15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

10:48 אפגניסטן: 43 חיילים נהרגו בפשיטת טליבאן על בסיס בדרום המדינה

10:29 בולטות בת"א: חברה לישראל יורדת 3%, מיילן יורדת 2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פוסט של עמית סגל בעניין הפיוס עם טורקיה - תופס תאוצה בפייסבוק

 |  63
הסכם הפיוס מתקרב
Share
ההכרזה על הסכם הפיוס בין ישראל לטורקיה כבר נמצאת מעבר לפינה. הצדדים ככל הנראה הגיעו להבנות בכל הנושאים ונתניהו צפוי להודיע מחר (יום ב') על סיום הסכסוך שהחל עם משט המרמרה לפני 6 שנים. בין היתר, ההסכם יכלול החזרת שגרירים, קרן פיצוי לנפגעי המרמרה והסרת תביעות נגד חיילים. נושא החזרת הגופות גל אורון שאול והדר גולדין לא יהיה חלק מההסכם - ועל כך מתקיימת כעת מחאה.

בתוך כך, הכתב המדיני של ערוץ 2 עמית סגל העלה את הפוסט הבא - "אם ישראל משלמת 21 מיליון דולר לפיצוי נפגעי המרמרה, מה בעצם אנחנו רוצים מחנין זועבי? בלהיטותה להתפייס עם רודן טורקי שוקע ישראל מאשרת את עלילת שונאיה הגדולים". הפוסט צבא מעל 2,200 לייקים תוך שעה ומעל 100 תגובות.

וסגל לא לבד, הנה ציוץ בפרסם הערב ח"כ לשעבר גדעון סער:
 


הפרשן המדיני של ערוץ 1 כתב כך בטוויטר שלו: "לישראל יש לא מעט להרויח, ולדעתי יותר להפסיד מהפיוס. יוון קפריסין רוסיה, מחיר כבד עבור פיוס קר".

בתוך כך, אחד הסעיפים בהסכם מסדיר את קשרי האנרגיה בין המדינות וייתכן כי לאחר החתימה על ההסכם שצפויה בחודש הבא - יפתחו הצדדים בשיחות לייצוא גז מישראל לטורקיה. מניית רציו יהש סגרה היום בעליות שערים למרות הנפילות ברקע לברקזיט.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

63 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 יוסי 03/07/2016 21:30 תגובה לעמית סגל
השנאה שלך לנתניהו מעבירה אותך על דעתך. גם בן גוריון חתם הסכמים עם גרמניה לאחר רצח של 6 מיליון יהודים
51 נבו 03/07/2016 09:15 רציו תהיה שער 100 בעוד שנה (ל"ת)
50 ריאלי 27/06/2016 13:52 מי נותן לארדואן שליטה על צינור הגז? זה אמיתי?..
בלי קשר לבזיון הלאומי
49 ביביהו החמדן 27/06/2016 12:01 גחמותיו של ארדואן
נורמליזציה עם טורקיה היא לא דבר רע. להפך, כל שלום, גם עם קר עדיף על מצב של איבה. אך האם אנו מוכנים לעשות הכל על מנת להשיג "עסקה טובה" למשק הגז. בפועל זה נראה כמו עסקה עם השטן, ארדואן שלאורך השנים הפגין את שנאתו לישראל. האיש החזק של האחים המוסלמים, האח הגדול של חמאס, מקבל לידיו מנוף לחץ משמעותי על כלכלת ישראל... מניין לנו שעוד שנתיים שלוש שיחסי הכוחות באזור ישתנו הוא לא יתהפך עלינו כפי שעשה פעמים מספר? לשים את עצמינו וכלכלתינו כשבויים בידיו זה מעשה התאבדותי. עדיף עסקה פחות טובה כלכלית עם שכנים טובים שלא פועלים על פי גחמות הזויות. כמו יוון או קפריסין. ביבי וממשלתו ממשיכים לצפצף על כל מוסר והגיון כדי לסדר לטייקונם דיל טוב יותר. בטווח הארוך זהו משגה כל כך מטופש.עד שנדמה שאין גבול לעיוורונם של מנהיגנו כשמדובר בכסף ושמירת השלטון.הסוף, כך נראה יהיה רע ומר.
48 תומר 27/06/2016 11:28 אז גדעון סער מעדיף לוותר על מליארדים תמורת 21 מיליון?
מה אנחנו רוצים מחנין זועבי? אולי שלא תצטרף למשט של אנשים שרוצים את רעתנו?!
ריאלי 27/06/2016 14:06 ולתת לארדואן שליטה על שיבר הגז זה הגיוני?! (ל"ת)
47 ג'ק 27/06/2016 11:22 פרימיטיביות לשמה .
גם המדינות והעמים החשוכים ביותר מדברים בשם הכבוד והאגו .חכמים ונאורים יודעים לסתום את האף ולשרת אינטרסים חשובים ותועלות גדולות לעתיד . הסכום שמדובר בו הוא אפסי יחסית ובא להציל את כבוד של הצד שכנגד ולהביאו לשולחן . התועלת שתצמח לנו תהיה גדולה בהרבה . ולבסוף מי שלא לוקח צ'אנסים במקרה הזה נשאר טיפש וחסר תקוה .
46 חיים 27/06/2016 10:44 למה דווקא עכשיו כל התגובות נגד הפיצויים? איפה הייתם
כל הזמן ? נכון שזה עסק מסריח כל הריצוי הזה. אבל למה שתקתם כל הזמן ?זה מזכיר במידה מסויימת את גירוש אנשי גוש קטיף: עד לגירוש, כמעט אף אחד לא דיבר. כל התגובות באו רק לאחר מכן. אכן אנחנו עם בדיחה !
45 בא 27/06/2016 10:42 איזה שטויות ,זה כסף קטן ,ועדיף על עימות וסיכסוך ,ביבי
צודק 100 אחוז , כאמור הוא ביבירידיק , הוא לא אדם רגיל . הוא מכופף אימפריות , כנסו לסרטיל מי לסרט רידיק המסע מתחיל , השחקן ,ווין דיזל , אפילו דומה לביבי .
44 eby 27/06/2016 10:31 מילא עמית סגל השמאלן.אבל גדעון סער שלא יבין את היתרונות
מה אנחנו מקבלים בתמורה לפיצוי שהוא לא ישיר למשפחות?:1.הקטנת בידודינו.החזרת היצוא שבשיאו הגיע לשליש מהיצוא.הגדלת השפעתינו באזור .דריסת רגל בתוך תורכיה שטומן בחובו הרבה תקוות להם משתוקקים רבים מהתורכים הלא פאנטים שמרגישים שגנבו להם את המדינה. דריסת רגל בעזה ובליבו של החמאס.העמדת אבו מאזן הנוכל בפינה.הכנסות עתק מהגז.מקומות עבודה רבים בארץ ובתורכיה לישראלים.השפעה במדינות רבות באזור.ועוד רבות אחרות.הכסף הזה מתגמד לעומת מה שמונח על כף המאזניים.תודה לאלה שלא מר סער מנהל את המדינה.
43 אחד 27/06/2016 10:05 ביבי לא בוחל בכלום כדי לרצות את אדוניו טייקוני הגז
בהתחלה הוא פשוט אפשר להם לעשוק אותנו במחירי גז מופקעים. עכשיו הוא משלם 21 מיליון דולאר למשפחות מחבלים שתקפו חיילים שלנו, רק כדי שטייקוני הגז יוכלו למכור את הגז לטורקיה. איך אנשים לא רואים בשביל מי הוא בא מ ת עובד ????
בא 27/06/2016 10:43 זה רק כסף , ועוד כסף קטן , עדיף על סיכסוך , אתה מבין
כול כך מעט , ואני לא שמאלני . אני מעשי .
42 משה 27/06/2016 10:05 הפיוס
ל 31 בהמה שכמוך אך אתה מעז לכתוב שישראל רוצחת גועל נפש נבלה
41 משה 27/06/2016 09:11 השמאלנים יבקרו כל הסכם לא משנה מהם סעיפיו. יש סעיף לפיו
התשלום לא אומר שישראל אשמה באשמה כלשהי. עמית לא קרא והוא מקשקש את עצמו לדעת..
40 נפחא 27/06/2016 09:09 רק ביבי יכול
ולמה ליברמ' שותק - מה החזון שואל העם
39 אורן 27/06/2016 09:08 ביבי הפחדן
הסכם גרוע ביבי כרגיל השתפן ודואג שוב לטיקוני הגז ויתר על החזרת שבויים וגופות חיילים וכבוד לאומי למען בצע הגז לאט לאט נפרצות כל הפרצות ונחצים כל הגבולות
בא 27/06/2016 10:46 הוא ביבירידיק , ככה שפחדן הוא לא , הוא היה באנטבה ,איפה
אתה היית אורן , אולי תנסה להיזכר , בטח במודיעין עם הבנות ופתור משמירה ,נשימה ,הליכה .
D 30/06/2016 12:39 אוי
היה באנטבה ? עם שרה?
38 ליכודיק 27/06/2016 09:01 ביבי אתה מגזים זאת הכהונה האחרונה שלך בעהש (ל"ת)
37 oudi535 27/06/2016 08:58 ביבי המציל של הפושע ארדואן..
בזכות הפיוס יקבל הפשיסט מאנקרה 100 חמקנים f35 בעוד שנתיים ואז יראה לנו מאיפה משתין הדג.... שונה ישראל חושב לטווח הארוך . גזור ושמור.
36 שי 27/06/2016 08:55 צריך לבטל את כל האיסורים על שימוש בסמים
הרי הממשלה שלנו מתודלקת נונסטופ
35 עוזי 27/06/2016 08:53 מישהו חשב שבשביל שלום לא צריך להתכופף?
כל הקנאים של השמאל עכשו אוכלים את הלב{אם יש להם כזה}.
34 אלי 27/06/2016 07:37 נו, ביבי ימני ??? אפילו גלאון לא הייתה משלמת פיצויים למ (ל"ת)
33 אלי 27/06/2016 07:34 ביבי אתה טמבל. (ל"ת)
32 משה ראשל"צ 27/06/2016 07:10 עוד מחבל תקשורתי מצוי שממש "אוהב " את נתניהו פפחחחח
אם החברים של החבלן הזה היו עושים הסכם פשרה עם ארדואן הוא היה מהלל את ההסכם אבל נתניהו וואוו איזה טעות
למשה ראשל"צ 27/06/2016 08:37 כמה שאתה צודק.... (ל"ת)
31 למה 27/06/2016 06:59 אם ישראל רוצחת - למה שלא תשלם פיצויים ? (ל"ת)
30 אנונימי 27/06/2016 06:45 ביבי יורק בפרצופה של השייטת וההורים השכולים
ביבי יורק בפרצופה של השייטת וההורים השכולים
29 שימי 26/06/2016 23:08 עמית סגל תוריד את הכיפה שלך מהראש חתיכת שמאלן
עמית סגל יונק יום יום את החלב מהפיטמה של ערוץ 2 ושהוא שבע מרשה לעצמו ללכלך כמו כל השמול תישאר שםמר סגל השמולן
28 אחד 26/06/2016 23:06 אין עשן בלי אש
במקרים כאלה קל להבין שחופני דולרי מחליפי ידיים מתחת לשולחן. נראה לי ש"צדיקי" הולילנד הם באמת צדיקים לעומת מה שקרה שם. שימו לב כמה פעמים שמעתם את צמד המילים גז ותורכיה יחדיו...נתניהו מוכר כאן את היאנטרסים והכוד של המדינה בעבור חופן דולרים לחברים... אם למישהו עדיין לא נפל האסימון
27 אורי 26/06/2016 23:01 סרחון מוסרי וצחנה פלילית
כולם מחמיצים את העיקר: נתניהו מקדם מהלכים לטובת מתווה הגז, שקרוב לוודאי יביאו אותו בתוך שנתיים לכלא. בינתיים וכרגע הוא משתין על כולנו בקשת.
26 קורמורן 26/06/2016 22:34 נכון, מה שרואים משם לא רואים מכאן אבל גם להיפך.
עם ישראל שמתיימר להיות מוסרי יותר מאחרים, לא מודה בשואה הארמנית, לא מתנגד לרצח כורדים כולל נשים, קשישים וילדים במשך שנים וכורת הסכם שת"פ עם מי שמייצג בטורקיה את הנרטיב המוסלמי של האחים המוסלמים. מנהיג שכולא עיתונאים, מפקדי צבא ואחרים שלא בדיוק רוקדים לפי המנגינה שלו, ממש לא דמוקרט גדול אבל דואג לטפח מפלגות איסלמיות כמו החמאס. ברגע שנעשה משהו נגד חמאס או נגד אחד מהארגונים הסוניים בגולן, הוא עלול להתהפך עלינו. מסוכן ולא מוסרי שניתן לגיטימציה לרודן הזה אפילו בעבור חופן דולרים.
25 לא בטיח 26/06/2016 22:15 בושה וחרפה
גז לתורכיה זה חלום באספמיה אסור אפילו לחשוב על ,אחרי שישקיעו 4 מיליארד ארדואן יגיד סליחה המחיר ירד בחצי ומה אז ? אסור אסור אסור בודה שמשלמים פיצויים למחבלים ואיזה סכומיםמאז הקמת תורכיה לא שולמו פיצויים בקנה מידה כזה השפלה לאומית
24 דודי 26/06/2016 22:05 תשובה לחץ להגיע להסדר בכל מחיר
חייב למכור את הגז, וזה הדבר הכי חשוב כרגע, אפשר גם לחמש את החמאס העיקר למכור את הגז ולא משנה מהנעדרים חיילי צהל
23 האשם תמיד 26/06/2016 21:56 ביבי חוזר בתשובה
והמבין יבין
22 י. 26/06/2016 21:38 כל אחד יודע בתוכו איך יש לנהל מדינה
אבל יש כאלה עם פה גדול ולא מעט טמטום שאין להם כל אחריות לתוצאות והם מרשים לעצמם לעשות לא פחות ולא יותר אלא הסתה פרועה נגד האינטרסים של ישראל. מוטב שישתקו. זכור לכולם שבגין התנגד לשילומים וטעה בגדול יחסי ישראל גרמניה הם נכס לאומי לנו.
יוסי 27/06/2016 08:06 השוואה דבילית
בגין התהנד בגלל שלא רצה לקבל כסף וכך לנקות את נאצים. כאן אנו משלמים על זה שהגנו על אינטרסים של ארצינו. עכשיו כל "שאהיד" או נאצי ידרוש את הפיצויים בגלל שלא הצליח עד הסוף בתוכניותיו????? פשוט הגיון דבילי.
21 אורי 26/06/2016 21:29 כמה קל למי שלא אחראי לבקר את מי שאחראי
טוב שהעיתונאים והאופורטוניסטים כמו סגל וגדעון סער לא מנהלים את המדינה קל להם לבקר בלי אחריות כמובן היתרונות לכלכלה הם כל כך גדולים שיהיה זה עוול שלא להגיע להסכם
20 Shim 26/06/2016 21:26 בואו נדבר....
בואו נדבר עם התורכים על הכרה בשואת הארמנים המתחילה להיות מוכרת יותר ועל שואת הכורדים הנרדפים פיזית עכשיו ולא על ״שואת חמאס״.
19 רפאל הכהן 26/06/2016 21:20 באמת בושה גדולה
באמת בושה גדולה ויתרנו כל כל העקרונות והצדק שלנו ובשביל מה ?
18 DG 26/06/2016 21:15 בשביל חופן מארקים הייתם מוכנים להשפיל עצמכם בפני
צרפת גרמניה הולנד בלגיה אוסטריה ששלחו את יהודיהם בשמחה וששון למשרפות. וצרפת הכירה באחריות שלה לפני חודשים ספורים בלבד.
תלמד את העובדות 27/06/2016 09:10 בלגיה הצילה את רב היהודים שלה-ההצלה הכי גדולה מהשואה (ל"ת)
17 יצהל כהן 26/06/2016 21:11 ניגמר הכבוד הלאומי הכל רק כסף (ל"ת)
16 עם כול הכבוד ויש 26/06/2016 20:55 סגל רק פרשן, לביבי יש ראיה רחבה לקבלת החלטה נכונה. (ל"ת)
פרשן 27/06/2016 07:48 לביבי אין כלום חוץ מביבי (ל"ת)
15 נפתלי 26/06/2016 20:41 בושה
בושה וחרפה שנותנים פיצוי לאלה שבאו לרצוח חיילים גואל נפש שלא כלול בהסכם החזרת גופות החיילים על איזה תביעות יש נגד החיילים רק חנין זובי עושה מה שהיא רוצה ואין תביעות נגדה.
14 מ.אריאל 26/06/2016 20:35 ליברמן כשר בטחון מתנהג פתאום כמו סמרטוט רצפה
ותומך בכל מעשיו של ביבי או לפחות לא מתנגד למעשיו אחרי שקיבל את תפקידו הנחשק.... .קצת חומר למחשבה לתומכיו העוורים של ליברמן
ליכודיק 27/06/2016 09:03 היה צפוי לגמרי (ל"ת)
יעקב 26/06/2016 21:12 דברים שרואים משם לא רואים מכאן
הימין חושב שיש לו את כל הפתרונות בעולם להשמיד להרוס לתקוף עד שהוא מגיע למקום שצריך לקבל החלטות ואז הוא רואה שהדרך היחידה האפשרית היא דרך השמאל מה לעשות יש אנשים שצריכים ללמוד מהניסיון של עצמם ויש שלומדים מההיסטוריה
13 דוד מירושלים 26/06/2016 20:29 כמובן שעמית סגל צודק
עמית סגל כמובן צודק. הוא יודע הכל. כמה קל לנהל את המדינה מאולפן ממוזג. הוא לא נשא מעולם בשום אחריות , מדבר, והולך הביתה. כמובן שדבריו ללא כל בסיס מציאותי, אבל לדבר, כמובן מותר. זה אינו עולה לו פרוטה ואין לו שום אחריות. עוד יומיים בכלל ישכחו מה שאמר. אבל ראש ממשלה צריך לקחת בחשבון את כל הגורמים. כנראה גם גורמים שסגל הגאון לא חשב עליהם כלל
12 איש הגיוני ומתוחכם 26/06/2016 20:17 הסיבה לפיצוי והסיבה לפיוס הוא אחד בלבד
גז!!!!עיוורים שכאלה מחר שוק ירוק אומר שרציו תעלה חזק מאוד תודה למי שמכר לי אופציה 15 בשער 1.2 היום אתה בחור עם לב טוב
11 יצחק 26/06/2016 19:59 זוהי פשרה לאומות העולם.המטרה הושגה
הרגנו בהם במרמרה ברור שלא יהיה מרמרה שניה.יפחד לתת גבוי לפושעים.נתנו שוחד למנהיג אבל מעצמה ענקים עם צבא ענקית תמורת 21 מליון דולר מכר את משנתו.עמית סגל האם הוא יודע את כל התמונה.יש לנו כאן כניסה והכרה עם אומה מוסלמית ענקית.האם על חרבינו נחיה.אני כימני מסכים עם דרכו של ביבי שעימל את תורכיה מספר שנים עם משא ומתן מתיש ולא קבל את הורדת המצור מעזה.רק לכתוב פוסט זה לא חוכמה.כל אחד אצלינו הוא מנהיג גם עיתונאי קטן.
10 עמנואל 26/06/2016 19:45 סתם בכיין.לפעמים צריך להוריד את הראש
מה הבעיה של עמית ה 21 מליון ?אחרי ההסכם המדינה תרוויח מאות מליונים
9 בני 26/06/2016 19:45 מה עם כבודם המבוזה של לוחמי השייטת (ל"ת)
8 צריל 26/06/2016 19:44 האיש מחפש צומי ע"ח כלכלת ישראל
פשוט הזוי
7 יאיר 26/06/2016 19:44 עמית סגל,מוכר ירקות בשוק מבין יותר ממך במסחר
משלמים לטורקים 21 מליון דולר ומוכרים להם גז במליארדים שמתוך זה המדינה לוקחת 60% ויותר.הבנת את החשבון?
6 סלוק 26/06/2016 19:43 חושב בקטן ולא מבין שנמיליארדים מגז
יחזקו את ישראל
5 חבלק 26/06/2016 19:41 סגל חושב בקטן ומזיק (ל"ת)
4 אלי 26/06/2016 19:38 ביבי מה קורה עם השבויים שלנו,חתיכת אפס מאופס. (ל"ת)
3 אלי 26/06/2016 19:36 ביבי גרם לנזק עם טורקיה,שישלם להם פיצוי מכספו. (ל"ת)
2 אלי 26/06/2016 19:33 ביבי זבל שבזבלים. (ל"ת)
1 שליש 26/06/2016 19:31 סגל משינאה לא יצא כלום..מיליארדים מהגז
זה יחזק את ישראל