סגירה צורמת בת"א: המעו"ף איבד 0.84% מתחת ל-1,400 נק', מניות הגז טסו

המעו"ף סגר בנמוך היומי. רציו זינקה 8.37%. כיל איבדה יותר מ-1% במחזור ענק. הבנקים ירדו לאחר הדו"חות
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו היום בירידות שהחריפו לקראת הסגירה בלחץ הפתיחה בארה"ב (הנאסד"ק מינוס 0.9%) והמגמה באירופה - שם הדאקס מאבד כעת סביב 1.5%. מדד המעו"ף יוד 0.84% מתחת ל-1,400 נק' ומדד הבנקים יורד 1.3% אחרי דו"חות הבנקים שהציגו ירידה משמעותית ברווחים. מדד ת"א 75 השיל 0.4%. מנגד, מדד מניות הגז-נפט עלה 2.5%. 
יום לאחר שהמדינה הגיעה להסכם פשרה עם שותפויות הגז בדבר סעיף היציבות, רציו זינקה 8.37%, אבנר ב-4.26% דלק קידוחים ביותר מ-3.5%. מנגד, מניות הבנקים נצבעו באדום, כשפועלים ולאומי ירדו 1% ו-1.4% בהתאמה לאחר הדו"חות.
מניית כיל איבדה יותר מ-1% במחזור ענק של 212 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 35 מיליון שקל בחודש האחרון. אתמול כיל פרסמה דו"חות חלשים לרבעון. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
מדד ת"א 35 +0.42% מדד ת"א 35 1,467.42 +0.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,466.93 תמורה:31,247,477 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
{?מדד ת"א נפט וגז}
בסיכום שבועי המעו"ף איבד 1.58% ומדד ת"א 75 איבד 0.8.
מחזור המסחר, כולל פקיעת האופציות השבועיות, עמד על 1.2 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות פקעו ברמת 1,406.5 נקודות.
עדכון מדדי האג"ח בנעילה: המחזור בתל בונד 60 בנעילה הסתכם ב-2.8 מיליארד שקל. בתל בונד 40 הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל ובתל בונד 20 ב-1.1 מיליארד שקל.
 
כאמור, סקטור הבנקאות העיב על המסחר, כשלאחר דו"חותיו החזקים של בנק מזרחי, פרסמו שאר הבנקים פרסמו דו"חות פחות טובים לרבעון הראשון של 2016. עם שחרור המספרים של שני הבנקים הגדולים בישראל, נראה כי "הפרומו החיובי" של אתמול (מזרחי) לא מייצג את האווירה האמיתית בסקטור: דו"חותיו של בנק הפועלים הציגו ירידה חדה ברווח, כמו גם בתשואה על ההון - וגם לאומי אכזב בצורה משמעותית את משקיעיו. מעבר לשני אלו, גם דיסקונט מציג ירידה חדה ברווחיו
פועלים -0.25% פועלים 2,350 -0.25% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,350 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לאומי -0.37% לאומי 1,904 -0.37% לאומי בסיס:1,911 פתיחה:1,904 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיסקונט +1.3% דיסקונט 969 +1.3% דיסקונט בסיס:956.6 פתיחה:969 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזרחי טפחות -1.17% מזרחי טפחות 6,012 -1.17% מזרחי טפחות בסיס:6,083 פתיחה:6,012 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בסקטור הגז, אתמול הגיעה הממשלה להסדר פשרה עם שותפויות הגז, במעין "סעיף יציבות מרוכך", שבעצם מאפשר את העברת מתווה הגז בממשלה, במה שנראה כמו התגברות על פסקת היציבות שנפסלה ע"י בג"ץ. אתמול עוד 'הספיקו' לעלות מניות הגז בשיעורים נאים, לאחר הדיווח לפי ישראל ומצרים הגיעו להסכם עם גובה פיצויים מופחת בשל פיצוצי צינור הגז. לכתבה בנושא הסיבות שיביאו לעליות נאות הבוקר בסקטור - לחץ כאן.
רציו יהש -0.71% רציו יהש 225 -0.71% רציו יהש בסיס:226.6 פתיחה:225 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש} דלק קידוחים יהש -2.55% דלק קידוחים 936 -2.55% דלק קידוחים יהש בסיס:960.5 פתיחה:936 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
האנליסטים מגיבים לרמה בסקטור הגז - לכתבה לחץ כאן.
מניות במרכז
מזור רובוטיקה -0.1% מזור רובוטיקה 10,000 -0.1% מזור רובוטיקה בסיס:10,010 פתיחה:10,000 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה אתמול על הסכם מסחרי ענק יחד עם השקעה בה.
נייס 0% נייס 30,910 0% נייס בסיס:30,910 פתיחה:30,910 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרה ברקע לרכישת הענק שביצעה, בשווי של כמעט מיליארד דולר.
ביולייט 0% ביולייט 1,455 0% ביולייט בסיס:1,455 פתיחה:1,455 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכמי רישיון בלעדיים למסחור מוצר ה- LIPITEAR לטיפול בסינדרום
העין היבשה ולפיתוח מוצרים חדשים בתחום העיניים.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    היום היתה שירת הברבור של מיות הגז. ממחר מתחיל הדישדוד
    שמטוב 20/05/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואחר כך הירידה. אחרונ הפריירים בלעו את ת הספין על התאוששות מניות הגז והחכמים מבין המחזיקים בניות הגז מכרו אותם לפרייריפ, כדי למזער נזקים. למניות הגז אין תיקווה, יש רק ספינים. הממשלה הבאה תבטל את מיתווה הגז על ידי פתיחת השוק ליבוא חופשי. כנראה המצרים ימכרו לנו גז במחיר זזול בהרבה מהמחיר של הרמאים במיתווה הגז (וזה יאלץ את תשובה וחבריו להוזיל מחירים או לפשוט את הרגל. ביבי יעוף בקרוב הביתה ולא יהיו עוד מושחתים בממשלה שיעזרו לחברות הגז לעשוק את אזרחי ישראל.
    סגור
  • 31.
    רציו מחממת מנועים על מסלול הטיסה . ההמראה כבר מתחילה (ל"ת)
    רציו 19/05/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    השוק שונא את ליברמן (ל"ת)
    בוז'י 19/05/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    עכשיו דקה לנעילה 0.75%-. יזרקו בסיום. (ל"ת)
    יוסי 19/05/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    קיבני מאט
    אשר 19/05/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל כל המומחים והטכנאים והמנהלים והקוראים בקקאו ונציגי הקרנות והקופות ותעודות הסל ועוד ועוד אם המשקפיים והעניבות ובדרך כלל קרחות ולפעמים אם מבטא זר אמרו הכל טוף ומצוייןואכלנו את כל הקקה. מה שאני בטוח ויודע בבטחון וזה מרגיע אותי שהם לא השחילו אותנו פשוט הם תקועים יחד איתנו בקקה. טוב נו אכלנו אותה אם כל הכובעים
    סגור
  • 27.
    בורסה מורסה גם כיטוב עברה לירידות בארה"ב (ל"ת)
    מה יהיה 19/05/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הבורסה -מתה ז"ל (ל"ת)
    יוסי 19/05/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    58.2 ברזל כל יום אמורה לצאת הודעה לסבלנים (ל"ת)
    בונוס 19/05/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על פי מה קבעת?
    בונוס 19/05/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה מריץ סתם...
    סגור
  • תמיכה חזקה ב58.2 אני ללונג מאמינה לראות שינוי מעלה וחזק (ל"ת)
    לא מריצה 19/05/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • בונוס שער נמוך
    בונוס 19/05/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאחרונה מתנהגת יפה שווה לחטוף בשער נמוך
    סגור
  • לאזור 47-50 ונדבר (ל"ת)
    בונוס תגיע 19/05/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    " קנון " מניה גרועה ומוזרה ! זהירות תתרחקו ממנה . כ
    קנון ..עוד מניה 19/05/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסחר במניה מוזר (הפסד בטוח למי שקונה ) המניה נחתכה משער 6700 ! ירדה ל עד 3000 ( 65% ) טיפסה לפני שבועיים ל 4000 בעקבות המלצה חזקה לקניה עם יעד 6500 כלומר תכפיל את עצמה לא פחות ולא יותר - יש שם קבוצה של נוכלים שמווסתים ומוכרים או קונים ומי שנלכד אוכל אותה . הם מחליטים מתי הנייר עולה ומתי הוא יורד ללא כל קשר למצב השוק שוק עולה או שוק יורד תמיד היא במגמה מוזרה חותכים במכירות 5 אחוז למטה ..ופתאום עוברת לירידה מזערית או ללא שינוי ..וחוזר חלילה כמות המניות (צפה ) למסחר לא גבוהה במיוחד !! והפיזור אצל המוסדים היא קטנה מאוד וא מעניינת אותם . לכן שולטים בה קבוצה שעושה בה כרצונה .
    סגור
  • 23.
    מישהו יודע אם נוכלי המעוף מתעסקים גם באופציות דולר (ל"ת)
    איש עסקים 19/05/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למרות שהסחירות שם נמוכה יותר (ל"ת)
    בוודאי שכן 19/05/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    דשדוש ועוד דשדוש (ל"ת)
    שם המשחק 19/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    הבורסה במחזור!!
    משה 19/05/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם מחזורים כאלו- עדיף לסגור את הבורסה,אדון כחלון!!
    סגור
  • 20.
    מבקש עצה דחופה.
    מליונר כבד בהתהוות. 19/05/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני נוקט בשיטת אחד ש ועושה סיבובים של 10% על טאוטר. אבל לרוע מזלי לא הצלחתי לעשות כמוה 1500 אחוז השנה ועשיתי רק 1100% וזה מחרפן אותי קשות. האם מישהו מכיר מניה של סיבובי עשיריות אחוז שאוכל ליגבור על האחד ש?
    סגור
  • בקוב לא תהיה מליונר
    שמטוב 20/05/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בקזינו והבית בסופו של דבר לוקח את הקופה.
    סגור
  • עצה דחופה
    למליונר 19/05/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בטח לפני זה הייתה מיליארדר.
    סגור
  • 19.
    מישהו יודע למה האגחים של אקסטל מתרסקים ככה ? (ל"ת)
    אקסטל אגח 19/05/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בלי פאניקה
    משקיע 19/05/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו פרסומים שצפויה האטה בביקושים לדירות היוקרה. נשארו כרגע 20 דירות יוקרה בפרויקט one57 שלא נמכרו. הכל כנראה התחיל בעקבות חקירה של רשות המיסים כנגד אנשים עשירים שרכשו דירות יוקרה. בנוסף החברה מנהלת מו"מ להמשך מימון פרויקטים נוספים , מציינת בד"ח שלה שבמידה ולא תשיג מימון זה יכול לפגוע בחברה. הבעלים הזרים 30 מיליון דולר בריבית 0 כהלוואת בעלים נחותה לאגרות החוב כהלוואה זמנית עד שיסתיים המשא ומתן למימון החדש. 1.האג"ח מדורג דיי גבוה A2 (עד כמה שאפשר לסמוך על חברות הדירוג) 2. לחברה הון עצמי בגובה 4 מילארד ש"ח 3.שווי הנכסי הנקי בספרים הוא 1.1 מילארד דולר , ואילו השווי המוערך הוא 2.3 מילארד דולר. 4. החברה מחזיקה בנכסים מאוד איכותים באזור מנהטן. 5. בשנתיים הקרובות על החברה לשלם רק ריבית בגובה 84.5 מיליון ש"ח כל שנה , בקופת החברה לרגע זה יש כ -450 מיליון ש"ח , לא כולל סכומים שיכנסו בשנתיים הקרובות מהפעילות השוטפת. לדעתי השוק מגיב בפאניקה מיותרת , זה לגיטימי ומובן. גילוי נאות - מחזיק
    סגור
  • 18.
    מי מכיר את רוזטה גנומיקס ROSG? ישראלית בנאסדק
    שאלה 19/05/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווי שוק נראה נמוך יחסית לפוטנציאל. מי שמע מכיר את ההסטוריה שלה? שוקל קנייה בארה"ב. תודה.
    סגור
  • 17.
    כיטוב עולה 5%,
    מעניין 19/05/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא עוצרת
    סגור
  • 16.
    מצב
    פרופ' איצ100 19/05/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    36 2
    בהמשך להתרעות והתראות בשנתיים וחצי האחרונות ואף תגובה 30 מאמש על תנועות הון ענקיות ורוחות רעות ב17:32PM. אנו ממשיכים להנפיק התרעות והתראות מסע קשות למנסים לשייט בין גלי הצונמי שבשווקים..ועוד כמעט ולא ראינו כלום..העתיד הלא סימפטי עוד לפניינו ובגדול... נ.ב: ממש אין בכוונתנו להפחיד כמו שנטען כאן..רק להצביע על מצבים עובדתיים. יום מבורך.
    סגור
  • תפסיק לבלבל במח
    מנשה 19/05/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לא פרופ' ולא נעליים , אשפוז דחוף אתה צריך.
    סגור
  • צודק מנסה לירידות כבר חודשים, אבל טוב שיש פרופסורים
    לפרופסור 19/05/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל הזמן כל להם את הפוטים שלהם ומרוויח להם את הכסף. שימשיכו להגיד דה ודה ודה
    סגור
  • 15.
    זה הזמן
    מודיעין 19/05/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא ממליץ שום דבר , אבל הסכם הגז יזרז את תחילת הקידוח ומבחני ההפקה.
    סגור
  • חדל
    שור הבר 19/05/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשקשת בקשר.
    סגור
  • 14.
    הבורסה יבשה, צריך להוריד את המס!! (ל"ת)
    הסוס מת 19/05/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא עדיף לשלם 50 אחוז מס על רווח מליון שקל. מאשר
    שור הבר 19/05/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    20 אחוז על רווח 5000 שקל. הרוויחו. שלמו. ותנו למדינה כמה שיותר. אני משלם בהתנדבות על כל הכנסותי כולל עבודה ובורסה 50 אחוז מהשקל הראשון זה 30 שנה. זה הביא לי רק ברכה.
    סגור
  • 13.
    יום ראשון יש מסחר בזכויות היום עלתה 34% לא לפספס
    מטרת מיזוג 19/05/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה שמח ואומר מדוע..ניכנס תחום חזק סייבר וזה הלהיט..בהצלחה למחזיקים..
    סגור
  • 12.
    לכל הבכיינים ושאומרים שמריצים סבלנות זו המילה (ל"ת)
    מודיעין בום 19/05/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • למודיעין בום בראש
    שור הבר 19/05/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ספר לנו ת'אמת כמה טחנת במודיעין עד היום? בום טראח. ספר האמת זה לא בושה. לגבי עתיד? אין עתיד. תמצא ליד גבעות.
    סגור
  • 11.
    יתכן שתקופת החסימה תסתיים רק בסוף החודש?
    כיטוב 19/05/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    The 180-day restricted period is subject to extension if (1) during the last 17 days of the restricted period we issue an earnings release or material news or a material event relating to us occurs or (2) prior to the expiration of the restricted period, we announce that we will release earnings results during the 16-day period beginning on the last day of the restricted period, in which case the restrictions imposed in the lock-up agreements will continue to apply until the expiration of the 18-day period beginning on the issuance of the earnings release or the occurrence of the material news or material event
    סגור
  • מה זה אומר תודה (ל"ת)
    לימור 19/05/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה אומר הרוכשים בהנפקה לא יכלו למכור עד עכשיו ויוכלו
    ללימור 19/05/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור רק בסוף החודש.המועד היה אמור להסתיים אתמול ולכן לא ברור כרגע אם המועד יהיה בסוף החודש. אתמול היה מחזור נמוך כך שנראה שהם לא יכלו למכור. דעתי בלבד.
    סגור
  • מישהו יודע?
    ? 19/05/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי פרסמה הודעות מהותיות בשבועיים שלפני 18.5,השאלה אם הודעות אלו נחשבות מהותיות.אם כן הקונים בהנפקה יוכלו למכור רק בסוף החודש. שזה יביא לחוסר וודאות.אודה לשתובה ממי שמבין.
    סגור
  • 10.
    מדהים. רציו צפויה לעלות 250% להערכתי השנה
    מבין 100 19/05/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מדהים. רציו צפויה לעלות 250% להערכתי השנה ולחצות את השיא שהיתה בו לפני כל המחדלים . השיא שהיתה בו הוא 68 ואין ספק שתחצה אותו , לא יקח יומיים אבל יקרה מהר ממה שחושבים!!!
    סגור
  • למבין 100
    מפאיניק 19/05/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא תבקר 6.5 הרבה לפני שתגיע ל 65.
    סגור
  • תיקון . רציו צפויה לעלות 300% להערכתי השנה
    מבין 100 19/05/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ומפאי , מפיאניק שייך להסטוריה סע לשלום ( וכמה שיותר רחוק) אתה, יחימוביץ וחברתכם זועבי
    סגור
  • 9.
    הפער לא נכון, לא ציינתם את העלאת הריבית שסנופי מחק
    המתחזה 19/05/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את העליות, שהחוזים אדומים, מה שאומר שאתם בקולים השבועיים, אבל נראה לי שהם הולכים להימחק.
    סגור
  • 8.
    למה כוננות לעליות בגז? (ל"ת)
    שרי 19/05/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    רציו לעליות מטורפות!!! (ל"ת)
    רציו 19/05/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תרגיע במבי קושקוש. נותנים לך לברוח בצליעה קשה לא עליך. (ל"ת)
    מפאיניק 19/05/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 6.
    החוזים אדומים משום מה לא מוזכר (ל"ת)
    מאיר 19/05/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    איפה הירידות המובטחות במקום לרדת היא עולה חחחח (ל"ת)
    טבע 19/05/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ל חחחחחחח
    מפאיניק 19/05/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טבע ממש טסה היום חחחחחח. ואתה מורווח עליה ים.....חחחחח....
    סגור
  • מי שקנה בירידות האחרונות עשה לפחות 5% .
    חחחחחח 19/05/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וגם יקבל דיבידנד בקרוב. הבורסה יורדת והמניה עולה וזאת עובדה
    סגור
  • 4.
    העליה שלה רק התחילה שווה כפול (ל"ת)
    מזור 19/05/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    היום יהיו ירידות של יותר מחצי אחוז- עליות בחלום (ל"ת)
    דודו מהשוק 19/05/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    פער הארביטראז הוא 0.14% בלבד, והמעוף בפתיחה ירד
    אליהו 19/05/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעקבות המדדים העתידיים השלילייים בוול סטריט. עקב דוחות הבנקים החלשים שיפורסמו. פועלים כבר פרסם ירידה של 16% ברווחים, מניות הבנקים ירדו, ויגררו את המעוף לפתיחה שלילית.
    סגור
  • ירידות ימשיכו וכיל תגיע ל1200 עד סוף השנה
    המבין 19/05/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם חברה לישראל תרד חזקבנוף לבורסה עצמה אם פריגו שנכתבת בלי רחמנות
    סגור
  • לדוגמה אתמול כתבתי 1410 וקרא היום 138........ויקרא (ל"ת)
    שפוי 19/05/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה פדיחה אם לא !!!! ואני מריח פה מישהו שחושב שהוא
    eas shrak 19/05/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופסור בניכושים
    סגור
  • אפשר לפרט במידה ואתה מבין ולא מנחש כמו כולם תודה (ל"ת)
    שפוי 19/05/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מטווה הגז
    Hezi 19/05/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שלי וכבל סוף סוף יתחילו להוציא את הגז לאחר עיקוב של כ חמש שנים והפסד של מיליוני דולרים, חלפו ימי מפאי העליזים . תפנימו ותאכלו את הכובע....
    סגור
  • המפאיניקים בנו להזויים כמוך(הזי)את המדינה.
    מפאיניק שתאכל הכובע 19/05/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתה משחק בקקה חבר. השורט על רציו משערים גבוהים מאד ולמעשה בשיא רק גדל ואני מוסיף יום יום . ניתן לכם יום עדנה יחודי. אבל. נתראה בשארים מאד נמוכים ואני אף תאכל את הכובע שעשוי ממרציפן משובח.
    סגור
  • לא טעות. שארים או שאריות. (ל"ת)
    מפאיניק 19/05/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    חבל שאתם רשלנים
    ביינארט ב נ 19/05/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פער הארביטראז אינן 0.65 אלא 0.03.וכדאי שתשנו גם את הכותרת כי אחרי דווח פועלים יכולות להיות ירידות ולא עליות.פשוט מדהים האתר המדויק שלכם.
    סגור
  • לפחות יעילים...טוב ששניתם
    ביינארט ב נ 19/05/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למרות שעדיין ברור שהכתב קנה הרבה קולים...
    סגור
  • צודק
    יאיר 19/05/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בהחלט
    סגור
  • זה רק משאלת לב שהבורסה תעלה זו הפרנסה שלהם (ל"ת)
    בר 19/05/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור