11:06 מגמה חיובית בבורסות אירופה: הדאקס מטפס 0.4%, הפוטסי מוסיף 0.3% >>

10:41 הסנאט אישר הלילה את מתווה התקציב לשנת 2018 - החוזים ירוקים >>

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה ירוקה: המעו"ף עלה 0.3% בתמיכת מניות הבנקים, רמי לוי נפלה 4.5%

אחוזת בית פתחה את השבוע בירוק, כשמניות הבנקים ממשיכות ליהנות מהחלטת בנק ישראל
 |  84
באחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו היום (א') בעליות שערים קלות, בתמיכת מדד הבנקים שעדיין נהנה מהודעת בנק ישראל כי יאפשר למוסדיים להחזיק עד 7.5% ממניות הבנקים.


מדד המעו"ף עלה 0.3%, מדד ת"א 75 טיפס 0.6% ומדד הבנקים קפץ 0.55%, לאחר שטס 3.2% ביום חמישי.

מניית שיכון ובינוי תיקנה מעלה, בכ-2.25%, לאחר שנפלה 13% ביום חמישי בעקבות הודעת הבנק המרכזי של ניגריה. רמי לוי נפלה 4.5% בצל ההמלצה של המשטרה להעמיד את רמי לוי לדין. (לכתבה בנושא - לאן מכאן במניית רמי לוי). מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.99%) מדד ת"א 90 1,066.79 -0.99% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,064.98 תמורה:221,233,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.11%) מדד ת"א בנקים-5 1,830.71 +0.11% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,828.62 פתיחה:1,829.58 גבוה:1,831.68 נמוך:1,818.73 תמורה:106,708,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר ננעל על 448 מיליון שקל בלבד.

התנודתיות בעולם גוברת לקראת משאל העם בבריטניה (BREXIT), ביום חמישי השבוע. תשואות האג"ח הממשלתיות בעולם המשיכו לרדת השבוע כחלק מירידת התיאבון לסיכון של המשקיעים והרצון להתבצר בנכסים בטוחים. בלאומי שוק הון כותבים: "בשלב המיידי, החלטה של בריטניה לעזוב את האיחוד האירופי עלולה להביא לזעזועים בשווקים הפיננסיים תוך דגש על שוק המט"ח העולמי. במצב כזה נראה כי תשואות האג"ח הממשלתיות בעולם עשויות למצוא נקודות שפל חדשות. במבט לטווח הארוך, הסיכון העיקרי להחלטה של בריטניה לעזוב את האיחוד האירופי הינו אפקט דומינו שידביק מדינות נוספות ברצון לעזוב את האיחוד".

ובחזרה לת"א. כאמור, מדד ת"א בנקים משיך לרכז עניין. ביום חמישי מדד הבנקים זינק 3.2% ברקע להודעת בנק ישראל כי מעתה המוסדיים יוכלו לגדיל את אחזקותיהם במניות הבנקים עד ל-7.5% (עד כה ניתן היה למוסדיים להחזיק עד ל-5% בלבד).

נציין כי בשבוע החולף איבד מדד ת"א 25 כ-1.5% מערכו בזמן שה-S&P500 איבד 1.1% והדאקס איבד 2.1%. כל זאת בהמתנה לקראת משאל העם על הישארות בריטניה באיחוד האירופי (יום ה' הקרוב).

מניות במרכז
מניות פועליםו-לאומיריכזו את המחזורים הגבוהים בשוק. מניית אפריקה מזנקת ב-8% בהמשך להודעה בשבוע שעבר לפיה לבייב יעמיד ערבות של 190 מיליון דולר כדי לשמור על הנכס העיקרי של אפי פתוח, קניון אפימול שבמוסקבה.

אל על איבדה 1.5% על רקע זינוק הנפט ביום שישי.

מניית שיכון ובינוי תיקנה מעלה, בכ-2.25%, לאחר שנפלה 13% ביום חמישי בעקבות הודעת הבנק המרכזי של ניגריה, לפיה בכוונתו להפסיק את קיבוע המטבע המקומי לדולר. הצפי הוא לנפילה בערכו של המטבע הניגרי, ושיכון ובינוי שפעילה מאוד במדינה האפריקנית - צפויה להיפגע מכך באופן משמעותי. עם זאת, כבר ביום חמישי הוציאה החברה הבהרה, לפיה תיפגע שיכון ובינוי ב''מקסימום 30 מיליון דולר''.

אינרום טיפסה 3.9% ברקע להתחלת זיקור החברה על ידי אקסלנס בהמלצת 'קנייה'. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

84 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 ירון החתול 20/06/2016 07:11 רבותי כסף ברצפה. היום עליות. מסכנים העכברים
החתולים רעבים מאוד
38 רציו 19/06/2016 18:22 האופציה שהם הנפיקו מרסקת אותם. (ל"ת)
37 יאלה 19/06/2016 15:50 ליויתן קדימה מה קורה? (ל"ת)
אסף 19/06/2016 16:16 מה השטויות האלה ליויתן. תקנה בנקים , בנק ישראל
אמר לקנות בנקים, הוא ערב על הבנקים , תקנו בנקים ולכו לישון זה על בטוח
אורן 19/06/2016 16:04 בנק ישראל נתן הוראה לקנות בנקים, רק בנקים לקנות
לא רציו ושאר המניות . רק בנקים אמר בנק ישראל , כדי ללכת בכיוון הזה
בנקים בארץ ובעולם 19/06/2016 16:30 לפני קריסה (ל"ת)
אלון 19/06/2016 17:20 אז למה אמרו לקנות בנקים? די עם השטויות שלכם
כל הזמן מדברים קריסה מפולת צלילות מה לא נימאס לך לדבר שטויות כל הזמן?
36 ביזפורטל 19/06/2016 15:49 מה עם נטע ורועי של רציו !! (ל"ת)
35 יאלה רציו 19/06/2016 15:25 קדימה לשער 60 !!!!!!!!! (ל"ת)
Zאסף 19/06/2016 16:24 מה רציו ? תקנה בנקים בנק ישראל אמר לקנות בנקים
מה אתה מחפש שטויות ?
34 הדר 19/06/2016 14:43 מניית קולפלנו לפי היפוך יעד ראשון35.2 אג
תמיכה חזרה מאוד ב31.5 הגיוני שתרוץ לכיוון 35 אג
33 איתי 19/06/2016 14:08 כיל: להישאר או להיפטר? יאוש של שנים... (ל"ת)
רפאל 19/06/2016 20:35 כיל תרד ל1450 ואז תהיה שווה קניה (ל"ת)
32 מוטי 19/06/2016 13:58 לכל מחזיקי כיטוב
אני מציע לכם לברוח מהמנייה כל עוד נפשכם בכם. אין בעלי עניין בחברה ומי שהיה בעל עניין מכר, כך שאין באמת בעלי עניין. זה איתות ברור שיש משהו לא טוב שם. אני כבר יצאתי ומתכונן לחסל את האחזקות שלי. כל הרווח שהיה לי הפסדתי ואני מופסד כעת מהקרן, אבל מה לעשות ,כשאתה תלוי באחרים זה מה שקורה. הם חוגגים ובורחים.
יוסי 19/06/2016 14:57 כיטוב
לכל מביני עניין האם מה שרשם הבחור זה נכון,? אשמח להתייחסות
להבנתי 19/06/2016 15:48 התאמת החזקות
זה נכון ששיר רויכמן שהיה בעל עניין בחברה הרשומה בתל אביב חדל להיות בעל עניין, להבנתי הוא ביצע התאמת החזקות לחברת כיטוב שנסחרת בנסדאק. לא בגלל זה המניה יורדת
