אי של יציבות? המעו"ף סגר בירידה של 0.35% בלבד, מניות הגז רשמו עליות בהובלת אבנר

ירידות קלות בת"א ביחס לצניחת המדדים בעולם. מניות הגז עלו על רקע הסכם הפיוס עם טורקיה
 |  (75)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים, זה היום השני ברציפות - ועדיין בהשפעות ה"ברקזיט" על השווקים. מדד המעו"ף, שדווקא הגיע לעליות של עד 0.8% בתחילת היום, סיים בירידה של 0.35%, על רקע ירידות של עד 3% בבורסות אירופה, כשלפי שעה המדדים בניו-יורק מאבדים עד 1.9%.
למרות קריסת מניות הבנקים בעולם, מדד הבנקים בת"א נחלש בשיעור מינורי, ומדד ת"א 75 איבד 0.9%.
מניות הגז רכזו עניין רב ברקע להסכם הפיוס עם טורקיה, כשלמרות תנודה מטה בשל התנגדות ליברמן להסכם, מדד הגז נפט סיים בעליות של 0.9%. רציו יהש +0.04% רציו יהש 229.5 +0.04% רציו יהש בסיס:229.4 פתיחה:228.6 גבוה:231.9 נמוך:228.6 תמורה:1,906,288 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה מעל 1.6% במחזור גבוה, לאחר שאתמול בלטה בעלייה של 1.6% מול הנפילות במדדים המובילים. גם {אבנר יהש}בלטה לטובה, והתחזקה בכמעט 2.2%.
מדד ת"א 35 -0.73% מדד ת"א 35 1,564.78 -0.73% מדד ת"א 35 בסיס:1,576.31 פתיחה:1,579.24 גבוה:1,580.35 נמוך:1,563.74 תמורה:756,289,614 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.03% מדד ת"א 90 1,074.11 +0.03% מדד ת"א 90 בסיס:1,073.79 פתיחה:1,075.65 גבוה:1,078.71 נמוך:1,068.17 תמורה:157,881,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.67% מדד ת"א בנק 2,128.51 +0.67% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,114.43 פתיחה:2,125.1 גבוה:2,137.5 נמוך:2,117.59 תמורה:245,856,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -0.21% מדד ת"א נפט 876.86 -0.21% מדד ת"א נפט וגז בסיס:878.73 פתיחה:878.61 גבוה:881.46 נמוך:874.91 תמורה:19,628,454 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על 1.62 מיליארד שקל, מחזור שגבוה מהממוצע. 
בנק ישראל הותיר היוםם את גובה הריבית ללא שינוי,  ולפי חטיבת המחקר, הריבית צפויה להתחיל לעלות רק ברבעון הרביעי של 2017.
אפקט יציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופי ממשיך ללחוץ הבוקר על הליש"ט הבריטי שנופל עוד 2% הבוקר לאחר שהמטבע הבריטי רשם צניחה של 8% בשישי לשפל שלא נראה מאז 1985. נזכיר כי צניחת הפאונד מטיבה עם היצואניות הבריטיות, כך שהנפילה שרשם הפוטסי הבריטי בשישי התתמתנה בסגירה למינוס 3.2% 'בלבד'. לכתבה בנושא השנויים בגזרת המט"ח - לחץ כאן.
באסיה המסחר התנהל הבוקר במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי היפני קפץ בכ-2.4% ברקע להצהרות הממשלה על כוונתם לשמור על יציבות שוק המט"ח. נזכיר כי מדד ה-S&P500 האמריקני צלל 3.7% ביום שישי (היום הגרוע מזה 10 חודשים) והדאקס הגרמני נחתך 6.8% והקאק הצרפתי איבד 8% (היום הגרוע מאז 2008!).
תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    שורט שורט שורט
    נביא האמת 27/06/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד סוף השנה המעוף על 1200 מ 12/15 אני על שורט וברוך השם הכסף זורםםםם.
    סגור
  • אנשים עוד לא הפנימו גם בירידות אפשר להרוויח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 28/06/2016 07:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    במים רדודים אין גלים
    t 27/06/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא אי ולא יציבות
    סגור
  • אתה ממש טועה במים רדודים הגלים נשברים - עוד שמאלן הזוי (ל"ת)
    משה ראשל"צ 28/06/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מחר העכברים יכנסו למחילות. זה הזמן לקנות
    ירון החתול 27/06/2016 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ק לאסוף ולאסוף. כסף ברצפה. מסכנים העכברים.חחחחח
    סגור
  • 44.
    רק אלוני חץ ומניות הגז (ל"ת)
    אלי 27/06/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    אצלנו שוק חזק קנו דלק קבוצה.רציו ישרמקו (ל"ת)
    דניאל 27/06/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    קנו אלוני חץ הכי בטוחה.קנו פרוטרום. ורציו.אבנר (ל"ת)
    מנחם 27/06/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 41.
    נראה בימים הקרובים (ל"ת)
    באמת? אי של יציבות? 27/06/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    יש למישהו מושג מה קורה עם מודיעין? (ל"ת)
    מודיעין 27/06/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • תגיד אתה דביל?
    רמזור 27/06/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    5 2
    העולם בוער ואתה משחק בקקה?
    סגור
  • מודיעין
    ששון 27/06/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מודיעין מתנהלת נהדר נכון שהמניה נשחקת במחזורים מצחיקים אבל התיקון יהיה אלים ביותר של מאות אחוזים כמו שראינו לפני כ-חודשיים סבלנות חברים סובלנות . הערכתי האישית בלבד מאחל הצלחה למחזיקים. אני מחזיק עד סוף שנה , מאמין בחברה והתנהלותה.
    סגור
  • 39.
    הזונות מוול סטריט שוחטים את טאואר נבלות (ל"ת)
    בני 27/06/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • עושים. תקנה בכמה מליונים ותעצור את השחיטה.
    טוב 27/06/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני צריך להסביר לך.? לא הבנת לבד?
    סגור
  • חשבתי שאולי אתה יכול לעזור (ל"ת)
    בני 27/06/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני הזונה מוול שרוכב יפה על השורט בחברה.
    לבני 27/06/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זאת השקעה לגיטימית וכדאית בעיתה.
    סגור
  • 38.
    איך טאואר נשחטת איזה ארורה המניה והחברה (ל"ת)
    בני 27/06/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    FTSE כמשל.
    פרופ' איציק 100 27/06/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    15 5
    מדד המלכים כמו שתושבי הממלכה הבריטית הגאה מכנים אותו..עומד לרגע זה נמוך ב25% מאשר ב2007. לא יאומן. אבל עובדה. בידקו איזה חברות ניסחרות במדד החביב והיוקרתי הזה ותבינו את גודל הברוך. אז...כאשר לא יגורנו מזמן מזמן בא לנו ודווקא לא מהכיוון הקטלני ביותר. "סה"כ" בריטניה עזבה את האיחוד. בשלבים הבאים נראה די בוודאות את התפרקות האיחוד ואז הגוש וזה יהיה לא נחמד ולא נעים. שאלונו עד היכן? אז..בוודאות וסבירות של 94.56% DJIA תגיע עד 31.12.2017 על ציר הזמן ל 6666.66. את הFTSE נקבל עד לתאריך הנ"ל ב 2222.22. כאן אין לי כרגע אחוז הסתברות או וודאות. ביינתיים ערב טוב.
    סגור
  • סיפור על אינדיאנים.
    איציק100 27/06/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    במסגרת שהותנו המרובים בארה"ב התחברנו במשך השנים עם חברי שבט אינדיאני מקסימים שיושבים בשמורה ב DELAWARE. סביב המדורה בלילות מקסומים רצים הסיפורים והאגדות שכבר מזמן אף אחד לא יודע את מקורן. צ'יף השבט מספר לנו כל פעם מחדש ואנו אוהבים את הסיפור:" אני יכול להוליך ולהביא עדר של 500 סוסים אל השוקת..וכאן דממה...אבל איני יכול להכריח אותם לשתות...סוף סיפור אמיתי.
    סגור
  • 36.
    לסוחרים
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אם אתם חושבים לונג, מבחינה טכנית אסור לכם לקנות לפני שהסנופי בודק את רמת 1960 הנקודות...זה יקרה היום או מחר... חכו בסבלנות למרות שגם אם יבוא אחר כך תיקון למעלה עדיין אני שורט
    סגור
  • לעוקב. עכשיו אני מבין.
