סגירה צורמת בת"א: המעו"ף איבד 0.6%, טבע ב-1.6%, ת"א תקשורת צנח 2.6%

מדד ת"א 75 איבד 0.57%. סלקום צנחה ב-3.7%. פרטנר נפלה 1.7%. מניית אל על נפלה ב-3.2%
 |  (75)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (ד') בירידות שהלכו והתגברו לקראת הנעילה. ובלט לשלילה מדד ת"א תקשורת שצנח ב-2.6%. מדד המעו"ף איבד 0.6% בלחץ הדואליות כאשר טבע צנחה 1.6% ומנגד פריגו עלתה ב-1.75%. מדד ת"א 75 ירד ב-0.57% כאשר מניית אל על נפלה ב-3.2%, ומדד הבנקים השיל 0.2%.
מניות הגז רציו יהש -0.61% רציו יהש 262.4 -0.61% רציו יהש בסיס:264 פתיחה:265 גבוה:267 נמוך:261.4 תמורה:3,924,934 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -1.23% דלק קידוחים 1,048 -1.23% דלק קידוחים יהש בסיס:1,061 פתיחה:1,061 גבוה:1,074 נמוך:1,046 תמורה:9,779,118 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגיבו בעליות להזמנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו את פוטין לפתח את מאגרי הגז בישראל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
סלקום -1.26% סלקום 2,429 -1.26% סלקום בסיס:2,460 פתיחה:2,460 גבוה:2,509 נמוך:2,424 תמורה:2,654,869 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר -0.67% פרטנר 1,929 -0.67% פרטנר בסיס:1,942 פתיחה:1,942 גבוה:1,990 נמוך:1,929 תמורה:3,730,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדו בחדות ברקע להורדת המלצה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).
מדד ת"א 35 +0.17% מדד ת"א 35 1,552.91 +0.17% מדד ת"א 35 בסיס:1,550.32 פתיחה:1,551.62 גבוה:1,555.75 נמוך:1,547.56 תמורה:532,212,756 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.26% מדד ת"א 90 1,086.8 +0.26% מדד ת"א 90 בסיס:1,083.99 פתיחה:1,085.08 גבוה:1,096.99 נמוך:1,084.07 תמורה:125,993,060 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.5% מדד ת"א בנק 2,184.02 +1.5% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,151.67 פתיחה:2,161.91 גבוה:2,187.15 נמוך:2,160.94 תמורה:139,582,379 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.03 מיליארד שקל.
?במסחר בוול-סטריט המדדים נפתחו בעליות כאשר מדד ה-S&P 500 עולה לרמת שיא כל הזמנים. הסוחרים ברחבי העולם עוסקים בשאלה האם הפד' יעלה את הריבית החודש, כשהסוחרים מתמחרים כעת סיכוי נמוך של 4% בלבד לכך.
הבוקר באסיה נרשמה מגמה מעורבת, כשמדד שנחאי נחלש בכ-0.3% על רקע פרסום מאזן מסחרי חלש מהצפי, בעוד הניקיי עלה 0.93% - לאחר שנתון התמ"ג במדינה עמד בציפיות, והציג צמיחה של 0.5% (בשיעור שנתי) ברבעון הראשון של השנה.
הבנק העולמי חתך אתמול את תחזית הצמיחה העולמית ל-2.4% ב-2016, כשהתחזית הקודמת מינואר היתה לצמיחה של 2.9% . גם התחזית לשנת 2017 נחתכה מ-3.1% ל-2.8%.
תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    בורסה מורסה
    אורי 09/06/2016 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלב נשך אדם - לא חדשות. אדם נשך כלב - חדשות. סגירה צורמת בתל אביב - לא חדשות.
    סגור
  • 28.
    אני לא זקוק לתפילות המטופשות שלך
    שמי אלי 08/06/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתפלל לאלוהים הטוב ? שלך ותעזוב אותנו בשקט דרך אגב הוא עושה הפוך ממה שאתה מבקש ונהנה לראות אותך סובל הנאה מרובה הוא אוהב שאתה מתפלל כך שידע איך לגרום את הנזק המיירבי
    סגור
  • 27.
    האופציות השבועיות של אסתר לבנון (ל"ת)
    סגירה צורמת? 08/06/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אני רשע טהור (ל"ת)
    אלוהים 08/06/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    36 2
    סגור
  • מי עומד להענש? כתוב שם ונבקש רחמים עליך. (ל"ת)
    ! 08/06/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טוהר טהור (ל"ת)
    ואני 08/06/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 25.
    GEVO איזה רווח רק קניתי אתמול.+100%,מדיגוס
    ביו 08/06/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    קניתי בטפטופים,המחזורים עדיין נמוכים אן כי בעלייה, לדעתי הזדמנות קנייה בשווי השוק נכון להיום אחרי ההתפתחויות האחרונות, גדול מרשים ברווח,זינוק של 270% בשיעור הגידול,מכירות מתרחבות באירופה ובארה"ב והסכם במזרח הרחוק. דעה אישית ולא המלצה
    סגור
  • מדיגוס נסחרת מתחת לשווי המזומן ביד. איזה כיף שאפשר
    ביו 08/06/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לקנות בזול. זה לא ישאר ככה עוד הרבה זמן, היא תתגלה במוקדם או במאוחר בארה"ב,בדיוק כפי שחזיתי בזמנו לגבי כיטוב. בהצלחה.
    סגור
  • 24.
    רציו עולה,בסך הכל עוד בשורה טובה,אחת
    מה קרה?? 08/06/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מרבות החודש,זו סיבה לעלייה????
    סגור
  • 23.
    בורסת תא בורסה של לוזרים (ל"ת)
    בני 08/06/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • טען עוד
  • כולם לוזרים תאבי כסף (ל"ת)
    גם הממשלה 08/06/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 22.
    מייד מונף הגרזן על הראש (ל"ת)
    כל עליה קטנה 08/06/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לכן קניתי פוטים. פוט 1440 שבועי ב 240 עכשו הוא 480 מחר (ל"ת)
    נכון צודק 08/06/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפוטים הולכים להישחק מהר מאוד תיזהר!!!!!!! (ל"ת)
    זהירות !!! 08/06/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    לסגור את הבורסה מספיק (ל"ת)
    לרשות 08/06/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    לא נעבור אותו (ל"ת)
    מדד 1450 08/06/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    הנשמה מלאכותית
    מני 08/06/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבירסה גוססת וזקוקה לטפול נמרץ
    סגור
  • 18.
    עד מתי רשעים יעלוזו? (ל"ת)
    בורסה 08/06/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    משעממת ומגעילה (ל"ת)
    בורסה 08/06/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 16.
    בורסה
    איציק 08/06/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    33 2
    עדיף לסגור זה לא בורסה זה פשוט משעמממממממממ
    סגור
  • 15.
    שימרו עצמכם מפרופ א100 (ל"ת)
    פרופ זובי בלובי 08/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    97 0
    סגור
  • גם בעיטה בתחת זה צעד קדימה
    הדוקטור 08/06/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גבר הוא בסה"כ לטובתך אבל אצלנו בצוות תמיד אמרו לפני שנכנסנו למים יש אנשים שהלמידה הטובה עבורם היא דרך הרגליים אחזק את דברי ידידי כשזה יגיע אתה תתבלבל הצלחות
    סגור
  • הדוקטור
    איציק 100 08/06/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השבוע ארחנו את שולי ראנד המדהים במחוזותינו. אני משאיל את אחד משיריו שבו הוא פונה לבורא עולם ושואל מתחנן: אייכה? אז אשתמש בשאלה לבן אנוש חביב ואשאל אייכה??
    סגור
  • לפרופ' זובי בלובי היקר. איני מאמין שזה שימך האמיתי.
    פרופ' איציק 08/06/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אקח את דבריך המכובדים לתשומת ליבי ואשקיע מחשבה רבה על הנושא. הצלח בדרכך.
    סגור
  • לחבר משה היקר
    פרופ' איציק100 08/06/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מודה לך על ההסבר המלומד. אחשוב על דבריך החכמים ואני בטוח שאחכים ואף אשתמש בהם. תודה חבר.
    סגור
  • מעניין פרופ למה אתה ? (ל"ת)
    פרופ זובי בלובי 08/06/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    117 0
    סגור
  • למדעי המוח. או פסיכיאטר משהו כזה (ל"ת)
    הוא פרופסור 08/06/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחח 08/06/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כן נכון בטח הוא על סמי טשטוש חזקים ביותר
    סגור
  • פרופ א100 הוא לא רוצה לרעתנו פשוט לא פעם מפספס בגדול (ל"ת)
    בנימין 08/06/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא דביל
    משה 08/06/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכל יום צועק על נפילות ומפחיד את האנשים , וכל הזמן הזה השוק עולה ועולה. הוא אדם הזוי שמחפש תשומת לב , פשוט צריך לא להתייחס אליו.
    סגור
  • אל תעבוד קשה. הוא קנה קסם שורט בזמנו
    למשה 08/06/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה היה תעודת סל פי 3 שלפתע היא הפכה לתעודה פי 2 היה לו רמי לוי מכר חלק מזה. יש לו גם רציו .
    סגור
  • הוא בשורט ויש לו אינטרס שהכל ירד
    הוא לא דביל 08/06/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא כנראה הפסיד כסף רב במשבר האחרון כי היה בלונג. הוא יותר מידי אקדמאי ופחות מידי איש שטח. לפעמים האיש הפשוט מצליח יותר בגלל חכמת חיים או חושים או השד יודע מה אבל הוא איש טוב שמאמין במה שהוא עושה. ואולי בסוף יסתבר שהוא צודק והכל יתרסק צריך להיזהר
    סגור
  • ושוב פעם זה אתה
    משה 08/06/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמדבר על עצמך באלף כינויים , ואפילו מחמיא לעצמך. אתה לא בשורט ולא בלונג , אתה מחוץ לשוק כבר הרבה זמן בגלל הפסימיות שלך ,זה לא המקום לאנשים פסימיים. אתה לא בשורט בגלל שאתה מפחד להיות בשורט , אתה לא בלונג בגלל שבאמת אני מאמין לך שהפסדת הרבה כסף במשבר האחרון , אבל מאז השוק עלה ויפה , כנראה שאתה מכרת בהפסד וברחת ומאז השוק ברח לך. זאת הטעות של הרבה אנשים , לא מוכרים כשיש התרסקות בשווקים , מי שמכר ב -2008 הצטער ובגדול שרק שנה לאחר מכן השוק טס למעלה. לכל מי שלא יודע להתנהל בשוק ההון עדיף פשוט לרכוש תעודת סל על המדדים ולשבת עליהם , לא לפחד מכל פיפס ושימפס , לא להתרגש מכל עליה או ירידה , אם אתה בחור צעיר הכסף שלך בעוד 20 שנה יהיה שווה הרבה יותר מהיום כל עוד לא תנסה להתחכם עם שוק ההון. כל החכמים ונביאי השקר למינהם שצצים כל יום לא מבינים דבר וחצי דבר מהחיים שלהם , הם לא פוגעים בכלום , מהסיבה הפשוטה שיש יותר מידי משתנים בשוק ההון שאף מערכת או סיסטם יכול לחזות , שום מחשב על או תוכנה מיוחדת. אל תנסה לתזמן את השווקים כי לא תצליח , פשוט שב על מדדים לשנים קדימה ויהיה בסדר.
    סגור
  • 14.
    שימו לב ! החסימה נמשכת!!!
    יעקב 08/06/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תקרת הברזל השקופה מעל למניות הגז נמשכת! לא מצליחות להתקדם! נחשו מדוע?
    סגור
  • לאט לאט מורידים פה את שערי המניות
    נכון 08/06/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דווקא המניה היחידה שמריצים זאת טבע.
    סגור
  • 13.
    שימרו על עצמכם וכספכם.
    פרופ' א100 08/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 48
    לא זאת העת להיות בשווקים. זה לא חדש. אנו רצים עם זה כבר 32 חודש.. אולם..כל יום שעובר מגביר את דרגת הסיכון. בסולם מ1 עד 100 אנו בדרגה 101. בהצלחה.
    סגור
  • ואחרונה בקטנה כדי לטבל.
    שליו+עברי(איצ100) 08/06/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כבר כתבנו כאן רבות וזה כמובן נכון שמאשימים אותנו בהחזקות שורט אותן אנו מלקטים בפינצטה מזה שלוש שנים ברחבי העולם. ההחזקות כבר הוכיחו עצמן בגדול. אבל..אנו בתחילת הדרך עימן. כמו כן (לא נפרט הכל רק חלק יקירים)אנו מחזיקים ואוספים כמויות ענק של סחורות שלדעתנו יעלמו מהעולם להערכותינו בין חמש לחמש עשרה עד עשרים שנה מהיום. ערב מבורך.
    סגור
  • המשך
    שליו+עברי(איצ100) 08/06/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הרומן עם החברה החל ב1996 עת היה פרופ' אבירם שלנו היקר מנחה של שני פנומנים בסטנפורד ושמם: פייג' וברין. הוא זיהה את הפוטנציאל בשניים עוד לפני שהחלו לחשוב על האימפריה שלהם. הרבה מיים זרמו במיסיסיפי מאז והשניים הקימו את החברה שהיום לדעתנו הגדולה בעולם. השתתפנו(אבירם)בכל התהליכים של לפני ההנפקה וכמובן אנו מאז עם כמות מכובדת מאד. מוסיפים קבוע ולא מוכרים דבר וזאת מתוך אמונתו של אבירם שזאת הקטנה תגדל עוד הרבה.(לא המלצה) מאז עברו שיאים ומפולות ואנו בשלנו ממשיכים. ולשמחתנו הרבה...אנו עומדים לסגור אחוז נוסף בהחזקותינו באימפריה. מיותר לציין שאבירם שלנו מקובל מאד ואף מוערץ במסדרונות המטה של החברה. עד כאן להיום. ובהמשך לחבריי נאחל לכולכם הצלחות ושימרו על ממונכם. ערב טוב.
    סגור
  • סיפור מהחיים.
    שליו+עברי(איצ100) 08/06/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני למעלה משנתיים וחצי באנו לאתר זה ומידי פעם טיפטפנו ת"ז שלנו. אנו עוקבים בתשומת לב ועניין מרובים על דאגת הכותבים כאן שמעלים השערות על מצבנו הכספי והנפשי ועוד. אז דבר ראשון..נא להרגיע יקירים..כמעט הכל מצויין אצלנו. אף כתבנו לפני כשנתיים על רומן שלנו עם GOOGLE המפוצלת שהיא אחת ההחזקות לונג הגדולות שלנו ומעולם לא מכרנו וכנראה לא נמכור אפילו יחידה אחת. יש המשך.
    סגור
  • לא לשים את הכסף בפוטים!!!!! היזהרו!!!!בקרוב מפולת
    זהירות!!!! 08/06/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפוטים
    סגור
  • בהמשך לדברי חברי יצחק.
    ד" ר ניר( איצ100) 08/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לידיעתכם. העולם הכלכלי נמצא בעת הזאת ולמעשה כבר למעלה משנתיים וחצי לפי ספירתנו במצב הגרוע מאז ומעולם. ארה"ב היא המדינה הכמעט יחידה ששווקיה לא רחוקים משיאם..וזאת ממש לא מטעמים כלכליים. הבועה נופחה על ידי הדפסות בלתי נתפסות שלא הועילו. משחקי הריבית הם לרועץ. מזמן איבדו שליטה על מצבם. המגדל יתרסק ובגדול כיוון שנשען על אוויר. רוב הבורסות בעולם בפיגור רב ואזכיר פעם נוספת את הFTSE האנגלי שנמוך מאשר היה ב 2007. המעוף שלנו תקופה ארוכה מדשדש ונמצא 20% מתחת לשיאו. יש עוד הרבה " סיפורים למכור לכם" על מנת שתבינו היכן אנו עומדים. אסתפק בזה ..אני מבין לפי התגובות שזה לא נעים ליקירים לשמוע זאת. הצליחו בכל.
    סגור
  • בקרוב מאוד שחיטה של הפוטים!!!! היזהרו (ל"ת)
    זהירות!!!! 08/06/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פרופ א100 אתה לא ספיציפי לפרטים רק בכללי ולפעמים טועה (ל"ת)
    בנימין 08/06/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לבנימין היקר.
    פרופ' איציק 08/06/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אקח את דבריך ברצינות לתשומת ליבי.
    סגור
  • 12.
    חבל שלא פרסם ב0900 את תגובתי
    דוד מירושלים 08/06/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבל שלא פרסמתם ב0900 את תגובתי. כנראה לא נוח לכם לראות שאני צודק ואתם טעיתם.הבנתי את הרמז.זו הפעם האחרונה שאני נכנס לביזפורטל. כל טוב
    סגור
  • ספר לנו במה צדקת ובמה הם טעו. וזה יכול להיות נכון.
    א לדוד 08/06/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי תחושה שיפרסמו את דבריך. לפי נסיוני הם הוגנים עם פרסומים או לא. אני יודע שלעיתים אני כותב וזה לא מתפרסם ואחרי זמן אני רואה ששכחתי לשגר. לא מאמין שיש להם אינטרס לצנזר אלא אם כן ניבלת או ליכלכת או פגעת במנהיגינו או בסתם עמך. אל תאיים ואל תעזוב כל כך מהר. גם אשה מרגיזנית לא עוזבים והכל חוזר לקדמותו. סע ברכה.
    סגור
  • 11.
    מה קורה באל על ?
    ירון 08/06/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משהו יודע ויכול אולי לעזור ? מחזיק ב50K ומתלבט האם להמשיך להחזיק ?
    סגור
  • מומנטום שלילי
    איילי 08/06/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החברה דיווחה דוחות לא טובים , למעשה רשמה הפסד דיי גדול. המומנטום הוא כמובן שלילי כרגע , הצפי שהרבעון השני יהיה יותר טוב , אבל בל נשכח שמחיר הדלק עלה מה שיכול להשפיע לרעה על הדוחות הבאים. המניה מגיבה כמובן בהתאם.
    סגור
  • תודה רבה (ל"ת)
    ירון 08/06/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    ננו דיימנשן להערכתי הולכת לעוף בחודשים הקרובים
    ננו דיימנשן 08/06/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=QO408qIHGTs כתבה ששודרה לפני כמה שעות בערוץ אמריקאי
    סגור
  • 9.
    רציו אופציה 14 כנסו ..........
    היודע דבר 08/06/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל כספי מושקע ברציו אופציה 14 אני מהמר על כל הקופה
    סגור
  • ומהמר ולא זהיר. קווה לטוב. אתה בדרגת סיכון גדולה.
    אתה טיפש 08/06/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ועוד על האופ' שכולה יש בשוק כמה גרושים.
    סגור
  • רציו אופציה 14
    היודע דבר 08/06/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשהמניה תתחיל לעלות האופציה תעלה .............
    סגור
  • 8.
    תישאר בשער 28 לפחות עוד שנה. (ל"ת)
    רציו 08/06/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • הבנקים יעלו את השוק היום להיזהר מהפוטים!!!!!
    זהירות!!!! 08/06/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא להקשיב לאלה שרוצים שתכנסו לפוטים תזהרו על נפשותיכם !!!!
    סגור
  • אתמול גם אמרת 20 פעמים אותו דבר (ל"ת)
    למזהיר 08/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מדד 25 גמור
    פוטין 08/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכל הבורסות בעולם עולות 1.5% בת"א רק 0.15% שהבורסות יורדות , ת"א תקרוס. רק פוטים. ושלא יעבדו עליכם!
    סגור
  • 7.
    גם בגלל מחיר הנפט בעולם,לפחות כך טענו אנשים
    רציו ירדה 08/06/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ועכשו מה ?מחיר הנפט בחודש האחרון עלה בחדות אז למה רציו לא עולה?
    סגור
  • עלתה 50% לא מספיק ? (ל"ת)
    ק 08/06/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מי ביקש ולא קיבל יציבות (ל"ת)
    אחלה יציבות 08/06/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ולדימיר פוטין: מברך על חידוש היחסים בין ישראל לטורקיה (ל"ת)
    תנו גז 08/06/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.האם לחש לך זאת באוזן? אז למה אתה מדליף?
    מכבור 08/06/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    2.ואם כן אמר. אז מה?
    סגור
  • 4.
    רציו בדרך ל35 תגזרו ותשמרו אוטוטו חוזה עתק
    טל 08/06/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    11 1
    חוזה ענק ליצוא גז ב8 מליארד דולר, האופציות יעלו מאות אחוזים הכנסו לקבוצה בפייסבוק מניות מתחת לרדאר
    סגור
  • כמה זמן זה אוטוטו...אוטוטו...אוטוטו... (ל"ת)
    לטל החמוד 08/06/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    הכל טוב הבוקר יום יפה (ל"ת)
    כותב 08/06/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    אתר של הזויים, למה שיעלה ? בגלל שירד אתמול בארהב ? (ל"ת)
    סוחר 08/06/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אשרך שאתה היחיד שנורמלי ועשיר וגבוה ובלונדיני . (ל"ת)
    איש מאתר הזויים. 08/06/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    מישהו שאל מה קורה ברציו,אחר ענה לו לשאול את "המקורב"
    בוקר טוב 08/06/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    20 2
    אז אני פה ורואה,גם אני מושקע מאד ברציו ,וגם אני לא יודע מה קורה,ולמי יש אינטרס להוריד את המניה.בשנה האחרונה על כל כתבה שחטו את מניות ליויתן,לפעמים המניות ירדו בהגזמה גדולה.בשבועיים האחרונים היו בשורות מצויינות והמניות לא מגיבות גם אני לא מבין למה?אני יודע מתי יהיו בשורות טובות ועל כך אני כותב. ממשיך להאמין שיהיה טוב. יום טוב לכם
    סגור
  • באר שבע אלופה לכן אני אלוף יום ה אני נכנס לרציו בעוצמה (ל"ת)
    באר שבעי 08/06/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • המדלל
    ys8665586756 08/06/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 11
    החברה הנפיקה שתי סדרות של אופציות אופציה 15 לממוש בקרוב אם תהיה בכסף כלומר מעל 30 אג למניה יהיה מימוש האופציה ודילול של חמישה אחוז. בנוסף צפוי דילול כזה בדצמבר. זה כ150 מליון שקל שהחברה לוקחת לקופתה. ולך תדע מה יחליטו לעשות עם הכסף.
    סגור
  • אתה לא יודע למה?????
    אתה "מקורב? 08/06/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    8 1
    העיקר לחרטט....
    סגור
  • יש נבלות בשוק ההון אבל לא יצליחו לעצור את רציו (ל"ת)
    יעקב 08/06/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • א. היא תרד. לא נראה בזמן הקרוב שיפור.
    איש טוב 08/06/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בטווח של השקעה ל20 שנה. היא עשוייה להיות להיט. ב.למה להשתמש במילה נבלות. אתה רוצה לקנות ושתעלה. הם רוצים למכור וזאת זכותם. תפקידו של אף אחד בעולם זה לא להרים את מניותיך. בהצלחה. לי יש כמות ענקית מהנפקה ולא אגע עד 2036. לא מעניין אותי מה קורה עולה יורדת. אתה בטח רוצה להרוויח כאן ועכשיו וזה לא הולך כך בחיים.
    סגור
  • למה שתרד ולמה שלא נראה שיפור
    שאלה לאיש הטוב 08/06/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שאני מקורב או קרוב או בקירוב אבל עושה רושם שכן יחתמו פה הסכמי ייצוא ואספקה בזמן הקרוב אז למה שהמניה לא תעלה?
    סגור
  • כך את זה כסיפור טוב לטווח ארוך מאד.
    כמו שכתבתי 08/06/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסיבות הן רבות ומורכבות וקצרה היריעה מלפרטן.
    סגור