31 וואי וואי 19/06/2016 13:57 בקרוב בשורות נפלאןת לליותן ורציו !!! (ל"ת)
30 20 שנה בשוק... 19/06/2016 13:48 עצוב לראות
עדיין פעיל .... ועצוב לראות לאיזו רמת שפל הבורסה הגיעה... כמה השוק הזה רקוב... ויותר עצוב שפשוט רחוקים מרחק שנות אור מפיתרון ... מנסים לעצור שבר פתוח עם פלסתרים... אחת הבעיות הכי מרכזיות בעיני זה ניגוד הענינים בבורסה ועד שלא תהפוך לפרטית תחת פיקוח לעולם אחשוד שמשהו פיישי ומסריח...
מזה 19/06/2016 16:25 20 שנה ועדיין פעיל.
מה? אם אתה 40.50.60.70. אתה כבר אובר בוטל. אני בן 96 ומלהטט בבורסות חופשי חופשי. מנסיוני של 70 שנה צפה למפולת.
כלכלן 19/06/2016 16:15 אין מה לחפש פה, מחזורי מכולת, הכל רקוב, חוץ מעשרות מילי
שהוציאה הבורסה לעבור למתחם חדש לא נעשה כלום. מס בורסה שין לו כל אפקטיביות כי ממילא סך הגבייה שואף לאפס, אין מסחר ביום שישי כמו בעולם המערבי ולכן זרים לא רוצים להשאר חשופים, ועוד ועוד.
29 רץ למרחקים 19/06/2016 13:31 למרות הכל המעוף בדרך ל 1460 (ל"ת)
רץ לקרוב. 19/06/2016 13:45 תגיד אתה פאייר או תמים או גם וגם (ל"ת)
28 א100 19/06/2016 13:18 Euthanasia
בלימודי הרפואה בגרמניה ואוסטריה ניתקלים במושג זה ובשפתם הוא מתאר בצורה המדוייקת ביותר למציאות את המתת חסד. מיתה טובה. מוות מתוך רחמים. שאלתי המושג למצב בו נימצאים השווקים ששואפים להתנקות מכל הרפש והשקרים וההבלים של השנים האחרונות שבם שיקרו וגזלו וזייפו עובדות כלכליות וזאת בעזרת המוני קומבינות מכוערות כמו הדפסות נייר חסרות תועלת. משחקי ריבית ואף ריבית שלילית קטלנית ועוד ועוד. אך..לא עוד. העולם הולך להתנקות ולברוא עצמו מחדש... נכון שהירווחנו כולנו ממרץ 2009 על גלי השקר. אך מזה זמן רב התהפכה המגמה וכלכלות ושווקים וחברות במצב גרוע הרבה מאז. אפשר לאמת זאת בקלות. שם המשחק הוא מה עושים? ויש והיצענו צורות שונות כדי להמשיך ולהייטיב עם עצמכם ואפילו בתקופה הגרועה. תקופה טובה תבוא ..אבל ממעמקים.. יום טוב.
27 ! 19/06/2016 11:39 Now French voters call for FREXIT after Germany face de
http://beforeitsnews.com/alternative/2016/06/now-french-voters-call-for-frexit-after-germany-face-demands-for-eu-referendum-3370544.html
26 נתי 19/06/2016 11:37 זה אותו אחד שהדליק משואה בערב יום העצמאות? (ל"ת)
25 איזה שבוע 19/06/2016 10:39 business bosses urge voters to choose Brexit 37
http://www.heraldscotland.com/news/14566389.37_business_bosses_urge_voters_to_choose_Brexit/
אזרח 19/06/2016 10:59 תקנו בנקים!!! בנק ישראל אמר לקנות מניות הבנקים!!!!
רק בנקים לקנות. יש ביטוח מבנק ישראל לקנות בנקים. כל כספי במניות הבנקים. גל של עליות במניות הבנקים
אזרחית 19/06/2016 13:29 תיקנו בקלאוווה
יש מזימה סודית להעלות את מחירה בצורה משמעותית. אני ליתר בטחון קונה גם טונות של ג'חנון וקובה ולחול וגונדי ואני אמכרם ה123.45% רווח תוך חודש. תירשמו איפה קראתם זאת. ומעכשיו לא צירון ולא טינסוליין ולא אןפקו. רק ממליגה וכוסכוס וכאלו. ושיהיה לכם המשך יום נפלא.
חחח 19/06/2016 13:01 זה מזכיר שר אוצר שאמר לפני הרה שנים. תקנו מניות
זמן קצר לאחר מכן הגיעה אחת מהמפולות הגדולות אי פעם בבורסה.
24 אסף 19/06/2016 10:33 כיטוב פארמה
שבוע טוב איפה אותם אנשים שלפני כחודש ימים לא הפסיקו לרשום על כיטוב פארמה ? איפה כל אותם אלה שיצאו בהצהרות ? מי מספיק ישר וכן עם עצמו לתת קצת אינפורמציה על המניה מדוע רק יורדת והאם יש באמת סיכוי שנראה אותה עולה ....לפחות כמו שאותם כותבים ציינו לפני כחודש ימים.תודה
אנונימי 19/06/2016 13:51 אנונימי
לא שמתם לב שבעל השליטה שיר רוכמן מכר את המניות שלו.מאז רק נפילות
סידר 19/06/2016 11:56 לאסף
1. מי שהשקיע בחברה כמו כיטוב מבלי להבין שהמניה תנודתית וספקולטיבית עשה/עושה טעות מרה 2. המניה היתה בכיוון מאוד חיובי אך עם הוצאת הודעה על גיוס 5 מיליון דולר נוספים כשעל פניו לא היה צורך ממשי בגיוס, פגעה מאוד אמינות החברה ומה שאתה רואה כרגע זה עדיין נגזרות של מהלך זה. 3. על פי תכנית העבודה של החברה עד סוף השנה אמורה החברה להשיג את אישור הFDA המיוחל לתרופת הדגל KIT302. תרופה זו נחשבת גם בעיניי מומחים בתחום הפארמה להישג מצויין שיכול להניב רווחים מצויינים לחברה. 4. אישית אני מחזיק את המניה ואני הולך להחזיקה עד סוף השנה. אם לא יושג עד אז האישור אשקול את צעדי ואם כן אשאר. 5. המניה היתה כבר לפני שלושה חודשים בשער 50 ומאז עלתה לכיוון ה130 ועכשיו יורדת ל80 היא תנודתית מאוד אז זהו טבעו של עולם חברות החלום מקווה שאינך מושקע מידי במניה ואם כן אני צופה כי התנודה מטה עלולה עוד להמשיך עד להוצאת ההודעה. עשה שיקולייך בזהירות ובחוכמה. בהצלחה.
אסף 19/06/2016 12:22 תודה (ל"ת)
איילי 19/06/2016 11:16 תעשה טובה לעצמך
ואל תקשיב לכל פימפומי המניות האלה. אלא מניות מפסידות שלא הרוויחו שקל בימי חייהן וכנראה גם לא ירוויחו. מי שמרוויח זה נושאי התפקיד בחברה שמקבלים משכורות יפות ונהנים מאופציות שבסופו של דבר ידללו את המשקיע התמים. תשקיע רק בחברות איכותיות שמרוויחות כסף.
מאיר 19/06/2016 11:04 הכותבים
כל אותם הכותבים עשו עלינו סיבוב נכנסנו והם יצאו בשיא....לגבי ההמשך אני עדיין מחזיק וממתין עוד
אשר 19/06/2016 11:02 לאסף מה אתה מצפה שהם יופיעו פתע הם אינטרסנטים כולם (ל"ת)
23 כלכלן 19/06/2016 10:28 למכור הכל ומהר
גם אם לא תצא בריטנייה תכנס לסחרור של בחירות ורי וודאות. שלא תגידו לא ידכתם.כל דבר יירד במפולת. ממילא הכל מנופח ויהיה גם נשיא שטען שהכל מנופח. הבורסות ייסחרו בלפחות 40% נמוך יותר השנה. הזהב יעבור 1400 אין היכן להשקיע,אגחים בתשואות שליליות. לגזור טלשמור
ניסים 19/06/2016 11:04 למה לא תגזור אתה ותשמור על השטויות שלך לעצמך למה לא (ל"ת)
זהירות 19/06/2016 10:54 צודק תיזהרו מהפוטים!!!! לא לקנות פוטים מפולת שם
תהיה!!!!
22 YL 19/06/2016 09:57 רמי לוי טעות של חסר השכלה
אן ספק פועלו של מר לוי ל שרות לטובת הציבור היא מעבר לחיובי אבל פועלו כהחשד ל פלילים נובעת מ שיכרון הכח**החדש** לוי לא השכיל לשמור מרחק ו לתת לאחרים לעשות את העבודה השחורה לא נורא צריך לפרנס גם עורכי דין
21 אנליסט עממי 19/06/2016 09:06 אין שום תזכורת למאורע החשוב של הברקסיט, הסקרים האחרונים
מראים על נטיה של כמה אחוזים לטובת ההישארות. דבר זה ידחוף את הבורסות השבוע מעלה וכך יהיה גם בת"א. אני מאמין שבסופו של דבר הבריטים לא יעזבו את האיחוד האירופי. שבוע טוב!!!
ל "אנליסט" 19/06/2016 10:43 קשקשן חסר אחריות, דיווחים וכתבות חדשות כל כמה דקות
חדשות רשתות חברתיות בכולם מעדכנים וזה לא נראה טוב.
חכם 19/06/2016 10:19 אירופה שאתם מכירים חיה על סמן שאול.צרפת תצא גם
והגוש יתפרק.זה יביא למפולת גדולה משנת 2000 לדעתי
באזי 19/06/2016 09:39 אתה לא נותן נתונים נכונים לצערי. סתם. מה שאתה שואף
שיהיה.
20 כלכלן 19/06/2016 08:59 לא רק Brexit גם Frexit
העולם יראה אחרת בקרוב.
חיים 19/06/2016 09:36 מה עם grexit גם ? (ל"ת)
19 אי יאיאייי 19/06/2016 08:58 מחכים לחמישי
יעלה ירד המפתח זה אך נפתח ביום ראשון הבא !!! לכל המהמרים זהירות על הכסף !! לכל המשקעים בהצלחה בהשקעה !!
18 רון 19/06/2016 08:17 אל על נופלת
נפט וטייסים ממורמרים
17 ירון החתול 19/06/2016 07:05 בזק לקראת טיסה
כסף ברצפה
ניסים 19/06/2016 11:09 לירון מה קרה פתע הופעת טוב עכשיו תן סקירה ממצה מה קורה (ל"ת)
ניסו 19/06/2016 16:20 לניסים
שיתן סקירה מפיתה ולא ממצה.
באזי 19/06/2016 09:38 אוי. מי בא לנו.
מצאת את הדירה האבודה?
מרים 19/06/2016 11:13 מה נבהלת כל כך כשם שבא הוא גם יעלם אז אל תדאג יותר מדי (ל"ת)
בטוח 19/06/2016 12:30 ירון החלול יעלם (ל"ת)
יעל 19/06/2016 09:07 בזק
זינוק חד!
16 בוזי 19/06/2016 06:45 עליות
נתוני צמיחה טובים מהצפוי ושינויים רגולטוריים בהשקעת מוסדיים ידחפו את המדדים למעלה.
באזי 19/06/2016 09:37 נתונים מעולים
מעולם לא היה מצבנו כה טוב. ממש ללקק האצבעות. בורסה חייבת לפצותנו ב43 אחוז למעלה מינינון
15 שרון 19/06/2016 00:14 פלורסטם
מאמין שתתחיל לתקן כלפי מעלה
יצחק 19/06/2016 11:23 מתי תעלה
מתי פלוריסטם תעלה זה מאותם המניות שהמליצו לקנות ומאז רק יורדת.
14 kk 18/06/2016 23:54 אופקטרה
שמו לב שער שלא יחזור על אופקטרה 88
13 ביום ה סתם ירד 18/06/2016 23:08 צריך לעלות אחוז למעלה (ל"ת)
מוקי 19/06/2016 09:12 ל13
"ביום ה סתם ירד" שכתבת הוא משפט ענק. חכם. הגיוני. מנצח. אינליגנטי. והיום סתם יעלה או סתם יירד?
12 ניר 18/06/2016 22:51 אל תבכי לי אפריקה (ל"ת)
11 המומחה 18/06/2016 22:43 אילן היקר - לא הספיק לך מ 50000 עד 100 (ל"ת)
10 מושקע בבזק 18/06/2016 22:15 בזק יש לה עוד הרבה מקום לעלות בעתיד (ל"ת)
9 ראם 18/06/2016 21:42 עליות
מחר עליות הבנקים ימשיכו לעלות המשאל ביום ה יהיה שלא לעזוב את גוש האירו בנוסף שוקי המניות ירד מספיק ולכן מכאן עליות שבוע טוב
8 עזרא הסופר 18/06/2016 21:08 ושום מילה על הברקסיט
מוזר...בשבוע שהולכת להתפוצץ (אולי) לאירופה , האחדות המזויפת...לא כותבים על כך מילה? מישהו מוכן להמר מה יקרה כאן? אם הבריטים אכן יצביעו לנטוש?
רן 19/06/2016 09:20 אתה נמצא בחלק של ניתוח טכני- בהגדרה, ניתוח טכני מתעסק
רק בגרף וההשפעות החיצוניות, ככל שיהיו אמורות להשתקף על הגרף
7 אילן 18/06/2016 20:56 אפריקה מתחילה דרך חדשה. עוד מעט שער 3000 (ל"ת)
כריש לבן 19/06/2016 07:52 אולי תהיה ב-3000
אבל זה לא ישנה את העובדה שהשווי הכלכלי שלה הוא שלילי. פריירים תמיד יש בשפע.
שגב 19/06/2016 06:53 אמן, amen
הגיע הזמן שאחרי המועקה לאורך השנים יהיה למשקיעים מעת נחת
6 מאותת תורן 18/06/2016 19:47 איתות שני אחרי ראשוני.מפולת ענקית השבוע (ל"ת)
צחי 18/06/2016 22:48 חחחח מפולת בפוטים שלך. (ל"ת)
יובל 18/06/2016 22:43 איזו מפולת,חול,סלעים,שלגים???? (ל"ת)
זהירות!!! 18/06/2016 21:51 תזהר לא לקנות פוטים !!! עם השוטיות שלך!!!! (ל"ת)
5 ביזפורטל 18/06/2016 19:10 רוצים כתבה על נטע ורועי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
לנטע ורועי 19/06/2016 10:20 תשאל את ה"מקורב".... (ל"ת)
יא חופר 19/06/2016 08:36 דחוף אותם לתחת (ל"ת)
א 19/06/2016 16:18 מילים לא מכובדות. (ל"ת)
4 דודי 18/06/2016 17:21 שיכון ובינו 5 אחוז ירוק מחר (ל"ת)
3 למערכת שבוע טוב 18/06/2016 17:13 ומן היציבות שצפיתם בכתיבה הראשונה לצפי של מחר
ברור למשקיעי העולם שתתפתחנה עליות ואף טיסות עקב המצב המצויין שבו נמצאת הארץ ונמצא העולם. ובנימה אופטימית חזקה זאת שבוע טוב. ושנדע רק עליות וטיסות לנצח כמו שצריך ובגלל זה למעשה בורסה קיימת.
רחפן 19/06/2016 09:16 אם אתה רוצא עליות לך לסדום אם אתה רוצא טיסות לנתבג (ל"ת)
2 הטייס 18/06/2016 17:08 המעוף מזנק מחר אחוז וחצי,אין מנוס מזינוק מחר..........
לקראת הפקיעה
1 ברוך 18/06/2016 16:45 הכל יפתח בארץ אם השליה גדולה
הכל הולך ברווס בכל המניות לצערינו יש לי מזל שהיפקתי לקחים ואני בחוץ שקט ורגוע
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש