09:33 הדולר מאבד 0.3% ונסחר סביב 3.502 שקלים

08:32 נתוני הצמיחה בסין עמדו בתחזיות - 6.8% ברבעון

08:31 צפון קוריאה נגד טראמפ: "מעשיו גרועים משל היטלר" >>

08:29 דיווח: ירדן דחתה האפשרות לפתוח מחדש את הלשכה המדינית של חמאס

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה ירוקה בת"א: המעו"ף טיפס 0.8% וסגר את השבוע בקפיצה של 3.44%

הבנק המרכזי בבריטניה הפתיע והותיר את הריבית ללא שינוי. מניות הבנקים פועלים ולאומי קפצו ביותר מ-1%
 |  105
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בתל אביב נסגרו היום (ה') בעליות ברקע לפתיחה החיובית בוול סטריט והעליות באירופה. מדד המעו"ף טיפס 0.8% בתמיכת מניית כיל (-1.72%) כיל 1,487 -1.72% 09:54 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,513 פתיחה:1,490 גבוה:1,490 נמוך:1,476 תמורה:5,562,486 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שזינקה 4.75% וחברה לישראל שזינקה ב-6.65% ברקע לחדשות בשוק האשלג. מניות הבנקים לאומי ופועלים קפתתו 1.2% ו-1.6% בהתאמה. באירופה הבנק המרכזי באנגליה בחר שלא להוריד את הריבית, בניגוד לתחזיות והפתיע את השווקים כאשר הליש"ט קפץ כ-2%. בוול סטריט המדדים בדרך ליום נוסף של עליות וצפי לשבירת שיא כל הזמנים.


בסיכום שבועי: מדד המעו"ף זינק ב-3.44% ומדד ת"א 75 זינק 2.85%. מדד הבנקים רם עלייה מרשימה עוד יותר של 4.7%.

מדד ת"א 35 (-0.25%) מדד ת"א 35 1,443.83 -0.25% 10:14 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,443.48 תמורה:95,509,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.18%) מדד ת"א 90 1,079.45 +0.18% 10:14 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,077.38 תמורה:13,865,093 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,824.61 -0.22% 10:14 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,828.62 פתיחה:1,829.58 גבוה:1,831.01 נמוך:1,824.36 תמורה:20,021,247 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים הפקיעה על האופציות השבועיות על המעו"ף נרשמה ברמה של 1,453.87 נק'.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-1.26 מיליארד שקל.בבריטנה כאמור הנגיד קרני הפתיע את השווקים כאשר הותיר את הריבית ללא שינוי. עידן אזולאי, אפסילון: "החלטת הנגיד הבריטי משדרת למשקיעים את בטחונו ביכולתה של הכלכלה הבריטית להתמודד עם הברקזיט. אלמלא היה נוהג כך, הדבר היה מעביר מסר של חשש, בנוסף לעובדה שיעילות הפחתה נוספת מוטלת בספק".
 

הבורסה באחוזת בית דיווחה כי 11 חברות ביומד וטכנולוגיה ראשונות הצטרפו לפרויקט האנליזה של הבורסה ויסוקרו ע"י חברת המחקר אדיסון. מדובר בחברות: אליום, אינטק פארמה, ביולייט, ביונדווקס, פלוריסטם, קולפלנט, רדהיל, אלומיי קפיטל, ננו דיימנשן, פוינטר ופורסייט. אדיסון היא חברת מחקר בינלאומית המעסיקה צוות של יותר מ-100 אנליסטים ואנשי מקצוע בתחום ההשקעות והרוד שואו ממשרדיה בלונדון, ניו-יורק, פרנקפורט, סידני ו-וולינגטון. לפי ההסכם, האנליזות יפורסמו לפחות 4 פעמים בשנה, לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של החברה המסוקרת בשפה האנגלית ועם תקציר בעברית לחברות שנסחרות רק בתל אביב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

באסיה המסחר ננעל במגמה מעורבת כאשר הניקיי ביפן עלה כ-1%. מנגד, נתונים שפורסמו על ידי הממשל בנוגע לשעור האוכלוסיה מציבים אתגר גדול בפני ממשלתו של אבה כאשר כוח העבודה המדינה צפוי לרדת ב-40% עד שנת 2060. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות במרכז
כיל (-1.72%) כיל 1,487 -1.72% 09:54 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,513 פתיחה:1,490 גבוה:1,490 נמוך:1,476 תמורה:5,562,486 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו חברה לישראל (-2.51%) חברה לישראל 66,020 -2.51% 09:52 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:67,720 פתיחה:66,500 גבוה:66,500 נמוך:65,790 תמורה:1,931,224 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקו ברקע לחדשות בשוק האשלג. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

ננו דיימנשן (-1.97%) ננו דיימנשן 373.7 -1.97% 09:50 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ננו דיימנשן בסיס:381.2 פתיחה:375 גבוה:375 נמוך:373.7 תמורה:47,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  הגישה בקשה לרישום פטנט בארה"ב בנושא פיתוח דיו מוליך ננומטרי חדש המבוסס על סינטזה ייחודית כדי להקטין את גודל הננו-חלקיקי כסף המרכיבים את הדיו המוליך שמייצרת החברה.

רבל (0%) רבל 841.1 0% 10:14 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רבל בסיס:841.1 פתיחה:841.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה על חתימת הסכמי מסגרת בהיקף כולל של 72 מיליון אירו במהלך התקופה ממועד פרסום הדוח הכספי לתוצאות הרבעון הראשון ועד היום.

אנדימד (0%) אנדימד 17.2 0% 10:14 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אנדימד בסיס:17.2 פתיחה:17.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על הסכם הפצה למוצר החברה בדרום קוריאה בהיקף של 2.5 מיליון דולר.  מדובר במוצר הביתי NEWA להפחתת קמטים והצערת עור הפנים. הסכם ההפצה יהיה בתוקף לשנתיים בהתאם ליעדים מינימאליים, ובהם כמויות מינימום לשנה הראשונה שתחל בספטמבר 2016 בהיקף של 900 אלפי דולר ארה"ב ולשנה השנייה בהיקף של 6.1 מיליוני דולרים ארה"ב.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

105 תגובות ב-61 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
61 ירידות 16/07/2016 01:34 חדות
בראשון יירד בהתחלה לפחות בערך אחוז , עקב אי וודאות בטורקיה
60 וקס מיכאל 15/07/2016 13:25 תבדקו את 1111905
מעניין מה יהיה השער שלה בעוד חודש!
59 מדיגוס 15/07/2016 07:52 מדיגוס
זינקה 29% בנאסד"ק. יום ראשון תטוס אצלנו באחוזת בית. מישהו יודע האם יצאה הודעה חיובית?
58 איילי 14/07/2016 18:57 השוק הוא לונג
יתכן ויהיו מימושים בימים הבאים עקב העליות שהיו השבוע , וזה הגיוני. אבל השוק התהפך למעלה למי שלא קורא את המפה. המדדים בישראל הפגינו חולשה לעומת שאר מדדי העולם , אבל בסופו של דבר המדד יצטרך ליישר קו ,הוא מתחיל לעשות את זה וראינו עליות יפות השבוע. אותי אישית פחות מעניין המדד מכיוון שאני בוחר מניות בצורה סלקטיבית , רובן לא ממדד 25 כך שאיני חשוף לתרגילי סוחרי המעוף. סוחרי האופציות צריכים לחיות עם זה... אתמול ראינו שוב פעם איזון של חלק ממניות המעוף עקב העליה החזקה של טבע ,וכל זה היה קשור לאופציות השבועיות שפקעו היום.שימו לב לפקיעה ושהמדד עלה מעליה , זה רק מחזק את העובדה שרצו את הפקיעה בערך מסוים , עליה חזקה אתמול היתה מביאה את הפקיעה לשער גבוה יותר שאילו התכוונו , לאחר הפקיעה בבוקר אפשר היה לשחרר את הפקק להמשך העליות שכן יש זמן עד לפקיעה הבאה. לצערי , למוסדיים יש פה המון כח והם עושים ויסותים. תלמדו לחיות עם זה , או לשנות את טקטיקת העבודה שלכם.
איילי 14/07/2016 22:13 כמובן שלכל משקיעי הטווח הארוך
כל נושא הויסותים של המעוף לא מעניין. מניפולציות עושים בטווח הזמן הקצר לא הארוך. בטווח הקצר רוב הזמן השוק לא יעיל , הוא מגיב לאירועים שונים פעם פאניקה ופעם אופוריה. בטווח הארוך השוק מיישר קו לפי תאוריית השוק היעיל. מניות זה לא סתם נירות ערך. זה חברות בעלות נכסים שיוצרות ערך, בטווח הארוך השוק חייב להתיישר עם הערך. כמובן שאני מדבר רק על חברות שמרוויחות רווח אמיתי ולא מניות חלום או מניות מפסידות , הללו משמידות ערך.
57 1 שלא התרגש מברקזית 14/07/2016 18:33 תגובה חחחחחחח כמה צדקתי
את הבוקר פתחנו בכתבות שהיום יום גורלי ושהיום התחזיות להורדת ריבית בבריטניה גדולות ושהוקדמה תביא קאלי ואי הורדה ירסק את השוק. אני כתבתי בכל מקרה השוק יעלה כי נחפזים סיבה למסיבה ואם אין סיבה אז ימציאו סיבה. אז הנה לא היתה הורדת ריבית אך השוק ממשיך במסיבה. חחחחחח אטום לא יוריד את השוק היום.
56 אלימלך 14/07/2016 18:02 ילדים עזרו לי לחפש את "הפרופסורים והדוקטורים" בתמונה...
בין המוצאים יוגרל סוף שבוע במשרדינו היפים בעיר היפה בביתי היפה בנוכחות אשתי היפה וחברי הרבים היפים ומניות גוגל והדירקטור היפה שלנו אביטמבל היפה יפה יפה לכם
בא 14/07/2016 20:22 לעגל
היכן התמונה? אתצה גם אידיוט וגם שקרן? טומטום כתבת קרוב ל 30 מילים בלי סימן פיסוק אחד ויחיד. אתה עד כדי כך סתום?
55 אחת שמבינה א 14/07/2016 17:24 לפני שבוע שהחל גל העליות, הקולים כמעט ולא הגיבו
היום הקולים הגיבו בעליות ח דות, אמנם זה מסוכן לשחק באופציות, אבל שם אפשר להרוויח הרבה יותר מהמניות. אני חייבת לספר לכם שיום לפני תוצאות משאל העם, קניתי 5 קולים השקעתי בערך 4000 שקלים מכיוון שהייתי בטוחה שבריטניה תשאר באיחוד , ביום ראשון כיסחו לי את ה קולים יותר מחצי מהכסף, אמרתי לעצמי שעדיף שאשאיר את זה יש עוד חודש ל פקיעת המעוף והכל יכול לקרות והנה היום זה קרה קיבלתי את ההשקעה שלי ב3 קולים בשני קולים האחרים מופסדת 300 שקלים בלבד וגם כתבתי היום 2 קולים של חודש אוגוסט 1480, הקולים לחודש אוגוסט מאוד גבוהים, אני מניחה שיהיה תיקון במעוף ושנהנה גם מירידות. די לעליות! המשך ערב נעים, תהנו!
הכהן הגדול 14/07/2016 19:22 רק עליות אנחנו שוריים (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 14/07/2016 18:44 לכי תהמרי בקזינו מסחר באופציות הוא מתקון ....
להסתברות להפסד יותר מ - 95 את ה 5 אחוז המרווחים אף אחד לא מצא עוד את בסך הכל דק רקק לכרשים בעלי מידע פנים ובעלי הרובטים והממון להזיז את המדדי זה אפילו לא משחק סכום 0 זה הפסד שלך בטוח ב 100 אחוז לטווח הארוך
ואני 14/07/2016 17:44 קניתי במבצע 10 ארטיק קרח ב 9 ש"ח
כי ידעתי שיהיה חם מאוד ויבואו כל החבר'ה לערב מזגן, פיצוחים אבטיח וארטיק. אז משה החבר הכי טוב שלי אמר שהוא רוצה לפנק את החבר'ה בארטיקים הוא עצר בסופר וצלצל אלי 10 ארטיקים זה 12 וחצי שח + 99 א"ג במבצע קניתי!!! כמה שמחתי אני קניתי ב 9 ש"ח והרווחתי. וגם את זה כדאי לשתף את כל המשקיעים פה. חוץ מזה החלטתי שאם אשקיע כל חודש 2000 ש"ח במניות אני ממש ממש לא אצטער על כך בעתיד. אז מנהל הבנק עשה לי הוראת קבע וקניתי השבוע מניית מעוף אחת והרווחתי כבר 3 ש"ח .
אור 14/07/2016 18:53 חחחחח גדול אתה
א מהבולה אמיתית
54 ברוקר גדול וותיק 14/07/2016 16:49 לאמנון
אני שמתי לב שכל המלצה שלך לקנייה או מכירה זה ממש בונבון ואתה מביא פה אחלא טריידים שעשדיתי ללקוחות והם מבסוטים. האם אפשר להיפגש איתך אישית ולדבר ביזנס? מה דעתך אחי. אתה שבועיים פה וכבר עשיתי עם הלקוחות עשרה אחוז נטו אחרי מס על הכסף. עוד לא היה פה נשר כמוך השאר מייל בבקשה
אמנון 14/07/2016 19:06 עובד לבד, והולך עם הנגידים לא צריך להיות חכם
הנגידים לא יתנו לשוק לרדת ויהי מה. לא להקשיב ולא לפחד רק למעלה זה הנוסחה
לבוקר גדול 14/07/2016 17:34 כן בואדי אשמח להיפגש איתך (ל"ת)
לממליגה 14/07/2016 18:55 זה לא בוקר זה ערב.
מי זה בואדי? זה בעל הפיצריה הפרסי?
