ת"א נסגרה ביציבות: המעו"ף איבד 0.07%, מדד נפט-גז זינק 6.7% השבוע

בסיכום שבועי המעו"ף עלה 1.7% ומדד ת"א 75 קפץ ב-2.4%. דלק ספגה הורדת דירוג. כיל וחברה לישראל קפצו ברקע לחדשות בבלארוס
סוחר, צילום: Getty images Israel
הסוחרים בתל אביב לא התרגשו מהראלי באירופה ברקע לתוצאות הסקרים, ונמחקו העליות במדד המעו"ף שסגר בירידה של 0.07%, וזאת למרות התמיכה של כיל וחברה לישראל שזינקו במחזור גבוה ברקע לחדשות שעשויות לדחוף מעלה את מחיר האשלג בשוק. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 75 עלה 0.38%, ומדד הבנקים ללא שינוי. בסיכום שבועי המעו"ף עלה 1.7%, מדד ת"א 75 קפץ ב-2.4%, ומדד נפט-גז זינק 6.7% השבוע ברקע להתחממות היחסים בין טורקיה וישראל לקראת חתימה על הסכם ביום ראשון.
דלק קבוצה +0.49% דלק קבוצה 57,330 +0.49% דלק קבוצה בסיס:57,050 פתיחה:57,380 גבוה:57,600 נמוך:56,320 תמורה:1,238,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-1% בצל הורדת דירוג נוכח המחסור הדרוש באשראי על מנת לפתח את מאגרי הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 +0.33% מדד ת"א 35 1,485.6 +0.33% מדד ת"א 35 בסיס:1,480.67 פתיחה:1,482.37 גבוה:1,488.76 נמוך:1,479.78 תמורה:107,268,600 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-2 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות על המעו"ף פקעו ברמה של 1,436.56 נקודות.
 
בבריטניה המצבעים נהרו לקלפיות למרות מזג האוויר הסוער והסקר האחרון מראה בעד הישארות באיחוד, מה שסיפק דלק לעליות באירופה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
FXCM‏: "אין ספק שאם בסופו של דבר הבריטים יבחרו לפרוש מהאיחוד הדבר יגרום, לפחות בטווח הקצר, לכדור שלג בשווקים הפיננסים, כשיש להניח שהנפגעים המרכזיים יהיו השטרלינג והאירו ויתר הנכסים המסוכנים. לכל אורך הקמפיין הילכו אימים הכלכלנים והאנליסטים מפני ההשלכות הכלכליות הרות האסון שעשויות להיות לפרישה מהאיחוד, ועל כן סביר שברמה הפסיכולוגית השוק יגיב בפאניקה במקרה של פרישה עד להתבהרות התמונה. במקרה של הישארות, השווקים צפויים להגיב באנחת רווחה והשטרלינג צפוי להתאושש מהרמות הנמוכות שבהן הוא נסחר למול הדולר והאירו".
מניות במרכז
דלק קבוצה +0.49% דלק קבוצה 57,330 +0.49% דלק קבוצה בסיס:57,050 פתיחה:57,380 גבוה:57,600 נמוך:56,320 תמורה:1,238,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ספגה הורדת דירוג ממידרוג ברקע לאשראי הדרוש למימון פיתוח מאגרי הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טבע +0.78% טבע 6,334 +0.78% טבע בסיס:6,285 פתיחה:6,300 גבוה:6,334 נמוך:6,300 תמורה:1,084,854 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה היום על הסדר עם אסטרה זנקה בתביעת פטנטים. ההסדר מאפשר לטבע למסחר את גרסתה הגנרית ל-BYETTE, מוצר בהזרקה המיועד לטיפול בסוכרת מסוג 2.
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    טוב ונפלא וחרוש (ל"ת)
    הכל 24/06/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מה זו הבורסה פח אשפה הזו? על מה כל העליות נמחקו?
    אחד 23/06/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחו"ל הכל טס
    סגור
  • 20.
    כיטוב פארמה
    כיטוב 23/06/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול לשפוך אור, ממש נשחטתי שם37 אחוז ירידה בחודש בערך, מה יהיה חברים ניראה שהמנייה בדרך למטה באופן חד, נשארתי עם חור בכיס , אני פשוט לא יודע מה לעשות, אני מבין שעשיתי טעות נוראית שהקשבתי להמלצות בפורום, אודה למי שיוכל לשפוך קצת אור אני פשוט בדכאון
    סגור
  • 19.
    חמודים שלא יעבדו עליכם עם הכותרות!!! רק למעלה
    עודד 23/06/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפונזי ימשיך וימשיך עד אולי מילחמת עולם שלישית,
    סגור
  • 18.
    הכל היה בצחוק אין גז אין ליויתן
    1 באפריל 23/06/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידות בליויתן?????מטומטמים
    סגור
  • 17.
    קניתי פוטים ליום ראשון שני שלישי ררררררררביעיייייייייי (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 23/06/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בבר ממתי אתה מרוויח? כרגיל תפסיד!!!!זהירות מהפוטים
    זהירות מהפוטים 23/06/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ימכרו לכם פוטים זהירות מירבית!!!! כל הזמן צודק!!!!תבחנו אותי
    סגור
  • 16.
    מחר שש בבוקר בריטניה יוצאת מהאיחוד האירופי. (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 23/06/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לברבר
    בי 23/06/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    5 4
    היא כבר לא שם מיום ההקמה. היידה יפו.
    סגור
  • 15.
    הבורסה שלנו זו בדיחה עצובה
    יוסיפון 23/06/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 10
    מחזורים מגוחכים, חברות קיקיוניות וכל סוחר זב חוטם שמצויים בכיסו מספר שקלים מעלה ומוריד את המדדים לפי הפוזיציות שלו. לברוח ומהר!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    לא נורא התבלבלתם, כי באמת מאד חם
    חם, אני מבין שחם 23/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רציו צריכה לעלות ,לעלות!, לא לרדת, אין דבר התבלבלתם,חםםםםםםםםםם
    סגור
  • ל14 קושקוש
    בוןון 23/06/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כייף במזגן. איז חום בראש שלך ואיזה התבלבלנו? יאללא נמאס לי רציו שאני דוגר משער מליון כמעט. יאללא רץ למכור היתר
    סגור
  • 13.
    אל על
    חיים 23/06/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על פושטת רגל אין. יום שלא יורדת וסה נמשך מינואר אף אחד לא נותן הסבר מה קורה עם המניה
    סגור
  • 12.
    שבוע הבא בשורות מצויינות !! לא לימכור (ל"ת)
    ליויתן 23/06/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 11.
    קנו קולים היום, ביום ראשון עליות קנו ותהנו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 23/06/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • איך תרדי מהעץ?
    לאחד שמבינה 23/06/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על ידי שיבוש עובדות ההיסטוריה שהינפצת?
    סגור
  • צודקת רק תיזהרו מהפוטים וכל התחזיות הרעות (ל"ת)
    זהירות!!!! 23/06/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    מה קורה עם מדיגוס? מישהו יודע למה יורדת ככה? (ל"ת)
    יהודה 23/06/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחד שיודע
    מד דוג אין האוס 23/06/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תהיה רפוי ותתרווח בכורסה ידידי היקר,אפשרי להדליק גם איזה סיגר טוב ורצוי גם סקוטצ און דה רוקס כי בתחילת השבוע תגיע הודעה מיוחדת(: בהצלחה חביבי
    סגור
  • 9.
    מדיגוס
    יעקב 23/06/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה קורה עם מדיגוס? מדוע יורדת כל הזמן? מופסד יותר מ- 20%. האם לצאת?
    סגור
  • 8.
    לכל כולי רציו.
    אדם רציונלי 23/06/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא נמאס לכם להסתובב במעגלים ולנחש ולדווח מההנהלה ולגלות שהיא תעלה 300 אחוז בדיוק. אתם משקיעים פול גז בניוטרל ומפסידים זמן וכסף. שימו כספכם שהירווחתם עליו אלפי אחוזים ותממשו ושבו על פיקדון נושא ריבית קטנה ואיכותית.
    סגור
  • 7.
    פקיעה
    סלבה 23/06/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבי מעוף, איך מארביטראז' -0.5 הגענו ל +0.3 הפקיעה.. מה הערך פקיעה המדויק?
    סגור
  • 1436.56 (ל"ת)
    דג רקק 23/06/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    דבר והיפוכו
    א100 23/06/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    14 5
    האזנתי אמש רוב קשב לדברי הנגידה האמריקאית(לא שאני מאמין לכוחה וידיעותיה להשפיע על התוצר הסופי. כוחות גדולים בהרבה פועלים במרחב)והיא טענה שהשוק עלה גבוה מידי וצריך לחזור לאיזון. והחוזים בשלהם..עולים חזק. נ.ב: מזה 5 שנים בערך הראו מחקרים שב63% מהמקרים החוזים לא מתבצעים ומתואמים הלכה למעשה למסחר עצמו.
    סגור
  • לא ממהרים ולא מהמרים.
    פרופ' א100 23/06/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    17 8
    עקב בצד אגודל. אפשר לנצח כל סיטואציה בחיינו ולא רק עניין בריטניה ולא רק כלכלית. לכאן או לכאן(יודעים את הלכאן הנכון)יעלה קצת..יירד הרבה..אבל זה כאיין וכאפס לעומת העתיד הקרוב והרחוק . הצלחות.
    סגור
  • גם אני גם אני..
    ד"ר ניר(איצ100) 23/06/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ..ערוותם של החוזים מתגלית ברבים. כבר שבוע נידחפים באופן היסטרי ולעיתים כמו אמש מסתיים הפוך לחלוטין. מה קרה? מה קורה? משהו טוב אולי לא טוב? מה יקרה? יוצאים נשארים? הכל ניחושים. אז מה? ליתר בטחון מטעים את העולם ודוחפים. וכבר כתבנו אמש שבחמש שנים אחרונות קיימים אחוזים גבוהים של חוסר תאום בין חוזים למסחר. סחבו את אירופה אחוזים נכבדים השבוע. אז מה. הFTSE האנגלי השיב לנו כל מה שלא הצליח לעשות תשע שנים? נראה בעליל שבדקות אלו החוזים נחלשים מאד ואירופה לא אצה רצה אחריהם. יש איזה מבוגר שיגלה אחריות בבלאגן הזה? נ.ב: נראה לי שתל אביב מפלרטטת עם האדום בשניות אלו. בהצלחה.
    סגור
  • תורת המישחקים ולוגיקה ועוד קצת.
    פרופ' אבירם 23/06/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כמובן לא ממליץ ולא משפיע ולא ולא..סתם חושב בקול רם. הסיכוי 50/50 לצורך העניין(כמו שכתב חברי יודע די בדיוק את הסיכוי ואל תנחשו לאיזה צד היתכוונתי)אז..הבורסות במקרה הישארות.. תעלנה מספר אחוזים. חלק כבר עלו על ריק בהשפעת חוזים חוסים. במקרה פרידה..סיכויים לירידות מכובדות ובלאגן רציני. אם הייתי אתה או את הייתי חושב ומחשב צעדי בהתאם. וגם אמר חברי/אחי הצרות שעוד נכונו לנו מגמדות את נושא האיחוד. בהצלחה במה שתיבחרו. אבירם.
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    טוני 23/06/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאור הכליה של 3.88% אתמול במסחר, האם לדעתכם פרוטרום שינתה מגמה ותתחיל לטפס עכשיו?
    סגור
  • 4.
    מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות)
    רציו 23/06/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות) כפי שאמרתי היעד לרציו עד אוגוסט שער 60 ! אבנר 400! כלומר עליה של עשרות אחוזים ואפילו הכפלת השער
    סגור
  • ל4 רציו
    88 23/06/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם אתה מבטיח לעמוד אחרי דבריך. האם אתה מדבר מידע נבואי. האם אתה בדירקטוריון. האם אתה מחזיק בחברה מספר מניות ורוצה שחלומותיך יתגשמו. ואם רציו תעלה רק עד55. ת'אמת., האם אתה מחרבש?
    סגור
  • 3.
    בשורות מצויינות לליויתן ובכל זאת רציו
    אכזבה 23/06/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נמוכה 65 אחוז מהשיא שלה ואופציה 14 נמוכה 80 אחוז מהשיא שלה . לא מובן, אכזבה גדולה.
    סגור
  • תשאל את ה"מקורב"...כנס
    עזרא 23/06/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המקורב אמר שחברות הגז לא מתעינות במניות...זהו סיכון!?
    סגור
  • אני כאן רואה וקורא הכל.
    מקורב 23/06/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חוזר ואומר לכם {מה שאמרו לי} הם לא מודאגים מהמניות,מניות עולות וירדות,אמרו לי- גם לפני חצי שנה כאשר היה עיקוב רציני בבג"ץ הם המשיכו לעבוד,וגם עכשו הם ממשיכים לעבוד במלוא הכח ,וחוץ מתורכיה יהיו עוד בשורות מצויינות לליויתן.זה מה שקרוב שלי אמר לי ,ואת זה אני אומר לכם. לידיעתכם גם אני ברציו ובאופציה 14 ומופסד.ממשיך לחכות ואופטימי .יום טוב
    סגור
  • אולי זה קשור לזה למחיר המימוש (ל"ת)
    רציו 14 24/06/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ומה עם ההם שאמרו להן שהדליפו לחן שאמרה לפול
    88 23/06/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאמר לינקי שמכר את המניות כדי לא להפסיד יותר?
    סגור
  • 2.
    השאלה היא למה החוזים תמיד ירוקים למרות הדריכות (ל"ת)
    אחד העם 23/06/2016 07:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות)
    רציו 23/06/2016 07:44
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כפי שאמרתי היעד לרציו עד אוגוסט שער 60 ! אבנר 400! כלומר עליה של עשרות אחוזים ואפילו הכפלת השער .
    סגור
  • אחי אני איתך , מאמין שיהיו עוד עליות חזקות (ל"ת)
    משה 23/06/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה איש מסוכן וערמומי. תתבייש
    עידו 23/06/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 15
    רציו לא תעבור את ה 30 עד סוף השנה. גונב דעת שכמותך מנסה להכניס תמימים כדי למכור להם על הראש דוחה
    סגור
  • איש ישר ואף צודק. (ל"ת)
    עידו 23/06/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • כתבתי כבר מאישור המתווה ומאז כבר עלה משער 23 ל 30 כך