20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אי של יציבות? המעו"ף סגר בירידה של 0.35% בלבד, מניות הגז רשמו עליות בהובלת אבנר

ירידות קלות בת"א ביחס לצניחת המדדים בעולם. מניות הגז עלו על רקע הסכם הפיוס עם טורקיה
 |  75
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים, זה היום השני ברציפות - ועדיין בהשפעות ה"ברקזיט" על השווקים. מדד המעו"ף, שדווקא הגיע לעליות של עד 0.8% בתחילת היום, סיים בירידה של 0.35%, על רקע ירידות של עד 3% בבורסות אירופה, כשלפי שעה המדדים בניו-יורק מאבדים עד 1.9%.


למרות קריסת מניות הבנקים בעולם, מדד הבנקים בת"א נחלש בשיעור מינורי, ומדד ת"א 75 איבד 0.9%.

מניות הגז רכזו עניין רב ברקע להסכם הפיוס עם טורקיה, כשלמרות תנודה מטה בשל התנגדות ליברמן להסכם, מדד הגז נפט סיים בעליות של 0.9%. רציו יהש (-1.04%) רציו יהש 218.1 -1.04% 17:24 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:220.4 פתיחה:220.4 גבוה:222 נמוך:216.4 תמורה:6,061,889 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טיפסה מעל 1.6% במחזור גבוה, לאחר שאתמול בלטה בעלייה של 1.6% מול הנפילות במדדים המובילים. גם {אבנר יהש}בלטה לטובה, והתחזקה בכמעט 2.2%. מדד ת"א 35 (-0.34%) מדד ת"א 35 1,440.59 -0.34% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,445.46 פתיחה:1,447.79 גבוה:1,448.66 נמוך:1,440.35 תמורה:481,650,918 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.43%) מדד ת"א 90 1,069.34 -0.43% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,073.91 פתיחה:1,074.76 גבוה:1,076.15 נמוך:1,068.42 תמורה:208,645,169 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.91%) מדד ת"א בנקים-5 1,820.61 -0.91% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.36 פתיחה:1,836.21 גבוה:1,838.72 נמוך:1,820.61 תמורה:85,917,697 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א נפט וגז (-1.49%) מדד ת"א נפט וגז 890.05 -1.49% 17:24 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:903.54 פתיחה:904.49 גבוה:904.49 נמוך:884.95 תמורה:45,323,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר ננעל על 1.62 מיליארד שקל, מחזור שגבוה מהממוצע. 

בנק ישראל הותיר היוםם את גובה הריבית ללא שינוי,  ולפי חטיבת המחקר, הריבית צפויה להתחיל לעלות רק ברבעון הרביעי של 2017.

אפקט יציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופי ממשיך ללחוץ הבוקר על הליש"ט הבריטי שנופל עוד 2% הבוקר לאחר שהמטבע הבריטי רשם צניחה של 8% בשישי לשפל שלא נראה מאז 1985. נזכיר כי צניחת הפאונד מטיבה עם היצואניות הבריטיות, כך שהנפילה שרשם הפוטסי הבריטי בשישי התתמתנה בסגירה למינוס 3.2% 'בלבד'. לכתבה בנושא השנויים בגזרת המט"ח - לחץ כאן.

באסיה המסחר התנהל הבוקר במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני קפץ בכ-2.4% ברקע להצהרות הממשלה על כוונתם לשמור על יציבות שוק המט"ח. נזכיר כי מדד ה-S&P500 האמריקני צלל 3.7% ביום שישי (היום הגרוע מזה 10 חודשים) והדאקס הגרמני נחתך 6.8% והקאק הצרפתי איבד 8% (היום הגרוע מאז 2008!).
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 נביא האמת 27/06/2016 22:53 שורט שורט שורט
עד סוף השנה המעוף על 1200 מ 12/15 אני על שורט וברוך השם הכסף זורםםםם.
משה ראשל"צ 28/06/2016 07:46 אנשים עוד לא הפנימו גם בירידות אפשר להרוויח (ל"ת)
46 t 27/06/2016 21:13 במים רדודים אין גלים
לא אי ולא יציבות
משה ראשל"צ 28/06/2016 07:47 אתה ממש טועה במים רדודים הגלים נשברים - עוד שמאלן הזוי (ל"ת)
45 ירון החתול 27/06/2016 20:41 מחר העכברים יכנסו למחילות. זה הזמן לקנות
ק לאסוף ולאסוף. כסף ברצפה. מסכנים העכברים.חחחחח
44 אלי 27/06/2016 19:38 רק אלוני חץ ומניות הגז (ל"ת)
43 דניאל 27/06/2016 19:30 אצלנו שוק חזק קנו דלק קבוצה.רציו ישרמקו (ל"ת)
42 מנחם 27/06/2016 19:29 קנו אלוני חץ הכי בטוחה.קנו פרוטרום. ורציו.אבנר (ל"ת)
41 באמת? אי של יציבות? 27/06/2016 18:34 נראה בימים הקרובים (ל"ת)
40 מודיעין 27/06/2016 17:16 יש למישהו מושג מה קורה עם מודיעין? (ל"ת)
רמזור 27/06/2016 17:32 תגיד אתה דביל?
העולם בוער ואתה משחק בקקה?
ששון 27/06/2016 17:30 מודיעין
מודיעין מתנהלת נהדר נכון שהמניה נשחקת במחזורים מצחיקים אבל התיקון יהיה אלים ביותר של מאות אחוזים כמו שראינו לפני כ-חודשיים סבלנות חברים סובלנות . הערכתי האישית בלבד מאחל הצלחה למחזיקים. אני מחזיק עד סוף שנה , מאמין בחברה והתנהלותה.
39 בני 27/06/2016 17:04 הזונות מוול סטריט שוחטים את טאואר נבלות (ל"ת)
טוב 27/06/2016 17:33 עושים. תקנה בכמה מליונים ותעצור את השחיטה.
אני צריך להסביר לך.? לא הבנת לבד?
בני 27/06/2016 18:05 חשבתי שאולי אתה יכול לעזור (ל"ת)
לבני 27/06/2016 18:29 אני הזונה מוול שרוכב יפה על השורט בחברה.
זאת השקעה לגיטימית וכדאית בעיתה.
38 בני 27/06/2016 17:02 איך טאואר נשחטת איזה ארורה המניה והחברה (ל"ת)
37 פרופ' איציק 100 27/06/2016 16:53 FTSE כמשל.
מדד המלכים כמו שתושבי הממלכה הבריטית הגאה מכנים אותו..עומד לרגע זה נמוך ב25% מאשר ב2007. לא יאומן. אבל עובדה. בידקו איזה חברות ניסחרות במדד החביב והיוקרתי הזה ותבינו את גודל הברוך. אז...כאשר לא יגורנו מזמן מזמן בא לנו ודווקא לא מהכיוון הקטלני ביותר. "סה"כ" בריטניה עזבה את האיחוד. בשלבים הבאים נראה די בוודאות את התפרקות האיחוד ואז הגוש וזה יהיה לא נחמד ולא נעים. שאלונו עד היכן? אז..בוודאות וסבירות של 94.56% DJIA תגיע עד 31.12.2017 על ציר הזמן ל 6666.66. את הFTSE נקבל עד לתאריך הנ"ל ב 2222.22. כאן אין לי כרגע אחוז הסתברות או וודאות. ביינתיים ערב טוב.
איציק100 27/06/2016 17:23 סיפור על אינדיאנים.
במסגרת שהותנו המרובים בארה"ב התחברנו במשך השנים עם חברי שבט אינדיאני מקסימים שיושבים בשמורה ב DELAWARE. סביב המדורה בלילות מקסומים רצים הסיפורים והאגדות שכבר מזמן אף אחד לא יודע את מקורן. צ'יף השבט מספר לנו כל פעם מחדש ואנו אוהבים את הסיפור:" אני יכול להוליך ולהביא עדר של 500 סוסים אל השוקת..וכאן דממה...אבל איני יכול להכריח אותם לשתות...סוף סיפור אמיתי.
36 עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 16:50 לסוחרים
גם אם אתם חושבים לונג, מבחינה טכנית אסור לכם לקנות לפני שהסנופי בודק את רמת 1960 הנקודות...זה יקרה היום או מחר... חכו בסבלנות למרות שגם אם יבוא אחר כך תיקון למעלה עדיין אני שורט
חבר מביא חבר 27/06/2016 17:59 לעוקב. עכשיו אני מבין.
קשה לעקוב אחריך אבל אני מניח שאתה ספקולנט קטן או אולי גדול . ואז אתה שורט. לונג. לונג. שורט.לונג. שורט. שורט. וכולי. אני מניח שאתה מספר לנו אמת ברגע נתון מה אתה וזה יפה מצידך על גילוי הלב. אבל אתה לא מנפיק נתונים האם בדיוק בעת היותך בשורט השוק ירד והאם בדיוק בעת היותך בלונג השוק עלה. או אז נשאלת השאלה: תן נתונים באחוזים כמה הירווחת בצורה הזאת שאתה עובד ואני מניח ומקווה שאתה מרוויח. כמה אתה מורווח בו נגיד על כל סכוםX באחוזים בשבוע האחרון. בחודש האחרון. בחצי שנה האחרונה. בשנה האחרונה. בשלוש שנים האחרונות. בחמש שנים האחרונות ובעשר שנים האחרונות. אמור לנו מה גילך ואם תוכל שתף אותנו בגדול כמה אתה מורווח או חלילה שלא תדע מופסד מאז היתחלת להשקיע לראשונה. תודה לחבר עוקב.
עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 18:16 אחי...שתה מיים
כולנו סוחרים. משקיעים יש רק בקופות גמל ופנסיה וגם שם אפשר לבחור מסלולים. אז כל אחד עם הטקטקיה וההצלחות שלו. יש להניח שאם הייתי רק מפסיד לא הייתי פה, לא? אי אפשר להיות רק לונג או רק שורט. סוחר קונה ומוכר לא? בשונה מאחרים אני מזדהה תמיד באותו כינוי ולא מפחד להגיד מה הפוזיציה שלי. זה אומר הכל !! לא אחי?
35 בני 27/06/2016 16:49 איך טאואר נשחטת איזה ארורה המניה והחברה (ל"ת)
34 עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 16:40 נראה אם הסנופי יחזיק 1960
כנראה בשלב ראשון יעצר שם..
מזה 27/06/2016 16:58 ישנת ?
אמרתם שהתהפכתם ואתם לונג. אז למה להאמין? תן מילה סופית ולווה אותנו איתה ואל תעלם.
33 היברחתם אותם 27/06/2016 16:24 יא כלבים
נתנו לנו מידע ישר לפה ישר לבלוע בלי ללעוס והתנהגתם כמו בהמות. למרות שהם בכלל לא עדינים ראיתי כמה מהם ולפחות ארבע היו מפלצות של שני מטר אבל לא רצו להתעסק עם פסיכים כמוכם שרק היו מתים להפסיד בכוח ולא להינצל מהגהינון
32 חאמיד . 27/06/2016 14:45 חבר. די בכיר בבנק אוף אמריקה.
ניסה להרגיע אותי אבל ביאס אותי קשות. הוא טוען שבמניית המלכים אפל יש קניות ענק אבל הם מתחילות משער 50 ואחורה. כל נקודה שיורד יש קנייה בעוד 10 מליארד דולר זה אומר שאם תלך ל45 יקנו 50 מליארד. אם תלך ל35 יקנו 150מליארד. מעניין באיזה שער יעצר פחות או יותר ויקבע תחתית ומם אני רוצה להתנפל ולקחת חבילה ענקית ולשבת על זה 20 שנה.
31 כיטוב פארמה 27/06/2016 14:30 כיטוב עולה יפה במסחר המוקדם בארה"ב
למרות המפולת בשוק
30 מעופניק 27/06/2016 14:29 המסריחעוף במיטבו. רק מינוס חצי במקום מינוס שלוש
אתמול ירידות מתונות ביחס לעולם, אירופה מינוס2, חוזים מינוס אחד. מחזיקים את השוק בביצים. איכס איזה סירחון. איפה המשטרה איפה ???
29 מקסים 27/06/2016 14:24 דבר אחד אני לא מבין בכלל
איך כל הפקידים והיועצים והמנהלים והכלכלנים והידענים והמגיבים וקופות וסלים ומיטב וסטפק וגרינברג ומעוז ואלדד והמנתחים למינהם כולל טכני ועוד ועוד אם העניבות והמשקפיים העגולות או משונות עם הקרחות ןהבעת הרצינות ואין עלי וכולם מילאו לנו את הראש שהכל נפלא ורק עולה ויעלה ומימוש קטן יביא עליה גדולה וגם כל הגולדמנים ובנק אוף ודויטשה וכל התותחים מכל המדינות. אז אני רק שואל עצמי. כווווולם מטומטמים או שקרנים או גזלנים. לדעתי כולנו כולל כל הציבור וכל אלו שמניתי למטה שוקעים למצולות ביחד אין מי שניצל וירוויח כמו אוניית ענק שטובעת כמו הטיטאניק או יותר גדולה שוקעת ולוקחת איתה במערבולות את כולם. אז קוס אחתוק מי נשאר בחיים מעניין
28 כנען 27/06/2016 13:52 תגידו בבקשה למבינים
לא רועד לכם הפופיק כמו לי. נרווחים הלכו ואני כבר מוריד מהקרן. מה לעשות?
לברוח!!! 27/06/2016 15:45 לברוח!!!
ושוב פעם לברוח!!!
יעקב 28/06/2016 00:26 אלה שבורחים הם אלה שמפסידים (ל"ת)
לחכות אחי 27/06/2016 14:22 לחכות!!!!!!!!! אני בליויתן ורציו הפסדתי 60 אחוז, חיכיתי
ועכשו מופסד הרבה פחות ,וגם מקוה להרויח חכה!!!!!!!!!!!!!!
27 שמי 27/06/2016 13:50 ליוסף
זה עדיין במסגרת כל ירידה לצורך עלייה? תענה לי כי אני בוטח בך. עד כמה נגיד יכול לרדת ואני עדיין יכול להיות רגוע שמאחורי זה יבואו עליות
26 אני 27/06/2016 13:47 ושיהיה לכם המשך יום נעים (ל"ת)
25 ברשי ש. 27/06/2016 13:39 וואלא עאייישי. יצאתי פיתה ולקרדה .
קוס על האמא שלי. מזל של כלב בן כלב בן אלף זונות כל החיים. הכל הפוך. למה לא שמעתי בקול של ההם שאני אפילו לא זוכר מיזהם.
24 ברשי ש. 27/06/2016 13:37 וואלא עאייישי. יצאתי פיתה ולקרדה .
קוס על האמא שלי. מזל של כלב בן כלב בן אלף זונות כל החיים. הכל הפוך. למה לא שמעתי בקול של ההם שאני אפילו לא זוכר מיזהם.
23 בני 27/06/2016 12:51 איך תל אביב שונאת את טאוור הארורה (ל"ת)
22 רציו עליות נאות 27/06/2016 12:30 אך היצעים גדולים (ל"ת)
21 עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:29 שלמה גרינברג- פרשן שחיי בסרט
הסרט שלו שמהפכת האינטרנט עוד לא הסתיימה..... רק שלמה שוכח שכלכלה לא משתנה ויש בה מחזוריות. משבר 2008 יצר חובות אדירים ומאז הצמיחה גמגמה ועכשיו כבר בקו ירידה. שלמה מציע לקנות לטווח ארוך....חחחחחחח....... המדדים יהיו נמוכים יותר עד סוף השנה. ובטווח הארוך כולם מתים אחרי שהכרישים רקנו להם תתחת.
בני 27/06/2016 12:52 הוא חכם רק אחרי מעשה (ל"ת)
20 עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:23 שוק דובי החל מאוגוסט 2015
עזבו אותכם מפרשנים. זקן חכם התריע לפני הנפילות באוגוסט 2015 שעוברים לשוק דובי, מאז המעוף צנח מ- 1700. כנ"ל בסוף דצמבר 2015 התריע על גל נוסף וכך היה בתחילת 2016. הירידות ימשיכו- להפנים אנחנו עדיין בשוק דובי שימשך זמן רב.....לא טוב למשקיע קטן להיות בשר תותחים
ז'קו 27/06/2016 14:03 אבל אמרתם זה כבר תשע שנים ובאוגוסט נתפס לכם טוב.
אתה לא חייב ואי אפשר לדייק על הבדיוק אבל לכתוב ולצעוק נים ופתאום שזה בא אתה על הגל. קצת ענווה וצניעות אחי. תיאאה אני חדש פו אבל סיפרו שיש או היו פו תותחים שזיינו לבורסה את הצורה. כל מה עשתה הוא עשה יותר טוב וזימבר אותה ובסוף הבורסה בכתה שהיא מפסידה. וגם אני רואה בבוא שזיין הבורסה אמר שיזיין את הצורה לכרישים בפקיעת ונירה לי שהשבוע הכרישים יוכלו מזה לקרדה אחושלוקי.
19 עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:01 העליות של היום הן מלכודת דבש (ל"ת)
ז'קו 27/06/2016 13:57 לעוקב
איזה עליות אתה קוסוקר? אמרת שאתה הכל לונג אז עוד פעם התהפכת? גם אמרת שהזקן הודיע לך ששינה כיוון והכל יעלה. נכון אמרת? אל תשקר אחי
לזקו 27/06/2016 18:39 ב- 11 כשכתבתי המעוף היה בעליה דיי משמעותית (ל"ת)
18 כסף כסף כסף 27/06/2016 10:56 כשיש אזהרת גלי צונאמי הים למעשה נסוג ואנשים תופסים
ביטחון כשהצונאמי בורח ואז הוא מביא להם את הזפטה.
17 שוב המקורב 27/06/2016 10:54 לבחור שאמר שכל כספו באופציה 14
אני אומר לו לא לדאוג. לי אין כסף באופציה , אני אוהב מניות. אבל אני אומר לו שתוך זמן קצר גם אופציה 14 תגיב ובעוצמה
עזרא 27/06/2016 13:49 ל"מקורב"....עם כל הכבוד..
כל ההודעות בחדשות על הסכמים וכו' המניות מגיבות במקרה הטוב באופן מינורי ביותר....אולי הם כה בר מתומחרות.....והרעש שאתה עושה וואווו
לעזרא 27/06/2016 14:26 מהמקורב - צודק ,המניות בקושי מגיבות וגם רציו שהכותרת
"צעקה" רציו, גם היא נמוכה ולא מבין את זה.
16 לשמואל 27/06/2016 10:51 מהמקורב
קודם כל אומר לכל אלה שקיללו ועשו אצבע אדומה כל החודשיים האחרונים, על כל מה שכתבתי ונאמני רציו כתבו -אני אומר להם תואכלו את הקובע!! בנוסף אני אומר לכם שניסיתי לברר{עם המקורב שלי בליויתן{משפחה}] ןהוא נפנפף אותי.שאלתי מה?ועונה ענה לי שיש משהו גדול בדרך ,שוב שאלתי מה ומתי?לא רצה להגיד כלום כשאדע משהו אכתוב לכם. אני פה כל יום ורואה הכל. יום טוב
תודה 27/06/2016 10:57 יום טוב ,מחכים (ל"ת)
15 רציו 27/06/2016 10:47 רציו ואבנר ההשקעה הטובה והבטוחה בשוק עם פוטנציאל ענק!
בעיקר רציו אבל גם אבנר
14 אילן 27/06/2016 10:42 איפוא כוננות המראה
יה מנחוסים רק כוננות ספיגה
13 שמואל 27/06/2016 10:31 ל"מקורב"..תגיד משהו! (ל"ת)
12 רציו אופציה 14??? 27/06/2016 10:18 למה נמוכה????? ולא מגיבה???????????????????????? (ל"ת)
11 רציו מזנקת?????????? 27/06/2016 10:15 רציו נמוכה 62 אחוז מהשיא!!! ורציו 14 נמוכה 80 אחוז !!! (ל"ת)
10 צביקה 27/06/2016 10:13 כו
אחרי שהטורקים יקבלו את ה21 מיליון דולר נתניהו יחפש אותם בסיבוב הם לא צריכים את הגז יש להם את השכנה של אירן
9 בונוס לא לפספס 27/06/2016 10:10 סין בדרך לעיסקה (ל"ת)
בונוס 27/06/2016 10:50 בדרך לארבעים (ל"ת)
או שתקנה ב40 27/06/2016 11:37 או ב100 נראה מי צדק יום טוב (ל"ת)
בונוס 27/06/2016 12:12 חבל על הכסף שלך אחי
תמשיך לרדת
8 פנינה 27/06/2016 10:05 מה יהיה ?
למה את 11 האריכו בכמה ימים ואת 10 האריכו מעל שנה ? או שזמני לזמני לזמני או שזה ימחק
7 כלכלן 27/06/2016 10:03 תצאו מהשוק ,הירידות רק מתחילות המחירים עדיין בשיא
מדינות רבות בדרך לצאת,הזהב ממשיך לעלות היום וצופים לו עלייה ל 1500 דולר עד סוף השנה ולא רק בגלל ה brexit
6 אברהם 27/06/2016 10:02 מודה על מה שיש (ל"ת)
5 ביבי 27/06/2016 10:01 המלך
תראו לי אחד שמפסוט לעשות עם ביבי הסכם ?
ל 5 27/06/2016 10:28 איזו מן מילה זאת: שמפסוט? אולי שמפ-סוט?
אולי שמפס_וט? ואולי שמ-פסוט? ממש לא הבנתי. שדר שנית.
דני ק 27/06/2016 11:02 הכותב התכוון מבסוט ז"א מרוצה (ל"ת)
4 רוצי רציו רוצי ל40 27/06/2016 09:56 איפה אייל גורביץ' ?מניה קלסית לניתוח טכני (ל"ת)
3 יעקב 27/06/2016 09:55 רציו
רציו תטוס והכיוון צפונה,הסכם הפיוס עם טורקיה כבר נחתם וצינור הגז יזרום גם לטורקיה,בשורות טובות והצלחה למחזיקים
2 אודי 27/06/2016 09:55 עוד יום יומיים שוכחים מה זה ברקסיט. פרשה האחרת
תגיע, כנראה הבחירות באמריקה,