10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

08:17 הבוקר באסיה: הניקיי עולה 0.25%, שנחאי יורדת 0.2%

08:05 טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 1.8%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.7%, פריגו קפצה 4.8%, טבע נחלשה ב-0.7%

עליות שערים בת"א לראשונה השבוע, בעיקר הודות לפריגו; מנקיינד נפלה 6%; דריכות לקראת החלטת הפד'
 |  53
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ד') בעליות שערים, לראשונה השבוע, ולאחר שהמעו"ף איבד 1.4% מערכו מאז יום שני. המדד סיים בעליות של 0.7% בתמיכת מניית פריגו, שזינקה 4.8% במחזור מסחר אדיר של 400 מיליון שקל, לאחר שטסה אמש בוול סטריט בשל שמועות כי תימכר באפסייד משמעותי. המניה כבר הגיעה היום לזינוק של כ-17%(!), אך כאמור - סיימה בעליות מינוריות בהרבה (לפי שעה המניה יורדת בניו-יורק ביותר מ-3%). מה הסיכוי להשלמת העסקה? - לחץ כאן,.


מדד ת"א 75 עלה ב-0.2%, ומדד הבנקים טיפס 0.1% בלבד. 

פרט לפריגו, גם בזק (-0.1%) בזק 493.5 -0.1% 10:16 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:494 פתיחה:495.2 גבוה:495.6 נמוך:493 תמורה:1,615,723 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה עניין רב (מחזור של 91 מיליון שקל, וירדה 0.1%), וזאת בין היתר בשל החלטת היועמ"ש, לפיה שר התקשורת נתניהו לא יוכל לעסוק בעניינים הנוגעים לשאול אלוביץ', הבעלים של בזק (לכתבה המלאה - לחץ כאן).{מדד ת"א 25  }
{מדד ת"א 75  }
{מדד ת"א בנקים  }מחזור המסחר ננעל על 1.5 מיליארד שקל.

נציין כי מדד המחירים לצרכן לחודש מאי יפורסם היום בשעה 18:00. הכלכלנים צופים עלייה של 0.2% בלבד. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

טבע (-0.38%) טבע 5,220 -0.38% 10:17 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,240 פתיחה:5,200 גבוה:5,231 נמוך:5,200 תמורה:5,679,205 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נחלשה בכ-0.7%, אופקו הלת' (-0.33%) אופקו הלת' 2,408 -0.33% 10:14 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:2,416 פתיחה:2,416 גבוה:2,416 נמוך:2,408 תמורה:107,836 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות תיקנה מעט את הנפילות האחרונות ועלתה 1.6%, ו- אל על (-1.49%) אל על 204.8 -1.49% 10:16 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:207.9 פתיחה:204.3 גבוה:206.4 נמוך:200.1 תמורה:1,839,949 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 3% על רקע המשך החלשות מחיר הנפט. מניות נוספות שריכזו עניין הן מנקיינד (0%) מנקיינד 1,920 0% 10:15 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנקיינד בסיס:1,920 פתיחה:1,920 גבוה:1,920 נמוך:1,920 תמורה:17,280 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , שנפלה 6%, ו- קומפיוגן (-0.07%) קומפיוגן 1,378 -0.07% 09:46 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קומפיוגן בסיס:1,379 פתיחה:1,379 גבוה:1,379 נמוך:1,378 תמורה:207 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שטסה 7.75%.

 בבאירופה המדדים עולים בשיעורים נעים לצד נתונים מאקרו חיוביים, והדאקס קופץ  כעת ב-1.25%. באסיה מדד שנחאי זינק 1.5% למרות שה-MSCI החליט שלא להכניס את המניות הסיניות למדד. (לכתבה המלאה - לחץ כאן). 

בארה"ב הפד' צפוי לפרסם הערב את הריבית לחודש יוני כאשר דו"ח התעסוקה האחרון שאכזב בגדול, קבר למעשה את האפשרות להעלאת ריבית בהודעה זו. אמש בניו יורק נרשמו ירידות קלות כאשר מדד דאו ג'ונס איבד 0.3% ומדד הנאסד"ק השיל 0.1%. 

משאל העם בבריטניה הצפוי להערך ב-23 ליוני עדיין מטיל אי וודאות על השווקים מהחשש שבריטניה תצא מהאיחוד האירופי. ב-FXCM‏ כותבים: "הדולר מתחזק למול השקל בעיקר הודות לביקוש כרגע למטבעות מקלט בטוח, וזאת לקראת משאל העם בשבוע הבא בבריטניה, שעשוי לטלטל את השווקים ועל כן המשקיעים נוקטים משנה זהירות ומצמצמים את החשיפה שלהם לנכסים מסוכנים יותר כגון מניות, מטבעות אקזוטיים (כדוגמת השקל), נפט ועוד. התערערות היציבות בשווקים הפיננסיים במקרה של עזיבה תקשה על הפד' להעלות את הריבית בחודשים הקרובים. ואם לא די בכך, גם קמפיין הבחירות המתחמם בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ יוצר תנאים בעייתיים עבור הפד, שמשתדל להתרחק ככל הניתן מהוויכוח הפוליטי".

יניב חברון מאקסלנס סיפק המלצה להכנת תיק המניות לקראת התרחישים השונים ל-Brexit. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניות במרכז
שייר ו קמהדע (-0.66%) קמהדע 1,665 -0.66% 09:48 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קמהדע בסיס:1,676 פתיחה:1,676 גבוה:1,676 נמוך:1,665 תמורה:7,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הודיעו על קבלת אישור מה-FDA להרחבת אופן השימוש של GLASSIA  כך שתכלול עירוי עצמי בטיפול בחולי אמפיזמה הנגרמת עקב מחסור חמור של אלפא 1 אנטיטריפסין (AAT).

כן פייט דיווחה כי ממצאי מחקרים חדשים מצביעים על כך שהתרופה המובילה שלה (CF101), מזרזת אפקט אנטי דלקתי בחולי פסוריאזיס במנגנון פעולה הדומה לזה המאפיין את התרופות הביולוגיות הנמכרות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

53 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 הצלף 16/06/2016 13:12 למה שיכון ובינוי נופלת 9% ? (ל"ת)
28 ותיק 16/06/2016 07:03 בזק יעד 760 (ל"ת)
27 ותיק 16/06/2016 07:02 בזק יעד 760 (ל"ת)
26 דור 15/06/2016 23:55 אחת שמבינה א
ערב טוב, המון תודה על תשובה, כל טוב לך ובהצלחה.
25 א100 15/06/2016 23:32 אני מתנצל על עגמת הנפש וההפסדים שגרמתי (ל"ת)
24 רפי 15/06/2016 23:02 שוק עצבני אין ממה להתלהב
עליות מטורפות לא מביעות יציבות, במיוחד לא כאשר הם באות אחרי ירידות לא קלות. צריך לנהוג באיפוק ולא להיסחף
23 אחת שמבינה א 15/06/2016 17:52 לדור- תגובה 17
מעניין אותי מתי קנית את אופקו בשער 4500? היו לך הרבה הזדמניות לחזק בירידות וגם בסופו של דבר לצאת ברווח. השאלה אם תגיע ל4500? קשה לדעת בשלב זה, אני ממליצה על שער קנייה 3200 -2900. שיהיה לך ערב טוב.
22 אבי 15/06/2016 17:45 פרוטרום
מה יהיה איתה אנסו אותה שחקני המעוף עד מתי
21 מ-17% ל 3.5%?? 15/06/2016 16:29 איך?? (ל"ת)
20 ביזפורטל 15/06/2016 16:07 מה עם נטע ורועי ?????????????? (ל"ת)
19 אקי 15/06/2016 15:04 פרןטרום...
האים מישהו יודע למה פרוטרום יורדת לעזעזל גם ביום שיש כבר סוף סוף עליות ,מה לעשות ? אודה מאוד לתשובה ממביני דבר
אבי 15/06/2016 17:47 פרוטרום
תבין גבר אין איתה שום בעיה הבעיה הכי גדולה זה שחקני המעוף אונסים אותה איזון מדדים
היא כבר עולה 15/06/2016 16:38 מימוש
.
יצחק 15/06/2016 16:30 פרוטרום
תעלומה אחת גדולה אבל ההרגשה עדיין טובה לגביה למרות הירידות האחרונות
18 אחד 15/06/2016 14:58 פקיעה
אני מבין שהפקיעה ביום ה' 23 לחודש. מישהו יודע למה לא ב - 30 לחודש , שזה בעצם יום ה' האחרון לחודש זה ???
לאחד 15/06/2016 16:40 אם הראשון לחודש חל ביום שישי מקדימים בשבוע
אם החודש היה 31 יום אז הפקיעה היתה ב 30 לחודש
בקל 15/06/2016 16:07 פקיעה שבועית 1429 תרשמו (ל"ת)
17 דור 15/06/2016 14:13 לאחת שמבינה א
שלום לך, מה את חושבת לגבי אופקו, אני בהפסד גדול. קניתי ב4500 מה את חושבת יהיה פעם בשער של 4500. תודה מראש .
רמאות לשמה 15/06/2016 16:31 כמה שקוף הם משחקים עם הבנקים, זה נטו קזינו
מה אף אחד כאילו לא רואה את זה ?זה ניקרא ממש רמאות !!!!!! ומעניין שהמפקחים שותים קפה ועלק לא רואים.
16 הזדמנות יהש 15/06/2016 13:48 מחממת מנועים מחזור חריג מימים רגילים עולה 4% (ל"ת)
15 רדהיל 15/06/2016 13:38 מתי נקבל הודעה ממש מניה חולמנית (ל"ת)
14 פריגו 15/06/2016 13:36 היא תימכר מתי שכיל תימכר. כלומר אף פעם (ל"ת)
13 פריגו 15/06/2016 13:19 שמועה פריגו
שימו לב שהתפטרו מהמון סחורה ...יש שמועה שהייתה כוונה בלבד ..ולאור התחזיות יחכו לרבעון שני..אל תמהרו .
12 סופרים הפסדים 15/06/2016 12:56 הנדנדה הזו לא טובה לאף משקיע, עדיפה מפולת אחת וזהו (ל"ת)
11 דודו 15/06/2016 12:44 אם לא פריגו הבורסה יורדת היום באחוז
שחקני המעוף מווסתים עם מניות מעוף אחרות, שחקני המעוף הם אלו הבנקים שמשווקים אופציות ופועלות כך שתמיד הלקוחות שלהם יפסידו , זה גרוע מקזינו
10 דודו מהשוק 15/06/2016 12:43 גנבי המעוף יווסתו את המדד עם הבנקים- תרגיל ידוע ומוכר (ל"ת)
זהירות!!!!! 15/06/2016 15:24 היום בערב הנגיד שיגיד !! זהירות מירבית מהפוטים
היום היתה מפולת בפוטים המשך מפולת היזהרו!!!!!
9 אחת שמבינה א 15/06/2016 12:14 ביום שני אחרי עוד יום של ירידות, כתבתי לכם
שאם ביום שלישי המעוף יירד זה הזמן לקנות קולים ואכן צדקתי ואנחנו נהנים היום מירידות חדות ומה י צפוי לנו בשבוע שלפני משאל העם בבריטניה אז ככה, ככל שהסקרים יראו שברטיניה תצא מהאיחוד ימשיכו הירידות , העליות היום זה רק תיקון ולא מגמה יתכן ןגם מחר יהיו עליות אבל מי שקנה קולים אני מציעה לו למכור. המשך יום נעים, תהנו!
8 דודו 15/06/2016 11:39 לא לדאוג מורידים בנקים לוויסות (ל"ת)
7 אנליסט עממי 15/06/2016 11:18 לדעתי, בניגוד לכל התחזיות, הפד יעלה הערב את הריבית!
הפד פשוט רוצה להפתיע. וגם, לדעתי בריטניה לא תעזוב את גוש היורו.
6 א100 15/06/2016 11:07 אירופה והחוזים ותל אביב מרחפים גבוה..
שימו לב היטב היטב. ההמשך ודאי וידוע..גם היום סבירות ל...שימו לב!!! הכוחות הפועלים במרחב הם גדולים בהרבה מסך כוח השחקנים ברחבי העולם להתנגד. הכוחות מנצחים זה תקופה ארוכה מאד(ראו נתונים בשווקים. כלכלות. חברות)ועומדים(הכוחות)להעלעת רמה של כיפוף. וזה לא דווקא ריבית ארה"ב או יציאת בריטניה מהגוש. הכוחות גדולים ועצומים ואינם ניתנים לבלימה ועצירה בעליל.
אבנר 15/06/2016 16:56 המשך 2
גם הסדיר לנו בתאום עם ההנהלות אפשרויות לעבוד עם הכסף ה"שבוי" בפקדונות. הסכימו לבצע לנו פעולת מכירה כל X זמן לפעמים אפילו כל יום. כל אחד בפני עצמו ולפי סכומיו. וכמובן קנייה מיידית של הסכום שנמכר עם הריבית שהצטברה. כמובן שהעמלות היו אפסיות כמו שכתבתי אז בריבית דריבית במשך שנה לדוגמא הגענו לסכומים מכובדים וזאת בלי מאמץ ומתח.
אבנר בינתחומי 15/06/2016 18:37 התלבטתי אם לכתוב והחלטתי שכן.
במכללה שלנו לומדים לשמחתנו 10 בחורים ובחורות מוכשרים מתוך 120 שאותרו בעיקר בישובי הדרום וניתנה להם הזכות לבחור מתל חי בצפון וכל האוניברסיטאות ועד ספיר בדרום. כולם תלמידי מילגה מלאה שממומנת על ידי קבוצת א100 היקרים שלדעתי מקפידים על תרומות ומעשרות. המילגה כוללת שכ"ל וכן שכ"ד ומימון הוצאות כפי שנדרש. כמו כן הוקם בתרומתם בית כנסת גדול ומפואר בדרום במקום שהיו זקוקים לו ולא היה בקירבת מקום. תודה . אבנר.
אבנר 15/06/2016 16:50 המשך לפרופ' א יקירנו.
לפני תקופה זכינו להנות מהרצאות אורח של חברכם המכובד פרופ' אבירם בנושא השווקים לאן? מדד תל אביב 25 עמד באזור 1720 ואפילו קצת יותר. תוך 24 שעות ביצענו מאות סטודנטים ולדעתי גם מרצים שהיו בהרצאות פעולות מכירה דחופות. את התמורה הונחינו להניח ברוגע בפקדונות נושאי ריבית. אף עזר לנו פרופ' אבירם להשיג עמלות אפסיות וריביות מכסימליות שהיו קיימות במערכת.
אבנר בינתחומי 15/06/2016 16:41 לפרופ' איציק 100 היקר.
ברצוני להוסיף מספר שורות על דברי מאמש. אז ככה: הכל כבר היסטוריה אבל לשמחתי ותודתי אכתוב זאת. אנו כאן רוב הסטונדטים(לפחות מאות שאני מכיר) וכן רוב המרצים לדעתי מחוץ למשחק המלוכלך שמתקיים נגד עיינינו בבורסות ורוב הציבור כמו בכל המחקרים מפסיד כספו. לפני תקופה התארח אצלנו חבר קבוצתכם המכובד פרופ' אבירם ונתן לנו סדרת הרצאות וביינהן גם השווקים לאן? תוך ימים מאותו יום פנינו מאות סטודנטים ומרצים(לדעתי)לשים את הסחורה על השולחן. מדד תל אביב היה אז למיטב זכרוני מעל 1720 נקודות. עשינו נקיון כללי.
אבנר בינתחומי 15/06/2016 17:10 המשך 2
כמו כן. ל"נועזים" שביינינו הוצע ללכת נגד השווקים או חברות בעסקות שמכונות שורט. אבירם עזר לנו לשאול כמויות ענק של סחורה מגופים שונים ואף עזר לנו במציאת דברים ספציפים וכמובן בתשלום ששילמנו למשאילים. בתל אביב 25 הישאלנו כמויות גדולות כאמור באזור 1720 ואף בעוד חברות בארץ ובעולם סודרו לנו שאילת סחורה. יש לציין שכאן אנו ברווח משמעותי וממשיכים בעזרתו לשאול סחורה לצורך שורט כיוון שאנו בטוחים בכיוון השוק מטה. ברשותכם אמשיך אם אזכר בדברים נוספים. אנו מאחלים לכולם הצלחות ורווחים ואפילו גדולים משלנו שהם רבים גם בשוק שעלה או ירד. נ.ב:תחילת ההיכרות הייתה במרץ 2009 גם כן בסידרת ראיונות והרצאות ואז ניכנסנו בגדול לשווקים. ועל כל זה תודהב לאבירם ו99 חבריו(כולל כמובן פרופ' איציק 100)
אבנר בינתחומי 15/06/2016 16:33 המשך לתגובתי אמש 14 בעקבות דברי חברי יצחק :"מן המקורות"
טרום מסחר ארה"ב.
הדוקטור 15/06/2016 14:40 אהלן חבר
יש משפט סיני עתיק ״אל תהיה תלוי יותר מדי באף אחד בעולם הזה . אפילו הצל שלך עוזב אותך כשאתה בחשכה ... ידידי הותיק מבין אני את דברך חבל שהרבה פה לא הצלחות רבות
איציק 100 15/06/2016 17:24 להדוקטור המכובד והחביב.
אתה מטובי בניינו ואני מעריך זאת. המלצותיך תמיד חכמות ואני אכן מיישמם הלכה למעשה. אני לשמחתי תלוי ונתון להשגחתו של בורא עולם(לא דתי. למרות שיש בין ה100 שלנו 37 כיפות סרוגות)וכן קשור באהבה וכבוד לזוגתי שתחיה ולשני הבנים. גם קשור ל99 חבריי שאנו רצים יחדיו מאז גיל 14 עת התייצבנו בפנימיות הצבאיות ומאז אנו יחד באש ובמיים(תרתי משמע) נ.ב: האם כבודו קשור ל הNAVY CEAL שעובדים בציון?
ל-א100 15/06/2016 15:21 תתנצל
אם תדחוף פתקים לכותל אף אחד לא ידע מה כתבת. פה יש אנשים שבוודאי הקשיבו וטעו בגללך. קבל אחריות לטעויות שלך. גם אם השוק יתרסק יום אחד אין הצדקה לפמפם עשרות חודשים לפני.
ל -א100 15/06/2016 12:40 תתנצל
אתה ממשיך להטעות ...חשבת על אותם שקוראים ומושפעים ומפסידים כ ס ף בגללך
שולי 15/06/2016 18:20 אומרים וכותבים התנצל ולא תתנצל.
אני משערת שאתה האחד שמידי פעם מגיב ולצערי לא לעניין. וגם טועה מידי פעם(כל פעם) ואף הערתי על כל טעות. מקווה שתישתפר(כאן כן כותבים בעתיד)ותהיה לתועלת בחברה. תודה והוקרה שולי.
5 חונן 15/06/2016 11:00 על יום כזה נאמר - חנינה. (ל"ת)
4 ביזפורטל 15/06/2016 09:22 רוצים כתבה על נטע ורועי של רציו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
3 יאלה רציו 15/06/2016 09:20 קדימה שער 60 (ל"ת)
2 אביר 15/06/2016 08:54 רציו אתמול היה מחזור חריג בנעילה כנסו .....
האם יש לכם הסבר
קולים 15/06/2016 09:21 פריגו חגיגה
כן עדכון מדדים ומחזור נעילה חריג במיוחד של מעל 4.5 מליארד שקל בבורסה
לאביר החמוד 15/06/2016 09:19 תשאל את ה"מקורב"...חחחחחחחח (ל"ת)
משה 15/06/2016 09:19 אחי בדיוק הייתי בבנק וראינו את זה,הבנקאי אמר לי שהוא גם
עקב וראה שיש שאוספים סחורה חזק. מעניין ?
1 המתחזה 15/06/2016 08:24 כמה קול 1440 כרגע שער 300 צפוי לזנק? (ל"ת)
קולים 15/06/2016 09:06 קולים
אם וכאשר המעוף יעלה 0.7-0.8 כמתוכנן אז לפחות ב45-40%