19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שי באב"ד ל-BizTV: "לא בטוח שהבעיה של הבורסה היא מס רווחי ההון, יש נושאים הרבה יותר משמעותיים" - צפו בקטע

מנכ"ל האוצר מתייחס בשיחה עם BizportalTV לדבריו הבוקר לפיהם אין כוונה לקדם הפחתה של מס רווחי ההון
 |  115
מצב הבורסה
Share
כנס החברות הציבוריות בבורסה בת"א מתקיים הבוקר בבניין הבורסה בת"א. ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, הגיע הבוקר ונדרש להתייחס למצב הבורסה. ראשית אמר גפני כי "המשק הישראלי חזק, ואנחנו מדינה מוטת יצוא לכן כשיש משבר בחו"ל היינו אמורים להיפגע יותר אבל לא ממש נפגענו". לגבי החברות שיוצאות מהבורסה, המצב הוא שבעולם גלובאלי יש תזוזות ומפעלים עוברים לחו"ל וגם חברות - ויש תחרות קשה עם בורסות גדולות בחו"ל".


לעניין שכר הבכירים בענף הפיננסים, חוק שהוא עצמו העביר, אמר גפני כי "מבחינתי זה חוק נסיוני, אם הוא יצליח אז נרחיב אותו לשאר החברות הציבוריות, אם יכשל - נבטל את החוק. צריך להבין שהחוק הזה עבר כי השכר היה דמיוני, וזה על חשבון הציבור שמפקיד ומשקיע את כספו".

לדברי מנכ"ל האוצר, שי באב"ד, חוק שכר הבכירים הוא תוצאה של העליהום בכנסת. לדבריו, "משרד האוצר הוביל מהלך שבו יהיה מיסוי עודף לשכר בכירים. כאשר ההצעה נכנסה לכנסת, שם נרשמת תופעה קשה נגד בעלי הון ואנשי עסקים בישראל. שר האוצר תמך בחקיקה, הוא החליט להעביר את שכר הבכירים. האווירה והעליהום גרמה לתוצאה של החוק במתכונתו. אם שר האוצר היה האחראי הבלעדי על החוק, הוא היה נראה אחרת לחלוטין".על האצבע המאשימה לגורמים בשוק ההון אמר באב"ד כי "נוצר מצב בעלי ההון צריכים פתאום להתבייש שהם מנסים למקסם את הרווחים. יש פה עליהום, תפישה לפיה אלה שאין להם כסף בארץ, זה בגלל שאלה שיש להם כסף לוקחים אותו מהם. לדעתי אם כללי המשחק לא טובים, אז האצבע המאשימה צריכה להיות על הרגולטורים ועל הפוליטיקאים, ולא על בעלי ההון - קל להפנות אצבע מאשימה על תשובה, שטראוס או דנקנר, אבל הם אלה שמייצרים מקומות עבודה ומייצרים צמיחה"באב"ד נשאל האם באוצר שוקלים להוריד את מס רווחי ההון שעלה ל-25% ב-2012 בעקבות המלצה של ועדת טרכטנברג (ולפי מחקר של בנק ישראל לא הביא לגידול בגבייה). לדבריו, "בדקנו את האפשרות של הורדת מס רווחי ההון כפי שאנחנו בוחנים אפשרויות נוספות - על האפשרות הזה אנחנו לא נלך". ונציין כי לאחר נפוצו דיווחים לפיהם באוצר שוקלים להוריד את מס החברות ומס ההכנסה. הורדת המס על רווחי ההון, זה לא בתכניות. להתייחסותו בהרחבה ב-BizTv, העבר ל-3:30: 
 
ח"כ אלי כהן מכולנו, יו"ר ועדת הרפורמות, אמר כי "המצב בבורסה מחייב שינוי כיוון, היו בבורסות בעבר מעל 650 חברות ועכשיו יש בקושי 450 חברות כשבחלק לא קטן מהן בכלל אין פעילות בשוק. הבורסה היא חיונית לצמיחת המשק, בטח משק ריכוזי מבחינת המערכת הבנקאית כמו בארץ. יש 2 בעיות מרכזיות, האחת זה עודף הרגולציה והשניה היא האווירה האנטי העסקית, ואני יודע שגם בכנסת שבה אני פועל יש אווירה שכזו ואני אומר לכם שזה גורם לאנשי העסקים ללכת ולרעות בשדות זרים - כלומר להעביר את הפעילות לחו"ל. אסור לקבל את המצב כעת בשיויון נפש. נפעל לשנות".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

115 תגובות ב-95 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
95 יוני 15/07/2016 16:43 איזה טפשים מנהלים את האוצר?
אומרים לכם שזה לא מביא ליותר גבייה אז מה הסיפור?
94 קלקלן 14/07/2016 21:11 באב"ד אוטוסטרדה. קח אוויר ודבר יותר ל-א-ט. (ל"ת)
93 גל 13/07/2016 19:50 מטה המאבק להפחתת מחירי הדיור...בפייסבוק.
נפעל להעלאת המס על הכנסה משכר דירה והפחתת מס הבורסה.
92 25 לשעה 13/07/2016 18:41 מנכ"לים זוועה שלא רואים את העובדים ממטר (ל"ת)
91 גריד 13/07/2016 18:40 אנשים זבלים רוצים כסף ללא סוף (ל"ת)
90 אוכלי חינם 13/07/2016 18:39 אנשים נחותים וגרידיים להגדיל מס עליהם (ל"ת)
89 להגדיל מס עליהם 13/07/2016 18:39 האנשים הרעים ביותר נגד העם כמו בארה"ב (ל"ת)
88 אגואיסטים 13/07/2016 18:38 את אנשי "וול סטריט" צריך רק לכסח עוד אנשים רעים (ל"ת)
87 חיים 13/07/2016 18:03 קל יותר להטיל גזרות ! לבטלן זה דבר אחר לגמרי (ל"ת)
86 בני 13/07/2016 13:16 אני לא חושב שזה האיש שצריך להיות בתפקיד בכיר באוצר !
זה הזוי שכך מדבר אחד שהוא בכיר באוצר ככה זה כשהמינויים פוליטיים ולא מקצועיים , הידע נמוך , וזה התוצר במגזר הציבורי
85 אריה 13/07/2016 12:52 המנכל מדבר על חברות ומתעלם בדבריו מהמשקיעים - חוצפה!
נראה אדם שלא מתאים לתפקידו.
84 אריה 13/07/2016 12:47 איך אמר איינשטיין לטמטום וליקום אין גבול - צדק !
מס מטורף וחסר הגיון.
83 אדי 13/07/2016 07:05 חזקים במיסים, חלשים בכלכלה
כל טמבל יכול לגבות מיסים. בשביל זה לא צריך תואר שני בכלכלה ותפקיד בכיר כמו שר אוצר ומנכ"ל משרד האוצר. פקידים השטלתו על המדינה.
82 יעקב 12/07/2016 22:52 אם ירד מס אך הוא וחבריו יופטמו ויועונגו במשכורות עתק (ל"ת)
81 פוליטרוק שונא עשירים 12/07/2016 21:56 הפוליטרוקים העלובים והפפוליסטים שולטים והורסים את המשק
כל ח"כ חושב "איך אני אבלוט". המחשבות האלו כל כך מטריפות אותו עד שהוא מוכן להרוס ולחסל כל דבר העיקר שהתקשורת וציבור המתלהמים ישתפך עליו "כמגן הציבור" או "כמגן החלשים". כך פועלת הפוליטיקה הישראלית כשכל כמה חודשים צצים אצים חברי כנסת עלובים ומכים שוב ושוב בסקטור העסקי עם עוד "דאגה לחלשים" או לחילופין "מכה לבעלי ההון". כל המכה חזק יותר את הדנקנרים ואת השטראוסים הרי הוא גבר גבר, ובמקרה של שלי יחימוביץ הוא "אישה אישה". והבירוקרטיה מכבידה ומתסכלת ומבריחה משקיעים ישראלים. למה להקים מלון בישראל? תשאלו את אקירוב, איש יקר והגון, הוא יאמר לכם שעדיף להקים בלונדון ובפריז, כי פה שופכים את דמם של בעלי העסקים. ומי מוביל בהסתה בקדנציה הזו? לא יאומן דווקא הכחלון, שר האוצר שיש לו אובססיה נגד הבנקים מוביל בהסתה נגד השטראוסים, נגד הבנקים ונגד כל מי שמעז לבקר את תיפקודו הזוועתי
80 מייקל 12/07/2016 20:44 רק על רקע הודעה זו מנציגו של כחלון,תפסיד כולנו 5 מנדטים
הבכייה לדורות על התפוררותה של הבורסה אצלנו, החל כבר לפני מס' שנים, בעקבות טרכטנברג, והיום הגיע נציגו של השר כחלון באוצר וסתם את גולל על תקוותו של המשקיע להשיג שינוי כלשהו. אם זו מדיניותו של השר לגבי אישושו של שוק ההון זו תהיה גם טעותו בקלפי. בבחירות הבאות
79 המומחה 12/07/2016 13:45 מניסיון אני ממליץ להוריד את המס על הבורה לאפס
מוכח כי לתמרץ השקעות ולהגדיל הכנסות נדרש להקטין מס, מה שווה הגדלת המס והמחזורים התכווצו הנזק שנגרם הוא פי כמה וכמה מהמס עצנו. אבל במקום להתעסק בעיקר (גידול במחזורים והשקעות) מתעסקים בטפל (שהוא המס) מה שיצא אין הכנסות ממסים ויש התכווצות במחזורים ובהברחת משקיעים
78 הטייקונים ... 11/07/2016 22:26 באב'ד מכין את עצמו לעבודה אצל אחד
ובינתיים דופק את משלם המיסים....
77 יו"ר הבורסה 11/07/2016 21:37 השינויים לא יתרחשו עם 25 % מס (ל"ת)
א 12/07/2016 01:03 יש להוריד את המס ל-10% (ל"ת)
76 dod 11/07/2016 20:46 מס 25% בבורסה, שווה חליבה של העזים בבורסה ולחלק את המיל
המיליארדים לפי שיקולים מפלגתיים שלהם,,, אם לא בורסה מאיפה לחלוב בקלות ובלי בעייה??? כל מגזר יש נציגים מארגנים הפגנות ולוחצים,, רק בורסה נשארה יתומה ותפסו את משקיעי בורסה מכנסיים למטה,,
75 לימון סחוט 11/07/2016 20:42 לך הבייתה!!! (ל"ת)
74 סוחר בבורסה 11/07/2016 20:36 לא להוריד את המס על הבורסה
זהו מס צודק ,מי שסוחר בבורסה אלו הם העשירים,,כן כן קראתם טוב,אתם בערך 70 80 אלף איש שסוחרים בבורסה אתם ואני יחסית למיליוני אנשים שבקושי גומרים את החודש אתם עשירים מעניין אם הייתם אזרחי ארה"ב נטל המס שלכם היה פחות , אז תפסיקו להתבכיין
לא סוחר 12/07/2016 19:58 בארה"ב מרבית המשקיעים לא משלמים מס (ל"ת)
אמיר 12/07/2016 00:20 צודק,צריך להעלות את המס על ההכנסה הכי בטוחה שיש...
הכנסה משכר דירה שמשום מה איננה ממוסה ב-25% כמו בבורסה.חייבים להעלות את המס על הכנסה משכר דירה.
הבורסה מקרטעת! 11/07/2016 22:24 אתה סתם אידיוט! בגלל דבילים כמוך (ל"ת)
73 Dd 11/07/2016 20:11 הוא בכוונה לא מוריד מס כדי שהדיור יהיה גבוהה
כחלון שקרן ונוכל הוא מעלה את הדיור בכוונה
72 מיקי 11/07/2016 19:44 25% מס על בטלנות - לכו לעבוד עצלנים תפסיקו לחיות מהאויר (ל"ת)
מי 12/07/2016 20:00 הגישה הקומוניסטית ותראה איפה הם היום (ל"ת)
כמוך.... 11/07/2016 22:27 הכסף שלי מעבודה, לא כל אחד סרסור (ל"ת)
71 איתן 11/07/2016 19:16 ה. בעיה של הבורסה.
כולם מתממים .הבעיה שחקני המעוף ששולטים בשוק ביד רמה.הבורסה עם המחזורים המצחיקים שלה נתנים לשליטה בקלות 90% מהמחזורים הם על 25 מניות המעוף.וכל יתר 425 החברות שנשארו זה בדיחה עצובה
70 tiko 11/07/2016 18:57 סוף ל- BURSA
הורדת מס רווחי הון חיונית ביותר להמשך קיומה של הבורסה. אבל כחלון פחדן. מה יגידו יחימוביץ, זהבה גלון, ציפורה לבני והתקשורת השמאלנית האנטי עיסקית.?
69 איילי 11/07/2016 18:39 חייבים להוריד את המס על הבורסה
אין הגיון בגובה מס של 25% , וצריך להוריד אותו. במילא המדינה בקושי מצליחה להרוויח ממנו אז מה הטעם. צריך לעודד את הבורסה המקומית ולעודד חברות להנפיק כאן. כשהמצב ישתפר שיחשבו שוב ומצידי שיעלו אותו בעתיד.
68 ארתור 11/07/2016 18:33 בלה בלה בלה בלה ולא עושים כלום!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
67 זה בסדר מותק 11/07/2016 17:52 גם לי אין כוונה להשקיע לכם בבורסה. לך ת..... (ל"ת)
66 מפיל אבן 11/07/2016 17:24 אנחנו המשקיעים הקטנים גם לא נשקיע לכם בזבל הישראלי שלכם (ל"ת)
65 לפיד רק נזק 11/07/2016 17:11 חוק של לפיד מחזור של 4000 שקל צריך להגיש דוח למס הכנסה (ל"ת)
64 oudi535 11/07/2016 16:49 הורדת מס רווחי הון - כחלון חלש מדי, ופופוליסט מדי.. (ל"ת)
63 הציבור טיפש!!! 11/07/2016 16:43 המס הזה הוא על הפנסיות של כל הציבור ולא רק על משקיעים!! (ל"ת)
שאול 11/07/2016 16:50 אתה טועה ומטעה
יש פטור מהמס על קרנות השתלמות ופנסיה- לכן החיסכון הכי טוב הוא בהם- נותן תשואה ממוצעת של 25% יותר
62 איציק 11/07/2016 16:38 להוריד מס במיידי
אני חושב שהם לא מדברים על הבורסה .מה הציבור מטומטם צריך לייבש את הבורסה לכמה ימים לא לקנות שום דבר פשוט לסגור את המחשב לכמה ימים לא להכניס שקל לבורסה.לקחת חופשה אולי מנכל האוצר יקום
א 12/07/2016 01:05 להוריד מיד ל-10% באופן חד (ל"ת)
61 חבורת זיבי. 11/07/2016 16:30 חמורים בשלטון - הפכתם את הבורסה למזבלת ניירות זבל. (ל"ת)
60 שלומי 11/07/2016 16:26 שי
אתה רק פקיד , אמנם בכיר אבל רק פקיד שמקבל את משכורתו מהמדינה , אתה לא שר האוצר , איך אתה מעז?
59 אליעז 11/07/2016 15:59 פשוט מתעלמים מהאסון הפוקד את הבורסה כאן.
האוצר ומי שעומד בראשו שותפים לסאגה שבהתפוררות המסחר בבורסה וזאת על רקע ההחלטה האומללה של טרכטנברג להעמיק את גביית המס על רווחים מני"ע במקום להקטין אותו....לכן התשובה החד משמעית של מר' באב"ד כאן כמוה כהחלטה חד משמעית להמשיך לפעול לקראת אבדן העניין של משקיעים בבורסה באחד העם
58 הבדיחה על חשבוננו 11/07/2016 15:35 בארה"ב בדקו מה המס האופטימלי וגילו 12% וגם תיקנו
רק בישראל מושבת גאוני העולם לא מודים בטעות, אפשר להבין אותם כי מי היא בכלל ארה"ב שמשווים אותה לישראל.
napoli 12/07/2016 03:13 also Jesus was most smart then his teacher so
his teacher begin angry and send him to the roman. yes also in histories we can see this.
57 יהלי 11/07/2016 15:32 לא רחוק היום הטמבל הזה יחפש עבודה בשוק החופשי..
מי נותן לילד כזה לקבל החלטות מטופשות שמזיקות לכל המשק..
56 איך להוריד את מחירי 11/07/2016 15:29 איך להוריד את מחירי הדירות ב 80% בציק
לשלוח הצהרות הון לכל הילדים והסבתות שלא הרויחו שקל מעולם ובבלותם דירות ולדרוש הסבר מאיפה הכסף לדירות? ידוע ש99% מהישראלים עובדים בשחור ובכסף קונים נדלן ורושמים על שם קרובי המשפחה באותו יום הנדלן צולל בין 80-95%!!!
55 משקיע 11/07/2016 15:06 הורדת מס רווחי הון- משקיעים ישקיעו בבורסה ולא בדירות (ל"ת)
54 משה 11/07/2016 15:03 הערה/הארה למר שי באבד
הסיבה היחידה שאנשים פה עניים או שאין להם מספיק כסף לחיות היא מסיבה אחת ופשוטה : מגיל 18 המדינה עושקת אותם עם העצמות. החל מהצבא ואחריו ע"י המיסים. יש במדינה עשרות שכבות של מיסים: מס הכנסה, מס בריאות, ביטוח לאומי והגענו לנטו במשכורת. כעת אפשר להוסיף מע"מ, מס על דלק, מס על מכוניות, מס רכישה, מס ארנונה, היטלי ביוב ועוד המצאות מגוכחות שנועדו לעשוק את האזרח. זו הסיבה שגם אזרחים בעלי מקצועות הייטק עו"ד ורפואה לא מצליחים לצאת מהבינוניות הכלכלית שתרדוף אותם כל חייהם. אמרת שדנקנר מייצר צמיחה???? להזכירך דנקנר הורשע בהרצת מניות והולך לשבת בכלא. אולי ככה הוא מייצר צמיחה לקרנות הפנסיה ע"י הרצת המניות שהן משקיעות בהן? עדיף לך שתחזור לעבוד במקום לבלבל את המוח ועד שתעבור לעבוד אצל טייקון כזה או אחר. מי שמבין עניין במדינה פשוט לא נשאר פה. מי שנשאר זה רק כי אין לו ברירה
53 א 11/07/2016 14:40 עושים הכל כדי שחס ושלום לא ירדו מחירי הדיור
העלאת מס השכרה והורדת מס על ההון עלולה חס ושלום לגרום למשקיעים לצאת מעט מן השוק, ואז, אבוי! מחירי הדירות ירדו! מהר מהר טכסו עצה כחלון וחבורתו, והשאירו את המס הגבוה על כנו. בין קשקוש פופוליסטי אחד למשנהו, מחירי הדירות רק ממשיכים לטפס, לתפארת מדינת ישראל.
52 המחאה 11/07/2016 14:40 או המחראה- למה שתקתם כמו כבשים כשהעלו את המס
על הבורסה? נתנו לכם גנון לשנה אחת ותשלמו כל החיים על זה מגיע לכם
51 יניב 11/07/2016 14:22 לא סיפק הסבר בכלל! בושה של מנכ"ל (ל"ת)
50 אבי 11/07/2016 14:19 בבחירות 2015 רצו לעלות את המס ל 30 אחוז
טרכטנברג מועמד שר האוצר בבחירות 2015 אמר אם יבחר יעלה את המס ל 30 אחוז
49 אין צורך להוריד מס 11/07/2016 14:14 רווח הון. רק להעלות את המס על השכרת דירות.
בגלל תקרת הפטור אם יתכננו אותו. המס לא יגולגל לצרכנים שאינם יכולים לשלם שכר דירה גבוה. מצד שני רצוי להוריד מס הכנסה ולרווח את המדרגות הנמוכות ולהוריד מס על חברות, דבר שיביא להגדלת הצמיחה ויעודד את הבורסה.
48 א 11/07/2016 13:56 כנסו לדף בפייסבוק
״מתקנים את המדינה ״ כנסו לדף בפייסבוק ״ מתקנים את המדינה״ נעשה הכל במסגרת החוק לפיטוריו של מנכ״ל משרד האוצר!
47 אדי 11/07/2016 13:55 משרד האוצר גועל נפש
טובים בלגבות מיסים מנופחים אבל חלשים מאוד בכלכלה.
46 אלי 11/07/2016 13:46 מס על רווחי הון בבורסה
כל ההחלטות הכלכליות הם על בסיס פופולריות ולא כלכלי . שר האוצר יעדיף לא להוריד מס על הבורסה למרות שהפחתה תגדיל את הפעילות והגדלת הכנסות ממסים אבל זה צעד שלא יהיה פופלרי בצבור ולכן לא שוקלים לעשות
45 שעת כושר 11/07/2016 13:24 מתי סוגרים את הבורסה? הבנתי שאין טעם בבורסה
רק לא מסתדר לי עם השינויים שרוצים לעשות בבורסה רוצים שהבורסה לא תהיה מלכ"ר ותתחיל להיסחר בבורסה אז התבלבלתי כבר לגמרי . מה בעצם אתם רוצים חוץ מלפרסם שטויות כל שני וחמישי ולהמציא המצאות כמו חכמי חלם מה יש פה במים ובאויר שהפך את העם הזה לחסר מוח?
44 תום 11/07/2016 13:20 הבני זונות מדברים רק לגנוב מהאזרח (ל"ת)
43 מס על ריבית 0 11/07/2016 13:19 רוצים יותר מדי מס תקבלו 0 (ל"ת)
42 בעז שנקר 11/07/2016 13:15 כשאין אמונה בבורסה
לצערי הבורסה שימשה ומשמשת כל מיני גורמים לעשיית רווחיים קלים כאשר הבורסה לא עוזרת למשקיע הקטן וכאשר יש בעיה התשובה תפנה ל אלף ואלף עונה בתשובה ראה סעיף ולכן כשאין אמונה אין בורסה
41 אר 11/07/2016 13:09 תבינו..להם אין דאגות קיומיות הם
מסודרים לכל החיים המגזר הציבורי הזה הוא על הגב של כולנו אנחנו הם אלה שמשלמים את משכורותו אין סיכוי שהוא ישפר לנו תנאים עד מתי נסחוב את הפרזיטים האלה על הגב שלנו גם עובדיי המגזר הציבורי וגם את כל ה120יושביי אולימפוס
40 מומי 11/07/2016 13:09 הכל בגלל שיטרית המיליונר ,דפק גם את הנכים (ל"ת)
39 ממשלה? 11/07/2016 12:49 בושה!
שיורידו את המס..כך לא יהיה כדאי לקנות דירות להשקעה..וכך הדירות יוזלו..ממשלה דפוקה!
משה ראשל"צ 11/07/2016 13:46 ל39- אתה מזה חכם לך להיות חכ במפלגה האבודה - טפשים (ל"ת)
אדי 11/07/2016 12:59 בדיוק בגלל זה הם לא רוצים להוריד (ל"ת)
ממשלה? 11/07/2016 14:17 הציבור דפוק.. כבר אמרנו!! (ל"ת)
38 מנכל האוצר מיתמם 11/07/2016 12:49 הוא סלינגר וכחלון אחראים לעליהום על הסקטור העיסקי (ל"ת)
37 דודו 11/07/2016 12:40 להוריד מס דחוף
הפתרון להחיית הבורסה בראש ראשונה להוריד המס מקסימום ל 15% ותראו שינוי מהותי כמשקיע ותיק אני אומר עם אלפי שיחות שהיה לי עם כל המשקיעים כל אלה שמתנגדים זה אך ורק אינטרס שלהם ולא מבינים מספיק בכלכלה להודיד דחוף זה התרופה
36 יעקב 11/07/2016 12:13 אם ירד מס על הבורסה,יותר משקיעים יכנסו
במקום לקנות דירות
35 חחח 11/07/2016 12:12 בשעה 10 בערך כתבתי בתגובה 3 על גפני ושכר הבכירים
כעבור שעה התפרסם כי בג"ץ הוציא צו מניעה נגד החוק של שכר הבכירים. עכשיו יחימוביץ תבכה מצער כי כשכחלון הפופוליסט הכריז על שכר הבכירים היא בכתה מאושר
34 לתימי 11/07/2016 12:11 טיפשים בכל בגלל מס רווח ההון (ל"ת)
33 נועם 11/07/2016 11:59 ברור יש מלא הגיון למסות ב25% עם אינפלציה 0 (ל"ת)
אין אינפלציה שנים 11/07/2016 12:50 ולפיכך המס על הבורסה צל 15% בלבד (ל"ת)
32 הבורסה ז"ל 11/07/2016 11:56 אל תשכחו את הגאון הכלכלי לפיד עם חובת הגשת דו"ח
על מחזור של 811 אלף שח. עוד דו"ח מיותר ומעצבן כי בלאו הכי מורידים מס ישירות בבנקים. עוד הוצאה לרואה חשבון וזה רק מבריח אותי מהבורסה. כל שנה הגשתי דו"ח להחזר מס כי היה מגיע לי. עברתי את הסכום של 811 אלף בכמה אלפים אז מס הכנסה שלח לי מכתב שמעכשיו פתחו לי תיק . ועלי להגיש להם דו"ח כל שנה עד שיורו לי להפסיק . בלאו הכי הגשתי דו"ח כל שנה . אבל הגישה והאיומים מעצבנים לכן החלטתי שלפיד יקפוץ לי .כל מה שנמכר לא חוזר לבורסה פה
יונה 11/07/2016 16:46 היה עושה טוב לאזרח הישר. (ל"ת)
31 מייקל ב.א. 11/07/2016 11:55 נקעה נפשו של הציבור ממסחטת המס האגרסיבית..!!
הגיע הזמן שהאוצר ישים לב לכך שהמשקיע מהעשירון הבינוני ומטה ,זה שמצליח סו"ס לחסוך מעט ממשכורתו, שהרי כבר נגבה ממנה מס מלא , והוא החליט לפנות לרח' אחד העם כדי לקזז ולהחזיר לעצמו חלק מהמס שנגבה ממנו מעמל כפיו ,וכאן הוא שוב נתקל בפקיד האוצר שמבקש לגבות עוד מס מהשקעתו בבורסה ....האם לא הגיע הזמן שהמס יגבה באופן דפרנציאלי מאלה שלא באים לבורסה לגרוף עוד רווחים על אלה שכבר גרף !! איך לעשות את זה אני משאיר לחוכמתם של הסוחטים....
30 אמיר 11/07/2016 11:23 הכל אינטרס.
מר גפני הוא נציג של חלק לא פרודוקטיבי באוכלוסיה - תפקידו לספק פרנסה לשולחיו , לכן כל מעשיו מכוונים למטרה הנ״ל . לו בוחריו היו מעורבים בבורסה בצורה רבה , מס בורסה היה מזמן הרבה יותר נמוך , הרי זו מצווה !!!
29 משה 11/07/2016 11:22 אי הבנה מוחלטת בכלכלה
תשובתו של מנכל האוצר מלמדת שוב כי הכלכלנים הגדולים אינם מבינים בכלכלת שוק. הם כולם תולעי ספרים ומרצים אבל כמו שהרסו את הדיור ככה הורסים את הבורסה ולא מבינים למה כולם בורחים ולמה ההכנסות יורדות.
28 ranr 11/07/2016 11:21 אילו ברירות עומדות בפני המשקיע היום ?
השקעה של מיליון ש"ח, נושאת רווח של 2%, כלומר 20000 ש"ח מהם ניטל מס של 25%, כלומר רווח נטו של 1.5%. ברור שרכישת דירה באותו סכום, שתניב 3000 ש"ח לחודש כלומר 3.6% וללא מס, זו השקעה עדיפה.
27 יוספוס 11/07/2016 11:16 תפסת מרובה לא תפסת
באוצר בראשותו של הפילוסוף ב2012 ניסו למקסם רווחים והתוצאה היא בדיוק להפך. תורידו את המס ל10-15% מקסימום ותראו המונים חוזרים לסחור. לא הגיוני שעל נדל"ן ישלמו 10% מס ועל בורסה שהיא בסיכון הרבה יותר גבוה, ישלמו 25%. המיסים הרגן את הבורסה ואת כמות העיסקאות. יש אולי 100 מניות בבורסה שנסחרות ביותר מ10 עיסקאות ביום, השאר בגלל המיסוי אינם בעלות מחזורי מסחר וכמות עיסקאות מגוחכת, שכל 50K יכולים להקפיץ את המניה באחוזים למעלה. ועדת בדיקה של משרד האוצר היתה צריכה לבדוק את מה שברור לכל סוחר מתחיל. עדיף למדינה להרוויח 10% על מליון עיסקאות ולא 25% על 100 אלף. מתמטיקה פשוטה.
26 ארז 11/07/2016 11:16 להעמיק את החקירה נגד ביבי (ל"ת)
רן 11/07/2016 11:50 איך תמיד, בכל נושא, יש תמטומטם שצועק ביבי ביבי.... (ל"ת)
25 חושם 11/07/2016 11:15 צריך לשנות כיוון. הטייקונים לא עושים טובות. להכניס לכלא
מי שמעלים מסים.
24 pan 11/07/2016 11:14 הם מושקעים בדירות נהנים משכירות וליות במגזר,
מבחינתם... שמשקיעי בורסה ישלמו אפילו 50% או 70% מס כמה שיותר,,, שוק ההון אין לו נציגות בממשלה שלכן כל הברדק, מישהו מבין למה 25% מס על בורסה שכל יום יומיים יש מפולות ואי יציבות!? למה לא 5% או 10% גג מס בורסה? פעם היה 2% בלבד ..... או חצי אחוז מחזור משהו כזה 25% בכל אופן גזל ענק בסקטור
23 לא ביבי 11/07/2016 11:13 להכפיל את המס על הבורסה ל50%
רק מתים לא משלמים מסים. מי שיש לו שכל שמח לשלם מס לטובת העניים.
22 יויו 11/07/2016 11:07 כמה פחות חברות בבורסה אז רק הבנקים שולטים וזה מכוון (ל"ת)
21 סוחר בן 30 11/07/2016 11:07 שלא יורד את המס אני כבר סוחר ברבע
מהסכום בגלל המס אני מרוויח פחות ומשלם פחות מס כולם מפסידים ככה הסוחרים והמדינה
20 יוספוס 11/07/2016 11:03 תפסת מרובה לא תפסת
באוצר בראשותו של הפילוסוף ב2012 ניסו למקסם רווחים והתוצאה היא בדיוק להפך. תורידו את המס ל10-15% מקסימום ותראו המונים חוזרים לסחור. לא הגיוני שעל נדל"ן ישלמו 10% מס ועל בורסה שהיא בסיכון הרבה יותר גבוה, ישלמו 25%. המיסים הרגן את הבורסה ואת כמות העיסקאות. יש אולי 100 מניות בבורסה שנסחרות ביותר מ10 עיסקאות ביום, השאר בגלל המיסוי אינם בעלות מחזורי מסחר וכמות עיסקאות מגוחכת, שכל 50K יכולים להקפיץ את המניה באחוזים למעלה. ועדת בדיקה של משרד האוצר היתה צריכה לבדוק את מה שברור לכל סוחר מתחיל. עדיף למדינה להרוויח 10% על מליון עיסקאות ולא 25% על 100 אלף. מתמטיקה פשוטה.
19 מס על רבית הפסית 11/07/2016 11:00 מס של 25 אחוז הרסתם את הבורסה
צריך להוריד את המס הלא צודק מחזור של 4000 שקל דוח למס הכנסה
18 tt 11/07/2016 11:00 עד מתי לייצנים ינהלו אותנו (ל"ת)
17 pura 11/07/2016 10:55 הורדת מס בורסה ישפיע דרסטית בוודאות בהשקעה בדירות
הבורסה תקבל הנשמה אחרי דום לב...וההשקעות בדירות יקבלו מכה..
16 באפט 11/07/2016 10:54 להוריד את המס דחוף
לא יכול ליהיות שעל דירות שכורות המס 10% ובבורסה 25%. הבורסה יותר מסוכנת ואין בה בטחון.לכן צריך לעודד ויפה שעה אחת קודם.הרי היום הממשלה עם הירידות בשוק ההון לא רואים בלאו הכי גרוש ממיסים כי כולם מפסידים אז מה איכפת לכם להוריד את המס ל 10% ולעודד את המשקיעים הקטנים ? הבעיה העיקרית שאצל הפקידים והפוליטיקאים יש מחסור רציני בשכל. אפשר להעזר בחוכמת ההמונים.שינסו ויראו שלא יתאכזבו כי זה כל כך פשוט.
15 טלטל 11/07/2016 10:49 הטימטום מכה באוצר והוא כמובן לא מבין זאת
הורדת המס על משקיעי הבורסה תסיט את ההשקעות בנדלן לכוון הבורסה כך מחיר הדירות ירד והחברות בבורסה יצמחו ע"י גיוס הון זול.והכנסות המדינה יעלו בתוך זמן יחסית קצר מרווחי החברות.אבל מה לעשות שבאוצר יושבים כחלונים חסרי בינה
ארז 11/07/2016 11:17 חלומות. יש גביית חסר אדירה בארץ ולכן יש פערים חברתיים
להעלות את המס לאלפיון האלפיון ב50% ולמאיון ב20% ולהוריד לכל האחרים.
14 123 11/07/2016 10:45 מס בורסה
שיסבלו כל אלו שבחרו בכחלון,ניראה בחירות הבאות כמה מנדטים יקבל,עשקו את הציבור במיסים 25 אחוז בורסה שחיטה לאור היום
13 אבי 11/07/2016 10:44 פשוט חוצפה וגניבה לא להוריד מס שלא עוזר (ל"ת)
12 אקדמאי 11/07/2016 10:41 מרגע העלאת המס ל 25 אחוז
מחירי הדירות זינקו! הורדת המס ל 10 אחוזים מתחייבת ומתבקשת! 25 אחוז מכלה את הסיכונים לסוחרים ואין כדאיות לסחור ברמות כאלה של מס. לצערי הפקיד הזה לא אדם כנראה בריא בנפשו. כי אחרת איך תסבירו את ההגיון הבריא במס כלכך גבוה..איך מפטרים את קובעי המדיניות הזאת? הם רק פקידים וגורמים לנזק אדיר, למישהו יש טיפים איך מביאים לפיטורם?
11 יוסי 11/07/2016 10:41 באבד
האידיוטים האלה מהאוצר חושבים שהם יודעים הכל. את הנזקים הציבור משלם וימשיך לשלם בגלל הנסיונות שלהם עלינו והכל עם מתק שפתיים וגלגול עיניים לשמיים כולל באבד שכבר דואג לג'וב הבא שלו.א נחנו לא טיפשים מר באבד רק שאנחנו שבויים בידי פוליטרוקים שכמותך
10 המס בלית ברירה 11/07/2016 10:34 כשהגביה תרד והבורסה תתייבש הם יורידו את (ל"ת)
הבורסה יבשה 11/07/2016 12:05 היא כבר יבשה מעל שלוש דנים (ל"ת)
9 קשה לוותר... 11/07/2016 10:34 טרכטנברג כבר חזר בו מההמלצה הזו אבל לאוצר (ל"ת)
8 בן 11/07/2016 10:33 שיתחילו בהחזרת המס של מפעלים מועדפים ל 12 ב 2014 עלה
ל 16. לקחו 4% מהרווחים. והדיבידנד עלה ל 20% מ 15% סה"כ : 10% פגיעה בייצואנים! לפי איך שהוא דיבר, הוא רוצה לעזור ליצואנים. וזו התחלה טובה - גם האוצר מיד יקבל הרבה מס הון כי כולם מחקים ל"מבצע" של 10% ולא מחלקים
7 ניפוח הנדל"ן יימשך 11/07/2016 10:32 אם לא יבוטל מס רווחי הון הכסף ימשיך לזרום לנדל"ן (ל"ת)
6 חוק נסיוני 11/07/2016 10:24 גפני מזכיר לי את הספור על האיכר שהלך לרב לקבל עצה
אחרי שהכבשים שלו החלו למות. כל יום הלך האיכר וקיבל עצה אחרת אבל הכבשים המשיכו למות. הלך האיכר ואמר לרב שנשארו לו רק 5 כבשים והוא חייב להצילם. ענה הרב שיש לו עוד המון עצות אבל השאלה היא אם יש לו מספיק כבשים לעצות שלו. ככה גפני עם הנסיונות שלו. עד שלא ישאר פה כלום הם לא יפסיקו
5 מני 11/07/2016 10:24 מנכל האוצר הוא רק פקיד
בסוף יזיזו אותו מתפקידו, שר האוצר הנוכחי או שר האוצר הבא. לצער כולנו, יזיזו אותו רק לאחר שימקסמו את הנזק שאפשר לגרום לבורסה. ככה זה בירוקרטיה ממשלתית וציבורית, רק שימוצו כל הצעדים הלא הגיוניים, המטופשים, המיותרים, חסרי התועלת שנועדו להציל את הבורסה, רק אז יחזרו לבסיס ויהפכו את ההעלאת המס רווח הון שגרם למוות הקליני של הבורסה. יהיה עוד הרבה רע לפני שיהיה טוב.
4 משה 11/07/2016 10:23 שי באבד מכין לעצמו
את הגוב הבא. תשובה? אולי קובי אמסלם? למה לא להוריד את המס על הבורסה? אתם בעצמכם הראתם שגביית המיסים רק ירדה מאז שהעלתם את המס...אז למה להתעקש? למה חזירות? למה לעשוק עוד יותר את המשקיע הקטן? אין רווחים אין מיסים לא צריך הליות מנכ"ל האוצר כדי להבין את זה
Yobi 11/07/2016 10:29 כמה שאת/ה צודק.
עוד אחד מנערע האוצר המכין כיסא כחלון כישלון
3 גפני 11/07/2016 10:21 הוא הכלכלן הדגול של המדינה. יחד עם כחלון הפופוליסט
שורדים בשלטון ע"י הפופוליזים צמא הדם של הצבור. פלא שהבנקאים לא פונים לבג"ץ על חוק מפלה בשכר המייחד רק את המגזר הפיננסי.מה שונה המגזר הזה המושקע בבורסה לעומת חברות צבוריות אחרות. מס בורסה לא יבוטל כי הממשלה מרויחה הרבה כסף מהמס הזה רבע מהרווח הולך לכיסה. אוי למדינה שגפני הצדיק בראשה . הוא גם היה בעד העלאת התמלוגים לכיל כי "אלוהים נתן אוצרות צבור לעם" ולא לעידן עופר. והתוצאה כיל התרסקה עידן ברח ומסתבר שאפשר להעביר את ים המלח לאתיופיה ועוד מקומות בעולם הדג מסריח מהראש והראש הוא ביבי השרדן שמאפשר את הרס הכלכלה רק כדי להישרד. ברור שהכלכלה לא מעניינת אותו הוא פוחד לבטל את המס על הבורסה אפילו שהחבר שלו טרכטנברג אמר במפורש שצריך להוריד את המס . הוא משקשק מיחימוביץ שתזדרז להוציא פוסט שעם ישראל מהמר ואסור לתת לו להשקיע בבורסה ולהרויח הוא צריך לעבוד . רק חבל שאין קביעות במשרדים פרטיים או מפעלים פרטיים שלא מאוגדים וכחלון עוד מעז לקרוא לגב' שטראוס מדושנת עונג . פשוט ממשלה של ליצנים טיפשים
יונה 11/07/2016 16:51 כחלון הוא הפתרון ולא הבעיה.
כחלון ישנה את דעתם של נערי האוצר.
אהבתי 11/07/2016 12:52 ניתוח אמיתי וכואב של המצב (ל"ת)
2 פילוס , סוחר ביורו ס 11/07/2016 10:11 חח, מי סוחר כאן בכלל , תפתחו בחול , שוק סבבה ...
לא מוסד , ולא כספי !!
1 יאיר 11/07/2016 10:09 מה שאפשר היה לקחת מהאזרחים בעקבות טרכטנברג
לקחו,ואת מה שהיה צריך לתת - לא מימשו.ממש הוגן.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש