סגירה צורמת בתל אביב: המעו"ף איבד 0.7%, בזק צנחה ב-3.6% במחזור ענק

אל על איבדה יותר מ-10% אחרי הדו"חות. ת"א 75 ירד 0.66%. טבע נפלה ב-1.75% ואופקו צנחה ב-3%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים ברקע להמשך עונת הדו"חות לרבעון הראשון של השנה, עם פרסום תוצאות בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אל על -0.82% אל על 156.3 -0.82% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:159 נמוך:155.2 תמורה:2,508,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאכזבו וגררו צניחה במניות: בזק ב-3.5% במחזור הגבוה בת"א של 164 מיליון שקל ואל על נפלה ביותר מ-10% במחזור של 45 מיליון שקל. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד המעו"ף ירד 0.71% לאחר שירד מוקדם יותר ביותר מ-1% בלחץ אופקו הלת' -4.13% אופקו הלת' 1,742 -4.13% אופקו הלת' בסיס:1,817 פתיחה:1,820 גבוה:1,835 נמוך:1,734 תמורה:19,414,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצנחה 3%, וגזית גלוב נפלה כ-2% בצל הדו"ח המאכזב לרבעון הראשון. 
בסיכום שבועי המעו"ף עלה 2.29%, ומדד ת"א 75 עלה 2.75%.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 
מחזור המסחר, כולל האופציות החודשיות, הסתכם ב-2.4 מיליארד שקל.
מניית אל על -0.82% אל על 156.3 -0.82% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:159 נמוך:155.2 תמורה:2,508,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  התרסקה עם פרסום דו"חותיה, שמצביעים על העמקת ההפסד הרבעוני. פרט לדו"חות החלשים של בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הנה סיבה נוספת שמלחיצה את מחזיקי המניות שלה.
הנפט מטפס כעת ב-0.7% ומאתגר את רמת ה-50 דולר לחבית. אורי גרינפלד, הכלכלן הראשי של פסגות, אמר: "מאז פברואר הנפט זינק בלמעלה מ-90% וכשמסתכלים על התגובה של השווקים, אין ספק שמדובר במהלך חיובי. עם זאת, שלא נתבלבל, מחיר נפט גבוה יותר אינו חדשות טובות לכלכלה שכן הוא מייקר חלק מההוצאות השוטפות של הצרכן הפרטי ובעיקר את מחיר הדלק שצפוי לעלות. גם חברות תעשייתיות שהנפט מהווה חומר גלם משמעותי עבורן נאלצות להתמודד עם מחירים גבוהים יותר אשר שוחקים להן את הרווחיות. בכל הנוגע למדיניות בנק ישראל, אנו לא מעריכים שלעליית מחירי הנפט תהיה השפעה שכן גם אם עליה זו תרום לאינפלציה היא תישאר נמוכה מאוד ותאפשר לבנק ישראל להותיר את הריבית ברמה נמוכה".  
מניות במרכז
אל על -0.82% אל על 156.3 -0.82% אל על בסיס:157.6 פתיחה:157.6 גבוה:159 נמוך:155.2 תמורה:2,508,693 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העמיקה את ההפסד ברבעון הראשון ב-34%. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על צניחה של 40% ברווחי הרבעון הראשון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
גזית גלוב -1.39% גזית גלוב 3,540 -1.39% גזית גלוב בסיס:3,590 פתיחה:3,587 גבוה:3,601 נמוך:3,526 תמורה:16,940,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון לפיהם ה-NOI הסתכם  ב-1 מיליארד שקל - בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ה-FFO ברבעון ירד ל-135 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, לעומת FFO של 160 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(89):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    כיטוב פארמה Kitov Announces Completion of Manufacturing
    סהר 28/05/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודעה יצאה לתקשורת ב27/5 יום שישי ב-11:00 וזו לשון ההודעה המצויינת : "Company plans to file New Drug Application with U.S. FDA at the end of 2016 TEL-AVIV, Israel (PR Newswire) May 27, 2016 -- Kitov Pharmaceuticals (NASDAQ/TASE: KTOV), an innovative biopharmaceutical company focused on late-stage drug development, today announced the completion of manufacturing by Dexcel Pharma of pivotal batches required for registration of KIT-302 with the U.S. Food and Drug Administration (FDA). This follows Kitov’s announcement in December 2015, that KIT-302’s pivotal Phase III trial successfully met its primary efficacy endpoint. “We are fortunate to have Dexcel as our manufacturing partner for KIT-302. Dexcel’s state-ofthe-art manufacturing capabilities enabled us to reach this CMC milestone in record time, and bring KIT-302 one step closer to the NDA submission and marketing approval,” stated Kitov CEO Isaac Israel. " הדקו חגורות כי הטיסה הזו עומדת להיות מהירה ,גבוהה וסופר יעילה
    סגור
  • 38.
    יש (ל"ת)
    שלום 27/05/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    בזק להתחיל לאסוף 650 (ל"ת)
    שווה 26/05/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    הזדמנות יהש, רדהיל, בונוס לא לפספס (ל"ת)
    המניות עד סוף שנה 26/05/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    ביקוש גדול בארה"ב 15 אלף מניות כרגע עולה 8.7%
    מדיגוס 26/05/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגשה שלי,מתעוררת בקרוב לאור ההודעה במאיה.
    סגור
  • 34.
    מישהו קרא על הדייוח בספונסר? ההודעה במאיה
    מדיגוס 26/05/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין לדעתי.
    סגור
  • 33.
    הלהיט הבא מחליפה את כיטוב בהצלחה עד 120 (ל"ת)
    בונוס 26/05/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לדעתי למדיגוס יש פוטנציאל לא מבוטל (ל"ת)
    מדיגוס 26/05/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה שווי השוק שלה, לעומת רמת המזומן? מתי מסתיימים הנסויי
    בונוס 26/05/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ? יש עוד זמן לדעתי. לא? אשמח לשמוע הסבר מעמיק ולא סתם התלהבות נטולת בסיס
    סגור
  • מחכים לאישורים זו דעתי (ל"ת)
    היסתיים 26/05/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    כל יום אמורה לצאת הודעה
    רדהיל 26/05/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדהיל הודיעה ב- 29/3 על חתימה על מזכר הבנות עם חברה ספרדית, לשיווק תרופה שלה נגד מיגרנות, בספרד עם אופציה למדינות נוספות. בהודעה רשום שחתימה על הסכם מחייב צפויה תוך 60 יום מיום החתימה על מזכר ההבנות. מה שאומר שכנראה בימים הקרובים צפויה הודעה בנושא.
    סגור
  • 31.
    נלחמים לא לפרוץ את 1430 (ל"ת)
    מלחמת 1430 26/05/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יביא לירידות (ל"ת)
    הדשדוש הזה ב 1430 26/05/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 30.
    ירדה 80 אחוז!!!!!!!! מתי תיקון???????????????? (ל"ת)
    רציו אופציה 14?????? 26/05/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    יש כאן מבין בכיל תודה? (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    סוחר בשוק למעלה מ 25 שנה כזה עצוב מעולם לא היה
    שמיר 26/05/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ברור לחלוטין לכול מי שמעורב בשוק .שהנהלת הבורסה והרשות לא מבינים דבר וחצי דבר בשוק הון !! מדוע משרד האוצר וראש הממשלה לא מתערבים באסון הזה ?? לאף אחד לא אכפת ?
    סגור
  • בשניה שיורידו את המס
    מוסלסל 26/05/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני זוכר את התקופה שביבי גזר 25% מ"ה והבריח את כולם.. אם מישהו יחליט לבטל את המס היום כל משקיעי הנדל"ן יחזרו לבורסה במכה אחת, בועת הנדל"ן תתפוצץ בשניה ותכניס את המדינה למיתון סטייל 1983, תוסיף לזה העלאת ריבית וגם הזוגות הצעירים יאלצו להחזיר את הבתים לבנק
    סגור
  • לשמיר
    א100 26/05/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הסתכל סביבך. יש להם בעיות יותר רציניות לטפל בהם כמו בטחון ישראל וקיומנו במרחב. אקטואלית להיום הארץ בוערת תרתי משמע. נ.ב:זה ממש לא עניינו הישיר של רוה"מ. יש רשות אימפוטנטית שיחד עם מנהלי הכסף הגדול "כפופים" לרצונם של האנשים הלא נחמדים שהתעייפו מפרוטקשן ובאו בקטנה לכאן להרוויח על ידי "בקשה ושידול" של מנהלי הכסף הגדול היכן בדיוק לשים הפקיעה. הבנת? אנו לא מתעסקים לחלוטין בפקיעות ומחלות שכאלו..וזאת למרות שקל ואפילו מאד להבין ולהתכוונן על השערים.
    סגור
  • הם לא מתערבים כי גם הם לא מבינים בשוק ההון
    פטרוזיליה 26/05/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קחלון כשמו כן הוא לוקח הכל ואם יש מס של 25% מה טוב. ראש הממשלה הוא קומבינטור של השרדות אז אם מחר יגיע לשלטון מישהו שיבטיח לו כסא וידרוש הורדת מס הוא יסכים. היה פה שר אוצר לפיד שגם הוא מבין בבורסה כמו חמור במרק פירות והוא הטיל חובת הגשה על מחזור של 811 אלף וזה גם משפיע על הבורסה. והוא גם אמר על כיל שכעת הדיבידנדים יגיעו לממשלה ולא לצבור המשקיעים. אז למה שהצבור ישקיע? שימכרו מניות אחד לשני וישלמו מס בעצמם
    סגור
  • 27.
    לדעתי יש לחכות לסוף החודש-רק אז משתחררת תקופת החסימה
    כיטוב 26/05/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של מי שרכש בהנפקה בארה"ב לפני חצי שנה. חשבתי בהתחלה שתקופת החזימה הסיימה אבל נתקלתי בתאור בהנפקה שאומר שאם פורסמה הודעה מהותית בתקופה של 16 ימים שקדמה לה אזיז התקופה תדחה בעוד 16 יום דהיינו רק סוף החודש הזה. יתכן ונראה כאלו שיממשו
    סגור
  • כיטוב
    מאיר 26/05/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק, יש להמתין בסבלנות , להערכתי יהיו עוד תיקונים ומימוש רווחים בתקופה הקצרה. לטווח הארוך ומי שאוהב סיכונים המניה בהחלט אטקרטיבית. כרגע במסלול לא בריא ולא יציב ובתנודות חדות וסיכון כספי מיותר
    סגור
  • מי שלא מסתכן לא מרוויח (ל"ת)
    סמי 26/05/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מדיגוס או כיטוב מה עדיף?
    מישו 26/05/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתיהן זולות ויש להם מעל 10 מיליון דולר מזומן
    סגור
  • 25.
    היום לא לצפות למהלכים רק ההתחלה לכו לנוח חודש חדש (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    מצב ועסק ביש.
    ד"ר ניר(איצ100) 26/05/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    27 1
    בכל צורה שתבדוק את השווקים.. הרי מצבם גרוע מזה זמן רב. (נקבנו רנדומלית 31 חודשים לאחור לצורך העניין)שיפור יגיע לאחר תקופה ממושכת וקשה של התנקות כללית וגורפת מכל הפגעים הרעים. דיווחי השקר. הפסקת התעללות בכלכלות כמו הדפסות וריבית שלילית. ועוד..הבניה תהיה חייבת לבוא מחדש וממחירים ראלים שהם נמוכים בהרבה. בהצלחה.
    סגור
  • עצה
    א100 26/05/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    22 0
    לפני כשנתיים כתבנו כאן ואף ניתחנו את מדד WIG מורשה פולין. אני חוזר ומציין שבלי קשר לעלה/ירד..זהו אחד המדדים והמניות שבו היותר קלים ללימוד ולעבודה מעשית. לרציניים..קיימים אף קורסים רציניים בורשה ומוסקבה על המדד הידידותי למשתמש וחוץ מהשפות המקומיות ניתן ללמוד שם באנגלית או גרמנית. המדד מאד אמין ולשולט בו(להבדיל ממדדים הפכפכים בעולם)אפשר לקחת פוזיציות שורט או לונג לתקופות קצובות. לפי נסיוננו זה למעלה מ20 שנה עם המדד ..אפשר לעבוד בסכומים גבוהים מאד ואפשר לאחר הכרת המדד לעומקו להשיג תוצאות מרשימות הרבה הרבה יותר טובות מכל מדד אחר וזאת בלי קשר הכרחי לתקופה טובה או רעה בשווקים. למעוניינים בהצלחה.
    סגור
  • עצה.
    פרופ' אבירם(איצ100) 26/05/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    12 0
    דקות לפתיחה בW.S וממש בלי קשר למה שיקרה היום..לא זאת העת להיות בשווקים.
    סגור
  • אז מתי להיות בשווקים ? (ל"ת)
    ב.ק111 26/05/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לבק
    אבירם 26/05/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    1.לא חייבים להיות בשווקים. אפשר כמנוחה. הפסקה או בכלל לא. 2.אם אתה חייב להיות שם מסיבה זאת או אחרת. בחר לך דרך אם אתה איתם או נגדם. 3.אם אתה בעל עניין בחברהX או מנסה להשתלט על חברה. הסיפור נראה קצת אחרת. בכל מקרה בהצלחה במה שתבחר ושמור על עצמך וממונך.
    סגור
  • 23.
    במניות טבע - לא ברור לי מדוע הנייר נסחר בירידות בחו״ל
    שאלה מאזרח שמחזיק 26/05/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם בארץ? הדוח הכספי האחרון שהוצג, הוא טוב ולמרות זאת הנייר אינו מצליח להתרומם! הוא עלה במעט מספר ימים, ואופס הוא ממשיך במגמת הירידות שלו, אשר נמשכת כבר זמן רב. מוזר מאד ...? כנראה שאין שום היגיון כלכלי אצל שחקני הקזינו בארץ, אחרת אינני יכול להבין את הסיבה לכך...
    סגור
  • המניה תרד ל 170 וכל זה במקרה הטוב . חכה לשער הזה
    טבע 26/05/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותקנה ב 1000 ש"ח מקסימום.
    סגור
  • אתה נשמע לי כמו אחד ממנהלי הקזינו. לדעתי האישית, אין
    תשובתך אינה רצינית ! 26/05/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שום סיבה הגיונית לירידות החדות שהיו לנייר זה מתחילת השנה! גם הניתוח הטכני של מר גורביץ, בו הוא צפה המשך ירידה בנייר, לא שיכנע אותי כלל! אני רואה בבורסה הרבה ניירות ״זבל״ שעולות הרבה, למרות שלא שווה להשקיע בהן אפילו שקל! לעומת זאת, יש ניירות טובים בבורסה, כדוגמת טבע אשר נמצאות במגמת ירידה ממושכת ללא שום הצדקה כלכלית. זוהי דעתי האישית. אזרח בעל רקע טוב בשוק ההון.
    סגור
  • 22.
    תברחו מבזק .ממתין לה ב400 ייקח מספר חודשים אפילו יותר (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    1440שלי היה .חוזרים למסלול שלב 1 1380 שלב 2........ (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מהר יחזור שוב מעלה 1448 דישדוש מספר ימים ונפילה (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    היום רוצים להוריד מתחת ל 1420 (ל"ת)
    ככה סתם 26/05/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה רציני מאד והרבה פחות מ 1420 (ל"ת)
    ממש לא סתם 26/05/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 19.
    ללא היה פה מונופול הרווח שלה היה צונח בהרבה יותר לדעתי
    בזק 26/05/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דעתי האישית
    סגור
  • תמתין לסוף יום ותראה מה יהיה לה מסכנים (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    מעוף פח
    טל 26/05/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    3 מניות מורידות מדד שלם מתי יעשו סוף לבדיחת המשקלים
    סגור
  • 17.
    כיטוב ממשיכה לצנוח וההנהלה עדיין שותקת
    כיטוב 26/05/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עד היום לא ברור מה מטרת הגיוס הנוסף. איזה כשלון של הנהלה, פשוט מבריחים את כל המשקיעים הפוטנציאליים. בושה וחרפה
    סגור
  • כי טוב
    אסתר 26/05/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושבת שיש פה בעיה היות והם מגייסים עוד מזומנים ללא הסבר למה ומדוע זה נחוץ להם דווקא כרגע לפני התוצאות על המוצר שעבר דרך ארוכה לאישור והצלחה אז הם כנראה לא בטוחים בהצלחה ומנסים לגייס מזומנים לזמנים אחרים במטרה שאם לא מצליח אז יש מזומנים להמשך פעילות ללא קשר למוצר לכן אני חושבת שלא כדאי כרגע ולהמתין לגמר הטיפול בנושא המוצר ולא להסחף לספקולציה עתידית שלא ברורה לי כרגע
    סגור
  • אבדתי בה אמון (ל"ת)
    זהו 26/05/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדרך לשער 50 לדעתי (ל"ת)
    כיטוב 26/05/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מספיק עם מנית כי טוב נמאס כל יום וכל היום עם כי טוב הזו (ל"ת)
    אליהו 26/05/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אולי זה מיועד למתנות, אולי למענקים למנהלים מי יודע
    דעתי 26/05/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי תמוה מאד שלא מתפרסםת מטרת הגיוס.זאת הסיבה נראה לי שהאמריקאים מענישים אותה כעת, ומה שיותר מדהים שגם אחרי צניחה של יותר מ 40% מהשיא הם ממשיכים לשתוק. שלא תבינו נכון המוצר דווקא נראה מבטיח אבל עם התנהלות כזאת הם ככל הנראה לא יגיעו רחוק
    סגור
  • כל חברה בארהב מוציעה הודעה מסודרת לבעלי המניות שלה
    לא טוב 26/05/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומסבירה במיוחד שמדובר בהצעה גיוס שנייה שבדרך כלל נתפסת בארהב לדבר לא חיובי. מה שמפריע לי במיוחד זה השתיקה של החברה אפילו לא ברורה מטרת הגיוס.
    סגור
  • 16.
    כיטוב
    אבי 26/05/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש ביקושים נאים. נראה לכם שיש משהן בקנה?
    סגור
  • לאבי ושות אין כלום המניה יורדת בוול כל יום ללא הפסק (ל"ת)
    אליהו 26/05/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מדיגוס הודעה פצצה במאיה,בדקו את השוק הפוטנציאלי
    מדגיוס 26/05/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הציגה השבוע גם בכנס,לדעתי הולכת לקבל הרבה עניים בקרוב גם בארה"ב. לפי הדוח השנתי יש לה 40 מיליון מזומן ושווי מזומן לעומת 30 מיליון שווי שוק בלבד
    סגור
  • 14.
    פקיעה 1428.5, שוב פעם הכרישים הוליכו שולל את כולם
    אחד 26/05/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מניח שהרבה התכוננו לפקיעה מעל 1440.
    סגור
  • ממזמן הפסקתי לנחש פקיעות אבל
    שי כ 26/05/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי כתיבת פוזיציות שיערתי שיהיו ירידות ל 1430. ניסיתי לקנות פוט 1450 ב 2500 והכשלון שלי רק הוכיח לי שצדקתי
    סגור
  • 13.
    מה שער הפקיעה ? בבקשה. (ל"ת)
    ירון 26/05/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מה יההי עם כיטוב,הגיעה לתחתית? (ל"ת)
    שוש 26/05/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    גם אני מושקע מה קורה עם המניה? (ל"ת)
    אבי 26/05/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    המעוף בדרך ל- 1490 בשבועיים הקרובים (ל"ת)
    רץ למרחקים 26/05/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 480 (ל"ת)
    רץ לקצרים 26/05/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הגזמתה כל עוד כתבתה 1440 הסכמתי כדאי לך לשנות דיסק (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וולסטריט ואירופה מתקנות חזק למעלה. המעוף בעקבותם (ל"ת)
    רץ למרחקים 26/05/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא עובר 1450 עד 23/6 (ל"ת)
    אתה גרוע 26/05/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המספרים האלה לא יראו הרבה זמן (ל"ת)
    שפוי 26/05/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אלון הריבוע הכחול
    אביס 26/05/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע מתי יחודש המסחר במניה?
    סגור
  • 8.
    ישראל תחתום בקרוב על חוזה ליצוא גז טבעי לירדן .מגלובס (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי 26/05/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    13 8
    סגור
  • שגלובס תייצא גז לירדן. זה עיתון ולא גז ונפט. נא הסבר. (ל"ת)
    לא יתכן 26/05/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מערכת יקרה בבקשה רוצים לדעת מה עם נטע ורואי של רציו
    לביזפורטל 26/05/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    13 1
    תודה
    סגור
  • יין דבר כזה רואי. לא קיים. בדוק. (ל"ת)
    ביזפורל 26/05/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אותי יקירי לפחות תבדוק .יששששש רואי ב א לא יודע מה לגבי
    עם החלטת לתקן 26/05/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הרועי או רואי של רציו אבל רואי או רועי אפשר לבחור
    סגור
  • ידוע שיש שם רואי.
    אם החלטתי לתקן 26/05/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה בעצמך כתבת רואי של רציו. ולא זה השם. לא נורא.
    סגור
  • הם ילדים חמודים.
    אמא 26/05/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הלכו לגן ולבתספר.
    סגור
  • 6.
    ירדה 80 אחוז!! 80 אחוז מהשיא!!!!ולא זזה למה? (ל"ת)
    רציו אופציה 14? 26/05/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 5.
    הבורסה הרוסה ורקובה מאז ביבי וטרכטנברג
    בורסת זבל 26/05/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הפכה להיות מכשיר גבית מיסים על חשבון המשקיעים. כל ח"כ פופוליסט החליט לעשות סדר במדינה והרס את השוק מניות הגז עם על העליות רחוקות מהשיא שלהם. כנ"ל כיל עם צוות המחבלים יחימוביץ רוזנטל ולפיד. לפיד הגאון הכלכלי אמר שכעת המדינה תקבל דיבידנדים ולא המשקיעים אז כיל נותנת נדבה למשקיעים אבל המדינה לוקחת 25% מס כך שעדיף היה שלא יתנו דיבידנד. ועדיף לא להשקיע בבורסה להטיל מס הם עשו תוך שבועיים זה היה דחוף להם. אבל להוריד מס יקח להם עוד 5 שנים. המשקיעים צריכים לברוח מהשוק כמה שיותר מהר ושכחלון יסכן את כספו במניות התקשורת שלו ולפיד ישקיע בכיל ויחימוביץ תקנה מניות גז
    סגור
  • לחבר 5
    א100 26/05/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בלי פוליטיקה ובלי לקחת צד..אבל כינוי שלושת האנשים שציינת כמחבלים זה מעשה גרוע וכמעט בלתי נסלח. אפשר היה לכנותם אחרת. לידיעתך..יש מקומות בעולם שהודעה כזאת מסוגלת להביאך למקומות מאד לא סימפטים. היזהר בדבריך. מילים שיצאו לדרך אפילו כמליצה..קשה להחזירם. יום טוב.
    סגור
  • 4.
    רציו והזדמנות לפני טיסה רצינית
    גל 26/05/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחיר הנפט כבר 50 דולר ורק עולה רציו והזדמנות לפני קידוחים משמעותיים
    סגור
  • 3.
    בעיה עם מניות הגז?
    בנימין 26/05/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יד לביפורטל בעיה עם מניות הגז? לא שמתם לב שהן בנסיקה? יד סיבה שלא מציינים ההסכם המאוד קרוב עם ירדן? הלו?????
    סגור
  • הלו (ל"ת)
    הלו 26/05/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מי זה בבקשה? (ל"ת)
    כן 26/05/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שוק יורד בפתיחה לכיוון 1420.
    רואה קדימה 26/05/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שקוף
    סגור
  • כל הכבוד על הדיוק !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ב 26/05/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש הרבה עוורים כמוך שחשבו שהם רואים (ל"ת)
    יעקב 26/05/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מעוף
    מורג 26/05/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מי העיור .לך לבצע בדיקת ראייה
    סגור
  • יותר לכיוון 1445 1450
    תומר 26/05/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא חושב תהיה פקיעה שלילית
    סגור
  • השוק יתחיל ב015 למעלה (ל"ת)
    לך תחלום 26/05/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מלאים בקולים
    הבנקים יעלו 26/05/2016 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השתגעת ? פקיעה 1447 בקלות ולאחר מכן ירידות
    סגור
  • 1.
    המניה הבאה שתמריא היא קמהדע . וגם פלוריסטים
    ראינו את מזור 26/05/2016 07:42
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ומניה קטנה נוספת ביונדווקס . תזכרו את זה.
    סגור
  • בונוס תמריא
    בונוס 26/05/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בקרוב מספר הודעות שיקפיצוכנראה שבוע הבא
    סגור
  • מספר הודעות בפתח
    בונוס 26/05/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כך והיה כל הקיץ הודעות חיוביות שהחברה מכינה
    סגור
  • איזה הודעות אז פרט כאן ונמכור במיידית. תודה. (ל"ת)
    אם אתה יודע 26/05/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • פלוריסטם יקרה מאד ועדיין רחוקה מיציאה לשוק.דווקא מדיגוס
    מדיגוס 26/05/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נררית מעניינת למדי.מחזור חריג אתמול.שווי שוק מהנמוכים בביוטק אך בעחת מוצר מעניין למדיי שווה לעקב לדעתי.
    סגור
  • כיטוב מספר 2? (ל"ת)
    ? 26/05/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור