ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שינוי כיוון בסגירה: המעו"ף איבד 0.1%, אופקו קפצה 6.3%, הבנקים העיבו

מזרחי טפחות איבדה 1.67%. מניות הגז עלו ברקע לדיווח על התקררות היחסים בין ישראל לטורקיה. רציו קפצה 3.5%
 |  38
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בטריטוריה האדומה כאשר הבנקים הכבידו על המעו"ף. ברקע: ירידות קלות בוול סטריט ועליות באירופה שם הדאקס מטפס ב-0.5%. מניית אופקו הלת' (+4.05%) אופקו הלת' 1,669 +4.05% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:1,604 פתיחה:1,670 גבוה:1,671 נמוך:1,619 תמורה:18,587,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה ב-6.2% במחזור הרביעי בת"א (34 מיליון שקל) וזאת לאחר הודעה חיובית שקיבלה בנוגע לתרופת הדגל. מניות הגז רשמו עליות ברקע לדיווח בתקשורת הטורקית על הסכם פיוס בין ישראל לטורקיה עליו יוכרז ביום ראשון הקרוב. רציו יהש (+0.17%) רציו יהש 231.6 +0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.2 פתיחה:230.2 גבוה:235 נמוך:226.9 תמורה:2,984,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה 3.2%, {אבנר יהש} ודלק קידוחים עולות ביותר מ-2%.


לאחר שלושה ימים רצופים בהם עלה מדד הבנקים ביותר מ-5.5%, ברקע החלטת המפקחת על הבנקים לאפשר למוסדיים להגדיל החזקה במניות הבנקים, אלו ירדו היום בהובלת מזרחי טפחות שאיבדה 1.6%, והעיבו על המעו"ף, יחד עם הדואליות מיילן וטבע שירדו 2.1% ו-0.75% בהתאמה.

מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}מחזור המסחר התסכם ב-1.07 מיליארד שקל.כזכור, הטריגר שצבע אתמול את המדדים בעולם בירוק היה סקרים שפורסמו בסוף השבוע בבריטניה, שהצביעו על שינוי מגמה בעם הבריטי - בו נוצר רוב קל לתומכים בהישארותה של הממלכה המאוחדת באיחוד האירופי. זאת, בסקרים ראשונים לאחר הרצח של חברת הפרלמנט התומכת במחנה ה"Stay". מנגד - יש לזכור כי תוצאות הסקרים עדיין צמודות למדי - והשוק ימשיך להתנהל בדריכות רבה לקראת משאל העם.

FXCM‏: "התגובה של השווקים לשינוי בדעת הקהל הבריטית היתה עוצמתית במיוחד, כאשר נכסי הסיכון כדוגמת המניות והסחורות זינקו מעלה על חשבון נכסי המקלט הבטוח, ובכלל זה הין היפני ואגרות החוב הממשלתיות. בשוק המט"ח השטרלינג זינק יותר מ-2% למול הדולר והין. כל עוד הסקרים ימשיכו להצביע על המגמה הזו, הדפוס הזה צפוי להימשך. עם זאת, יש לזכור כי הסנטימנט החיובי הזה מתבסס על סוג של נבואה, וכי אם התקוות של השוק יתבדו והציבור הבריטי יחליט בסופו של דבר לפרוש מהאיחוד אנחנו צפויים לראות תנועה חדה באותה מידה בכיוון ההפוך".

מניות במרכז
אס אר אקורד (+0.43%) אס אר אקורד 1,868 +0.43% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אס אר אקורד בסיס:1,860 פתיחה:1,860 גבוה:1,884 נמוך:1,858 תמורה:135,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה כי הוטלו הגבלות על חשבון הבנק שלה ברקע לפרשת הונאת הענק של 200 מיליון שקל והארכת מעצרו ל בעל השליטה עדי צים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

אופקו הלת' (+4.05%) אופקו הלת' 1,669 +4.05% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:1,604 פתיחה:1,670 גבוה:1,671 נמוך:1,619 תמורה:18,587,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קיבלה את אישור ה-FDA לתרופת הדגל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

רדהיל (-0.17%) רדהיל 176.4 -0.17% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רדהיל בסיס:176.7 פתיחה:176.7 גבוה:178.1 נמוך:175.3 תמורה:245,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  הודיעה היום על תוצאות סופיות חיוביות מניסוי שלב 1 עם תרופת YELIVA  בחולי סרטן הסובלים מגידולים סרטניים מוצקים בשלבים מתקדמים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 חיים 21/06/2016 22:39 לא לגעת בשורט דאקס פי 3 ינחת 25 אחוז (ל"ת)
18 חיים 21/06/2016 22:38 מי ששמע לי לפני יומיים לקנות לונג פי 3 גרמניה (ל"ת)
17 צחי 21/06/2016 22:37 אמרתי לכם קסם לונג פי 3נסדק אסאנדפי ודאקס (ל"ת)
16 ד,,ר ניר (איציקידנה) 21/06/2016 15:21 לפי תורת המשחקים ועוד קצת - אני מדבר שטויות 33 חודש
33 ,חודש ,לספירה ,ועוד לא התייאשתי. יום, אחד יפול, המדד ותראו שצדקתי. גם, אם יקרה ,,בעוד 55 חודש. , . !
שולה 21/06/2016 18:34 ל16
אתה רוצה שאגיע לאכול לך את הראש נמלה. אשתדל לא להיגעל מהריח. הזיין הפיצפון שלא הצלחתי למצוץ כי לא מצאתי אותו נמצא כנראה בבית קברות מורשה. אני ממליצה שבמקום לשפשף את האין זיין תשפשף את השיניים המסריחות שלך וזה יביא לך גמירה נהדרת. שאלתי את הבנות בשכונה עליך. כולן אמרו איכסה. עזבי אותנו מהסוטה שמשפשף השיניים בפרהסיה והמשטרה כל פעם מאפסנת אותו.
פ 21/06/2016 22:29 פוסטמה (ל"ת)
אני 22/06/2016 11:06 פוסטמה תעופי (ל"ת)
15 ד"ר ניר(איצ100) 21/06/2016 14:58 לוגיקה ותורת המשחקים ועוד קצת.
1)מוגנים מכל הכיוונים והצדדים ואין מקום להפתעה משום גורם באשר הוא. 2)בעיית בריטניה והאיחוד היא אפילו לא בין עשר הבעיות הכלכליות ולא רק שמרעידות בימים אלו את העולם. 3)סנריו: והיה ובריטניה תחליט לעזוב את הגוש הרי לא יקרה שום שינוי למה שהיה עד כה. לדעתנו היא חייבת לעזוב כדי להחזיר את העטרה של בריטניה ליושנה. האיחוד אינו מקומה הטבעי ומהווה אבן רייחיים על צווארה. עם עוזבה ..יש כבר תוכניות מוסדרות לשיקום מהיר של הממלכה. 4)האיחוד או הגוש יתרסקו בכל מקרה די בקרוב כיוון שמעצם צורת בנייתם הכל כושל ולא מתואם. 5)והיה אם תעזוב את הגוש כן תירעדה אמות הסיפין וזה רק יזרז את ההתפרקות הכוחחת. 6) היום וחצי האחרונים בבורסות העולות בלי סיבה ורק בחסות ארה"V הגוססת וחוזיה..מסמלות אך ורק את בתי ההימורים שמגלגלים סכומי עתק ומהמרים על התוצאה. מהפן הזה אין שום משמעות.7)שום תגובה היום חוץ מזאת הנוכחית לא שייכת לקבוצת איציק 100. תודה ויום טוב.
ניר 21/06/2016 18:27 תיקון
3)סנריו:והיה ובריטניה תחליט לא לעזוב את האיחוד...במקום והיה ובריטניה תחליט לעזוב את הגוש..
ניר 21/06/2016 15:25 צ"ל ההתפרקות הכוללת בסוף 5.
ארה"V צ"ל ארה"ב הגוססת.. ומחוץ לעניינים דלעיל פעם ראשונה מעין הכוונה..בשוך הסערה (הסערות)תונפק(כנראה סופית)חברה חדשה שעוסקת בפיתוחים ופתרונות לבעיות נוירולוגיות ופסיכיאטריות יחודית וחדשנית ראשונה בעולם. הדבר יקרה כנראה באחת או יותר המדינות הסקנדינביות. עד כאן .סוף.
מקבל עליה 21/06/2016 15:14 ממש משעמם לכם שם, תעשו עליה. (ל"ת)
גביזון תל אביב 21/06/2016 17:09 אמר הפילוסוף/פסיכואנלטיקן שולטהייס:
"הקנאה היא אבי אבות הטומאה, הרוע, התיסכול,התיסבוך. היא אינה ניתנת לשליטה לטיפול או לריפוי. הבעיה איתה שהיא מעבירה המקנא על דעתו ואין טיפול ומזור.עונשו של הקנאי היא עצם הקנאה עצמה" תודה גביזון ש. תל ברוך תל אביב.
14 יעקב 21/06/2016 14:57 רציו
לפי כתבה בגלובס הסכם פיוס עם טורקיה צפוי להחתם ביום ראשון דבר שיפתח אפשרות ייצוא גז מלויתן בהצלחה למחזיקים
13 רציו אופציה 14 21/06/2016 14:43 נמוכה 80 אחןז מהשיא למה??????????? (ל"ת)
12 א100 21/06/2016 14:12 אני לא מצטער על כלום לא רואים שיש ירידות ?
רק ירידות כולם לקנות פוטים
בא 21/06/2016 14:33 לא100
מה עם נקודה בסיום המשפט? מה עם פסיק אחרי ירידות ? מה עם נקודה אחרי רק ירידות?
זהירות!!!! 21/06/2016 14:21 לא להקשיב לדגים שכל פעם מחדש דגים אותם
שוטפים לכם את המוח עם הרוע סביב הכלכלה . אנשים קונים פוטים ואז דגים אותם. ככה כבר שנים.. אבל כל פעם יצוצו פריירים חדשים שמאמינים לכתבות ואז דגים להם את הכסף, היזהרו מפוטים ולא להקשיב לאלה שרוצים לרעתכם.
11 יעקב 21/06/2016 14:11 רציו
הודעה משמחת במיה ,מאגר דולפין הוכרז כתגלית ברכות למחזיקים
10 א100 21/06/2016 14:09 אני מתנצל בשמי ובשם 100 הפראירים שהולכים אחרי
אני א מודה שטעיתי והטעתי את הטוקבקיסטים באתר. שולה חפשי שגיאות בהווה/עבר/עתיד במלרע ובמלעיל
בא 21/06/2016 14:39 רק 99 הולכים אחריו.
מה עם נקודות ופסיקים? איך אומרים טוקבקיסטים בעברית? איזו מן שפה משובשת חיברת? הסבר לי מה זה מלרע ומלעיל ומה הקשר שלהם לכל מה שכתבת? לא מתחברים לכלום. ל א אתה שלחת את שולה לקרוע את ההוא. מסכן קרעה לו את הצורה עוד לפני שהכושי הגיע. לא100 אתה לא יכול יום ככה ויום ככה.
שולה 21/06/2016 16:55 ל 10 העילג עם האין זין.
אני באה שנית עם הכושי השני שהוא קצת יותר גדול 2.2 כפול 2.1 והוא יתן לך טיפול חדש ישר מההוראות של שולה הקיבוצניקית הרסרית עם הפה ג'ורה. אם תירצה נתקין לך זין חדש במקום זה שהורדנו ןנשים אותו ונחבר אותו מאחור הגב. זה יהיה מזה מצחיק. מצאת אם מי להסתבך יא חלאה. אם שולה החצי גבר שמכניסה את כולך פנימה ומפליצה אותו מאחור יא טינופת. שאלת אותי לפנישבוע אם אני מוצצת להוא. זה יכול לקרות רק פעם בחיים שנפלת על קילרית כמוני. החשבון פתוח ואמא שלך שהשריצה אותך בקשה רחמים אבל אין בחיבי רחמים לבוגדים גמדים
לשולה 21/06/2016 17:46 חחחחחחחחח
נסחפת קצת בשביל קיבוצניקית אהבלה
9 מקורב 21/06/2016 12:47 נו מה תגידו????ובשורות טובות במיוחד
לרציו!!
8 יעקב 21/06/2016 11:43 רציו
רציו גם היום פותחת מבערים והכיוון נראה צפונה, טוסי טוסי למרומים וב"ה נראה אותה עוד בשער 60 תוך חודש חידוש יחסים עם טורקיה
עזרא 21/06/2016 12:23 ליעקב+ה"מקורב"...חרטטנים
בסה"כ עלו 1 אחוז בערך ...אחרי ההודעה ל"פיוס"..מה צריך יותר מזה..בושה.!
7 גלום 21/06/2016 11:12 כשהוא פחות ממדד 25 ירידות (ל"ת)
6 בוגלולו 21/06/2016 10:17 מה קרה אופקו?
התעוררת? המסכנים שקונים בשערים האלה, בסוף היום תסיים בעליה 0.2%
5 חיים 21/06/2016 09:40 סטיות התקן של האופציות בשמים. טיפש מי שנוגע בהם. (ל"ת)
4 מספרים זה קשה 21/06/2016 09:40 למה לפרסם טעויות
תקראו את הטבלאות של עצמכם: טאואר פער חיובי 0.3%, לא -1.2% כיל - כתוב אצלכם בטבלה0.89%, למעשה זה -1.72%, פריגו - לא +0.3 אלא +1.45%.
3 בורסה 21/06/2016 09:29 ייתנו לה לעלות? (ל"ת)
בורסה 21/06/2016 09:40 אתה תיתן לה לעלות? תפקידו של מי הוא להעלותה עבורך? (ל"ת)
ממש לא 21/06/2016 09:40 לא ציפו לעליות זה לא בתככנית (ל"ת)
2 מוטקה 21/06/2016 09:07 הארביטראז' בירידה של 0.14 ולא בפלוס 0.3
הטעיה מכוונת
קיק 21/06/2016 09:41 לא יודע אם מכוונת אבל אתה צודק ב0.14%-. (ל"ת)
1 דן 21/06/2016 09:06 כיטוב פארמה לאן פניה ?
האם באמת יש סיכוי שהיא תפרוץ חזק למעלה כמו שציינו כאן מספר אנשים ? האם צפויות לצאת הודעות בקרוב שיתנו קצת אור על הנעשה ואם כן מתי זה עתיד להגיע ? תודה
קיק 21/06/2016 09:44 אם כל אחד מהאנשים שציינו כאן יזרים מליונים כל יום
היא תפרוץ. הודעות יכולות לצאת על פטירה או להבדיל חתונה או ברית מילה.
לדן 21/06/2016 09:40 הנבואה ניתנה לשוטים
החברה הכריזה בכול הצהרותיה הקודמות כי השלימה את הגשת הבקשה לאישור תרופת הדגל וכי עד סוף השנה צפוי להתקדל אישור FDA. אף אחד לא יודע באמת מתי זה יקרה. המניה נשחקת כי החברות האלה לא רווחיות ואין להן הכנסות וכול עוד אין חדשות אז יש שחיקה. בכול מקרה אני חושב שכולם מסכימים שאישור של תרופה זו יכולה להקפיץ את המניה לטווחים אחרים. אני מחזיק עד סוף השנה ונראה מה יהיה. בינתיים הכסף ישחק אבל אין כלכך מה לעשות
שמחה 21/06/2016 09:15 לפי איך שניסו להריץ אותה בטוקבקים פה...
שומר כספו ירחק...בכל מקרה הנייר הזה הוא אופציה מסוכנת
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש