15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.7%, סלקום טסה כמעט 11%

הבוקר באסיה הניקיי ביפן המשיך בראלי וזינק ב-2.46% בהמשך לטיסה ש ל4% אתמול. בוול סטריט החוזים בעלייה של 0.6%
 |  131
אחוזת בית
Share
המסחר בתל אביב נסגר היום (ג') בעליות ברקע לסנטימנט החיובי מעבר לים כאשר באירופה הדאקס מזנק 1.5%, ובוול סטריט המסחר נפתח בעליות של סביב 0.5%. מניות הסלולר סלקום (+0.09%) סלקום 3,379 +0.09% 16:11 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,376 פתיחה:3,400 גבוה:3,419 נמוך:3,383 תמורה:1,125,100 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו פרטנר (+0.11%) פרטנר 1,818 +0.11% 16:13 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,816 פתיחה:1,816 גבוה:1,844 נמוך:1,811 תמורה:2,128,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקו 10.66% ו-5.9% ברקע לכניסתה של אקספון לשוק ואי אישור ההסכם של HOT מובייל עם גולן טלקום. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).


מניות הבנקים סיפקו תמיכה למעו"ף, כאשר המניות לאומי ופועלים קפצו ב-1.2% ו-1.4% בהתאמה. פרוטרום זינקה ביותר מ-5%. מזור רובוטיקה איבדה 2.4% לאחר מהלך העליות של השבוע האחרון.

מדד ת"א 35 (+0.83%) מדד ת"א 35 1,447.53 +0.83% 16:14 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,435.56 פתיחה:1,447.64 גבוה:1,449.52 נמוך:1,446.69 תמורה:236,156,354 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.67%) מדד ת"א 90 1,073.91 +0.67% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,066.79 פתיחה:1,067.18 גבוה:1,075.91 נמוך:1,066.8 תמורה:98,683,297 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.36%) מדד ת"א בנקים-5 1,837.36 +0.36% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,830.71 פתיחה:1,837.7 גבוה:1,841.54 נמוך:1,834.52 תמורה:46,538,857 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-1.34 מיליארד שקל.הבוקר באסיה הניקיי ביפן המשיך בראלי וזינק ב-2.46% בהמשך לטיסה ש ל4% אתמול. זאת ברקע לכהונה השנייה אליה נבחר שינזו אבה, מה שיאפשר לראש הממשלה להוציא לפועל את תכניותיו לתמוך בכלכלה היפנית.

ניו יורק נצבעה אמש בירוק, מדד ה-S&P 500 תחזק ב-0.3% וחצה את שיא כל הזמנים. גם הנאסד"ק שבר את שיאו לשנת 2015 כשחצה את רמת ה-5,000 נקודות.

מניות במרכז
סלקום (+0.09%) סלקום 3,379 +0.09% 16:11 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,376 פתיחה:3,400 גבוה:3,419 נמוך:3,383 תמורה:1,125,100 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו פרטנר (+0.11%) פרטנר 1,818 +0.11% 16:13 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרטנר בסיס:1,816 פתיחה:1,816 גבוה:1,844 נמוך:1,811 תמורה:2,128,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרות על רקע ההסכם שחתמה סלקום עם אקספון להקמת רשת סלולרית חדשה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

אינטרקיור (+7.79%) אינטרקיור 41.5 +7.79% 14:29 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אינטרקיור בסיס:38.5 פתיחה:40 גבוה:41.5 נמוך:39.7 תמורה:22,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה כי החברה הבת ריגנרה (17.53%) השלימה בהצלחה את הניסוי שלב 2 בתרופה RPh201 לעיוורון כתוצאה מפגיעה בעצב הראייה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מזור רובוטיקה (+1.71%) מזור רובוטיקה 9,500 +1.71% 16:08 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:9,340 פתיחה:9,350 גבוה:9,575 נמוך:9,259 תמורה:5,400,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  חשפה היום את מערכת ה-Mazor X, פלטפורמה חדשנית להנחיה בניתוחי עמוד שדרה. מזור תשיק מסחרית את הפלטפורמה המאושרת לשימוש על ידי ה-FDA באוקטובר השנה, במסגרת הכנס השנתי של ארגון מנתחי עמוד השדרה בצפון אמריקה, NASS.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

131 תגובות ב-69 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
69 איילי 12/07/2016 21:53 צפי לשורט סקויז
לפני התמונה הניראית כרגע בשווקים יש צפי לשורט סקוויז. אם השוק ממשיך למעלה לשורטיסטים יש שתי ברירות : 1. או להפסיד כסף כשהולכים נגד המגמה. 2. לסגור פוזציות ולהתכסות , משמע שהשורטיסטים בעצמם יתרמו לעליות המדדים. מי שהולך נגד המגמה נשרף. מי שציפה פה לאיזה נפילות של 50% בעקבות הברקזיט , צריך להבין שעשו לו כיפה אדומה, תרגיל מהסרטים...
68 האחד 12/07/2016 19:48 ביז נמחקו לכם התמונות של השור
מה ניסגר מי ממן אותכם מי מזמין את הכתבות פשוט בושה , מי מחזיק את השוק וממן אותכם ?
