16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:45 צפי לפתיחה יציבה בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, מניות הבנקים במוקד >>

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה חזקה בת"א: המעו"ף קפץ ב-1% ברקע לראלי בחו"ל, פרוטרום זינקה ב-2%

המעו"ף נצבע בירוק וסגר בגבוה היומי, מניות הגז עלו בעד 3%. כיל השלימה זינוק של 6% בשני ימי המסחר האחרונים. טאואר
 |  66
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות במקביל לעליות בוול סטריט ולראלי גדול באירופה, שם מדד הדאקס קופץ במעל ל-2%, וזאת ברקע להיחלשות האירו כעת מול הדולר. בוול סטריט המדדים עולים בחדות ברקע לנתון מאקרו מעודד משוק הנדל"ן. מדד המעו"ף קפץ בכ-1% בהובלת מניות הגז שקפצו בעד 3%. מנגד, טבע שירדה ב-1.3% איבדה 0.5% בלבד ושחררה לחץ מהמעו"ף.


מדד ת"א 75 עלה 0.94% בהובלת סלקום (+2.02%) סלקום 3,479 +2.02% 16:02 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,410 פתיחה:3,410 גבוה:3,498 נמוך:3,402 תמורה:4,153,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שקפצה ביותר מ-4.3% לאחר שאתמול פרסמה דו"ח טוב לרבעון הראשון של השנה. פרוטרום (-1.12%) פרוטרום 26,490 -1.12% 16:09 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:26,790 פתיחה:26,790 גבוה:26,990 נמוך:26,310 תמורה:25,969,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה 2% אחרי הדו"חות במחזור של 28 מיליון שקל - כמעט פי 2 מהמחזוק היומי הממוצע בחודש האחרון. מניית  כיל (-0.77%) כיל 1,545 -0.77% 16:07 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,557 פתיחה:1,551 גבוה:1,559 נמוך:1,540 תמורה:4,606,268 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות השלימה זינוק של 6% בשני ימי המסחר האחרונים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

מניית פועלים (-1.24%) פועלים 2,467 -1.24% 16:09 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,498 פתיחה:2,509 גבוה:2,509 נמוך:2,461 תמורה:47,965,528 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה ב-0.9% ברקע למינויו של אריק פינטו למנכ"ל במקומי של ציון קינן. טאואר קפצה ב-3% והשלימה זינוק של יותר ב-10% ב-3 ימי מסחר. (לכתבה המלאה - לחץ כאן) מדד ת"א 35 (+0.05%) מדד ת"א 35 1,444.08 +0.05% 16:30 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,443.29 פתיחה:1,446.34 גבוה:1,447.69 נמוך:1,442.82 תמורה:451,255,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.77%) מדד ת"א 90 1,068.6 +0.77% 16:30 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,060.45 פתיחה:1,061.22 גבוה:1,068.61 נמוך:1,060.42 תמורה:138,571,396 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.55%) מדד ת"א בנקים-5 1,827.28 -0.55% 16:30 17/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.35 פתיחה:1,844.56 גבוה:1,844.88 נמוך:1,823.97 תמורה:129,225,591 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-1.29 מיליארד שקל.

המסחר בת"א, כמו בשאר העולם, המשיך להתנהל על רקע המתנה לעדכון הריבית של הפד', כשהסוחרים מנסים להעריך את הסבירות להעלאת ריבית כבר בחודש הבא. הנתונים הכלכליים בארה"ב, כמו גם הפרוטוקולים של בכירי הפד' מעידים כי האפשרות אכן 'על השולחן', והחוזים על אפשרות של העלאת ריבית כבר בחודש יוני מעניקים הסתברות של 32% , כשרק לפני שבוע הסיכויים עמדו על 4% בלבד.

מניות במרכז:
פרוטרום (-1.12%) פרוטרום 26,490 -1.12% 16:09 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:26,790 פתיחה:26,790 גבוה:26,990 נמוך:26,310 תמורה:25,969,664 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה כאמור לאחר פרסום דו"חותיה, לפיהם הכנסטות החברה זינקו ב-32.7% ל-257.7 מיליון דולר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מיטרוניקס (+0.59%) מיטרוניקס 1,700 +0.59% 15:35 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיטרוניקס בסיס:1,690 פתיחה:1,690 גבוה:1,721 נמוך:1,677 תמורה:907,058 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  רשמה עלייה של 35% בהכנסות. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

אלביט מערכות (-0.11%) אלביט מערכות 53,210 -0.11% 16:09 17/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:53,270 פתיחה:53,670 גבוה:53,740 נמוך:52,920 תמורה:9,711,298 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זכתה בחוזים לאספקת מערכות מתקדמות של קשר טקטי ותקשורת למדינה אירופית, בהיקף כולל של 40 מיליון דולר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 אלכס 24/05/2016 21:07 משאבי טבע
מה קורה שם לא מפסיקה לעלות?
24 טל 24/05/2016 20:40 מנקיינד (ל"ת)
23 רואה ורדוד 24/05/2016 19:10 אתמול רשמתי
שהמעוף בדכ ל - 1430, יותר מ- 14 אנשים שורטיסטים , נתנו לי חץ למטה, כי זה לא בא להם טוב בפוזיציה. קיבלו חזק היום ומחר ימחקו לגמרי.
22 רציו מה??????????? 24/05/2016 17:56 עוד יום בקושי עלתה???????????????????????????????? (ל"ת)
21 easyshark 24/05/2016 17:19 איזה יופי שיחקו אותה יפה!!!!
אבל רק ל 48 שעות הקרובות .
עולה חדש מבלז'יק 24/05/2016 18:00 מזה שיחקו אותה
ומי שיחק אותה ולמה אל תכתוב באוויר בלי להסביר לא טוב ככה
20 טבע 24/05/2016 17:19 אני מחכה לירידות שלה (ל"ת)
19 יגעת. מצאת. 24/05/2016 16:17 שאלות עם תשובה.
1.האם יתכן שתל אביב 25 שמשייט כרגע גבוה (0.70%+)יסיים בקול ענות חלושה היום. ויתקל ב28.09.2016 בחומת פלדה שתסגור אותו בין 900 ל 914 נקודות? וזאת תהיה רק ההקדמה. 2.האם יתכן שהחוזים ואירופה שמשייטים כרגע גבוה יסיימו בקול ענות חלושה היום?
יגעת. מצאת. 24/05/2016 16:30 שאלות עם תשובה. שניות לפתיחה בוול.
האם יתכן שקצה הפדחת הזועקת הושיעו נא בין הגלים הסוערים. נותרה ללא טיפת אוויר בראותיה?
יגעת. מצאת. 24/05/2016 16:51 האם יתכן שהברוך שאנו בתוכו מבלי לחוש
קרוב הרבה יותר ממה שחשבנו?
יגעת . מצאת. 24/05/2016 18:43 D.B הבנק הגדול בגרמניה דורג קרוב מאד לדרגת זבל.
לאומי שלנו מפטר אלפים. 20 הבנקים הגדולים בעולם רשמו ירידה של 25 אחוז ברווח . זה לא קרה מאז 2008 במשבר ואף באותם ימים לא חווינו זאת. 500 חברות S&P הציגו מאזנים גרועים מאין כמותם. רק הורדת צפי האנליסטים בעשרות אחוזים יצרה מצגת שווא של עסקים כרגיל. מצב כל החברות בתבל באופן גורף חוץ מיוצאי דופן הוא רע יותר מאי פעם. האם נמשיך להתפכח וביתר שאת? השקר הגדול ממשיך להיחשף. לא נותרו הרבה ברירות. 67 אחוז מהחברות בכל הבורסות בתבל זולות היום מאשר ב 09/2013. לבדיקתכם.
ב 24/05/2016 22:32 .......................................................
חכמים גדולים ומהולללים מהאונ המפורסמות בעולם עומדים מול החור ממנו זורמים המים מרי מייפס דודג' וטוענים כי כל העיר תוצף .... ומקשקשים בלה בלה בלה ירידות ....בלה בלה בלה קטסטרופה ......ובא ילד קטן.... והכל היסטוריה . אז אולי אתה מלא תארים - אך לא מעשי במיוחד..........נ.ב. אם היית יודע מי אני היית מסתפק בתואר מפתח תקווה לילה טוב
ב 24/05/2016 17:57 א היקר קח כדורים להרגע - אתה תפסיד התחתונים
ומה שמסתבר זה שהתחתונים לא ש ל ך.........
ב 24/05/2016 20:19 אני דורש מהמדינה 100 מלירד דולר על הסיוט
שעברתי משך שנים והעינויים הפיזיים והנפשיים שהעבירו את משפחתי ואותי שלא עשיתי כלום וגם עינו את החתולה שלי .אם לא יפצו אותי אני יתחיל לנקום ואז יהיה לא טוב. גם במקום לשלוח אותי למכללת פתח תקווה לעשות דוקורט המדינה שלחה אותי בכוונה לקיסוס להרווארד אבל ברחתי מהר וחזרתי למכללה האהובה שלי בפתח תקווה וראשון לציון ושם סיימתי הדוקוראט ועכשיו אני נשיחא המכללה ומרווויח איזה 100 אלף ביום ואני כנראאה קונה את פתח תקווה ובעודף את ראשון אעלךק קיסוס ואני גם רופא ומחלק תרופות רעל לכולם וגם מוכר תחתונים בחנות של סבא של אבא שלי שהוא כבר זקן בן איזה 37
18 ביו 24/05/2016 16:09 SPEX KTOV שךא תגידי שלא כתבתי עליהם.
ktov שווה לנצל את השער המצחיק לפני שיהיה הסכם מסחור.דעה אישית בלבד. SPEX מזנקת היום תקראו את ההודעה גם עליה כתבתי.
ביו 24/05/2016 17:09 איזה יום עשיתי 130% הרגע ב SPEX (ל"ת)
מור 24/05/2016 17:03 אשמח בבקשה לקבל יותר פרטים תודה רבה (ל"ת)
לביו 24/05/2016 16:30 שער קניה בכיטוב
האם אתה לא חושב שאולי שווה להמתין לסוף החודש ולראות אולי תרד עוד?
ביו 24/05/2016 17:20 לא. אבל זו דעתי בלבד. (ל"ת)
17 אלי 24/05/2016 13:12 קניתי גובוקיט וחושב שתגיע ל35 אג עקב ציפיה לדוחות
אם כמו שזה נראה יש סיכוי טוב
תמיר 24/05/2016 15:08 דוחות בזק ביום חמישי שווה קנייה?
בזק כרגע בשער נמוך יחסית והיא מפרסמת דוחות ביטם חמישי האם כדאי לקנות?
איילי 24/05/2016 16:52 חכה לדוחות
רכישה לפני דוחות של חברה משולה להימור. אלא אם כן אתה יכול להעריך איך יהיה הדו"ח של החברה.
מקס 24/05/2016 15:39 מצטרף לשאלה (ל"ת)
ארנון 24/05/2016 15:30 השוק פקיעה 1442.8, ידחוף חזק למעלה (ל"ת)
מרדכי 24/05/2016 16:08 לארנון
ככה תפסיד את המיכנסיים. שמור על העיגולים.
ארנון 24/05/2016 15:57 כסף על הריצפה צודק, ניקנה קול 1430 30 יחידות
ניראה שרוצים לעוף למעלה
16 רווק 24/05/2016 12:30 אלביט מערכות השקעה מעולה
תגיע בקרוב ל 40000
15 אביב 24/05/2016 12:08 שימו לב להמלצה פה למטה על גובוקיט כל הכבוד לדורית
הגברת ששמה דורית תותחית אם זה התגשם אין דברים כאלה
לאביב 24/05/2016 12:38 שימו לב שהמנכל מכר מיליונים זמן קצר אחרי שהתאריין
בביזפורטל בתחילת שנה שעברה דומני אחרי שהיא רצה...
סמי 24/05/2016 13:15 מאז מניה עלתה וירדה ועלתה
תמיד להביט על הסייקל
14 אליעזר לוי 24/05/2016 12:06 מה עם רציו לא זזה יש מחזור אבל אבל זו השאלה למה לא זזה (ל"ת)
מנשה 24/05/2016 12:54 לאליעזר למה לא זזה היום פלוס 1-2% אז הנה היא זזה כבר (ל"ת)
מנשה עוד פעם 24/05/2016 15:58 לאליעזר עכשיו רציו פלוס 2-3 יותר מקודם אז תרגע בבקשה (ל"ת)
13 easyshark 24/05/2016 11:05 איזה בוקר איזה מזג אויר אירופה!! ו בורסה ישראל )
איזה משחק יפה עכשיו מוכרים כל הפוטים ונותנים תחושה כאילו מעוף הולך לפרוץ)))) כן הוא יפרוץ איך פה אומר אחד המשתתפים .380 איזה אחלה יום.
12 מעניין 24/05/2016 10:35 כיטוב עקבתי אחרי המסחר בארהב
בדקות האחרונות היו קניות מאסיביות שהרימו אותה מירידה של 12% לירידה של 8%. היום סיכוי טוב שתעלה כי היא קרובה כבר למחיר ההנפקה בארה"ב, ומאז היו התפתחויות מרחיקות לכת שהגדולה ביותר היא סיום שלב 3 והתגובה החיובית של ה FDA וכן אישור הפטנט שלכל הדעות היה שלב מתחייב לפני שדנים על הסכם מסחור. אולי פייזר תזהה הזדמנות שכיטוב היחידה בשוק כיום שיש לה תרופה כזאת שמפחיתה סיכונים כאלו בגלולה אחת.
11 כיטוב 24/05/2016 10:16 גיוס קטן שכנראה יסגר הרבה מעל השער שלה
לדעתי זו הדרך היחידה שלהם היתה להכניס מוסדיים שלא יכולים לרכוש בשוק החופשי לאור הסחורה הצפה הנמוכה מאד בארהב.לארתפלא אם ייסגר בחיתום יתר. החברה עצמה לא זקוקה למזומן.יש לה מעל 10 מיליון דולר במזומן ושריפת המוזמן נמוכה מאד. הסכם מסחור עניין של זמן מועט לדעתי.הזדמנות קנייה שלא תחזור לדעתי.דעה אישית ולא המלצה.
תודה 24/05/2016 11:40 ירדה בערך 30%,למרות שדילול מלא שוה לא יותר מ 14%
אני בפנים
10 סידר 24/05/2016 09:39 כיטוב
בוקר טוב, החל מהודעת החברה על גיוס בשווי 5 מיליון דולר המניה חוטפת וחזק לטעמי בעיקר בגלל הטעם הנפגם בהחלטה הניהולית ופחות תמחור קר ונכון של השווי. הרי דילול השווי עבור גיוס זה הינו 16% ואנחנו רחוקים כבר כ25% מהשיא. יש סיכוי שבארה"ב ימשיכו להעניש את המניה. בנוסף עדיין קיימת אי בהירות לגבי שחרור האיסור על מכירת מניות מהגיוס בארה"ב כיוון שיציאה בהודעה משמעותית 16 יום לפני תאריך היעד ולא ברור לי האם כבר השתחרר האיסור מה שעלול להביא ללחץ מכירות נוסף. אני עדיין איתן בדעתי כי משקיעים לטווח ארוך צריכים להחזיק חזק ולספוג את הירידות האלה בטווח הארוך(כשנה מהיום) זה ישתלם להם. משקיעים לטווח קצר עלולים להקלע לירידות כואבות ואני מציע להתרחק. יום טוב לכולם,
9 שמשון 24/05/2016 09:32 אתמול קרה לי משהוא מוזר ואני אספר לכם
בשעה 17.24 דקות בדיוק ניכנסתי לאתר ורצתי כדרכי לתגובות הקוראים שכן לפי זה אני משקיע בדרך כלל ואף מצליח באחוזים גדולים משאר חברי שמתבססים על טכני ומומחים. משום מה התחלתי לקרוא בתגובה 17 דווקא וקיבלתי רעדות ופיק בירכיים וסחרחורת בלי הסבר בכלל היה כתוב שם ואני זוכר זאת טוב מאד בעל פה: זיכרו יום זה עוד יכתבו עליו הרבה וישפכו ים של דיו והסברים כאלה ואחרים וזה היה בשיא החוזים ואירופה וישראל ואמריקה. אין לי שום הסבר והתקשרתי לארבע חברים שסיפרו לי על אותה תופעה בדיוק לא זוכר מי כתב זאת אבל אני זוכר שהייתה שם רק אות אחת. בהמשך אמריקה ואירופה קיבלו בראשם ואיני יודע מה יקרה היום אבל תסכימו איתי שהסיפור משונה ומפחיד
מיקי 24/05/2016 09:54 אתה פשוט אהבל
א קוראים לבחור ואם אתה מקשיב לו אתה אהבל א הידוע בתחזית השלילית שלו כבר תקופה ארוכה ומי שמקשיב לו תמיד מפסיד
ב 24/05/2016 10:39 אני אומר לכם שמיקי צודק
ההוא האיש א צועק כל הזמן עליות עליות וטיסות ויאכל את הכובע. לא מבין כלום כמוני שאני צועק ירידות ירידות ואוכל אותו הוא צועק ליגת מקומות עבודה יענו קיסוס שהבוגרים שם בהרווארד ופרינסטון חוזרים לארץ אם קרחת ומשקפיים עגולים וקרס ענקית ולא מוצאים עבודה ואפילו ראיתי אני חושב את א שומר בקניון אוולון עם כל הקיסוס ודוקוראאט מהרווארד. ואני אוכל אותם בלי מלח שעשיתי הדוקוראאט שלי במכללת ראשון לציון בהצטיינות ואני צועק כל הזמן מפולת מפולת וצודק וכל המקומות של העבודה בארץ ובעולם רוצים שאני יהיה מנכל שלהם וגם גוגל וטבע הציעו לי תפקידים גדולים גם בגלל אני דוקוראט ממכללת ראשון לציון וגם פתח תקווה וגם שאני מביא להם טיפים שהכל נופל והם עושים כסף על הגב שלי אבל שיהיו מבסוטים
אשר 24/05/2016 11:50 הצטרף לפורום עוד הזוי בשם ב למה סתם בשביל הוויכוח סתם (ל"ת)
ב 24/05/2016 15:46 אני דורש
מאה מלירד יורו על מה שעשו בלי סיבה לי ולמשפחתי ולחתולה שלי. זה רק פיצוי חלקי על הסבל שעברתי ואני מודיעה לכם שאנקום עד שלא יתנצלו או ישלמו הפיצויים.
אליהו 24/05/2016 11:27 ל ב, גיחי גיחי גיחי יעני כאילו מבין עלק סתם קשקשן בלה (ל"ת)
ברנשים וחלומות 24/05/2016 09:42 מסכימים איתך ..שאתה טיפש והזוי ! לך חפש מי ש....אותך (ל"ת)
ב 24/05/2016 10:31 א האומלל .....כל הזמן עליות...שנה פוזיציה..! (ל"ת)
ב 24/05/2016 11:15 ל -א
אתה גאון ויפה ומצחיק ושנון ו ט ו ע ה ו מ ט ע ה כבר מזמן אמרתי שתתחיל להשתמש בשמות בדויים - וכך קורה
8 כיטוב 24/05/2016 09:06 לא כדאי להחמיץ הסכם מסחרי.
הסיבה שקניתי מחדש.אחרי אישור הפטנט הדרך נפתחה. יש לה עטד פטנט ובדוח השנתי ציינה שהיא מבקשת לשמור על הקניין הרוחני עד 2029.נכס אדיר שפותח את הדלת להסכם מסחור. אני בפנים מאתמול בארהב.
מהמר 24/05/2016 09:35 כל הכבוד היא בצניחה חופשית. אוהב סיכונים? (ל"ת)
אבי 24/05/2016 10:30 אוהב הזדמנויות.השוק של ה Celebrex מיליארדים
מדובר בתרופה של פייזר שיש לה הרבה סיכונים ועדיין היא מכרה אותה ב 2.4 מיליארד דולר בשנת 2014. התרופה בהמשופרת של כיטוב הפחיתה את הסיכונים. תעשה לבד את החשבון.
דויד 24/05/2016 09:26 כיטוב
אתה לא חושש שהיא תתפרק?, המנייה ניקיטה בימים האחרונים,
7 סוחר 24/05/2016 08:49 אוכף 1410 מחוק לפקיעה (ל"ת)
הסוסים ברחו 24/05/2016 09:35 מהאורווה לכיוון המידרון (ל"ת)
6 רץ למרחקים 24/05/2016 08:38 ביז אתם טועים. היום המעוף חוצה את 1420 (ל"ת)
זוחל 24/05/2016 09:00 לרץ
אתה בטוח או רוצה או שואף או חושב או מקווה אן מתפלל או שמעת או מחרבש?? תן תשובה אמיתית.
רץ עבר להליכה 24/05/2016 08:47 לפחות הם מתמידים לטעות אבל מה איתך חמוד ?
זורק מספרים וכלום לא פוגע .... מוכן להתערב אתך שפקיעה מתחת 1410, מה אתה אומר חמוד ? והצעה של שחיין תפסיק לרוץ תעבור לשחייה אולי תהייה כריש בסוף
רץ למרחקים 24/05/2016 11:45 משתדל לא לטעות למרות שאין מאה אחוז בשוק ההון (ל"ת)
5 דורית IBI 24/05/2016 08:34 אחרי פלאזה ההמלצה הבאה היא גובוקיט אם יעדי קצה
אחרי שראיתם וקראתם פה על ההמלצה לפלאזה שעלתה יפה אחוזים רבים ומחיר מניה הגיע עד 16 אג הנה ההמלצה הבאה .מניית גובוקיט מתחילה לעניין את החברה ואת הצות משקיעים ואנו החלטנו להתחיל לרכוש את המניה , זה החל כבר שבוע שעבר ואנו רוכשים מעט מידי יום .לאחר פיתוח המניה ופישוט המאזן אנו מוצאים בה מספר דברים שיכולים לתת רמז עבה מאוד לגבי עתיד המניה ועתיד הדוח שיפורסם עד סוף החודש וכמו שזה נראה החברה עוברת לרווח של בין 2-6מליון דולר תלוי בהכנות בחול מאתר החברה . אנו יכולים לדווח כי מניית גובוקיט היא כר נרחב עבור פלטפורמה ענקית לפרסום ומיקוד של יעדים בארץ ובחול . בכללי אנו צופים כי מחיר מניה יכול לטפס עוד הרבעון ולהגיע עד תחום של 50-58 אג ואם קצה עליון של 69 אג .
102doves 24/05/2016 18:16 מה קורה בפלאזה מדוע היא צונחת ? (ל"ת)
102doves 24/05/2016 17:54 מה קורה עם פלאזה
היא צונחת ללא מצנח מדוע ?
חיים 24/05/2016 14:32 בזכותך רכשתי פלאזה ומכרתי ברווח אספתי היום גובוקיט
נראה לאן נתרומם עם גובוקיט
4 ארביטראז מחושב 24/05/2016 08:31 הארביטראז קרוב לחצי אחוז
נרד היום חזרה לרמת ה 1400 שם כמובן שחקנים ימנעו את הירידה
3 ארביטראז מחושב 24/05/2016 08:25 הארביטראז קרוב לחצי אחוז
נרד היום חזרה לרמת ה 1400 שם כמובן שחקנים ימנעו את הירידה
שמשון 24/05/2016 09:37 לפי שהבנתי מהתגובה אמש לא יצליחו למנוע (ל"ת)
2 דני 24/05/2016 08:12 איזה אפס (ל"ת)