    חבר מביא חבר 27/06/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה לעקוב אחריך אבל אני מניח שאתה ספקולנט קטן או אולי גדול . ואז אתה שורט. לונג. לונג. שורט.לונג. שורט. שורט. וכולי. אני מניח שאתה מספר לנו אמת ברגע נתון מה אתה וזה יפה מצידך על גילוי הלב. אבל אתה לא מנפיק נתונים האם בדיוק בעת היותך בשורט השוק ירד והאם בדיוק בעת היותך בלונג השוק עלה. או אז נשאלת השאלה: תן נתונים באחוזים כמה הירווחת בצורה הזאת שאתה עובד ואני מניח ומקווה שאתה מרוויח. כמה אתה מורווח בו נגיד על כל סכוםX באחוזים בשבוע האחרון. בחודש האחרון. בחצי שנה האחרונה. בשנה האחרונה. בשלוש שנים האחרונות. בחמש שנים האחרונות ובעשר שנים האחרונות. אמור לנו מה גילך ואם תוכל שתף אותנו בגדול כמה אתה מורווח או חלילה שלא תדע מופסד מאז היתחלת להשקיע לראשונה. תודה לחבר עוקב.
    סגור
  • אחי...שתה מיים
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולנו סוחרים. משקיעים יש רק בקופות גמל ופנסיה וגם שם אפשר לבחור מסלולים. אז כל אחד עם הטקטקיה וההצלחות שלו. יש להניח שאם הייתי רק מפסיד לא הייתי פה, לא? אי אפשר להיות רק לונג או רק שורט. סוחר קונה ומוכר לא? בשונה מאחרים אני מזדהה תמיד באותו כינוי ולא מפחד להגיד מה הפוזיציה שלי. זה אומר הכל !! לא אחי?
    סגור
  • 35.
    איך טאואר נשחטת איזה ארורה המניה והחברה (ל"ת)
    בני 27/06/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    נראה אם הסנופי יחזיק 1960
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה בשלב ראשון יעצר שם..
    סגור
  • ישנת ?
    מזה 27/06/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתם שהתהפכתם ואתם לונג. אז למה להאמין? תן מילה סופית ולווה אותנו איתה ואל תעלם.
    סגור
  • 33.
    יא כלבים
    היברחתם אותם 27/06/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתנו לנו מידע ישר לפה ישר לבלוע בלי ללעוס והתנהגתם כמו בהמות. למרות שהם בכלל לא עדינים ראיתי כמה מהם ולפחות ארבע היו מפלצות של שני מטר אבל לא רצו להתעסק עם פסיכים כמוכם שרק היו מתים להפסיד בכוח ולא להינצל מהגהינון
    סגור
  • 32.
    חבר. די בכיר בבנק אוף אמריקה.
    חאמיד . 27/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ניסה להרגיע אותי אבל ביאס אותי קשות. הוא טוען שבמניית המלכים אפל יש קניות ענק אבל הם מתחילות משער 50 ואחורה. כל נקודה שיורד יש קנייה בעוד 10 מליארד דולר זה אומר שאם תלך ל45 יקנו 50 מליארד. אם תלך ל35 יקנו 150מליארד. מעניין באיזה שער יעצר פחות או יותר ויקבע תחתית ומם אני רוצה להתנפל ולקחת חבילה ענקית ולשבת על זה 20 שנה.
    סגור
  • 31.
    כיטוב עולה יפה במסחר המוקדם בארה"ב
    כיטוב פארמה 27/06/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למרות המפולת בשוק
    סגור
  • 30.
    המסריחעוף במיטבו. רק מינוס חצי במקום מינוס שלוש
    מעופניק 27/06/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתמול ירידות מתונות ביחס לעולם, אירופה מינוס2, חוזים מינוס אחד. מחזיקים את השוק בביצים. איכס איזה סירחון. איפה המשטרה איפה ???
    סגור
  • 29.
    דבר אחד אני לא מבין בכלל
    מקסים 27/06/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך כל הפקידים והיועצים והמנהלים והכלכלנים והידענים והמגיבים וקופות וסלים ומיטב וסטפק וגרינברג ומעוז ואלדד והמנתחים למינהם כולל טכני ועוד ועוד אם העניבות והמשקפיים העגולות או משונות עם הקרחות ןהבעת הרצינות ואין עלי וכולם מילאו לנו את הראש שהכל נפלא ורק עולה ויעלה ומימוש קטן יביא עליה גדולה וגם כל הגולדמנים ובנק אוף ודויטשה וכל התותחים מכל המדינות. אז אני רק שואל עצמי. כווווולם מטומטמים או שקרנים או גזלנים. לדעתי כולנו כולל כל הציבור וכל אלו שמניתי למטה שוקעים למצולות ביחד אין מי שניצל וירוויח כמו אוניית ענק שטובעת כמו הטיטאניק או יותר גדולה שוקעת ולוקחת איתה במערבולות את כולם. אז קוס אחתוק מי נשאר בחיים מעניין
    סגור
  • 28.
    תגידו בבקשה למבינים
    כנען 27/06/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רועד לכם הפופיק כמו לי. נרווחים הלכו ואני כבר מוריד מהקרן. מה לעשות?
    סגור
  • לברוח!!!
    לברוח!!! 27/06/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ושוב פעם לברוח!!!
    סגור
  • אלה שבורחים הם אלה שמפסידים (ל"ת)
    יעקב 28/06/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לחכות!!!!!!!!! אני בליויתן ורציו הפסדתי 60 אחוז, חיכיתי
    לחכות אחי 27/06/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ועכשו מופסד הרבה פחות ,וגם מקוה להרויח חכה!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 27.
    ליוסף
    שמי 27/06/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה עדיין במסגרת כל ירידה לצורך עלייה? תענה לי כי אני בוטח בך. עד כמה נגיד יכול לרדת ואני עדיין יכול להיות רגוע שמאחורי זה יבואו עליות
    סגור
  • 26.
    ושיהיה לכם המשך יום נעים (ל"ת)
    אני 27/06/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    וואלא עאייישי. יצאתי פיתה ולקרדה .
    ברשי ש. 27/06/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קוס על האמא שלי. מזל של כלב בן כלב בן אלף זונות כל החיים. הכל הפוך. למה לא שמעתי בקול של ההם שאני אפילו לא זוכר מיזהם.
    סגור
  • 24.
    וואלא עאייישי. יצאתי פיתה ולקרדה .
    ברשי ש. 27/06/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קוס על האמא שלי. מזל של כלב בן כלב בן אלף זונות כל החיים. הכל הפוך. למה לא שמעתי בקול של ההם שאני אפילו לא זוכר מיזהם.
    סגור
  • 23.
    איך תל אביב שונאת את טאוור הארורה (ל"ת)
    בני 27/06/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אך היצעים גדולים (ל"ת)
    רציו עליות נאות 27/06/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    שלמה גרינברג- פרשן שחיי בסרט
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הסרט שלו שמהפכת האינטרנט עוד לא הסתיימה..... רק שלמה שוכח שכלכלה לא משתנה ויש בה מחזוריות. משבר 2008 יצר חובות אדירים ומאז הצמיחה גמגמה ועכשיו כבר בקו ירידה. שלמה מציע לקנות לטווח ארוך....חחחחחחח....... המדדים יהיו נמוכים יותר עד סוף השנה. ובטווח הארוך כולם מתים אחרי שהכרישים רקנו להם תתחת.
    סגור
  • הוא חכם רק אחרי מעשה (ל"ת)
    בני 27/06/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    שוק דובי החל מאוגוסט 2015
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עזבו אותכם מפרשנים. זקן חכם התריע לפני הנפילות באוגוסט 2015 שעוברים לשוק דובי, מאז המעוף צנח מ- 1700. כנ"ל בסוף דצמבר 2015 התריע על גל נוסף וכך היה בתחילת 2016. הירידות ימשיכו- להפנים אנחנו עדיין בשוק דובי שימשך זמן רב.....לא טוב למשקיע קטן להיות בשר תותחים
    סגור
  • אבל אמרתם זה כבר תשע שנים ובאוגוסט נתפס לכם טוב.
    ז'קו 27/06/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה לא חייב ואי אפשר לדייק על הבדיוק אבל לכתוב ולצעוק נים ופתאום שזה בא אתה על הגל. קצת ענווה וצניעות אחי. תיאאה אני חדש פו אבל סיפרו שיש או היו פו תותחים שזיינו לבורסה את הצורה. כל מה עשתה הוא עשה יותר טוב וזימבר אותה ובסוף הבורסה בכתה שהיא מפסידה. וגם אני רואה בבוא שזיין הבורסה אמר שיזיין את הצורה לכרישים בפקיעת ונירה לי שהשבוע הכרישים יוכלו מזה לקרדה אחושלוקי.
    סגור
  • 19.
    העליות של היום הן מלכודת דבש (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן חכם 27/06/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לעוקב
    ז'קו 27/06/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה עליות אתה קוסוקר? אמרת שאתה הכל לונג אז עוד פעם התהפכת? גם אמרת שהזקן הודיע לך ששינה כיוון והכל יעלה. נכון אמרת? אל תשקר אחי
    סגור
  • ב- 11 כשכתבתי המעוף היה בעליה דיי משמעותית (ל"ת)
    לזקו 27/06/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    כשיש אזהרת גלי צונאמי הים למעשה נסוג ואנשים תופסים
    כסף כסף כסף 27/06/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ביטחון כשהצונאמי בורח ואז הוא מביא להם את הזפטה.
    סגור
  • 17.
    לבחור שאמר שכל כספו באופציה 14
    שוב המקורב 27/06/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אומר לו לא לדאוג. לי אין כסף באופציה , אני אוהב מניות. אבל אני אומר לו שתוך זמן קצר גם אופציה 14 תגיב ובעוצמה
    סגור
  • ל"מקורב"....עם כל הכבוד..
    עזרא 27/06/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל ההודעות בחדשות על הסכמים וכו' המניות מגיבות במקרה הטוב באופן מינורי ביותר....אולי הם כה בר מתומחרות.....והרעש שאתה עושה וואווו
    סגור
  • מהמקורב - צודק ,המניות בקושי מגיבות וגם רציו שהכותרת
    לעזרא 27/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "צעקה" רציו, גם היא נמוכה ולא מבין את זה.
    סגור
  • 16.
    מהמקורב
    לשמואל 27/06/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קודם כל אומר לכל אלה שקיללו ועשו אצבע אדומה כל החודשיים האחרונים, על כל מה שכתבתי ונאמני רציו כתבו -אני אומר להם תואכלו את הקובע!! בנוסף אני אומר לכם שניסיתי לברר{עם המקורב שלי בליויתן{משפחה}] ןהוא נפנפף אותי.שאלתי מה?ועונה ענה לי שיש משהו גדול בדרך ,שוב שאלתי מה ומתי?לא רצה להגיד כלום כשאדע משהו אכתוב לכם. אני פה כל יום ורואה הכל. יום טוב
    סגור
  • יום טוב ,מחכים (ל"ת)
    תודה 27/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    רציו ואבנר ההשקעה הטובה והבטוחה בשוק עם פוטנציאל ענק!
    רציו 27/06/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בעיקר רציו אבל גם אבנר
    סגור
  • 14.
    איפוא כוננות המראה
    אילן 27/06/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יה מנחוסים רק כוננות ספיגה
    סגור
  • 13.
    ל"מקורב"..תגיד משהו! (ל"ת)
    שמואל 27/06/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    למה נמוכה????? ולא מגיבה???????????????????????? (ל"ת)
    רציו אופציה 14??? 27/06/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    רציו נמוכה 62 אחוז מהשיא!!! ורציו 14 נמוכה 80 אחוז !!! (ל"ת)
    רציו מזנקת?????????? 27/06/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 10.
    כו
    צביקה 27/06/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחרי שהטורקים יקבלו את ה21 מיליון דולר נתניהו יחפש אותם בסיבוב הם לא צריכים את הגז יש להם את השכנה של אירן
    סגור
  • 9.
    סין בדרך לעיסקה (ל"ת)
    בונוס לא לפספס 27/06/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בדרך לארבעים (ל"ת)
    בונוס 27/06/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • או ב100 נראה מי צדק יום טוב (ל"ת)
    או שתקנה ב40 27/06/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חבל על הכסף שלך אחי
    בונוס 27/06/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמשיך לרדת
    סגור
  • 8.
    מה יהיה ?
    פנינה 27/06/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה את 11 האריכו בכמה ימים ואת 10 האריכו מעל שנה ? או שזמני לזמני לזמני או שזה ימחק
    סגור
  • 7.
    תצאו מהשוק ,הירידות רק מתחילות המחירים עדיין בשיא
    כלכלן 27/06/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדינות רבות בדרך לצאת,הזהב ממשיך לעלות היום וצופים לו עלייה ל 1500 דולר עד סוף השנה ולא רק בגלל ה brexit
    סגור
  • 6.
    מודה על מה שיש (ל"ת)
    אברהם 27/06/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    המלך
    ביבי 27/06/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תראו לי אחד שמפסוט לעשות עם ביבי הסכם ?
    סגור
  • איזו מן מילה זאת: שמפסוט? אולי שמפ-סוט?
    ל 5 27/06/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי שמפס_וט? ואולי שמ-פסוט? ממש לא הבנתי. שדר שנית.
    סגור
  • הכותב התכוון מבסוט ז"א מרוצה (ל"ת)
    דני ק 27/06/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    איפה אייל גורביץ' ?מניה קלסית לניתוח טכני (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי ל40 27/06/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    רציו