נעילה בת"א: המעו"ף סגר בעליה מינורית, מדד הבנקים ירד 0.6%; מודיעין טסה 47%

אל על שטסה אתמול 6% משילה 1%. פרוטרום שזינקה 3.6% יורדת 1.5% וממשיכה להיסחר במחזורים גדולים
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בנטיה לעליות שערים, כשהמעו"ף רושם יום שני רצוף בירוק, עם עליה קלה של מתחת ל-0.1%, למרות הירידה במניות הבנקים. זאת, בזמן שבאירופה המגמה היא דווקא שלילית בהובלת הקאק שמאבד כ-0.8%. נזכיר כי בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר לרגל ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקני.
מניית מודיעין יהש +2.31% מודיעין יהש 695.3 +2.31% מודיעין יהש בסיס:679.6 פתיחה:679.6 גבוה:704.1 נמוך:670 תמורה:181,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בזינוק מרשים של 47% תוך ריכוז מחזור חריג מאוד של 7.3 מיליון שקלים - ללא כל הסבר ברור.
פרט למעו"ף שעלה בפחות מ-0.1%, מדד ת"א 75 התחזק ב-0.75% ומנגד - מדד הבנקים נחלש ב-0.6%.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 800 מיליון שקל.
מיותר לציין כי הסיפור הגדול של היום היה ללא ספק הרשעתו של נוחי דנקנר בפרשת הרצת מניות אידיבי ב-2012 - בפרשת הרצת המניות.
מניית בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה במעל ל-1.5%, כשגם דלק קבוצה -1.32% דלק קבוצה 50,920 -1.32% דלק קבוצה בסיס:51,600 פתיחה:51,840 גבוה:52,010 נמוך:50,650 תמורה:13,480,039 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור גבוה והתחזקה בכ-2.3%. אל על -0.82% אל על 156.3 -0.82% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:159 נמוך:155.2 תמורה:2,508,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שזינקה אתמול במעל ל-6% איבדה היום כ-2.5%.
באסיה נרשמו הבוקר עליות נאות בהובלת הבורסה בשנחאי שטיפסה 1.9%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מתחזית ביצועי קופות הגמל שערכו כלכלני מיטב דש לחודש יוני, עולה כי בצל ה-"Brexit" נרשמה בתעשייה תשואה שלילית של 0.3% בלבד. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    ן
    ם 04/07/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פך
    סגור
  • 46.
    יעיע
    יובל 04/07/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסבר שמודיעין עלתה כ 50 אחוז זה בגלל שנמשקיע הישראלי חמור גדול ומטומטמם
    סגור
  • 45.
    ואיפה הרשות לניירות בלי ערך לגבי מודיעין? (ל"ת)
    חיים 04/07/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 44.
    הדאקס והפוטסי נופלים 1% , בנקים צוללים והמעוף עולה חחחח
    מחזיק קולים וטוב לי 04/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השוק פלדה . כלום לא מוריד אותו. נכון שהקולים נשחקו מעט אך איך אוכל להתלונן שבזמן שבאירופה המדדים יורדים 1% אצלנו דווקא עולים. חחחחחח
    סגור
  • 43.
    מצב
    ד"ר ניר(איצ100) 04/07/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    10 4
    השווקים והבורסות וכלכלות העולם תלויות כולן יחדיו במלוא כובד משקלן על קצה חוט השערה. העניין הוותיק הזה צובר תנופה ועומד להתנפץ סופית. ארבעת ימי הרצף של עליות שבאו לאחר שני ימי ריסוק עקב נטישת בריטניה את האיחוד..ממש לא הרשימו ולא מסמנים דבר. פשוט..גופים אינטריסנטים שמלאים בסחורה בררה..עושים מאמצי על למשוך תמימים פנימה ולנסות למנוע הקריסה שכתובה באותיות ענק גם בענן וגם בשמיים. ערב טוב.
    סגור
  • שאירופה טסה 4 אחוז המעוף ירד חחחחח, מה הקישקוש?
    דודו 04/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי ברור ששחקני מעוף שולטים בשוק ושוחקים אופציות(אלו הם הבנקים שמשווקים אופציות לקזינו) ותמידמרוויחים
    סגור
  • 42.
    לא נותנים לו לעלות (ל"ת)
    גלום 04/07/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    מיד מונחת פטיש 5 קילו (ל"ת)
    מגיעים ל1414 04/07/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    וקוראים לזה עליות קלות (ל"ת)
    שוחקים אופציות 04/07/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 39.
    האם לקנות מודיעין עכשיו או שמאוחר מידיי ? (ל"ת)
    מרגיש בצד 04/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    נסחרת כמעט חצי מהיקף המזומן עם אפס חוב
    כיטוב 04/07/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אחרי ששבוע שעבר משקיעים שמו עוד 12 מעליון דולר בשער גבוה מהנכחי רגע לפני בקשת השייוק NDA. אף אחד לאישים מיליונים עם לא בדק לעומק ועשה בדיקת נאותות. בהצלחה.
    סגור
  • לחבר 38 תקן אותי אם אני טועה(מתבסס רק על דבריך)
    שליו(איציק 100) 04/07/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני בא לסניף הבנק שלי ומבקש לקנות 1000 שקל. הפקיד הנלהב שמח על העיסקה ומבקש ממני תשלום בסך 500 שקל. אני נותן לו. לוחצים ידיים וכל אחד הולך לדרכו שמח . האם יתכן? ממש לא. האם זה היה נכון. לא היית מספיק לסיים דבריך והעיסקה הייתה נחטפת. להסיר ספק אני רוצה להבין מה הכוונה "שמו עוד 12 מליון שקל". היכן שמו? מה קיבלו בתמורה? וגם פירסמה אמש אילנה שטייקון עומד לרכוש וכולי. אז למה לא מסיים העיסקה? לא חושב שיקדימו אותו? נראה בעליל שכותב 38 לא חשב מספיק לעומק לפני שניסה לשווק את מרכולתו המשובחת ועוד מודיע לי שהעניין נבדק לעומק. אגב. לא יודע אני מה זה NDA. תודה.
    סגור
  • הגיוס היה בעקר מקרנות ביומד אמריקאיות-
    המשך. 04/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל המידע במאיה ו"בעיקר מקרנות ביומד אמריקאיות". 12 מיליון דולר שהושלם מהר יחסית.
    סגור
  • לשליו
    טוביה 04/07/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה אדם בעל יושרה גבוההואינך מרויח על חשבונם של אחרים כי זה עקרון אצלךאך אינך מבין דבר אתה טועה ובלי משים מטעה אני חושב שאתה מחפש הכוונהעצה קטנה בשבילך אל תחפש אותה כאן .
    סגור
  • לטוביה
    שליו 04/07/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסבר לי בבקשה. קראתי במדוייק מה שנירשם ואיני מאמין שטעיתי באבחנתי. יש לציין שאיני כלכלן. אך פרשתי לעצמי את הדברים בדיוק כמו שניכתבו.
    סגור
  • 37.
    ירידות של 0.4
    להזהר מאוד 04/07/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    זה מה שאמור להיות היום בסגירה, ראו זאת כהמלצה להזהר, נא לשים לב למניית מודיעין יה"ש משהו קורה שם, מעניין מה..
    סגור
  • זה קאזינו
    hhhh 04/07/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תישאל את נוחי
    סגור
  • 36.
    כן פייט
    אבי 04/07/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות קניה!!
    סגור
  • 35.
    אם לעמידה במקום אתם קוראים יציבות אז יש בעיה (ל"ת)
    ביזפורטל 04/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 34.
    כיטוב
    יעקב 04/07/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה כי ההנפקה של כיטוב בארה"ב לא הצליחה במלואה. לכן צפויה בקרוב הנפקה נוספת במחיר נמוך יותר. ראו הוזהרתם
    סגור
  • טוב שכתבת נראה לי.
    כיטוב 04/07/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תעשה שיעורי בית במקטם להטעות. כי אתה עשוי להסתבך בניסיון להשפיע בדרכי תרמית. המידע שאתה. רושם הוא שקרי.
    סגור
  • על סמך מה את אומר זאת ? (ל"ת)
    במבי 04/07/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הגיע הזמן
    למבמי 04/07/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שהרשות תטפל באנשים שעוברים על החוק במידע שלא היה ולא נברא, בלי כמובן לספק כל סימוכין לכך. המידע של הכותב בשם "יעקב" מועבר לרשות לצורך בדיקה. נקווה שזה יעזור.
    סגור
  • כיטוב
    עידן 04/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שמי שכתב סתם כתב כמו הרבה אנשים כאן, יחד עם זאת חייבים לציין שהיו אנשים בשער של בערך פי 2 מהיום רשמו שתהיה הנפקה וכולם התנפלו עליהם ובסוף הם אלו שצדקו ולכן אני לא הייתי ממהר לפסול שום אפשרות, על פניו נראה שהמנייה באמת במחיר אטרקטיבי במחיר הזה, אין באמור כל המלצה ואין שום מידע/ ידע על המנייה המדוברת בהצלחה לכולם
    סגור
  • מניה זבל
    כירע 04/07/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא להיכנס אין גבול לרוע של האנשים להמליץ על אוויר ....מופסד מלא ואין דרך יציאה
    סגור
  • על מה?
    לעידן 04/07/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיוס שבוע שעבר היה למטת רכישה עתידית, יש לה מעל 21 מיליון דולר מזומן, ללא חוב בכלל נדיר מאד. הכל הסתיים, שלב הגשת השייוק נותר. יש עכשיו גם בעלי עניין מקרנות ביו בארה"ב. לדעתי, תסחר פי כמה עד סוף שהנה.
    סגור
  • 33.
    שחררו ותנו גאז מספיק (ל"ת)
    שמים ברקס 04/07/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    ואוו מודיעין טסה (ל"ת)
    חיים 04/07/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מודיעין
    לולה 04/07/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני צריכה עוד 240 אחוז להגיע לקרן. תתפללו.
    סגור
  • 31.
    בורסה גן עדן. ברקזית שמרקזית העיקר עליות בלבד
    גדי 04/07/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאז הירידה היחידה ביום ראשון שעבר הבורסה בתא לא עצרה אפילו לקחת אויר. מאז עברנו פיגוע ענק בטורקיה ועוד כמה פיגועים קשים בישראל אך בישראל הכל דבש. ואני לא משווה לחול כי שם ירדו ירדו. להזכירכם כבר ביום הראשון לירידות הדקס ירד 7% , פוטסי 8%, מדריד 12% . תא אפילו לא התקרבה למספרים אלו.
    סגור
  • אתה צוחק עלינו? (ל"ת)
    עליות 0.1 04/07/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מודיעין
    ששון 04/07/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עד עכשיו דגרו על הביצים עכשיו האפרוחים מתחילים לבקוע לדעתי בטווח של שנה מהיום מאות אחוזים מזכיר לי את רציו לפני ארבע שנים בהצלחה לאלו ששרדו את הניעורים.
    סגור
  • 30.
    מה קורה במודיעין שהיא עולה ככה? (ל"ת)
    מודיעין 04/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 29.
    לאמנון
    שימי התותח 04/07/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתה גם לסבית כמוני אני מת להכיר אותך. נביא חגיגה חגיגה ואתן לך כמה טיפים וטיפות(טיפות חחח)שתוכל לקחת לונג ותרוויח המון
    סגור
  • לנאחס אמנון
    זיקו 04/07/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאז שבאת פה הכל הולךף הפוך וכבר הפסדתי עשר אחוז בגללך. אתה יענו חכם שסתם מבלבל המוח על כאילו ואין לך גרוש על התחת. יש לי הרגשה שאתה הבעל של אחת שלא מבינה
    סגור
  • 28.
    לפני שנה היינו 300 נקודות יותר ועכשיו יציבות? (ל"ת)
    אחלה יציבות 04/07/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ענק אתה וצודק ולפני חמש שש שנים? (ל"ת)
    ל28 04/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היית יכול לרכוש דירה ב 30 אחוז פחות (ל"ת)
    לפני שש שנים 04/07/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    נכון 04/07/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    מי מאמין בשוק הזה? אני לא (ל"ת)
    בורסה פח 04/07/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני מאמין. מוכר בגבוה וקונה בחזרה בנמוך.
    רושצ'וק 04/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עושה כבר שש שנים שלושים ארבעים אחוז בשנה. עושה הכל ממונף עם קצת בטחונות כי מכירים אותי בבנק
    סגור
  • רושצק מה הסוד שלך שתף אותנו (ל"ת)
    האפיפיור 04/07/2016 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לפצוע קשה אומרים יציב (ל"ת)
    "יציבות" 04/07/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מתכון לירידות (ל"ת)
    גלום מתחת למדד 25 04/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    מעלה ההר (ל"ת)
    מעלה ההר 04/07/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    צריך המשך של חדשות רעות, ואז יהיה הדפסת כספים
    אורן 04/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין סיכוי שהבורסה תרד, רק מריחים הדפסות כספים והבנקים והבורסה מתחילים לחגוג.
    סגור
  • 22.
    השוק ניראה בשל לעליות. הדפסת כספים בקרוב
    עוקב אחרי השוק 04/07/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולא עוקב אחרי הזקן. מקוה שהוא עוקב אחרי השוק
    סגור
  • העוקב של השוק
    עוקב אחרי 04/07/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק נראה בשל להתבשל.
    סגור
  • 21.
    מדיגוס
    יעקב 04/07/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מדוע יורדת כל יום. אני מופסד יותר מ- 50% . האם לצאת?
    סגור
  • ליעקב ברח עם ה50-60% ההפסד ותעשה זאת בניירות אחרים
    אליעזר לוי 04/07/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני נפלתי לא פעם במניפולציות של הנהלות חב כאלו שחבל להתעסק עמם כי מה שמעניין את ההנהלה זה כסף זול עם דילול כמוכן ולא אתה כמשקיע ביררתי ומרבית המניות נמצאות ביידי בתי ההשקעות כמו אלטושלר ילין לפידות ואלדובי וחלק אצל מיטב אז ההנהלה מחזיקה כמות מיזערית לעצמה ולמה לה לדאוג לאחד שמושקע כמוך כל מה שמענין זה שתשקיע עוד ועוד ולדלל אותך אז ברח ותעשה את ההפסד במניות אחרות בבקשה ממך כל טוב ובהצלחה
    סגור
  • עצת אחיטופל
    מדיגוס 04/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברח פורסט ברחחחחחחחחחח. להעמיד לדין את בעלי החברה החמדנים שלא פוצים את פיהם נוכח הקטסטרופה בדילול... צאו אל העם והגיבו מוגי לב שכמותכם!!!!!
    סגור
  • מדיגוס
    אייל 04/07/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמכור הכל. תגיע בקרוב לשער 25. הקופה שלה מתרוקנת. בקרוב תצטרך הנפקה נוספת...
    סגור
  • ליעקב הם עועים בעוד 3 שבועות דילול נוסף תתרחק גם בהפסד (ל"ת)
    אנונימי 04/07/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הדילול לידיעתך הוא הנפקה למוסדיים בינתיים לא לציבור הכל (ל"ת)
    חיים 04/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    הבנקים כמובן (ל"ת)
    מי הקורבן של הירידות 04/07/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    תג יחידה (ל"ת)
    תג יחידה 04/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    תג יחידה (ל"ת)
    תג יחידה 04/07/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    כבר מגיעים (ל"ת)
    1410 04/07/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ככה החליטו (ל"ת)
    פחות מ 1410 04/07/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=10447 (ל"ת)
    מטרת מיזוג 04/07/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחזור של 400 אלף שח בשעה משהו קורה שם בהצלחה (ל"ת)
    מטרת מיזוג 04/07/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    1. צעד אחד לפני NDA לתרופת בלוקבסטר
    כיטוב עובדות 04/07/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    , שטובה הרבה יותר מזו של פייזר, שפייזר מכרה אותה בכ 2 מיליארד דולר בשנה, למרות כל תופעות החוואי שלה. 2. כל אבני הדרך מתחילת השנה הושלמו בדיוק לפי הספר. 3. שווי השוק שלה נכון להיום רק 12 מיליון דולר ויש לה בערך 21 מיליון דולר בקןפה 4. אפס חוב. 5. הרבה סקירות בינלאומיות ואנליסטים העריכו מכירות פוטנציליות של מיליארד דולר ויותר. 6 עלויות הייצור נמוכות מאד, מדובר בקומבו של 2 תרופות מאושרות. 7. הצוות, 2 עובדי לשעבר ב FDA, כולל כימיאי שגם עבד שם. 8. סיכוי לרכישה על ידי ענקית תרופות כגון פייזר או אחרות. 9. עלצה וירדה בתקופה האחרונה לא בגלל שיש בעייה עם המוצר אלא בגלל גיוסים נוספים, אבל הגיוס האחרון הוא לצורך רכישה עתידית נוספת בלי קשר לתרופה שלפני ה - nda. 10. קיבלה אישור לפטנט שמגן על התרופה שלה לעוד 10 שנים, ויש פטנט נוסף שמחכה לאישור, יכול להיות בכל רגע גם. בהצלחה.
    סגור
  • כי לא טוב
    אמיר 04/07/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לו הכל היה ורוד כפי שאתה כותב , מניה הזאת היתה שווה בשוק הרבה יותר ועושה הנפקות במחירים הרבה יותר גבוהים , כריש שוק בארה״ב יודעים להעריך פוטנציאל . דעתי אישית - מוצר של חברה אין בו כלום , קומבינה אופינית למאכרים ישראלים ,, למכור אשליות תמורת כסף .
    סגור
  • קשקשן הרבה בהצלחה את הבדיקה המקדימה של הפד
    לאמיר 04/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לים.
    סגור
  • 14.
    זו הבורסה שלנו (ל"ת)
    אוטוטו אדום 04/07/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • האוטו שלנו אדום ואדום
    דני 04/07/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האוטו שלנו עובר בכתום. בבוקר חולם הוא בלילה הוא נח. הביא עוד מתנובה ביצים וחלב
    סגור
  • 13.
    קיבוץ גלויות (ל"ת)
    קיבוץ גלויות 04/07/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    אחד קדימה שניים אחורה (ל"ת)
    צעד תימני 04/07/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגיד תודה
    ימאן גזעי יליד צנעא 04/07/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי עוד מעט יהיה צעד קדימה עשרים לאחור. זה ההורה החדש דנדש
    סגור
  • 11.
    פתיחה ירוקה? ביזפורטל תעשו טובה ואל תעשו צחוק,
    שלומי 04/07/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תחשפו את שחקני המעוף
    סגור
  • חיפשת אותי?
    שחקן מעוף 04/07/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אני יכול לעזור בבקשה?
    סגור
  • 10.
    עלים כסופים (ל"ת)
    עלים כסופים 04/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    עם נטיה לירידות (ל"ת)
    היום דשדוש 04/07/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    סבלנות.
    פפפפפ 04/07/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש מבין ?
    סגור
  • בלובי סבלנות אעלק (ל"ת)
    זובי 04/07/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אשפה
    פח 04/07/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סבלנות אתה מבין ?אדישות זה סכנה
    סגור
  • 7.
    קדימה רציו לשער 60 (ל"ת)
    יאלה ליויתן 04/07/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • הכל רעש וצילצולים..ההר הוליד עכבר
    לתגובה -7 04/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי כל הפרסומים בשבועות האחרונים..אין כלום אפשר לחפש משהו אחר..אם יש דבר כזה!
    סגור
  • לקוות. לא יעזור לצערי. (ל"ת)
    המשיכו 04/07/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    הבורסה רוצה למעלה, רוצה למסור דש לפרופסורים
    אמנון 04/07/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולזקן חכם מאוד. ולעוקב שיתרסק אחרי הזקן.לא יעזור להם השוק כבר קרוב לשיא והם כל יום אומרים שהשוק ירד.לא יאמן
    סגור
  • לאמנון
    פיש 04/07/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איש רשע אתה. אתה מכיר את הזקן שאתה יודע שהתרסק? ולמה אתה מאחל לעוקב שיתרסק גם כן? אתה בלתי נסבל.
    סגור
  • השאלה האם אנחנו בשוק שוורים או דובים
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אמנון שים לב, אנחנו כמעט שנה במגמת ירידה, כאשר כל פעם מגיעים למעוף נמוך יותר . באוגוסט 2015 היה 1700 עכשו 1400. עד סוף השנה המעוף יהיה נמוך יותר. אבל תשקיע כמו שאתה חושב...הצלחות לכולם
    סגור
  • לעוקב אחרי הזקן
    רזין רפי תל אביב 04/07/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה בעצמך חכם אינך חייב לעקוב אחר אחרים. אלא אם כן רוצה חוות דעת נוספת לחזק את שלך המוצדקת. מי הוא העלוקה אמנון שמתגרבץ לך על הגב . נפנף אותו הוא נזרק מספונסר ומגן רינה. תפקידו בחיים לקשקש ולהציק. תיכון במגמת מסגרות לא הצליח לסיים. צבא זה לא בשבילו. זוגיות עם אישה לחברות והבאת ילדים זה לא בשבילו כי יש לו יד ימין ויד שמאל שעובדות יפה יפה על הפיצפונצ'יק.
    סגור
  • השאלה האם אנחנו בשוק שוורים או דובים
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אמנון שים לב, אנחנו כמעט שנה במגמת ירידה, כאשר כל פעם מגיעים למעוף נמוך יותר . באוגוסט 2015 היה 1700 עכשו 1400. עד סוף השנה המעוף יהיה נמוך יותר. אבל תשקיע כמו שאתה חושב...הצלחות לכולם
    סגור
  • לעוקב
    צובה 04/07/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה שנה? אני כבר קרוב לשש שנים תקוע במעוף במחירי כניסה. מה יש לך להגיד על זה ?
    סגור
  • חבל שלא קבלת את המלצותיו של הזקן שהתריע מזמן (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/07/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ורק ירוויח
    עוקב לא יתרסק 04/07/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לאמנון הדביל. מה הגעת לפה עם הכמה גרושים שקיבלת כדמי חנוכה בפורים. הגעת לפני שבועיים ומפמפם שטויות והבלים בלי להבין כלום. שמעתי שהעיפו אותך מספונסר אז נחתת כאן לזיין המוח. מה אתה רוצה בעצם? שאפסיד? בסדר אז אפסיד 100 אלף לאחר שהירווחתי מ1969 הרבה מליונים. אתה ילד טומטום שבא להציק. למה לא תלך ללמוד מסגרות או נגרות ולא תסתובב ברחובות או תקליד בולשיט. בגילך אתה כבר לא יכול לבקש לעשות סדיר או שרות לאומי שאתה בוכה דם שלא עשית. אם אתה רוצה שידוך טוב עם אשה שעדיין פורייה גש בבני ברק לשדכנית לאה ותגיד שאני שלחתי אותך. הרגל הקצת קצרה תהווה קצת מכשול אז מכסימום יסדרו לך לא יפה במיוחד שאף אחד לא רצה. כדאי לך לחטוף יא טמבל.
    סגור
  • אתה מרושע!!! תתבייש!!! (ל"ת)
    ניב 04/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לניב
    בא 04/07/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנתי קושקוש. למה פעמיים. אבל הישתנת רחוק מהמטרה.
    סגור
  • ממש נהנתי ממה שכתבתה, תודה ותמסור דש (ל"ת)
    אמנון 04/07/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • לאמנון הזרזיר
    לא יתרסק 04/07/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    9 5
    לא צבא. לא מבין שוק האון וההון. משחק בקקה או בבולבול. לפחות דע לכתוב עברית. מה פרוש כתבתה? אין מילה כזאת במבי. גם לא כותבים תמסור דש. כותבים מסור ד"ש. אתה חלשלוש קוצ'קי. ומה בכל זאת עם צבא. כולם עושים ואתה בחוץ. בושה. איכסה עליך.
    סגור
  • ככה מדברים א(100)? רק בגלל שהוא חושב אחרת ממך?
    ניב 04/07/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד גסויות ? תתבייש!!!!
    סגור
  • 5.
    בורסה בישראל רדומה מאד למה?
    עוזי 04/07/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כל המנהלים של הבורסה מקבלים שכר גבוה מאד....אז למה לעבוד בשביל להעיר את הבורסה? השכר הגבוה והבונוסים הגבוהים צריכים להפסיק אותם מיד...ואז נראה בורסה ערנית..עד אז אפשר ללכת לישון
    סגור
  • 4.
    כיפה סרוגה (ל"ת)
    כיפה סרוגה 04/07/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    התבלבלתם ברגליים
    זיקו 04/07/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה פתחה את הרבעון השלישי ב"רגל שמאל"????לא התבלבלתם?אהה...שכחתי שאתם שורטיסטים!.....
    סגור
  • 2.
    כיטוב פארמה מה הצפי ? תודה (ל"ת)
    דליה 04/07/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כיטוב
    שמואל 04/07/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 9
    היום 20+
    סגור
  • טעית
    אתה רואה קוקי 04/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשה פלוס 30.
    סגור
  • שמואל נמק בבקשה תודה (ל"ת)
    דליה 04/07/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • דליה. לא צריך נימוקים לבולשיט. הפעילי את התאים האפורים. (ל"ת)
    אתה רואה קוקי 04/07/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לדליה התמימה
    ריק 04/07/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מה יש לחפש בחברה זאת ובבורסה בכלל? קחי פיקדון. מה יש לו לנמק? זרק מספר ובזה תם תפקידו. מה איכפת לו אם כמה מאות תמימים כמוך יקנו ויפסידו.
    סגור
  • חבורת תמויים
    רגב 04/07/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מניה שאכלתי עליה 80 אחוז ויותר צריכה לעלות מאות אחוזים. ולדעתי אני אמשיך לרדת איתה. משאיר אותה רק להזכיר לעצמי איזה אידיוט אני.
    סגור
  • לדליוש
    ריטש 04/07/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כיטוב מתחילה היום את ההמראה
    סגור
  • יהיה טוב (ל"ת)
    סוסו 04/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    ימין גוטה ימין! (ל"ת)
    שירו 04/07/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לשירו
    שיר 04/07/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הימין אם יתאמץ יכול להוות אופוזיציה לוחמת לשלטון איכותי.
    סגור