53 א100 14/07/2016 16:29 אני אני אני אני אני חכם יפה מצחיק בקיצור גאון
אני א100 מכתיר את עצמי בדרגת גאון גאון הדור יקראו על שמי רחוב ראשי בתל אביב בעצם תל אביב לא נחשבת מספיק אז אדרוש שישנו את וול סטריט ל --"א100 הגאון " בהצלחה לפריירים שהקשיבו לי אני הולך לאכול באחת המסעדות הטובות בארץ .. איזה ארץ ? לא יודע, איפה שאני כעת
52 כיטוב 14/07/2016 16:12 כיטוב עולה לפני הפתיחה בארה"ב
תמשיכי ככה
דודו 16/07/2016 21:54 אין לך מה לעשות? רק לפמפם מנייה (ל"ת)
51 א 14/07/2016 16:09 נתניה
יניב חברון מאקסלנס או שאתה טיפש לא מבין בכלכלה או שאתה רמאי מפחיד את המשקיעים,ראה מה קורה היום במניות כיל וחברה לישראל.ממש תתבייש.
50 1460 14/07/2016 15:59 שמירה כמו כספת שלא יעלה (ל"ת)
איילי 14/07/2016 17:58 אז הנה עלה (ל"ת)
49 כיטוב פארמה 14/07/2016 15:23 כיטוב מהחזק לקנה-לינק מצורף
http://www.tickerreport.com/banking-finance/1955056/kitov-pharmaceuticals-holdings-ltd-ktov-upgraded-to-buy-at-zacks-investment-research/
48 כיטוב פארמה מתחממת 14/07/2016 15:22 מה הסיבה שה bid כבר גבוה ממחיר הסגירה אתמול,עדיין מוקדם
בארה"ב. לא ראיתי שהיתה הודעה שזאקס מודיע היום על העלאת המלצה מהחזק לקנה.
47 א 14/07/2016 15:05 ארלזרוב 20 נתניה
חברוני החכם האקסלנס או שאתה טיפש או שאתה רמאי.ראה מה קורה בכיל וחברה לישראל פשוט תתביש.
46 משקיע 14/07/2016 15:01 ליצנים
עוד לא למדתם למי ניתנה הנבואה .
45 רדהיל אתמול היה 14/07/2016 15:00 הודעה טובה בתחום האבולה ניכנסת למחקר ופה המשקיעים
לא מבינים אם תיהיה הצלחה יהיה בום על קולי..שערים מצחיקים כרגע...בהצלחה למחזיקים
44 מדינת חרטה 14/07/2016 14:54 כולה 8 מיליון אזרחים סכסוך שלא נגמר והבורסה עולה 700
אחוז חחחח נראה לכם יא חולים מהר מאוד תחזרו ל 400
בא 14/07/2016 16:18 אתה טועה ,ידפיסו בעולם כול עוד יש נייר . (ל"ת)
43 ירון החתול 14/07/2016 14:45 כל העכברים מתחילים לצאת החוצה , המשך עליות (ל"ת)
42 הקריסה הבאה 14/07/2016 14:37 תתכוננו לקריסת הבנקים באירופה אנגליה נטשה אותם מהלך
גאוני של האנגלים
41 תאמרו קדיש 14/07/2016 14:34 תתחילו לשנן את הקדיש על בורסות אירופה בייחוד על אנגליה
ובייחוד על גרמניה ובייחוד רב על צרפת שנשארו עם הלוואות ענק חחחחחח למדינות פח אשפה כמו יוון קפריסין ספרד איטליה אוי ואבוי מה שהולך לקרות
בא 14/07/2016 16:20 תירגע,ידפיסו כסף כמו זבל ,זה רק יחזק את הכלכלה האירופאי
ת ,ככה ימכרו יותר מוצרים מאירופה וחופשות לתיירים .
40 אסף 14/07/2016 14:31 חכו לסופ"ש ותראו את הנאסד"ק
גורג' סורוס לא טועה אף פעם , עד סוף החודש נחזור ל- 1390
חכם וצודק 14/07/2016 18:51 תתעוררו הנפילות בדרך (ל"ת)
בא 14/07/2016 16:22 לא נראלי . וגורג טועה מאוד ,הוא מושחת וזה הדבר שאסור
שיקרה לאדם בחיים . כנס ליוטיוב מוות קליני באנגלית ותבין למה הוא נשמה אבודה .
מה 1390 14/07/2016 14:50 זה גבוה מדי השוק פה לא שווה במקרה הטוב 400 (ל"ת)
39 שמתם לב 14/07/2016 14:23 ככל שארהב עולה אירופה בכלללל לא מתקרבת לשיא רחוקה שנות
אור מהשיא חחח אינפנטילים צוהלים על תיקון אחרי 30 אחוז למטה סוחרי לירה וחצי
38 גם שיאים 14/07/2016 14:17 גם שיאים בארהב לא עוזרים לבורסה קקה מייקה הזאת חח (ל"ת)
37 תגידו ליצנים 14/07/2016 14:15 מה הקשר לירידת ריבית באנגליה לבין החיתוכים בשאר המקומות
בעולם בשעה האחרונה חחחח מאכילים אותכם לוקשים ביי ביי מפולת ממשיכה
36 תגידו שלום 14/07/2016 14:11 תגידו שלום בפעם האחרונה למדד 1460 (ל"ת)
35 ההתחלה של הסוף 14/07/2016 14:05 מה קרה לצרפתים ולגרמנים חחח מטומטמים תבינו אנחנו במפולת (ל"ת)
34 שבוע הבא 14/07/2016 14:02 הירידות מתחדשות באיטיות רבה (ל"ת)
בעוצמה 14/07/2016 18:49 אדירה (ל"ת)
33 זאביק 14/07/2016 13:56 יאללה רבותי
חגיגה בסנוקר.
32 אוי ואבוי 14/07/2016 13:40 מה שקורה כאן בארהב זה ניפוח רע מאוד אל לכם לצהול משום
שאנו כבר נתחיל לרדת שוב כאשר שם תתחיל בימים הקרובים המפולת
31 שינתי פוזציה לפוטים 14/07/2016 13:28 קולים ראשע פיסטוק
אחרי שאמרתי והזהרתי שלא קונים פוטים עד יום חמישי ואחרי שעשיתי אין ספור סיבובים על הקולים מיום רביעי שעברדעתי האישית היא שמשעה 14:00 הולך להיות באלגן שלם בבורסות ולדעתי פוטים זה הכיוון הנכון !! נקנה 25 יחידות - פוט 1430 ונקנה עוד 11 יחידות - פוט 1440יאללה שתישחט הבורסה
בא 14/07/2016 16:24 עשית טעות , לא רואים העלאת ריבית בארהב באופק . (ל"ת)
סמך 14/07/2016 14:06 חבל שנגעת (ל"ת)
קולים ראשי פיסטוק 14/07/2016 14:06 קולים פיסטוקון
תודה רבה תודה רבה !!!
30 המפולת 14/07/2016 13:17 תבוא רק ביום כאשר הבורסות יעלו 4 או 5 אחוז ביום מאותו
יום תחל המפולת עד אז שכחו בארהב ממפולת
29 אמנון 14/07/2016 13:15 דש חם מאוד לזקן ולעוקב אחרי הזקן ולפרופסורים!!!!
לא נורא יהיה בסדר , יעבור לכם. פעם הבאה רק תלמדו לסתום את הפה ולא להשוויץ
בא 14/07/2016 16:42 לאמנוון
מצד אחד שמתי לב אתה אידיוט אבל ממש בלי דיפלומה ומצד שני אתה עוד פעם אידיוט כי מה אתה כותה להם כל היום הרוויחו הפסידו מה זה עניין שלך שמשמח אותך ומצד שלישי אם נגיד הפסידו אז למה אתה מאושר הם לא יהודים כמוך ומצד חמישי ספר לנו פעם אחת כמה לירות אתה שוחוה וכמה הירווחת מאז שבאת אתה איש קטן שרק מסתכל על התחת של השני תבדוק את התחת שלך מה מעניין ההוא ודבר אחרון נגיד הפסידו 400 מליון שקל אולי זה לא מזיז להם כי הרוויחו מלפני זה 800 מליון אתה מדבר בסכומים כאלו או שאתה בליגה של ה800 גג תשע מאות שקל תתעורר ואל תהיה קנאי קטן וצר עיין משועמם
שמתם לב 14/07/2016 14:29 אמנון יא חולה אנחנו 20 אחוז מהשיא על מה בדיוק אתה צוהל
יא דבעה
בא 14/07/2016 16:44 לשמתם
מה אתה מתייחס אליו. הוא אחד שבא לכאן כולה לפני שבועיים ומציק לזקן למשל שהוא כותב כאן כבר 15 שנה ובזכותו הפכתי סכום של עשר אלף שקל מלפני חמש עשרה שנה ל 813.000 שקל אחרי שכבר קניתי אוטו ב120 אלף
הלך 14/07/2016 17:52 הלך הכסף
עכשיו תמכור את האוטו בבקשה או שהבנק ימכור לך אותו
28 אני מרחם 14/07/2016 13:05 על הנשיא הבא בארהב יפילו עליו את כל התיק של המפולת
הגדולה שתהיה שם ומי שלא ישים לב ולא יתחיל להעלות את הריבית ב 1 אחוז במכה בארהב יהיה אשם עוד יותר זה פשע להכניס אנשים במדדים מטורפים ואז להעלות ריביות ולרסק אותם זה פשע שדינו מאסר בפועל
חכם וצודק 14/07/2016 18:56 המפולת
בקדנציה של אובמה גבר תחזיק חזק
27 דני 14/07/2016 12:35 שימו לב למודיעין מתקרב המועד לקידוח
ככל הנראה הודעה צפויה עד סוף החודש
גז וז 14/07/2016 18:19 דני היקר
מקווה בשבילך שלא השקעתה הרבה כסף במודיעין לצערי הרב המניה הזו טובה רק בשביל בעלי העסק הם קונים בזול כול הזמן ומוכרים ביוקר כול השאר נתקעים אם ...... ביד תסתכל על המניה 3 שנים אחורה תראה כמה הייתה ואחרי האיחוד מניות שעשו ותראה כמה ירדה כמה עלתה מניה מסוכנת ובלי כלום עד עכשיו מקווה שתעשה אליה סיבוב ותעוף סופש נעים הצלחות בדרך לא ממליץ ולא מריץ
26 ברוקר 14/07/2016 12:17 איך אמר גריספן יותר גרוע מ1929. כניראה הכיוון ההפוך
גם אובמה וילן והבנק העולמי אמרו להיזהר, זה מראה כמה הם נוכלים וגנבים, שאומרים להיזהר ובמקום זה יש ראלי עצום.
כנראה שאתה צעיר 14/07/2016 12:45 תקשיב חמוד השווקים בעלייה וגריספן התכוון לגרוע מ 1929
וצודק הרי הדלק של ההדפסות יוצר חובות למדינות חשבת מה יקרה כאשר החגיגה תיגמר ,האם חשבת שאם האיחוד יתפרק אז התפרק כל כלכלת העולם ,צפה בגרפים של מניות תבין מה זה עלייה חדה ומה זה התרסקות לאחר העלייה החדה ,חשבת כמה עומד החוב של ארהב ,חשבת שהכסף בינתיים והחובות נספרים על הנייר ,כאשר תחשוב על מעט מן ההסבר שלי ותנתח נכון תבין מה עתיד לבוא על השווקים רמז דברי גריספן
25 בחלומות 14/07/2016 12:11 הגרף של גרמניה לא יעלה לשיא חדש ויהי מה (ל"ת)
24 העצבני 14/07/2016 11:55 שאלה למבינים
אף אחד לא ידע שהמצב הכלכלי בעולם כל כך טוב?
חחח 14/07/2016 12:45 וואלה טוב יותר טוב מזה לא יכול להיות וזו הבעיה (ל"ת)
23 זה 14/07/2016 11:45 הזמן לצאת
דווקא כשכולם באופוריה לדעתי יירד 2-3 אחוז ואז צריך לראות מה כיוון הבורסה...
זו 14/07/2016 16:26 לזה
בלי שתרגיש נהיה במעופ 400 אל תחיה באשליות של שתיים שלוש אחוז
22 צריך לקרות נס 14/07/2016 11:43 שגרמניה תעבור את השער הזה וגם בישראל אותו הדבר אבל
בשנים האחרונות למדתי שסוחרי הניפוח מעוללים ניסים
21 לא יאומן 14/07/2016 11:36 עם רציו, ואופציה 14 כל הזמן בשורות טובות והן לא זזות (ל"ת)
20 1 שלא התרגש מברקזית 14/07/2016 11:21 הריבית תרד השוק יעלה , לא תרד גם יעלה . בכל מצב ימצאו
בכל סיטואציה ימצאו סיבה למסיבה. השוק יעלה היום גם הבנק המרכזי של בריטניה תטבע בים. חחחחחחחחח איזה כייף להיות בלונג. זה השבוע הכי רווחי שהיה לי מזה כמה חודשים והכל תודות לבלוף הברקזית. המעוף עלה ללא עצירה לקחת אוויר משער 1370 ל1460 . איזה שבוע חלומי. חחחחחחחח
19 לביזפורטל 14/07/2016 11:13 תביאו איזה כתבה שיש מפולת בקרוב, או איזה גרף.
פשוט ליצנים הכתבים ההאלה
18 זהירות !!!!!!!!! 14/07/2016 11:11 כתבתי והמשיך לכתוב זהירות מהפוטים, לא להקשיב
לבעלי אינטרס שרוצים לקחת לבעלי הפוטים את הכסף. זה מה שניקרא מפולת בפוטים!!!!!
17 יוסי 14/07/2016 11:01 כיטוב
מה קורה בכיטוב, מדוע חזרה שוב לרדת? כל הסימנים אמורים להראות על עלייה, אני מופסד סכום גדול מאוד חיזקתי וחיזקתי אני חושש מאוד שהיא תמשיך לרדת למישהו יש תובנות,?
16 לאה 14/07/2016 10:58 ריבונו של עולם מה קורה עם כיטוב פארמה
מי יכול בבקשה להסביר מה הסיבה שהמניה כל הזמן יורדת .האם צפוייה בכלל לפרוץ ? מה עוצר אותה ממהלך כזה ? אני מיואשת תודה למשיבים בבקשה לא להוסיף כאב ושטויות בהתיחסויות
15 המבין 14/07/2016 10:56 על תיכחו להשקיע הרבה וכמה שיותר
שיהיה לשחקנים מאיפה לחתוך אתכם בבשר החיבנתיים כל המניות בארץ למטה חוץ מסודהסטריםהיתר נמצאים רק בחלום שיהיה מהפך
14 ליאור 14/07/2016 10:52 בורסה זה מישחק יפה , תשמעו מפולת מאנשים תקנו
תשמעו ראלי תמכרו , קל ביותר. ולכל הליצנים שרושמים יפה מאוד את המילה מפולת, הם פשוט קוראים הרבה מאמרים שמתאימים להם.ומפסידים לקונים את הכסף , תמשיכו מלומדים לצעוק מפולת.יש ים כסף שאין לו איפה להיות אז הוא זורם פנימה לשוק.
מסטו 14/07/2016 16:24 לליאור
אתה תמים ופארייאר
13 יהודה 14/07/2016 10:47 כולם פה צועקים מפולת כולל הכתב נראה לי אנשים
הזויים ומקשיבים מה שהתקשורת מוכרת להם. תלכו נגד התקשורת כל הזמן רק תרוויחו מזה כסף.
12 ? 14/07/2016 10:40 יחס אירו/דולר עולה+ איך %ירידת ה$ נמוך מ%ירידת אירו? (ל"ת)
11 לא פוסל 14/07/2016 10:39 אפשרות להגעה לשיא חדש במהירות מטאורית עד חודש אוקטובר (ל"ת)
מרקו 14/07/2016 15:36 ללא פוסל
אתה לא מבין עניין יא חביבי
10 הבלון יתפוצץ 14/07/2016 10:26 אירופה תעבור לירידות חדות
נתראה בסוף היום.בהצלחה למהמרים.
בא 14/07/2016 16:26 לא משתינים על האנגלים ולא יורדים . (ל"ת)
9 על מה 14/07/2016 10:22 על מה אתם צוהלים בדיוק לא הבנתי אנחנו 20 אחוז למטה
מהשיא אז על מה כל הצהלה יא דבילים הרי העליות בארהב יביאו אותנו לתיקון לא יותר מזה יא אהבלים
בני 14/07/2016 12:47 אתה האהבל חביבי (ל"ת)
8 אורן 14/07/2016 10:05 תמשיכו לצעוק מפולת גלמות (ל"ת)
מרקו שיין 14/07/2016 11:14 לאורן
כותבים המשיכו ולא תמשיכו. ומה זה גלמות? מה זה מפולת? למה אתה אורן ? אתה בול עץ? מדוע דווקא אתה צגובה 8. ממש לא הוגן. היכן שמעת את הצעקות ? הן בכלל לא היו ואם כן אז בלחש. ולבסוף. שאלתי הרגע את המומחים והם טוענים שזה בכלל לא יהיה מפולת אלא אם הקריסות. ודבר אחרון. שים לב לבאים אחרי שמגיבים לי. כרגע השורות רייקות. אבל, אל תדאג הן תתמלאנה בהזויים כמוך שאין להם מה לעשות בחיים ורק בוכים על אובדן כספם. ולבסוף. אני היום פעם ראשונה נכנס לביזפורטל ואני רואה אתר נחמד. אבל סיפרו לי וותיקים שרוב המגיבים טפשים ותראה זאת בהמשך. מרקו תודה.
האחד 14/07/2016 12:51 מרקו אני שם לב
שלא לקחת את הכדורים בזמן , מה ניסגר איתך בן אדם נראה שאתה סובל מהראש .
מרקו 14/07/2016 15:35 לא כדאי להחליף הבדיחה עם הכדורים
היא משעממת ומעייפת אלא אם כן אתה מומחה לגולף וטניס שאני משחק ואתה בא להציע לי כדורים משופרים אז באמת אשמח אם תפרט אחי
עצוב לי 14/07/2016 10:20 עצוב לי שדור המשקיעים החדש הישראלי כל כך ירוד ברמה הרי
השוק פה 20 אחוז למטה מהשיא אז מה זה אם לא מפולת תגיד לי אה אתם דור מפונק ודפוק שלא עבר ולא יודע כלום בהשקעות ולא מבין ושורפים את הכסף רק משום שאתם דבילים מפולת נקראת 20 אחוז למטה מהשיא כן והדרך למטה עוד ארוכה
עצוב לי 14/07/2016 12:50 עצוב לי שאתה לא יודע לפרגן - אז אכלת אותה....אז ?
המפולת שאתה מתכוון אליה הייתה לפני כמה חודשים - לא שמת לב ? ישנת ? עכשיו עולים ואתה לא חחחחחחחחחחחחח
עצוב לי 14/07/2016 15:32 שיש כאן ילחדים שלא מבינים מהחיים שלהם ובטח אפילו לא
עובדים למחייתם ומהמרים על הכמה לירות שמקבלים מביטוח לאומי. זה דור מפונק שלא עבר כמוני את מפולת הבנקים לפני 33 שנים ונשאר כמעט ערום ובשיניים שיקם את עצמו. ואני הייתי בבנקים שהיו כמו תוכנית חיסכון או קופת גמל ודפקו כל יום אחוז ומעלה במשך שנים כמו שעון. האינפלציה הייתה אז מאות אחוזים ובראייה לאחור אני לא מבין איך כולם לא שאלו מה הולך פה והיום הדור החדש נמצא באותה סיטואציה ובמקום להיות סולידי ואף חחסוך גרוש לגרוש מהמרים על מזלם חבל לי ודואב לי
7 סלבה 14/07/2016 09:49 מה הפקיעה היום? (ל"ת)
1453.87 14/07/2016 10:19 פקיעה שבועית (ל"ת)
6 זיפו 14/07/2016 09:40 אל תקנו פוטים.
אחרי העליות האחרונות בעולם המדדים בארהב ובאירופה ירדו אתמול 0.3-0.4 הכתב מעוות נתונים וכותב סנטימנט חיובי . בנוסף למרות שמתבקש להישאל האם השוק בישראל יתממש היום הכתב שואל האם המעוף ימשיך למעלה כאשר ברור רצונו שזה אכן יקרה. כמו שתמיד כתבתי תמשיכו לסחור לפי הפוזיציה של ביז וכתביה. הם מקושרים למוסדיים ויודעים תמיד את הכיוון בשוק. קולים 1460 שלי עלו אתמול עוד 20% וימשיכו לעלות גם היום. לא ממליץ לקנות פוטים שימחקו או ישחקו עד מחיקה סופית בפקיעה. קולים ימשיכו לעלות בצורה מתונה כל יום 20-30אחוזים. בהצלחה לסוחרים .
5 ננו דיימנשן 14/07/2016 09:35 איזה טיסה הולכת להיות היום! בהצלחה למחזיקים! (ל"ת)
קשקשן בגרוש 14/07/2016 17:35 כולה 2.8% למעלה, זה טיסה זה? (ל"ת)
4 אהבל 100 14/07/2016 09:19 היום המשך ירידות - אמרתי או לא אמרתי ?
למי יורדים היום ? אהה שולה ?
4 מלמעלה 14/07/2016 11:38 בגלל הכאבים לא כתבתי כבר שבועיים
אבל אני לא יניח למדינה ולאלו שעשו לי את כל הרוע והעוול ואף עינו את החתולה שלי. אני דורש מהמדינה 9 מליארד שקל על הכאב שעשו להורי ולי ולחתולה שאף אחד לא אשם ובטח לא החתולה. אני ינקום בכולם. אנחנו 7 חברה שכותבחם את המשפט הננל כבר שנה כאן וכולנו באותם מילים וניסוח. המצב חמור והחתןלה מתה בעינויים והמדינה תשלם אניח בכוונבה לא מציין את שם שבע החברים שסבלו ועברו את אותה תופעה שאני ומשפחתי והחתולה עברנו אבל עם תיסתכלו בארכיון שנה אחורה בערך תראו את אותו משפט שכתבתי ואנו אברנו את כל הסבל שלא הגיע לנו ואנו דורשים 12 מליארד וניילך אם זה עז הסוף המר ולא נוווצר לכם חשבתפ שרק אחד כתה\ב זאת בשנה האחרונה אבל אנחנו בערך שבע חברי נפש שהמדינה עינתה אותנו ואת החתולה ועכשיו בשבועיים האחרונים אנו קיבלנו אומץ והחלטנו להופיע בשמנו
יופיטר 14/07/2016 15:25 וגם לא נתן לאף אחד להוציא
אותי מהבית ואף סידר לי הגלש בבנק לאומי עם הרואי חשבון של העסקים שלהם ולא רוצה תודה ולא רוצה כלום
יופיטר 14/07/2016 15:08 לא באתי הרבה זמן כי כולכם מתייחסים אלי בזלזול
שאני כותב על החברה הכלכלית שלי בערד ועל בעיות הבריאות שלי. היחיד שתמך בי תמיד גם רפואית ובעוד הרבה דברים שהוא ביקש שלא אספר והוציא אותי מבוץ זה בחור גדול מאד עם נשמה ענקית(גדול מאד גם בגובה)שבה עם חברים שלו ואף תרמו גם כאן בית כנסת לאזור של אתיופים. אתם בטח חשבתם שאני חולה נפש אבל הוא עזר לי גם בזה תאמינו לי גם ביקרתי במשרד ואירחו אותי כמו מלך ובגלל אני מדבר אנגלית פרפקט גם הבטיח ואני בטוח יקיים להביא אותי למשרדים בקליפורניה שעוד לא טסתי בחיים אפילו. ואני יודע ששתי הכותבים מעלי(אהבל 100 וגם 4 מלמעלה)זה אותו כותב שבמצוקתו כותב כאן שנים הדברים הנל והחברה הטובים כמעט עלו עליו מרצון להצילו ולראות מה עובר עליו המסכן