67 פרפר 12/07/2016 19:07 שימו תמונה יפה של עליות רצחניות.לירידות יש לכם
הרבה תמונות, לעליות בקושי תמונה אחת, תראו כמה אתם רעים הנשמה
66 הזבוב שמזמן עזב את 12/07/2016 19:04 הקקה
איפה המכנה אנשים במבי?
65 שוטר 12/07/2016 19:00 מי מריץ את הבורסה מעניין? מקוה שיתפס ויבוא על עונשו (ל"ת)
64 איציק 12/07/2016 18:49 אחרונה להיום
לכל התומכים ואוהבים שזה בא מאהבת אמת או אולי קנאה או אולי רוע לב.. לך תדע. שלוחה תודתנו ובקשתנו. המשיכו להיות כמו שאתם. ממש אל תשנו דבר בחיים. חבל לרדת מדרגת שלמות כמו שהגעתם בעמל רב. בכל מקרה אנו מתכנסים לחאפלה בקטנה אצלנו במשרדים. ומי שכבר יודע היכן אנו בארץ וכבר היה אצלנו(יש גם בעולם)מוזמן לבוא הערב ב2100. נשמח ונחגוג. כי מה כבר נשאר לנו בחיים חוץ מאשר לשבת עם חברים ולהרביץ פוייקה טובה ולקנח בבירות. מה כבר ביקשנו ולא קיבלנו? ב"ה הכל. האיוש ובהאיוש.
63 1כנגד 100 12/07/2016 18:41 לפרופסורים תגידו מצטערים טעינו, במקום להוסיף שמן
למדורה.
62 לביזפורטל 12/07/2016 18:24 מה נגמר לכם החדשות הרעות שאתם ממציאים?
זקוק דחוף לכתבה של איזה מפולת מתקרבת, או איזה גרף. או אולי משהו שניכנס לשורט ענק, או כל מיני אנליסטים הזויים שחושבים שירד.הבורסה בשיא קדימה תביאו משהו רע.
61 ? 12/07/2016 18:19 אם יחס אירו/דולר עולה+ איך זה שהאירו יורד והדולר עולה? (ל"ת)
60 חזי 12/07/2016 17:30 פרוטרום
מה פשר הקפיצה במניה??
דור 12/07/2016 18:28 פרוטרום
השבוע תידע
59 פרופ' א100 12/07/2016 17:22 המשך גוגל.
סופר כאן על 3% שברשותנו לפני כחודש(ממש לא המלצה)אז..פרופ' אבירם שלנו שוקד כרגע עם ברין ופייג' על דוקטורט ופוסט שנדחה להם מאז 1998 שנת ההקמה והרומן עימם החל והשביח עם השנים. וסתם בשביל הכייף ורצוננו לשתף אנו כבר ב3.27% ואבירם צועד בצעד ענק להיות דירקטור מעשית ולא רק באופן רעיוני. ערב טוב.
מבקר באתר 12/07/2016 17:44 זקוק לתרומות? (ל"ת)
איציק 12/07/2016 18:39 כן. אם אפשר עשרה לירות וסיגריה עד מחר. תודה. אתה
איש טוב.
הזיות 12/07/2016 17:37 איזה כדור לקחת ? אמרנו לבן בצהריים לא הכחול (ל"ת)
איציק 12/07/2016 18:38 להזיות
שכחתי כבודו .דווקא לקחתי כחול ולבן כמיצוותך. אבל עכשיו יש לי בעיה ואני חייב כל הזמן לשיר :כחול ולבן כחול ולבן זה צבע שלי. כחול ולבן צבעי אדמתי.. איזה כייף.
בא 12/07/2016 18:25 להזיות
אתה מהמפוצלים? אמרנו??
58 אהבל 100 12/07/2016 16:28 אני אהבל מ100 אהבלים
מי שקנה פוטים יכול להצטרף לקבוצה.....שולה הצטרפה - אבל היא לא אהבל- היא אהבלית
עומר 12/07/2016 17:57 פרופסורים הם אנשים חכמים מאוד, לא לצחוק עליהם
לא יפה.
פרופ' א100 12/07/2016 17:28 צודק 58
התאמצנו קשות להיות אהבלים. זה לא בא לנו בקלות. אחרי עליה גבוה בסולם הדרגות והאקדמיה. החלטנו שאנו מעדיפים לפחות לפרק זמן קצוב להיות אוויל משריש או אהבל. פשוט..אין שכל אין דאגות. ולכל אוהבינו ומבקרינו שלוחה אהבתנו וחיבוק אדיר שמראה לכם את התודות שאנו רוחשים לכם שלפחות אתם מתייחסים אלינו ואנו לא לבד בעולם. ערב טוב מאיציק והחברים.
אלימלך 12/07/2016 17:54 תמשיך לנפנף בכל התארים שלך - ממש חם היום
ממש עוזר לצנן את הזיעה הקרה ששטפה את פניך לאור השטויות שאתה מאכיל אותנו. טמבל !
איציק 12/07/2016 18:35 לאלימלך .
למה כזה שם קצר. היית צריך להיות עם שם ארוך כמו גד. וחוץ מזה לא ניפנפתי נשבע לך. ואלו בכלל לא כל התארים. וחוץ. איך אוכלים שטויות? אנו אוכלים לחם ומרגרינה.
ל58 12/07/2016 17:49 מצטרף ל58 הם באמת נשמעים כמו אהבלים,
מה שהם אומרים הכל הפוך, נראה לי שהם בכלל משועממים מאוד, שיעמום מהשטן
איציק 12/07/2016 18:32 למיצטרף
אתה חמוד וטוב לב. אבל המשפט המקורי הינו החיפזון מהשטן ולא השיעמום מהשטן. אבקשך לא לאכזבני שנית עם טעויות. דווקא בניתי עליך.
חסמבה 12/07/2016 17:43 חסמבה חסמבה חסמבה (ל"ת)
57 אמיר 12/07/2016 16:05 אינטרקיור - הצלחה פנומינאלית
גלוי נאות ,אני מחזיק במנייה כחצי שנה - חיזקתי היום . מדובר בפריצת דרך משמעותית מאוד לחברה ובשורה גדולה לחולים . מביני ענייין יודעים שאין היום מענה הולם לחולים שעצב הראייה שלהם נפגע . כשריגנרה החלה לפתח את התרופה המומחים העריכו בזמנו שמדובר בשוק פוטנציאלי של 12 מיליארד $ . לדוגמא : כ 5% מהאנשים בעולם חולים במחלת גלאוקומה - מחלה שמאופיינת בנזק בלתי הפיך לעצב הראיה מצב שגורם לצמצום שדה הראיה עד לעיוורון .ב 20 שנים האחרונות בוצעו ללא הצלחה אין ספור ניסויים בשיקום עצב הראיה . התרופה של ניגנרה עברה את הטרום ,ניסוי ראשון ושני וונכנסים עכשיו לניסיון שלישי . הכל תחת פיקוח ובקרה של FDA . שווי החברה מגוחך מאוד .
56 איילי 12/07/2016 15:43 השוק כנראה הולך להתהפך למעלה
איך שזה נראה כרגע , השוק בישראל עשה תחתית. יש סיכוי שהוא יתהפך למעלה , תבדקו שאתם לא נמצאים בצד הלא נכון של קריאת המפה. מאז הברקזיט השווקים עלו יותר מאשר ירדו , לשווקים היתה סיבה טובה לרדת מפה ועובדה שלא עשו את זה , זה רק מחזק את העובדה שהשווקים ימשיכו לכיוון מעלה. עניין הריבית ירד מעל הפרק , אנחנו לקראת שנים רבות של סביבת ריבית נמוכה , ריבית נמוכה זו ביצה טובענית , קל להיכנס קשה לצאת, הווה אומר שהנגידים בעולם לא מצליחים להעלות את הריבית. הכסף מחפש תשואה וככל שהריבית תישאר נמוכה הוא ימשיך לזרום לשווקים. אל תנסו להיות צודקים ולהסביר האם זה טוב או לא ואל תנסו לחפש הגיון בשוק ההון ,לא תצליחו. אל תנסו לקיים את משאלות ליבכם , אני שומע אנשים מאז 2010 שאמרו לי שאנחנו לקראת מפולת , כמה הפסידו מאז ? פיטר לינ'ץ אחד מגדולי המשקיעים בעולם אמר "אנשים רבים הפסידו הרבה כסף בהמתנה לתיקונים שיבואו , מאשר הכסף שהופסד בתיקונים עצמם". אתם אף פעם לא יכולים לדעת מתי תבוא המפולת הבאה , אבל ההמתנה בחוץ בתקווה שתגיע אחת כזו תגרום לכם ליותר הפסדים מאשר הכסף שתפסידו אם תהיו בקביעות בשוק ההון.
55 חדש כאן 12/07/2016 15:36 אינטרקיור. האם כדאי לקנות ? יש כתבה היום (ל"ת)
54 אלכס 12/07/2016 14:38 תישמעו לי חברים
תיקחו שתי פרוסות לחם אחת מלחם לבן ואחת מלחם שחור ותשימו בפנים גבינת קשקוול וחתיחות פרוסות דקות של עגבניה ובצל טעים בטרוף מי שרוצה אביא לו עד הבית סנדוויץ' כזה כולל משלוח בשתי שקל ושבעים ושבעה אגורות במדוייק
53 איסמעיל יאסין 12/07/2016 14:23 יששששש כנסו דחוף
סוף סוף עליות חדות מצמצמים חזק את אירופה. יששששששש
52 לוליטו 12/07/2016 14:18 כדאי לדעת
אם אצלנו לא עולה תדעו לכם שהם הדלרים הכי טובים בעולם הקאזינו של כל הבורסות זאת אומרת ירידות בטווח של היום או מקסימום מחר תיזכרו לפני הרקסיט ביום חמישי רק כאן ירד וכל העולם עלה
51 אמנון 12/07/2016 14:10 כניראה בירידות לחצו חזק על הכפתור של ההזרמה.
ואז שברו בטעות את השיא.הציבור לא בבורסה. הכל זה משחק של כסף מונפול. לכו איתם שום דבר לא יכול להוריד אותם .אבל כלום
רפי 12/07/2016 15:36 לאמנון
זה בטוח שעולה על ריק והציבור רק מלקק הפצעים של ההפסדים. אבל אני רואה שאתה יורד כאן על כותבות כל הזמן ואז אני מבין שאתה היחיד שבפנים ומרוויח ים כסף. אני לא בטוח שאתה ככל כקך מתוחככם אבל אני בטוח שאתה עשיר ר ויש עליך איזה עשר מליון שקל כי אתהב גם הירווחת ה כל השנים שכל העולם ירד חוץ מאמריקה ומצאת דרך להתעשר למרות שכל העולם נמוך וזה שאמריקה עולה לבד זאת רק הטעיה אופטית. אני גם רואה שאתה כולה איזה שלוש שבועות כאן ואת מתיף מוסר לכולם וזב בגלל שיש עליך איזה עשר מליון שהירווחת גם שהעולפ ירד. אז ספר לנו הסוד
50 אליהו 12/07/2016 14:05 הרגשה ניראה לפני נפילה כאילו עולה סתם מעניין מי בגרמניה
קונה מניות אולי זה הביטוח לאומי של הפליטים לא יודע למי יש תשובה יותר טובה
49 משה 12/07/2016 14:01 הכל משמיים אף פרופסור או דוקטור לא יודע כלום
אם היו יודעים היו מליונרים תישאלו את דנקנר
הדוקטור 12/07/2016 15:20 run lola run
הבט ידידי בוודאי שהכל משמיים לגביך " אחז בחבל משני ראשיו" מכיר? הצלחות רבות
א110 12/07/2016 16:39 כמו שאתה אומר: שלומך?
ראיתי הסרט בשפת המקור בברלין. משהו.
חודורובסקי 12/07/2016 14:31 מה אתה מקלל אותי?
אתה רוצה שאני יהיה מליונר? תשאל עלי ברוסיה אני עכשיו מלירדר
חחח 12/07/2016 14:11 בבורסה כלום לא משמים (ל"ת)
48 He came to the party 12/07/2016 13:55 He came to the party קול 1410
איפה כל הראשי פיסטוק והפיסטוקון שצעקו היום בבוקר מפולת איפה אתם ? הפוטים שלך עוד 20% למטה ונשאר לכם מהם עפר לא מאמין שהקשבתי פה לקשקשנים וזרקתי את ה15 יחידות קול 1420 שלי 2320₪ דורש מצוות האתר לחסום את אותם משתמשים שצועקים ומחבלים בעבודה וברווחים של אנשים אחרים ילדים בני 18 מסתובבים פה בפורום אויי ואבויי ראשי פיסטוקון לפחות קנינו קול 1410 והוא !!! He came to the party
47 גלום נמוך 12/07/2016 13:06 השוק לא יעלה (ל"ת)
השוק לא יעלה עכשיו 12/07/2016 13:22 אבל תהיה בטוח שיעלה אבל שוב אחרי 20 למטה הגיוני שיבוא
תיקון
46 פרופ' איציק 100 12/07/2016 13:06 העולם מצוי במצב של אופוריה הזויה מאד מסוכנת.
עדיין לא מפנימים שרק ארצות הברית בשיא. רוב הכלכלות בעולם ושווקי העולם וחברות בעולם רחוקות מאד משיאים ומצבים סבירים. העולם נמצא במצב : Catatonia או Catatonic...!!!
אורי 12/07/2016 13:59 לפחות על תרשום שאתה פרופסור, תרשום מהמר
לפחות נאמין
המשורר מחפוד 12/07/2016 14:27 אל ראש הגבעה עומדת פרה
פותחת סוגרת ת'תחת שלה
למען לא נגד 12/07/2016 16:33 המשורר מחפוד הבנתי את השיר שלך
אתה למעשה אומר בשיר שעל הגבעה יש פרה אז אני מניח שהגבעה זו איזה סוג של במה כזאת או אחרת והפרה זה ה " דוקטור או שהוא כבר פרופסור "והכי הצחיק אותי שעשית אנלוגיה בין כל הדיבורים שהדוקטר שופך פה בתגובותיו לבין התחת של הפרה שהיא כנראה אוהבת לפתוח ולסגור כשהיא ניצבת על הגיבעהאחלה שיר ואחלה מסר לדוקטור הלואי והיו עוד משוררים באתר הזה קצת תרבות לא הרגה אף אחד
ד"ר ניר(איצ100) 12/07/2016 13:58 הבהרה ל 46 מעלי.
כשנכתב: "רק ארצות הברית בשיא" היה צריך להוסיף את: והשיא הוא רק בבורסות. ברמת הכלכלה האמריקאית והחברות ואף הפרטים עד רמות מיקרו. המצב גרוע מאד..אף לא היה כך מעולם באף משבר. הכל בנוי על הדפסות וריביות הזויות ומסכת שקרים ופיברוק נתונים שכל כלכלן מתחיל רואה בבירור. תודה ויום טוב.
מדען 12/07/2016 14:15 לפי חקירתי הכסף המודפס ימשיך להניע את הבורסות
למעלה
יוסף 12/07/2016 15:41 למדען את מי חקרת את הנגידה יאלן? (ל"ת)
אמנון 12/07/2016 13:55 באמת ואו ממש מפחיד.עוד 2 אחוז למעלה
מאז שאתה פה זה רק עולה, תמשיך להגיד שירד מצוין. אוהבים אותך תצליח
זהירות!!!! 12/07/2016 13:50 ממשיך לדבר שטיות. די בחיאת רבק פרופסור !!!!
לא להקשיב להם מנסים לגנוב דעת. זהירות מרבית מהם!!!
שולה 12/07/2016 14:33 פעם אחת כבר תגלו לי
מה פרוש הבחיאת רבק שאתם משתמשים מה זה קללה גסה או משהו
מתרגם 12/07/2016 15:49 שולה תפסיקי להיות כל כך גלותית
פה זה לבנטיןבחיית ראבק זה בערבית התרגום לעברית זה " בחיי האלוהים "
יוס 12/07/2016 14:26 טמבל. מתי שמעת אותו מדבר ועוד שטיות
איזה שטיה הייתה שם תפוזים עם חומוס שפותחים עם דפיקה מלמטה?
45 בורסה פח 12/07/2016 12:55 כחלון תתעורר אתה אחראי גם על הבורסה (ל"ת)
44 המורה שלי 12/07/2016 12:54 אמר לי משפט חכם אנחנו עדים לשערים בבורסות ולעליות שגם
הנכדים שלנו ישלמו את המחיר על התרגיל המסריח הזה
סמך 12/07/2016 14:42 אתה והמורה שלך מאוד דרמתיים , תמסור בבקשה למורה שלך ש..
די עם הדרמה שינסה במקום דארמה .
43 דודו 12/07/2016 12:54 כולם יודעים שהבנקים מווסתים את המעוף זו עבירה כמו הרצה
רק עבירה של וויסות לא מעוגן בחוק לפחות כמו הרצה, הבנקים מתאמים פקיעות לפי פוזיציות הציבור, המטומטם הכי גדול מבין את זה , והאנשים שאחראים על הבורסה שותקים, כנראה יש להם סיבות
וויסות 12/07/2016 13:23 על זה נאמר היה חכם ואל תתפתה בשוק שעלה 700 אחוז טיפש
מי שקונה אבל שיתפרקו שלא יבכו כי הנתונים לפניהם 700 אחוז ב 8 שנים
42 ניסים 12/07/2016 12:54 לכולם אל תגידו עוד מעט מפולת כי בנתיים אנשים מתרסקים ב
בפוטים
תברחו 12/07/2016 13:31 קשקשן קבעתי במפורש מאתמול ורק מאתמול גם כך לעולם לא
תרוויח .הסיכוי שלך ושל כל מבין כאן להבין בזה אפס
המפולת כבר פה 12/07/2016 13:24 מי אמר עוד מעט המפולת כבר פה 20 אחוז למטה מהשיא צא מהסר
ט שאתה חי בו
41 אפילו טמבל 12/07/2016 12:40 מבין שלא יתנו לשוק לעלות מעל 1440 הבנו כבר (ל"ת)
גם אני חשבתי 12/07/2016 13:16 וטעיתי יעבור גם יעבור אבל 1475 זה שער מאוד קריטי מעבר ג
ם ממנו אומר עליות מטורפות עם שיא חדש
מהבוקר חשבתי 12/07/2016 13:59 שנחצה את 1440 זה לא יקרה (ל"ת)
40 חודש המעניין 12/07/2016 12:20 ביותר מזה 8 שנים לפנינו כל פריצה מביאה איתה עוד חיזוק
שזה ניפוח מצד שני אולי הפריצה הקטנה הזאת בעצם נועדה להטעייה של כל מי שמסתכל בגרפים מאוד מעניין מה יביא עלינו חודש יולי 2016
39 בדיחה 12/07/2016 12:13 לפי כל נתון אפשרי אירופה בפשיטת רגל בפועל וכל הדבלים
עוד קונים שם מניות
תברחו 12/07/2016 12:50 הקניה עצמית ולכן לא יחזיק מים מזהיר תברחו (ל"ת)
38 להזכירכם 12/07/2016 12:06 בבורסה בארץ אנחנו עשינו את המהלך הנוכחי שעושים ארהב
במדד 1500 עד 1720 בזמן שהשוק בארהב דשדש
37 לביזפורטל 12/07/2016 12:05 הדאקס כבר 1.60 מי דוחף? לא מובן (ל"ת)
בדיחה 12/07/2016 12:13 יש לך הסבר מדוע ארהב בשיאים ואילו אירופה רחוקה 30 אחוז
מהשיא אשמח להסבר
לבדיחה 12/07/2016 12:38 אמריקה באמת בשיא
אבל תבדוק היטב ותראה שכל העולם כולל ישראל רחוקים מהשיא עשרות של אחוזים ויש רבות שהם בשיאי שפל כך שהמצב לא הוגן ולא שפוי אין פו איזון שכל העולם כולל ישראל בשפלים ואמריקה בשיא זה חייב להתיישר או שהעולפ יעלה כולל ישראל או שאמריקה תרד וכך יהיה שיוויון רצה בארץ ובעולם שמועות שאמריקה לא תרד אלא הפוך היא תעזור לעולם כולל ישראל לעלות את העשרות אחוזים הלוואי
איילי 12/07/2016 13:17 תשובה יפה
ומסכים עם מה שכתבת. רוב הסיכויים שהשווקים בעולם ילכו אחרי ארה"ב ולא ההיפך.
הסבר לבדיחה 12/07/2016 12:45 נחש לבד למה ההבדל הסבר מצחיק אבל תחשוב (ל"ת)
איילי 12/07/2016 12:29 אירופה עוברת ארועים
שארה"ב בעלת הכלכלה החזקה בעולם לא עוברת. זו התשובה הפשוטה. אותך מה שצריך לעניין בתור משקיע זה היכן השוק החזק , ושם להיות, זה הכל.
36 אירופה דוחפת? 12/07/2016 12:00 קשה לדחוף מעל 1440 זה כבד מידי (ל"ת)
דוחפים אחורה 12/07/2016 12:57 יותר קל (ל"ת)
35 אלי 12/07/2016 11:59 השמאל מיצר אוירת נכאים במדינה שפוגעת באמון המשקיעים
הפופוליזם הורס אותנו.
חחח 12/07/2016 12:11 אז משער 280 עד 1720 לא היה שמאל נו באמת תבינו השוק פה
עלה באחוזים מטורפים בלי קשר לשום שמאל ושום ימין ושום נעליים שוק שעולה פי 7 סיים את דרכו
34 העליות בארהב 12/07/2016 11:52 יארכו על פני חודשיים עד שלושה לא יגמר ביום אחד אבל אצלנ
ו יהיה במקום דרוך עם רצועת ניוד שבין 1400 עד 1475
1475 12/07/2016 12:11 בחלום (ל"ת)
33 הגרפים מראים 12/07/2016 11:49 בישראל אל תצפו לעליות משמעותיות משום שזהו הגרף הכי ברור
למטה יש מי שמנצל עליות בארהב לשם מכירת מניות ואילו המדד תקוע אי שם למטה למטה
32 אירופה מדאיגה 12/07/2016 11:47 לפי כל גרף הכל היה צפוי גם העליות הבאות בארהב אבל הגרפי
ם של אירופה משהו בהם מקולקל או שענראה מחכה לנו תקופה שאירופה עולה כל יום 2 אחוז וריצה של 40 אחוז במדד הדקס הזוי אבל אפשרי
31 עליות מסוכנות 12/07/2016 11:44 ארהב החלה את המהלך האחרון של העליות לפני המפולת מהלך
שעלול להסתכם ב 10 עד 15 אחוז מהשיא הקודם האופוריה של מהלך העליות האחרון תמיד נועד להכנסת שיא לאופטימיות ואז מגיע הבומבה או ליתר דיוק הבומבות והכוונה למפולת
30 לכל ליצני החצר 12/07/2016 11:39 שלום אולי שכחתם אבל השוק בישראל עדיין נסחר בתחתית אז על
מה כל העליזות והשמחה שלכם לא הבנתי אשמח לקבל הסבר
29 איילי 12/07/2016 11:34 תיקון באג"ח מדינה
לאחר העליות המרשימות בתקופה האחרונה באג"ח המדינה וירידת התשואות , שוק האג"ח מתקן. הכסף זרם לשם בעקבות החששות מהברקזיט והאי וודאות בשווקים , הירידות באג"ח מסמנות שהחששות ירדו ושהכסף יופנה לאפיקים אחרים , בהם שוק המניות.
28 המצב 12/07/2016 11:25 חברה ניראה לי שאטליה גם יוצאת מהיורו בגלל זה העליות (ל"ת)
27 ניסים 12/07/2016 11:19 תילמדו תעשו הפוך ממה שאתם חושבים רק ככה מרוויחים באופצ
אם תעשו הפוך ממחשבה הגיונית רק ככה תרוויחו ביום חמישי חשבתי לקחת פוטים ואז אמרתי לעצמי כולם לוקחים אז הם ירסקו אותם ולקחתי קולים ככה זה עובד
26 1440 12/07/2016 10:52 בחלום תראו אותו (ל"ת)
25 עוקב אחרי הזקן 12/07/2016 10:50 מה קורה זקן חכם?!!!!! אמרת שירד . מפסיד את הראש
מה יהיה 7 שנים אתה אומר שירד וכותב כל כך יפה ורהוט . חשבתי שאתה באמת איש משכיל.אבל בנתיים אתה לא פוגע בכלל. מה יהיה?
אל תדאג חביבי 12/07/2016 16:19 יש לי ולו כל כך הרבה כסף
כך שאנו יכולים להפסיד או להרוויח כמה מליונים וזה לא מזיז לנו מצד שני בכסף הרב שיש לנו הבנתי שאפשר לקנות ראש חדש ואפילו יותר משודרגאז מה יש לי ובעיקר לך לדאוג? הסר דאגה מליבך קטנצ'יק
עוקב אחר העוקב 12/07/2016 12:44 שעוקב אחר הזקן
למגיב 25. אתה ממש לא מבין את כללי המשחק את מי מעניין היום אתמול מחר בעוד שעה לפני יומיים ועוד צריכים לסתכל על התמונה הכוללת אני מאחל לך ולכל הקוראים כאן ביחד שיהיה לכם עשירית מהכסך שעוקב אחר הזקן והזקן הפסידו. הבנתם לפי זה את הפרופורציה. יענו עשירית זה כל מה שיש לכולכם ואת העשירית הזאת שהיא סח הכל מה שיש לכולכם הם הפסידו. איפה אתם ואיפה הם
בילי 12/07/2016 17:41 התבלבלת קצת !!!
תפסיק לבלבל את המוח ותתרכז בשוק שלא תעקוב אחר הזקן לתהומות ותפסיד גם את ה5 שח האחרונים שלך !!!
24 חודש יולי 12/07/2016 10:49 אמרו שהוא אחד הטובים נכון של שנת 2015 (ל"ת)
23 שישתחרר הקפיץ! 12/07/2016 10:44 המעוף היה צריך להיות כבר ב 1600.. (ל"ת)
ל 23 12/07/2016 12:23 ל 1440 לא מגיעים (ל"ת)
ל 23 12/07/2016 12:23 אתה צודק אבל לא יתנו לו להגיע לשם שקוף מידי (ל"ת)
22 חגיגה ביפן 12/07/2016 10:35 אנחנו לא מוזמנים (ל"ת)
21 א 99 12/07/2016 10:34 אני פורש חברים
כנראה שאני טעיתי - אבל ממש טעיתי....לפחות אני יודע להודות כאשר אני טועה.... לכן אני פורש מלתת את דעתי המלומדה והבעייתית והמוטעית .. יותר לא תשמעו ממני... סליחה מכל אשר הקשיבו לדברי ונפלו בפח.
אמנון 99 12/07/2016 12:05 נשמע לי מטורף ונירה בלתי אפשרי אבל אני די בטוח
אבל שמעתי שהם הפסידו בשנה האחרונה מעל ארבע מלייאארד שקל אולי יותר לא אמרו לי כמה נשאר ואולי לא נשאר ואולי כל הארבע מלייאארד היו בהלוואה בבנק או אפילו בשוק השחור. ירדתי עליהם אבל תחלס כואב הלב נירה אם ימשיכו לכתוב שטועים ומטעים וכל הזמן שלילי
יוס 12/07/2016 12:21 לאמנון 99
תגיד לי אתה שפוי למי יש בכלל ארבעה מליארד ועוד אתה אומר שהם הפסידו כזה סכום. נשמע לי הזוי. אולי התבלבלת בכולה 0 והכוונה ל400 מליון שקל שזה עשירית בדיוק ממה שהבאת
20 זהירות!!! 12/07/2016 10:24 אמרתי לכם תיזהרו עם הפוטים , לא לתת להם את הכסף
מתריע . מכיר את הגורמים לשוק לעלות . רחמנות לא לתת את הבכסף בפוטים
תברחו 12/07/2016 10:47 הצחקת אותי .לא להתלהב מהעליות (ל"ת)
19 איזה בורסה 12/07/2016 10:22 לא פורצת את 1440 נוכלים (ל"ת)
18 אסף 12/07/2016 10:05 כיטוב פארמה
מתי צפוייה לצאת הודעה שתוציא כבר את המניה בע"ה קדימה לשערים גבוהים ? תודה
כיטוב 12/07/2016 12:49 הודעת שייוק nda צפוייה לצאת
עד סוף השנה.בהתאם לאבני הדרך.בינתיים כולם הושלמו בדיוק לפי הספר.יתכן בסכם מסחור וגם אישור לפטנט שני עוד הרבה לפני. הפטנט הראשון אושר לאחרונה והחברה ציינה שהיו 2 בקשות שהמתינו משנת 2009. צכד ענק שמאפשר לה בשקט לנהל מומ שיש לה כבר פטנט שמגן על התרופה שלכל הדעות מהווה פוטנציאל למכירות של מיליארד דולר ומעלה בשנה. פייזר ההימור שלי.התרופה צביסה אותה ואין לה תופעות לוואי.
יובל 12/07/2016 10:34 בבקשה
בשישי לשישי כנראה. בשעה 06:06 דקות
משה 12/07/2016 11:44 בבקשה
בשנת 2060
17 אחד 12/07/2016 09:57 פוטסי
השבוע הפוטסי יכנס לתיקון. בגרף השבועי הוא כבר מחוץ לרצועת בולינגר. מאמין שהדקס יתקן בעקבותיו ויגרור את ס.פ. גם כן.
16 דשדוש והיסוס 12/07/2016 09:48 זו תל אביב (ל"ת)
15 תברחו 12/07/2016 09:38 אתמול קיבלתם ממני התראה עד סוף שנה לא תבינו מה קרה לכם (ל"ת)
14 לימור 12/07/2016 09:33 קדימה למעלה. למה לא זזים בארץ? (ל"ת)
13 מניות עד סוף השנה 12/07/2016 09:27 בונוס, רדהיל,הזדמנות, רציו, מודיעין בהצלחה לכולם (ל"ת)
12 האחד 12/07/2016 08:55 ביז תפסיקו להיות מגמתיים
העולם מתפוצץ כלפי מעלה ואתם סקפטיים , מי משלם לכם בכדי למתן את ההתלהבות ?
לאחד 12/07/2016 09:20 גם ביזפורטל יודעים שעליות זה בידי שחקני מעו"ף (ל"ת)
11 אסיה 12/07/2016 08:53 בכלל לא נחשבת .לצורך עליות לא משפיעה רק בירידות (ל"ת)
האחד 12/07/2016 10:36 גם אירופה לא נחשבת ?! גם ארה"ב
לא נחשבת ?! מענין מתי שרוצים הם נחשבים ומתי שלא אז לא , בורסה בלוף
10 יציבות? 12/07/2016 08:18 העולם רק עולה וכאן יציבות? (ל"ת)
9 איזה חגיגה ? 12/07/2016 08:07 מה הבורסה בישראל שוברת שיאים ואני לא יודע ? תגידו נפלתם
על הראש הבורסה פה 20 אחוז מתחת לשיא והזרוע נטויה לכיוון למטה על איזה חגיגה אתם מדברים בדיוק אולי אבל לא חגיגה
8 משקיע 12/07/2016 08:06 ממש מזכיר לי את 2007!!!!
עליות מדומות ללא כל סיבה אופוריה ואז הגיע הבום הגדול!! מקווה שלא כך יהיה הפעם אבל אני ממש פסימי!!
7 יודע דבר 12/07/2016 07:20 כיל. תחתית כפולה.תמיכה מהותית. חוזים חדשים.עליות
בקרוב.יעד קרוב 1580. יעד שני 1690 בהצלחה
אשרי המאמין 12/07/2016 09:41 שלב הבא1315 (ל"ת)
6 תזהרו 12/07/2016 07:02 מאופורייה
אני ממש לא נביא שחורות, אבל כל המשברים וכל הצניחות קראו דווקא כאשר כולם בטוחים שהמגמה היא רק עליות, תגנו על עצמם, כי כל הודעה קטנה שלילית תוריד את השווקים ב1.5-2 למעטה.
5 משה 12/07/2016 06:51 טאואר
קדימה לקראת שיאים חדשים !!!!!
טיטי 12/07/2016 08:43 טאואר
שיאים? מה ידוע לך שלא פורסם? הלוואי!
4 ענת 12/07/2016 06:42 נגמרו העליות,היום המעוף יורד 0.5 אחוז.... (ל"ת)
3 האמיתי 12/07/2016 06:36 רגע לפני המפולת האיומה
כמה שטויות אפשר לרשום ואת הדבר האמיתי שכל הטירוף הזה שממשלות מדפיסות כספים ומזרימות לבורסות מה כולם חושבים שלא יגיע בקרוב רגע האמת אי אפשר להדפיס לעד וכלכלןת לא יתפקדו בסביבת ריבית 0צריך ללכת לQQQ ולקנות שם אופציות לחצי שנה פוט לדעתי וזו דעי בלבד הרווח יהיה ענק
צודק 12/07/2016 08:40 יש לך סימבול לזה (ל"ת)
עומר 12/07/2016 08:39 טוב שיש אנשים כמוכם, תשאירו את הכסף על השולחן (ל"ת)
2 יובל 12/07/2016 05:50 אחוזת בית
ביזפורטל מה יהיה ? אתם לאחרונה טועים ומטעים את הקוראים שלכם . והפעם אתם טועים ביום המסחר . היום זהו יום השלישי למסחר בבורסה ולא כפי שאתם אומרים היום הרביעי . אז נא לתקן ולשים לב .
1 הבורסה 12/07/2016 05:49 אחרי שהבהירו שלא מורידים את המס על הבורסה
והשמועות לא נכונות.. המשקיעים ימשיכו לשבת על הגדר עד שהעושק יפסק. כחלון הצהיר על הורדת מיסים לחברות אבל ממשיך לעשוק את האיש הקטן. ואפשר להגיד רדיפת האזרח כל מפלט שהאזרח מוצא כחלון שם מלכודת. האם יתכן שכחלון לא מוריד מס על הבורסה כי הוא חושב שאם יטיל המון מיסים על הדירות בלית ברירה בעלי הדירות שהשקיעו לפנסיה ימכרו הכל ויקנו אג"ח ממשלתי ישקיע מליון שח ויקבל תשואה מדהימה של 5000 שח לשנה. או שהוא משקשק אולי יחימוביץ תכתוב עליו בלילה פוסט.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש