בקשה לרשות לניירות ערך ואמורים לקבל כל יום תשובה..היום כבר לא ניתן לממש אז כל יום אמורה לצאת הודעה..היעד שלי 80 90 בהצלחה
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    מה קורה עם ה"יציבות"? (ל"ת)
    מה נסגר? 17/07/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    צמיחה או צניחה מדד לא זז (ל"ת)
    1460 לא זז 17/07/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    חוזר ומזהיר מירידות חדות באירופה ובארה"ב
    כלכלן 17/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    8 3
    המצב באירופה נפיץ, חבל בוואריה גם כן קורא לפצל את גרמניה ולצאת מגוש היורו, המצה הבטחוני שם יתחיל להפחיד, בצרפת מדברים החל מאתמול על יציאה מגוש היורו וסגירת גבולות.ארה"ב בשיא כל הזמנים שהצפי להמשך ירידות ברוחחיות החברות רבעון 5 רצוף שמתחיל בימים אלה. החוב גם בארירופה וגם בארה"ב לשיא. שימו לב לירידות הצפויות בגרמנייה מחר לפי תעודת החסר על מדד הדאקס. לדעתי רק זהב,מזומן ולהתרחק מכל מנייה.
    סגור
  • אתה יכול לכתוב מי אתה בכלל מה זה כלכלן תעודה יש ? (ל"ת)
    אדון כלכלן 17/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזל שנשאר עוד צדיק אחד בסדום
    עוקב אחרי הזקן חכם 17/07/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המכה יכולה להגיע בכל רגע, אבל קשה לדעת אם השבוע החודש או בנובמבר...אבל המכה בוא תבוא. לכן מי שחכם שימתין בצד בטח לא לונג.
    סגור
  • בן כמה הזקן כבר , לפני 8 שנים היה זקן , מה עכשיו?
    עוקב אחרי הנפילה 17/07/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    8 שנים אומר ירידות .ניראה לך זה אמיתי? בנתיים זה רק שובר שיאים באמריקה.
    סגור
  • בנתיים יש מכה למעלה, יש מצב שיהיה טנגה של חצי אחוז
    אורן 17/07/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למטה אולי בספטמבר
    סגור
  • העוקב והעוקב אחר העוקב
    העצמאי 17/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תפסיק לעקוב ---מי שעוקב סופו ליפול בבור בלי להבין מה קרה ותפסיק גם לעקוב אחר המייבב והמקטר והברברן... אתה והזקן החכם שלך 2 אהבלים
    סגור
  • 29.
    ? (ל"ת)
    רציו אופציה 14 17/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    הרבה זמן לא ראיתי עצמה כזאת במעוף
    דויד 17/07/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    למרות הפיגועים , אי וודאות בטורקיה והתיקון המתבקש , המעוף מסרב לרדת . ארהב ואירופה ירדו בשבוע שחלף לפחות בימי מסחר ואילו המעוף לא עצר מלעלות אפילו לרגע. המדדים בארהב עלו בשבוע שחלף 1.5% ואילו המעוף עלה 4%. לא יאמן איזה עצמה מפגינה הבורסה בתא כאשר שחקני המעוף מחליטים על כיוון. כמו רבים אחרים גם אני לא ממליץ לקנות פוטים. לא מאמין שתהיה ירידה אפילו יום אחד עד הפקיעה.
    סגור
  • כנראה לא חווית מפולת לעולם.
    לדודי 17/07/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל הסימנים מראים שצועדים למפולת עולמית
    סגור
  • כמה שטויות - ממש בעל ניסיון
    אורי 17/07/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה רוצה להגיד שבטח אתה חווית מפולות....ובטח אתה יודע לתזמן אותן ----- טמבל רציני....תמשיך להזות ולהפסיד רק אל תטעה אחרים.....שב בלול ותקרקר לעצמך
    סגור
  • חוויתי את מפולת 2008. החודש השוק פלדה !!! יסגור ירוק (ל"ת)
    דויד 17/07/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • יש ירידות עכשיו אז לא מאמין שהעליות יחזרו היום ההמשך יש (ל"ת)
    אפרים 17/07/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    חשוב ביותר
    אבי 17/07/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני אומר קזינו ואינטרסנטים כועסים עלי-אז דוגמא חייה קול 1420 יש קונה בשער 140.תהנו.....
    סגור
  • היית מת לקבל קול 1420 ב 140 (ל"ת)
    לאבי 17/07/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הנה הגיעו הירידות - אמרתי או לא ?
    א100 17/07/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 7
    -0.02 גם כבוד .. ארנון אכלת אותה..
    סגור
  • 25.
    תראו את פוקס,לפני טיסה של 30 אחוז.......
    ענת 17/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שיקנה פוקס בעוד חודש ירוויח 30 אחוז על הכסף. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • ענת את בושה . קשפוקס היתה עשר אלף הימלצת בחום.חזרת למה (ל"ת)
    אבי 17/07/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זאת לא אני אולי מישהי אחרת,אני בסך הכל חודש פה....
    ענת 17/07/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 24.
    Consensus Price Target: $10.00 (232.23% upside)
    כיטוב 17/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    http://www.marketbeat.com/stocks/NASDAQ/KTOV/
    סגור
  • טיק טק טיק טק
    יפה 17/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סבלנות....עוד לפני ה nda יתכן ונראה אשור לפטנט שכיטוב טענה שיגן על הקניין הרוחני שלה עד שנת 2026. בהצלחה. 2017 יציאה לשוק, הערכת מכירות על פי Rodman, מיליארד דולר+ (בלוקבאסטר כהגדרתו).
    סגור
  • ליפה
    יר 17/07/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דמיונות.
    סגור
  • יפה
    יעקוב 17/07/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יפה את תמימה השוק תמיד מגלם ציפיות, תבינו כבר המנייה לא סתם בשווי הזה , לדעתי הכיוון מטה
    סגור
  • 23.
    אני מודיע בזאת על גמירת התיקון העלוב בשוק היכונו לחיתוכ
    בצער רב 17/07/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    7 5
    ים ,כל הומבלים שהיו מבסוטים שהשוק עולה ולא הבינו שזה תיקון לשחיטה של 30 אחוז מהשיא עכשיו הם בבעיה ,האופטימיות בהם זרועה חזק והם שכחו שאנחנו עדיין 20 אחוז מהשיא למטה מה שאומר שנגמר התיקון ויאללה האודרוב למטה מתחדש באיטיות והחל מתחילת חודש אוגוסט בדילוגים לכוון ה 1300
    סגור
  • ריטאלין, לקחת כבר הבוקר? או טרם ? (ל"ת)
    צבי 17/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • קופת חולים הסתדרות.
    אחות טיפול ילדים 17/07/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לצבי. דע לך שריטאלין הוא עזר מצויין לטיפול בתופעות מוכרות. השיוך של הריטאלין לכותב בובו בכלל לא קשור לעניין. אם אתה כבר רוצה להתפלסף עם הבדיחה השחוקה הזאת לפחות דע על מה אתה מדבר ואל תחרבש עצמך לדעת. פידחת בגדול. בדיקת דם לקטנים לצורך מידע על הורמוני גדילה מחר אני פה בין 7 ל9 בבוקר תבוא. זה גם למבוגרים עד 130 סנטימטר. תבוא יד גם באפלות וכוס מיץ פטל
    סגור
  • תשאל את כל החמורים שצעקו כאן למעלה למעלה
    בובו 17/07/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ותקועים בשלושים אחוז למטה ואכלו אותה. מתגלגלים פו איזה 30 קשקשנים כאלה .שלא יודעים ייקבלו עוד מינוס 30 ומאחרי זה עוד מינוס 34 אחוז ומאחרי זה עוד 67 אחוז וכך הלאה שיהיה לכם יום נהדר ועל תתרגשו יותר מידי זה לא בריא עם יעלה עוד חמש אחוז או ירד עוד 90 אחוז. לא מזיז לי
    סגור
  • הריטלין בדרך (ל"ת)
    יר 17/07/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    הגיע הזמן להוציא את הכסף ולעבור לשווקים אחרים
    יוסף 17/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סתם בזבוז זמן הבורסה כאן. אני מעביר לשווקים אחרים שם יש עניין
    סגור
  • ליוסף
    מריו 17/07/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה חושב שלאחר שגילחו לך כאן 18 שקל ונשארת עם עשרים שקל סך הכל מחכים לך בשווקים אחרים בצהלות שמחה. אף אחד לא יחטוף אותך אל תדאג. כל עליה לצורך ירידה אמרת . נכון?
    סגור
  • 21.
    Medigus nasdaq מדיגוס
    רמי 17/07/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברה מכרה מעל ההערכה הקודמת את מערכות הMuse וכעת יש זינוק אדיר בביקוש בארצות הברית והערכת קנייה אנליסטית מהחזק לקנה. אני חושב שהטיסה תצא לדרך עוד היום.
    סגור
  • יכולה גם להגיע ל50 ואז יעשו עוד הנפקה כרגיל (ל"ת)
    דור 17/07/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    1 (ל"ת)
    היום רציו יורדת 5% 17/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 19.
    השיא, רציו אופציה 14 נמוכה 85 אחוז מהשיא,לא הגיוני! (ל"ת)
    רציו נמוכה 62 אחוז 17/07/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • להחזיק מניה ואופציה שירדו ב 62 וגם 85 אחוז. (ל"ת)
    לא הגיוני 17/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • תבדוק!!ותראה שמה שכתבתי נכון (ל"ת)
    למה אצבע אדומה 17/07/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 18.
    בקרוב בשורות מצוינות במיוחד לרציו (ל"ת)
    ליויתן קדימה 17/07/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 17.
    אנקרה חזרה לשיגרה, מה זה קשור לאחד העם? (ל"ת)
    ארדואן 17/07/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    שוק שלילי היום, קולים יורדים (ל"ת)
    שחקן מעוף 17/07/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • שוק חיובי היום.פוטים יורדים (ל"ת)
    צבי 17/07/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בסביבות האפס הקולים והפוטים יורדים (ל"ת)
    XX 17/07/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    מדד הטיפשות של הכותבים כאן משיג את מדד המעוף המקרטע (ל"ת)
    יובל 17/07/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כמה נכון
    אבי 17/07/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא מבין איך ביזפורטל נותנת להם במה
    סגור
  • אני חושבת שאמנון פקיד בעתון הזה (ל"ת)
    יובל 17/07/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הוא נוכל
    יובל 17/07/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא היו מעסיקים אותו.
    סגור
  • 14.
    עליות ללא הפסק (ל"ת)
    איתות איתן 17/07/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • לאיתות איתן
    צוק איתן 17/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צלם את התיק לך היום אני בטוח שהוא כבר מופסד כבד.
    סגור
  • 13.
    חוזים בדרך - מאריך שבקרוב 40 (ל"ת)
    רציונל כי תיכף 40 17/07/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 12.
    יציבות
    אי 17/07/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל במקרים כאלו, ישנם ירידות במשך יומיים, ישנה אי בהירות לגבי מניות הגז, האם ההסכם תקף, לכן יגיבו בעצבנות יתרה..
    סגור
  • 11.
    זה מתחיל (ל"ת)
    ירידות 17/07/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 10.
    ביזפורטל
    אבי 17/07/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל השוק סובב סביב אופציות המעוף אין מסחר במניות.אם אין אפשרות למכור עשר אלף שקלים במניה כמו פריגו (שמרכזת עשרות מיליונים של שקלים ביום) מיליונים של עבודה בעינים.
    סגור
  • מאיפה אתה מביא את השטות ? אני מוכר 200 אלף כל יום (ל"ת)
    יעקב 17/07/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה מטעה את האנשים התמימים שלא מבינים.תהנה (ל"ת)
    אבי 17/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    בזק צפויה לזנק היום ב6 אחוז תתמוך במעוף (ל"ת)
    יאללה בזק 17/07/2016 07:09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 8.
    רציו השבוע ההודעה שתרים אותה ל35.
    דן 17/07/2016 07:03
    הגב לתגובה זו
    13 4
    חוזה ענק ראשון בהצלחה למשקיעים הכנסו לקבוצה מניות מתחת לרדאר בפייסבוק
    סגור
  • 7.
    בזק
    בעזו 17/07/2016 04:09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מניית עוגן
    סגור
  • 6.
    ביג'ו - זה הזמן למכור. עוד יומיים לקנות. הבנת אתה? (ל"ת)
    ניר דברשווילי 17/07/2016 01:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    רציו אבנר דלק קידוחים (ל"ת)
    יעקב 17/07/2016 00:40
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 4.
    ברגע שנשברה רמת ההתנגדות 1440 - אנחנו בדרך (ל"ת)
    לשיא כל הזמנים... 17/07/2016 00:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    כעת כשהקודים מפוצחים והם במוחי זה הזמן לפרוש
    י 17/07/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני חוזר לשגרה מלאה מבחינתי,עד שיגידו לי מי רצח את אבא שלי,חתולה שגידלתי,קרובים ומכרים שלי ועוד.עד שיהיה צדק אני אתעלם מהכל.לא משנה לי מה יקרה בכלל.מסתירים ממני וכולם שותקים ועוד מצפים ש"ארקוד" בשבילם.שלום ולא להתראות והסתלקו לתמיד מחיי,ביזבזתי יותר מדי זמן על הזוועות האלה
    סגור
  • 2.
    שכיטוב תטוס השבוע בהצלחה לכוווולם (ל"ת)
    מקוה 17/07/2016 00:07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 1.
    שער 100 בקרוב (ל"ת)
    בונוס 16/07/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור