נעילה בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, מדד הבנקים איבד 0.5%; טבע זינקה 2.7%

מניות הפארמה זינקו: מיילן ב-2.6%, אופקו ב-1.6%; נכסים ובניין נפלה 3.9% במחזור ענק
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת, כשהמעו"ף עלה 0.3% לאחר שנחלש ביומיים האחרונים. מנגד, מדד הבנקים שוב העיב על המסחר, ואיבד כ-0.5%, וזאת לאחר שנפל אתמול 1.4%. המסחר התנהל על רקע הותרת הריבית בגוש האירו על כנה, וכשהסוחרים ממתינים לדו"ח התעסוקה שיתפרסם מחר בארה"ב - וישפיע כמובן על החלטת הריבית של הפד'.
מניית  טבע +3.28% טבע 7,499 +3.28% טבע בסיס:7,261 פתיחה:7,499 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה מעל ל-2.7%, וזאת ברקע ל'כדור הרגעה' שקיבלה מצד קרדיט סוויס, שכתב כי למכתב שקיבלה טבע מה-FDA השפעה מועטה על החברה. מניית לאומי ריכזה עניין ברקע להגעה להסכמות עם עובדיה (על כך בהמשך), ונחלש בכ-0.4%, לאחר שנפלה 2.1% אתמול.
מדד ת"א 35 +0.2% מדד ת"א 35 1,538.3 +0.2% מדד ת"א 35 בסיס:1,535.3 פתיחה:1,543.47 גבוה:1,543.97 נמוך:1,538.3 תמורה:142,800,802 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.23% מדד ת"א 90 1,123.61 -0.23% מדד ת"א 90 בסיס:1,126.18 פתיחה:1,128.57 גבוה:1,129.59 נמוך:1,122.51 תמורה:4,753,753 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.24% מדד ת"א בנק 1,983.58 +0.24% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,978.84 פתיחה:1,985.39 גבוה:1,993.73 נמוך:1,983.58 תמורה:43,043,033 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, ננעל על 1.28 מיליארד שקל.
הפקיעה השבועית על המעו"ף - ברמה של 1,438.24 נקודות.
ברקע למסחר: הודעת ה-ECB על הריבית באירופה, כשהבנק המרכזי בחר להותיר את הריביות על כנן. נזכיר כי אמש בוול סטריט המדדים נסגרו סביב רמת הפתיחה ברקע לפרסום ספר הבז'. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
במדד המעו"ף, מניית  בזק +1.91% בזק 565 +1.91% בזק בסיס:554.4 פתיחה:565 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.55%,  דלק קבוצה +0.32% דלק קבוצה 62,500 +0.32% דלק קבוצה בסיס:62,300 פתיחה:62,500 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-0.7%. כמו כן, מיילן +1.31% מיילן 16,210 +1.31% מיילן בסיס:16,000 פתיחה:16,210 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 2.6% פריגו +1.18% פריגו 31,770 +1.18% פריגו בסיס:31,400 פתיחה:31,770 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.8%, ו- אופקו הלת' -1.28% אופקו הלת' 1,540 -1.28% אופקו הלת' בסיס:1,560 פתיחה:1,540 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 1.6%. מנגד, פרוטרום +0.91% פרוטרום 32,200 +0.91% פרוטרום בסיס:31,910 פתיחה:32,200 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 2.7%, ו-נכסים ובניין נפלה 3.9% במחזור הגבוה בשוק (190 מיליון שקל) בשל הפצת המניות של דסק"ש (חברת האם).
 
FXCM: "דוח התעסוקה שיפורסם מחר בארה"ב עשוי להכריע האם הפד יעלה את הריבית ביוני. הציפיות המוקדמות חוזות תוספת של 160 אלף משרות במאי, ונתון פושר שכזה יפחית במידה רבה את הסיכוי להעלאת ריבית ביוני, בטח לאור העובדה כי בהמשך החודש צפוי משאל העם בבריטניה, כשנראה שהפד מעוניין לעבור קודם את המשוכה הזו לפני שהוא מוציא לפועל מהלך נפיץ כמו העלאת ריבית. כרגע בשוק מתמחרים סיכוי של 21% העלאת ריבית ביוני, וזאת לעומת 17% לפני כיומיים. גם החלטת הריבית היום של ה-ECB עשויה להגביר את התנודתיות בדולר העולמי. אם הבנק האירופי ירמוז על נכונותו לנקוט בצעדים מרחיבים נוספים, האירו עשוי להיחלש למול הדולר".
מניות במרכז
לאומי +1.6% לאומי 2,165 +1.6% לאומי בסיס:2,131 פתיחה:2,165 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחלשה 0.4% על רקע הסכמות לפרישה מוקדמת מרצון של 700 עובדים שיזכו לפיצויים מוגדלים של 270%. העלות ללאומי מוערכת ב-400 מיליון שקל.
חלל תקשורת 0% חלל תקשורת 1,949 0% חלל תקשורת בסיס:1,949 פתיחה:1,949 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שאיבדה כבר יותר מ-3.5% נחלשה 0.3% בלבד, וזאת לאחר שפרסמה הודעה ברקע לתקלה בלווין עמוס 2 שגררה שיבושים (שכבר תוקנו) בשידורי YES. החברה דיווחה לבורסה: "בשעות הבוקר המוקדמת חלה הפסקת שירות זמנית לפרק זמן של כשעתיים בלוויין עמוס 2, במהלך תמרון תקופתי לשמירת מסלול הלוויין, שבוצע מתחנת השליטה הלוויינית שבתעשייה האווירית. הלוין ביצע את הפעולות הנדרשות והשירות הניתן על-ידו הוחזר במהרה".
קולפלנט +1.11% קולפלנט 54.8 +1.11% קולפלנט בסיס:54.2 פתיחה:54.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.5% לאחר שדיווחה על הסכם הפצה ראשון באיטליה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    שיט (ל"ת)
    שיט 03/06/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    אלון רבוע כחול
    דוד 03/06/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יודע מתי יתחדש המסחר במניה ואם בכלל?
    סגור
  • אלון רבוע כחול
    מאיר 07/06/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני מחכה שמישהו יגיב
    סגור
  • 26.
    הקפצת פרסומות
    ראובן 02/06/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למערכת ביזפורטל--התחלתם להקפיץ פרסומות למרות שלא אישרתי את ביטול חוסם הפרסומות...אם זה ימשך לא אכנס יותר לביזפורטל !!!
    סגור
  • יותר מידי פרסומות
    איילי 02/06/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם ביזפורטל היה האתר הכלכלי המועדף עליי. התחלתם להכניס יותר מידי פרסומות ופופ אפים שתוקעים לי את הדפדפן , זה ממש חבל ומפריע להרבה גולשים. בבקשה תפסיקו עם זה.
    סגור
  • לרובן
    ביזפורל 02/06/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נבקשך לא לאיים. יתכן ונגיש תלונה במשטרה על איום. תטופל בהתאם. בקשר להקפצות. שלושה מאיתנו משחקים בברצלונה ושלושה בריאל ועוד שלושה לא עלינו בטוטנהם. אז ברשותך אנו מתאמנים בהקפצות ואאף עושים תחרויות מי מקפיץ הכי הרבה. וחוץ מזה אם לא תבוא אלינו לאן תלך . לכלכליסט או גלובס או מרקר. נפלת על הראש. מי יתן לך טיפים?
    סגור
  • 25.
    הכלבים של תל אביב זורקים את טאוור (ל"ת)
    בני 02/06/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • לבני. אני בכלל לא מחזיק זבלה כמו טאואר אז אל תלכלך עלי.
    כלב בוקסר תל אביבי 02/06/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    8 3
    דבר שני זכותי לקנות ולמכור כאוות נפשי כמו שזה גם כמובן זכותך.איני מתחייב לקנות או למכור לפי צרכיך רק לפי תועלתי האישית. זה שאתה מפסיד זה כי אתה טומטום. אני כמעט לא מפסיד ולרוב מרוויח כיוון שאיני נמתעסק עם טאואר ואחת ש ועוד זבלות. הבנת קרציה מעופשת? אתה הבעל של אחת ש במקרה? יא אלה. אם כן. הלך עליך. בטח יש לך גם מגדל ועוד זבלות. שיהיה לך המשך ערב נעים.
    סגור
  • אם אתה א משלם מס אז אתה מופסד (ל"ת)
    אם אתה משלם מס 02/06/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לבוקסר
    יוסי 02/06/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כנס למלונה שלך וחפש איזה עצם !!
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    הזקן טעה וגם גורביץ. וגם הדולר לא יעלה (ל"ת)
    טבע 02/06/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    לא מקורב ולא נעליים...שימו באמת לב..!!
    אליעז 02/06/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר שבקרוב ימומש כנראה איחוד 2 המניות אבנר ודלק קידוחים וכאן יהיה מאוד מעניין , שלמיטב הערכתי המחזיק בתיק שלו יותר מניות אבנר יצא נשכר מאוד מהאיחוד
    סגור
  • לאליעז
    קריגר 02/06/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הבנתי הקשר לכפכפים.
    סגור
  • 22.
    ההסכם עם טורקיה בימים הקרובים (ל"ת)
    רציו 02/06/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • רציו תקנה גז מוונצואלה ב100 פזוס לגלון
    חואן 02/06/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ותמכור ברווח רב לתורכיה ב40 פזוס לגלון. זה כי לרציו אין ולא יהיה כלום וונצואלה שותים נפט לארוכת בוקר שאין להם שם למעשה. היידה רציו על יד גבעות.
    סגור
  • 21.
    רציו אופציה 14 מחזור חריג
    אביר 02/06/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 20
    שימו לב גורם כלשהוא קנה כמות גדולה של מניות. האם האופציה תטוס למעלה ? אשמח לקבל את דעתכם בעניין.
    סגור
  • 20.
    הבעיה שהשוק עולה אחוז 1 ויורד 5 אחוז (ל"ת)
    רן 02/06/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לרן
    קריגר 02/06/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאד. כך אפשר להרוויח ים.
    סגור
  • 19.
    לא נמאס לכם להחזיק את השוק ככה (ל"ת)
    1444 02/06/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    שימו לב..
    א 02/06/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    35 7
    היטב...
    סגור
  • הסבר(לא מפורט)ל 18 שלנו.
    א100 02/06/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    20 7
    עד 14:32PM הייתה תחושת האופוריה הרגילה באוויר(למרות שהשווקים יורדים בעדינות כמו שכתבנו כבר 31 חודש..)החוזים שייטו אי שם ואירופה הגוססת גם היא חיפשה שיאים למרות חולשתה(FTSE כמשל נמוך משהיה ב2007..עובדה!) ב14:33PM החלו לרטוט מליוני סנסורים ששידרו דברים ברורים...תנועות הון כמעט חסרי תקדים החלו לטלטל את העולם הכלכלי. זה נמשך כבר זמן רב אך צבר תנופה אדירה באותם שניות..למה ומדוע? ים של מילים כבר נישפכו על הנ"ל...אותו 1% לעומתי של משקיעי ומומחי העולם שטוען תהומות ממשיך לצבור עוצמה מול 99% של משקיעים ומומחי עולם שטוענים מעלה מעלה.. דברים ממשיכים להתגשם וביתר שאת. זה יבוא היום או מחר..אבל עד 31.12.2017 DJIA יעמוד על 6666.66 וזאת אי שם על ציר הזמן מהיום עד אז. תודה . יצחק.
    סגור
  • אתה חי בסרט (ל"ת)
    רוני 02/06/2016 23:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • שימו לב לתופעה.
    ד"ר ניר(איצ100) 02/06/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    22 8
    למרות הירידות בעולם בשניות אלו לעומת מה שהיה בבוקר כפי שכתב חברי יצחק(איציק)..תל אביב מתאמצת לשמור פלוס ואפילו שמצבנו גרוע אף יותר לצערי ממדינות מערב רבות(בל נשכח 50% שהולכים לבטחון)לפי עניות דעתנו מתקיימת לעיינכם כרגע פעולת חילוץ של האנשים הלא נחמדים שפעלו הבוקר בפקיעה..וזאת בעזרת מנהלי הכסף הגדול של הפנסיות שלכם שנאלצים להסכים על כורחם..וכמובן בעצימת עיין של הרשות האימפוטנטית. דברים יטופלו. שימרו על עצמכם ועל כספכם. לא זו העת להיות בשווקים.
    סגור
  • 17.
    מדיגוס יום חזק,המחזור פי 15 מהרגיל
    מדיגוס 02/06/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרבה התפתחויות חיוביות.הכל במאיה
    סגור
  • זה סוס מת! (ל"ת)
    מדיגוס 02/06/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מרוץ שמשקיעים מבינים שמטבע זר עדיף
    דגנית.ניסקו 02/06/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוק הישראלי בסכנה.
    סגור
  • 15.
    דרך אגב ,בקרוב יהיו בשורות טובות לרציו בלי שום קשר
    מקורב 02/06/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לליויתן.
    סגור
  • זיוני מוח לפי משקל. (ל"ת)
    ממו 02/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • למה אתה כועס? אל תקנה רציו.תקנה משהו אחר,רק שים
    ממו יקירי 02/06/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לב לבקושים שיהיו במניה ובאופציה. ובקרוב יהיו בשורות טובות לרציו. מקורב .
    סגור
  • 14.
    לבחור ששאל אותי בתחילת השבוע מי אני?ומה זה!!!!!
    מקורב 02/06/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שמעת וראית את שטייניץ, על מה שקורה עם תורכיה?אמרתי שתוך 10 ימים יהיו בשורות מצוינות?אז שטייניץ דיבר אחרי 5 ימים. בכל מקרה אני אומר לך שיהיו עוד בשורות טובות חוץ מתורכיה.לא יכול לרמוז מי אני, בכל מקרה ממליץ לך על ליויתן. בהצלחה
    סגור
  • אז למה המניות לא עולות? כפי דברך...
    שאלה למקורב.. 02/06/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עקבתי אחרי המניות..דלק קידוחים..אבנר...רציו..לא עולות כמו התאור שאמרת......................
    סגור
  • למקורב
    ממו 02/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מלעון רציני. מקורב לאחוריו? אל תבלבל את המוח.
    סגור
  • כזה כח לקבוע ולהחליט איזה וכמה המניות יעלו.אני רק שומע
    יקירי לצערי אין לי 02/06/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויודע על מה שקורה קצת לפני כולם בחודש האחרון,אמרתי שיהיו בשורות טובות,פעם אחת זה התפרסם אחרי שעה ,פעם אחרת למחרת ,והיום זה קרה אחרי חמישה ימים.כשהיו בשורות רעות השנה שחטו את ליויתן.בחודש האחרון היו בשורות מצוינות,וגם לצערי המניות לא עולות כמו שחשבתי,שוב על זה אין לי כל השפעה. יום טוב
    סגור
  • 13.
    קדימההההההההההההההה (ל"ת)
    יאלה רציו 02/06/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • תן לה בישבן עם שוט אולי תזוז הנבלה הזקנה.
    שימי 02/06/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעצם תתפגר סופית ולא תזוז.
    סגור
  • 12.
    שחררו את הקפיץ מספיק (ל"ת)
    טל 02/06/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    פרוטרום
    אבי 02/06/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים מה קורה למניה הזאת פרטרום יש למישהו מידע למה רק יורדת
    סגור
  • במנוחה
    איילי 02/06/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא החברה הציגה דוחות מצויינים עם המשך הצמיחה הגבוהה. קיבלה המלצת תשואת שוק מאקסלנס. נראה שהחברה במנוחה כרגע , בשנה האחרונה עלתה כ -24% לפחות. ל -2016 צופים לה מכפיל באזור 22 נמוך ממה שיש כרגע באזור 30 השאלה אם החברה תוכל להמשיך ולהציג את קצב הצמיחה הגבוה גילוי נאות : לא מחזיק , אבל ישקול במידה והמחיר יהיה נח יותר
    סגור
  • 10.
    הזדמנות אחרונה ! לכניסה לליוויתן לפני פיצוץ למעלה!
    ישראל 02/06/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הסכם העוגן לשיווק הגז לטורקים עומד להיחתם בכל רגע ,המשמעות קפיצה אדירה לשותפים, אל תגידו לא ידענו.
    סגור
  • שיחזירו לי קודם את ה100 חוןז על השקעתי שיש לי חצי היום.
    שימי 02/06/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בונה שמכאן ירד לי לעוד חצי ומאחרי זה חצי מהחצי וכך הלאה. התרגלתי.
    סגור
  • 9.
    בונוס- חשוב לקרוא לפני החלטה כזאת או אחרת
    כלכלן 02/06/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שווי שוק 136 מיליון. מצוקה כספית בעייתית לפי הדוח. הערת עסק חי, תזרים מזומנים שלילי, קצב שריפת מזומן כמעט 2 מיליון לקבעון. נשארו לה 569 אלף ש"ח בלבד. סיכוי גדול לדעתי לגידול משמעותי שידלל את המחזיקים. עדיין בשלבי ניסוי. דעה אישית להתרחק. ולמי שהשווה אןתה עם כיטוב, אין מה להשוות ,מאזן, סיון נסויים ושווי שוק. לדעתי יש חברות שנסחרות הרבה יותר בזול ופחות מסוכנות. טבע ירדה לא מעט נראית מעניינת, מדיגוס יש לה מוצר שכבר נמכר ויש צפי לגידול משמעותי ועוד...כל הנאמר לעיל לפי דעתי בלבד ואין לראות בכל הנאמר משום המלצה כלשהיא.
    סגור
  • עולה אחי
    בונוס 02/06/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כלכלן אתהזאת מניית פצצה
    סגור
  • אתה כנראה קלקלן
    בונוס 02/06/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יומרני משהו.עסק חי זה כל המניות ההתחלתיות יש להן הערת עסק חי.בונוס לפני פריצה.שיתוף עם fdaולא חסר לה כסף.חברה יציבה ..שים לב כיטוב קולפלנט כן פייט יורדות ועולות ולא יציבות ועוד כהנה וכהנהבונוס בקרוב מאוד אסור לי לנקוב זמן תקבל רצף הודעות.אז אל תבלבל ותקלקל
    סגור
  • אשמח לשמוע דעתך על שותפיות הגז ועל רציו בפרט (ל"ת)
    שאלה לכלכלן 02/06/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בדוחות הקודמים לקרא חשוב
    לכלכלן על תקלקל 02/06/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תזרים מהמדען הראשי ומעוד חברות שווה לך לקרא לפני שתזיק מסקנות
    סגור
  • עדיין היא במצוקה תקציבית,הנתונים מהדוח השבוע (ל"ת)
    כלכלן 02/06/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    כשלא רוצים את השוק למעלה אז גלום תמיד פחות מהמדד (ל"ת)
    דודו 02/06/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מזמן היינו צריכים לעבור אותו אלמלא היו שמים ברקס (ל"ת)
    1450 02/06/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    רק דשדוש (ל"ת)
    חיים 02/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יביא לירידות (ל"ת)
    הדשדוש 02/06/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סקירה יוצאת דופן אתמול בארה"ב
    אקס טי אל 02/06/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Promising Lupus Drug From XTL Could Be Life Changer In Projected $4 Billion Market Jun. 1, 2016 6:33 AM ET| About: XTL Biopharmaceuticals Ltd. (XTLB) A new approach to debilitating and sometimes fatal lupus is badly needed. XTL’s novel drug has already shown safety and efficacy in prior Phase II trials by Teva. Only one new drug for lupus has been approved in 60 years. Clinical risk is mitigated but standard risks apply. The lupus market, already large, is expected to grow. פורסם ב seeking alpha
    סגור
  • מעניין טבע ניסתה בעבר להתעסק עם זאבת (ל"ת)
    אקס טי טל 02/06/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שמועות לגיוסי כסף
    בונוס 02/06/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואישור fda לתחילת ניסוי
    סגור
  • אין תשקיף מדף ולא יהיה גיוס רק משקיע בפרמיה גבוהה (ל"ת)
    בונוס 02/06/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחי רואים שאותו אחד רושם אז לא יעזור
    לבונוס 02/06/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם תנסה לרשום כל פעם משהו אחר.לבונוס יש הרבה זמן ועד אז היא תמשיך לרדת
    סגור
  • 4.
    בקרוב הודעות
    בונוס 02/06/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אל תגידו לא אמרו לכם
    סגור
  • 3.
    מה המשמעות של ההודעות בכי טוב
    אלי 02/06/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששיר רויכמן ירד באחוזים
    סגור
  • בונוס כיטוב הבא (ל"ת)
    בונוס 02/06/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בונוס כיטוב הבא (ל"ת)
    בונוס 02/06/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא משמעותי היא סיימה בעלייה קלה בארהב (ל"ת)
    לאלי 02/06/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צפי לעליות: טבע מדיגוס כיטוב . (ל"ת)
    אבי 02/06/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שווי שוק 32 מיליון הוו עצמי 43 מיליון חוב אפסי,מכירות ז
    מדיגוס 02/06/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    דוח מעולה עם שיעור גידול מדהים של מאות אחוזים.המזומן בלבד כ 40 מיליון.התםתחויות מרשימות שוטה לעקב לדעתי.
    סגור
  • על סמך מה
    נתי 02/06/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על סמך אתה קובע שיהיה עליות במניות האלה.
    סגור
  • איפה הוא קבע שיהיו עליות? (ל"ת)
    דורון 02/06/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על סמך ארביטרז
    לנתי 02/06/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם דואליות
    סגור
  • 1.
    שמחר את דירתו והשקיע את הכסף בכמה מניות,הפסיד ושואל
    לבחור מאתמול 02/06/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    30 4
    איפה להשקיע. אז כך:ראשית אני אומר לך יקירי ומדגיש,כל האמור להעיל זו אך ורק דרכי ולא בשום פנים המלצה לך. וכךהעיניין: אנשים משקיעים בכל מיני חברות ומניות זבל ומניות מסוכנות, כמו חברות תרופות שבאות בבשורה על תרופה חדשה או ניסוי חדש,ואז עם הניסוי לא מצליח או נפסל המניות קורסות,וכך גם בכל מיני חברות קיקיוניות שמשקיעות בשטויות ואז מפסידים.אז במה להשקיע שאלת?זו תשובתי: כל חסכונותי וכל כספי בגז.האם השתגעתי ,אולי,האם זה סיכון מטורף?אולי ,רק ימים יגדיו?אז למה אני עושה זו?תשובתי היא לך שאני האמנתי ,מאמין ורואה שצדקתי ,שלמרות כל הקשיים ולמרות כל העיכובים ליויתן יצא לדרך ,כי היהודים לא כאלה מטומטמים,למרות הכול,להשאיר גז {ואולי גם נפט}במאות מיליארדים בים?ליויתן יתקדם ,הוא מתקדם,אני גם מאמין שבקרוב,יהיו עוד בשורות טובות,לכן אני בליויתן .נחכה לבשורות טובות לטובת כולנו. בהצלחה יקירי. אלי
    סגור
  • מניות זבל? גז?
    מ.א 02/06/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מניות גז אינן זבל? לאחר כל ההתרסקויות, משקיעים כמוך יזדקקו לתשואות של מעל 100% כדי לחזור לנקודת המוצא, שוב הפתרון היעיל ביותר בנוגע לכסף פנוי לטווח ארוך - הצמדה למעוף, S&P וכ'ו... פיזור הסיכון עדיף על החלום לתשואה גבוהה, בטח ובטח כשהבחור טען ש 4%-5% שנתיים יספקו אותו.
    סגור