הבורסה נסגרה בירידות: פלוג הטיסה את הבנקים 3.2%, והמעו"ף איבד 0.8% 'בלבד'

שיכון ובינוי קרסה ב-13%. אפריקה זינקה 10%. פריגו צנחה ביותר מ-5%. בסיכום שבועי המעו"ף איבד 1.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ה') בירידות שערים שהתמתנו עם ההחלטה של בנק ישראל להאפשר למוסדיים להגדיל חשיפה למניות הבנקים. מדד הבנקים טס ביותר מ-3% ברקע להחלטה, וסיפק תמיכה למדד המעו"ף שירד מוקדם יותר ב-1.3%, וסגר את היום בירידה של 0.82% 'בלבד'. המניות לאומי +0.31% לאומי 1,917 +0.31% לאומי בסיס:1,911 פתיחה:1,917 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פועלים -0.17% פועלים 2,352 -0.17% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,352 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיסקונט +1.28% דיסקונט 968.8 +1.28% דיסקונט בסיס:956.6 פתיחה:968.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזרחי טפחות -1.2% מזרחי טפחות 6,010 -1.2% מזרחי טפחות בסיס:6,083 פתיחה:6,010 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצו כולן במחזורי מסחר גבוהים.
בסיכום שבועי מדד המעו"ף איבד 1.52% ומדד הבנקים קפץ 2.8% הודות לעליות היום שבלעדיהן היה מסיים שבוע שלילי. בתוך כך, מדד ת"א 75 סיכם את השבוע בירידה של 3%.
מדד ת"א 35 +0.37% מדד ת"א 35 1,466.7 +0.37% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,466.41 תמורה:38,439,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.25% מדד ת"א 90 1,068.18 +0.25% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:10,240,997 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.37% מדד ת"א בנק 1,823.4 +0.37% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,826.94 נמוך:1,823.13 תמורה:6,020,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) הסתכם ב-1.8% מיליארד שקל.
 
אפריקה +3.77% אפריקה 22 +3.77% אפריקה בסיס:21.2 פתיחה:22 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 10% ברקע לדיווח של אפי פתוח לפיו בעל השליטה לב לבייב יזרים 190 מיליון דולר על מנת לשמור על הנכס העיקרי - קניון 'אפי מול' שבמוסקבה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
שיכון ובינוי 0% שיכון ובינוי 746.2 0% שיכון ובינוי בסיס:746.2 פתיחה:746.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  התרסקה ב-13.3% בצל החשש מהחשיפה לניגריה. (לכתבה המלא - לחץ כאן)
פריגו -0.79% פריגו 30,030 -0.79% פריגו בסיס:30,270 פתיחה:30,030 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נפלה ביותר מ-5% ברקע לעמימות העסקה לרכישתה במחזור של 132 מיליון שקל, וזאת לאחר שריכזה אתמול מחזור עצום של 400 מיליון שקל.נתוני הצמיחה של המשק לרבעון הראשון עודכנו כלפי מעלה. תוצר המשק על ב-1.3% ברבעון הראשון של השנה - מעל העדכון הראשוני. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
שר האנרגיה יובל שטייניץ סיפק היום תחזית אופטמית לפיה מתחת למים בישראל יש הרבה יותר גז מכפי שחשבו. מניות הגז נסחרות ללא שינוי מהותי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
הבוקר באסיה, מדד הנייקיי היפני צלל ב-3% ברקע להתחזקות היין ב-1.2% מול הדולר וזאת לאחר שהבנק המרכזי ביפן הותיר אתמול את המדיניות המוניטארית ללא שינוי.(לכתבה המלאה - לחץ כאן
אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן לחודש מאי ועלה זה החודש השני ברציפות. מדד מאי עלה 0.3% - מעל לציפיות לעלייה של 0.2%, וזאת בהמשך לעלייה באפריל - שהיתה הקריאה החיובית הראשונה של 2016. (דרור גילאון ממנורה על המדד - לחץ כאן)
אתמול בוול סטריט הנגידה ג'נט ילן הותירה, כצפוי, את הריבית ללא שינוי ואותתה על העלאת ריבית אחת השנה. המדדים סגרו את המסחר בירידות קלות. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
פריגו -0.79% פריגו 30,030 -0.79% פריגו בסיס:30,270 פתיחה:30,030 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  תיקנה חזק לאחר שריכזה אתמול מחזור מסחר של 400 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
שיכון ובינוי 0% שיכון ובינוי 746.2 0% שיכון ובינוי בסיס:746.2 פתיחה:746.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בצל חששות מניגריה. (לכתבה המלא - לחץ כאן)
אפריקה +3.77% אפריקה 22 +3.77% אפריקה בסיס:21.2 פתיחה:22 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ברקע להסכמה של לבייב להעמדת ערבות אישית של 190 מיליון דולר כדי לשמור על אפימול שבמוסקבה.  (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    לביזפורטל אנא אל תפרסם הודאות גסות
    אזרח 17/06/2016 01:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לי אישית לא נעים לקרוא הודעות גסות. ואני בטוח שלעוד אנשים, זה לא מכובד ואני אישית רוצה להמשיך לקרוא את כתבות אחוזת הבית אבל שהיה מכובד.
    סגור
  • 22.
    מה כל כך דרמטי
    אורן 17/06/2016 00:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה הנגיד פישר פלוג מסכנת עוד כמה מיליארדים מכספי הפנסיה בשוק המניות! מה דרמטי בזה? אולי זה האופטלגין על שכר מנהלי הבנקים והרפורמה שבדרך?
    סגור
  • 21.
    ברבעון הפסד להראל בטוח+דמי ניהול=60% מההפקדות (ל"ת)
    מהפקדה5000 נשאר2000ש 16/06/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    פלוג משחקת בבורסה ומוחקת כספי בנק .י
    דדי 16/06/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בלי קשר למצב הכלכלי
    סגור
  • 19.
    בתקופה כזאת להשקיע רק בזהב
    עידן הזהב 16/06/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה כיף שקניתי לפני שהזהב המריא
    סגור
  • 18.
    המשך וסיום.
    איציק100 16/06/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההחלטה המוזרה של הגברת פלוג המכובדה ממש לא מוצאת חן בעיינינו. מדובר אומנם רק ב1.6 מליארד שקל תוספת. אבל..הקופות שמנהלות את הפנסיות יקבלו סחורה בררה נוספת לכל מה שהם אוחזים וחבל. נראה בעליל שעם הזינוק בבנקים תל אביב לא מתרשמת. נראה שהמונים מנסים לצאת דרך הפתח הצר(הילד בהולנד)ולא מצליחים. החכמים ינסו לצאת כמה שיותר מהר. ערב טוב.
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיך עם השטויות שלך ?
    איציק99 16/06/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • ל99
    איציק 100 16/06/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה ביזבזת כלכך הרבה חחחחח? לא חבל? היית שואל ישר כמו בין חברים והייתי עונה לך בכנות: כן אני ממשיך לעד. נולדתי כזה שטותניק וכנראה אפרד מהעולם בבוא העת ככזה. אני ואף חברי ומשפחתי לא מאשרים לי לא להיות שטותניק. ואספר לך באוזן אם לא תפיץ זאת: כשטותניק מדופלם הגעתי בחיי להשגים. הקמתי משפחה מפוארת. מאות ואלפי חברים ופקודים מעולים ומועילים וכן ביליתי זמן קצר באקדמיה שם לימדו אותי כמה שטויות כמו חקר המוח ועוד חארטות . הבנת במבי? אם תתנהג באצילות אזמינך למישרדינו בסאן דייגו על חשבוני כולל הכל. גם זה בא כי אני שטותניק..אף אחד נורמלי לא היה מבטיח דבר כזה.
    סגור
  • 17.
    מצב
    פרופ' איציק 100 16/06/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נראה בעליל שהמצב הולך ומחמיר. בורסות ארה"ב יורדות זה יום שישי רצוף(נכון לרגע זה)ונשאלת השאלה כמה שנים לא ראינו תקופה שכזאת ומה זה מסמן לנו. העולם הכלכלי מתעורר באיטיות זה קרוב ל3 שנים(בידקו והשוו) מהחלום של הדפסות נייר ושקרים וכזבים וריביות שונות ומשונות. נמצא עצמנו רחוק למטה ואנו מעריכים שנפגוש את DJIA ב6666.66 עד 31.12.2017 אי שם על ציר בהזמן. אנו מאמינים שכל ה99% מהציבור והמומחים שלא מאמינים שהעולם החליף פאזה חייב להתעורר לפני שיהיה מאוחר. אדם ממוצע לא צריך להיות בשקים בזמן זה אלא אם כן יש לו עניין ספציפי בחברה שלו או שהוא בעל עניין בחברה(ראו סיפורGOOGLE המפוצלת שסיפרנו כאן לגבינו לאחרונה ערב טוב.
    סגור
  • להיות בשווקים במקום בשקים. (ל"ת)
    תיקון 16/06/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    צפויות עליות. למבינים בלבד (ל"ת)
    אנליסט בכיר 16/06/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ברור (ל"ת)
    ברור 16/06/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    ???????????????????????????????????????????? (ל"ת)
    ליויתן יורד? 16/06/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    לכי קיבינימט
    לפלוג 16/06/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני רוצה פיצוי על הנפילה של הפוטים-בהמה
    סגור
  • אתה חלאה. (ל"ת)
    אורן 16/06/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    העליה מתחילה מחדש (ל"ת)
    עולה חדש 16/06/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    אין מה לעשות עד ה23 בחודש הזה והמבין יבין סבלנות בבקשה (ל"ת)
    אליעזר לוי 16/06/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    הזונות מתל אביב שוחטים את טאואר הארורה (ל"ת)
    בני 16/06/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    שולה חוץ מלתקן שגיעות עת לו יודעת קלום - את מפותרת
    א 100 16/06/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אהה אל תשכחי את הגומי בפה...
    סגור
  • 9.
    עוזבים את 1400 (ל"ת)
    בקרוב 16/06/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הפוטים שלך היום רק התקופפו בסיום מיום א יזיינו אותם (ל"ת)
    בקרוב עוזבים את אמא 16/06/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בקרוב עוזבים את אחותך (ל"ת)
    בקרוב 16/06/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    היכן כולם מתחבאים מפחדים מההמשך? (ל"ת)
    בדיחה 16/06/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    עוד בשורות טובות עד סוף השנה יש אסדה, עוד בשורות
    ליויתן מתקדם 16/06/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    טובות ,ורציו יורדת, מטומטמים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 6.
    מחרטטים כרגיל
    א. לופה 16/06/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אף אחד לא יודע כלום. לא האנליסטים, לא העיתונאים האומללים שמנסים לתרץ בכל פעם את שינויי הכיוון הלא רציונליים בעליל של הבורסה שלנו על מדדיה השונים, ובטח שלא המגיבים חסרי התוכן כאן, שממש לא ברור מה הם רוצים מהחיים שלנו ואם יש בכלל תכלית לכתיבתם פה.
    סגור
  • כמה אתה צודק טיפ המעוף לפני קריסה מה יהיה לגז לא יודע
    בדיחה 16/06/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלוי בתעדוף המשקולות
    סגור
  • ללופה.
    גבי אורן 16/06/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שאתה רואה את מיעוט התגובות, זה בא משתי סיבות עיקריות. האחת שאנשים כמוך מרגישים נישאים מעם וחורצים דינם וגורלם של כותבים רבים ויקרים הנימנעים להיכנס בקוראם כותרת מבזה כמו שלך. ומצד שני אנשים לא ניכנסים או לא כותבים כיוון שרואים את כתב מגיב 2. להרגשתי(שאני נכנס כמה פעמים בחודש)הכותב ב 2 הוא איש קטן שמנסה להתחזות ולגנוב שם(שזאת עבירה שניתנת לשיפוט)וכותבים בשם של אחר שאני יודע שכותב כאן לעיתים.אבל כולנו ישראלים והיושר והאמינות שלנו היא לא משהו. קח את דברי וחשוב עליהם. אני אגב עיתונאי וכתב בעיתון בארץ וכן בעיתון בלגי. תודה. נ.ב:דע לך שבבלגיה העיתון מקושר לשלטונות החוק שמבררים תוך שניות מי הכותב ומיקומו. וברוסיה בכלל מענישים אותו קשות במקרה של תגובות בזויות ושיקריות ומטעות.
    סגור
  • סליחה מר אורן היקר. לא התכוונתי לפגוע באף אחד
    א.לופה 16/06/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם כל התארים ו26 שנות הניסיון שלי בתחום הכספים, אני מודה ומתוודה שקטונתי מלהיות נביא. אין לי שום אגו מנופח. להיפך. אני אחד מההמון שלא יודע מה לעזאזל קורה פה ומתעצבן מכל האינטרסים של אלו ואחרים שידם בקלחת, שהופכים את כל התאוריות היפות שלמדתי ויישמתי לחוכא ואיטלולא.
    סגור
  • ללופה
    אורן 16/06/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלחתי והבנתי. ורק שאלה: מה זה פרופבורים?
    סגור
  • אתה יכול ללכת לרוסיה. לא תחסר לנו. פה זה דמוקרטיה
    לוף 16/06/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 9
    וכל אחד יכול לחרטט כמה שהוא רוצה. לטוב ולרע. זכותו של כל אחד להגיד מה שהוא חושב. גם זכותך. זה לא אומר שזה נכון. ג פרופבורים עושים טעויות בנסותם לחזות את התנהגות שוק ההון
    סגור
  • 5.
    לאחת שמבינה כתבתי לך חבל על הזמן שאת מבזבזת כמו כולם
    בדיחה 16/06/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחזיק חזק שלושה ימים ותראי וכמו שתמיד אומר הצחקת אותי
    סגור
  • בקרוב צניחה גדולה בפוטים היזהרו!!! מפולת בפוטים !!!! (ל"ת)
    זהירות!!!! 16/06/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • יכול להיות שאתה עמוס בפוטים? (ל"ת)
    בדיחה 16/06/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה קורע מצחוק נראה לי אתה בדרן (ל"ת)
    בדיחה 16/06/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הולכת להימכר בפרמיה של 60% (ל"ת)
    אנלייט אנרגיה 16/06/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    רוצים כתבה על נטע ורועי של רציו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ביזפורטל 16/06/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא מעניין. (ל"ת)
    מי זה רוצים? 16/06/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טובים שאכפת להם מהמדינה כי נטע ורועי זה של כולנו
    אני רוצה והרבה אנשים 16/06/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה לא רוצה תשקיע במניות אחרות ותשתוק
    סגור
  • 2.
    אני מבקש סליחה -- טעיתי והטעתי את הגולשים באתר
    א100 16/06/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    53 9
    33 חודש שאני טועה. לא יותר
    סגור
  • לכותב החביב
    שולה 16/06/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כרגיל כמו כל יום אתקן את שגיאותיך. איני מתייחסת לתוכן שהרי איני מבינה דבר וחצי דבר.השקעותי בנאמנות עיוורת אצל קבוצה שמרכזה בסאן דייגו ואני מרוצה על התשואה הבטוחה שהם נותנים לי וזאת כנגד ערבות בנקאית על הקרן +20% לשנה שסיכמנו. ובכן: לא כותבים 30 חודש. כותבים 30 חודשים. סימנים כמו פסיק ונקודה ועוד לא קיימים אצלך ואם כן, אז לא במקום. יש גם סימונים שסימנת שאינם קיימים כלל. תודה ומבקשת שלא תכעס. יום נפלא לך.
    סגור
  • שולה האם את מוצצת ל א100 ? (ל"ת)
    רמי 16/06/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • מבקש שלא תעלבי . יום נפלא לך (ל"ת)
    רמי 16/06/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 1.
    מדהים שכל השוק התל אביבי עולה ואו יורד בהשפעת מנייה אחת