סגירה מעורבת בת"א: טבע זינקה 4.75% במחזור עצום - ודחפה את המעו"ף

טבע ריכזה את המחזור הגבוה ביותר השנה. צפו ברשימת המניות בולטות היום במדד המעו"ף
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ד') במגמה מעורבת בדומה למגמה באירופה, ובעוד המדדים בוול סטריט עולים זה היום הרביעי ברציפות - בדרך לשבירת שיא נוסף. מניית טבע זינקה 4.75% במחזור מסחר ענק של 490 מיליון שקל - המחזור הגבוה ביותר של טבה השנה - וסיפקה דחיפה למעו"ף שעלה 0.33%. מנגד, בזק הכבידה עם ירידה של 1.6% במחזור השני בגובהו בת"א. 
מדד ת"א 75 איבד 0.3% כאשר מזור רובוטיקה -1.6% מזור רובוטיקה 9,850 -1.6% מזור רובוטיקה בסיס:10,010 פתיחה:9,760 גבוה:9,880 נמוך:9,720 תמורה:6,434,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.38% במחזור של 10 מיליון שקל, כפול מהממוצע היומי בחודש האחרון.
מדד ת"א 35 +0.29% מדד ת"א 35 1,465.57 +0.29% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:153,673,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.16% מדד ת"א 90 1,067.27 +0.16% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:45,700,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.91% מדד ת"א בנק 1,833.25 +0.91% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:29,780,979 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בשעה זו עומד על 1.34 מיליארד שקל.
צפו בעשרת המניות הבולטות במעו"ף:

הייצוא הישראלי המשיך לרדת ברבעון השני של השנה. הלמ"ס פרסמה היום נתונים מדאיגים לפיהם הייצוא צנח ב-13% ברבעון השני, בהמשך לצניחה של 31% ברבעון השני של השנה. ענף ההיי טק המשיך לרשום ירידה בייצוא ברבעון השני. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
ביפן הקבינט הממשלתי חתך את תחזית הצמיחה לשנת 2016 באגרסיביות והציפיות לצמיכה בשווקים גוברות ברקע להיבחרותו של ראש הממשלה אבה לבית העליון.
מניות במרכז
טבע +0.32% טבע 6,360 +0.32% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:54,229,164 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת במחזור חריג של מעל 264 מיליון שקל אחרי שעדכנה הלילה מעלה את התחזיות לרבעון השני ומסרה כי עסקת אלרגן עשויה להיסגר בכל רגע. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
רציו יהש -0.4% רציו יהש 225.7 -0.4% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225.1 גבוה:228 נמוך:225.1 תמורה:809,956 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרת ברקע לדיווח החברה על הקמה של שותפות חיפושי גז-נפט בחו"ל (רציו פטרוליום), כלאיה יועברו 4 נכסי נפט שכבר נרכשו - לכתבה המלאה 
פרוטרום -0.33% פרוטרום 30,540 -0.33% פרוטרום בסיס:30,640 פתיחה:30,500 גבוה:30,900 נמוך:30,470 תמורה:2,528,129 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכה לרכז מחזורי מסחר ערים אחרי שזינקה אתמול מעל 5% במחזור ער.
סלקום 0% סלקום 3,420 0% סלקום בסיס:3,420 פתיחה:3,390 גבוה:3,459 נמוך:3,390 תמורה:712,030 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול 11% במחזור גדול לאחר שדיווחה על הסכם עם אקספון שלאחריו הודיע משרד התקשורת כי הוא מבטל את ההסכם בין הוט מובייל לגולן טלקום, יורדת היום 1.3%. 
אליום מדיקל +5.28% אליום מדיקל 123.6 +5.28% אליום מדיקל בסיס:117.4 פתיחה:123 גבוה:130 נמוך:123 תמורה:182,713 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת על רקע הסכם הפצה בלעדי במקסיקו.
לוינשטיין מרחיבה את הגיוס לסדרת אג"ח ג' לאחר שזכתה לביקושים של 400 מיליון שקל בשלב המוסדי. לאחר שגייסה 128 מיליון שקל החברה החליטה להרחיב את הגיוס ל-160 מיליון שקל. ריבית הסגירה בגיוס נקבעה על 2.84%.
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    בנקים רציו טאואר לא לגעת בקסם נפט. (ל"ת)
    ליאור 14/07/2016 05:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    חייבים לקנוץ פרוטרום בזק דקס פי 3.אלומי חץ (ל"ת)
    ליאור 14/07/2016 05:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    ירון שאתה קורה לו הזיפט
    אבל 13/07/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספר שהוא מרוויח מליונים ואוכל את כל החתולים אז למי להאמין
    סגור
  • 43.
    לבני
    גורג סורוס 13/07/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה מופסד הרבה אח שלי?
    סגור
  • 42.
    אנו נהיה עדים להיסטוריה עליות בארהב יום יום ואנו נראה ע
    בנקאי 13/07/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וד השנה את המפולת
    סגור
  • 41.
    ארהב מתחילה ראלי מטורף שבסופו תתחיל מפולת מפחידה (ל"ת)
    לפי כל נתון 13/07/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 40.
    מזה הזיפת או זיפט מילה חדישה שהביאו היום
    רביד 13/07/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי זה עיין הרע על הבורסה
    סגור
  • המילה זיפת מודבקת לירון החתול שמתחכש לזה שהוא נקרע למטה
    ירון הזיפת 13/07/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בירידות מ 1730 עד ל 1450 למכחישן כזה קוראים זיפת
    סגור
  • 39.
    בשביל מה היינו צריכים את המבוא למפולת הזה
    רוני 13/07/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה היה לנו רע שירד קצת מ 1780 לכיווון 1380?
    סגור
  • 38.
    לאיילי
    רן 13/07/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    איפה השורטס קוויס שהיבטחתה
    סגור
  • טען עוד
  • תשובה לרן
    איילי 13/07/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידידי , לא הבטחתי דבר. אין לי כדור בדולח ואני בד"כ לא נוטה לנבא את השוק בטווח הקצר. מה שרשמתי זה שנראה שהשוק בישראל ביצע את התחתית , העליות בעולם ובמיוחד בווול סטריט מאז הברקזיט יכולים להשפיע גם על המדד בארץ , ואם זה ימשך ברור שיהיה גם שורט סקוויז. השוק בארץ עלה יותר מאשר ירד מאז הברקזיט וגם באירופה ,וול סטריט שובר שיאים חדשים. המדד בארץ מושפע הרבה מאופציות המעוף והכח של המוסדים כאן מאוד חזק.שים לב מה קרה היום בין 14:30-15:00 , אתה תראה תבנית שבה טבע קפצה ודאגו לבצע איזון בשאר מניות המעוף , אם לא האיזונים המעוף היה קופץ הרבה היום.מחר יש פקיעה של אופציות המעוף השבועיות וזה כנראה מה שהשפיע,לא רצו שיזוז יותר מידי. בסופו של יום אין למדד ברירה , הוא יצטרף ליישר קו. אני זוכר הרבה מקרים אלה ,ואכן זה מה שקרה בסופו של דבר. בכל מקרה סבלנות זה שם המשחק , וממנה יש לי הרבה , כי אני יודע שהיא סופו של דבר משתלמת :-)
    סגור
  • לעזאזל מה זה השורס קוויז הזה
    רוזי 13/07/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 6
    פעם זה היה חצאית קצר קצר אם חצי תוכס בחוץ
    סגור
  • 37.
    יצאתי פארש
    אלימלך 13/07/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אם הייתי בורח שבוע עבר הייתי מפסיד רק 27 אחוז בערך עכשב אני הולך להפסיד ים
    סגור
  • באמת אתה אידיוט הערכת נכון את עצמך
    עמי 13/07/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאחד שמכיר אותך
    סגור
  • 36.
    מהמקורב
    לעוזי 13/07/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני פה רואה וקורא את הכל ,לא נעלמתי.אמרתי כבר בעבר אני מקורב [למישהו מליויתן],אבל לא תמיד יודע הכל, 3 פעמים אמרתי שבקרוב מאד הודעות טובות ופעמיים הן באו אחרי כשעתיים.כשעד משהו אכתוב כרגע לצערי לא יודע כלום
    סגור
  • 35.
    Chaos Emptiness Disorder
    I 13/07/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    9 2
    Desolation Nothingness
    סגור
  • לפרופסור דוקטור קיסוס גוגל 100 א ירידות אעלק
    אמנון 13/07/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלא תעיז להפיל את הבורסה ראה הוזהרת
    סגור
  • לאמנון
    יופיטר 13/07/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה רע ויורד עליו והוא אפילו לא דורס אותך הוא ענק עם לב זהב אבל יכוח ליםול עליך בטעות עם השני מטר יעשה ממך קווץ' הוא שיכנע אותי לא לסגור החברה שסיפרתי ועזר לי בהרבה דברים גם התארכתי במשרד שלו בארץ תאמין לי לא ראית כזה דבר אבל נראה כאילו צנוע צנוע גם הרים כמה בתי כנסת אחד באזור האתיופים בערד
    סגור
  • לאמנון הדביל
    גורג סורוס 13/07/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה רציני אעלק שהוא לבד עם כל התארים והדרגות והחברים יכול להפיל את הבורסה. צריך להיות לו טריליונים ולפי דעתי כולה יש לו מליארדים ואם זה אי אפשר ללכת רחוק ולהפיל. גם אני אתמול קראתי גוגל הוא אמר באמת מדברים על ישראלי שאוסף שם בטרוף אבל לך תדע אם זה או או אולי מישהו ישראלי אחר
    סגור
  • 34.
    לרדהיל ושום כתבה ממש מוזר (ל"ת)
    לביז הודעה מצויינת ל 13/07/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    ארהב עלולה להיחתך באם לא קורה כך הדרך למעלה שם ארוכה (ל"ת)
    המדדים 13/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הראלי בארהב יביא את הדאו למעל 20 אלף בהרבה ובזמן קצר (ל"ת)
    לפי כל נתון 13/07/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    והמניה יורדת לא מובן מה קורה פה
    רדהיל הודעה מעולה 13/07/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדהיל: שת”פ מחקרי עם מכון הבריאות הלאומי בארה”ב לטיפול פוטנציאלי בנגיף האבולה מטרתו של ההסכם החדש עם המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות: לבחון את שיעורי ההישרדות ולהעריך את חומרת המחלה, באמצעות השוואה של עומס נגיפי ורמות ציטוקינים
    סגור
  • 31.
    הזהב חוזר לעלות.תזהרו הבועה.מכרתי הכל
    אלי 13/07/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחזיק רק כיטוב כי היא מקרה נדיר של סיכוי סיכון עם מאזן נדיר ללא חוב בכלל כמות גדולה של מזומן ורגע לפני שלחית שיווק nda לתרופה משפורת של פייזר שהיא נמכרה במיליארדים כל שנה למרות תופעות הלוואי. לא בטוח שתהיה בעשור הקרוב חברה ישראלית עם פוטנציאל כז לדעתי.
    סגור
  • 30.
    אני מופסד טונה מ 1720 ועם כל העליות בארהב אני רק ב 1450
    ירון הזיפת 13/07/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוי ואבוי מה יקרה לי שיתחיל לרדת בארהב אני אגיע ל 1000 טיק תק
    סגור
  • האם ירון החתול? (ל"ת)
    האלו. 13/07/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אורי הזיפט (ל"ת)
    האם 13/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 29.
    אוהב את אלו שצועקים מפולת והמצב לא טוב.
    ירון החתול 13/07/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 7
    תמשיכו לוזרים להפסיד
    סגור
  • לא יודע מה איתך אבל 20 אחוז מהשיא זה מפולת אולי אצלך זה
    ירון הזיפת 13/07/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עליות יכול להיות המצאת מספרים חדשים סופרים הפוך חח לבריאות
    סגור
  • יא לוזר אני מורווח מהירידות עוד 20 אחוז במדד הלוזר בינת
    מי מפסיד 13/07/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יים זה אתה 20 אחוז מדד למטה
    סגור
  • להזכירך שיאים חדשים נשברים באמריקה , לוזר (ל"ת)
    ירון החתול 13/07/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מה קשור אמריקה אנחנו בישראל 20 אחוז למטה MY FRIEND (ל"ת)
    ירון הזיפת 13/07/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • למה מה אתה בארהב חח יא פח שצועק עליות ומרוסק כבר 20
    ירון הפח 13/07/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחוז והזרוע נטויה יא פחי פח על מה אתה מדבר יא פח
    סגור
  • האלו.
    האלו. 13/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האם משה ואמנון?
    סגור
  • 28.
    עכברים מה איתכם במחילות עמוק?,מפחדים לצאת?
    ירון החתול 13/07/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 24
    מבינים אותכם רק אתם צועקים מתוך המחילה חזק מפולת!!!תישארו שם במחילות אין לכם מה לצאת החוצה. איך שאתם מוציאים את הראש מקבלים מכה , ממש מסכנים כל ההעברים
    סגור
  • אחרת לא היינו 20 אחוז למטה מהשיא בבירור שאנחנו במפולת
    ברור שמפולת 13/07/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יא חי בלה לה לנד
    סגור
  • 27.
    השוק ימשיך לעלות הגרף מראה זאת בבירור אבל אל לנו לשכוח
    שלא יעבדו עליכם 13/07/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שאנו עדיין מתחת לשיא בהרבה לא להיכנס לאופוריה של עליות בלי סוף
    סגור
  • 26.
    מה אתם לא שמים לב שבארהב נשברים שיאים ואתם פה 20 אחוז
    לכל הלוזרים 13/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למטה מה אתם עיוורים לא משנה תקבלו את המכה ואז תבינו שיא חדש בגרמניה גם בדרך אבל אז תבינו מה יקרה פה גיניהום
    סגור
  • 25.
    נמאס כבר (ל"ת)
    שחררו קפיץ 13/07/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    frayrim lo mtim rk mthlfim (ל"ת)
    ל-16 13/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    הנתונים הפח אשפה מתחילים לצאת יצוא ישראל ירד ב 13 אחוז
    מתחיל לצאת 13/07/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חכו עוד יוציאו את הנתונים על איחורים במשכנתאות שמסתירים מאיתנו והחובות כלפי הבנקים שימשיכו להסתיר ולמכור סחורה אבל שיגמרו למכור יוציאו את כל נתוני האמת ואז גיניהום
    סגור
  • 22.
    אתמול עליות היום עליות חדות חלום מתגשם (ל"ת)
    איסמעיל יאסין 13/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    יחס אירו/דולר עולה+ איך זה ש%ירידת האירו גבוה מ% הדולר? (ל"ת)
    ? 13/07/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מתקשה לעלות מה קורה? (ל"ת)
    רציו מחסום 30 13/07/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מחכים שאופציה 15 תפקע. (ל"ת)
    אייל 13/07/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מה הסיפור של ביזפורטל 3 פעמים מנסה לעלות לינק
    בושה וחרפה 13/07/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתמוך במה שכתבתי כל המלמת הקנייה ששניתנה אתמול לכיטוב, וכלום לא קורה, לא רק שלא נותנים להעלות לינק גם שעושים העתק הדבק מהכתבה גם את זה הם לא מפרסמים. זה עיתונאות מאוזנת?
    סגור
  • 18.
    היתה שמועה שמורידים את מס הבורסה
    ל 11 13/07/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם האמינו לבולשיט הזה. המדינה לא תוריד מס על הבורסה כי היא לא רוצה להפיל את הנדלן. אחרי שהנדלן יפול לאט אבל בטוח כולם ינהרו לבורסה ואז לממשלה לא יהיה כדאי להוריד מס על הבורסה כי לאנשים לא תהיה אלטרנטיבה ואתה מפנטז על מכירת טאואר . החברה תימכר כמו שכיל תימכר
    סגור
  • 17.
    תוצאות הכספיות של אלקואה- מוכיחות את גודל הבועה
    זקן חכם 13/07/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אלקואה היא יצרנית הגדולה בעולם למתכות קלות ונסחרת בבורסה של ניו יורק. היא ראשונה לדווח על הרבעון השני, ולמעשה במידה מסויימת משקפת את הצמיחה העולמית. המכירות במחצית 2015 היו 11.7 מיליארד דולר. במחצית 2016 ירדו ל- 10.2 ( ירידה של 12%). הרווח החצי שנתי ירד מ- 335 מליון ל- 151 מליון. שווי שוק של המניה 14 מיליארד דולר, כלומר מכפיל רווח של מעל 40. הירידה במכירות משקפת את ההאטה העולמית. למרות הירידה במכירות וברווחים המניה עלתה ביומיים האחרונים מעל 5%. אם זו לא בועה אז מה זו בועה? מה יקרה שחלק מהלקוחות יתקשו לשלם? מה יקרה אם הבנקים יעלו הריבית לאור עליה בסיכון? העליות האחרונות בכל השוק הן טכניות ופרץ שמחה בהנחה שהריבית בארה"ב לא תעלה עד 2018 ולאור תמיכת סנדרס בקלינטון. הכל מזכיר את האופוריה של 2007...מה קרה אחר כך...כולם יודעים.
    סגור
  • פעם ראשונה שהזקן כותב ואין ירידות (ל"ת)
    חחחח 13/07/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ונראה עד נובמבר מפולת ..אמא של מפולת (ל"ת)
    חכה חכה 13/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • זקנציק, לא תמיד מסכים אתך אבל טוב שאתה כותב פה (ל"ת)
    מתבונן 13/07/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 16.
    הגיע זמן לקנות לדעתי .ראיתם את המלצת הקנייה הטרייה?
    כיטוב 13/07/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אתמול בלילה פורסמה. שמתי לינק מקודם לא ברור למה ביזפורטל לא שמים את זה.
    סגור
  • ktov rodman buy
    ktov 13/07/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חפשו בגוגל פורסם אתמול בלילה.
    סגור
  • תשבור שער 100 תוך חודש חודשיים לדעתי,היציאה לשוק
    כיטוב 13/07/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    של מיליארדים מתקרבת אחרי שכל אבני הדרך הושלנו לפי הספר, לחברה יש אפס חוב ומעל 21 מיליון דולר בקופה,מי שמחזיק יודע למה יש לצפות. בהצלחה חברים
    סגור
  • 15.
    זהירות מירבית מדברים כבר על בועה, ממליצים רק זהב
    כלכלן 13/07/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    http://www.cnbc.com/2016/07/02/marc-faber-sees-gigantic-bubble-so-buy-surprise-gold-stocks.html
    סגור
  • קלקלן שכל הזמן רק טועה, תיזהר מהפוטים שלך (ל"ת)
    לכלכלן 13/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אין לי אפילו מושג ושמץ של מושג באיזה מצב נמצאים
    תשובה 13/07/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לך בהצלחה.
    סגור
  • 14.
    מניית אינורקיור כנסו ...........
    הטקיון 13/07/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כתבה מענינית בעניין מניית אינטרקיור.
    סגור
  • מניית אינטקיור. תודה לך (ל"ת)
    אחד העם 13/07/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אופציות שבועיות שהשאירה לבנון משפיעות על השוק (ל"ת)
    מהלכים שקופים 13/07/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אי אפשר לבטל את ההחלטה שלה היא כבר לא קיימת בבורסה
    עמוס 13/07/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אי אפשר לבטל החלטה של מנכלית בורסה שפרשה כבר מזמן האופ השבועית לא רלוונטית כיום וצריך לבטלה לאלטר זו דעתי
    סגור
  • 12.
    בדרך שכחתם שמחר יום חמישי (ל"ת)
    1441 13/07/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נראה לי פחות (ל"ת)
    ל 12 13/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    יש שמועות להצעת רכש לטאואר
    מושון 13/07/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ע"י חברה מהודו .משהו יודע משהו?
    סגור
  • 10.
    הבנקים בישראל לא אומרים אמת בדוחות שלהם את כמות בתי האב
    דוחות כוזבים 13/07/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלקחו משכנתאות ואינם עומדים בכך מדובר באלפים רבים והבנקים מכחישים ואף מסתירים מידע זה נראה כמה זמן יחזיק הסוד הקטן הזה אגב שמועה שרצה כבר ימים בשוק ההון המוכר העיקרי אלו יודעי דבר בנושא הזה ונחשו מי הם
    סגור
  • 9.
    אין ספק שהעליות בארהב התחדשו והשוק בישראל לא מגיב והסיב
    הבנקאי 13/07/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה לכך ברורה שוק שירד 20 אחוז סימן כבר את העליות שאליהם רצה ויכל להגיע אין ספק שמעכשיו כל עלייה בארהב אשר תהיה בישראל העלייה תהיה מתונה ומינורית ואילו בירידות אנחנו בישראל נשתתף חזק למטה
    סגור
  • 8.
    בבקשה רוצים ניתוח על רציו תודה (ל"ת)
    למערכת ביזפורטל 13/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    הבנק הודיע על דחיית תשלום. מאמין שנראה קפיצה יפה היום (ל"ת)
    אפריקה 13/07/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כל דחייה היא גרועה זו לא בשורה טובה החוב הינו עומד ותופ
    עוד בדיחה 13/07/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח אז מה בדיוק השמחה על דחיית חוב זה סהכ נותן לגוסס עוד סבל לא יותר מזה
    סגור
  • 6.
    איך לא תקפוץ אחרי כתבה שמריצה את טבע? (ל"ת)
    טבע 13/07/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    טבע
    שאלת תם 13/07/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכותרת כתוב טבע קופצת. בגוף הכתבה כתוב טבע מזנקת. עכשיו אני בבעיה נוראית. למי משתי הפעולות של המניה להאמין ולפעול בהתאם?
    סגור
  • 4.
    פרופ ד"ר מצב השווקים
    א(אהבל)100 13/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מצב השווקים בכי טוב .. ופרופ אביטמבל שלנו החביב והמנוסה אומר שיהיו עוד ירידות כמובן וכל החברים שלי מוזמנים למשרדים שלנו בגוגל לאכול גחנון הפיתה או בוריק בלחמניה וכמובן שולה שלנו המדהימה אוכלת גם.... בתיאבון
    סגור
  • לא יפה !!!
    בני 13/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 9
    לא הוזמנתי לג~חנון למרות שהקשבתי לאהבל תקופה ארוכה ובוא נאמר שלא אוכל לצאת לחופשה הקיץ לפחות 1 ג~חנון אפשר ?
    סגור
  • לבני העארס
    סלמן 13/07/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב שלא באת הייתה מקלקל האוווירה יא עארס
    סגור
  • 3.
    בורסה זה רק למעלה , (ל"ת)
    איתן 13/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    לא לקנות פוטים
    זיפו 13/07/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המעוף ירד בארוע ברקזית פעם אחת בלבד ביום א שעבר . מאז המעוף עולה בצורה עקבית כל יום וכבר עשה מהלך של 5%. איני רואה שום שיבה אמיתית למהלך למעט רווחים אדירים למוסדיים שהשחילו לציבור טונות של פוטים להגנות על התיק שלהם. בארהב הברית הדלק לעליות נגמר. במזרח הניקיי שפתח ב2% ויותר כבר ירד ל0.8 , החוזים אדומים והארביטראז כלום למרות זאת הכתב של ביז כותב שהמעוף יפתח בעליות והוא יודע מה הוא כותב . ביז מקושרת למוסדיים והיא יודעת שהמוסדיים עדיין לא סיימו את העליות לכן אני ממשיך להחזיק בחבילת הקולים 1460 שקניתי בגרוש וחצי והתנפחו למימדים מפחידים. לא הייתי קונה פוטים בזמן הקרוב לפחות עד שהמגמה בכותרות של ביז לא תשתנה.
    סגור
  • יש משהו בדבריך הבעיה שעכשיו יצוצו הבעיות בין האיחוד
    אסף 13/07/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבריטניה וזה יגרום לבעיות בשווקי ההון , שים לב למה שאמר גורג סורוס
    סגור
  • אדון זיפו זה לא עליות זה תיקון לפני יחזירו אותך לגרוש ו
    עוד בדיחה 13/07/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חצי שטענתך שהקולים נקנו תברח מהם
    סגור
  • 1.
    רציו תהיה מניית השנה וההמלצות היו מצויינות
    1.1.16 13/07/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 12
    אתמול היא היחידה שירדה לא יאומן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!והאופציה 14 שוב ירדה למה??????????????????????????????????????
    סגור
  • מניית השנתיים לא השנה
    תהייה 13/07/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה משנה העיקר למטה
    סגור
  • תשאל את ה"מקורב" שחושב שהוא..
    עוזי 13/07/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משגע פה את כולם ועכשו לא שומעים ממנו....
    סגור
  • אין לויתן יש בקושי תנין או כריש (ל"ת)
    פלאוורה 13/07/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אולי בגלל ריבוי סימני השאלה? חשבת על זה? נסה 2 פחות. (ל"ת)
    ל 1.1 13/07/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור