נעילה בת"א: המעו"ף נחלש ב-0.3%, מדד הבנקים צלל 1.4%, לאומי נפלה 2.1%

הבנקים הובילו את הירידות בת"א, טבע דווקא עלתה 0.9%; טאואר קפצה 1.9% לאחר שטסה 6.9% אתמול
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה שלילית ברקע להורדת תחזית הצמיחה לישראל ולכלכלה העולמית על ידי ה-OECD, מה שהוביל לירידה חדה של 1.4% במדד הבנקים. ירידות שערים נרשמות לפי שעה גם באירופה, כשהדאקס הגרמני מאבד 0.75%, ובניו-יורק המדדים מאבדים עד 0.5%.
מדד המעו"ף ירד היום כמעט 0.3%, זה היום השני ברציפות (אך לאחר רצך של ימים ירוקים), מדד ת"א 75 נחלש בשיעור של 0.1%. נזכיר כי זהו יום המסחר הראשון שלאחר סיום עונת הדו"חות.
מדד ת"א 35 +0.23% מדד ת"א 35 1,463.84 +0.23% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:180,928,807 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.13% מדד ת"א 90 1,068.72 +0.13% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,069.81 נמוך:1,068.08 תמורה:50,776,673 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מדד ת"א בנקים-5 -0.31% מדד ת"א בנק 1,853.59 -0.31% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,858.8 נמוך:1,847.27 תמורה:39,916,350 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ננעל על מיליארד שקל.
כאמור, מניות הבנקים הובילו את הירידות, בהן לאומי +0.46% לאומי 1,969 +0.46% לאומי בסיס:1,960 פתיחה:1,965 גבוה:1,972 נמוך:1,952 תמורה:9,093,759 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שנפלה 2.1%, ו-פועלים שאיבדה 1.25%. גם פריגו +0.6% פריגו 30,400 +0.6% פריגו בסיס:30,220 פתיחה:30,010 גבוה:30,470 נמוך:30,010 תמורה:1,909,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נצבעה באדום, וירדה 0.2%. מנגד, טבע +0.47% טבע 5,787 +0.47% טבע בסיס:5,760 פתיחה:5,800 גבוה:5,840 נמוך:5,771 תמורה:11,101,052 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 0.9% במחזור הגבוה בבורסה, ו- מיילן +1.31% מיילן 13,930 +1.31% מיילן בסיס:13,750 פתיחה:13,880 גבוה:13,940 נמוך:13,880 תמורה:9,341,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 1.9%. בת"א 75, טאואר +0.34% טאואר 11,830 +0.34% טאואר בסיס:11,790 פתיחה:11,780 גבוה:11,850 נמוך:11,760 תמורה:3,255,711 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה להתחזק בעוד 1.3%, לאחר שטסה אתמול 6.9%.
כן פייט ביופרמה -1.68% כן פייט ביו 228 -1.68% כן פייט ביופרמה בסיס:231.9 פתיחה:230 גבוה:234.3 נמוך:228 תמורה:71,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה מעל 7.5% על רקע חדשות טובות לתרופת הדגל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
עידן אזולאי, אפסילון: "ה-OECD מצהיר את מה שידוע וברור לכל - קצב צמיחת המשק נמצא במגמה ברורה של היחלשות. ה-OECD מכיר בכך שמדיניות המוניטרית מיצתה את עצמה ולפיכך הוא מצפה שהממשלה תפעל לשינוי המגמה בכלים שנמצאים ברשותה, המלצה שהוא מפנה לכל הממשלות בעולם. עד שבירושלים לא יתעשתו ולא ינקטו במדיניות מוטת צמיחה שכוללת עידוד השקעות והפחתת מיסים, לא עתיד להתחולל שינוי".
הלמ"ס פרסמה אתמול נתוני צמיחה לא מעודדים למשק המקומי ויו"ר ועדת הכספים צפוי לזמן את נגידת בנק ישראל קרנית פלוג ואת שר האוצר משה כחלון לדיון חירום בנושא הצמיחה החלשה והייצוא שחווה ירידה מתמשכת בצל התחזקות המטבע. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
באסיה המסחר ננעל במגמה מעורבת ברקע לשלל נתוני מאקרו. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מניות במרכז
טבע +0.47% טבע 5,787 +0.47% טבע בסיס:5,760 פתיחה:5,800 גבוה:5,840 נמוך:5,771 תמורה:11,101,052 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרת לאחר התנודתיות אמש ברקע למכתב מה-FDA.
סודהסטרים +0.86% סודהסטרים 24,770 +0.86% סודהסטרים בסיס:24,560 פתיחה:24,520 גבוה:24,790 נמוך:24,450 תמורה:497,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה לאחר הזינוק אתמול ברקע להשקת בר בירה באירופה.
בנק דקסיה ישראל גייס בשלב המוסדי נע"מ בהיקף של 340 מיליון שקל.
מידרוג אישרה דירוג A3 באופק יציב לאג"ח של דור אלון אנרגיה.
אספן גרופ דיווחה כי ה-FFO הכולל צמח ב-23.5% ל-16.8 מיליון שקל.
קרסו מוטורס דיווחה כי הרווח הנקי עלה ב-125% ברבעון הראשון ל-70.2 מיליון שקל.
טאואר +0.34% טאואר 11,830 +0.34% טאואר בסיס:11,790 פתיחה:11,780 גבוה:11,850 נמוך:11,760 תמורה:3,255,711 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרת ברקע לזינוק של 7% אתמול, וזאת ברקע להצלחה בגיוס של 100 מיליון דולר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בית שמש -0.15% בית שמש 7,790 -0.15% בית שמש בסיס:7,802 פתיחה:7,802 גבוה:7,802 נמוך:7,790 תמורה:14,430 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה וזאת לאחר שזינקה ביותר מ-8% אתמול ברקע לדיווח כי קרן פימי רכשה את השליטה בחברה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    ביז למה אתם לא מפרסמים את השאלה שלי ?
    הטירון 02/06/2016 02:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקשר לכיטוב
    סגור
  • 24.
    כיטוב פארמה
    טירון 02/06/2016 01:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי שאלה , מה ההשלכה לכך ששיר רויכמן חדל להיות בעל עניין , מה זה אומר ?
    סגור
  • 23.
    אבקש את דעתכם בנוגע למניית פלאזה סנטרס (ל"ת)
    סמך 01/06/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    יש כאן אנשים מוזרים
    וואלא 01/06/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמתהדרים עם מניות בלון מוזרות . משלהבים עצמם בצורה חרטיונרית על אסיפות והודעות וקידוחים ופיצוחים וחרטא בונא ובסוף נשארים עם הפצל ביד ובאים לשגע אותנו על תביעות יצוגיות ולמה ככה ולמה קקה. לא תילמדו עיזים.
    סגור
  • במבי (ל"ת)
    במבי 01/06/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    כן פייט כזאת ידיעה ויורדת בחול לא מובן בכלל (ל"ת)
    שגי 01/06/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כן פייט -דיווח דרמטי - נדבך חשוב
    אמיר 01/06/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אינני נוהג בד"כ לכתוב במדורים הכלכליים אך לפנינו מקרה יוצא דופן .בהשכלתי אני מהנדס כימייה .מזה כשלוש שנים אני מתעניין בענפי הביומד השונים בארץ ובעולם( בעיקר בארה"ב וגרמניה ) .אני עוקב באדיקות רבה מאוד אחר הדיווחים בתחום .למען גלוי נאות - לפני כשנה בעקבות דיווחים חיובים מאוד על תרופה CF102 - ולאחר בדיקה מעמיקה שביצעתי על כן פייט ולאחר שהשתתפתי בשני כנסים חשובים שכן פייט השתתפה החלטתי לרכוש לראשונה את מניות החברה - כך עשו חלק מחברי. מאז אני מחזיק במניות החברה .לפני כששה חודשים גוף מחקר אמריקאי חשוב ונחשב שסוקר חברות ביומד בשם H.C. Wainwright - נתן המלצת 'קנייה' למניית כן פייט -עם אפסייד של 90% . לא אלאה אתכם בפרטים בנוגע לתהליכי פיתוחי תרופות ובאשר למשמעויות ההודעה מהיום.. אך אומר קראו היטב את הדיווח מהיום ודיווחים קודמים על תרופה זו CF101(ותרופות אחרות של החברה)- ותבינו שמדובר בנדבך חשוב מאוד בדרך לתרופה ביד - מדובר ברשות התרופות האירופאיות שהכיר ואשר את המחקר למביני עניין ברור שהדיווח הוא דרמתי .אחר דיווח כזה עוקבים גופים רבים -אנשי עסקים /חברות תרופות/גופי מחקר/בתי השקעות וכיוצ"ב
    סגור
  • המשכון
    איציק 01/06/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    שים לב לתגובה בדואלית בארה"ב.
    סגור
  • למהנדס אמיר היקר.
    פרופ' א100 01/06/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אני שמח בשמחתך אך לא נדבק בהתלהבות היתרה. לאט לאט לך עם הCF102 שמוגדרת כרגע תרופת חמלה על כל המשמעויות. גם ה101 מחפשת פתרונות למריעין בישין למיניהם. לצערי. בשורות גדולות ופורצות גבולות אין כרגע מהשתיים הנ"ל. אני בא ממדעי המוח ופסיכיאטריה אך מתעניין בפיתוחים של כן פייט. הגברת הפרופסור פנינה פישמן המנהלת היא אמנם תותח על. אבל צריכים לתת להם את הזמן. זה יגיע באחד הימים..אבל לא כהתלהבותך. אני אף תוהה על כתיבתך: "ותרופות אחרות של החברה.." בכל מקרה ידידי המלומד..ירבו אנשים כמוך. בהוקרה איציק.
    סגור
  • 19.
    ב30 אלף שח ב416 פשששששששששש (ל"ת)
    רדהיל היה קונה 01/06/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • שלושים אלף שקל שלמים? יש .גדול. ענק
    יש!!!!! 01/06/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנו הופכים למליאנים.
    סגור
  • 18.
    זה שערים מצחיקים
    רדהיל 01/06/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שבוע הבא הודעה וכנס ושלא תגידו למה לא קנינו בשער כזה...ימים יגידו עד 600
    סגור
  • 17.
    תעורר עניין היום בארה"ב בעקבות הזינוק האדי ברווח
    מדיגוס 01/06/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי.העתיד נראה מבטיח כי העסקה בסין רק מהחודש כולל התתרחבות באירופה ובארהב שגם כן דוחחה בחודש האחרון.
    סגור
  • רק 35% מהמניות בידי הציבור. (ל"ת)
    יפה 01/06/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שתכנס לסל התרופות בארה"ב וזה עשוי לקרות בקרוב
    מדיגוס 01/06/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תסחר פי 3 מהיום לדעתי. הדיווחים והסביקות לפני כשנה העריכו שהם יככמסו לסל ב 2016.
    סגור
  • מכייון שיש לה כבר מוצר בטוחה הרבה יותר יותר מכיטוב,רדהי
    אני בפנים 01/06/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וכל האחרות עם אפס רווחים.
    סגור
  • 16.
    מדיגוס הרווח הנקי זינק 274% ל 262,000 דולר. (ל"ת)
    מציאה 01/06/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא אתפלא עם שווי השוק יוכפל בזמן קצר
    קנייה 01/06/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לאחר דוח שכזה במיוחד לאו העובדה שיש לה 40 מיליון מזומן והיא נסחרת רק ב32 מיליון.
    סגור
  • גם 4 דולר מול דולר הם 300 אחוז (ל"ת)
    משה 01/06/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נתראה ב 4 דולר בקרוב
    למשה 01/06/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה עם אחרות מנופחות ומסוכנות
    סגור
  • לינק
    מדיגוס 01/06/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://globenewswire.com/news-release/2016/05/31/844925/0/en/Medigus-Announces-First-Quarter-2016-Financial-Results.html
    סגור
  • מי הליצן שכותב על מדיגוס
    יניב 01/06/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נחזור 30000 שח נכון להרגע פחחחחח
    סגור
  • 15.
    בהיסתכלות על המרחב..
    א100 01/06/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    27 4
    נראה בעליל ש: 1)) כאשר לא יגורנו מזה זמן רב מאד אכן ממשיך לבוא לנו ובגדול.(עוד קטן יחסית לדבר האמיתי!) 2)) לא טוב היותו של משקיע באשר הוא בעת הזאת בשווקים. (שווה לבדוק את האפשרות ללכת הפוך או נגדם...)ומכאן וגם משם שלוחה ברכת הצלחות.
    סגור
  • לאיציק
    ד"ר ניר(איצ100) 01/06/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    18 8
    בשעות אלו נמדדות בעולם הרחב תנועות ותנודות הון אדירות. הכסף הגדול לא מוצא מנוח וכיוון מוגדר ובטוח. מלחמת מטבעות ואגח"ים אדירת מיימדים מורגשת בעיקר בצד המזרחי של העולם. נראה מכאן(ז'נבה)כאילו מלחמת כולם בכולם. המצב ממשיך להיות נפיץ ולא מבשר טובות למשקיעים. נ.ב:גדולי המומחים לענייני סין חוששים מיום הדין המתקרב שלה שיגמד משברים וסיבות אחרים.
    סגור
  • 14.
    אנשים פשוט לא מבינים כלום ומוכרים מפחד
    בונוס 01/06/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 13
    תבינו הערת עסק חי היה גם לפני הרבעון הזה אז לא חידשו לנו כלום.. לא מבינה מה קרה לכם אני יודעת שתוצאות אמורות לצאת מהר ממה שחושבים כולל משקיע..אז לא למהר להזיק מסקנות שליליות.. בהצלחה
    סגור
  • אני דווקא כן רוצה להזיק מסקנות. עד מתי טפשים יעלוזו?
    קונוס 01/06/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מוכן לשאול ממך כל כמות למען הגדלת שורט כנגד בטחונות ועמלה סבירה. השאירי מייל אם יש לך מעל מליון שקל. תודה. ק.
    סגור
  • 13.
    לטובי לב מבינים
    המיואש 01/06/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכרתי אתמול דירה ב1.1 מליון ואמרתי אלך לפי המלצות הציבור ואפזר במספר מניות שאמורות לטוס לדבריהם. מודיעין. כי טוב. ברינסווי. קולפנט. ננו. כי טוב. אינסוליין. סקיילקס. רדהיל. בונוס. אמרתי לעצמי לא רוצה טיסות אבל אם יעשה לי כולה 3 עד 4 אחוז בחודש הקרוב זה 50.000 ואגיד תודה ואלך. לא עברו 24 שעות ואני בודק עכשיו וכבר אכלתי 25.000 שקל. אז אני בתור לא מבין ואל. האם הממליצים לא מבינים כלום. שרלטנים. שקרנים. פטפטנים. קשקשנים. רוצים להכניסנו והם יברחו. מה יהיה אחים? אחד מזמבר את השני ובטח לא את עצמו.
    סגור
  • אין אף אחד
    יהודי פשוט דרום 01/06/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיכול לצפות מה יקרה בטווח קרוב באופן ברור. מכניסים כסף לתקופה של חצי שנה ומעלה. וסתם אם מעניין אותך בתקופה הקרובה לדעתי וכתוצאה מהיכרות חזקה עם השוק המעוף יפול 20% אז לכן תברח הרגע שלא תפסיד כבר השבוע40000 אלף נוספים
    סגור
  • מס עצות קצרות
    למיואש 01/06/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1. כל המניות שמנית הן מניות המוגדרות ספקולטיביות ביותר ותגיד תודה שאתה במינוס של 25 אש"ח ולא 250 אש"ח או יותר גרוע 2. כסף כלכך גדול במונחים של אדם מן השורה צריך להתחלק על מניות יותר סולידיות. תחפש חברות שבאסטרטגיה שלהם יש חלוקת דיוידנדד, שמרוויחות, שהמכפיל שלהם איכותי ביחס לענף בו הן נסחרות. 3. 3 או 4 אחוז בחודש זו לא השקעה סולידית אז לדעתי אתה צריך לחשב מסלול מחדש לגבי אופי ההשקעה שלך. 4. שוק ההון עולה ויורד במחזוריות ובתקופות אי אפשר לפתוח את התיק אחרי יום ולהגיד הרווחתי 500 שח או הפסדתי 2000 .זה מתכון לפשיטת רגל לא לניהול תיק השקעות תתייעץ עם קרובים אלייך ותנסה להבין מה טוב עבורך על פניו נראה כי כרגע הכיוון לא נכון.
    סגור
  • שוק ההון משלם לאורך זמן. קשה להרוויח בחודש חודשיים
    ההוא מהקציצה 01/06/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עצה לי אלייך: כסף של דירה לא משחקים איתו. לא שמים בשוק ההון בייחוד בתקופה הזאת. השווקים בדרך לירידות עד לסוף שנה...שים את הכסף מתחת לבלטות
    סגור
  • 12.
    המיתון והשוק
    Yon 01/06/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השוק עדיין לא מתמחר את המיתון במשק האסימון יפול בקרוב למשקעים
    סגור
  • 11.
    איפה דורית שהמליצה על ג'ובוקיט אחרי הדוחות?
    אנונימי 01/06/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תזכירי לי מה היעדים? - המלצה לא להקשיב פה לאף אחד.
    סגור
  • לאנומיני
    דנון 01/06/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בגילך ומעמדך מתעסק בזבלות כאלו. מה עובר עליך? ומה קורה עם רמי לוי שלך ושל טאפירו ומעוז? תגיע ל7000 בשורט שלכם או ל70.000? היזהרו. הוא שועל שועל . מדרדס בקלות את כל הדנקנרים ובן דובים ופישמנים למיניהם. הוא לא נופל כמוהם. משחק עם הראש העיראקי ונותן בראש לכל מי שנגדו. והיכן מעוז היקר נעלם?
    סגור
  • הזהרתי וציינתי שבוע שעבר לשים לב שזמן קצר לאחר
    כלכלן 01/06/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמנכל נתן ריאיון בביזפורטל זה היה בערך לפני שנה,הוא מכר מיליוני מניות. כל המידע במאיה.
    סגור
  • אשמח לשמוע דעתך על שותפיות הגז ועל רציו בפרט (ל"ת)
    לכלכן 01/06/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    לא יתנו לשוק לפרוץ (ל"ת)
    כמו אתמול 01/06/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • נכון אבל הפוך. מגייסים את כל כוחם לעצור
    קונוס 01/06/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את ההתדרדרות לפני פקיעתם.
    סגור
  • להיום חיכו הנוכלים. מכרו פוטים בתחילת יום ועוד מעט יעלו
    ההוא מהקציצה 01/06/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאמין שיעלו מעל 1450 או שיעשו פקיעה גבוהה למעלה. הם רוצים לעלות שוב את השוק כדי שיהיה לאן לרדת לקראת סוף החודש.
    סגור
  • 9.
    טאואר
    טיטי 01/06/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע המניה יורדת?
    סגור
  • באמת שאלה טובה
    איילי 01/06/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האם אתמול התלוננת שהמניה עלתה למעלה מ -6.5% ?
    סגור
  • אם הייתה עולה גם היית שואלת למה?
    טוטו 01/06/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בגלל שאת מחזיקה היא חייבת לעלות? אז קני בעשרות מליונים ותעלי אותה. אף אחד לא עובד רצלך ועבורך. כל אחד לעצמו
    סגור
  • טאואר
    טיטי 01/06/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלתי בקשר לירידה, כי יש דוחות טובים והעובדה שעלתה אתמול. מה ולמה פרצופה כך היום?
    סגור
  • התנהגות טבעית
    איילי 01/06/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות נוטות לתקן לאחר עליות חזקות , זה טבעי ונורמלי. לא צריך להתרגש מכל ירידה קטנה במיוחד שמגיעה לאחר יום חזק של עליות שהוא המשך המגמה החיובית מאז פרסום הדוחות הטובים. המומנטום של המניה עדיין חזק , שזה אומר שהמניה תמשיך צפונה. כל זה פועל יוצא של הדוחות המצויינים של החברה וכן הצפי החיובי לדוחות הבאים.
    סגור
  • טאואר
    טיטי 01/06/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילי, תודה
    סגור
  • הזדמנות
    יוסי 01/06/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לחזק!!!!!
    סגור
  • מקווה שקניתם ב-1.7 ירידה (ל"ת)
    יוסי 01/06/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לחזק
    טוטו 01/06/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בכדי לקבל חזוק. שאלו את אחד ש. היא עושה שם סיבובים של 10 אחוזים בשנה איזה 1000 פעמים השנה בין 10 ל15 אחוז וכך הפכה תוך שנתיים 10.000 שקל ל27 מליון שקל.
    סגור
  • 8.
    ההתעוררות והריצה תהיה מהירה מאד לדעתי כאשר
    מדיגוס 01/06/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אנשים יתחילו להפנים שחברה נסחרת ב 30% פחות מרמת המזומן עם חוב אפסי, בשבילי זו קנייה חזקה במיוחד אחרי ההודעות האחרונות המשמעויות (הכל במאיה). בהצלחה. וזאת לא המלצה אלא דעה אישית בלבד
    סגור
  • מוסדיים מהמרים עליה, 65% אחזקות
    מעניינת 01/06/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למוסדיים+בעלי עניין לפי המידע בביזפורטל.
    סגור
  • יתכן שבקרוב המוצר שלה ייכנס לסל התרופות בארה"ב
    מדיגוס 01/06/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כך החברה העריכה לפני כשנה שזה צםוי לקרות ב 2016. ברגע שזה קורה תראו זיקוקים. בהצלחה ולזכור תמיד אין אף וודאות מלאה באף חברה.
    סגור
  • אגב היתב על כך הודעה גם בתל אביב וגם בנאסדק
    כלכלן 01/06/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור מה שפוקסם שבוע שעבר לדבי המטצר ולאור ההסכם היפה שנחתן בסין והמשך התרחבות באירופה ובארהב.לדעתי יש בוננזה בקנה מידה עצום.יש מוצר ולא אויר כמו ביוס אחקים ויש 40 מיליוו מזומן לעומת 30 מילייון שווי שוק. בהצלחה
    סגור
  • 7.
    הוגשה תביעה ייצוגית נגד אלון רבוע כחול (ל"ת)
    אחד 01/06/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מוגי שער חמישים (ל"ת)
    בונוס 01/06/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ושוב עד 120 שום 50 לא תקבל אין קדיש (ל"ת)
    בונוס 01/06/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מוגי אמרה שער 120
    עדי 01/06/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לגמרה מפגרת
    סגור
  • נפלת על הראש מה זה המילה הזאת? תחזרי בך לא מתאים
    עדי 01/06/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ימשיך להגיד בונוס 120 כי זו דעתי יש להם מוצר ענק ובכל העולם עוד יקנו אותו..עוד קצת סבלנות ואנחנו על דרך המלך..ושום זו דעתי ואני ללונג..לא אומר קדיש עדיין כולה יורדת 1.7% ולא לעשות סיפור מכל אדם שמכפיש את בונוס.
    סגור
  • 5.
    אינטק תכפיל שוויה עד סוף השנה (ל"ת)
    אינטק פארמה 01/06/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אתה בטוח. רוצה. שואף. שמעת. חירבשת. מוכר את כל העסקים
    ל 5 01/06/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ומשקיע שם? או סתם פולט ומזיין המוח? ואם תעשה המניה חס וחלילה רק 98.67 אחוז ולא תכפיל זה לא שווה.
    סגור
  • 4.
    רציו הסכם עם מצרים עוד השנה
    דן 01/06/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    10 14
    מה שיביא אותה לשער 35 לפחות, תכנסו לקבוצה בפייסבוק מניות מתחת לרדאר
    סגור
  • לדן
    רני 01/06/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אתה בטוח? הישבע? יכול להיות שתהיה חצי מהיום או אולי רבע? חשוב על זה לפני שאתה מצהיר הצהרות בטוחות לאומה.
    סגור
  • 3.
    רוצים לדעת מה התוכניות של רציו לגבי נטע ורועי. תודה (ל"ת)
    לביזפורטל 01/06/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    10 9
    סגור
  • את מי זה מעניין?
    רני 01/06/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לפני שיחזירו לי את ה60 אחוז או יותר שאכלתי אין מה לדבר. ולא יחזירו.אני שומר רק לנוסטלגיה.
    סגור
  • 2.
    ללחוץ על נובל ותשובה לפתח את ליויתן מהר!
    מיתון? 01/06/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    19 4
    להעביר את כל המשק לשימוש בגז וכך להוריד מהר את עלויות המימון.זו תהיה זריקת עידוד אדירה למשק ולכלכלה
    סגור
  • בשם ההנהגה
    מושון 01/06/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נחשוב על זה אבל בטוח שכנראה ניסגור את העיניינים הצולעים והמסובכים. חבל להיות תקוע שם שנים עם הפסד ולדעתי בלי תקווה.
    סגור
  • 1.
    ללחוץ על נובל ותשובה לפתח את ליויתן מהר!
    מיתון? 01/06/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    16 2
    להעביר את כל המשק לשימוש בגז וכך להוריד מהר את עלויות המימון.זו תהיה זריקת עידוד אדירה למשק ולכלכלה
    סגור
  • עזור לי ללחוץ על תשובה. אולי נציע לו עזרה ב12 למליארד
    מושון 01/06/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דולר כדי להזיז העגלה המתפרקת.
    סגור