סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.6, מניות הבנקים העיבו; לאומי צנחה ב-2.1%, דיסקונט איבדה 1.8%

באירופה המדדים מאבדים גובה. כן פייט התרסקה לאחר כישלון בניסוי בתרופה. מודיעין המשיכה לטוס
 |  (82)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום בירידות ברקע למגמה מעבר לים כשבאירופה הדאקס מאבד 1.9%, ובוול סטריט נרשמו ירידות בתפיחה. מדד המעו"ף איבד 0.62% בהובלת מניות הבנקים לאומי +2.02% לאומי 2,320 +2.02% לאומי בסיס:2,274 פתיחה:2,317 גבוה:2,339 נמוך:2,315 תמורה:92,479,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו דיסקונט +1.38% דיסקונט 1,176 +1.38% דיסקונט בסיס:1,160 פתיחה:1,166 גבוה:1,184 נמוך:1,165 תמורה:16,469,328 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדו 2.1% ו-1.8% בהתאמה. מדד הבנקים נפל ב-1.7% ומדד ת"א 75 השיל 0.46% מערכו. מחיר הנפט נופל כעת ב-3.86% ברקע לחדשות מניגריה.
מניית כן פייט התרסקה ב-17.8% ברקע לכישלון בניסוי בתרופה לטיפול בגלואוקומה.
מניית  מודיעין יהש +2.27% מודיעין יהש 1,171 +2.27% מודיעין יהש בסיס:1,145 פתיחה:1,145 גבוה:1,196 נמוך:1,145 תמורה:376,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה 47% אתמול ללא סיבה נראית לעין, זינקה עוד 11% במחזור ענק (השישי בגודלו בשוק). מניית אל על -1.69% אל על 87.5 -1.69% אל על בסיס:89 פתיחה:89 גבוה:90 נמוך:87.5 תמורה:841,577 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בתנודתיות ברקע להתראת שווא על פצצה במטוס מניו יורק לת"א, שזכתה לליווי של מטוסי קרב.
מדד ת"א 35 -0.26% מדד ת"א 35 1,576.31 -0.26% מדד ת"א 35 בסיס:1,580.37 פתיחה:1,583.38 גבוה:1,587.69 נמוך:1,573.52 תמורה:625,894,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.4% מדד ת"א 90 1,073.79 +0.4% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.49 פתיחה:1,071.04 גבוה:1,075.69 נמוך:1,071.04 תמורה:131,498,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.22% מדד ת"א בנק 2,114.43 +1.22% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,088.96 פתיחה:2,109.38 גבוה:2,129.92 נמוך:2,108.69 תמורה:181,968,040 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-803 מיליון שקל.
אתמול המעו"ף התחזק בשיעור מינורי של מתחת ל-0.1%, ומדד הבנקים הושפע מהאווירה השלילית באירופה - ואיבד 0.6%. מנגד, ת"א 75 רשם יום נוסף של עליות, בשיעור של 0.75%.
הבוקר נרשמו באסיה ירידות מלבד שנחאי, כשהניקיי היפני הושפע לרעה מהתחזקות מטבע ה-ין, והמדד נחלש בעד 1%. עם זאת, נזכיר כי אתמול המדדים במזרח עלו בשיעורים נאים, ובאירופה המסכים נצבעו דווקא באדום.
מעבר למסחר בבורסה באחוזת בית - אתמול הורשע נוחי דנקנר בהרצת מניות בבית משפט המחוזי בת"א, עבירה שעונש המאסר שלה הוא עד 5 שנים בכלא.
מניות במרכז
עזריאלי קבוצה +0.56% עזריאלי קבוצה 18,020 +0.56% עזריאלי קבוצה בסיס:17,920 פתיחה:18,170 גבוה:18,170 נמוך:17,850 תמורה:5,683,547 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על השלמת השלב המוסדי בגיוס בהנפקת אג"ח. החברה גייסה 2 מילאירד שקל באג"ח שקיבלו ממידרוג דירוג Aa באופק יציב.
חברת הבנייה מ. אביב גייסה 33 מיליון שקל בהרחבת סדרה ה' בתשואה של 4.4%.
בוני תיכון 0% בוני תיכון 381.6 0% בוני תיכון בסיס:381.6 פתיחה:381.6 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גייסה 56 מיליון שקל בהרחבת סדרה י' בריבית של 4.9%.
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    לילות לבנים (ל"ת)
    לילות לבנים 06/07/2016 05:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    פריגו - תחתית כפולה, עליה בטווח של שבועיים הקרובים. (ל"ת)
    יודע דבר 05/07/2016 23:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    שאלה ?
    אפי 05/07/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני פונה למומחים בכיטוב אלה שלא מפסיקים לפאר אותה מדןע המניה יורדת 58% אני מושקע בה האם הגיע הזמן להציל את הכסף שנןתר בהוליפרוש ממנהאודה לתשובותכפ
    סגור
  • 38.
    בהמשך להודעתי הקודמת..
    ד"ר ניר(איצ100) 05/07/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    25 7
    לא המלצה!! לפי מיטב ידיעתי והבנתי ממש בדקות אלו מצליחה קבוצה ישראלית כשרה למהדרין להגיע לבעלות על 3% מכלל מניות גוגל. לפי מיטב הבנתי חיפוש ואיתור והגדלת בעלות תערך ללא הרף. גם לפי ידיעתי זאת בעלות הלונג היחידה שברשותם. שאר הבעלות היא על סחורות שנעלמות מהעולם ובעלות ענקית על שורט בשלל חברות ברחבי העולם. תודה ניר.
    סגור
  • למה אתם לא מוכנים לכתוב מה הם אותם סחורות שנעלמות
    שמי 05/07/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מהעולם ?
    סגור
  • אתה יודע כמה שווה מידע כזה? כמה קשה עבדנו על זה?
    ניר 05/07/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אל תתייחס לשורה מעל...בקרוב נטפטף. העבודה שם היא בכסף גדול מאד אבל מבוצעת עם פינצטות.
    סגור
  • הקבוצה הישראלית היא קבוצת ה-100 בה אתה חבר. (ל"ת)
    תן לי לנחש 05/07/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • אתה בחור מצויין.
    ניר 05/07/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    11 4
    יש מצב שאתה צודק.
    סגור
  • 37.
    חוזר על דברינו.
    ד"ר ניר(איצ100) 05/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    38 8
    זו לא העת המתאימה להימצאות בשווקים. למבינים בלבד אפשר להמשיך לשאול סחורה ולעבוד נגד השוק. זוהי צורת השקעה לגיטימית חוקית ומקובלת בכל העולם. אנו מאחלים לכולם הצלחות בכל דרך שתיבחרו. תודה ניר.
    סגור
  • 36.
    הכל יתפוצץ לכם בפרצוף
    עלובי נפש 05/07/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 19
    יא עלובים מה עשיתם לבנקים מה יא עלובים
    סגור
  • טען עוד
  • יאללא
    ל36 05/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בסדר. אמרת אמרת. אין מה להוסיף.
    סגור
  • ל36
    עלוב 05/07/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה פרוש מה עשיתם? לא מבין. אולי אתה מתכוון אכלו לי. שתו לי. לקחו לי. זה מה יש יקירי.
    סגור
  • קול 1420
    קולים 05/07/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מה יש ? ידידי כבר שבוע לא נותנים נחת לבנקים גם בימים של עליות !! הנוכלים מלאים בפוטים ושמים משקולת ברזל על המעוף !! עוד ישלמו על זה ברביות ואתה תראה
    סגור
  • 35.
    עוד תקשיבו לי הרבה
    חדש בפורום 05/07/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים לפוטים מלכודת דובים הרי ברור שאיך שיפתח המסחר בארהב עוד 4 דק יאספו סחורה ויאספו המעוף ירד אולי 0.25 אולי ( אין מקור המלצה בכתיבת פוסט זה )
    סגור
  • 34.
    השם ישתנה ב7.7 לסייפ-ט גרופ וגם תחום סייבר
    מטרת מיזוג 05/07/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה שמח בקרוב
    סגור
  • 33.
    90% מהמגיבים פה לא חוו מפולת מעולם
    ששש 05/07/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אבל הם ילמדו בקרוב
    סגור
  • 32.
    מנייה על המדף - פמס
    איילי 05/07/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטוקבק הקודם מס' 29 ציינתי את כיוטוב פארמה ואת תרומתה למשקיעים הנאמנים שלה. הפעם ניקח חברה אחרת ונבדוק את מצבה ואת ביצועייה בשוק. מניית פמס , מניה רווחית מאוד ,לא ממנופת כלל וצומחת יפה כל שנה , מחלקת דיבדנדים בקביעות לבעלי המניות שלה , כרגע תשואת הדיבידנד עומדת על 6%. שווי השוק של החברה 773 מיליון , השווי התפעולי שלה נמטך משווי השוק שלה , כלומר אתם קונים את החברה בהנחה. מכפיל הרווח של החברה עומד על 10.88 , והמכפיל התפעולי שלה הוא 7.7 ,כלומר יחסית זולה. החברה צומחת וגדלה כל שנה , וכך גם תמשיך לעשות. החברה כמובן משוערכת בדיסקאונט , ואם אני שמרני אני מעריך שנסחרת בדיסקאונט של לפחות 40%. בואו נבדוק כיצד פמס תרמה למשקיעים הנאמנים שלה בשנים האחרונות והאם הם מרוצים ,ואם תמחור המניה בא לידי ביטוי בביצועים שלה. בשנה האחרונה המניה עלתה בשעור של 30% , ב -5 שנים האחרונות המניה עלתה בשעור של 103%. כלומר מי שהשקיע במניה זו קצר פירות טובים ולא חיכה לאיזה "חלום" רחוק שיתגשם. כל הטוקבק הזה נועד להראות שיש דרכים רבות להרוויח במניות , תבחרו אתם את הדרך שלכם.
    סגור
  • ראש בראש - פמס מול כיוטב פארמה
    איילי 05/07/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובה הזו היא המשך לשתי התגובות שלי מס' 29 , 32 והיא מתייחסת אליהם. הפעם נשווה מה היו מקבלים שני משקיעים , אחד שבחר להשקיע במניית פמס ואחד שבחר להשקיע במניית כיוטב פארמה. משקיע א' השקיע בפמס , משקיע ב' השקיע בכיוטב פארמה. נניח שסכום ההשקעה ההתחלתי היה 10,000 ש"ח. משקיע ב' שהשקיע במניית כיוטב פארמה שירדה בשיעור של 92% במהלך 5 השנים הללו כלומר נשארו ברשותו - 800 ש"ח. משקיע א' שהשקיע במניית פמס הרוויח 103 אחוז באותן 5 שנים , כלומר שווי המניות שברשותו - 20300 ש"ח. לאחר 5 שנים בואו נבדוק מה הפרש התיק בין שני המשקיעים ונגלה שמדובר באחוז אסטרונימי של 2437.5 !!! כמה שנים יקח למשקיע ב' להשיג או להתקרב לגובה התיק של משקיע א' ? מה אפשר ללמוד מכל זה , מי שמחפש את מניות החלום וסבור שישיג בהן תשואות של מאות אחוזים ,כדי שיחשוב שנית אם אם לא יוצא נפסד מהשקעה במניות אלו. הרבה משקיעים פרטיים מתפלאים מדוע לא מצליחים להשיג תשואה במשך שנים צריכים לשאול את עצמם אם דרך ההשקעה שלהם נכונה , האם בחירת המניות שלהם נכונה , האם האסטרטגיה שעל פיה הם פועלים היא נכונה ?
    סגור
  • 31.
    הרכבת ממשיכה לדהור קדימה היום 1200+++
    מודיעין 05/07/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ומחר השמיים הם הגבול
    סגור
  • 30.
    הזהרתי מירידות חדות שבפתח-תגובה 13 (ל"ת)
    כלכלן 05/07/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 29.
    מניה על המדף - כיוטב פארמה
    איילי 05/07/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדובר במניית ביוטכנולגיה שממולצת פה ע"י הרבה טוקבקים עקביים ונחושים. על פניו מניות מסוג זה משוייכות למניות "חלום" , הכוונה היא משלמים היום כסף עבור חלום שמקווים שיתגשם , במידה והחברה תצליח נגרוף רווחים יפים , במידה ולא תצלח ימחק רוב הכסף , המשמעות היא לא לשים אחוז גבוה מהתיק במניות אלה. בואו נבדוק מה המניה עשתה עד עכשיו לטובת המשקיעים המתמידים שלה. בשנה האחרונה המניה ירדה בשעור של 58%. ב -5 שנים האחרונות המניה ירדה בשיעור של 92 אחוז,כלומר מחקה את רוב כספם של המשקיעים. בואו נבדוק את מצב דוח רווח והפסד והמאזן. לחברה אין בכלל הכנסות ולא הרוויחה בימיי חייה שקל אחד, להיפך מדווחת על הפסדים בכל אחת מ-5 שנים האחרונות. לחברה יש אמנם הון עצמי חיובי וקופת מזומנים יפה , אך יש אשליה כאילו קופת המזומנים עצמה היא סיבה לרכוש את המניה. קופת המזומנים הזו תידלל חיש מהר לתשלום משכורות ובונוסים לנושאי המשרה בחברה , המשקיעים לא יהנו ממנה , להיפך החברה תמשיך לדלל את בעלי המניות ע" הנפקות הון חדשות ו/או הנפקת אופציות ,מה שאומר שהמשקיע מאבד מערך ההשקעה שלו עם הזמן. תחשוב טוב אם אתם רוצים להיות בעלי המניה...
    סגור
  • 28.
    ידידיי הסוחרים אנחנו מתקרבים להזדמנות
    עוקב אחרי הזקן חכם 05/07/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    10 11
    ב- 2008 היו הבנקים בארה"ב שפשטו את הרגל, עכשיו זה באירופה ודויטשה בנק בראשם ועלול להתרחש בכל יום.....שמרו על התחת וקנו שורט ולא לונג...הצלחות לכולם
    סגור
  • סתם מטעה זהירות מפוטים
    זהירות 05/07/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כרגיל עובדים עליכם כל הזמן העוקב אחרי הזקן.
    סגור
  • צודק 100%
    כלכלן 05/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 8
    דיוטשה בנק קרוב לפשיטת רגל, אוסטרלייה הורדת דרוג בפתח, החוב הרע באיטליה בערך שליש מסך כל החוב הרע באירופה, ספרד במצב נואש גם כן. הבורסות במחירי שיא. התמוטטות עניין וודאי השאלה רק מתי.
    סגור
  • 27.
    פינג פונג סביב 1400
    אמיר 05/07/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היום יסגר באזור 1405 מחר ממשיכים למטה
    סגור
  • 26.
    נגמרה החגיגה! חזרה ל700 (ל"ת)
    מודיעין 05/07/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ועדיין לא מאוחר להיכנס היעד 4000 (ל"ת)
    מחזור של 14 מיליון 05/07/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    לא לקנות פוטים. משחילים אתכם. היום לא נרד ומחר נעלה חזק
    בורסה של עליות בלבד 05/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אתמול הדאקס ירד 1% והמעוף עלה. היום הדאקס יורד עוד 1.5 והמעוף חזק כמו פלדה יצוקה, דבר לא מזיז לו למטה. אל תתרגשו מהירידות באירופה. המוסדיים שלנו החליטו עולים אז עולים או לפחות לא יורדים. לא להתפתות לכתבות מפחידות ולניסיונות השחלה לשורטים ולא לקנות פוטים. שימו לב הגלום כל הזמן ירוק. דווקא נקנתה חבילת קולים 1430 במחיר לא רעה של 720 שח. יאלה עוד מעט חוזרים לעלוווווווווווות. איזו בורסה תענוווווווג.
    סגור
  • בטח לא קולים.הם ימחקו
    חחח 05/07/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במפולת
    סגור
  • 24.
    הקורבן הקבוע של תל אביב טאואר חוטפת יותר מכולם עולה פחו (ל"ת)
    בני 05/07/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    לכל משקיעי כיטוב מדוע רויטמן שיר מכר
    מוטי 05/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את רוב האחזקות שלו והפסיק להיות בעל עניין? בגלל אולי שיש לה פוטנציאל גבוה? חחחמי שמבין שיסביר
    סגור
  • הוא מכר חלק עדיין מחזיק,לעומת טוב קרנות ביו בארהב קנו
    בהצלחה 05/07/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עקבתי אחרי הדיווחים שלו, הוא קנה ומכר גם לפני שלוש שנים,אחרי זה קנה שוב ומכר חלק שוב. זה לא אומר כלום. מיליארד ש"ח בלוקבסטר לפי האנליסט שמסקר אותה, כסף ברצפה כעת. זאת לא המלצה, למרות שלדעתי , מי שיחזיק אותה יעשה רווח עצום עוד לפני שתצא לשוק רשמית. נתראה אחרי 500% עלייה בתקווה עוד לפני סוף השנה.
    סגור
  • כבר פורסם כשלון אז למה להמשיך לחרטט על שטויות למה למה (ל"ת)
    אפרים 05/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לאפרים לא פורסם כלום על כשלון הכישלון הוא בכןפייט תבדוק (ל"ת)
    אלי 05/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חבל שאתה משקר, ועובר על חוקי ניירות ערך
    יוסי 05/07/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל אבני הדרך הושלמו, אבל תמשיך נראה לאן תגיע בקצב הזה.הצלחה מסחררת לתרופה , שהיא תרכש תשאר עם הלשון בחוץ
    סגור
  • כיטוב
    יובל 05/07/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המנייה יורדת חביבי הכל דיבוריםמנייה בחשיפה כזו לא הייתה יורדת אשרי המאמין
    סגור
  • ליובל ואפריים השובבים
    כיטוב פארמה 05/07/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חמודים אף אחד לא מצמיד לכם אקדח לרקהמדוע אתם מעסיקים עצמכם בדברים שאינם עושים לכם טוב . תמשיכו ואל תסתכלו אחורה לא נכעס עליכם . ביי ביי
    סגור
  • כיטוב
    יוסי היקר 05/07/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על מה לכעוס אני לא נגד ההצלחה שלה אני בפנים ומתפלל שתעלה אבל יש לי תחושה שאכלנו אותהאתה מזכיר לי אדם שיורקים עליו והוא מתעקש שזה גשם, העובדות לא לטובתנו , אולי תסביר לי למה ביצעו הנפקות? למה לא מסבירים למה? מדללים לך את הצורה ועוד משהו האמריקאים לא מטומטמים הם רואים את התנהלות של מנהלי החברה ומתחרים אותה בהתאם
    סגור
  • 22.
    מסיק עם כי טוב כל יום וכל היום מחרטטים על כי טוב מספיק (ל"ת)
    אפרים 05/07/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 21.
    מודיעיו כנסו ...........
    אביר 05/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם מישהו יודע מדוע מודיעין טסה. .............
    סגור
  • 20.
    יש הודעה פיצוץ למודיעין בקרוב לכן העליה
    ברוקר 05/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מקורבים כנראה כבר יודעים
    סגור
  • 19.
    כיטוב פארמה
    חכם 05/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אח כיטוב כפרה את מרדימה את כולם. וממריאה.
    סגור
  • 18.
    כיטוב
    מומחה 05/07/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לאט ובטוח אני מאמין בה. בלי הרבה פילוסופיה.
    סגור
  • מספיק כבר עם כי טוב לדעתי משהו מסריח כי כולם על כי טוב (ל"ת)
    אפרים 05/07/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כנ"ל לדעתי הסיכוי שתרכש בשער פי כמה על ידי פייזר או על
    למומחה 05/07/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ידי חברת ביו גדולה אחרת, הוא גבוה יחסית. כיטוב פיתחה קומבו שנלקח בגולה אחת והפחית את הסיכונים לתרופה של פייזר. גם פחות עלות וגם פחות סיכונים. התרופה של פייזר נמכרה ב 2.4 מיליאד דולר בשנת 2014 למרות כל תופעות הלוואי שלה, לכן לדעתי סיכוי טוב שהיא תרכש על ידה. האנליסטים הערכו פוטנציאל מכירות של מיליארד דולר, ויש סיבה טובה, כי תרופה כזאת ללא תופעות לוואי בוודאי תקח נתח משמעותי מפייזר ויש סיכוי שאנשים יזרקו את התרופה שלה ויעברו ישר לתרופה של כיטוב בלי לדאוג מתופעות לוואי. כל אבני הדרך הושלמו בזמן, חברה יש אפס חוב, ויש לה כעת מעל 20 מיליון דולר במזומן כמעט פי 2 משווע המנייה. זה יתן לבחרה שקט לנהל מו"מ בלי לחץ. ההנפקה האחרונה שבוע שעבר נסגרה מיידית וקרנות אמריקאיות נכנסו בפעם הראשונה, בשער גבוה מהקיים.בטוח שהם בדקו טוב לפי שהשקיעו מיליוני דולרים. יש פה כותבים שלא מכירים בכלל את השוק האמריקאי ולא את העובדות אך מרשים לעצמם לכתוב שטויות שלא מגובות בכלום. ההנפקה שבוצעה יועדה בכלל לרכישות עתדייות בשביל לחזק את עוצמתה ולא קשורה בכלל לתרופה שממתינה ל nda, ולא זקוקה למזומנים כי הכל כבר הושלם ו.
    סגור
  • שכחתי להזכיר את הפטנט שמגן על התרופה עד 2026
    לממוחה 05/07/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היה לכיטוב קשה מאד לקבל את האישור ובעצם המתינה משנת 2009. אגב יש עוד פטנט שמחכה לאישור. זה מה שהחברה חיכתה לפני השידברו איתה על הסכם מסחרור. תעשו לבד את החישוב. בהצלחה
    סגור
  • 17.
    די כבר עם היציבות (ל"ת)
    לביזפורטל 05/07/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    אורים ותומים (ל"ת)
    אורים ותומים 05/07/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    יתד נאמן (ל"ת)
    יתד נאמן 05/07/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    מודיעין מדוע היא טסה ? (ל"ת)
    אביר 05/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בים המלח זה ים המוות מי שנכנס לא יוצא נקבר כמו פז נפט (ל"ת)
    מצאו נפט נוזלי 05/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    זהירות מהבורסות. מתחילים לדבר על קריסת
    כלכלן 05/07/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    22 13
    דויטשה בנק. משווים את הגרף לקריסת ליימן ברדרס. איטלייה בנקים קורסים גם כן.לא להכניס כסף חדש לדעתי הולכים לירידה דו ספרתית בקרוב. אוסטרליה חשש לירדת דרוג. היחידה שמוחזקת על ידי היא כיטוב שנסחרת בערך חצי מהמזומן ורוב הסיכונים כבר מאחוריה לדעתי.
    סגור
  • חחח
    אני 05/07/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    חרטטן שמנסה להריץ...
    סגור
  • לכלכלן
    שליו 05/07/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    14 8
    אמש הערתי על חצי מהמזומן. בחור חביב ניסה אבל לא פירט שאבין. נא בטובך הסבר לי :"נסחרת חצי מהמזומן". ציינתי שאיני כלכלן ועל פני הדברים נראה שבקופתה מזומנים והיא נקייה מכל שיעבוד וחוב. והיא נסחרת חצי מהמזומנים ..הרי צריכה לפחות להכפיל עצמה. יש לציין שאנו ציידים של מקרים אמיתיים שכאלה ברחבי העולם בחברות עתירות מזומנים ועסקים ומוצרים מושלמים. והן נסחרת לא 50 אחוז אלא רק 90 אחוז מהשווי. ושם זה עובד בגדול. הסבר לי בטובך היכן הכשל בישראל. תודה.
    סגור
  • בישראל יש כשל הערכת חברות זה לא חדש
    תשובה 05/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    9 6
    חברה דומה בארה"ב בשלב כזה רגע לפני יציאה לשוק כבר היתה נסחרת פי 20 לפחות משווי שלה, ויש הרבה מקרים,אבל גם זה יגיע, לדעתי.
    סגור
  • לכלכלן ידידי המלומד
    שליו 05/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כתבתי כאן שאמש שאלתי שאלה זאת ובחור חביב הסביר בנימוס אבל לא פירט. אתה יותר קרוב בתשובתך. אבל הייתי מבקש הסברון שהרי הדבר דומה לקניית 10 שקלים אצל דילר ב5 שקלים. לא נראה לי. נא בטובך הסבר בכמה מילים. תודה שליו.
    סגור
  • כיטוב
    יובל 05/07/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אם הכל כ"כ ורוד איך תסביר את הגיוס האחרון? איך תסביר את זה שאף אחד מהחברה לא מסביר כלום? איך תסביר שהמנייה שחוטה גם אחרי הגיוס לא מתרוממת אפילו קצת?, משהו מאוד חשוד, אני למדתי שהשוק ומחיר המנייה מגלם ציפיות , המנייה הזו כבר מזמן לא מתחת לראדר יעידו על כך מחזורי המסחר שלה, כנראה שלא סתם היא במחיר הזה
    סגור
  • יובל, הצעה שלי,ביחס לכל חברה, רצוי לקרוא טוב את הדוחות,
    תשובה 05/07/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מצגות, ועבור על הודעות החברה. כל השאלות שלך יש להם תשובות ברורות, הכל מוסבר ויש תכנית עבודה שכל שלב הסתיים בדיוק לפי הספר, מה יש עוד להסביר? הכל רשום בברור.
    סגור
  • אל תתנשא
    יובל 05/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תבלבל את המח קראתי הכל וזאת בדיוק הבעיה עשו הנפקות ודיללו אותך ואותי ללא שום הסבר וכלום לא ברור אני לא אתפלא אם יש כאן דברים לא כשרים, בבקשה עוד מינוס שבע כבר עד עכשיו, מעניין מה אתה יודע שהאמריקאים לא יודעים
    סגור
  • 12.
    האם כדאי להשקיע סכום של עשרות אלפי שקלים במודיעין היום? (ל"ת)
    מנייה ארורה 05/07/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    בעקרון לא קונה בכלל בארץ.רק בארהב
    KTOV 05/07/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אחרי הכרות טובה של חברות ביו, מצאתי את כיטוב פארמה כבעלת הפוטנציאל הטוב ביותר בשנים האחרונות ואולי לא תהיה הזדמנות כזאת יותר. מאזן חזק ביותר ונדיר למצוא היום בארהב חברת ביו בשווי כל כל נמוך וקרובה מאד לשווק מוצר. אהבתי שהחבקה הכניסה בעלי עניין מקרנות בארהב וזה ליובי מאד. אם הכל יילך לפי התכנון וזה נראה שזה הכיוון אני מצפה לשלש ואף יותר את ההשקעה בזמן קצר. מה שחשוב לזכור שחברות ביו הם מסוכנות אבל שילוב נכון של מספר פרמטרים מאפשר להעריך את סיכוי ההשקעה .מבחינת יחסי סיכוי וסיכון כיטוב בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר בזמן קצר. תודה ונתראה אחרי אבן הדרך הקרובה.
    סגור
  • כיטוב
    יובל 05/07/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אם הכל כ"כ ורוד איך תסביר את הגיוס האחרון? איך תסביר את זה שאף אחד מהחברה לא מסביר כלום? איך תסביר שהמנייה שחוטה גם אחרי הגיוס לא מתרוממת אפילו קצת?, משהו מאוד חשוד, אני למדתי שהשוק ומחיר המנייה מגלם ציפיות , המנייה הזו כבר מזמן לא מתחת לראדר יעידו על כך מחזורי המסחר שלה, כנראה שלא סתם היא במחיר הזה
    סגור
  • ליובל היא בעלת הסיכוי הטוב ביותר כיום בארץ לדעתי.
    כיטוב 05/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הגיוס האחרון לצורך רכישה עתידית הכל פןרט .לא קשור בכלל לתרופה שמחכה ל NDA.כל אבני הדרך הושלמו ללא עיכובים.זה חיובי שנכנסו קרנות אמריקאיות שלא היו קודם ואגב השקיעו 12מיליון דולר בשער גבוה מהנכחי. לטענתך כטלם עשו ידאחת כן? האנליסטים שמסקים אותה ,ה fda שכבר נתן את ברכתו,לא סביר נכון. בארץ לא מעריכים נכון חברות ביו ויש הרבה דוגמאות.ברגע האישור היא תסחר פי כמה מהשווע המצחיק של היון.שוב דעה רישית ולא המלצה.
    סגור
  • תודה על התגובה
    יובל 05/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים איתך שבארץ באמת לא יודעים לתמחר מניות ביומד, ואני גם מסכים שעל פניו נראית הרבה מתחת לשווי שוק, אבל האמן לי שהאמריקאים יודעים. ההנפקה האחרונה לדעתי משנה את כל התמונה, מדוע חברה במצב הזה צריכה להנפיק , מה בדיוק יעשו עם 12 מליון דולר? ואל תנחש תן עובדות!, תבינו השוק מגלם ציפיות ומה שרואים במסחר בארה"ב זה המסחר הנכון ולא משאלת לב של כמה פראירים כמונו
    סגור
  • 10.
    כשגלום נמוך מת"א 25 יש ירידות (ל"ת)
    אתמול כתבתי 05/07/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    היום עוזבים אותו לכוון מטה (ל"ת)
    1400 05/07/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    פשוט מורידים את השוק בכל הזדמנות (ל"ת)
    ת"א לא ממתינה 05/07/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למה לא בעצם? (ל"ת)
    סמדי בומבה 05/07/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 7.
    informative blog
    Geetha 05/07/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    This blog provides useful information about new techniques and concepts.very impressive lines are given which is very attractive.
    סגור
  • 6.
    להערכתי אם מודיעין פורצת את ה1200 היום
    מודיעין 05/07/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היעד הבא 3000
    סגור
  • 5.
    מודיעין
    ששון 05/07/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הודעה מהותית בדרך .לעניות דעתי נמצה שותף לקידוח דניאל מודיעין הולכת לטוס גבוה , שימו לב ירידות של מספר שבועות במחזורים אפסיים נמחכו אתמול וזאת רק ההתחלה בהצלחה למחזיקים.
    סגור
  • 4.
    מה הצפי
    אליהו הנביא 05/07/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יהיה היום בקאזינו מישהו מהמר
    סגור
  • בורסות
    אמיר 05/07/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבוע שעבר היה חיובי למדי בבורסות , לכן יש לצפות ששבוע נוכחי יהיה שלילי . סה״כ משחקים יויו .
    סגור
  • א
    אי 05/07/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעברית דשדוש
    סגור
  • לדעתי
    0.43 למעטה 05/07/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נראה, תלוי מה יחליטו לכתוב, אבל עדיף להם להוריד את הקולים
    סגור
  • 0.43 למעטה חשכה.
    סמדי בומבה 05/07/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    82.7% לאפלה גמורה.
    סגור
  • אין לנו נביא
    ישראל 05/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות אנחנו קרובים לעצמאות בארץ ישראל..... -:)
    סגור
  • לאליהו
    אלי 05/07/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם אתה רוצה להצליח בבורסה. אל תהמר. השקע בחוכמה. הימורים זה לבתי הקזינו בפראג.
    סגור
  • היום בקזינו- קזינו......יום טוב (ל"ת)
    אבי 05/07/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אבי האומה (ל"ת)
    אבי האומה 05/07/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    המניות היו צריכות להיות כבר בעליה של 10% לפחות