סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.3% במחזור מסחר דליל, מניית אל על התאוששה קלות

הדואליות סיפקו תמיכה ומנגד מניות הבנקים העיבו. מזור איבדה 4.3% אחרי הראלי בשבוע החולף
 |  (79)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה במגמה מעורבת, זאת לאחר עליות נאות בפתיחה. מדד המעו"ף טיפס 0.33% ומנגד מדד ת"א 75 איבד 0.14%. מניית אל על קפצה ב-2% לאחר צניחה של מעל 10% ביום חמישי לאחר הדו"חות. מניית מזור שזינקה 30% בשבוע החולף נפלה ב-4.3%. מדד הבנקים איבד 0.05%. ונציין כי מחר לא יתקיים מסחר בוול סטריט (יום הזיכרון בארה"ב). 
מניות שותפויות הגז  רציו יהש +0.04% רציו יהש 229.5 +0.04% רציו יהש בסיס:229.4 פתיחה:228.6 גבוה:231.9 נמוך:228.6 תמורה:1,906,288 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  {אבנר יהש}  דלק קידוחים יהש -0.55% דלק קידוחים 885 -0.55% דלק קידוחים יהש בסיס:889.9 פתיחה:891.4 גבוה:898.8 נמוך:880.3 תמורה:8,215,378 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רשמו עליות קלות ברקע להסכם אספקה של השותפויות למאגר לוויתן עם השוק המקומי. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 -0.73% מדד ת"א 35 1,564.78 -0.73% מדד ת"א 35 בסיס:1,576.31 פתיחה:1,579.24 גבוה:1,580.35 נמוך:1,563.74 תמורה:756,289,614 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
 
מחזור המסחר התסכם ב-419 מיליון שקל בלבד, מחזור נמוך, גם בהתייחס לעובדה שמדובר ביום ראשון. 
במדד המעו"ף, המניות טבע -0.37% טבע 8,066 -0.37% טבע בסיס:8,096 פתיחה:8,300 גבוה:8,330 נמוך:8,066 תמורה:50,797,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פריגו -1.6% פריגו 25,160 -1.6% פריגו בסיס:25,570 פתיחה:25,400 גבוה:25,450 נמוך:24,990 תמורה:27,773,194 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלו ב-1.3% וב-1.17% בהתאמה בשל פערי ארביטראז' חיוביים, כשגם נייס -1.25% נייס 40,130 -1.25% נייס בסיס:40,640 פתיחה:40,640 גבוה:40,890 נמוך:40,130 תמורה:66,452,506 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סיפקה תמיכה למדד עם עלייה של 0.65%. מניות הבנקים פועלים ודיסקונט ירדו 0.3%.
מניית אל על -0.11% אל על 87.4 -0.11% אל על בסיס:87.5 פתיחה:87 גבוה:88 נמוך:85.8 תמורה:1,790,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שנפלה 10.6% בחמישי אחרון לאחר פרסום דו"חותיה, פתחה בנפילות של עד 2% אך סיימה את היום בעלייה של 2%.  בזק +1.74% בזק 375 +1.74% בזק בסיס:368.6 פתיחה:371.7 גבוה:375 נמוך:369 תמורה:31,793,236 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 3.6% בחמישי האחרון בשל הדו"חות המאכזבים, טיפסה היום ב-0.4% במחזור הגבוה באחוזת בית שעמד על 25 מיליון שקל בלבד.
בשבוע החולף טיפס מדד ת"א 25 בכ-2.3% וזה כולל ירידה של 0.7% ביום המסחר האחרון. המדד המוביל בת"א הצליח למצוא תמיכה ברמה של 1,400 נק' כאשר החשש היה שפריצה מטה של רמה זו, תישלח את המדד למהלך ירידות משמעותי. מדד ה-S&P500 עלה גם הוא ב-2.3% בשבוע החולף. הדאקס הגרמני זינק 3.75% בשבוע החולף. הנפט שכבר נסחר מעל 50 דולר לחבית (שיא מאז נוב'), סגר ביום שישי ברמה של 49.5 דולר.
מניות במרכז
מניית עזריאלי קבוצה -2.66% עזריאלי קבוצה 17,540 -2.66% עזריאלי קבוצה בסיס:18,020 פתיחה:17,960 גבוה:18,010 נמוך:17,470 תמורה:10,928,382 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.7% למרות הדו"חות הטובים לרבעון הראשון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אסם פרסמה הבוקר דו"חות אך נציין כי החברה כבר לא נסחרת בבורסה בת"א.
תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    קנו נסדק פי 3בלונג דקס בלונג (ל"ת)
    אלעד 30/05/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    קנו נסדק פי 3בלונג דקס בלונג (ל"ת)
    אלעד 30/05/2016 06:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    קנו פרוטרום אלוני חץ כבר אמרתי לכם (ל"ת)
    פיני 30/05/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    קנו מניות מהכל הולכים למעלה (ל"ת)
    דוד 30/05/2016 06:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    כפי שנאמר בחול הולכים לשיאים חדשים (ל"ת)
    מנחם 30/05/2016 06:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    היא תבוא
    קו קו קו 29/05/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם עלה של זית היא תבוא.
    סגור
  • 34.
    תל אביב נסחרת בעליות לכיוון 0.6%+.
    א100 29/05/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    25 3
    המצב בארץ ובעולם מהרבה סיבות שכבר פרטנו עד כה נפיץ ..הזוי ולא בריא לשהות בשווקים בעת הזאת(פרופ' אבירם שלנו טען בסוף שבוע) אנו ערים למומחי על מרחבי העולם ומהארץ וכן מרוב ציבור המשקיעים בארץ ובעולם שהמצב מצויין ואפילו מר גרינברג שמקובל בביתנו טוען שארה"ב פורחת. אנו בדעת מיעוט של 1/99 שאנו בדרך לתהומות. בידקו את רוב המדדים בעולם כולל 25 וראו את מצבם לפני שנה ושנתיים ואף 31 חודש אחורה שזה זמן רנדומלי לגבינו וגם זמן הגעתנו לכאן. וכן FTSE האנגלי ב2007...(ארה"ב באמת קרובה לשיאים ראו מר גרינברג)..אבל זאת לא מסיבות כלכליות טהורות. אלא..פוליטיות..הדפסות..ריביות משונות ועוד ערמות שקרים ומריעין בישין למינייהן .ועוד גורמים שמפילים כלכלות ואף הפילו אימפריות. נקווה לטוב.
    סגור
  • אתה רציני? או שאתה צוחק פה על כולנו?
    אזרח 29/05/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 14
    למה בנתיים זה רק עולה, אבל באמת וברצינות מקוה שאתה לא צוחק עלינו
    סגור
  • לאזרח
    נמרוד 29/05/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני ממש מתבייש לכתוב זאת אבל אני ורוב חברי בני גילי אכלנו קש ותבן בבורסה בנים האחרונות. אם יד על הלב כמה את מורווח באחוזים נכיד ב4 שנים האחרונות. אני מקווה שהרבה אבל אני בספק רב
    סגור
  • למר אזרח היקר
    איציק 29/05/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אומרים שאני רציני(אני ובת זוגתי שתחיה וחברי הרבים ושני בניי וכל מכריי ממש לא בטוחים בזה)ואני מעולם לא צחקתי ולא אצחק ובטח לא על כולכם אנשים יקרים. לעומת זאת אני מאד שמח ואוהב לצחוק יחד ועם אנשים ויותר מזה עם ילדים(ואני בעצמי מרגיש כילד)..לעניינינו יקירי..הכל עולה? האומנם? אנו מביאים כמעט מדי שבוע את העובדות הבאות: א)83% מהחברות ברחבי הגלובוס מצבן היום רע מאשר לפני 31 חודש. ב)73% מהבורסות היום מצבן רע מלפני 31 חודש. ג)97% מהכלכלות היום מצבן רע מלפני 31 חודש. ד)ב31/12/2014 עמד המעוף על 1465 והיום? ה)FTSE היום יותר נמוך מאשר ב2007.. לאור הנ"ל יקירי איני מבין על מה תלין. אלא אם כן תוכיח דברים אחרים. ראה ידידי..אמא שלי רצתה שאהיה חבר בקופרטיב דן או מנהל סניף בנק ואולי צדקה. אני מצידי עשיתי לה דווקא ולמדתי המון שנים ויצא ממני פרופסור מוכשר(לא לכלכלה ומתמטיקה כמו חברי אבירם וניר שכותבים כאן)...ועכשיו אני תוהה ואולי זה גם יתכן..אני פרופסור..אבל טמבל גדול..זה מה יש ידידי. מאחל לך בריאות והצלחות ורק רווחים בבורסה ובכל שתפנה.
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    פח זבל (ל"ת)
    בורסה 29/05/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    הודעה במאיה..קדימה רציו אבנר דלק... (ל"ת)
    צדוק 29/05/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 31.
    נמאסתם כבר (ל"ת)
    שחררו קפיץ 29/05/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    קורבן שחקני המעו"ף (ל"ת)
    גלום 29/05/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    מה קורה כל החכמים
    מודיעין 29/05/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהיה באסיפה, אתם יצאתם כבר ממזמן מהמנייה הזו? איך קורה שלאורך כל החודש האחרון לא היה ולו יום אחד של עלייה במנייה, איך אתם ישנים בלילה? המנייה הגרועה בשוק השנה.
    סגור
  • מודיעין
    ששון 29/05/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבר מודיעין השקעה לטווח ארוך המון סובלנות . מעניין אם אתה דואג למשקיעים או מפחיד כדי לאסוף סחורה בזול . מושקע ומחכה לקצור פרות בעוד כחצי שנה . רבותי כמובן שמודיעין זה השקעה ספקולטיבית אך יחד עם זאת עם פוטנציאל אדר למאות אחוזים. בהצלחה למשקיעים.
    סגור
  • 28.
    רציו יורדת ?????מטומטמים (ל"ת)
    לא יאומן 29/05/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 27.
    המניה נראה ממתינה לתוצאות.. ככה זה נראה אין עיסקאות (ל"ת)
    בונוס היום הצבעה 29/05/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בקרוב הודעות חיוביות
    בונוס 29/05/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פריצקי בחול מריץ עניינים
    סגור
  • רק אני רכשתי מדיגוס? 30 מיליון שווי שוק לעומת 40 מיליון
    כלכלן 29/05/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזומן,הזמנה מסין לאחרונה והרחבה באירופה ובארה"ב. היום המחזור דליל אבל שבוע שעבר קפץ לפי 10 ויותר. היחידה שכבר מוכרת בפועל. לדעתי השקעה בשער של היום, רווח וודאי. תודה,דעה אישית בלבד. רכשתי את המנייה.
    סגור
  • 26.
    אפריקה צפי לדוח טוב
    אפי 29/05/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בהצלחה
    סגור
  • לא נמאס מהחולירע הזאת? (ל"ת)
    שוקו קינדלך 29/05/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 25.
    אחרות בעליה (ל"ת)
    מה קורה ברציו יורדת? 29/05/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • למה שלא תרד אחי.
    שוקו בינשטוק 29/05/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    31 24
    מה טוב יש בה?
    סגור
  • 24.
    גורביץ טעה לגבי טבע היא תעלה . (ל"ת)
    טבע 29/05/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טבע לא תעלה.
    טבע 29/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא גם לא תרד סתם. היא תתרסק.
    סגור
  • זאת לא הטעות היחידה שלו (ל"ת)
    דני 29/05/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • שמע זה הגיוני שבתור אדם ויועץ תהיינה טעויות
    שוקו בינשטוק 29/05/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וזאת לא היחידה. אבל יתכן שצדק ברוב שאר הדברים?
    סגור
  • הוא לא צדק בשום דבר
    כיטוב 29/05/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדוגמא - אלעל טען שהמנייה רק תעלה ומה קרה לה ? לא הפסיקה לרדת...
    סגור
  • 23.
    אופציה 14 ?????????????? (ל"ת)
    רציו 29/05/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    Medigus Ltd. MDGS-Medical Equipment-Deals and Alliances
    מדיגוס 29/05/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://www.kenresearch.com/blog/2016/05/Medigus-Ltd-MDGS/
    סגור
  • 21.
    יאלה צפונה לשיא כל הזמנים!! (ל"ת)
    מהדק חגורות 29/05/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • יאלה דרומה. לנומך כל הזמנים. (ל"ת)
    מתיר חירטוטים 29/05/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 20.
    כיטוב נקווה שנגמרו הגיוסים.איבדה את האמון
    משה 29/05/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שהודיעה על עוד 5 מיליון.
    סגור
  • 19.
    גובוקיט תזכורת אנו מצפים לדוח חזק מאוד ויעד למניה
    דורית IBI 29/05/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמו שנאמר לאחרונה 35 יעד ראשון 44 יעד שני ומעל 50 אג
    סגור
  • לא מוצא מניה כזאצ
    אנונימי 29/05/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלח בבקשה מס' מניה
    סגור
  • 18.
    לא נותנים לו לפרוץ שמירה חזקה (ל"ת)
    1440 29/05/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה זה לא הנותנים לו? שיקח לבד וגם עזור
    רני 29/05/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לו בהזרמת כמה עשרות מליוני שקלים ביקושים. מה אתה מתעצל?
    סגור
  • 17.
    מדגיוס כיטוב הבאה? 40 מיליון מזומן הרבה מעל שווי השוק
    ביו 29/05/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פער ארביטרז חיובי של 7.5% לעומת ארה"ב.תראו הודעה אחרונה אחרונה במאיה מערכת ה muse בטוחה לשימוש. הציגה שבוע שעבר בכנס חשוב. שווה לעקב לדעתי וזאת לא המלצה קנייה או מכירה. cash and cash equivalents of NIS 40 million (approximately $10.3 million) at December 31, 2015
    סגור
  • מדיגוס (ל"ת)
    ביו 29/05/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מדיגוס היחידה שמוכרת את המוצר בארהב ואירופה.
    ביו 29/05/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמשכת הרחבת הפצת המוצר באירופה ובארהב לפי הדיוחחים במאיה. עניין של זמן עד שהשוק יגל אותה לדעתי. ושוב זו לא המלמה לקנות או למכור הכל לפי דעתי האישית בלבד. יותר בטוחה מחברות הביו שנמצאות בשלב 3 ויכולות לגייס כל רגע. כמו למשל כיטוב,שהכל היה נראה בטוח ופתאום הודיעה של גיוס נוסף לפני שבוע.
    סגור
  • המחזורים זינקו פי כמה מהממוצע שבוע שעבר
    ביו 29/05/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסחרת 30% פחות מכמות המוזמנים. ככה התחילה כיטוב מתחת לכמות המוזמנים לפני שזינקה 150% ברציפות נקודה למחשבה
    סגור
  • לפי מאיה מכירות של כלום והפסדי עתק
    הגולש 29/05/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנה הפסידה כמו ששווה היום בברסה
    סגור
  • 16.
    כיטוב הודעה במאיה על סיום ייצור של kit302 לצורך רישום
    כיטוב 29/05/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההודעה התפרסמה ביום שישי בארה"ב ומשום מה לא דווקא המנייה סגרה בירידות
    סגור
  • סגרתי את האבזם
    אבי 29/05/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    החגורה סגורה אפשר להתחיל בטיסה מעלה.
    סגור
  • לאבי
    מוקי 29/05/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שלום אבזם חתוכה?
    סגור
  • 15.
    מישהו יודע מתי צפוי להיפתח המסחר באלר''כ?
    אחד 29/05/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם הוא ייפתח בכלל מתישהו?
    סגור
  • הלך הכסף
    לאחד 29/05/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • בסדר. אבל מתישהו צריך להיפתח גם אם ההפסדים גדולים (ל"ת)
    לאחד 29/05/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קרדן אנ וי מעניינת יעד 128 אג (ל"ת)
    סמי 29/05/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל זה היא מתכסחת? (ל"ת)
    לסמי 29/05/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כיטוב הודעה מצויינת. הסכמי שיווק והפצה בקנה
    סהר 29/05/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הודעה יצאה לתקשורת ב27/5 יום שישי ב-11:00 וזו לשון ההודעה המצויינת : "Company plans to file New Drug Application with U.S. FDA at the end of 2016TEL-AVIV, Israel (PR Newswire) May 27, 2016 -- Kitov Pharmaceuticals (NASDAQ/TASE:KTOV), an innovative biopharmaceutical company focused on late-stage drug development,today announced the completion of manufacturing by Dexcel Pharma of pivotal batches requiredfor registration of KIT-302 with the U.S. Food and Drug Administration (FDA). This followsKitov’s announcement in December 2015, that KIT-302’s pivotal Phase III trial successfully metits primary efficacy endpoint.“We are fortunate to have Dexcel as our manufacturing partner for KIT-302. Dexcel’s state-ofthe-artmanufacturing capabilities enabled us to reach this CMC milestone in record time, andbring KIT-302 one step closer to the NDA submission and marketing approval,” stated KitovCEO Isaac Israel. " הדקו חגורות כי הטיסה הזו עומדת להיות מהירה ,גבוהה וסופר יעילה
    סגור
  • אני בפנים אבל יש לי תחושה שלא סיימה ירידות (ל"ת)
    כיטוב 29/05/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • סליחה,אבל מה הקשר בין ההודעה להסכמי שייוק?
    נא לדייק 29/05/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום קשר.
    סגור
  • עדיין צריכה להגיש nda לקראת סוף השנה
    כיטוב 29/05/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אחרי שיואשר הדרך לשיווק נסללת לדעתי. יש עוד זמן
    סגור
  • אין פה משהו חדש,לכן ירדה ביום שישי בארהב
    לסהר 29/05/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שפורסמה שם ההודעה.ה cmc כבר הושלם מזמן.
    סגור
  • 12.
    תדיראן
    אברהם 29/05/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו לב לתדיראן מאז ההמלצה של פסגות המניה הולכת צפונה
    סגור
  • 11.
    לטכנאי ביז
    אנונימי 29/05/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישנה בעיה בקבלת נתונים אמיתיים למה למניית כיטוב פארמה בארהבלדוגמא:צוין כי בשישי המניה עלתה 10 אחוז כשבפועל ירדה 2.1 אחוזנא בדיקתכם בבקשה
    סגור
  • 10.
    אלון רבוע כחול תחזור להסחר ותזנק...
    אלון 29/05/2016 01:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אלון רבוע כחול הולכת לטוס גבוה עקב אישור הסופי של בית המשפט למכירת מגה ליינות ביתן
    סגור
  • אלון רבוע כחול
    גד 29/05/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנייר נמחק אין מסחר!!!! לקחו הכסף גניבה
    סגור
  • אלון
    דני 29/05/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הנייר ימחק?החברה תמשיך להתקיים גם בשנים הבאות לפי ההסכם כך שבעלי מניות המיעוט מהציבור ימשיכו להחזיק מניות משהו כאן לא ברור
    סגור
  • אלון יבוע
    משה 29/05/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה תזנק ? חלק מההסדר הוא שבעלי מניות המיעוט נמחקים ..
    סגור
  • 9.
    המניה היציבה בת"א ...
    מזור 28/05/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חברה עם פוטנציאל אדיר!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 8.
    המדד ביום א
    דוד מירושלים 28/05/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדד הגלום עלה לאחר סגירת המסחר בכ2.5. הארביטראז' הוא בערך 0.2% כלומר קרוב ל3 נקודות. מכאן שהעליה באופציות למשל תהיה מאוד קטנה. מה שיתפתח לאחר תחילת המסחר, זאת כבר בהתאם לתנאי השוק מחר.שבוע טוב לכולם
    סגור
  • 7.
    כמה קול 1450 צפוי לזנק?
    המתחזה 28/05/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגרו גם בגבוה היומי בשישי
    סגור
  • יזנק ל 750 שזו ירידה של 20 אחוז
    מחשב לך 29/05/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מקווה שאתה כתוב עליו ולא קנוי
    סגור
  • 6.
    בחייאת חבר'ה, תקראו לפני שאתם מפרסמים
    יאושיהו 28/05/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    7 2
    "פתיחת השבוע בת"א עשויה להיות במחזורים דלילים, שכן ביום שני לא יתקיים מסחר בוול סטריט לרגל יום הזיכרון בארה"ב. כלומר הסוחרים בת"א יצטרכו להמתין עד ליום שלישי בכדי לקבל קריאת כיוון מוול סטריט." ואם היה מסחר ביום שני, לא היו צפויים מחזורים דלילים? הרי גם במקרה כזה הסוחרים בת"א היו צריכים להמתין (אמנם רק עד יום שני - אבל עדיין להמתין) בכדי לקבל קריאת כיוון מוול סטריט.
    סגור
  • 5.
    רציו אבנר דלק קידוחים (ל"ת)
    יעקב 28/05/2016 20:19
    הגב לתגובה זו
    24 7
    סגור
  • מה איתן? ירדו לי כמו שאני רגיל?
    מוקי 29/05/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה הסוף?
    סגור
  • 4.
    טבע לקראת מהלך של עשרות אחוזים... (ל"ת)
    טבע 28/05/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    8 21
    סגור
  • טבע עד סיום הרכישה מאלרגן לא תזוז אז להמתין בבקשה (ל"ת)
    אפרים 29/05/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ירוק או אדום (ל"ת)
    אודי 29/05/2016 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פששששש...מעניין,אז לקנות? (ל"ת)
    יובל 28/05/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הכיוון של טבע
    אמיר 28/05/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למטה למטה למטה היעד 17,000
    סגור
  • 3.
    עליות
    חכם חנוכה 28/05/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    15 12
    עד סוף השנה המדדים יתקנו ויעלו בעוד 8 אחוז
    סגור
  • זהו,רק 8??? (ל"ת)
    יובל 28/05/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    שוק ידשדש בין 1400 ל 1440
    סוחר ותיק 28/05/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    6 9
    עד יום שלישי השוק מת.
    סגור
  • 1.
    פוקס תטוס אחרי הדוחות (ל"ת)
    סמי 28/05/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • נו סמי, כבר חודש אתה חופר פה