סגירה יציבה בת"א: המעוף איבד 0.07%, נכסים ובנין ירדה 1.45% במחזור השני בבורסה

סוחר, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה ביציבות עם נטייה קלה לירידות, זאת לאחר שבוול סטריט המסחר נסגר בירידות של 0.6% בצל דו"ח התעסוקה המאכזב. המעו"ף השיל 0.07%, ת"א 75 ומדד הבנקים נחלשו בשיעור דומה. מניית נכסים ובנין איבדה 1.45% במחזור השני בגובהו באחוזת בית, וזאת בהמשך לסגירה דומה בחמישי האחרון לאחר מכירת מניות מצד החברה האם דסק"ש. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז -1.81% מדד ת"א נפט 878.13 -1.81% מדד ת"א נפט וגז בסיס:894.32 פתיחה:895.01 גבוה:895.54 נמוך:878.13 תמורה:48,720,807 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-498 מיליון שקל.
מניות הגז {אבנר יהש}    רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמו הודעת בנודע לכמות הגז בלווייתן, וזאת לאחר קבלת האישור ממשרד התשתיות לגבי תכנית הפיתוח למאגר שחשפה כמות הנמוכה ב-20% מזו שהעכירו השותפויות. לכתבה המלאה - לחץ כאן. 
ציבור המשקיעים פדה קרוב ל-590 מיליון שקל מתעשיית קרנות הנאמנות במהלך חודש מאי, לעומת פדיונות של 900 מיליון שקל בחודש אפריל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    בין (ל"ת)
    אב 06/06/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    יא ראבי
    אינעל העולם 05/06/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה באסה עם ינפול השוק 99 אחוז. אני יכול להפסיד ככה כמה גרושים זה לא נורא. גם אם ישאר לי אחוז ממאה אהיה עדיין מורבח איזה 8880 אחוז. שאלו איך עשיתי זאת. על ידי עצה מחברים כורדים שלי
    סגור
  • איך עשית את זה ? (ל"ת)
    סמך 06/06/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    רק רציו אדומה????????????????? (ל"ת)
    כל הנפט ירוק 05/06/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה
    יאלה ראובן 05/06/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא? מה יש בה?
    סגור
  • 56.
    יציבות?
    אמיר 05/06/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הצחקתם אותי, מחזור אפסי והשחקנים מחזיקים את השוק. עד סוף יולי נראה מהלך ירידות שיגרום למשקיעים לברוח מהשוק. בהצלחה למהמרים
    סגור
  • 55.
    מצב ותובנות.
    פרופ' א100 05/06/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    22 5
    אנו עמלים ומשתדלים להתריע זה תקופה ארוכה מאד על מצב כלכלי (ולא רק) שהינו בלתי אפשרי לחלוטין לקיום. במקומות אחרים אנו כותבים בעיקר על פוליטיקה עם כל השלכותיה ובעיותיה הכוללים בעיקר נושאי צבא ובטחון. בשולי הדברים ברצוני לציין את הכתבה השכנה כאן באתר של ג'ורג' פרידמן הבעלים של סוכנות מודיעין מצליחה STARTFOR. וכן כתבה בכלכליסט(מצטער אתרוש) ביום 02/06/16 בכותרת:"התרסקות שתשלח את השווקים מתחת לשפל 2009..זה לגמרי ברור" כך מצויין שם דעתם הנחרצת..מאת אורי פסובסקי. יש המשך.
    סגור
  • המשך 2
    א100 05/06/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    18 4
    בין היתר מצויין בכתבה שכל הנוסחאות בהשקעות לא באמת עובדות ויש שם אף פרק על הטכני..האנליסטים פועלים בערפל מוחלט..ההשקעות לטווח ארוך לא מבטיחות דבר..האופי האנושי מכוון אותנו להפסיד..ואז הביאו 7 הוכחות המבוססות על המחקרים המתקדמים ביותר(לאותו זמן)וכן את המומחים המנוסים ביותר..
    סגור
  • המשך(גם לעיניו של מר גרינברג המפליא בכתיבותיו)
    א100 05/06/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    35 4
    ניקח את משבר הציבעונים בבורסת הולנד 1637 ונשאל האם אפשר בכלל לנצח את השיטה רוב או כל הזמן? בשולי הדברים אציין מחקר מעניין שנעשה על ידי נוירולוגים ופסיכיאטרים ופסיכולוגים ומדעני מוח ובו הישוו בין אדם וכאבו על אובדן כל הונו..ובין כאבו של אדם שאיבר אדם הקרוב לו מאד. לא אכביר מילים בנושא אך לצערי הגיעו למסקנות שעוצמות הכאב על צורותיהן השונות הן קרובות ואף זהות בעוצמתם. מחקר שאיני אוהב מעצם קיומו..אך עובדה..כאן ברצוני להזכיר מאמר בכלכליסט(מצטער אתרוש) שנכתב ב04/02/10 על ידי אסך אבירו ושמו: "אי אפשר לנצח את הבורסה" מומלץ מאד מאד לקריאה.
    סגור
  • המשך אחרון מבלי לגרוע מכל הכתוב מעלה..
    א100 05/06/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    15 2
    ברצוני לציין שמוכרים לנו מספר מקרים בעולם ואף בארץ..שבם עקב בצד אגודל לאורך שנים רבות (ורוב השנים)כן ניצחו את השיטה בין בקטן ובין בענק. מוכרת לי דוגמא מארצנו שלנו שבה הודברה ונוצחה השיטה במשך 33 שנים ברציפות (החל וכולל משבר הבנקים1983)וזאת בגדול מול כל מדד ייחוס שעמד מנגד. היו כאן באותה דוגמא מאות ואלפי פרמטרים "ששיחקו " לטובת המשקיעים. ומכאן אני מאחל למר גרינברג הותיק ולכולכם בריאות והצלחות. תודה . איציק.
    סגור
  • טען עוד
  • 54.
    לא לפספס ולא תגידו לא אמרתי בהצלחה (ל"ת)
    בונוס 05/06/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • די....
    עוגי 05/06/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להריץ
    סגור
  • 53.
    ליויתן בשורות טובות ורציו יורדת?????? (ל"ת)
    רציו????? 05/06/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    28 2
    סגור
  • מנצלים את המצב רוצים לאסוף בזול אז מונעים ממנה לעלות
    גז גז 05/06/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בטח יש הסכמים ולא רוצים להודיע עד שיסיימו לאסוף
    סגור
  • 52.
    המחזור בדעיכה
    כיטוב 05/06/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עברתי למדיגוס, מחזור בעלייה,למעשה למעשה קפץ פי 20 החל משבוע שעבר אחרי הדוח וההודעות. עדיין צריכה לסגור את הפער מהעליות בארה"ב (עוד כ 7%), קרוב לוודאי תמשיך צפונה גם מחר.נראה לי הולכת להיות כיטוב 2. על כיטוב כתבתי בתחילת השנה נסחרה גם מתחת לרמת המזומן ומאז זינקה 150%. לאהמלצה אלא דעה אישית בלבד
    סגור
  • המחזור עצום
    wow 05/06/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פי 25 מלפני שבוע שבועיים
    סגור
  • 51.
    בדיחה טובה (ל"ת)
    יציבות? 05/06/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    פולג תעשי משו
    פוט 1380? 05/06/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בורסה יום ראשון צריכה להיות סוגרה די נחנקו 0.01 למטה 0.03 למעלה גם ככה היא לא מתאימה את עצמה לבורסות העולם בסוף השבוע
    סגור
  • 49.
    הומלצה על ידי האיגוד הרפואי האמריקאי לשיפוי ביטוחי
    מדיגוס 05/06/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה היה עוד בשנת 2015. ניתן למצוא את זה בהודעות החברה.התקבלה המלצה של האיגוד הרפואי האמריקני (AMA) לפיה על חברות הביטוח הממשלתיות לכלול ב"סל הבריאות" שלהן, פרוצדורות מסוג "פרוצדורות המטפלות בשידוך הוושט דרך חללים טבעיים". מדיגוס אומרת בהודעתה כי למיטב הערכתה, המוצר שלה נכלל תחת הגדרה זו. אם קוראים את ההתפתחויות האחרונות כולל הגידול בפרוצדורות והמחקר החדש שפורסם יתכן שזה קרוב יותר מתמיד.הערכה ולא המלצה. לחברה שנסחרת מתחת לשווי המזומן עם גידול מרשים במכירות וברווח לפי הדוח האחרון זה יהיה צעד ענק.
    סגור
  • התעוררה בנסאדק וזינקה 20% בחמישי ושישי במצטבר
    מדיגוס 05/06/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בדרך כלל שחברה מתחילה להתעורר בנאסדק זה ממשיך.
    סגור
  • רק 35% בידי הציבור היתר בידי מוסדיים ובעלי עניין
    כלכלן 05/06/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אומר הכל. השיעור הרבה יותר גבוה מחברות הביו שעדיין לא מרוויחות כלום ונסחרות פי כמה מכמות המוזמן,אצלה זה הפוך וזה קורה בעתוי מצויין למשקיעים כי הנייר עדיין בתחתית.
    סגור
  • 48.
    משקיעים לטווח ארוך
    איילי 05/06/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני רואה פה הרבה שמות של מניות ביומד/ביוטק/הייטק שחלקן לא הרוויחו שקל בימי חייהם , רובן מפסידות ומדללות את בעלי המניות באופן קבוע , חלקן מכונות "מניות חלום" מדוע אנשים מחפשים מניות שכאלה ? האם מאמינים בחלום שיתגשם ויתן להם ערך רב ? האם זאת הגרידיות ונסיון להתעשרות מהירה ? מהנסיון שלי רוב המשקיעים שקונים מניות כאלה בסופו של דבר מפסידים , מי שמרוויח הם בעלי החברה ובעלי התפקידים בחברה שחיים על חשבון המשקיעים כשמקבלים משכורות יפות ,בונוסים ואופציות שמומרות לאחר מכן למניות כך שמדללים את בעלי המניות הקיימות. מדוע לא להשקיע בחברות איכותיות וטובות שיודעות להרוויח כסף,לחלק דיבדנדים לבעלי המניות,לא מדללים את בעלי המניות אלא להיפך מבצעים רכישות של המניות שלהן בשוק ההון על מנת ליצור ערך לבעלי המניות. סתם כמה נקודות למחשבה...
    סגור
  • על סיכוי סיכון שמעת? אז מה אתה אומר תשקיעו בטבע המרוויח
    כלכלן 05/06/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ? שיכולה בקלות לפספס את התחזית ולצלול גם 50% ביום? זה קרה לגדולות ממנה.לא כל חברות הביו מומלצות.נכון שרובן לא ראו עדיין שקל אבל משקיעים מסתכלים קדינה לגודמה כיטוב פלוריסטום ואחרות. דווקא יש כאלו שכן מרוויחות ויש כאלו שנסחרות מתחת למזומן למשל מדיגוס. זה הכל שאלה אם אתה אוהב או שונא סיכון. אם את שונא סיכון קנה אגח ממשלתי תקבל במקרה הטוב 1% לשנה,או קנה חברת ביו עם מאזן טוב שיוצאת לשוק או מקבלת אישור ממינהלמהתרופןת ותעשה גם מאות אחוזים.פשוט לא?
    סגור
  • סיכוי סיכון
    איילי 05/06/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידידי , אתה לקחת את טבע כדוגמא בזמן ששוק הפארמה סובל ממגמה שלילית בשנה האחרונה, בוודאי שלא דיברתי על טבע אלא באופן כללי. רוב מניות החלום מפסידות ואינן יוצרות ערך למשקיעים , להיפך רובן יגרמו רק להפסדים , מנגד אני לא שולל שיש פה ושם הצלחות וצריך גם הרבה מזל בשביל לתפוס את המחט בערימת השחת. כמובן שבמניות החלום יש סיכוי להרוויח גם מאות אחוזים , אבל יש גם סיכוי להפסיד כמעט את כל הכסף. למשקיע הממוצע אין את היכולת להצליח לפגוע במניות המצליחות , על כל 1 שתצליח יהיו אולי 20 מפסידות. בנוסף , הרי אף משקיע נורמאלי לא יסכן את מרבית כספו הבמניות כאלה ורוב התיק אמור להתבסס על מניות חזקות ואיכותיות , אין בעיה כמובן לתבל במניות חלום אולם לא הם צריכות להיות הבסיס של התיק. אתה נתת כדוגמא את טבע , אני לא מדבר על טבע אלא באופן כללי ללכת על מנייות איכותיות שמחלקות דיבדנדים, לא מדללות את בעלי המניות ואף מבצעות רכישות עצמאיות של מניות, ולא חסר כאלה. גם המניה שציינת , ירדה בשנה אחרונה יותר מ -70 אחוז !!! כל מי שרכש את המניה הזו מופסד, כמה זמן יקח לו להחזיר את הכסף ?
    סגור
  • בעקרון זה נכון אבל לא באילו שנמצאות אחרי שלב 3 או שיש
    לאיילי 05/06/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להם כבר מוצר בשוק. במיוחד כאלו עם מאזן מושלם כמעט ללא חוב ונסחרות מתחת לרמת המוזמן.מניסיון של שנים בארה"ב,סבלנות במניות האלו משתלמת.
    סגור
  • תשובה
    איילי 05/06/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה את עצמי כמשקיע ערך ולכן מראש פוסל חברות שאינן מרוויחות , זה אחד הקריטריונים שעומדים לנגד עניי כשאני רוכש מניות. לגבי מניות הביומד הן תמיד נופלות אצלי ולכן אני לא שם לב אליהן יותר מידי , מנגד יתכן שאתה צודק בקשר לחברות שנמצאות כבר בשלב מאוחר בפיתוח ויש סיכוי גבוה יותר שיהיה פה ערך , השאלה איך אני מכמת ומעריך אותו , זה דיי קשה. אני יודע להעריך חברות ע"פ המודלים שלי , מודה על האמת שאני דיי מתקשה להעריך חברות מהסוג הזה ולכן מראש אני פוסל אותן. אני דיי זורם עם האימרה של באפט "תשקיע במה שאתה מבין" נניח שאתה דיי מבין במניות אלו זה דיי לגיטימי מבחינתך להשקיע במניות אלה , אבל אני מניח שתסכים איתי שרוב הציבור לא ידע איך להעריך את החברות האלה ורובו יפסיד כסף אם ינסה לרכוש מניות מהסוג הזה, לראיה תסתכל מה עשו רוב המניות בתחום הזה בשנה/שנים האחרונות , תסתכל על מדד הביומד. תסתכל מה קרה לרב החברות שנרשמו פה בשנה האחרונה , רובן רק גרמו נזק למשקיעים. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה !
    סגור
  • 47.
    כל יום אמורה לצאת הודעה (ל"ת)
    בונוס 05/06/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אני שמעתי
    שטויות במיץ 05/06/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שכל יומיים או כל שלושה ימים.
    סגור
  • 46.
    מישהו יכול בבקשה להסביר למה קופצת כך? (ל"ת)
    מדיגוס 05/06/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תקרא את הדוח שהתפרסם ותבין כמו גם
    לשואל 05/06/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את הדיווחים האחרונים.הסכם בסין והתרחבות באירופה ובארהב,קפצה 20% בשישי וחמישי בארהב.וגםמנסחרת מתחת לרמת המזומן,עם חוב אפסי.וגם במחיר הנמוך של השנה האחרונה. בדרך למהלך עליות מרשים לדעתי.
    סגור
  • Revenues for the three months ended March 31, 2016
    a 274% increase 05/06/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    “In the first quarter of 2016, Medigus continued to execute on its goal of increasing the number of transoral fundoplication procedures conducted with our flagship device, the Medigus Ultrasonic Surgical Endostapler, or MUSE system. We are pleased with our progress so far this year and are on track to achieve our goal of expanding our commercial footprint in both the U.S. and Europe,” said Chris Rowland, CEO of Medigus. Recent Highlights: • In January, the company received a commercial order from one of Israel’s leading industrial companies for a customized version of its micro ScoutCam™ technology. • In February, Medigus further progressed on its plan to drive the commercial availability of MUSE™ in China by receiving the initial purchase order from Shanghai Golden Grand-Medical Instruments Ltd. towards purchase of system components for use in an upcoming clinical trial in China. • Earlier this year, Medigus announced that more than 200 transoral fundoplication procedures using t
    סגור
  • 45.
    לכו על כן פייט
    Amr 05/06/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ראו....הוזהרתם
    סגור
  • 44.
    הדשדוש הוא הכוכב האמיתי (ל"ת)
    גבור הבורסה 05/06/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    נעבור את 1450 או לא? (ל"ת)
    שאלת המליון 05/06/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • נעבור בקרוב את 450 או לא? (ל"ת)
    שאלת 10 השקלים 05/06/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 42.
    מעלים 5 נקודות מורידים 7 (ל"ת)
    טל 05/06/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    איזה מטומטמים אתם עוד תצטערו שמכרתם (ל"ת)
    רציו יורדת? 05/06/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • מכרתי ביותר מפי 2 מהיום ואקנה שנית בשער בין 2 ל10.
    טומטום 05/06/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    וגם זאת בספק.
    סגור
  • 40.
    כרגיל ימי א מסחר דליל ,כל ממזר מלך והבורסה מורסה עולה (ל"ת)
    כרגיל 05/06/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בורסה תיפול (ל"ת)
    ממזר 05/06/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 39.
    ירידה לצורך עליה (ל"ת)
    שמוליק 05/06/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • יאאללא שמוליק. סע סע (ל"ת)
    מלך 05/06/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ברור. דוחות גרועים מצוינים לשוק ,תמשיכו כך (ל"ת)
    טכנולוגיה 05/06/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מדיגוס רק ההתחלה.270% שיעור גידול בדוח.
    מדיגוס 05/06/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נסחרת מתחת לרמת המזומנים כמעט ללא חוב.התפתחויות מעולות לאחרונה. לדעתי הולכת לקבל סוכרייה ענקית,הכנסת התמוצר שלה לסל הבריאות בארהב.זעה אישית.תקראו לפני שנה שכסר אז הנושא הזה עלה.עכשיו תעשו אחד ועוד אחד ותראו את החדשות האחרונות במאיה. שווי מצחיק לחברה שכבר מוכרת ובדרך לבוסט מכירות עצום.
    סגור
  • טיסה מרשימה בנאסדק בסוף השבוע. (ל"ת)
    נראית טוב 05/06/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • שליש שווי שוק מכיטוב למשל
    בוזי 05/06/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הון העצמי שלה שהוא בערך 42מיליון.
    סגור
  • 37.
    מדיגוס רק ההתחלה
    מדיגוס 05/06/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נסחרת מתחת לרמת המזומנים כמעט ללא חוב.התפתחויות מעולות לאחרונה. לדעתי הולכת לקבל סוכרייה ענקית,הכנסת התמוצר שלה לסל הבריאות בארהב.זעה אישית.
    סגור
  • 36.
    מנייה יציבה
    בונוס 05/06/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק בונוס
    סגור
  • 35.
    רציו אוטוטו חוזה עם טורקיה וקידוח נפט
    טל 05/06/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    9 2
    נמצאת בשווי בדיחה כאילו אין לה מאגר מפלצתי הדרך לקידומת 4 סלולה
    סגור
  • 34.
    ב7.6 וב8.6 יתקיים כנס בו תציג
    רדהיל 05/06/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תציג בכנס השותפויות BIO בסן פרנסיסקו ב7.6.16 תציג בכנס JEFFERIES 2016 HEALTHCARE ביום 8.6.16
    סגור
  • 33.
    רציתי רציו אבל לפי הכמות החדשה לא כדאי (ל"ת)
    רפי 05/06/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 32.
    למערכת ביזפורטל
    ראובן 05/06/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    37 1
    לאחרונה הפרסומות הקופצות הפכו את האתר לבלתי נסבל--אני לא מאמין שאנשים יקנו מוצר מפרסומת שעצבנה אותם---נהפוך הוא ...לפני מספר ימים כתבתי שאם זה לא יפסק לא אכנס יותר לאתר---אכן זה הרגע להפרד !!!!
    סגור
  • איזה דרמטיות
    יאלה ראובן 05/06/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה תיכנס כמו עכבר קטן.
    סגור
  • צודק!! (ל"ת)
    משה 05/06/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • לא מסכים עם זה, גם הם צריכים להרוויח ממשהו (ל"ת)
    המתחזה 05/06/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 31.
    למרות הכל המעוף בדרך ל- 1490 בחודש הקרוב (ל"ת)
    רץ למרחקים 05/06/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • בדרך הוא עוצר בוגאס קזינו או לא? (ל"ת)
    לרץ 05/06/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    תכפיל את עצמה עד סוף השנה
    אינטק פארמה 05/06/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתופי פעולה בינלאומיים...
    סגור
  • 29.
    רציו בדרך למעוף שלא יעבדו עליכם
    גל 05/06/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    9 10
    בקרוב הנחת צנרת וסגירת חוזה ענק משמע שער 50 מומלץ לא לפספס, תכנסו לקבוצה בפייסבוק שנקראת מניות מתחת לרדאר
    סגור
  • 28.
    ארביטראז 16%
    מדיגוס מתעוררת 05/06/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בשעה טובה התחילה ההמראה
    סגור
  • זה יהיה כנו כיטוב
    מדיגוס 05/06/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים יתעוררו אחרי 150-200אחוז.ויש סיבות לבך לדעתי.
    סגור
  • 27.
    פקיעה
    1392 05/06/2016 06:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה דעתכם על זה, עשיתי ניתוח טכני והדבר אפשרי בהחלט.
    סגור
  • 26.
    מר עליות 1450 לפחות (ל"ת)
    שבי 05/06/2016 05:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    פרוטרום בכל הכח. טבכ פריגו (ל"ת)
    חצחי 05/06/2016 04:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 24.
    דיא ארהב אס אמ פי נש,ר קנו לונג דאקס (ל"ת)
    חירון 05/06/2016 04:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    קנו דקס פי שלוש לונג כתבתי לכם הולכים לשיאים (ל"ת)
    חיים 05/06/2016 04:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 22.
    קנו כמו שאמרתי אלוני חץ ופרוטרום לא כיל ולא חל (ל"ת)
    מיכאל 05/06/2016 04:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    20% עליה בסוף השבוע בארהב.
    מדיגוס 05/06/2016 01:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חמישי+שישי.
    סגור
  • 20.
    דיסקונט השקעות עם רופסייד של 400%... (ל"ת)
    רמי 05/06/2016 01:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אופקטרה
    יורם 04/06/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה לעשות כסף מהיר יש מניה מרשימת השימור אופקטרה תכנסו ותראו מה עשתה במשך שבועיים מי שיכנס עכשיו עדיין פוטנציאל ענק לפניו
    סגור
  • 18.
    מה עם כיתוב פארמה מה הכיון (ל"ת)
    אבי 04/06/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    אופקו
    בני 04/06/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני צריך לדעת אופקו שווה קניה
    סגור
  • יש טובות יותר
    איילי 04/06/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה לך לרכוש חברה שכל הזמן מפסידה כסף ולא יודעת להרוויח , בעוד שהיא כל הזמן מדללת את בעלי המניות שלה ? לא חסר מניות טובות ואיכותיות אחרות.
    סגור
  • שווה קניה
    ראם 04/06/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המניה שווה קניה אבל
    סגור
  • 16.
    כן פייט חוזרת אף היא עם פער חוובי גדול
    רפי 04/06/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברה נהדרת רבות באמתחתה 6-9 ליוני תשתתף בתערוכת ביו בסן פרנסיסקו שאפו
    סגור
  • 15.
    לנוכח עדכון כמות הגז פחות 20 אחוז, המדד יירד בבוקר? (ל"ת)
    המתחזה 04/06/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 20 אחוז מאפס נשאר אפס. אין גז בלויתן (ל"ת)
    שלומי נקאי 05/06/2016 05:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 14.
    לפי שמועות זה השבוע שלה...בהצלחה (ל"ת)
    בונוס 04/06/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 13.
    תמכרו עכשיו את רציו
    אסרח פראייר 04/06/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תמכרו את רציו מיר בבוקר, כיהגיע הזמן שאני ייכנס לשוק ובשער 72 תקנו ממני חזרה, אתם לא בנויים לקנות משהו ולשתוק בסבלנות 7 חודשים
    סגור
  • 12.
    קדימה לשער 60 (בתור התחלה) (ל"ת)
    יאלה רציו 04/06/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • קדימה
    יאלה רציו 05/06/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשער 6 בתור התחלה.
    סגור
  • 11.
    רציו אבנר דלק קידוחים זה הסיפור (ל"ת)
    יעקב 04/06/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    28 13
    סגור
  • 10.
    פוט 1410 כרגע שווה 620 ש"ח, כמה צפוי לזנק ? (ל"ת)
    המתחזה 04/06/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • נו מה יהיה איתך? אמרתי לך אמש שהפוט יימחק ! (ל"ת)
    צבי 05/06/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר ת"א +1%...גזור ושמור !תחשב לבד כמה הפוט לא שווה. (ל"ת)
    צבי 04/06/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 610
    חיים 04/06/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    610
    סגור
  • יעלה ל 1200.כמעט 100 אחוז
    חשבון פשוט 04/06/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אבל עד הפקיעה יגיע גם ל 2500.
    סגור
  • לנוכח הסגירה
    בועז 04/06/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שוק סיים במתינות, ויקס ירד, לכן אני מעריך שפוטים יעלו עד 20% בפתיחה, ויסיימו סביב האפס. החודש פקיעה קצרה, לכן מחר יורידו קצת פרמיות, מעריך ששוק יסיים סביב 1441, קולים ירדו סביב 10%
    סגור
  • מוכר את הפוטים בבוקר (ל"ת)
    המתחזה 04/06/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ימחק לך בסוף החודש, לא חבל על הכסף
    אופציות 04/06/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מחר יעמוד 480
    סגור
  • 9.
    השאלה מה יקרה לאחר הפתיחה.
    מעוף 04/06/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ירידות. ניגע ב 1430
    סגור
  • 8.
    עליות חזקות באגחים (ל"ת)
    אלונה 04/06/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 7.
    הדואליות חוזרות ב 0.4%- לפי הטבלאות לכם.
    מייקרו 04/06/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    האם זה פער זניח? כתבתם על דו"ח התעסוקה הגרוע. האם זה מה שיגרום ליציבות עם נטיה קלה לירידות? האם גרוע מזה אם היה קורה היה מביא לירידות לא קלות? האם ס.פ שבסיכום יומיים רשם ירידה מינורית לחלוטין זה מה שיביא איזון? האם חוסר האיזון והבעיות בממשלתנו עלולים להעיב? ואולי בכלל תהיינה עליות קלות או חזקות? וגם האם כשאין מה לכתוב אז כותבים זאת דווקא כאן על משקל אם אין לך מה להגיד אל תגיד זאת פה.
    סגור
  • 6.
    סוס מנצח-לא מחליפים
    מיקו 04/06/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 7
    כשנושא פיתוח לוויתן קרוב יותר מתמיד ממליץ לאחוז טוב טוב במניות הקבוצה ולהתמקד בעיקר במניות רציו.
    סגור
  • רציו סוס דוהר
    אמיר בונד 04/06/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אין ספק שרציו יתן למעלה
    סגור
  • ביוודאי (ל"ת)
    ביוודאי 05/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 5.
    לפחות אחוז למטה
    חשבון פשוט 04/06/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    9 9
    ארביטראז זניח כמעט חצי למטה .בנקים ירדו לפחות 2 אחוז .עד כאן זה אחוז .מניות הגז עוד 2 למטה .זה כבר יותר מאחוז.
    סגור
  • רק מה הכול הפוך (ל"ת)
    כל מה שאמרתה נכון 04/06/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    ביזפורטל אף מילה על מה יקרה מחר לליויתן? (ל"ת)
    ליויתן מה? 04/06/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • תגובה
    איתן 04/06/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה חושב שיש לביזםורטל השפעה על המסחר ?
    סגור
  • 3.
    "הדואליות חוזרות עם פער זניח על המעו"ף"
    אורלי 04/06/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    -0.4% (בהתאם לשינוי בשער הדולר) זה לא כל כך זניח...
    סגור
  • 2.
    פער ארביטרז 0.4
    Z14 04/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    7 2
    זה זניח ביז פורטל שהכתב שלכם ישקיע קצת יותר רצינות
    סגור
  • 1.
    מניית בלוף (ל"ת)
    טבע 04/06/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • להסתפק בסיסמאות זה בלוף
    בועז 04/06/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    2 7
    טבע תקפוץ 20% עד סוף השנה, נחיה ונראה
    סגור
  • גם היא תקפוץ 20 מ' לגובה. (ל"ת)
    סבתא זפטה 04/06/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • סבתא בואי ניפגש