שינוי כיוון בסגירה: המעו"ף איבד 0.1%, אופקו קפצה 6.3%, הבנקים העיבו

מזרחי טפחות איבדה 1.67%. מניות הגז עלו ברקע לדיווח על התקררות היחסים בין ישראל לטורקיה. רציו קפצה 3.5%
 |  (38)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בטריטוריה האדומה כאשר הבנקים הכבידו על המעו"ף. ברקע: ירידות קלות בוול סטריט ועליות באירופה שם הדאקס מטפס ב-0.5%. מניית אופקו הלת' +5.58% אופקו הלת' 2,025 +5.58% אופקו הלת' בסיס:1,918 פתיחה:1,952 גבוה:2,035 נמוך:1,937 תמורה:6,066,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה ב-6.2% במחזור הרביעי בת"א (34 מיליון שקל) וזאת לאחר הודעה חיובית שקיבלה בנוגע לתרופת הדגל. מניות הגז רשמו עליות ברקע לדיווח בתקשורת הטורקית על הסכם פיוס בין ישראל לטורקיה עליו יוכרז ביום ראשון הקרוב. רציו יהש +2% רציו יהש 234.1 +2% רציו יהש בסיס:229.5 פתיחה:228.7 גבוה:235 נמוך:225.4 תמורה:3,036,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3.2%, {אבנר יהש} ודלק קידוחים עולות ביותר מ-2%.
לאחר שלושה ימים רצופים בהם עלה מדד הבנקים ביותר מ-5.5%, ברקע החלטת המפקחת על הבנקים לאפשר למוסדיים להגדיל החזקה במניות הבנקים, אלו ירדו היום בהובלת מזרחי טפחות שאיבדה 1.6%, והעיבו על המעו"ף, יחד עם הדואליות מיילן וטבע שירדו 2.1% ו-0.75% בהתאמה.
מדד ת"א 35 +1.15% מדד ת"א 35 1,582.79 +1.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.78 פתיחה:1,573.36 גבוה:1,584.72 נמוך:1,569.99 תמורה:671,471,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר התסכם ב-1.07 מיליארד שקל.
כזכור, הטריגר שצבע אתמול את המדדים בעולם בירוק היה סקרים שפורסמו בסוף השבוע בבריטניה, שהצביעו על שינוי מגמה בעם הבריטי - בו נוצר רוב קל לתומכים בהישארותה של הממלכה המאוחדת באיחוד האירופי. זאת, בסקרים ראשונים לאחר הרצח של חברת הפרלמנט התומכת במחנה ה"Stay". מנגד - יש לזכור כי תוצאות הסקרים עדיין צמודות למדי - והשוק ימשיך להתנהל בדריכות רבה לקראת משאל העם.
FXCM‏: "התגובה של השווקים לשינוי בדעת הקהל הבריטית היתה עוצמתית במיוחד, כאשר נכסי הסיכון כדוגמת המניות והסחורות זינקו מעלה על חשבון נכסי המקלט הבטוח, ובכלל זה הין היפני ואגרות החוב הממשלתיות. בשוק המט"ח השטרלינג זינק יותר מ-2% למול הדולר והין. כל עוד הסקרים ימשיכו להצביע על המגמה הזו, הדפוס הזה צפוי להימשך. עם זאת, יש לזכור כי הסנטימנט החיובי הזה מתבסס על סוג של נבואה, וכי אם התקוות של השוק יתבדו והציבור הבריטי יחליט בסופו של דבר לפרוש מהאיחוד אנחנו צפויים לראות תנועה חדה באותה מידה בכיוון ההפוך".
מניות במרכז
אס אר אקורד -0.29% אס אר אקורד 1,703 -0.29% אס אר אקורד בסיס:1,708 פתיחה:1,708 גבוה:1,708 נמוך:1,688 תמורה:8,599 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה כי הוטלו הגבלות על חשבון הבנק שלה ברקע לפרשת הונאת הענק של 200 מיליון שקל והארכת מעצרו ל בעל השליטה עדי צים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אופקו הלת' +5.58% אופקו הלת' 2,025 +5.58% אופקו הלת' בסיס:1,918 פתיחה:1,952 גבוה:2,035 נמוך:1,937 תמורה:6,066,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה את אישור ה-FDA לתרופת הדגל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
רדהיל -1.16% רדהיל 220.6 -1.16% רדהיל בסיס:223.2 פתיחה:227 גבוה:227 נמוך:220 תמורה:148,390 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה היום על תוצאות סופיות חיוביות מניסוי שלב 1 עם תרופת YELIVA  בחולי סרטן הסובלים מגידולים סרטניים מוצקים בשלבים מתקדמים.
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    לא לגעת בשורט דאקס פי 3 ינחת 25 אחוז (ל"ת)
    חיים 21/06/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מי ששמע לי לפני יומיים לקנות לונג פי 3 גרמניה (ל"ת)
    חיים 21/06/2016 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אמרתי לכם קסם לונג פי 3נסדק אסאנדפי ודאקס (ל"ת)
    צחי 21/06/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    לפי תורת המשחקים ועוד קצת - אני מדבר שטויות 33 חודש
    ד,,ר ניר (איציקידנה) 21/06/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 8
    33 ,חודש ,לספירה ,ועוד לא התייאשתי. יום, אחד יפול, המדד ותראו שצדקתי. גם, אם יקרה ,,בעוד 55 חודש. , . !
    סגור
  • ל16
    שולה 21/06/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה רוצה שאגיע לאכול לך את הראש נמלה. אשתדל לא להיגעל מהריח. הזיין הפיצפון שלא הצלחתי למצוץ כי לא מצאתי אותו נמצא כנראה בבית קברות מורשה. אני ממליצה שבמקום לשפשף את האין זיין תשפשף את השיניים המסריחות שלך וזה יביא לך גמירה נהדרת. שאלתי את הבנות בשכונה עליך. כולן אמרו איכסה. עזבי אותנו מהסוטה שמשפשף השיניים בפרהסיה והמשטרה כל פעם מאפסנת אותו.
    סגור
  • פוסטמה (ל"ת)
    פ 21/06/2016 22:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • פוסטמה תעופי (ל"ת)
    אני 22/06/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    לוגיקה ותורת המשחקים ועוד קצת.
    ד"ר ניר(איצ100) 21/06/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    1)מוגנים מכל הכיוונים והצדדים ואין מקום להפתעה משום גורם באשר הוא. 2)בעיית בריטניה והאיחוד היא אפילו לא בין עשר הבעיות הכלכליות ולא רק שמרעידות בימים אלו את העולם. 3)סנריו: והיה ובריטניה תחליט לעזוב את הגוש הרי לא יקרה שום שינוי למה שהיה עד כה. לדעתנו היא חייבת לעזוב כדי להחזיר את העטרה של בריטניה ליושנה. האיחוד אינו מקומה הטבעי ומהווה אבן רייחיים על צווארה. עם עוזבה ..יש כבר תוכניות מוסדרות לשיקום מהיר של הממלכה. 4)האיחוד או הגוש יתרסקו בכל מקרה די בקרוב כיוון שמעצם צורת בנייתם הכל כושל ולא מתואם. 5)והיה אם תעזוב את הגוש כן תירעדה אמות הסיפין וזה רק יזרז את ההתפרקות הכוחחת. 6) היום וחצי האחרונים בבורסות העולות בלי סיבה ורק בחסות ארה"V הגוססת וחוזיה..מסמלות אך ורק את בתי ההימורים שמגלגלים סכומי עתק ומהמרים על התוצאה. מהפן הזה אין שום משמעות.7)שום תגובה היום חוץ מזאת הנוכחית לא שייכת לקבוצת איציק 100. תודה ויום טוב.
    סגור
  • תיקון
    ניר 21/06/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    3)סנריו:והיה ובריטניה תחליט לא לעזוב את האיחוד...במקום והיה ובריטניה תחליט לעזוב את הגוש..
    סגור
  • צ"ל ההתפרקות הכוללת בסוף 5.
    ניר 21/06/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ארה"V צ"ל ארה"ב הגוססת.. ומחוץ לעניינים דלעיל פעם ראשונה מעין הכוונה..בשוך הסערה (הסערות)תונפק(כנראה סופית)חברה חדשה שעוסקת בפיתוחים ופתרונות לבעיות נוירולוגיות ופסיכיאטריות יחודית וחדשנית ראשונה בעולם. הדבר יקרה כנראה באחת או יותר המדינות הסקנדינביות. עד כאן .סוף.
    סגור
  • טען עוד
  • ממש משעמם לכם שם, תעשו עליה. (ל"ת)
    מקבל עליה 21/06/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמר הפילוסוף/פסיכואנלטיקן שולטהייס:
    גביזון תל אביב 21/06/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "הקנאה היא אבי אבות הטומאה, הרוע, התיסכול,התיסבוך. היא אינה ניתנת לשליטה לטיפול או לריפוי. הבעיה איתה שהיא מעבירה המקנא על דעתו ואין טיפול ומזור.עונשו של הקנאי היא עצם הקנאה עצמה" תודה גביזון ש. תל ברוך תל אביב.
    סגור
  • 14.
    רציו
    יעקב 21/06/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לפי כתבה בגלובס הסכם פיוס עם טורקיה צפוי להחתם ביום ראשון דבר שיפתח אפשרות ייצוא גז מלויתן בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 13.
    נמוכה 80 אחןז מהשיא למה??????????? (ל"ת)
    רציו אופציה 14 21/06/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 12.
    אני לא מצטער על כלום לא רואים שיש ירידות ?
    א100 21/06/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    רק ירידות כולם לקנות פוטים
    סגור
  • לא100
    בא 21/06/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה עם נקודה בסיום המשפט? מה עם פסיק אחרי ירידות ? מה עם נקודה אחרי רק ירידות?
    סגור
  • לא להקשיב לדגים שכל פעם מחדש דגים אותם
    זהירות!!!! 21/06/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוטפים לכם את המוח עם הרוע סביב הכלכלה . אנשים קונים פוטים ואז דגים אותם. ככה כבר שנים.. אבל כל פעם יצוצו פריירים חדשים שמאמינים לכתבות ואז דגים להם את הכסף, היזהרו מפוטים ולא להקשיב לאלה שרוצים לרעתכם.
    סגור
  • 11.
    רציו
    יעקב 21/06/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הודעה משמחת במיה ,מאגר דולפין הוכרז כתגלית ברכות למחזיקים
    סגור
  • 10.
    אני מתנצל בשמי ובשם 100 הפראירים שהולכים אחרי
    א100 21/06/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני א מודה שטעיתי והטעתי את הטוקבקיסטים באתר. שולה חפשי שגיאות בהווה/עבר/עתיד במלרע ובמלעיל
    סגור
  • רק 99 הולכים אחריו.
    בא 21/06/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה עם נקודות ופסיקים? איך אומרים טוקבקיסטים בעברית? איזו מן שפה משובשת חיברת? הסבר לי מה זה מלרע ומלעיל ומה הקשר שלהם לכל מה שכתבת? לא מתחברים לכלום. ל א אתה שלחת את שולה לקרוע את ההוא. מסכן קרעה לו את הצורה עוד לפני שהכושי הגיע. לא100 אתה לא יכול יום ככה ויום ככה.
    סגור
  • ל 10 העילג עם האין זין.
    שולה 21/06/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני באה שנית עם הכושי השני שהוא קצת יותר גדול 2.2 כפול 2.1 והוא יתן לך טיפול חדש ישר מההוראות של שולה הקיבוצניקית הרסרית עם הפה ג'ורה. אם תירצה נתקין לך זין חדש במקום זה שהורדנו ןנשים אותו ונחבר אותו מאחור הגב. זה יהיה מזה מצחיק. מצאת אם מי להסתבך יא חלאה. אם שולה החצי גבר שמכניסה את כולך פנימה ומפליצה אותו מאחור יא טינופת. שאלת אותי לפנישבוע אם אני מוצצת להוא. זה יכול לקרות רק פעם בחיים שנפלת על קילרית כמוני. החשבון פתוח ואמא שלך שהשריצה אותך בקשה רחמים אבל אין בחיבי רחמים לבוגדים גמדים
    סגור
  • חחחחחחחחח
    לשולה 21/06/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסחפת קצת בשביל קיבוצניקית אהבלה
    סגור
  • 9.
    נו מה תגידו????ובשורות טובות במיוחד
    מקורב 21/06/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לרציו!!
    סגור
  • 8.
    רציו
    יעקב 21/06/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    11 5
    רציו גם היום פותחת מבערים והכיוון נראה צפונה, טוסי טוסי למרומים וב"ה נראה אותה עוד בשער 60 תוך חודש חידוש יחסים עם טורקיה
    סגור
  • ליעקב+ה"מקורב"...חרטטנים
    עזרא 21/06/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 9
    בסה"כ עלו 1 אחוז בערך ...אחרי ההודעה ל"פיוס"..מה צריך יותר מזה..בושה.!
    סגור
  • 7.
    כשהוא פחות ממדד 25 ירידות (ל"ת)
    גלום 21/06/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מה קרה אופקו?
    בוגלולו 21/06/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התעוררת? המסכנים שקונים בשערים האלה, בסוף היום תסיים בעליה 0.2%
    סגור
  • 5.
    סטיות התקן של האופציות בשמים. טיפש מי שנוגע בהם. (ל"ת)
    חיים 21/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    למה לפרסם טעויות
    מספרים זה קשה 21/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקראו את הטבלאות של עצמכם: טאואר פער חיובי 0.3%, לא -1.2% כיל - כתוב אצלכם בטבלה0.89%, למעשה זה -1.72%, פריגו - לא +0.3 אלא +1.45%.
    סגור
  • 3.
    ייתנו לה לעלות? (ל"ת)
    בורסה 21/06/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה תיתן לה לעלות? תפקידו של מי הוא להעלותה עבורך? (ל"ת)
    בורסה 21/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא ציפו לעליות זה לא בתככנית (ל"ת)
    ממש לא 21/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הארביטראז' בירידה של 0.14 ולא בפלוס 0.3
    מוטקה 21/06/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטעיה מכוונת
    סגור
  • לא יודע אם מכוונת אבל אתה צודק ב0.14%-. (ל"ת)
    קיק 21/06/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    כיטוב פארמה לאן פניה ?
    דן 21/06/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם באמת יש סיכוי שהיא תפרוץ חזק למעלה כמו שציינו כאן מספר אנשים ? האם צפויות לצאת הודעות בקרוב שיתנו קצת אור על הנעשה ואם כן מתי זה עתיד להגיע ? תודה
    סגור
  • אם כל אחד מהאנשים שציינו כאן יזרים מליונים כל יום
    קיק 21/06/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא תפרוץ. הודעות יכולות לצאת על פטירה או להבדיל חתונה או ברית מילה.
    סגור
  • הנבואה ניתנה לשוטים
    לדן 21/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה הכריזה בכול הצהרותיה הקודמות כי השלימה את הגשת הבקשה לאישור תרופת הדגל וכי עד סוף השנה צפוי להתקדל אישור FDA. אף אחד לא יודע באמת מתי זה יקרה. המניה נשחקת כי החברות האלה לא רווחיות ואין להן הכנסות וכול עוד אין חדשות אז יש שחיקה. בכול מקרה אני חושב שכולם מסכימים שאישור של תרופה זו יכולה להקפיץ את המניה לטווחים אחרים. אני מחזיק עד סוף השנה ונראה מה יהיה. בינתיים הכסף ישחק אבל אין כלכך מה לעשות
    סגור
  • לפי איך שניסו להריץ אותה בטוקבקים פה...