16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א נסגרה ביציבות: המעו"ף איבד 0.07%, מדד נפט-גז זינק 6.7% השבוע

בסיכום שבועי המעו"ף עלה 1.7% ומדד ת"א 75 קפץ ב-2.4%. דלק ספגה הורדת דירוג. כיל וחברה לישראל קפצו ברקע לחדשות בבלארוס
 |  41
באחוזת בית
Share
הסוחרים בתל אביב לא התרגשו מהראלי באירופה ברקע לתוצאות הסקרים, ונמחקו העליות במדד המעו"ף שסגר בירידה של 0.07%, וזאת למרות התמיכה של כיל וחברה לישראל שזינקו במחזור גבוה ברקע לחדשות שעשויות לדחוף מעלה את מחיר האשלג בשוק. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)


מדד ת"א 75 עלה 0.38%, ומדד הבנקים ללא שינוי. בסיכום שבועי המעו"ף עלה 1.7%, מדד ת"א 75 קפץ ב-2.4%, ומדד נפט-גז זינק 6.7% השבוע ברקע להתחממות היחסים בין טורקיה וישראל לקראת חתימה על הסכם ביום ראשון.

דלק קבוצה (+1.29%) דלק קבוצה 62,700 +1.29% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:61,900 פתיחה:61,900 גבוה:62,860 נמוך:61,900 תמורה:8,667,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה ב-1% בצל הורדת דירוג נוכח המחסור הדרוש באשראי על מנת לפתח את מאגרי הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן) מדד ת"א 35 (+0.83%) מדד ת"א 35 1,447.53 +0.83% 16:14 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,435.56 פתיחה:1,447.64 גבוה:1,449.52 נמוך:1,446.69 תמורה:236,156,354 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}מחזור המסחר הסתכם ב-2 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות על המעו"ף פקעו ברמה של 1,436.56 נקודות.
 

בבריטניה המצבעים נהרו לקלפיות למרות מזג האוויר הסוער והסקר האחרון מראה בעד הישארות באיחוד, מה שסיפק דלק לעליות באירופה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

FXCM‏: "אין ספק שאם בסופו של דבר הבריטים יבחרו לפרוש מהאיחוד הדבר יגרום, לפחות בטווח הקצר, לכדור שלג בשווקים הפיננסים, כשיש להניח שהנפגעים המרכזיים יהיו השטרלינג והאירו ויתר הנכסים המסוכנים. לכל אורך הקמפיין הילכו אימים הכלכלנים והאנליסטים מפני ההשלכות הכלכליות הרות האסון שעשויות להיות לפרישה מהאיחוד, ועל כן סביר שברמה הפסיכולוגית השוק יגיב בפאניקה במקרה של פרישה עד להתבהרות התמונה. במקרה של הישארות, השווקים צפויים להגיב באנחת רווחה והשטרלינג צפוי להתאושש מהרמות הנמוכות שבהן הוא נסחר למול הדולר והאירו".

מניות במרכז
דלק קבוצה (+1.29%) דלק קבוצה 62,700 +1.29% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:61,900 פתיחה:61,900 גבוה:62,860 נמוך:61,900 תמורה:8,667,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ספגה הורדת דירוג ממידרוג ברקע לאשראי הדרוש למימון פיתוח מאגרי הגז. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

טבע (+2.48%) טבע 5,210 +2.48% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,084 פתיחה:5,185 גבוה:5,212 נמוך:5,185 תמורה:10,709,792 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה היום על הסדר עם אסטרה זנקה בתביעת פטנטים. ההסדר מאפשר לטבע למסחר את גרסתה הגנרית ל-BYETTE, מוצר בהזרקה המיועד לטיפול בסוכרת מסוג 2.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 הכל 24/06/2016 11:27 טוב ונפלא וחרוש (ל"ת)
21 אחד 23/06/2016 18:58 מה זו הבורסה פח אשפה הזו? על מה כל העליות נמחקו?
בחו"ל הכל טס
20 כיטוב 23/06/2016 17:48 כיטוב פארמה
מישהו יכול לשפוך אור, ממש נשחטתי שם37 אחוז ירידה בחודש בערך, מה יהיה חברים ניראה שהמנייה בדרך למטה באופן חד, נשארתי עם חור בכיס , אני פשוט לא יודע מה לעשות, אני מבין שעשיתי טעות נוראית שהקשבתי להמלצות בפורום, אודה למי שיוכל לשפוך קצת אור אני פשוט בדכאון
19 עודד 23/06/2016 17:30 חמודים שלא יעבדו עליכם עם הכותרות!!! רק למעלה
הפונזי ימשיך וימשיך עד אולי מילחמת עולם שלישית,
18 1 באפריל 23/06/2016 17:06 הכל היה בצחוק אין גז אין ליויתן
ירידות בליויתן?????מטומטמים
17 בבר 70 שנה בבורסה 23/06/2016 16:22 קניתי פוטים ליום ראשון שני שלישי ררררררררביעיייייייייי (ל"ת)
זהירות מהפוטים 23/06/2016 17:55 בבר ממתי אתה מרוויח? כרגיל תפסיד!!!!זהירות מהפוטים
לא ימכרו לכם פוטים זהירות מירבית!!!! כל הזמן צודק!!!!תבחנו אותי
16 בבר 70 שנה בבורסה 23/06/2016 16:02 מחר שש בבוקר בריטניה יוצאת מהאיחוד האירופי. (ל"ת)
בי 23/06/2016 16:48 לברבר
היא כבר לא שם מיום ההקמה. היידה יפו.
15 יוסיפון 23/06/2016 15:46 הבורסה שלנו זו בדיחה עצובה
מחזורים מגוחכים, חברות קיקיוניות וכל סוחר זב חוטם שמצויים בכיסו מספר שקלים מעלה ומוריד את המדדים לפי הפוזיציות שלו. לברוח ומהר!!!
14 חם, אני מבין שחם 23/06/2016 14:26 לא נורא התבלבלתם, כי באמת מאד חם
רציו צריכה לעלות ,לעלות!, לא לרדת, אין דבר התבלבלתם,חםםםםםםםםםם
בוןון 23/06/2016 15:58 ל14 קושקוש
איזה כייף במזגן. איז חום בראש שלך ואיזה התבלבלנו? יאללא נמאס לי רציו שאני דוגר משער מליון כמעט. יאללא רץ למכור היתר
13 חיים 23/06/2016 13:15 אל על
אל על פושטת רגל אין. יום שלא יורדת וסה נמשך מינואר אף אחד לא נותן הסבר מה קורה עם המניה
12 ליויתן 23/06/2016 12:48 שבוע הבא בשורות מצויינות !! לא לימכור (ל"ת)
11 אחת שמבינה א 23/06/2016 11:45 קנו קולים היום, ביום ראשון עליות קנו ותהנו! (ל"ת)
לאחד שמבינה 23/06/2016 12:23 איך תרדי מהעץ?
על ידי שיבוש עובדות ההיסטוריה שהינפצת?
זהירות!!!! 23/06/2016 11:59 צודקת רק תיזהרו מהפוטים וכל התחזיות הרעות (ל"ת)
10 יהודה 23/06/2016 11:16 מה קורה עם מדיגוס? מישהו יודע למה יורדת ככה? (ל"ת)
מד דוג אין האוס 23/06/2016 15:13 אחד שיודע
תהיה רפוי ותתרווח בכורסה ידידי היקר,אפשרי להדליק גם איזה סיגר טוב ורצוי גם סקוטצ און דה רוקס כי בתחילת השבוע תגיע הודעה מיוחדת(: בהצלחה חביבי
9 יעקב 23/06/2016 11:05 מדיגוס
מה קורה עם מדיגוס? מדוע יורדת כל הזמן? מופסד יותר מ- 20%. האם לצאת?
8 אדם רציונלי 23/06/2016 10:13 לכל כולי רציו.
לא נמאס לכם להסתובב במעגלים ולנחש ולדווח מההנהלה ולגלות שהיא תעלה 300 אחוז בדיוק. אתם משקיעים פול גז בניוטרל ומפסידים זמן וכסף. שימו כספכם שהירווחתם עליו אלפי אחוזים ותממשו ושבו על פיקדון נושא ריבית קטנה ואיכותית.
7 סלבה 23/06/2016 09:54 פקיעה
גנבי מעוף, איך מארביטראז' -0.5 הגענו ל +0.3 הפקיעה.. מה הערך פקיעה המדויק?
דג רקק 23/06/2016 10:35 1436.56 (ל"ת)
6 א100 23/06/2016 09:22 דבר והיפוכו
האזנתי אמש רוב קשב לדברי הנגידה האמריקאית(לא שאני מאמין לכוחה וידיעותיה להשפיע על התוצר הסופי. כוחות גדולים בהרבה פועלים במרחב)והיא טענה שהשוק עלה גבוה מידי וצריך לחזור לאיזון. והחוזים בשלהם..עולים חזק. נ.ב: מזה 5 שנים בערך הראו מחקרים שב63% מהמקרים החוזים לא מתבצעים ומתואמים הלכה למעשה למסחר עצמו.
פרופ' א100 23/06/2016 13:24 לא ממהרים ולא מהמרים.
עקב בצד אגודל. אפשר לנצח כל סיטואציה בחיינו ולא רק עניין בריטניה ולא רק כלכלית. לכאן או לכאן(יודעים את הלכאן הנכון)יעלה קצת..יירד הרבה..אבל זה כאיין וכאפס לעומת העתיד הקרוב והרחוק . הצלחות.
ד"ר ניר(איצ100) 23/06/2016 16:24 גם אני גם אני..
..ערוותם של החוזים מתגלית ברבים. כבר שבוע נידחפים באופן היסטרי ולעיתים כמו אמש מסתיים הפוך לחלוטין. מה קרה? מה קורה? משהו טוב אולי לא טוב? מה יקרה? יוצאים נשארים? הכל ניחושים. אז מה? ליתר בטחון מטעים את העולם ודוחפים. וכבר כתבנו אמש שבחמש שנים אחרונות קיימים אחוזים גבוהים של חוסר תאום בין חוזים למסחר. סחבו את אירופה אחוזים נכבדים השבוע. אז מה. הFTSE האנגלי השיב לנו כל מה שלא הצליח לעשות תשע שנים? נראה בעליל שבדקות אלו החוזים נחלשים מאד ואירופה לא אצה רצה אחריהם. יש איזה מבוגר שיגלה אחריות בבלאגן הזה? נ.ב: נראה לי שתל אביב מפלרטטת עם האדום בשניות אלו. בהצלחה.
פרופ' אבירם 23/06/2016 16:06 תורת המישחקים ולוגיקה ועוד קצת.
כמובן לא ממליץ ולא משפיע ולא ולא..סתם חושב בקול רם. הסיכוי 50/50 לצורך העניין(כמו שכתב חברי יודע די בדיוק את הסיכוי ואל תנחשו לאיזה צד היתכוונתי)אז..הבורסות במקרה הישארות.. תעלנה מספר אחוזים. חלק כבר עלו על ריק בהשפעת חוזים חוסים. במקרה פרידה..סיכויים לירידות מכובדות ובלאגן רציני. אם הייתי אתה או את הייתי חושב ומחשב צעדי בהתאם. וגם אמר חברי/אחי הצרות שעוד נכונו לנו מגמדות את נושא האיחוד. בהצלחה במה שתיבחרו. אבירם.
5 טוני 23/06/2016 09:09 פרוטרום
לאור הכליה של 3.88% אתמול במסחר, האם לדעתכם פרוטרום שינתה מגמה ותתחיל לטפס עכשיו?
4 רציו 23/06/2016 09:00 מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות)
מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות) כפי שאמרתי היעד לרציו עד אוגוסט שער 60 ! אבנר 400! כלומר עליה של עשרות אחוזים ואפילו הכפלת השער
88 23/06/2016 10:05 ל4 רציו
האם אתה מבטיח לעמוד אחרי דבריך. האם אתה מדבר מידע נבואי. האם אתה בדירקטוריון. האם אתה מחזיק בחברה מספר מניות ורוצה שחלומותיך יתגשמו. ואם רציו תעלה רק עד55. ת'אמת., האם אתה מחרבש?
3 אכזבה 23/06/2016 07:58 בשורות מצויינות לליויתן ובכל זאת רציו
נמוכה 65 אחוז מהשיא שלה ואופציה 14 נמוכה 80 אחוז מהשיא שלה . לא מובן, אכזבה גדולה.
עזרא 23/06/2016 09:00 תשאל את ה"מקורב"...כנס
המקורב אמר שחברות הגז לא מתעינות במניות...זהו סיכון!?
מקורב 23/06/2016 09:19 אני כאן רואה וקורא הכל.
אני חוזר ואומר לכם {מה שאמרו לי} הם לא מודאגים מהמניות,מניות עולות וירדות,אמרו לי- גם לפני חצי שנה כאשר היה עיקוב רציני בבג"ץ הם המשיכו לעבוד,וגם עכשו הם ממשיכים לעבוד במלוא הכח ,וחוץ מתורכיה יהיו עוד בשורות מצויינות לליויתן.זה מה שקרוב שלי אמר לי ,ואת זה אני אומר לכם. לידיעתכם גם אני ברציו ובאופציה 14 ומופסד.ממשיך לחכות ואופטימי .יום טוב
רציו 14 24/06/2016 11:06 אולי זה קשור לזה למחיר המימוש (ל"ת)
88 23/06/2016 10:08 ומה עם ההם שאמרו להן שהדליפו לחן שאמרה לפול
שאמר לינקי שמכר את המניות כדי לא להפסיד יותר?
2 אחד העם 23/06/2016 07:55 השאלה היא למה החוזים תמיד ירוקים למרות הדריכות (ל"ת)
1 רציו 23/06/2016 07:44 מניות ליויתן ימשיכו לרכז עניין עוד זמן רב !!! (עליות)
כפי שאמרתי היעד לרציו עד אוגוסט שער 60 ! אבנר 400! כלומר עליה של עשרות אחוזים ואפילו הכפלת השער .
משה 23/06/2016 08:32 אחי אני איתך , מאמין שיהיו עוד עליות חזקות (ל"ת)
עידו 23/06/2016 08:21 אתה איש מסוכן וערמומי. תתבייש
רציו לא תעבור את ה 30 עד סוף השנה. גונב דעת שכמותך מנסה להכניס תמימים כדי למכור להם על הראש דוחה