19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף נחלש ב-0.5%, לאומי איבדה 2.1% במחזור הגבוה בשוק

ירידות קלות בת"א באופן יחסי לנפילות באירופה; מדד הבנקים איבד 1.2%, מזור רובוטיקה זינקה 6%
 |  74
אחוזת בית
Share
אי של יציבות? המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים קלות, בוודאי בהשוואה לנפילות באירופה. המעו"ף נחלש ב-0.5%, בעוד הדאקס הגרמני נופל לפי שעה בכ-2% כמו בצל החשש מיציבות הבנקים ביבשת. המעו"ף רשם יום שני רצוף של ירידות, וסגר מתחת לרמת ה-1,400 נקודות.


מניית לאומי (-0.72%) לאומי 1,931 -0.72% 17:24 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,945 פתיחה:1,950 גבוה:1,954 נמוך:1,931 תמורה:30,086,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הובילה את הירידות במעו"ף עם החלשות של 2.1%, כשמדד הבנקים היה המדד שסבל בשיעור החד ביותר מהמגמה באירופה: המדד, שאיבד אתמול 1.3% איבד היום עוד 1.2%, והוביל את המגמה השלילית באחוזת בית. בוול סטריט, המדדים נחלשים בעד 0.5% נכון לשעת הסגירה בת"א, כשברקע: ירידת תשואות האג"ח הממשלתיות של ארה"ב לשפל ושל יפן הארוכות לטריטוריה השלילית.

מדד ת"א 35 (-0.34%) מדד ת"א 35 1,440.59 -0.34% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,445.46 פתיחה:1,447.79 גבוה:1,448.66 נמוך:1,440.35 תמורה:481,650,918 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.43%) מדד ת"א 90 1,069.34 -0.43% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,073.91 פתיחה:1,074.76 גבוה:1,076.15 נמוך:1,068.42 תמורה:208,645,169 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.91%) מדד ת"א בנקים-5 1,820.61 -0.91% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.36 פתיחה:1,836.21 גבוה:1,838.72 נמוך:1,820.61 תמורה:85,917,697 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר ננעל  על 1.4 מיליארד שקל.מניית  מזור רובוטיקה (-0.01%) מזור רובוטיקה 9,499 -0.01% 17:24 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:9,500 פתיחה:9,510 גבוה:9,565 נמוך:9,460 תמורה:5,471,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה עד 9% במחזור מסחר גבוה, אך סיימה בעליות של 6% "בלבד", ברקע לנתוני המכירות שפרסמה החברה לרבעון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).

מניית איידיאו (+1.68%) איידיאו 7,423 +1.68% 17:24 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי איידיאו בסיס:7,300 פתיחה:7,350 גבוה:7,470 נמוך:7,339 תמורה:5,573,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עם סיום המסחר מחזור חריג (מאוד) של 67 מיליון שקל, גבוה פי 60 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המניה נחלש ב-3.7%.

כאמור, אתמול בת"א המעו"ף איבד 0.6% בהובלת מניות הבנקים כאשר לאומי איבדה 2.1% ודיסקונט ירדה 1.8%. מניית מודיעין אנרגיה תמשיך לרכז עניין לאחר שזנקה אתמול בעוד 11% בהמשך לטיסה של 47% לפני יומיים וזאת ללא סיבה הנראית לעין.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 צביקה 06/07/2016 22:25 פריגו עליות .בהצלחה (ל"ת)
46 עוזי 06/07/2016 19:51 4 צדקת (ל"ת)
45 באבאר 06/07/2016 19:03 עד מחר לא ישאר לך מה פוטים זכר תראה עליות בחול (ל"ת)
44 למביני עניין 06/07/2016 19:00 כתבתי לפני מס שעות תגובה 35 סגירה 1398 בדיוק (ל"ת)
43 תגיד אתה באמת סיכמת 06/07/2016 17:56 את המעוף של היום!
לאומי בלטה בירידות! תגיד שמעת על מניות כיל, חברה לישראל ז"ל. כל יום מינוס 2-3 אחוז ואתם שותקים כמו דגים. אני מבין שאתם אוספים אבל התפקיד שלכם גם לנתח תופעת ולא רק לכתוב רק מה שקל וברור. המצב של שתי המניות הנ"ל לא מובן. האם הגיעו לתחתית! האם כדי להיכנס? זה נראה מציאה לא נורמלית.
42 תוך זמן 06/07/2016 17:42 קצר
עליות חזקות למה? כרגיל כסף הדפסת כסף מטיסים בורסה ו הפאניקה תעלם
והטומטום 06/07/2016 19:03 ישאר. (ל"ת)
41 רק קולים 06/07/2016 17:32 פוטים ראשי פיסטוק
תמשיכו להוריד את הבנקים סתם עד שהם יתפוצצו עליכם בפרצוף יא שורטיסטים ראשי פיסטוק
40 א100 06/07/2016 17:20 מן המקורות
כי בתחבולות תעשה לך מלחמה ותשועה ברוב יועץ. משלי כ"ד. עיר גיבורים עלה חכם וירד עז מבטחה. משלי כ"א. ערב טוב והצלחות.
39 בבר 70 שנה בבורסה 06/07/2016 16:01 מחר יום אחרון לפוטים שלי.אחלה הימור (ל"ת)
רק קולים 06/07/2016 19:25 פוטים ראשי פיסטוק
מחר יפתחו תפוטים שלך לרירסיסים מגיע לכם שורטיסטים מעצבנים
שומר 80 שנה בבורסה 06/07/2016 17:03 תמיד אתה נשאר 70. גם לפני שלוש שנים היית 70.
הזמן התקדם יא חביבי. דבר שני ברברון אל תהמר(שמע לותיק ממך) תשקיע בחוכמה. ודבר אחרון למה מחר? יגמרו הקלמנטינות מחר? ממש לא. לדעתי אל תלך על זמן קצוב או גמר/תחילת עליות/ירידות. לך על סכומים. תעשה מה שכולם שכותבים כאן עושים. מגיעים להון יפה של 25 מליון בשוק ויאאללא הביתה.
38 רדהיל הודעה 06/07/2016 14:44 טובה ואתמול ולא עשתה כלום אולי היום יעירו אותה בהצלחה
רדהיל מודיעה על הסכם סופי למסחור ה-RIZAPORT למיגרנה בספרד החברה העניקה ל-Grupo JUSTE זכויות בלעדיות לרישום ומסחור התרופה בספרד, כמו גם זכות סירוב ראשונה לפרק זמן מוגדר עבור 14 טריטוריות - בעיקר במרכז ובדרום אמריקה
37 בונוס 06/07/2016 14:40 יש תוצאות עכשיו בפענוח לא לפספס (ל"ת)
36 בונוס 06/07/2016 14:38 הבולענים יוצאים לדרך (ל"ת)
35 לכל המתלבטים 06/07/2016 13:15 המעוף היום 1398 מחר 1404 הישראליות יפתיעו לטוב (ל"ת)
34 ברוך 06/07/2016 13:11 החיים כאן ממש לא פיקניק
אפשר רק לעבד כאן את התחתונים ולהישאר אם התחת בחוץ
33 אינדיאני 06/07/2016 13:06 הכרישים סידרו את עצמם כבר ביום שאנגליה פרשה-למטה (ל"ת)
32 אינדיאני 06/07/2016 13:06 קול 1420 שבועי שעמד 500 שלשום עומד 0 (ל"ת)
31 אינדיאני 06/07/2016 13:05 פקיעה שבועית 1390 כמו שזה נראה כרגע (ל"ת)
30 דני 06/07/2016 12:56 יש שמועה על סגירה של מפעיל בקידוח דניאל
בהצלחה לכולם
29 Benny 06/07/2016 12:48 הזונות של תל אביב שוחטים את טאואר (ל"ת)
28 הצילו 06/07/2016 12:33 היי חברים הצילו
שלמה מעוז וצבי סטפק ושלמה גרינברג ויעקב שיינין ועוד ועוד ועוד ואלו רק חלקיק מהמבוגרים האחראים וחכמים. ומה עם המבוגרים פחות שקצרה היריעה ומה עם הצעירים שבכלל התנפלו עלינו בהמוניהם עם גישות ונישות וניתוחים וטכני וכזה ואחר. מתבייש להגיד לכולכם פישלתם. באמת מתבייש. אז אנוא עיזרו כח ואומץ והצילנו. אנא מכם חברים יקרים בבקשה בבקשה
27 עוקב אחרי זקן חכם 06/07/2016 12:28 אם הדקס ירד מ9200
בתקופה הקרובה אז ניכנס לסיחרור ....בהחלט יתכן שזה יקרה...הצלחות לכל הסוחרים
26 נחס 06/07/2016 12:16 כל פעם שהזקן הזה כותב מתחילות ירידות (ל"ת)
25 ביבי אם אתה רוצא 06/07/2016 12:03 להמשיך בפוליטיקה תוריד את המס על הבורסה (ל"ת)
24 בונוס 06/07/2016 11:41 על המדף ממש בקרוב תוצאות (ל"ת)
23 תכף נעלה וחזק 06/07/2016 11:36 כתבתי אתמול ושוב אני כותב לא לקנות פטים
גם בביזפורטל מבינים שהמוסדיים כותבי הנגזרים החליטו שלא יורדים יהי מה. גם אם אירופה תיעלם בים בישראל המעוף יעלה. אתמול קניתי חבילת קולים 1430 ב-720 שח ולמרות הירידות החדות באירופה הקול ירד ל-650 בלבד. אני לא מודאג וצופה טיסה של הקולים לקראת סיום המסחר.לא להתרגש , בורסת תא זה בורסה לקולים בלבד. חחחחחחחחחחחחח
המתבונן 06/07/2016 12:30 אל תעצום את העניים ותקווה לטוב
ובמיוחד אל תגרום לאחרים להימחק אתך. אף אחד לא יודע מה יהיה בימים הקרובים. השוק מסוכן בטירוף והוא יכול למחוק אותך בשתי הכיוונים.
אתה דביל מושלם 06/07/2016 12:13 עליות לתוך הקוליקו שלך (ל"ת)
5678675 06/07/2016 12:11 ל23
מי מתוק של דודה קלרה?
22 הטייס 06/07/2016 11:21 המעוף יסיים בעלייה של אחוז (ל"ת)
טייסF35 06/07/2016 11:46 לטייס פייפר
יאללא זוז הצידה. אנו קורעים כאן את השמיים. אל תפריע.
21 מניות הגז 06/07/2016 11:09 לא עולות למרות החדשות אבל דלתא עם שמועה שקנתה
מפעל ג'ינסים כושל והצילה את החברה המוכרת מפשיטת רגל עושה כנפיים במדינת הסוחרים והמניה טסה. דלתא מוכרת יקר סחורה לא הכי טובה. הג'ינסים שהיא תמכור יהיו אוכל לציפורים
20 מעוף 06/07/2016 10:51 מעוף
מי שעדיין לא הבין היום זה היום של השורט סקויז !!! סטיה 0 קונים מאתמול קולים , קונים את הבנקים סוף סוף (כנראה מקטינים את יתרות השורט שפתחו) השוק מוכן למהלך חד למעלה!!!
אינדיאני 06/07/2016 12:31 תגיד ממתי אתה התחלת להופיע בקרקס? השוק יורד כבר 1% (ל"ת)
האם 06/07/2016 11:22 שגלן מוחות מדופלם או פשוט? (ל"ת)
19 איילי 06/07/2016 10:46 ראש בראש - פמס מול כיוטב פארמה
הפעם נשווה מה היו מקבלים שני משקיעים , אחד שבחר להשקיע במניית פמס ואחד שבחר להשקיע במניית כיוטב פארמה. משקיע א' השקיע בפמס , משקיע ב' השקיע בכיוטב פארמה. נניח שסכום ההשקעה ההתחלתי היה 10,000 ש"ח. משקיע ב' שהשקיע במניית כיוטב פארמה שירדה בשיעור של 92% במהלך 5 השנים הללו כלומר נשארו ברשותו - 800 ש"ח. משקיע א' שהשקיע במניית פמס הרוויח 103 אחוז באותן 5 שנים , כלומר שווי המניות שברשותו - 20300 ש"ח. לאחר 5 שנים בואו נבדוק מה הפרש התיק בין שני המשקיעים ונגלה שמדובר באחוז אסטרונימי של 2437.5 !!! כמה שנים יקח למשקיע ב' להשיג או להתקרב לגובה התיק של משקיע א' ? מה אפשר ללמוד מכל זה , מי שמחפש את מניות החלום וסבור שישיג בהן תשואות של מאות אחוזים ,כדי שיחשוב שנית אם אם לא יוצא נפסד מהשקעה במניות אלו. הרבה משקיעים פרטיים מתפלאים מדוע לא מצליחים להשיג תשואה במשך שנים צריכים לשאול את עצמם אם דרך ההשקעה שלהם נכונה , האם בחירת המניות שלהם נכונה , האם האסטרטגיה שעל פיה הם פועלים היא נכונה ?
חובי 06/07/2016 11:45 שכחת נקודה חובבני1 סיכון מול סיכוי
הסיכוי של כיטוב שתצא לשוק או תרכש לפני כן מציבה ירך עצום למשוואה הזו. והיא עשוייה לעשות בזמן קצר את מה שפמס לא תעשהבמשך 30 שנה
ראש 06/07/2016 11:24 איילי
סיפורך חביב ומרשים. אך. ספר לי סיפור נחמד קדימה. אשמח לאמצו.
18 איילי 06/07/2016 10:46 מנייה על המדף - פמס
בטוקבק הקודם ' ציינתי את כיוטוב פארמה ואת תרומתה למשקיעים הנאמנים שלה. הפעם ניקח חברה אחרת ונבדוק את מצבה ואת ביצועייה בשוק. מניית פמס , מניה רווחית מאוד ,לא ממנופת כלל וצומחת יפה כל שנה , מחלקת דיבדנדים בקביעות לבעלי המניות שלה , כרגע תשואת הדיבידנד עומדת על 6%. שווי השוק של החברה 773 מיליון , השווי התפעולי שלה נמטך משווי השוק שלה , כלומר אתם קונים את החברה בהנחה. מכפיל הרווח של החברה עומד על 10.88 , והמכפיל התפעולי שלה הוא 7.7 ,כלומר יחסית זולה. החברה צומחת וגדלה כל שנה , וכך גם תמשיך לעשות. החברה כמובן משוערכת בדיסקאונט , ואם אני שמרני אני מעריך שנסחרת בדיסקאונט של לפחות 40%. בואו נבדוק כיצד פמס תרמה למשקיעים הנאמנים שלה בשנים האחרונות והאם הם מרוצים ,ואם תמחור המניה בא לידי ביטוי בביצועים שלה. בשנה האחרונה המניה עלתה בשעור של 30% , ב -5 שנים האחרונות המניה עלתה בשעור של 103%. כלומר מי שהשקיע במניה זו קצר פירות טובים ולא חיכה לאיזה "חלום" רחוק שיתגשם. כל הטוקבק הזה נועד להראות שיש דרכים רבות להרוויח במניות , תבחרו אתם את הדרך שלכם.
17 איילי 06/07/2016 10:45 מניה על המדף - כיוטב פארמה
מדובר במניית ביוטכנולגיה שממולצת פה ע"י הרבה טוקבקים עקביים ונחושים. על פניו מניות מסוג זה משוייכות למניות "חלום" , הכוונה היא משלמים היום כסף עבור חלום שמקווים שיתגשם , במידה והחברה תצליח נגרוף רווחים יפים , במידה ולא תצלח ימחק רוב הכסף , המשמעות היא לא לשים אחוז גבוה מהתיק במניות אלה. בואו נבדוק מה המניה עשתה עד עכשיו לטובת המשקיעים המתמידים שלה. בשנה האחרונה המניה ירדה בשעור של 58%. ב -5 שנים האחרונות המניה ירדה בשיעור של 92 אחוז,כלומר מחקה את רוב כספם של המשקיעים. בואו נבדוק את מצב דוח רווח והפסד והמאזן. לחברה אין בכלל הכנסות ולא הרוויחה בימיי חייה שקל אחד, להיפך מדווחת על הפסדים בכל אחת מ-5 שנים האחרונות. לחברה יש אמנם הון עצמי חיובי וקופת מזומנים יפה , אך יש אשליה כאילו קופת המזומנים עצמה היא סיבה לרכוש את המניה. קופת המזומנים הזו תידלל חיש מהר לתשלום משכורות ובונוסים לנושאי המשרה בחברה , המשקיעים לא יהנו ממנה , להיפך החברה תמשיך לדלל את בעלי המניות ע" הנפקות הון חדשות ו/או הנפקת אופציות ,מה שאומר שהמשקיע מאבד מערך ההשקעה שלו עם הזמן. תחשוב טוב אם אתם רוצים להיות בעלי המניה...
רצון 06/07/2016 12:07 כך פועלת כל חברת ביו.
ועדיין מאות ואלפי אחוזים עושות מניות ביו בנאסדק לפעמים בתוך ימים ספורים אחרי אישורי fda ויציאה לשוק כי משקיעים מסתכלים תמיד קדימה ולא אחורה. היתרון של כיטוב שהיר פתחה תרופה שעולה בהרבה על זו של פייזר שלמרות כל תטפעות הלוואי פייזר מוכרת אותה בלמעלה 2 מיליארד דולר בשנה. כמעטהכל כבר מאחוריה. השמיים הם הגבול לדעתי. אפס חוס ונסחרת מתחת לרמת המזומן אחרי שמשקיעים קרנות נאמנות בארהב רק השקיעו 12 מיליון דולר. ספק אם תחזור אי פעם הסדמנות כזאת.
ראש 06/07/2016 11:29 איילי אני מפקיד בידך את גורלי.
מוכן להשדקיע 400.000 שקל ל5 שנים בכל חברה שתגיד בלי התחייבות או בטחונות מצידך. האם בעוד5 שנים שנביט אחורה נראה שידור חוזר של פמס? אולי כן ואולי לא. יש אלפי פרמטרים שלא שוכללו במישוואה. לפי דבריך אני מניח שאתה או כאלה שכמותך תמיד מרוויחים. אני רוצה להצטרף .
איילי 06/07/2016 12:04 תגובה לראש
ידידי אני לא מייעץ לאף אחד מה לעשות עם הכסף שלו , כל אחד צריך לקחת אחריות על כספו ועל התוצאות בסופו של דבר. מה שניסתי להראות בטוקבק הזה שהרבה אנשים תמימים נופלים לתוך מלכודות של מניות רעות שרק מסבות להם הפסדים. שוק ההון זה ריצה למרחקים ארוכים ואף אחד לא מבטיח לך תוצאות. גם אני ממש לא מרוויח מכל עסקה , אבל אני בוחר מניות בצורה סלקטיבית כאלה שבראיה ארוכת זמן יתנו תוחלת חיובית. מה שחשוב בסופו של דבר זה התוצאה הסופית שאתה משיג. אתה לא צריך לסמוך עליי ולשים את מבטחך בי ואת מיטב כספך מכיוון שאינך מכיר אותי , לעשות זאת זו תהיה חוסר אחריות מצידך. אתה צריך לסמוך רק על עצמך , אם קראת את מה שכתבתי אתה תבין עם איזה סוג מניות אני מתעסק ועם איזה לא. אני מציע לך ללמוד כמה שיותר , תתרחק מכותרות בעתונים ומכל מיני גורהים למינהם , אף אחד מהם לא יודע את העתיד וגם אם הוא נמצא בפוזציה מסוימת אתה לא תדע בזמן או שהם יטעו אותך בכוונה. תחשוב על מניות כעל חברות אמיתיות ולא סתם נייר ערך בבורסה , חברות שיודעות באמת להרוויח כסף ולא סתם פיקציה. החברות האלה ייצרו ערך משך הזמן אפילו אם הבורסה תרד או תדשדש.
16 שובו בנים 06/07/2016 10:43 שובו בנים (ל"ת)
15 כיטוב 06/07/2016 10:22 אמריקאים יטיסו אותה
זה חיובי מאד שלראשונה השקיעו בה קרנות ביו אמריקאיות 12מיליון דולר בשער 3.4 רגע לפני יציאה לשוק שמוערך במיליארדים. מי ששם סכון כזה מצפה לראות שער גבוה בהרבה. הכל דעה אישית ולא המלצה אבל בשער כזה עם מאזן מדהים ללא חוב בכלל זה בהחלט יתכן.
בנימין 06/07/2016 11:04 מספיק עם כי טוב כל היום כי טוב מה אין מניות אחרות פה (ל"ת)
678 06/07/2016 10:46 ל 13 14 15
מה אתם אומרים?!?
ל678 06/07/2016 13:52 ככה זה אין מה לומר הם כןלם אותו האחד בשמות שונים (ל"ת)
14 גאון 06/07/2016 10:15 כיטוב
יש כנראה התפתחות רצינית.
בנימין 06/07/2016 11:05 אני רואה שלא יעזור אתם תמשיכו ללא סוף עם כי טוב למה כך (ל"ת)
13 בן אל 06/07/2016 10:10 כיטוב
הרכבת דוהרת הקטר לא עוצר .
12 זקן חכם 06/07/2016 10:05 תוצאות משבר 2008
כזכור נפילת הבנקים בארה"ב ב- 2008 הביאה למדיניות הפד של הגדלת החוב והורדת הריבית. מאז כל העולם הלך בעקבות ארה"ב ובנקים חילקו הלוואות בריבית נמוכה לכל דכפין. מאידך, ההתפתחות הטכנולוגית גרמה לעודף יצור מול ביקוש שמביא לירידת מחירים. תהליך שהואץ עם תחילת ההאטה בסין בשנת 2015. התוצאה רווחי החברות נשחקים, השכר לא עולה, הצריכה לא עולה והבנקים בעולם עומדים בסכנה. כך לדוגמא הבנקים באיטלה עם חוב אבוד של מעל 400 מיליארד דולר. בהחלט יתכן שאיטליה תפרוש מהאיחוד כדי להציל את הבנקים שלה. זמן מסוכן למשקיע הקטן מוטב להתרחק ממניות.
678 06/07/2016 10:49 לזקנצ'יק חביב וחכם
יסלח לי כבודו אך שאלה. מי הוא העוקב(שכבודו במקומו מונח)האם אתם מכירים? הוא תלמידך? מעריצך? האם אתם מתואמים במלוא מובן המילה כי את הכיוון שלכם אני מבין. אודה לתשובה חטטנית זאת.
עוקב אחרי הזקן חכם 06/07/2016 10:41 גם דויטשה בנק בסכנה
ראה גרף מניה וראה מדדי הבנקים באירופה. מסכים איתך
11 מים צלולים 06/07/2016 09:57 מים צלולים (ל"ת)
10 חכם 06/07/2016 09:57 כיטוב
תחזור לשער 100
9 אש בהרים 06/07/2016 09:53 אש בהרים (ל"ת)
8 יעקב 06/07/2016 09:36 עד סוף השנה רציו שער 48 (ל"ת)
שקודם תעבור את 30 06/07/2016 09:57 ואז נדבר (ל"ת)
7 יעקב 06/07/2016 09:35 אפריקה מתקרבת להסדר עליה של עשרות אחוזים (ל"ת)
נורד 06/07/2016 10:07 ליעקב
איך התלבשת בדיוק על שתי זבלות רציו ואפריקה שהביאו נזקים בעשרות רבות של אחוזים. מי נוגע בנבלות כאלו? ולמה אתה מטעה את החברים ומבטיח הבטחות סרק שהן שקר ורמיה ובעצם אתה מחרטט וכותב מה את רוצה ולא מה יהיה והמרחק ענק
6 מודיעין שמישהו יבדוק 06/07/2016 09:24 זנקה אתמול ב 11% בהמשך לטיסה של 47% לפני יומיים (ל"ת)
5 דור 06/07/2016 08:51 המעוף פשוט זוועה - כשיש ירידות הוא צולל, כשבכל העולם
הירידות נמחקות - הוא נשאר למטה
4 יודע דבר 06/07/2016 08:50 פריגו -תחתית כפולה. עלייה בטווח של שבועיים.
בהצלחה למחזיקים.
3 לביז 06/07/2016 08:42 הודעה להזדמנות אפשר כתבה בעיניין? תודה
בהתייחס לפרסומים באתר משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים )"משרד האנרגיה"( ובתקשורת ביחס לכמויות גז טבעי במאגר "אפרודיטה" / "ישי" בצד הישראלי )"הפרסומים"(, העומדות לפי הפרסומים על 10-7 BCM בסיווג 2C ,השותפות מתכבדת להודיע כי הכמויות שצוינו בפרסומים מבוססות, ככל הנראה, על תוצאות העבודה שנעשתה ע״י משרד האנרגיה ויועציו ולא של השותפים ברישיון.
2 ירידות 06/07/2016 08:29 כרגיל רק כיל ומניות הפארמה ירדו בגלל החשש מקלינטון
השאר ימשיכו להתנפח רק בגלל הודעות . למשל דלתא פתאום עולה כי היא רכשה ליין ג'ינסים כושל של החברה המוכרת מסתבר שאם הג'ינסים הכושלים יעברו לדלתא הישראלים שהתיאשו מקסטרו , גולף ורנואר ירוצו לקנות מוצרי דלתא יקרים להחריד ולא הכי איכותיים. אז קנה בשמועה מכור בידיעה כנ"ל לגבי טבע שהתנפחה סתם ועדיין לא יצא האויר ממפרשיה
1 לביזפורטל ,חברים 06/07/2016 08:20 שלום אודה לכם על תשובה מיקצועית לגבי
ליויתן. במשך שנה הורידו את מניות ליויתן ובמיוחד את רציו בטענות שונות בג"ץ ,חוזים וכו"ל. אבל בחודשיים האחרונים שמענו על בשורות מצויינות לליויתן ואפילו מכיוון תורכיה,אבל המניות לא זזו בכלל, למה ?אשמח לקבל תשובה מיקצועית לפני שאני משקיע בהם. תודה
איילי 06/07/2016 11:19 מניות הגז
זה לא מדויק שאינן זזו ממקומן. אם תבדוק תראה שלכולן יש מומנטום חיובי וכולן עלו מי יותר מי פחות. לירידות ולפאניקה תמיד יש השפעה חזקה יותר מאשר מצב אופריה שבו יש עליות שתמיד יהיו מתונות יותר ביחס לירידות. אם מניות הגז תומחרו בסיכון עקב מתווה הגז והסיכוי שלוויתן לא יפותח ,החשש הזה הוסר ומחירן כרגע מרמז על היותן נסחרות בחסר עדיין.
יעקב 06/07/2016 09:34 תהיה סובלני הכל יהיה בסדר רציו לפני מהלך עולה רציני (ל"ת)
בן ארי 06/07/2016 09:55 ליעקב
אתה מבטיח? מבטיחים לי זאת שנים וביינתיים הפסדתי איזה 80 אחוז.
לתגובה -1 06/07/2016 09:03 המניות מתומחרות כבר....
הם עלולות לרדת בכל יום...צריך זהירות הצעתי בלבד ..לצאת ממניות הגז
למגיב לתגובה 1 06/07/2016 14:14 אני מהמר שבחיים שלך לא קראת דוח כספי
שלא קראת את הדוחות של החברות המדוברות ושאתה ילד קטן או מגודל שאין לו הרבה מושג בנושאים כלכליים אבל זו רק דעתי. אפשר להגיד הרבה דברים על חברות הגז אבל לרשום שהן מתומחרות כבר זה סוג של טיפשות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש