נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.15%, לאומי קפצה 1.3%, בזק זינקה 1.75%

אופקו הלת' איבדה 3.1% לאחר שנפלה אתמול 5%, פרוטרום התחזקה ב-1.6%, אל על ירדה 1.9%
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום מסחר מנומנם למדי בתל אביב ננעל במגמה חיובית ובעליות של 0.15% במדד המעו"ף, בזמן שבניו-יורק המדדים עולים בעד 0.5%, ובאירופה המסכים נצבעים בירוק גם כן, עם עליות של 0.25% במדד הדאקס. באופן כללי, נראה כי הסוחרים בעולם מחכים לאיתות בדבר העתיד לבוא, בדגש על העלאת ריבית אפשרית בארה"ב, והעיניים נשואות לנאומה של הנגידה ילן הערב (19:30, שעון ישראל) בתקווה שתתייחס לתאווי הריבית ותסיר מעט מהעננה בנושא.
בהקשר של העלאת הריבית - אלו אירועי האקרו החשובים שיתרחשו השבוע: לכתבה המלאה - לחץ כאן.
כאמור, מדד המעו"ף סגר בעליות של 0.15%, ת"א 75 נחלש בכ-0.1% ומדד הבנקים התחזק בכ-0.4%.
מדד ת"א 35 +0.42% מדד ת"א 35 1,460.5 +0.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:638,394,054 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר ננעל על 1.3 מיליארד שקל.
מניית טבע +2.86% טבע 5,760 +2.86% טבע בסיס:5,600 פתיחה:5,600 גבוה:5,900 נמוך:5,585 תמורה:119,298,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בתנודתיות אך הצליחה לסיים בעליות של 0.5% במחזור הגבוה בבורסה,  אופקו הלת' +0.16% אופקו הלת' 1,837 +0.16% אופקו הלת' בסיס:1,834 פתיחה:1,825 גבוה:1,860 נמוך:1,805 תמורה:5,001,970 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנפלה אתמול 5% איבדה עוד 3.1% היום, ו- מיילן +1.63% מיילן 13,750 +1.63% מיילן בסיס:13,530 פתיחה:13,530 גבוה:13,810 נמוך:13,450 תמורה:29,150,561 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.1% לאחר שאיבדה אתמול 1%. מניות הבנקים פועלים -1.02% פועלים 2,431 -1.02% פועלים בסיס:2,456 פתיחה:2,448 גבוה:2,457 נמוך:2,425 תמורה:45,427,277 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- לאומי -1.06% לאומי 1,960 -1.06% לאומי בסיס:1,981 פתיחה:1,985 גבוה:1,992 נמוך:1,960 תמורה:39,338,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימו שתיהן בעליות, כשהאחרונה אף זינקה 1.3%. גם מניית בזק -2.3% בזק 517.4 -2.3% בזק בסיס:529.6 פתיחה:527 גבוה:530.9 נמוך:517.4 תמורה:30,745,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תמכה במעו"ף, וטיפסה בכ-1.75%. מניות הגז רציו יהש -1.67% רציו יהש 223.2 -1.67% רציו יהש בסיס:227 פתיחה:227 גבוה:229 נמוך:222.7 תמורה:3,915,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש} דלק קידוחים יהש -0.82% דלק קידוחים 974.9 -0.82% דלק קידוחים יהש בסיס:983 פתיחה:988 גבוה:995.3 נמוך:972.1 תמורה:8,354,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשו בשיעורים מינוריים. מניית אל על -0.31% אל על 159.3 -0.31% אל על בסיס:159.8 פתיחה:159 גבוה:161 נמוך:156.5 תמורה:4,605,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.9%.
 
הבוקר באסיה הבורסות נסחרו בתגובה לדו"ח התעסוקה המאכזב שפורסם בשישי האחרון, ומדד הניקיי היפני ירד 0.4% בצל התחזקות הין.
בזגרת המט"ח, ה- דולר רציף +0.33% דולר רציף 3.53 +0.33% דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.53 נמוך:3.52 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלש משמעותית לא רק מול המטבע היפני אלא מול סל המטבעות כולו בתגובה לדו"ח התעסוקה שהצביע על חולשת שוק העבודה האמריקאי. בקביל,ה- אירו רציף +0.15% אירו רציף 4.16 +0.15% אירו רציף בסיס:4.15 פתיחה:0 גבוה:4.16 נמוך:4.14 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנק בעד 1% מול השקל.
ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב: "שוק המניות האמריקאי הגיב בירידות מתונות להפתעה השלילית בשוק העבודה, כאשר לצד החששות מפני האטה אפשרית, התעודדו המשקיעים מהעובדה שדוח התעסוקה שהפתיע לרעה, מרחיק מעט את צפי העלאת הריבית ומקטין משמעותית את הסיכוי להעלאת ריבית כבר בחודש הזה. בארץ הכלכלה המקומית גולשת במדרון בטוח לעבר מיתון, אך מי שמאמין ששוק המניות מקדים את הכלכלה וצופה את מצבה העתידי, לא מופתע מהנתונים.
"למעשה הירידות בשווקים בשנה האחרונה חזו את השינויים הכלכליים. על פי סברה זו, השוק יתנהג בעתיד הקרוב לא על פי נתוני הכלכלה שמתפרסמים כעת, אלא על פי הצפי שלו לעתיד לבוא ולכן מי שימהר וימכור מניות היום, עשוי לגלות שהוא סגר את האורווה אחרי שהסוסים ברחו. כיוון שהבעיות שלנו מבניות בעיקרן, כדאי לנקוט משנה זהירות ולהשקיע את מרבית הכסף בחברות יציבות ורווחיות ולא להיכנס להרפתקאות בחברות ממונפות או כאלו שפועלות בסביבה לא יציבה. כמו כן, בתיק מניות ישראלי, כדאי לצמצם את התלות בשוק הישראלי ולבחור חברות שחלק ניכר מפעילותן ומכירותיהן מופנה לשוקי חו"ל".
בזירת המט"ח האירו מזנק בכ-1% מול השקל, והדולר נחלש מול סל המטבעות ברקע לנתוני התעסוקה המאכזבים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
 
מניות במרכז
בונוס ביוגרופ +0.22% בונוס ביוגרופ 45 +0.22% בונוס ביוגרופ בסיס:44.9 פתיחה:45 גבוה:45.4 נמוך:44.8 תמורה:217,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה ממשרד הבריאות בישראל, אישור לעריכת ניסוי קליני, להשלמת חסר עצם בלסת העליונה או התחתונה בבני אדם, באמצעות הדור השני של שתל חי של עצם אנושית בהזרקה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
פרוטליקס -1.68% פרוטליקס 216.3 -1.68% פרוטליקס בסיס:220 פתיחה:220.2 גבוה:221 נמוך:215.9 תמורה:607,690 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: החלה בניסוי פאזה 3 בטיפול לפאברי (PRX-102), וזאת לאחר קבלת הערות מה-FDA והתאמת פרוטוקול הניסוי בהתאם. החברה תבצע ניסוי בקרב 78 חולים במסגרתו תיבחן יעילות ובטיחות התרופה אל מול Fabrazyme, לאורך שנתיים.
אביליטי -2.95% אביליטי 148.2 -2.95% אביליטי בסיס:152.7 פתיחה:148.1 גבוה:152 נמוך:146.2 תמורה:192,579 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה לאחר שדיווחה על תוצאות הרבעון הראשון ועל אישור תוכנית רכישה חוזרת של מניות בהיקף של 2 מיליון דולר. חברת הסייבר דיווחה על הכנסות של 6.5 מיליון דולר, כאשר שיעור הרווח הגולמי עמד על 50% מההכנסות. ההפסד התפעולי עמד על 242 אלף דולר.
תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    ו
    ט 06/06/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ט
    סגור
  • 32.
    איפה הדביל שטען שהדולר עולה חזק השבוע ?
    יוני 06/06/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קל לדבר שטויות ולא לקחת אחריות לפחות פרסם שוב שטעית ואתה מצטער
    סגור
  • 31.
    הנהלה רעה מאוד של כיטוב
    כיטוב 06/06/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דואגת לכיס של בעלי השליטה
    סגור
  • כיטוב פארמה הנהלה מצויינת, מניה גן עדן
    סהר 06/06/2016 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להתמרמר ולבכות על מר גולך כדאי שתאסוף סחורה לפני שהיא חוזרת ל 120 ומשאירה לך אבק כוכבים. אם אתה מבין וקורא בין שורות הגרפים וההודעות המצויינות שקברניטי החברה מוציאים בצורה כל כך מסודרת, המרק שהם מבשלים הוא כלכך טעים ובריא לכיס שלנו שרק החכמים יטעמו ממנו בהמשך.
