16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:45 צפי לפתיחה יציבה בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, מניות הבנקים במוקד >>

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אורלי לוי פורשת מישראל ביתנו, ומשגרת פוסט שחובה לקרוא

 |  83
ממשיכה הלאה
Share
אורלי לוי-אבקסיס ממפלגת ישראל ביתנו, אחת מחברות הכנסת הבולטות ביותר בכנסת ישראל הודיעה הערב על פרישה מהמפלגה אבל הישארות בכנסת. בהודעה בעמוד שלה בפייסבוק ניסחה לוי אבקסיס את סיבת עזיבתה בצורה הברורה. כפי שניתן לראות בתחתית העמוד, תוך שעה כבר היו לפוסט כמעט אלף שיתופים ואלפי לייקים.


הנה הדברים: 

"מיומי הראשון כפרלמנטרית בכנסת ישראל פעלתי לקידום הנושאים החברתיים-כלכליים ולמען האוכלוסיות החלשות בחברה הישראלית. הדרך הייתה ועודנה לא קלה, גיליתי שהעשייה החברתית והחקיקה במיוחד נתקלים לא פעם בחומות גבוהות, בקיבעון, לעיתים אף באטימות מרתיחה. בשנים בהן אני מכהנת כחברת כנסת ניסיתי להגיע למקומות הפחות מוכרים, לראות ולשמוע את האנשים שמאחורי המספרים והסטטיסטיקות, לפתוח את הדלת לאותם חסרי אמצעים שזקוקים לסיוע אם זה יתומים מאב ואם, נכים שמתחננים שמישהו ישמע את קולם וילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם שמעבר לחיבוק החם זקוקים לכלים אפקטיביים בכדי להרים את הראש כל יום מחדש. 

נחשפתי לעולמם הקשה של דיירי הדיור הציבורי ופעלתי רבות למענם בין היתר בעצירת מכירת החיסול של דירות הדיור הציבורי. שמעתי ואני עדיין שומעת בכל יום את קולם של אותם זוגות צעירים בעיקר בפריפריה בעיקר שבאים ושואלים מתי כבר נוכל להגיע למצב בו אדם בישראל מתפרנס בכבוד ומסוגל להפוך את חלום הדירה למציאות גם אם הוא לא מגיע מבית עשיר. לטעמי, האנשים האלו הם הפנים והשמות שצריכים להיות בחזית העשייה הציבורית ולא בחצר האחורית של מדינת ישראל.
 
חשוב לי לציין שמעולם לא ביקשתי לעצמי משרה, אבל בהחלט דרשתי שהנושאים החשובים לי לקידום השכבות החלשות יקבלו את המקום הראוי להם בקדמת העשייה המפלגתית. זה לא קרה, ולא יכולתי להישאר אדישה לכך".

לכן, החלטתי שלא לקחת חלק במהלך הפוליטי הנוכחי, ונוכח הסיטואציה שנוצרה אני מודיעה על סיום דרכי ב'ישראל ביתנו'. אני עושה זאת בראש מורם ומתוך ידיעה והכרה שהמהלך אותו אני נוקטת עלול להוות לי למכשול בפעילותי הפרלמנטרית. איני חוששת מכך. בכוונתי לפעול כחברת כנסת על פי צו מצפוני ובאופן שישקף אך ורק את טובת הציבור.אני מתחייבת שאמשיך בעשייה החברתית ולמען אלו הזקוקים לסיוע, עשייה אותה הובלתי בשנים האחרונות בכנסת ומחוצה לה. אשאר נאמנה לציבור שלאורך כל הדרך תמך בי, ואני מבטיחה שאמשיך לפעול ולעשות ככל שביכולתי ובאמצעות כל הכלים שיהיו בידיי בדיוק כפי שפעלתי עד היום."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-52 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
52 האשם תמיד 31/05/2016 12:47 מעט מדי מאוחר מדי
אורלי בתור אחד שמעריך את פועלך -העזיבה שלך היא בגדר מעט מדי מאוחר מדיי-דווקא ממך הייתי מצפה שתציבי עמדה ברורה נגד השחיתויות שמיחסות למפלגה אותה את עוזבת היום. ולגבי העשייה אין ליספק שהיית מוצאת את מקומך בכל מפלגה אחרת שהיית בוחרת לשרת דרכה-מי שמשלם את המחיר היום זה הציבור שמקבל את שר הבטחון שלנו
51 שטינקר 26/05/2016 21:06 ORR רצתה לניות שרה
מיסכנה. חלמה על שרות. אבל ליברמן מכיר אותה טוב ויודע שהיא לא שווה אפילו חברות בכנסת. אם לא האבא שלה הייתה דוגמנית סוג ב כיום.
50 יחיאל 24/05/2016 16:58 לוחמת חברתית אמיתית , שאפו!!
לפני שמגיבים תבדקו בבקשה את כל מה שאורלי עשתה בשנה האחרונה בכנסת מבחינה חברתית...הלוואי שיהיו עוד כמוה..
49 מרקוס 24/05/2016 11:32 תגובה 32 חשובה ביותר (ל"ת)
48 הלנה מטרויה 24/05/2016 11:07 המבחן הראשון ליושר, התפטרות
מהכנסת, אחרת מדובר בגניבת קולות, כל כך אופייני לבעלי היושר הציבורי, מצד אחד גניבה מצד שני מדברים גבוהה גבוהה, וקצת על הבלוף הנקרא דיור ציבורי: דיור ציבורי זה קומוניזם, מישהו הרי צריך לממן את זה, הגב' לוי אינה מייצרת את הכסף שבאמצעותו צריך יהיה לממן את הדיור "הציבורי" את הכסף היא מתכוונת לקחת מאתנו, מהמשפחות שלנו, מהילדים שלי, מהאפשרות שלי לחיות מפרי עמלי, תהיה המטרה נעלה ככל שתהיה, אין לגב' לוי זכות לקחת את כספי למען מטרה שהיא קבעה את מידת חשיבותה. ועדיין לא דברנו על השחיתות סביב לדיור הציבורי, בקיצור, שחיתות אישית המטיפה לשחיתות כללית
47 אבי 22/05/2016 12:02 טבריה
כל הכבוד אני פורש מהליכוד נתמוך בך
46 מעשה 21/05/2016 15:25 מעשה ראוי רק חבל שאחד השיקולים היו שיקולי אי קידום (ל"ת)
45 נורה 20/05/2016 18:05 תגובה לפוסט של אורלי לוי אבקסיס
כל הכבוד לך אורלי תמשיכי לפעל בכנסת לפי מצפונך
44 לא סומא 20/05/2016 16:08 בלוף שרק כבשים אוכלים
עוד אחת שעובדת על כולם עם תדמית הפרצוף האמיתי של החלאה הנבובה חסרת התוכלת יוצא תמיד בזמן אמת אבל כבשים אתם .... כל כך לקנות אותכם במילים ״ יפות ״ אך נבובות חסרות כל תוכן או כיסוי כל מה שמוליך אותה זה כסף היא לעולם לא הייתה קשורה לליברמן אבל מילאה לא מישבצת והוא נתן לה מקום בכנסת היא אחת הנשים הכי מסוכנות ומיגדריות שיש בכנסת האלימות המוגדרית שלה מאמללת ילדים ואבות והיא יחד עם גלאון ומיכאלי הכישלו ( רק בינתיים ) חקיקה שורדות שישבו 7 שנים אישרו גם שניט וגם שיפמן כמו לבני ציפורה שדואגת לחניה פרטית ברמת החייל לשרת המשפטים שהיא כבר לא או כשהיא כזו ממנה את הועדות ואז בסבב השני לא מחקקת את ההמלצות של ועדה שהיא מינתה חלאה מסוכנת ביותר https://youtu.be/LFXXcjSSUfA
43 את גונבת קולות 20/05/2016 14:35 היא לא ישרה אחרת הייתה מתפטרת מהכנסת. ע"ע יעלון. (ל"ת)
ישר 21/05/2016 00:39 אתה צודק התפוח לא נופל רחוק מהעץ
מה שאבא שלה עדה לנתניהו ושמיר היא עושה לליברמן שרק בזכותו היא בכנסת
42 ירושלמי 20/05/2016 14:18 אחת המחוקקות החשובות בכנסת בשנים האחרונות
ישר כוח אורלי! האזרחים יודעים ומוקירים את פעלך הרב! פוליטיקאית מזו אחר, בטוח אני שכל מפלגה שפויה תרצה אותך כמנהיגה. בהצלחה..
41 על יופיה או מה???? 20/05/2016 12:53 על מה בדיוק משבחים אותה ???? (ל"ת)
40 אולי יכנס מישהו ראוי 20/05/2016 12:43 דוגמנית בוקי-סרוקי עם תואר שנקנה מהבינתחומי בכסף (ל"ת)
39 ייאי 20/05/2016 12:33 הצמד ביבירמן = כל הדוחה בפוליטיקה (ל"ת)
38 זכרוני 20/05/2016 10:37 אורלי לוי יישר כח !! עשית מעשה נכון וראוי ....
אורלי כל הכבוד !!, מעריך מאד את יושרך והגינותך , הצעד שנקטת בו ברוב חכמה ובצורה מושכלת היה מתחייב לאור הנסיבות והתנהגות מפלגתך .... הסירי כל חשש מליבך ...עשית את המעשה הנכון ועל כך "שאפו"אחד גדול ... אין לי ספק שתרומתך בעתיד לחברה ובעיקר לשכבות החלשות לא תפחת אלא ההיפך ...כעת באמת תוכלי להגשים את מטרותייך ... שבת שלום .
לא ישרה 20/05/2016 12:45 לא ישרה שתחזיר את המנדט למפלגה על גב מצעה נבחרה (ל"ת)
אזרח 22/05/2016 11:34 הפוך הפוך
ישראל ביתנו הדוחה והמושחתת שהרוסים עזבו אותה קיבלה קולות שלא מגיעים לה על הגב של אורלי לוי
לילי 20/05/2016 12:00 אם אורלי תקים סיעה יש בכך היגיון (ל"ת)
37 הפרשן 20/05/2016 09:28 כפויית טובה!!
לא קיבלת שרה וברחת. מה קרה תרגעי תשתי מים, את צעירה ותהיי בטוחה שליברמן היה ממנה אותך לשרה אחרי הבחירות הבאות. אין סבלנות וזה התוצאה. באמת חבל בעיקר בשבילך כי את המפסידה הראשית של המהלך. וככה לא עוזבים, דברי עם הבוס לפני שמשחררת הצהרה לפייסבוק. בושה!
פרשנדתא 26/05/2016 08:36 נו באמת
ליברמן היה ממנה...את צעירה...אין סבלנות...דברי עם הבוס... נשארת תקוע בשנות ה 50'
36 בא 20/05/2016 08:55 האנשים הכי גרועים מטפסים לפוליטיקה ,כמו גוקים ,ככה
יכולים ליגנוב מהצלחת הציבורית .
35 בא 20/05/2016 08:51 לקחו אותה שתהיה המיזרחית של ישראל ביתינו , מה עשית
להוריד מחירי דיור , או יוקר המחיה . אם היית עושה משהו אמיתי היו זוכרים אותך ! מותק לא כולם כאן פרות .
אכלו לי שתו לי 21/05/2016 09:14 די כבר לערבעם היהודים שבוכים כמו פלסתינאים (ל"ת)
34 צריכה ללכת עם ציפי 20/05/2016 08:28 ליבני ולהקים מפלגה חדשה מהיסוד (ל"ת)
אולי יכנס מישהו ראוי 20/05/2016 12:43 למפלגה יקראו "בורחות סדרתיות"? (ל"ת)
33 גלית 20/05/2016 08:24 שקרים
שגרתי אליך מכתב מצוקה עם בקשה להנחייה אולי לעזרה. מעולם לא הגבת ולא ענית לי. שגרתי את אותו המכתב בשנית למייל לפקס ובדואר. ושוב לא ענית לי. להגיב לאזרח במצוקה אינך יכולה, אז הפסיקי להפיץ שקרים. את נמצאת שם מתוך נוחות. מבחינתי את אכזבה ולא יותר מזה.
הלנה מטרויה 24/05/2016 11:09 את התגובה הזו חובה לפרסם ולתת לה הד (ל"ת)
32 ייאי 20/05/2016 08:17 הצמד ביבירמן = כל הדוחה בפוליטיקה (ל"ת)
31 לילי 20/05/2016 08:15 גם דוד לוי שימש מס 2 וברגע האמת קיבל זובור
אורלי הוצבה מס 2 כדי לקבל את קולות העניים והמסכנים . ברגע האמת הגוש הרוסי אצל ליברמן נשאר מלוכד סביב הרעיון הרוסי . בבחירות הבאות ליברמן ימחק העבודה תימחק ביבי ינצח בגדול
30 אחד 20/05/2016 08:00 את נכס
הזדמנות טובה להצטרף ליאיר לפיד. את נכס !! יחד איתו תוכלו להוביל מהלכים .
שונאת גברים גרושים 20/05/2016 08:50 מתעללת בגברים גרושים. גורמת נזק לילדים חסרי ישע
מנתקת אבות גרושים מילדיהם. אישנ רעה ודוחה. הלוואי ויקחו ממנה את הילדים שלה לצמיתות שתרגיש מה זה!!אכזריות נוטפת ממנה. יותר גרועה מאבא שלה אלוף הפן בשיער. לכי ואל תחזרי. מרשעת.
שמטוב 21/05/2016 09:16 אם אין לך אסמכתאות - כל מה שכתוב פה הן השמצות של יחצ"ן
סממנים מובהקים של יחצן: ערימה של טענות לילוך ללא שום הוכחה.
שונאת גברים גרושים 20/05/2016 08:50 מתעללת בגברים גרושים. גורמת נזק לילדים חסרי ישע
מנתקת אבות גרושים מילדיהם. אישנ רעה ודוחה. הלוואי ויקחו ממנה את הילדים שלה לצמיתות שתרגיש מה זה!!אכזריות נוטפת ממנה. יותר גרועה מאבא שלה אלוף הפן בשיער. לכי ואל תחזרי. מרשעת.
29 מיואש 20/05/2016 07:50 פנסיה רק לרוסים ??!! צאו לרחובות
אורלי כל הכבוד
28 הצבועים 20/05/2016 06:33 כולם דואגים לחלשים יושבים כבר כמה שנים טובות בכנסת
ומצב האזרחים יותר רע.. גם שהם מחוקקים חוקים "חברתיים" כביכול המצב רע יותר. מאז המחאה יותר מיסים פחות כסף לצבור מכל החוקים אזרחים נפגעים כמו חובת הגשת דו"ח מחזור של לפיד החברתי עוד עונש והוצאה לצבור. כמו העלאת גיל הפרישה זה רק לטובת עובדי המדינה והבנקים והקבועים בעבודה אותם חברתיים פשוט גזלו מהצבור המסכן דווקא וגם מנשים שנים של קבלת קצבת זקנה. כבר נוצר מצב שבו מי שמקבל קצבת הבטחת הכנסה חי יותר טוב ממי שעובד בשכר מינימום כי הוא מקבל פטור מארנונה , הנחה בחשמל, נסיעות במחיר נמוך מותר לו לעבוד ולהחזיק מכונית. ממש לא מסכנים ומי שמרויח 4500 שח לחודש לא זכאי להנחות האלהו אז מסכן וטוב לו
חשבון פשוט 20/05/2016 09:19 מי בשלטון כבר 9 שנים ? (ל"ת)
אור 20/05/2016 13:46 מי שאין לו אלטרנטיבה (ל"ת)
נו 20/05/2016 12:44 באמת מי היה שר רווצה 5 שנים לפני 2011? לא הרצוג אחד? (ל"ת)
27 לוי 20/05/2016 06:25 צריכה להצטרף לשמאל הקיצוני שם זה יעבוד (ל"ת)
26 אחד 20/05/2016 04:07 דירות הדיור הציבורי נמכרות לגרעינים דתיים של הבית היהוד (ל"ת)
נו אז 20/05/2016 12:45 האם להם אין משפחות, צרכי דיור? הם נחותים ממך הוד מעלתו? (ל"ת)
25 מי את בכלל? 20/05/2016 00:35 בקיצור - עוד שתולה של "הקרן"... (ל"ת)
24 חיים 19/05/2016 22:47 בכיינית (ל"ת)
23 זאב 19/05/2016 22:07 אשת חיל (ל"ת)
22 מאיר 19/05/2016 22:01 אדם ישר מחזיר את המנדט למפלגה שבזכותה הוא ח"כ
גב לוי-אבוקסיס. בהיותך אשה ישרה חובה עלייך להחזיר את המנדט למפלגה ששיבצה אותך ברשימתה. לפעול בניפרד זה לא מוסרי בעליל...
שמטוב 21/05/2016 09:19 אולי היא הביאה מנדטים לליברמן ? לא להיפך. ליברמו בקושי
ניכנס לכנסת.
בא 20/05/2016 08:53 דמוקרטיה זה דמוס קרטיה , שילטון האנשיםשדים . (ל"ת)
21 דב 19/05/2016 21:32 מעשה אבות סימן לבנים
התפוח נפל סמוך לגזע. התפטרה לא בגלל השררה . ממש לא. חחחח......
20 מוטי 19/05/2016 21:32 כמו אבא שלך חייבת אש (ל"ת)
19 bjoseph1 19/05/2016 21:32 תודה
תודה על כל פעילותך והעשייה הברוכה, דרכך לא הייתה קלה אך עמדת בה בכבוד אין לי ספק שנשמע בעתיד על המשך פעילותך. עלי והצליחי.
18 ניר 19/05/2016 21:14 כל הכבוד !
מצדיע לך ,אישה חזקה עם עמוד שידרה ,פועלת למען העלת ממעדו של החלש ,אומרת את אשר ליבה ללא חשש מדעה מנוגת בתוך המפלגה,המשיכי כך הקול שלי שלך
17 HAKY1 19/05/2016 21:13 פרישה מתוך מצוקה
אין צדיקה !!החלטה שגויה בהחלט שנובעת מחוסר ניסיון !! יש לה וותק אין לה ניסיון. אלא אם כן לא הובטח לה תיק בממשלה ולכן פורשת כקריאת מצוקה.
16 מישהו.. 19/05/2016 21:13 האם במקרה הפוך גם היו מפארים אותה?
אם למשל חבר כנסת של יש עתיד היה חובר לליכוד, או לש"ס, בניגוד למנדט שניתן לו מהבוחר, גם היו מהללים אותו בתקשורת על 'אומץ ליבו וכנותו הבלתי מתפשרת'? ועוד בענייני צביעות התקשורת - אם היו ממנים את הרצוג לשר הביטחון, גם הייתם אומרים שזה לא ראוי למנות אדם חסר ניסיון לשר הביטחון?
15 90% משכנתא 19/05/2016 21:13 את זה היא רוצה לקדם? זה להפיל אנשים בפח לכל חייהם
חוסר הבנה כלכלית . אם הריבית תעלה הם לא יעמדו בהחזרים וישתעבדו לכל חייהם. עם דירה שערכה יורד ומשכנתא תופחת היא מחלקת סוכריות לאנשים עם שיניים רקובות. היא צריכה להקים מפלגה עם יחימוביץ רוזנטל ושפיר
14 טומארפורקולו 19/05/2016 21:13 ועדיין לא הבנתי מה עשית בדיוק במפלגה שהיא על טהרת הרוסי
ם,הרי ברור שזו מפלגה גזענית ולא מתאימה לאופיי שממנו באת ,יתרה מכך ליברמן מעולם לא עמד לצד החלשים ואם עמד לצידם זה כשמדובר במצביעי ליברמן שרובם רוסים ,אין כלום כנגד הרוסים אבל הם לא מייצגים את הרוב הישראלי במדינה היית עוף מוזר במפלגה הזויה
13 משה 19/05/2016 20:32 לאורלי
זה המיזרח התיכון ואם אתה לא נוכל ברמה גבוהה אין לך מה לעשות פה הישרים ואוהבי החיים מהגרים מכאן למערב אז תלמדי מזה להמשך דרכך בחיים
12 שלומית 19/05/2016 20:12 חברת כנסת מעולה ???????????????? (ל"ת)
רועי 21/05/2016 11:46 לחלוטין !!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
המתחזה 20/05/2016 08:03 בוגדת, לא עוזבים את ליברמן! (ל"ת)
אלי 20/05/2016 04:07 יותר ממעולה. אחת הטובות ביותר בכנסת ... עלי והצליחי !!! (ל"ת)
אהרון 19/05/2016 22:18 אחת הראויות
שמעתי אותה מספר פעמים אני חייב לציין את נחישותה לצדק החברתי . קרנה ירד בעיניי ליברמן כאשר לא תמכה במתווה הגז . אורלי אישה חכמה דעתנית חרוצה וראויה לכול תפקיד בכנסת ובממשלה . מפלגת העבודה צריכה לחטוף אותה
דוד 19/05/2016 20:43 אורלי לוי
זה שוב בכיינות כמו אבא שלה על כל דבר שלא מצא חן עוזב מתעצבן אם אורלי חושבת שבחוץ אפשר להועיל יותר טעות בידך
11 ניסים 19/05/2016 19:57 תעהרי לכולנו של כחלון דם מקומך.
את תוצחית שדואגת לחלשים מקומך בכולנו עם כחלון.העם אוהב אותך.
10 לליכוד !! 19/05/2016 19:51 לליכוד !! (ל"ת)
9 אילן 19/05/2016 19:50 ליברמן
זה הציניות של ההנהגה של ליברמן את ביבי חושבים רק על טובתתם האישית וזורקים חכית נאמנה חרוצה ומוכשרת תחת גלגלי האוטובוס
8 ע 19/05/2016 19:34 השמאלנים מחפשים נחמה ולא מוצאים
מזל שיש להם אתרים וטלוויזיה אנטי ישראלייים ויותר נכון אנטי יהודיים שמאכילים אותם שקרים יום יום
אריק 19/05/2016 23:37 רק תואר אחד: דביל (ל"ת)
אני כברבפלורידה 19/05/2016 21:31 בגלל חלסטרות כמוך כמו החרדים והיו"שניקים
ודרך אגב שירתתי בצבא יותר ממך ומהקואליציה שכאלה כמוך מיצגים.אז אם בעיני שכמותך אני בוגד אז זו גאווה בשבילי.
מיהו בוגד 19/05/2016 20:02 כל מי שלא חושב כמוך בוגד.
הגיון מאוד בריא
צוללת 19/05/2016 19:44 בוגדת בדרך
שמאלנית בוגדת בדרך דינה כדין בוגדים
7 רתוש 19/05/2016 19:29 אשת חיל
והיא בנמצא..
6 אזרח 19/05/2016 19:28 אחת מהחכים הטובים ביותר
טוב שנפטרת מהגיבנת המושחתת ישראל ביתנו
5 אזרח 19/05/2016 19:19 ח"כ מעולה. ירבו כמותה. הלוואי. (ל"ת)
4 דני חורי 19/05/2016 19:14 את נכס!
חבל על פרלמנטרית מצויינת, ממליץ לך להצטרף למפלגת העבודה או ליאיר לפיד ושם להמשיך את עשייתך הברוכה
3 מני 19/05/2016 19:06 תותחית !!
אשה עם עמוד שדרה שאפו ענק
2 לוי 19/05/2016 19:00 לא ״חובה״ לקרוא
שתשאיר את המנדט ותלך להתמודד במפלגת מרץ
1 צחי 19/05/2016 18:59 תודה על הרצון ההשתדלות והאמת הכואבת (ל"ת)
חכם 19/05/2016 19:45 כמו אבא שלה חתרנית
יללה תעופי
רועי 21/05/2016 11:45 של נעליך.. טיפש (ל"ת)
פטריוט 19/05/2016 19:56 אורלי לוי
אבא שלה היה שר מעולה ופעל כל חייו למען הציבור והיא ממדיכת דרכו, יישר כח את צריכה להצטרף לליכוד
אחד מהעם 20/05/2016 08:49 כל המהלך נראה מוזר - מה מפריע לה לקדם את
הדברים שהיא רוצה לקדם במצב החדש?? זה יותר נראה כמו - לא נתנו לי את התפקיד שרציתי אז לכן אני פורשת! בכל מקרה, אדם ישר והגון שנבחר לכנסת במסגרת מפלגה מסוימת ומחליט לפרוש ממנה מסיבותיו הוא - חייב להחזיר את המנדט למפלגה. ללא ישראל ביתנו אורלי לוי-אבקסיס לא היתה מגיעה לכנסת בכלל!
איתן 20/05/2016 12:44 חברת כנסת לדוגמא
יישר כח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש