חברות המזון לחצו - והקמפיין של משרד הבריאות ירד: "כבר לא שואלים כמה עולה המילקי - אלא מה יש בתוכו"

השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית מתגלגל לדלתן של החברות
אמיר אדר, צילום: רמי זרנגר
משרד הבריאות העלה לפני יותר משבוע קמפיין בעד צריכת מזון בריא, או יותר נכון: נגד צריכת מזון מזיק. הנושא מתגלגל כעת לדלתן של החברות שניסו, ואף הצליחו, להוריד את הקמפיין של משרד הבריאות. אמיר אדר ממיטב דש מסביר את ההשפעה על חברות המזון והמשקאות באחוזת בית, כאשר השיח שמתנהל מספר שנים בארה"ב בדבר אחריות תאגידית - מגיע גם לישראל.
 
תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ג'אנק פוד
    ג'אנק 09/06/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל ההורים, הוותיקים ואלה שבדרך, כולכם יודעים אילו מוצרים עניים בערכים תזונתיים או חסרים כלל, אל תקנו אותם!! זו לא הדרך לקניית שקט ע"ח בריאות הילדים שלנו,כל החטיפים מלאי מלח, חומרים משמרים, שומנים מסוגים שונים, אינם משביעים, אין בהם ויטמינים, ואינם תורמים ל"דחיית הסיפוק המיידי", משום שלוקח זמן להכנת סלט או ארוחה מזינה.
    סגור
  • 2.
    משרד הבריאות דואג לבריאות החברות
    יוסי 09/06/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושכח על מה הוא ממונה....
    סגור
  • 1.
    במקום לשאול כמה עולה המילקי ומה יש בתוכו -פשוט לא לקנות
    אחד 08/06/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל הרבה הורים פוחדים מהטרור של הילדים, אז חורקים שיניים וקונים. עבדים.
    סגור