    סגור
  • אז למה גיוס??? כיטוב
    כלכלן 07/06/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שטוען שההנהלה מצוינת למה לעזעזל נעשה גיוס? ולמה דווקא עכשיו אחרי המצגת שאמרה שאין חובר במזומנים ואפשר להמשיך עד ליציאץ התרופה..זה לא חשוד בעינך???
    סגור
  • 30.
    בבוקר כתבתם ת"א מחכה לחו"ל מעבר לים עולים יפה
    לביזפורטל 06/06/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה ההסבר שלכם למה כאן מקפיאים את השוק?
    סגור
  • מה אתה רוצה
    ביזפורל 06/06/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אצלנו בטוח עלה קצת. אצלהם אולי יירד הרבה בהמשך.
    סגור
  • 29.
    המשך לאיצ100
    ד"ר אברטון ברקלי 06/06/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    36 4
    פחד לוקח שליטה בשווקים.
    סגור
  • הפחד השתלט רק עליך
    ד"ר פה הדב קולומבוס 06/06/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    5 15
    לזה קוראים -- פחדן
    סגור
  • אני בתור אמריקאי( יהודי)קראתי בילדותי את פו הדוב.
    ד"ר אברטון 06/06/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני מניח לפי כתב ידך שאתה ישראלי טהור. אשמח אם תשלח לי את הספר פה הדב. אגמול לך על זה. גם פחדתי הרבה בחיי בעת שרותי ארוך השנים בכוח 6 של אריות הים. לידיעתך זה טבעי לפחד. אבל זה גם טבעי להיות איש טוב ולא להטיל רפש במי שאינך מכיר. אני מאחל לך כל טוב בכל שתלך.
    סגור
  • טען עוד
  • הכוונה הייתה ל- פה (נמצא ) הדוב
    ד"ר פה הדב קולומבוס 06/06/2016 22:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כנראה ששירות רב השנים באריות הים השפיע עליך לרעה והותיר אותך ללא העוז
    סגור
  • 28.
    אין כמו על הביו עוד ישראלית מתפוצצת 50% בטרום
    ביו 06/06/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    7 6
    צריך לדעת רק מי לפני ניסוי בשילוב נתונים טובים ויש מנצח. ויש כמה כאלה...
    סגור
  • 27.
    !!!!!
    Iz San Diego 06/06/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    26 0
    ....Utter defeat...Pain...Fear Take care
    סגור
  • 26.
    מנסים להפחיד המשקעים בכתבות אימה..אבל הכיוון ימשיך מעלה (ל"ת)
    רץ למרחקים 06/06/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • תמים (ל"ת)
    אתה 06/06/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • האוויר דליל. מפולת. (ל"ת)
    בקושי זז 06/06/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    בשקט בשקט...
    מ.א 06/06/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כשכולם מתבלבלים ומייחלים לעלייתה של רציו הגדולה, או מדיגוס הקטנטנה ובונוס המצחיקה.... בינתיים בזק הוותיקה בשער נמוך של מתחת ל- 750 רק עולה, כבר כמה אחוזים נאים משבוע שעבר, ועפ"י המלצת שלל אנליסטים היעד הוא מעל ל- 850, מתומחרת נמוך מדי מאז יציאת הדוחות הכספיים, אין בכך שום המלצה, אך הרכבת כבר יוצאת מהתחנה והיא כרגע נותנת צפירה אחרונה... All aboard !
    סגור
  • 24.
    האם יש סיבה לירידות באופקו (ל"ת)
    אופקו 06/06/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הרבה סיבות (ל"ת)
    כן 06/06/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    סאמיט
    אנונימי 06/06/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינתי חיזוק משמעותי היום. אחת מחברות הנדלן היותר טובות שאני מכיר עובדת יפה בגרמניה למי שעוקב, והכוון צפונה ניפגש בסוף השנה.
    סגור
  • יכול להיות שרמי לוי קונה שם בגדול? (ל"ת)
    מטוס 06/06/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    רציו
    רציו 06/06/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מישהו יכול להסביר למה יש הנפקת אופציות?
    סגור
  • האם אני חייב לקנות ואם לא קונה? אודה על הסבר. (ל"ת)
    ומה זה אומר? 06/06/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    נקודת החזור (ל"ת)
    1445 06/06/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • החזור? (ל"ת)
    מה זה 06/06/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כלומר כשמגיעים ל 1445 יורדים מטה (ל"ת)
    נקודת החזור 06/06/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מי זה הגוף ארמסטיס קאפיטל?
    שאלה 06/06/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתנועות בעלי עניין בביזפורטל של מגידוס רשום שהם קנו 657 אלף מניות במרץ השנה כמו כן מגדל קנו 330 אלף בסוף השנה. אשמח לתשובה ממבינים.
    סגור
  • 19.
    חברה בעם
    נכון שכותבים 06/06/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא חברה בע"מ?
    סגור
  • 18.
    איזו באעסה
    יוסף 06/06/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמעתי בבנק שאמרו כל ירידה לצורך ירידה. זה בנק של דוסים והם הרי יודעים שאנו לפני טיסות.
    סגור
  • בבנק אמרו אז אמרו אל תאמין (ל"ת)
    ליוסף בעל החלומות 06/06/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    יציבות ועוד יציבות (ל"ת)
    תענוג של ממש 06/06/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חיים יציבים בלי הפתעות רעות וגם ויתור על ה"טובות"
    מורדוך 06/06/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם באמת תענוג של ממש. יהיה יותר טוב חלילא. אז נשתגע מרוב טוב.
    סגור
  • 16.
    החששות יפוגו- המעוף בדרך ל 1490 (ל"ת)
    רץ למרחקים 06/06/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • פוגו פוגו ל490.
    בקושי זז 06/06/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ספר לחברך למען יזכרוך תמיד שהיצלת אותם.
    סגור
  • היום הנגיד תגיד ש והבורסה תטפס (ל"ת)
    ילן הנגידה 06/06/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לנגיד תגיד
    בקושי זז 06/06/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שיש לך קצת מניות ואתה רוצה שהן תעלנה? איך ניחשתי אחי?היום היא לא תגיד. היא כבר אמרה מספיק שטויות בעבר שרק הזיקו. אני כמנהל תיקים גדול שמכיר אותך מר נגיד תגיד מציע לך למכור מיידית את כל הסחורה בסך 9.7 מליון שקל ולברוח מהר מהר. זה שכתבתי למעלה קצת מניות אכן התכוונתי לקצת אבל בכח אחת איזה שני מליון שקל. הבנת קושקוש במבי.
    סגור
  • נעשה מה שאתה אומר אמכור מיידית כי כך אמרת אז אמכור (ל"ת)
    מהרץ למרחק 06/06/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה לא יקרה (ל"ת)
    בחלום הלילה 06/06/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שיר יפה ומקסים של ענת עצמון (ל"ת)
    בחלום 06/06/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה תותח (ל"ת)
    אתה תותח 06/06/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    לא לחשוב הרבה תיקראו ותבינו
    בונוס 06/06/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תקראו טוב טוב, כי יש בהודעה הרבה אינפורמציה חשובה למשקיעים , חדשות טובות: 1. ועדת הלסינקי אישרה אתמול את הניסוי בדור הבא ה"מהיר" יותר, בדור ה"מסחרי", של עצם חיה בהזרקה! 2. הניסוי שהחל בשנת 2014 למעשה הסתיים;כעת מתבצע איסוף, עיבוד וניתוח הנתונים ומעקב אחר החולים. להערכתי: הניסוי הראשון הסתיים בהצלחה פנומנלית, אחרת ועדת הלסינקי לא היתה מאשרת ניסוי בדור המתקדם של המוצר. 3. בונוס מעלה הילוך בניסוי להשלמת חסר עצם - להערכת החברה אישור הניסוי הנוכחי עשוי להקל על קבלת אישור לניסוי בהשלמת חסר עצם בגפיים - אני מציע לכם לראות את הראיון שערך פרופ' רפי קרסו עם פרופ' נמרוד רוזן, שערך את הניסויים הקליניים בכבשים, ושאמור כמובן לערוך את הניסוי הקליני. תקשיבו להערכותיו של המדען (תראו את העצם שהוא הביא לאולפן). חדשות מעולות!
    סגור
  • חתיכת עצם. לא להאמין (ל"ת)
    וואלא 06/06/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    היום כנס בסן פרנסיסקו (ל"ת)
    רדהיל 06/06/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אח שלי
    רמי 06/06/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה יודע אולי כתובת מדוייקת ושעה מדוייקת ואם יש כיבוד לפחות בייגלאך?
    סגור
  • 13.
    מה איתנו? (ל"ת)
    העולם ירוק 06/06/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אנחנו מעשנים גראס ירוק
    נכון אחי אתה צודק 06/06/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסבבה ביבה ומה מעניין הבורסה
    סגור
  • 12.
    מעו"ף
    כפיר 06/06/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני אישית חושב לפי מה שקורה שהצמינה לכשתיהיה במעו"ף תיהיה כואבת , של כ 1.5-2 , צריך לראות את הדולר וכל הפרמטרים מסביב, לדעתי חלשים מאוד
    סגור
  • 11.
    היום הנפקת אופציות ברציו דילול גדול
    ys8665586756 06/06/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במאיה לא מצוין אחוז הדילול.............
    סגור
  • 10.
    עדיין ארביטרז חיובי של כ 8% אחרי ה 20% עלייה בשישי וחמי
    מדיגוס 06/06/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    9 3
    בנאסדק. העיתוי למשקיעים החדשים הוא מדהים כי ההתפתחויות הטוהות קורות שהיא קרובה לשער הנמוך של השנה האחרונה עם מאזן מדהים כמעט ללא חוב והון עצמי של 40 מיליון
    סגור
  • קניתי גם בהצלחה.
    שוש 06/06/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהיה מעניין בארהב. כל התפתחות תטיס את הנייר לאור הסחירות הנמוכה ולאןר אחזקות המוסדיים.
    סגור
  • אדיוט. תפסיקו לזיין את השכל. אין שם מחזורים!! (ל"ת)
    אבי 06/06/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • ההית לוזר ונשארת לוזר
    לאבי 06/06/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחח
    סגור
  • 9.
    מעוף ללא שינוי (ל"ת)
    חדשה מרעישה 06/06/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה בכלל ברגוע ולא מרעיש
    נכון אחי אתה צודק 06/06/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל השינוי סך הכל יהיה 1000 נקודות למטה בקטנה ביג דיל
    סגור
  • 8.
    לא משנה מה שייעשה העולם אצלנו נחושים להסתובב
    למה צריך להמתין 06/06/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סביב 1444 1445
    סגור
  • 444 445 (ל"ת)
    נכון אחי אתה צודק 06/06/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    המדד לא יזוז (ל"ת)
    כמו אתמול 06/06/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    כל החודש נסתובב שם (ל"ת)
    1440 06/06/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אבל טעות קטנה לך
    נכון אחי אתה צודק 06/06/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה יהיה סביב 440. לא נורא כולה אלף נקודות. ביג דיל
    סגור
  • 5.
    בונוס
    בונוס ושוב 06/06/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונוס ביוגרופ קיבלה ממשרד הבריאות אישור לעריכת ניסוי קליני להשלמת חסר עצם בלסת בבני אדם, בדור השני של שתל חי של עצם אנושית בהזרקה
    סגור
  • בונוס מניית חלום
    בונוס!!!! 06/06/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים לשמוע עליה הרבה אני הצטיידתי בשער הנמוך הזה..הימור שלי תוך חצי שנה שער מאה
    סגור
  • 4.
    זה מה שנקבל בבורסה (ל"ת)
    דשדוש 06/06/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    פלאזה סנטרס ממריאה שוב
    הממריא הלאומי 06/06/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי שסיימה את התיקון האגרסיבי בשבוע שעבר, כבר כמה ימים עולה, בואו להמריא איתי
    סגור
  • מתרומם היום? תהנה. (ל"ת)
    אתה 06/06/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • פלאזה סנטרס
    סמך 06/06/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אפשר לקבל פרטים עליה?ההיתי בה שילמתי את הירידותונשברתי בדיוק יום לפני שהיא חזרה לעלות
    סגור
  • 2.
    תמשיך למעלה? (ל"ת)
    מדיגוס 06/06/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מאיזו סיבה? (ל"ת)
    למה? 06/06/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אני מאמין לשותפויות הגז!
    אני החלטתי 06/06/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    קונה רציו ומחכה! דרך אגב , לא יאומן גם אתמול כל הנפט ירוק רק רציו אדומה,אין דבר ננשום עמוק ונחכה בסוף גם נצחק ב"ה. יום טוב למחזיקי ליויתן
    סגור
  • מניות הגז
    למספר 1 06/06/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הסקטור הכי חם היום בבורסה היום לקנות רציותוך שנה רווח מעל 50% במינימום ותבדקו אותי!!!
    סגור
  • היום דילול משמעותי ברציו, מנפיקים אופציות. (ל"ת)
    ys8665586756 06/06/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מעודדים דבריך, מאחל לך שתרויח. יום טוב (ל"ת)
    תודה אחי 06/06/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • קודם שתחזיר לי את הירידה שהגעתי כמעט לשליש מחיר. (ל"ת)
    חבל על הזמן 06/06/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור